Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marleen de Ruiter 11-02-2015 Via de website gekocht

Wat vooral aansprak was de supersnelle levering van ons fornuis.
Zaterdagavond besteld en op maandag al bezorgt.

Gedede 11-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, bestelproces verliep zeer vlot

Levering op afgesproken datum

Claassen58 11-02-2015 Via de website gekocht

Op vrijdag bestelde ik een Samsung TV plus muurbeugel (in een aktie aangeboden). Toch kreeg ik de TV op de zaterdag en de muurbeugel pas op dinsdag ! Niet leuk.

Als je de ene helft van wat je besteld hebt de dag er op krijgt en de andere helft pas drie dagen later, terwijl aangegeven is (en ook aangeboden wordt) dat ze in voorraad zijn is dit absoluut niet leuk.......

Officiele reactie van Coolblue 12-02-2015

Beste meneer Claassen,

Dat is inderdaad vervelend. We zien dat uw pakket met uw TV vanwege de grootte handmatig door PostNL gesorteerd is, maar daarna helaas is blijven staan in het sorteercentrum en daarom vertraagd. Gelukkig heeft u uw TV alsnog ontvangen. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging.

Kurt decleer 11-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk. Vele betaalmogelijkheden.

Geen problemen. Dag na bestelling, (zelfs op zaterdag) al geleverd. Mail en SMS over stand van zaken.
Ik vind de video reviews ook wel leuk.

Heel uitgebreid.

Zeker aan te bevelen. Al enkele aankopen gedaan.

Zie alle voorgaande punten. Prijs is goed. Soms iets duurder, dan weer goedkoper dan de concurrentie.

Rosina1305 11-02-2015 Via de website gekocht

Even de handleiding doorlezen en dan wijst het zich vanzelf.

Ze doen wat ze beloven. Op zondag besteld en op maandag al geleverd. Een van de redenen waarom ik op deze site de bestelling heb geplaatst.

Met name de levering op zondag en maandag vind ik helemaal geweldig! Zouden meer sites een voorbeeld aan moeten nemen.

Zoals al eerder aangegeven, het leveren op zondag en maandag vind ik helemaal geweldig!

Rob Heijberg 11-02-2015 Via de website gekocht

Bij bestelling was een glas gescheurd en zonder probleem de volgende dag een nieuw exemplaar gekregen

fabiennecassaer 11-02-2015 Via de website gekocht

eenvoudig te bestellen, duidelijke website

stipt op tijd geleverd en supersnel

veel merken

eenvoudig door iedereen te raadplegen en supersnelle service

Meselken 11-02-2015 Via de website gekocht

Heel snelle service, direct aan huis geleverd! Super!

Toontje C 11-02-2015 Via de website gekocht

Makkelijker kan bijna niet

kreeg een cadeaubon omdat post nl een storing had en dus te laat leverde

meer dan genoeg te kiezen

al meer bij hun gekocht nooit een probleem ook niet in de winkel zelf

Online heel overzichtelijk genoeg product info en als je in de winkel zelf moet zijn is goed toegankelijk voor rolstoelers alleen het parkeren kan een probleem zijn. maar verder helemaal top

Thijs_U 11-02-2015 Via de website gekocht

We zochten naar een wasmachine en gingen direct naar CoolBlue om naar een geschikte te kijken indien de prijs goed was! En dat was het geval! De specificaties waren duidelijk en vergelijking met een andere toestel.

Voldoende keuze in assortiment. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Overzichtelijke specificaties en prijsvergelijking.

De levering is echt geweldig. Vandaag bestellen 'morgen' in huis is letterlijk de motto en komen ze ook na. Een heel klein nadeel (en verbazing) was wel dat de bezorgers het gereedschap niet mee hebben, waardoor ze het van de bewoners moeten gebruiken.

YoeriH 11-02-2015 Via de website gekocht

Producten zijn snel te selecteren op basis van je wensen, eenvoudig onderling vergelijken en bij bestellen worden vaak nuttige accessoires voorgesteld.

Levertermijn zeer snel & gaat in mijn ervaring altijd goed.

Voor het geval iets misgaat: de dienst na verkoop werkt snel & voorziet een passende oplossing. De paar keer dat ik deze dienst nodig heb ik ervaren als mensen die de problemen serieus nemen & veel werk verzetten om de mensen tevreden te krijgen.

Bijkomend: De regels voor omruilen zijn zeer duidelijk en ruimer dan voorzien in de wet.

Ze hebben veel, heel veel.
Maar niet alles.

Scherp geprijsd (bij de goedkopere op de markt).
Vlotte, correcte levering
->Zeer sterke nazorg.

Al jaren klant en hoewel ik bij het zoeken naar spullen vaak meerdere winkels vergelijk is Coolblue een van de weinige waarbij ik regelmatig terugkeer. Vooral het feit dat de nazorg dik in orde is geeft mij een gerust gevoel om daar te kopen, zeker bij elektronica.

pimdevries 11-02-2015 Via de website gekocht

Het gemak van bestellen is perfect, zelfs in de avonduren kan je het zonder meerkosten laten bezorgen, ideaal als je overdag werkt. Vervolgens factuur laten aanpassen, was vergeten op bedrijfsnaam te bestellen, zonder moeite aangepast. Volgende bestelling weet ik jullie te vinden.

naaisterke 11-02-2015 Via de website gekocht

de webwinkel van coolblue is correct met zowel de voorgestelde producten,de betaling en de levering

rob_12345 11-02-2015 Via de website gekocht

Aanmelden met account gaat eenvoudig, bestel geschiedenis makkelijk. Veel betaalmogelijkheden

Supersnelle levering, ook na vooruitbetaling. Binnen 1 dag verwerkt.

Groot aanbod

Scherpe prijzen, snelle levering, gewoon makkelijke webwinkel

keesboschma 11-02-2015 Via de website gekocht

bestellen gaat vlot, melding latere levering komt tijdig binnen

Sloekie 11-02-2015 Via de website gekocht

Ze maken het waar wat ze zeggen vandaag besteld morgen im huis.

petervanessa 11-02-2015 Via de website gekocht

Alles goed te vinden, goede filters.
Duidelijke foto's en uitvoerige omschrijvingen.

Snel, supersnel, geleverd.

Als je het hier niet kan vinden......

Bastenacher 11-02-2015 Via de website gekocht

Uitgebreide keuze, simpel in het winkelmandje stoppen, naar de kassa klikken, betalingsmiddel kiezen en na wat pinnen is de bestelling geplaatst en dat alles vanuit de "luie" stoel .

Mensen die weten waarover ze praten en zeer snelle reactie op vragen per mail .

Zeer ruime keuze , maar af en toe wel eens "niet meer leverbaar " of kan je niet vinden wat je zoekt . De zoekmachine kan nog iets beter .

Al mijn bestellingen werden goed verzorgd en zeer snel bezorgd . Het, waar mogelijk, verzenden met de post heeft voordelen tegenover pakjesbezorgers : je weet ongeveer wanneer de postbode langskomt en ben je niet thuis dan is het postkantoor in de buurt .

- ontbrekende sleutelwoorden in de zoekmachine . - niet meer leverbare producten die nog in het assortiment zitten . + Gemak van bestellen + ruime keuze + snelle en professionele service + levering met de post

mike193 11-02-2015 Via de website gekocht

Snelle levering op zondag, degelijke beschrijving van het produkt

TinaStone 11-02-2015 Via de website gekocht

Veel afhaalpunten en zeer snelle levering!

Bestellingen bij Coolblue worden altijd supersnel geleverd, de service is prima, en de firma zorgt ook nog voor de nodige humor (op de website, de doos, ...). Heel erg fijne webshop!!

liadieleman 11-02-2015 Via de website gekocht

snelle levering

bij vragen, direct antwoord

voldoende keus

goeie uitleg bij de artikelen

ik vind de snelle levering het grootste voordeel. en dan pas de prijs

mzenner 11-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en eenvoudig bestelproces. De verschillende stappen zijn goed aangegeven.

Snelle levering van de bestelde producten

We vonden binnen het assortiment datgene wat we nodig hadden en konden het vergelijken met gelijkaardige producten.

Dankzij de duidelijkheid van de site en de correcte prijzen zou ik Coolblue aan anderen zeker aanraden.

Ik heb reeds meerdere keren iets besteld bij Coolblue, telkens een correcte levering en een goed product ontvangen.

Kim Jong 11-02-2015 Via de website gekocht

Topprestatie voor een weekend. Hd zaterdagavond besteld, zondagmiddag in huis

Topprestatie voor een weekend. Hardeschijf zaterdagavond besteld, zondagmiddag in huis. 's Avonds weer film op kunnen nemen met nieuwe hardeschijf in Humax. Klasse

dewaan 11-02-2015 Via de website gekocht

Van thuisuit bestellen, verschillende keuzes wikken en wegen en er de tijd voor nemen, duidelijke website met relevante antwoorden op vragen, makkelijke betaling, kortom een dikke 10 !

Prima ! Ik had per mail nog een bijkomende vraag gesteld en kreeg daar een duidelijk antwoord op. Wat me verbaasde was dat er de dag na mijn bestelling geleverd werd, nl een zondag, wat natuurlijk welkom was, en zo geschiedde, een vlotte levering op zondagnamiddag.

Niet al te omvangrijk, maar de meest verkochte artikelen zijn wel aanwezig.

Ik vind deze winkel er toch wel bovenuit steken, en dan vooral wat de klantvriendelijkheid, de vlotte service en naservice, en de vlugge aflevering betreft! Prima, Coolblue, hier zien ze me zeker nog terug.

angelgaab 11-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk, alles te vinden en te vergelijken

sneller als snel, goede informatie over de stappen van aankoop t/m verzending

goofy55 11-02-2015 Via de website gekocht

makkelijke site, duidelijk

ervaring bij eerdere aankoop, geen gezeur, luisteren goed naar klant.

groot assortiment, met soms heel leuke aanbiedingen

komen hun afspraken na, goede service en vlotte levering.

Zekerheid van goede afhandeling en goede producten.

WimPo 10-02-2015 Via de website gekocht

24 Uur per day beschikbaar.

Per SMS een tijdsblok van 2 uur aangegeven voor de bezorging.

Verzendkosten is een drempel die je wel eens tegen houd om iets te bestellen maar niet bij Cool Blue!

Om 22.00 uur s-avonds bestelt en de dag daarna op een zondag om 16.00 uur geleverd en nog gratis ook.

Harleypapa 10-02-2015 Via de website gekocht

Gauw uitgezocht snel geleverd.

ik keek er van op wat ze allemaal in het assortiment hebben.

Daar ik goed en snel geholpen wer beveel ik het ook aan bij vrienden en kennissen.

Het product wat ik zocht was daar het goedkoopste en alles van het product was goed beschreven

laadaa65 10-02-2015 Via de website gekocht

Nog steeds zeer tevreden

PeterEM 10-02-2015 Via de website gekocht

bestellen is doodeenvoudig en snel

zaterdag besteld, zondag voormiddag geleverd: fantastisch!

zeer veel keuze, meer dan in een gewone winkel

Zoveel aangenamer om rustig alle producten en kenmerken te overlopen en prijzen te vergelijken zonder opdringerige verkopers.

nanastosto 10-02-2015 Via de website gekocht

Je vindt alles snel terug op de site. mAkkelijk in gebruik. Veel betalingsmogelijkheden.

Zeer snel geleverd. Beleefde leverancier.

Veel keuze

Beter dan bol.com
Ook omwille van de keuzes in betalingsmogelijkheden.

Algemeen heel tevreden: Goede en duidelijke site, veel betalingsmogelijkheden. Zeer snelle levering (dag erna en op zondag)Vriendelijke leverancier.

AntonDee 10-02-2015 Via de website gekocht

Omdat ik al iets langer op het internet koop en gemiddeld over de 200 (!) bestellingen per jaar op het internet doe, zowel nationaal als internationaal weet ik dat Coolblue de beste en de gemakkelijkste is. En de meest betrouwbare. Ik heb ook enkele usa adressen waar ik graag bestel, maar die missen natuurlijk de snelheid en eventuele retour service. Daarom ga ik altijd met een gerust hart slapen na een bestelling bij Coolblue

Coolblue heeft de meet perfecte service! Ik heb toch wel eens iets wat niet bevalt en dat is geen enkel punt bij Coolblue. Ze zijn uitermate vriendelijk en geduldig en alles wordt heel netjes en snel afgehandeld.

Ben wel tevreden over het aanbod van Coolblue.

Op regelmatige basis roem ik de service en betrouwbaarheid van Coolblue.

De allerbeste webwinkel; betrouwbaar, snel en vriendelijke, deskundige mensen.

Oldgranny53 10-02-2015 Via de website gekocht

Coolblue maakt inderdaad waar wat ze beloven. Laat in de avond besteld en de volgende dag keurig op tijd en correct afgeleverd.

Op vragen en opmerkingen wordt heel snel telefonisch of per mail gereageerd. Ook de bezorging is tijdig en correct.

Het assortiment is ruim voor wat betreft de artikelen die Coolblue verkoopt.

Coolblue is volstrekt betrouwbaar en correct in de communicatie en levering. De aangekochte stofzuiger voldoet uitstekend.

Zie boven.

Sir Andro 10-02-2015 Via de website gekocht

Als klant terugkomen is al een teken op zich, steeds de bestelling de volgende dag thuis, zelfs op zondag geen probleem.

Ik kies nu voor 9 maar het kon ook 10 zijn. Terugsturen geen ervaring mee, en vragen zijn steeds snel beantwoord.

Opvallend is wel dat bv inkt te weinig alternatieven worden gegeven zeker als je weet dat de merken compleet overprijzen.

Daar heb ik geen twijfel over, en ben ik gerust dat een ander mijn raad ook zal opvolgen, omdat ik nog nooit echt klachten heb gehad die Coolblue zelf zou hebben veroorzaakt.

Bestellingen prima verpakt en de betaalprocedure met een account is prima geregeld, mensen aan telefoon is een verademing, juist, niks dan lof.

denktank 10-02-2015 Via de website gekocht

Producten die aan te kopen zijn, zijn steeds op voorraad. Site is zeer gebruiksvriendelijk.

Na aankoop nog van product willen wisselen, was geen enkel probleem en werd netjes geregeld.

Soms ook wel vervelend dat je producten die gaan binnenkomen niet zomaar kan pre-orderen of reserveren.

AnitadeBruin 10-02-2015 Via de website gekocht

Binnen 24 uur product binnen!

Ze komen professioneel over, en zijn zeer snel in de levering van hun product, wat ik een pre vind.

karin029 10-02-2015 Via de website gekocht

makkelijk te zoeken op de website, telefonisch prima te woord gestaan over het assortiment

al eerder een bestelling geplaatst, alles prima geregeld.

hele ruime keuze

de grootte van het assortiment, de goede prijzen en de snelle levering. Ook het bedrijf dat het transport regelt is een keurig bedrijf, hele nette mensen die de spullen komen leveren en afvoeren

Ik vind de snelheid van de levering en de vriendelijkheid van de medewerkers aan de telefoon helemaal super. Nu een aantal keer iets besteld en het gaat iedere keer geweldig goed.

microtje 10-02-2015 Via de website gekocht

al een paar dingen online besteld bij Cool bleu en de service is perfect. Alles werd de volgende dag geleverd voor de middag, zelfs op zaterdag.

unlixd 09-02-2015 Via de website gekocht

Heel gebruiksvriendelijk in opbouw.

Besteld tussen 13 en 15 u en de dag nadien al geleverd op het werk om 08u30 !

Voldoende keuze en betaalbare prijzen voor kwalitatieve producten.

Als iemand op zoek is naar iets, mond aan mond.

Onverwacht, niet gedacht maar dit was mijn eerste online bestelling bij CoolBlue. Ik bestelde mijn eerste product op maandagmiddag rond 13 u en het tweede om 15u. Beide producten werden bij mij op het werk afgeleverd. Ik start om 08u30 met werken en de levering was reeds vroeger toegekomen! Top en coole dozen ! Offline Communicatie valt goed op !

elineapeldoorn 09-02-2015 Via de website gekocht

Zeker de functie om te helpen bij het vinden van een tas vond ik prettig! Verder is de site overzichtelijk en duidelijk en erg veel details bij alle tassen! Het betalen ging prima, duidelijk uitgelegde stappen.

Binnen 1 dag al thuis, sneller kan ik mij niet voorstellen!

Erg ruime keuze! Prijs is zelfs soms goedkoper dan de originele aanbieder aan biedt!

Zie alle bovenstaande punten.

planckendael 09-02-2015 Via de website gekocht

gebruiksvriendelijke website

zeer snelle levering

snelle levering en correcte afhandeling

briver4501 09-02-2015 Via de website gekocht

een mooi assortiment van allerlei ...

zeer vriendelijk en zeer snel een klein probleempje opgelost

gemakkelijk; snelle bediening; enz ...

geert criel 09-02-2015 Via de website gekocht

zeer vlugge en correcte service zoals jullie schreven voor 24uur besteld de dag nadien thuis geleverd en dat was zo dus super service

laadaa65 09-02-2015 Via de website gekocht

Samengevat:

Geen enkel moeilijk aspect in de hele werkwijze en aflevering.

Vanwege de snelheid en de simpele, maar keurige manier van leveren. Geen gedoe!

kenneth12345 09-02-2015 Via de website gekocht

Achter pc bestellen, thuis leveren...

De dag zelf geleverd! Ik kreeg info via sms wanneer de koerier zou aankomen, deze kwam exact op tijd!

Ik kocht vrijdag namiddag een product op jullie webshop, diezelfde avond ontving ik mijn pakket nog! Ik kreeg een sms met info wanneer de koerier er zou zijn, hij kwam exact op tijd. Wat een service! :)

tropenkind 09-02-2015 Via de website gekocht

Hoes besteld voor tablet. Om 21:00 uur vrijdag bestelt en zaterdag middag ontvangen.

heel snel en goed bruikbare info op web

Peter Reihs 09-02-2015 Via de website gekocht

Goede site, goede service, snelle levering, goede betalingsvoorwaarden

arini 09-02-2015 Via de website gekocht

5,2

Pakje werd niet geleverd! Op vrijdag besteld, op maandag nog niets ontvangen, ook al vermeldt de status het anders. Als reactie gewoon 'sorry'...

Slechte ervaring gehad. Vertrouwen geschonden. De snelle levering en vriendelijke dienstverlening zouden net de meerwaarde moeten zijn van CoolBlue...

Reeds vermeld: belofte 'voor middernacht besteld, volgende dag in huis (ook op zondag)' geschonden!

Intendance 09-02-2015 Via de website gekocht

Super gemakkelijk

Ongelooflijk snel

Uitgebreid assortiment

Elke keer dat ik al heb besteld is de service uitstekend.

nhk56 09-02-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en goed overzicht, ook de aanbiedingen met assecoires

Heb weliswaar de service weinig nodig gehad, maar die ene keer ging het perfect

Zeer snelle levering, wel op de prijzen letten

Zeer snelle levering en goede producten