Werner 01-11-2023

Besteld op zaterdag met voorziene levering op zondag. Voor coolblue hiervoor gekozen. Bericht gekregen dat het pas vanaf donderdag op te halen is in postpunt zonder dat het aangeboden werd aan huis. Het zou zelfs in de brievenbus hebben gepast. Nu moet ik nog een verplaatsing maken van bijna 10km. Kon evengoed de aankoop in een winkel in de buurt gedaan hebben. Het Nintendo spelletje zal tijdens deze herfstvakantie nog weinig nut hebben want die is bijna voorbij.

E. 31-10-2023

Voor de aankoop van een nieuwe smartphone vond ik de website van coolblue het handigste, met handige filters. De levering was zeer vlot. 's avonds aangekocht de volgende dag om 11u al in het postpunt.

Warda 30-10-2023

Steeds alles in orde. Duidelijke website, snelle levering! Eerlijke bezorgers. Ik ben tevreden

KimB 30-10-2023

Zeer tevreden over de werking van Coolblue. Ik vroeg een reminder als mijn gewenste iPhone beschikbaar was. Ik ontving een mailtje en kon deze gelijk in het winkelmandje plaatsen. Betaald en een dag later had ik hem in mijn handen. Zeer tevreden van het verloop!

Patje 29-10-2023

Niets vervelender dan een printer die het af laat weten op een belangrijk moment... Gelukkig, dankzij de keuzehulp van Coolblue, een vlotte bestelling en snelle levering de volgende dag, was ik binnen de 24u "Back in Business".

Joris 29-10-2023

Coolblue is van zijn woord! Goede prijs, goede omschrijving van het produkt, tijdige levering...

Nissie 29-10-2023

Coolblue is altijd mijn nummer 1 optie bij mijn aankoop van electronisch apparaten! Van smartphones naar huishoudelijke apparaten. Top service, snel geleverd en altijd vriendelijke after-service

Kim 29-10-2023

3x per dag nagaan of mijn gewenst artikel voorradig was… na 2weken chechen was er een opluchting om te laten opsturen 🥳

Hendrik 29-10-2023

bestelling printer op aanraden van deskundige. Op tijd geleverd en goede werking

Yvan 29-10-2023

vlotte afhandeling van de bestelling. Duidelijke gebruiksaanwijzing via video. Degelijke verpakking.

Jaak 28-10-2023

Snel gevonden wat ik zocht en vlotte afhandeling. De tijdsbepaling is handig.

Mathias 28-10-2023

Levering binnen de 1-2 werkdagen.
Tevreden met staat van pakketje in de brievenbus.

Nathan 27-10-2023

Coolblue heeft een snelle en handige webshop, na het bestellen krijg je een duidelijk overzicht van je bestelde goederen waarna deze ook tijdig geleverd worden.

Enkel goede ervaringen gehad met Coolblue.

Na 27-10-2023

Zeer behulpzaam in de winkel zelf. Pakketje is snel geleverd en steeds goed verpakt. Het terugsturen van een artikel gebeurt ook snel en de terugbetaling volgt snel later. Steeds duidelijke communicatie via mail

Steven Degryse 26-10-2023

Was een zeer correcte en snelle levering. Alles kwam keurig samen verpakt toe op de bestemming.

Felix 25-10-2023

Coolblue is in mijn ogen tot op vandaag een van de beste webshops waar ik besteld heb. De klantenservice is correct, snel en zorgeloos. Het aanbod is groot en toch betrouwbaar. De beschrijvingen van de producten zijn nauwkeurig en bevatten meestal alle details die ik nodig heb om mijn keuze te maken.

Haakon De Smet 25-10-2023

Hele duidelijke website, simpel te bestellen in een paar klikken. Ongelofelijk snelle levering, ookal heb ik mijn laatste bestelling op een zondag geplaatst

Adinda 23-10-2023

Duidelijke webshop met handige keuzehulpen. De levering gebeurt snel, en de facturatie is duidelijk.

Jan 23-10-2023

Gebruiksvriendelijke site met correcte info. Bestellen gaat eenvoudig en de leveringstermijn wordt gerespecteerd.

rudi 23-10-2023

alles snel een correct geregeld ,zeer goede opvolging , mooi op tijd geleverd en duidelijke afspraken, perfect ,dank u

mdp 23-10-2023

Coolblue levert altijd een top klantenservice en hanteert eerlijke prijzen. Ook bij defecten gaan ze steeds op zoek naar een gepaste oplossing waarbij je als klan zo weinig mogelijk hinder ondervind.

Peter 21-10-2023

Snelle en correcte bediening.Geleverd op de dag na mijn bestelling dat zij hebben mede gedeeld bij mijn bestelling.

Wendy 20-10-2023

Zoals altijd, snelle en correcte levering, met de fiets, dus klimaatvriendelijk.

Esin 20-10-2023

Vind je alles snel en alles is duidelijk heel snelle levering klantendienst is top

Jonas Van Peer 20-10-2023

Al jaren klant bij coolblue en ze hebben mij nog nooit teleurgesteld.
Duidelijke website, onderbouwde aanbevelingen en goede productinformatie.

Ook het retourproces en garanties gingen telkens zonder enig probleem, een voorbeeld voor velen!