Deze score is berekend op basis van 2772 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

marian van der muuren 02-05-2015 Via de website gekocht

snelle levering

uitgebreide keuze

makkelijke bediening,geweldig vermogen,goede kwaliteit voor een leuke prijs.

KaatjeP 02-05-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel, beoordelen, kiezen en kopen

s'avonds besteld, de volgende ochtend bezorgt en via de mail op de hoogte gehouden van de exacte levertijd

Alle mogelijke modellen/merken zijn leverbaar

Goede overzichtelijke site, makkelijk om te kiezen

Goed assortiment, duidelijke website, levering keurig op tijd

shopperrr 02-05-2015 Via de website gekocht

De website is erg duidelijk, Coolblue pakt dat handig aan door specifieke site in te richten, voor het product wat je zoekt.

Je kunt ook altijd goed op zoek aan de hand van specificaties, zodat je altijd snel vind wat je echt zoekt en om zo tot een beter vergelijk te komen.

De leveringsservice is top ! Zaterdag besteld en het werd op zondag al geleverd.

Het assortiment is altijd aardig compleet, in diverse prijsklasse vind je de producten terug op de site.

Gezien het gemak op de site en de duidelijkheid, maar ook vaak een goed prijzen, zal ik zeker de site aanbevelen bij andere

Je kunt altijd goed de producten onderling vergelijken, zeker omdat je ook obv specificatie van het product tot een goeie selectie komt om te vergelijken. Het helpt je goed, met het uitzoeken van het product. Wat verlang of verwacht je ervan

dsiepman 02-05-2015 Via de website gekocht

Ik mis eigenlijk niets meer in de informatievoorziening, dus bezoekjes aan de koopgoot zijn overbodig!

Je wordt keurig behandeld, retouren zijn probleemloos

Gewoon heel goed, maar mag altijd breder!

Ik heb geen nadelen kunnen ontdekken aan Coolblue, dus blijf je onverminderd promoten.

Coolblue biedt een winkelomgeving die goed werkt, zodat me niet hoed te vertonen in een zielloze winkelstraat, met het risico dat ik geconfronteerd wordt met bedienend personeel met twijfelachtige sociale vaardigheden.

jurgenmeurs 02-05-2015 Via de website gekocht

makkelijk om het product van je keuze te vinden en te vergelijken met andere gelijkaardige producten

De levering was subliem, veel melding over whereabouts van het product

Veel keuze

Zie hierboven

Mijn beste online aankoop ervaring tot nu toe

niconator 02-05-2015 Via de website gekocht

Bijna alles is te vinden via de website en dit in verschillende categorieën

zeer vriendelijke en snelle service, zowel via mail als via Facebook en Twitter

Zeer groot aanbod binnen elke categorie!!

ik zou zeker iedereen binnen men vriendenkring deze winkel aanbevelen dit omdat het makkelijk en snel te bestellen valt!

harmnobbe 02-05-2015 Via de website gekocht

je hoeft je woning niet uit en precise op tijd geleverd

tot nu toe 1oo% tevreden

vele mogelijkheden

Altijd oké

Ben heel tevreden over de stofzuiger maar er ontbraken 2 hulpstukjes nl:kierenzuigmond en borsteltje maar we wilden hem niet terugsturen omdat wij ons zo ook wel redden oke?maar u mag dit wel even weten vr groet h.nobbe

bev 02-05-2015 Via de website gekocht

heel gemakkelijk om zo te bestellen

snel geleverd

veel keuze

prima service

niet op op te merken alles zeer vlot verlopen avonds besteld en s morgens om 10 uur al in huis een aanrader

Toepe 02-05-2015 Via de website gekocht

Vanuit je zetel een bestelling plaatsen, meteen betalen en 's anderendaags aan de deur afgeleverd krijgen, dat is pas makkelijk!

Alles was perfect in orde

Ik kan niets anders dan Coolblue aanbevelen aan iedereen die het wil horen, ben al een tijd klant en nog nooit heb ik negatieve ervaringen meegemaakt. Super service!

Luckyluc421 02-05-2015 Via de website gekocht

je kan rustig kiezen en vergelijken, de reviews zijn hier ook belangrijk bij

steeds snel geleverd

steeds ruime keuze

Doe ik steeds ;-)

Ik ben reeds geruime tijd klant en de (na)service is top!!

kobus_k 02-05-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke en prettige werkende webshop.

Medewerkers van Coolblue deskundig. Bij vragen ook zeer behulpzaam en prettig in de interactie. En is er een keer een probleem, dan doen ze niet moeilijk.

Goede kwaliteit.

Zeer betrouwbaar!

Coolblue is een van mijn favoriete webshops vanwege vooral de goede service.

wilmjan 02-05-2015 Via de website gekocht

Het bestel- en betaalproces is eenvoudig en overzichtelijk ingericht. Het is meteen inzichtelijk wanneer het bestelde wordt geleverd en wordt daarvan continue op de hoogte gehouden. Behalve levering via PostNL kan je er ook voor kiezen om het bestelde op te halen bij, als voorbeeld, een filiaal van AH. Dit laatste is voor mij een absolute meerwaarde aangezien ik hele dagen werk en na werktijd even langs de AH wandel om daar mijn besteld artikel op te halen.

Nooit echt mee te maken gehad omdat alles prima is verlopen. De ene keer dat ik contact op moest nemen was ook nog eens mijn eigen 'schuld' en een aardige en hulpvaardige medewerkster had probleem meteen getackeld.

Ik bestel voornamelijk artikelen op gebied van fotografie en computers. Soms is er een bepaald objectief niet beschikbaar maar er zijn genoeg alternatieven voor andere objectieven. De overweging is dan aan mij om voor het alternatief te gaan of om elders te gaan shoppen.

Bovenstaande zegt genoeg lijkt mij zo.

Zie bovenstaande opmerkingen met als extra toevoeging dat Coolbue een heldere en prima klantfocus heeft en die waardeer ik. Voorbeeld; nadat ik een prettig telefoongesprek had met iemand van klantenservice lag er een paar dagen later een kaartje in de brievenbus om me te bedanken voor het prettig gesprek en om me veel plezier met mijn aankoop te wensen. Dan moet je het vervolgens als bedrijf goed verkloten om mij als klant dan nog kwijt te raken ;)

remmelcam 02-05-2015 Via de website gekocht

Simpel om on-line te bestelen

Zo een snelle en nette levering.

Coolblue heeft meer dan genoeg in zijn assortiment vind ik persoonlijk. Namelijk bijna alles 😀

Als alles zo prima blijft' waarom zou ik dat verzwijgen voor anderen.

joa1971 02-05-2015 Via de website gekocht

Snelle levering, vriendelijke en deskundige klantenservice.

Voor artikelen die niet leverbaar zijn kan een e-mailalert worden ingesteld. Helaas weet je dan niet of het artikel nog komt en wanneer het wordt verwacht, of dat het helemaal niet meer wordt geleverd. Dat is het enige nadeel dat ik kan verzinnen!

BlijEi 01-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site, kan altijd alles makkelijk vinden en producten vergelijken. Bestellen is in no time gedaan, en het is altijd zo in huis, heerlijk!

Belachelijk goede service ;) Super vriendelijke en altijd enthousiaste medewerkers, heel veel informatie over verschillende producten, veel advies, onwijs snelle levering, top oplossingen bij eventuele problemen, moet ik nog doorgaan?

Ongelofelijk veel verschillende producten en (bijna) altijd enorm veel keus. De prijzen zijn over het algemeen hetzelfde als bij andere webshops.

Sowieso, doe ik eigenlijk ook al :)

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik onwijs enthousiast ben over Coolblue. De service is echt fantastisch, en dat is zooo enorm fijn!

Finimeul 01-05-2015 Via de website gekocht

Zo heerlijk even online iets bestellen

Prettig geholpen,vriendelijk,niet opdringerig,keurig.

Had een lady shave besteld ,grote sortering.

Door een goede ervaring te hebben met Coolblue

Ik vind het een heel prettig bedrijf prettige bediening,netjes,ben ook eerst in een winkel wezen kijken van Coolblue,schitterend,gelijk een kopje koffie,prima gezellig gesprek gehad. Ja het is mijn adres geworden.

TdJ33 01-05-2015 Via de website gekocht

Coolblue komt afspraak na qua levertijd; 's avonds vanaf de bank bestelt en levering de volgende dag.

Prima service. Meerdere berichten per email en sms over de leverdatum en tijdstip.

Ik kan hier alles bestellen wat ik nodig heb en tegen een goede prijs.

Zie boven

deschepper2006 01-05-2015 Via de website gekocht

Een degelijke website met goede en duidelijke criteria om je gewenste product te zoeken of te vergelijken zodat je een weloverwogen keuze kan maken.
Degelijke en correcte beschrijving van het product.

Bij bestelling zijn verschillende verzendmogelijkheden mogelijk, ik heb de gratis levering op volgende dag en levering tegen betaling de dag zelf al gebruikt en deze beide zijn perfect verlopen. Zelfs de chauffeurs zijn vriendelijk en aangenaam. Kortom coolblue doet wat het beloofd !

Zeer uitgebreid assortiment met een duidelijke en correcte beschrijving van het product. De mogelijkheid om verschillende producten naast elkaar te vergelijken is heel gemakkelijk om een goede keuze te maken. Er is duidelijk aangegeven of het product op voorraad is en welke levermogelijkheden er zijn.

Ik denk dat deze winkel door iedereen in zijn favorieten zou moeten zitten. Als men hier niet koopt dan is de informatie over een product opzoeken al zeker de moeite ! Hier is de info die men vindt CORRECT !
Prijzen zijn heel goed, levertermijn is heel kort en correct.

Coolblue doet waar het voor staat !

Het is eigenlijk heel eenvoudig, Coolblue doet wat het beweert te doen. Degelijke website, groot assortiment, goede producten tegen scherpe prijzen. Verschillende betaal- en levermogelijkheden. Voor mij is Coolblue een referentie in de e-shop wereld.

vonwout 01-05-2015 Via de website gekocht

bellen,bestellen,en volgende dg in huis

laptop beviel niet ,gebeld ,kosteloos retour ,en volgende dal al een nieuwe laptop

zeer uitgebreid

geen enkele negatieve ervaringen,dus zeer aanbevelingswaardig

zie boven

KingBiggie 01-05-2015 Via de website gekocht

8 uur besteld, volgende ochtend al in huis. En dat voor een laptop!

Een van de 2 winkels die mijn laptop had voor een goede prijs.

Geen betere winkel kunnen vinden die mijn product verkocht.

Goede snelle levering voor laagste prijs die er te vinden is. Kwaliteit laptop goed en erg netjes beschermd geleverd. Enige nadeel was de hoeveelheid bloatware, maar dat ligt aan de laptop, niet aan de winkel voor zover ik het weet.

N MAT 01-05-2015 Via de website gekocht

vanuit de luie sofa

keurig geleverd

ruime keuze

zeker en vast

zat 10 euro boven de retail verkoopprijs bleek achteraf

Wilco001 01-05-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk sites en een ruime voorraad met kwaliteitsartikelen

Snelle en goede heldere service bij een defect / storing

ruim assortiment

snelheid van leveren, kwaliteit van de zorg die er aan besteed wordt

Een overzichtelijke site met ruime keuze, grote voorraad en bijzonder snelle levering

petra333 01-05-2015 Via de website gekocht

Alles goed vindbaar

Geen ervaring mee

Pijs was niet veel scherper dan bij andere aanbieder (paar euro) maar heb gekozen voor de snelle levering

Snel en ruime keus

Ghijpie 01-05-2015 Via de website gekocht

De inkt was om 22,0o uur besteld, en om 15,00 uur binnen. Ik kan me geen snellere manier voorstellen. Betreft de service, tot op heden , prima. Ik heb al meerdere malen wat besteld, alles ok. Piet

John Waser 01-05-2015 Via de website gekocht

Website helpt enorm bij het maken van een keuze.

Snelle en complete levering

Website is beter en completer dan een fysieke winkel. Veel helderheid over het proces en wanneer spullen afgeleverd worden. Heb gebruik gemaakt van een express levering: voor 15 uur besteld is 's avonds in huis. Meerkosten zijn minder dan het benzinegeld nodig om naar de winkel te rijden!

rushky 01-05-2015 Via de website gekocht

Thuis in de zetel kunnen kijken,vergelijken en bestellen...

Heel snelle levering...

Alles is super.... keuze, snelle levering....

alexander102 01-05-2015 Via de website gekocht

Snel en makkelijk bestellen en vergelijken.

Het kan niet sneller of beter

Ruime keuze

Iedereen

Afhandeling ging heel snel en na het uitpakken volgde er nog een attent kaartje in de brievenbus met persoonlijke handgeschreven bedankje.

hilmiemrebayat 01-05-2015 Via de website gekocht

Het bestellen van een product verloopt zeer snel en is gemakkelijk

De levering is zeer snel en bij enige probleem helpen ze u ook direct.

Je hebt er bijna alles.

Snel service, soms goedkoop, goede garantie

De case kwam de volgende dag aan en heb het direct gebruikt. Past zeer goed en is dun. Je voelt het bijna niet. Dankzij de case heb ik nu een betere grip.

pierkepierlala 30-04-2015 Via de website gekocht

Mijn heggeschaar viel uit in de late middag. Ik bestelde s'avonds een nieuwe en die werd de volgende dag in de voormiddag geleverd. Zo kon ik mijn werk beeindigen.

Heel vlugge levering...interessant als je aan een werk bezig bent en dit op korte tijd wil beeindigen.

Ik heb hetzelfde merk Bosch en dito schaar als mijn oudere besteld.

Zeker aan iedereen die prijs, kwaliteit en aan een scherpe prijs vlug wil geleverd zien.

Ik vind geen enkel minpunt aan de winkel en heb al meerdere malen iets besteld en ben heel tevreden.

waterfietsverzamelaar 30-04-2015 Via de website gekocht

Niks op aan te merken dus een 10

Snelle bezorging. Helaas was het niet mogelijk te zien in wat voor tijdsvak je de bestelling bezorgd krijgt als je daar niet voor kiest en is gratis 's avonds bezorgen (is een optie) niet in elke regio beschikbaar

Voldoet, maar had wat ruimer gemogen naar mijn mening (in mijn geval heb ik een laptop gekocht en in mijn prijsklasse was er maar 1 met een anti glare scherm)

Goede webshop, leuke webshop, snel bezorgd, ruime retour opties, helpen je graag verder.

De webshop is een goede webshop met een grote verscheidenheid aan producten, maar in de product categorieën wordt je niet overladen met 13 in een dozijn producten. Voor mensen die geen verstand van hardware hebben vond ik het wel tof dat ze een korte omschrijving geven wat welke laptop wel en niet kan (ik kan me voorstellen als je er niet in verdiept of daar geen zin in hebt dat al die hardware rijtjes niks voor je betekend). Verder zit er hier en daar verschrikkelijk droge humor en daar hou ik wel van (na het afrekenen kom je bij het blad "afgerond" met als subtitel; beter dan vierkant). Kortom, voor een webshop met zeer goede service, breed assortiment (en humor) moet je bij coolblue zijn

herr flick 30-04-2015 Via de website gekocht

Voor mijn scherm even bestellen......perfect!Hele overzichtelijke duidelijke site.

Wat een ontdekking met deze snelheid en nauwkeurigheid leveren.......helaas had ik elders bij andere bedrijven wat minder goede ervaringen. Compliment Cool Blue!

Gewoon helder en duidelijk.

Fantastische service waar ik direct weer aan zou kloppen als ik wat nodig heb, wat ik ook aan durf te bevelen.

Alles van het begin tot het eind was super.....wat zou ik me nog meer wensen?

OvergeefDave 30-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke web-site.
Veel instelbare filters.
Een zoek veld dat je rechtstreeks op het product brengt als je weet wat je wil.

Zeer goede service.
Had een Samsung Galaxy S6 128 in pre-order staan. Ik kwam daarna tot het besluit dat ik de gouden toch veel mooier vond en die was op voorraad. Een telefoontje naar de klanten service en de dag daarna een 'gouden' S6 in huis.

Alles dat ik tot nu toe zocht bij Coolblue gevonden. Ik laat er een ster af omdat dat niet wil zeggen dat ze alles hebben.

Tot nu toe nooit spijt gehad van de zaken die ik bij Coolblue heb besteld.

alex.hulsmans 30-04-2015 Via de website gekocht

Handige zoekfunctie op de website en goede begeleiding bij de aankoop.

Stipte levering zoals beloofd

daniel.suys 30-04-2015 Via de website gekocht

Mooie keuze , perfecte opvolging

Het toegepaste systeem van keuze bestelling en levering schenkt mij een algemene voldoening

wgrevenstuk 30-04-2015 Via de website gekocht

Super handig alles overzichtelijk bij de hand, vanuit de luie stoel.

Dikke vette 10

Klasse, groot, duidelijk, super...

Super snelle levering, en goed betaalbaar.

Tto nu toe alles toppie.

Raymondswennen 30-04-2015 Via de website gekocht

snelle levering

zeer goed verpakt

goed apperaat

Weinig moeite en snelle levering aan huis.

peetjuh001 30-04-2015 Via de website gekocht

Prima site , wat je zoekt snel en eenvoudig te vinden .

Vriendelijke klantenservice , zelfs op Koningsdag heel goed bereikbaar .Zeer goede bezorginfo via mail , en zeer snelle levering , maken waar wat ze beloven .

Veel keuze mogelijkheid , goed te vergelijken en prima prijzen .

Wat mij betreft scoort deze winkel in alle opzichten meer dan ruim voldoende , gewoon een 10 dus .

Diverse keren wat gekocht , ook een keer iets voor garantie aangevraagd , echt alles gaat als vanzelf bij Coolblue , niks geen moeilijk gedoe .

Mati_lem 30-04-2015 Via de website gekocht

Zeer makkelijk te vinden en te betalen.

Super snel geleverd dag erna had ik het al.

Genoeg keuze in het assortiment.

Dit is al de tweede keer dat ik hier iets koop en het is altijd vlot verlopen en heel snelle leveringen.

Ik vind dat de winkel heel goed is omdat ze een groot assortiment hebben en dat hun levertijden zeer snel zijn.

pappa001 30-04-2015 In de winkel gekocht
eindhoven

kan ik niet zeggen heb het product in de winkel gekocht

ben hartelijk ontvangen met een lekker kopje koffie en een geode uitleg

wist wat ik wilde hebben dus niet naar het assortiment gekeken

geode en vriendelijke service

vriendelijke mensen en geode uitleg

m.westra 29-04-2015 Via de website gekocht

Ik kon het produkt snel vinden en het bestellen was geen probleem.

Er was veel keuze.

Snelle levering.

Anneke14 29-04-2015 Via de website gekocht

Moeilijk een keuze te maken, wat is een een goed apparaat tussen zoveel prijsverschil?

Prima levering, binnen aangegeven tijd!
Persoonlijk vind in het netter als producten worden ingepakt.

Prima levering qua tijdstip klopte met indicatie tijd. Persoonlijk vind ik het fijn als producten worden ingepakt, nu ontvingen we een losse doos en was het dus direct zichtbaar om welk product het ging.

Samtas 29-04-2015 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Ik vind de manier waarop de doos verpakt is in principe heel goed met de opblaasfolie,alleen is het er alleen op gelegd en ik denk dat het handiger zou zijn als de doos tussen de opblaasfolie zou liggen want nu kan het door de bodem nog beschadigd worden.

Daan Suddaby 29-04-2015 Via de website gekocht

Heerlijk makkelijk om te navigeren en vergelijken. Top!

Wat je pro-actief wordt aangeboden aan informatie en service is super. Geen direct contact nodig gehad, dus lekkere self-service.

Ik ben geen expert in beamers, maar het assortiment bevatte de beamers waar ik naar zocht en wilde vergelijken. Goed genoeg!

waaromikweer 29-04-2015 Via de website gekocht

Alles was duidelijk omschreven en bestelling ging zeer vlot.Toppie

Nog niet nodig gehad, alles wat ik gekocht heb werkt nog steeds.

Zeer uitgebreidt, ga zo door.

Tot op heden is alles wat bestellen aangaat en leveringen op tijd geweest en volgens de voorwaardes gegaan.

Geen klachten.

leonie64 29-04-2015 Via de website gekocht

Het is voor mij de 2e maal, goede webside
goede service, en snelle levering.
Mijn complimenten

Het enige wat een aanpassing verdient op deze webside is, dat indien de batterijen welke worden aangeboden, ook kloppen, met het apparaat dus aaa batterijen in het toestel, dan ook aaa batterijen aanbieden.

tomvanholle 29-04-2015 Via de website gekocht

Coolblue heeft een heel vlotte website waar je snel je producten vindt, mede dankzij de filters en keuzehulp.
Verder ging het afhandelen van de bestelling en betaling zeer vlot.

Onmiddellijk na het bestellen ontvang je een email met daarin een bedanking en uitleg over het verdere verloop. Dit is leuk en duidelijk.
En de beloftes die gemaakt worden waren correct, we hebben besteld om 15u op zondag en op maandag om 12u was onze levering al in huis.

Het assortiment is meer dan voldoende, ze zijn niet altijd de goedkoopste (maar ook niet veel duurder) dan andere webshops, maar je kan er wel 100% in vertrouwen kopen.
Bovendien weet zie je ook duidelijk wat er wel en niet in stock is.

Op deze shop kan je vertrouwen. Dat is heel belangrijk.

Bolssens Rony 29-04-2015 Via de website gekocht

er zijn veel aanbiedingen

vandaag bestelt, andere dag geleverd

niet alles is verkrijgbaar

simpel en gemakkelijk

het is de eerste maal dat ik besteld heb,, het is mijn eerste ervaring bij coolblue,,daar ben ik alleszins al tevreden over

Gertjew 29-04-2015 Via de website gekocht

prima overzicht. vergelijk kan beter. en veel keus

service vooral snel, maar veel meer is er niet wat echt telt. bij problemen misschien maar dat is nu niet van toepassing

bijna alles dus helemaal goed

omdat hij onder de betere en goedkopere valt.

Zoals hierboven beschreven. Snelle verzending en 1 van de goedkopere dus dat zijn de bepalende zaken. De rest is n.v.t.

Steve1221 29-04-2015 Via de website gekocht

Grote voorraad, snelle levering.

Goed geïnformeerd over de status van je bestelling.

Ruime keus.

Perfect