Deze score is berekend op basis van 4136 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rozemie 16-11-2020

Je zoekt eeN product, filmpjes, technische data, vergelijkend onderzoek, alles is op eenvoudige wijze uit te zoeken Op de wevbsite.
Ook de opvolging bij levering verloopt prima! Geen doorverwijzing naar derde partij.
Prima dus

Godelinde 16-11-2020

Coolblue is super! Een hele goede service en zo snel! Ik heb vrijdagmiddag de koelkast besteld en zaterdagochtend werd hij al bezorgd. De oude is meegenomen. Wat een service! Echt top!
Mijn moeder had een nieuwe koelkast nodig en ik heb hem voor haar kunnen bestellen. Bij de bestelling was ook al aangegeven dat hij per direkt leverbaar was en de volgende dag al zou worden bezorgd. En zo geschiedde .... !!! Nou echt geweldig en ik kan Coolblue dan ook iedereen aanraden.
Ik kreeg per e-mail de tijd van bezorging door en nog meer mails met tips voor de installatie en in het gebruik ervan. Beter kan gewoonweg niet. Ik had dat allemaal niet eens verwacht.

Dirk Tack 16-11-2020

Was blij met de vlotte levering, weliswaar stelden we vast bij het opstarten van de aangekochte tv dat het beeld niet ok was. Onmiddellijk belden we de klantendienst waar een oplossing werd voorgesteld om dit probleem op te lossen. Wacht nu nog op nieuws wanneer de 2e levering zal geschieden.

Henk 16-11-2020

Coolbleu een prima webshop die je echt op jouw interessegebied helpt, geen overbodige zooi. Ook de tussentijdse emails wat er met onze zending gebeurde vonden we tof. Tot slot de bezorgster, deze gaf echt het gevoel in woord en daad dat ons pakket met speciale zorg werd behandeld, complimenten, perfecte service

Ilse 16-11-2020

Goede service en heel duidelijk. Wat je ziet op de site is ook echtbreuk je krijgt. Heel blij mee.

Robin 16-11-2020

FANTASTISCHE SERVICE! Anders kan ik het niet verwoorden. Vorig jaar een cadeaubon t.w.v. € 50,- gehad van mijn werkgever. Afgelopen weekend wou ik die bij verzilveren, maar helaas bleek de bon verlopen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van Coolblue. Zij hebben netjes mijn bon weer geactiveerd. Dit noem ik nou service! Artikel besteld rond 23.15 uur ‘s avonds en volgende dag al in mijn bezit (notabele in het weekend!). Hier kunnen een hoop bedrijven nog een puntje aan zuigen! Zeker op het gebied van klantbeleving. Ik kan CoolBlue iedereen aanbevelen!

Richard Beek 16-11-2020

Beeldscherm van half jaar oude laptop kapot dus nieuwe moeten kopen. Het stond allemaal duidelijk op de site vermeldt en de kabels zaten er ook bij dus het was na bestellen de volgende dag al aansluiten en werken maar weer.

Willy 16-11-2020

geen begrip voor ouderen. kon geen data overzetten.had last van traag internet

Rita 16-11-2020

Een overzichtelijke webshop en de bestelling was zoals vermeld de dag erna al ter plaatsen.

Patty 16-11-2020

Ik had een mail gekregen dat mijn bestelling wat vertraging had opgelopen door de drukte bij de post. Mijn verbazing was dan ook groot dat ik 's anderendaags dan toch al alles in huis had. Ik had wel bewust er voor gekozen om zowel een nieuwe TV, als een microgolfoven bij Coolblue te bestellen, om zo een rit te besparen (goed voor het milieu en voor Coolblue ;) ), maar terwijl de televisie 's ochtends geleverd werd, is de oven apart geleverd in de late namiddag. Maar al bij al, dik tevreden!

Dorien 16-11-2020

Zeer snelle en correcte levering!
Ze verwittigen je ruim voldoende hoe laat ze bij jou gaan zijn zodat je geen hele dag thuis moet wachten.
Vriendelijke bezorgers en ze helpen waar nodig!
Super tevreden klanten zijn wij!
Het is niet de eerste, maar ook niet de laatste keer dat we kopen bij Coolblue!

Jorrit 16-11-2020

Geholpen bij het maken van een keuze door goede adviezen over een monitor, ondanks de uitgebreide keuze. Ook de levering was super snel.

Els 16-11-2020

Altijd doet Coolblue wat ze beloven. Super snel leveren. Ze zijn ook nog eens heel erg met duurzaamheid bezig. Oa met de dozen op maat vh pakket en bijv met de bezorgfiets. Top bedrijf! App is ook erg fijn.

Cor 16-11-2020

Duidelijke informatie op de site bij het aan te schaffen artikel, daarbij de nodige informatie en tips vwb installeren en afstellen, wel jammer dat restvragen niet snel beantwoord konden worden ivm drukte. Snelle levering waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van het tijdstip zodat je niet onnodig hoeft zitten wachten. Prijzen gewoon concurrerend dus ook daar hoef je niet voor naar een ander.
Zou het zo weer doen ook ingegeven door meerdere positieve ervaringen in het verleden.

AMG 16-11-2020

Bij de Coolblue in Arnhem prima geholpen en geadviseerd over de aanschaf van de iPhone 12 mini / 12 of 12 pro. Het werd de 12 mini en deze moest gepre orderd Dat kon niet in de winkel. Dus via de website gedaan. En de dag dat de mini uitkwam al in huis! Super!

Dylan.m 16-11-2020

Super service en altijd snel geleverd! Velen zullen er nog van leren!
Doe zo verder
Ps ook heel veel scherpe prijzen in vergelijking met andere sites

Robin 16-11-2020

Vooral met de bezorging van grote artikelen (witgoed etc) steken ze boven alles met kop en schouders uit

Hun eigen bezorg dienst gaat altijd perfect

Tamara 16-11-2020

Super snelle service, duidelijke productomschrijvingen, goede vergelijkingstools. Top bedrijf!

Wendy 16-11-2020

Eerste aankoop gedaan bij coolblue. Artikel afgehaald in de winkel in Eindhoven. Netjes geregeld ivm Corona maatregelen. Werd geholpen door een hele vriendelijke medewerker. Niet overdreven maar gewoon vriendelijk en behulpzaam.
Winkel zag er erg ‘clean’ & strak uit, daar hou ik wel van

Robin 16-11-2020

Ik hoorde van iedereen dat de service top is, en dat is zo! Een duidelijke website waar ik verschillende koelkasten duidelijk op kon vergelijken. Na een keuze gemaakt te hebben werd mij geadviseerd er een thermometer bij te kopen door de site. Dit deed ik met mijn weinige verstand. Achteraf bleek deze thermometer nergens voor nodig, want die heeft de koelkast zelf ook.
Twee leuke heren kwamen de koelkast brengen, super enthousiast. Helaas kon de koelkast niet de trap op getild worden, omdat het niet 'paste'.
Nadat ze weg waren hebben we het zelf nog een keer geprobeerd, en het paste wel... Min puntje...

Tom 16-11-2020

Vriendelijk ontvangen waarna een goede uitleg gehad van de deskundige medewerkster

Naert 16-11-2020

onmiddellijk gevonden wat ik zocht en zeer snelle,vlotte en kwaliteitsvolle levering

Marc 16-11-2020

Door de duidelijk info van de website heb ik een goede keuze kunnen maken in verband met de aankoop van een videodeurbel. 's Avonds besteld en de dag nadien mooi geleverd.

Nathan 16-11-2020

Zeer duidelijke webshop met handige keuzehulp, goede filters, goed vergelijkingsmechanisme.
Supersnelle en tip top levering de volgende dag.

yves aerts 16-11-2020

De shop is goed, maar de levering is onder alle niveau, Ik heb 2 laptops voor 1300€ gekocht en het pakket werd letterlijk voor de deur gegooid. Er werd niet aangebeld voor de overdracht.
Ik heb de toestellen gecontrolleerd en ze werken, maar deze service is onaanvaardbaar.

Willy 16-11-2020

De bestelling op de website van Coolblue.be verloopt zeer vlot, bestellen laat in de namiddag op een vrijdag, levering daags erna op een zaterdag.
Eens de bestelling geplaatst wordt je voortdurend per mail op de hoogte gehouden.
Van zodra de levering onderweg is, wordt je via sms verwittigd wanneer je geleverd wordt. Bij mijn bestelling was dit op 5 minuten nauwkeurig.

Svenja Eggerickx 16-11-2020

Shop is heel overzichtelijk , je kan direct vinden wat je zoekt, en super dat je dat besteld en volgende dag al in huis hebt!!

Michael 16-11-2020

Goede webshop, die naast leuk is om te bezoeken, ook gewoon goed werkt. De UI/UX van de webshop klopt, waardoor je makkelijk door de webshop gaat en snel vind wat je nodig hebt.

dd 16-11-2020

uitgebreid assortiment , correcte prijzen en correcte levering, scherpe prijzen

HKL22 16-11-2020

Pluspunten:
- lokale verankering in België
- snelle levering
- goed website met mogelijkheid om producten te vergelijken (heel handig)

Minpunten:
- niet altijd de allerscherpste prijzen in vergelijking met ander webshop maar door de bovenvermelde pluspunten neem ik dit er wel bij.

Robbert Varenkamp. 16-11-2020

Voldoet geheel aan de verwachtingen.
Een opmerking t.o.v. Coolblue; ik ten onrechte overbodige kosten gemaakt (ca. 25 Euro) door een extra oplader aan te schaffen

Johan 16-11-2020

Voor de professionele service van Coolblue niks dan lof, gemakkelijke en snelle afhandeling van mijn bestelling, leveringstijd zoals beloofd.
Over de partner van B-Post ben ik echter niet zo tevreden, heb indruk dat mijn bij B-Post duidelijk omschreven (duidelijke gedetailleerde tekst met foto) leveringsplaats bij niet aanwezig, ofwel niet gecommuniceerd, ofwel niet begrepen, ofwel gewoonweg genegeerd wordt door die partner....

Marc 16-11-2020

De webshop is gebruiksvriendelijk en er is een heel brede waaier aan produkten beschikbaar. Bovendien worden alle beloftes die gemaakt worden met aflevering én dienst na verkoop goed ingelost.

Ans Bruggeman 16-11-2020

Bij cool blue is er duudelijke keus, de levering erg vlot en door eigen bezorgdienst

Sieg 16-11-2020

Goede service en duidelijke website. supersnelle bezorging. Ook de prijs is scherp. ruime keuze uit artikelen.

Ingrid 16-11-2020

Apple oortjes kun je natuurlijk overal kopen, maar hier waren ze het minst duur en de bezorging is heel snel en ook nog eens door een aardige jongen op de fiets!

piet 16-11-2020

Ik had Coolblue gekozen om dat ze verzekeren voor 23u bestel volgende dag in huis, dat het een 10 euro duurder was dan bij een de concurrent had ik er voor over. Echter ,de andere bestelling bij de concurrent deed er een dag langer over en de bestelling van Coolblue ook maar dan ook echt aan het eind van de dag en als allerlaatste. De concurrent gaf eerlijk de juiste aflever dag aan.

Hill Olthuis 16-11-2020

Een webshop op internet is het gezicht van het bedrijf. Coolblue geeft mij als klant een uitstekend inzicht, waardoor ik vertrouwen heb in het bedrijf en snel de keuze van het product heb kunnen maken. De bestelling en de levering van het product is onder begeleiding van Coolblue tot in de puntjes uitstekend verlopen. Dank je wel Coolblue.

Willy Vanvooren 16-11-2020

Coolblue doet wat het beloofd, tijdige levering; niet tevreden gratis retourneren en ze komen correct de garantie verplichtingen na.

Maalderink 16-11-2020

Bestelling is zo gedaan
Belangrijk, Snelheid en makkelijkheid van coolbleu,
EN zeer zeker ook vriendelijkheid

marjolein van der Mespel 16-11-2020

Goed advies op de website, wanneer niet voorradig goede service: via de mail weet je wanneer je het alsnog kan bestellen, wordt zeer spoedig en met de fiets (milieubewust!) thuis afgeleverd door een vriendelijke jonge persoon, ik vind het echt helemaal top! Ik ben fan!

Jansen 16-11-2020

Overzichtelijke Website, waardoor je op een makkelijke manier kan vinden wat je nodig hebt . Prima bezorg service, netjes . Top service is 15 min. van te voren bellen dat ze er aankomen.

RTI 16-11-2020

Goed zoek en vergelijk mogelijkheid. Simpel te bestellen en zeer goede garantie afhandeling!

Adrie Bergwerff 16-11-2020

Zijn niet altijd de goedkoopste. Maar Coolblue blinkt uit in heldere communicatie, uitstekende service en komt afspraken na.

Dat is zeker heel wat waard ipv dat je ergens anders €10 minder zou betalen.

Daarnaast hebben ze een grote keuze en goede selectie/filter mogelijkheden. Wat ook ontzettend handig is, is dat ze zelf een hoop producten reviewen en een Coolblue keuze geven in diverse prijsklassen van een product.

Ook de 2e kans producten zijn ze heel eerlijk in. Een iets goedkopere prijs omdat de verpakking is open geweest of slechts enkele keren is gebruikt. Dit in tegenstelling tot andere winkels waar je soms toch een product krijgt wat uitgepakt is of slechts 1 of 2 gebruikt en gewoon de volle pond voor moet betalen.

Chris 16-11-2020

Wij hadden nog vragen over een blender en hebben daarom gebeld met cool blues, ik kreeg een ontzettend leuke adviseur/verkoper aan de lijn die mij goed geholpen heeft. Zelf hadden we onze nieuwe blender de volgende dag in huis! Superfijn!!

sandra 16-11-2020

Goede service en vriendelijk. Doen wat ze beloven!!! Als keurig volgens de afgesproken tijd

Ruben 16-11-2020

Vriendelijke medewerkers, overzichtelijk en de winkel oogt verder verzorgd. Kreeg een gratis mondkapje toen ik de mijne vergeten was. Top!

Cella 16-11-2020

Ik ben tevreden met de prijzen, kwaliteit van producten en de bezorging is altijd snel, en ben je niet thuis bellen ze je even. Als het product niet goed is lossen ze het ook snel op.

Justine 15-11-2020

Super service! Heel snelle levering, inclusief grappige tekstjes/filmpjes na bestellen en op de doos. Bij alle producten staat enorm veel uitleg en voor degene die het echt niet weten, kunnen makkelijk een goed product vinden bij de keuzes van coolblue. Bovendien ook een super vriendelijke en behulpzame klantenservice. Ik ben fan!

Maria 15-11-2020

De site is heel makkelijk en snel. Ik had een idee wat ik wilde kopen maar wist niet precies welk artikel ik zou nemen. Door makkelijk te kunnen vergelijken, ben ik tot mijn aankoop over gegaan. Direct na het bestellen kreeg ik de bevestigingsmail. Dezelfde nacht kreeg ik het bericht dat het artikel bij de transporteur was. In de ochtend kreeg ik het bericht hoe laat het geleverd zou worden en kreeg ook nog een bericht via de gsm hoe laat precies. Aangezien het een groot pakket was, had ik niet verwacht dat de vervoerder het netjes op de plaats van bestemming in huis neerzette. Op gepaste afstand voor het in achtnemen van de Corona regels. Ik kreeg ook duidelijke uitleg dat ik binnen 30 dagen het artikel in de originele doos kon terug sturen en dat ik tot die tijd de verpakking nog moest bewaren. Vond het heel netjes dat ik deze uitleg er ook bij kreeg. En nu mijn artikel in gebruik is genomen ben ik er heel blij. De service en de verdere afhandeling van mijn bestelling geeft mij het vertrouwen dat ik volgende keer graag weer bij Coolblue wil bestellen. De prijzen zijn conform marktwaarde en na vergelijking op andere sites kwam Coolblue voor mijn portemonnee in aanmerking. Ook omdat de bezorgkosten heel laag zijn gebleven.