Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

PJ 08-09-2019

Leveren snel en volgens afspraak en de servicevoorwaarden zijn zeer goed..
Servicedesk is makkelijk te bereiken, kundig en vriendelijk.
Bezorging prima en van te voren een waarschuwing dat ze er over een half uur zijn.
Had een oude zware tv retour. Namens zij zonder probleem mee.
Ik ben uitermate tevreden over Coolblue.

Nico Pijnenburg 08-09-2019

Mooie verzorgde winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel wat ook nog deskundig is.

Gino 08-09-2019

Ik heb al vaak bij coolblue besteld en het gebruiksgemak, advies en de levering is altijd heel goed.

Maarten 08-09-2019

Mijn keuze voor Coolblue heeft te maken met: goede productkennis, goed assortiment, vriendelijk personeel en vooral goede service. Al veel gekocht en nog nooit een vervelend gevoel gehad. En ja, ik ben heel kritisch ;)

Frans 07-09-2019

Veel keus
Snelle site
Makkelijk Site
Goedkoop
Wanneer je belt hele aardige medewerkers

Ms de Roo 07-09-2019

Nette winkel. Hartelijk ontvangst en duidelijke uitleg over de werkwijze van CoolBlue.
Korte wachttijd en een duidelijk eerlijk advies.
Voelde me sinds jaren weer echt KLANT in een winkel.

digimich 07-09-2019

Vlugge en correcte afhandeling. Leverancier was geduldig om even te wachten aan de deur. Verhouding kwaliteit/prijs in orde. Als geïnteresseerde koper, zoek niet langer maar plaats je bestelling bij Coolblue, deze verdiernt je vertrouwen.

Eddy 07-09-2019

zeer snelle levering en goede informatie over het product. Tevens nog een goede handleiding gekregen via mail.

Jaap .b 07-09-2019

heb eerder in winkel gekocht en nu via site de service is goed en uitleg ook en krijg snel bericht over alles ben tot nu toe zeer te vreden ga zeker in toekomst er weer heen computer zal vervangen moeten worden

Anouk 07-09-2019

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment . Hier is goed in door te komen door alle voorkeuren die je kunt invoeren . De communicatie verloopt prima en ze komen hun afspraken na .
Vriendelijke en kundige snelle bezorgers .
Echter voor 00:00 besteld de volgende dag geleverd ging niet op . De eerste twee opvolgende dagen waren de tijdvakken vol . Nu was dat voor mij geen probleem maar als je het niet waar kunt maken moet je er niet mee adverteren .
Goede info over het aangeschafte product gekregen via de mail .
Ik ben zeer tevreden

Rens Groeneveld 06-09-2019

De klant wordt goed ingelicht over het leveringsproces.
Coolblue houdt zich aan de afspraken en heeft een snelle service

Martin 06-09-2019

De klachten afhandeling van Coolblue lijkt heel leuk ingezet, maar stelt, vind ik niets voor.
Nu twee keer problemen gehad met bestelde artikelen. de eerste keer was er reeds akkoord voor vervanging van de fabrikant, maar Coolblue wil dan toch graag eerst hun eigen procedure volgen.
De tweede keer koop ik een tweede kansje. Ik heb eerst geïnformeerd wat het een tweede kansje maakte.Na 5! dagen komt het artikel binnen. Kan CB niets aan doen, begrijp ik! Maar bij binnen komst is het artikel waardeloos verpakt, veel meer meer beschadigd dan telefonisch aangegeven, en nog het ergste incompleet (1 van de 3 delen ontbreekt) en geen gebruiksaanwijzing. Ik weet dus niet eens welke benzine er in moet. Mijn voorstel om een compleet artikel te leveren tegen dezelfde prijs wordt niet geaccepteerd, ik kan een tegoedbon krijgen voor de helft van het prijsverschil. Als je service wil leveren dan neem je deze kosten van 15 euro waar hebben we het over... CB heeft de klant verkeerd geïnformeerd en stuurt een incompleet artikel op. Terugsturen mag ik zelf doen. Naar mijn idee is service wat mee dan overdreven vriendelijk (en zogenaamd meeveren) doen aan de telefoon. Je al ook gepaste aktie moeten ondernemen en ontzorgen!

Edwin 06-09-2019

Snelle levering, heldere website. Retourneren geen probleem. Nog nooit gezeur gehad, en toch al paar keer iets geretourneerd. Top dus!

Familie Pals 06-09-2019

Topservice. Keurig te zien wanneer er geleverd zou worden. Zelfs nog een telefoontje van tevoren. Leuke gasten. Lekker vrolijk. En normaal.
En deden leuk tegen mijn zoontje die even kwam kijken.
ze namen de rommel allemaal weer mee. Blijft goeie duidelijke en snelle service dus ik blijf er bestellen

anna 05-09-2019

ze kunnen mooi advertreen maar nu al voor de tweede keer misgegaan. de eerste keer paar maanden geleden kreeg ik een mac met vrkeerde toetsenboord (franstalig), enfin laptop moest terug en bellen etc...maar vandag ging het weer mis met de . levering van een koelkast,,die zou tussen 9.40 en 10.40 geleveerd worden. Ik om 9 uur op mijn fiets naar het huis van mijn dochter waar de koelkast geleverd zou worden...MOOI NIET. de koelkast is niet gekomen. en ik heb in een leeg onbewoond huis tot 16 uur voor noppes gezeten. klantenservice 2x gebeld om te vragen hoe of wat...vreselijk lang wachten voor ik aan de beurt was en voor noppes, want ze konden me niets vertellen..ik ben er klaar mee. bij BCC nooit problemen gehad met leveren. mijn dag naar de knoppen en voor niets. nu weer zaterdag zeker heel de dag daarop wachten. van mijn krijg je echt geen zonnetje Coolblue
Officiele reactie van Coolblue 17-09-2019

Beste Anna,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen os best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan afgesproken. Dit hoort natuurlijk niet. Hiervoor ons excuus.

Ondertussen zijn wij een aantal dagen verder, is alles toch nog goed gekomen?

Maes G. 05-09-2019

Uitgebreid aanbod voor elk budget. Scherpe prijzen.
Zeer vriendelijke en gedienstige klantenservice.
Een bedrijf dat zijn woord houdt, dus betrouwbaar!
Plaatsing door jonge en gemotiveerde vakmensen die het toestel plaatsen en rekening houden met de wensen van de klant. Zeer tevreden als nieuwe klant!

Tania Maria 05-09-2019

Ik vind deze shop zeer gebruikersvriendelijk. Normaal gezien bestel ik niet makkelijk iets online. Op aanraden van een vriend, heb ik een product besteld. Dit ging heel vlot.

Wat mij bijzonder aanspreekt is de positieve humoristische toon van Coolblue. Wat te doen tijdens het wachten op je bestelling, met video's die je tips geven & muziek om te beluisteren.

De bestelling en de levering van het product wordt opgevolgd via e-mails.
De feitelijke levering was super snel: voor 17u. s' avonds besteld en de volgende dag (om 12u met de post) geleverd.
De verpakking is ook goed en stevig. Met informatie voorzien over de gratis verzending & terugzending.

Kortom voor mij een fijne eerste kennismaking!
Vandaar dat ik deze review schrijf met veel plezier.

Walter 05-09-2019

Voor ik naar de winkel ga heb ik via de website meestal al een keuze gemaakt, dankzij de handige filters en vergelijkingsmogelijkheden.

Sunil Girdhari 04-09-2019

Jullie zijn heel klant en service gericht! Daarbij hebben jullie een hele ruime assortiment!

Willem Roest 04-09-2019

Top shop met een goede website, prima communicatie met klant omtrent de afleverdatum en tijd.

Ruud Smit 04-09-2019

Het is zeer aangenaam winkelen bij Coolblue
Veel keuzes en niet al te duur.
Goede levering en snel ook.

FRED 04-09-2019

Duidelijke website met uitgebreid aanbod op velerlei gebied, snelle levering tegen concurrerende prijzen, gratis retourzending en snelle teruggave aankoopbedrag bij retourzending product. Ook prettig en deskundig telefonisch - en mailcontact.

F 04-09-2019

Buitengewoon ontevreden over klantenservice cool blue. Alles voor een glimlach wordt gezegd, totdat je een klacht over je koffieapparaat hebt (De'Longhi Nespresso Lattissima Touch EN560.B Zwart). Melkopschuimer werkt niet meer, apparaat is ouder dan 30 dagen, dus stuur het maar retour, dan probeert men het te repareren en als je geluk hebt dan krijg je het terug met 4 weken. Een vervangend apparaat is niet beschikbaar. Ik gebruik dit apparaat zakelijk en zit nu zonder koffie voor mijn cliënten. 'Ik snap u helemaal, ik kan er alleen niets aan doen'. Ik kan u vertellen; ik glimlach momenteel even niet. Laatste keer cool blue voor ons bedrijf.
Officiele reactie van Coolblue 17-09-2019

Beste,

Wat ontzettend vervelend net buiten de 30 dagen jouw koffiezet apparaat een defect toont. Wij willen dit binnen de fabrieksgarantie graag voor je oplossen met een reparatie.

Helaas hebben wij geen "leen" koffiezet apparaten in onze service opgenomen. Wij streven erna om binnen 3 weken het defect te verhelpen.

Wij hebben er alle vertrouwen in dat je snel weer kunt genieten van een kopje koffie.

ac verkaik 04-09-2019

slechtste bedrijf wat ik heb mee gemaakt bezorgen en plaatsen /dus niet geplaatst moesten 20 cm over een rand tillen en dat doen ze niet /schade aan de zijkant zou opgelost worden maar wordt van alles beloofd maar gebeurd niks zijn de fotos kwijt van de schade en daar kan je het mee doen koop er nooit meer iets !!!!!

Annette 03-09-2019

Coolbleu doet echt wat ze zeggen, voor 23.59 besteld morgen in huis zelfs op zondag.
Ik had snel wat nodig helemaal top👍.
Volgende keer zeker weer.

Erwin 03-09-2019

Product besteld en werd de volgende dag keurig afgeleverd. Aflevering bij een servicepunt, dus geen gedoe met thuisblijven of bij de buren af leveren. Zeer tevreden.

JC 03-09-2019

Coolblue helpt je met het maken van een goede keuze, ook als je een dummy op dat gebied bent. Door te vragen wat jij verwacht van een product, en informatie te geven op een duidelijke en begrijpelijke manier, wordt de keuze uit 100 producten opeens teruggebracht naar 10. Dat maakt het overzichtelijk.
Bij elke productomschrijving kan je klikken op uitleg, zodat je ziet wat de term precies inhoudt.
En dat tikje humor, maakt het helemaal goed.
Verder is de service uitstekend, je kan kiezen hoe, waar en wanneer je je product bezorgd krijgt.

Alex Steegstra 02-09-2019

Ik heb al vaker iets besteld bij Coolblue.nl. Dit is altijd tiptop in orde! Op de website is de keuze reuze. Er staan goede productomschrijvingen bij. Alles wordt volgens afspraak geleverd en dat is supersnel. Goede mogelijkheden om een pakketje eventueel op een afhaalpunt af te laten leveren. Betaling gaat gemakkelijk via onder meer iDeal. Coolblue zet zich er voor in om de maat van de verpakking op het product af te stemmen. Soms is deze nog iets te groot, maar het wordt niet volgepropt met plastic! Ze maken een feestje van het ontvangen van een pakketje.

Chantal 02-09-2019

Zeer positief!
Goede tests op de site. Veel filter opties.
Duidelijke en klantvriendelijke klantenservice.
Geweldige humor op gepaste momenten.
Snelle bezorging, correcte bezorgers.

Arjan 02-09-2019

Alles aan deze winkel straalt al service en klantvriendelijkheid uit, bij mijn laatste aanschaf bleek dat ze dat ook echt waar maken. Een telefoon met een verkeerd hoesje aangeschaft (eigen fout). De retour aanmaken voor het hoesje was niet ergens een extreem verborgen optie met lastige RMA en eigen retourkosten maar gewoon een erg duidelijk proces. Een paar minuten later een e-mail dat ik het hoesje gewoon kon houden, ze vonden het de moeite niet waard om die nog weer retour te laten sturen. Hoge service zonder bijbehorende hoge prijzen. Ze maken het op de website ook echt eenvoudig te zoeken en vergelijken.

Fam. Dronkers 01-09-2019

Na 2 weken mijn laptop teruggekregen van reparatie. Bleek er nog meer schade aan te zijn dan voor het wegbrengen. Ik zit nu al 5 weken zonder laptop en heb hem nog steeds niet terug. Coolblue kan mij ook niet vertellen wanneer ik deze wel terugkrijg, terwijl de reparatie zelf in 1 dag mogelijk is. Ik koop hier nooit meer een laptop. De service is waardeloos.

Simone 01-09-2019

Cool Blue is perfect, prettige website, zeer vlotte probleemloze levering, product nie5 zelf in gebruik genomen, verjaardags cadeau voor mijn schoondochter

A van Rijn 01-09-2019

Bij de deur netjes, beleefd en vriendelijk ontvangen door een medewerker die meteen klaar stond met aanwijzingen. Wachten werd vergemakkelijkt door lekkere kop thee of koffie in de prima coffee corner ter plaatse. Goeie doorstroming van klanten, accuraat personeel, tijd geven waar tijd nodig is. Ter plaatse bestelde artikel kunnen uitpakken en testen voor betaling.
Prima bedrijf, kom er al jaren met altijd positieve responses, ook als er iets binnen garantie vervangen of hersteld moet worden zoekt men samen naar snelle adequate oplossingen.

Sander 01-09-2019

Coolblue blijft favoriet. Zeer ruime keuze, snelle levering en perfecte service. Veel uitgebreide productinformatie op de site waardoor je makkelijk een keuze kan maken.

Dominik 01-09-2019

Wij hebben onlangs een hogedrukreiniger (Karcher 5) in set aangekocht via deze website en zijn erg tevreden! Op de website vindt je de volledige beschrijving van het product, inclusief alle onderdelen apart opgesomd. Dit maakt vergelijken erg makkelijk waardoor je ook sneller het gepaste product vindt. Daarnaast zijn de toebehoren ook apart te koop: je kan dus zowel de volledige set aankopen, alsook zelf een samenstelling maken.
Ook over de levering zijn we erg tevreden. We hadden de bestelling om 22u 's avonds geplaatst en zoals op de website beloofd werd, werd het artikel ook werkelijk de volgende dag omstreeks 11u geleverd.
Het in elkaar steken van het product verliep ook erg vlot. Alle stukken die samen hoorden zaten bij elkaar verpakt en op de handleiding stond stap voor stap duidelijk vermeldt hoe je ze moest monteren.

Rini 01-09-2019

Coolblue doet wat het belooft snelle levering geen gedoe. Hoe ze omgaan met garantie heb ik (nog) geen ervaring mee.

Tommie Olislagers 01-09-2019

De bestellingen worden vrijwel altijd de volgende dag geleverd. Zo heb je zelfs de optie om het dezelfde dag nog geleverd te krijgen.

Ik hoef bij een product nooit de coolblue site verlaten om alles te weten te komen. De voordelen en nadelen worden vaak ook netjes beschreven.

Als laatste punt ben ik ook erg blij met de overzichtelijkheid en duidelijkheid van de website. Ik vraag me nooit af waar ik iets moet vinden op de website.

Miranda 01-09-2019

Duidelijke site, informatie snel gevonden, eenvoudig bestelproces.
Levering prima: personeel netjes en verzorgd. Hebben het nieuwe apparaat aangesloten en het oude meegenomen. Dit allemaal erg correct en netjes.

Anoniem 01-09-2019

Tevreden! Zeer gemakkelijk bestellen en morgen al in huis! Altijd en goed aanbod en altijd de beste prijs!

Johan 01-09-2019

Gisteren een tv besteld met bezorgmoment zondag en geheel gratis. Na betaling werd het bezorgmoment aangepast naar maandag en €9,95 aan kosten. Na heel wat telefoontjes, irritatie en wachtenden voor mij is het bedrag van €9,95 weggehaald en wordt het hopelijk morgen bezorgd. Volgens de opties van de website zou Coolblue mijn tv zondag gratis moeten bezorgen en niet op maandag. Als je niet kunt leveren, geef het dan ook niet als optie . Dit was mijn order nr.:

Koopjes 01-09-2019

Vele aanbiedingen aan interessante prijzen. Goede service - gemakkelijk bestellen en afrekenen en levering op aangekondigd tijdstip.

Frans 01-09-2019

Stofzuiger kapot op zondagmiddag, een nieuwe in huis op maandagmiddag. Blijft fijn die service. Gegaan voor zelfde model omdat we daar heel tevreden over waren.

Frans 01-09-2019

Als het gaat om de aankoop en het retour beleid binnen de periode van 30 dagen een uitstekende shop. Zodra je buiten deze periode bent en de fabrieksgarantie is verlopen ben je voor cool blue niet meer interessant. Een bij cool blue gekochte laptop kon ik na 2 jaar en drie maanden afschrijven omdat er geen accu's meer leverbaar zijn. Gelukkig besloot ik contact op te nemen met Medion en die hebben het probleem eer als netjes opgelost. Dit is wat ik van Cool Blue had verwacht.

Miranda 31-08-2019

Gebruiksvriendelijke website en een snelle correcte levering, zaterdagavond besteld zondagmiddag geleverd!

Saskia 31-08-2019

Zowel in de shops als online is winkelen bij Coolblue een verademing. Geen poespas, goede producten en advies. Bezorging altijd probleemloos.

Peter 31-08-2019

In de winkel zelf als ook via telefoon krijg je niet het gevoel dat ze geen tijd maken voor de wens van de klant. ze maken echt tijd voor je en proberen het beste volgens jouw budget aan te bevelen.
Ik kocht onlangs een beamer en had samen met de verkoper in de winkel overlegd en ik moet zeggen dat de verkoper mij voor het zelfde geld een duurder type zou hebben kunnen laten kopen,maar daar heeft hij in alle eerlijkheid gezegd dat het eigenlijk niet de moeite loonde om de duurdere versie te nemen omdat er aan kwaliteit geen verschil was M.A.W. de duurdere versie had eigenlijk niet echt een meerwaarde, en gelijk had hij bij het overlopen van de specificaties en dat noem ik eerlijk en oprecht goed advies geven.
Je kan rekenen op de gemaakte afspraken die je maakt bij een bestelling....waar ik maar wil zeggen stiptheid van de levering. ook de 30 dagen niet tevreden garantie geeft mij ook een gerust gevoel.
De prijzen zitten doorlopend goed en vergelijkbaar met andere winkels of webshop....
En vooral een eigen na service....ik beveel Coolblue dan ook van harte aan.

Mvg,
Peter,

Arnoud 31-08-2019

Mooi product met zeer snelle levering. Ook prima begeleiding bij advies vragen vooraf. Geen opdringende verkopers, maar behulpzame verkopers die een duidelijk overzicht sturen en weten wat de klant wenst. Erg tevreden, ook met een scherpe prijs van de TV.

Suus 31-08-2019

Komt afspraak na
Aantrekkelijke prijs-kwaliteit
Goede aansprekende promo campagne op tv
Positieve mond-op-mond reclame van vrienden en bekenden

Lieve Flour 31-08-2019

Aangename speelse sfeer, overzichtelijke website, uitgebreide productinformatie, redelijke prijzen, snelle levering (al vind ik dat persoonlijk niet zo vreselijke belangrijk), reviews met inbegrip van de minpunten (dat vind ik dan weer heel belangrijk omdat het zo leerzaam en nuttig is. Producten moeten goed en degelijk zijn, maar bestellen en ontvangen mag gewoon leuk zijn. Verdient navolging!

Paul 31-08-2019

Duidelijke site, goede uitgebreide omschrijving, vaak verdere uitleg over bepaalde apparaten en onderwerpen en voldoende reviews.