Deze score is berekend op basis van 3448 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wicked_Willy 29-11-2010

Prima en overzichtelijke shop
Direct zichtbaar of je product op voorraad is en bij je bestelling zelf kiezen wanneer het afgeleverd wordt.
Echt een top webshop en zeer goed geholpen.

keesdissel 29-11-2010

alle spullen de dag na bestelling binnen,groot aanbod
en een zeer duidelijke website.

tmgconsultancy 29-11-2010

De snelheid van bezorging en de mogelijkheid tot tracing van de zending was geweldig.
Vond de informatie m.b.t. de specificaties van het apparaat wat beperkt. Je moest al behoorlijk technisch zijn om de onderlinge verschillen tussen de aparaten te kunnen beoordelen. De kosten waren wat hoger dan bij een aantal concurrenten, maar dit werd goed gemaakt door de snelheid van levering.

pjhage 29-11-2010

Via een duidelijke website, heb ik een tondeuse gekocht. Via de mail ben ik op de hoogte gehouden over de koop, en het verzenden hiervan. Het geheel kwam mj als prettig, en betrouwbaar over. Allen jammer dat de beschrijving bij het artikel niet in het Nederlands is.

-M- 29-11-2010

Super snelle levering, prima e-reader voor een scherpe prijs en geen bezorgkosten...Top!
Ben geheel tevreden.

BK1111 29-11-2010

Misschien een of twee euro duurder (bij producten van rond de €100), maar duidelijke website, geen gedoe en de spullen de volgende dag in huis.

Chilhil 29-11-2010

Super snelle en goede levering, ben super blij met mijn nieuwe mobiel !

wendy39 29-11-2010

's avonds bestelt en ondanks poststakingen toch keurig de volgende dag geleverd. Is allemaal heel netjes en vlot verlopen.

hacomamast 29-11-2010

Keurig levering, met duidelijke opvolging van het levermoment.
De aftersales was ook perfect. Aangezien het artikel (beginnende) gebruikssporen vertoonde, is daar direkt na ontvangst melding van gemaakt, en kon ik het product direct omruilen. Daarvoor werd de mogelijkheid geboden om retour te zenden, of langs een winkel te gaan. Dat laatste werkte ook perfect, de winkel was inderdaad netjes op de hoogte gebracht van mijn klacht, en ruilde het product zonder enig probleem ter plaatse om.
Alleen maar lof, voor de manier waarop dit alles is afgehandeld.

hanneke78 28-11-2010

Mooie en duidelijke WEBsite.
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Zeer snelle levering

sieb123 27-11-2010

helaas tweedehands beschadigde troep ontvangen. Na melding hiervan moet ik eerst de boel terugsturen en na beoordeling door laptopshop krijg ik te horen of ik een nieuwe krijg of niet.

Ik heb al betaald en ik heb natuurlijk een toetsenbord nodig dus ik heb voorgesteld om deze te gebruiken tot ik een nieuwe ontvang en de beschadigde dan te retourneren.

Dit past niet in het beleid. Beschadigde troep sturen blijkbaar wel. nooit meer de laptopshop voor mij.

Roy99999999 27-11-2010

Donderavond besteld en vrijdag in huis, perfect.

idle 26-11-2010

Ik had een camera besteld bij deze winkel. Sony T90. Zoals op de website wordt beloofd kreeg ik de camera thuis toe de dag volgend op mijn bestelling.
Na een paar maand was er iets kapot aan de camera.
Deze shop werkt met een super handig systeem om goederen in garantie terug te sturen.
De afhandeling/communicatie met de winkel was buitengewoon vlot en na twee weken krijg ik de camera volledig gerepareerd reeds terug gestuurd. Het hoeft geen verdere uitleg dat ik super tevreden ben over de service all the way. Een echte aanrader !

annet23101970 23-11-2010

Zeer snelle levering. Vrijdagavond besteld en zaterdag al geleverd.

zwaantjen 22-11-2010

Bestelt voor 22u30 en dag nadien reeds geleverd met de post. De 2de camera werkte niet goed. Mail gestuurd naar het bedrijf. Dag nadien mail met te volgen procedure. Pakket opgestuurd en nadien kreeg ik minutieus mails, dat ze het pakket goed hadden ontvangen,dat de klacht werd behandeld, welk gevolg er werd gegeven. Dan kreeg ik een sms + mail met de melding dat een nieuw pakket werd opgestuurd. Dag nadien nieuwe camera reeds ontvangen.
Klacht + ontvangst van de nieuwe camera werd in minder dan een week afgehandeld.
Proficiat mannen en vrouwen van babyfoonstore, zo'n schitterende service heb ik nog NOOIT meegemaakt. Bij jullie is klant duidelijk koning. Als klant blijf je niet in het ongewisse en weet je perfect waar je aan toe bent. Dit is zoals een e-shopservice overal zou moeten zijn ! CHAPEAU en doe zo verder !!!!

Gea125 19-11-2010

Snelle levering besteld en de volgende dag al in huis, ben er heel blij mee.

joukek 15-11-2010

Was gemakkelijk te bestellen en werd op tijd geleverd. Beloofde sms-jes van mp3shop over de voortgang kwamen niet. Op mijn werk kwam het een dag te laat bezorgd door interne post. Gebeld naar mp3shop: gewoon nummer, keurig beantwoord, naam van de man die in ons bedrijf pakje aangenomen had, genoemd.
O.h.a. heel tevreden over mp3shop. Ook het feit dat je, als er iets mis is, je product kosteloos kunt opsturen is sympathiek.

ChristyFD 15-11-2010

Op de website staat duidelijk alle gegevens van de aangeboden producten. Zij hadden als enige webwinkel de telefoon die ik wilde hebben op voorraad. Daarnaast wordt ook de levertijd aangegeven. Na bestelling krijg je een smsje als het product op de post is gedaan en krijg je het een dag later in huis. Super! Verder zijn ze niet duurder dan andere webwinkels omdat er geen verzendkosten gerekend worden.

roelienk 15-11-2010

dit was de enige site waar ik kon dingen vergelijken die ik belangrijk vond voor een babyfoon.de bestelling was lekker de volgende dag al in huis.en deze site goedkoop! sommige sites zijn goedkoper maar dan komen er nog weer verzendkosten overheen zodat je alsnog duurder uit bent

Opa B. 15-11-2010

's Avonds besteld als cadeau en de volgende morgen vroeg al op de stoep bij mijn kinderen. Geweldig!

mgsietsma 15-11-2010

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop via Consoleshop.nl en stond versteld over de transparante bestelprocedure. Ik werd heel goed op de hoogte gehouden, zowel per e-mail als per sms waardoor ik precies wist waar ik aan toe was en op welk moment het product aan TNT was overgedragen. Daarbij werd mijn bestelling precies volgens afspraak geleverd.

Carleen123 15-11-2010

Snelle en adequate service. Telefonisch goed bereikbaar. Deskundig en vriendelijk. Laptop 's avonds besteld en betaald, de volgende dag bezorgd.

Cas12 15-11-2010

Product was officieel nog niet te koop maar GPSshop kon de TomTom al leveren. Bestelling gedaan en de volgende dag in huis, helemaal top.

APK70 15-11-2010

Site is duidelijk en overzichtelijk (niet zo schreeuwerig als sommige anderen). Goede informatie over verzenden en betalen e.d.
Had me ingeschreven voor een melding wanneer mijn favoriete telefoon uit kwam. Zo ook bij andere sites. PDA-shop was de eerste in mijn mailbox met de melding... dus bij hun besteld, 's avonds om kwart over negen, want voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Wordt netjes via sms en mail op de hoogte gehouden en de volgende dag om 12.15 was mijn phone er ook!

Nico Simons 14-11-2010

Had op korte termijn een babyfoon nodig met beeld.
Was sceptisch over de beeldkwaliteit, maar die was goed.
Perfecte timing kon ik mij niet wensen qua bestelling.
Voor 22.00 uur besteld en de volgende dag in huis, geweldig.

weetiknietmeer 14-11-2010

Klasse webshop!! ik had dezelfde bestelling gedaan bij
een andere webshop en duurt het ongeveer drie weken en heb ik nog niks van ze. Toen heb ik mijn bestelling afgezegd en dezelfde avond mijn bestelling bij Shavershop gedaan voor 22:00 uiteraard en de volgende dag had ik hem thuis. Ongeleoofelijk !!

marcelbill 12-11-2010

Ik heb vanwege de goede berichten voor het eerst wat bij Mediacentershop gekocht.
Woensdagmiddag 0m 13.15 uur mijn bestelling geplaatst en de volgende dag om 11.45 uur bij mij afgeleverd,hoezo snelle levering.
Als ik volgende keer weer iets nodig heb kijk ik als eerste bij de Mediacentershop.

raymond.jansen 12-11-2010

Op 17 september een Mediacenter besteld, een Popcorn Hour C-200. De volgende dag ontvangen, top!

Helaas is het apparaat defect geraakt op 12 oktober. Contact opgenomen met Mediacentershop, ook keurig te woord gestaan, antwoordnummer gekregen voor retourzending en terug gezonden. De reparatieafdeling zou kijken of het product in aanmerking kwam voor omruiling, of dat deze gerepareerd zou worden.

De reparatieafdeling is blijkbaar gegaan voor reparatie, al is me dit nooit verteld.

Nu, precies 1 maand later weer contact opgenomen. Het product is nog steeds ter reparatie naar de fabrikant, en het kan nog wel 2 weken duren. WAARDELOOS!

Kortom, net iets meer dan 3 weken kunnen genieten, daarna 6 ! weken je nieuwe apparaat kwijt.

Niet leuk!

RvVelzen 12-11-2010

Ik had per direct deze camera nodig. Gisteravond op de website gezien dat product op voorraad was. voor de zekereid gebeld of dat klopte (dat is lang niet altijd het geval bij webshops!) en kreeg direct iemand aan de telefoon die bevestigde dat het de volgende dag geleverd kon worden. Rond 21:30 besteld, direct bevestigingsemails van de order, daarna het inpakken en al snel de track&trace van verzending.
De volgende ochtend al bezorgd. Meer kan een klant niet wensen!

Nientje62 12-11-2010

Duidelijke omschrijving van de geleverde tondeuse,
zeer snelle levering, maandagmiddag besteld, op dinsdag ontvangen! Zeer degelijk verpakt zodat de tondeuse onbeschadigd aankomt op het adres van de koper. Niets dan lof voor deze prima service!

Cjoyce 11-11-2010

Ik had de nieuwste babymonitor gekocht met extra camera's. Ik kwam niet uit de handleiding, want de monitor wilde de extra camera's niet detecteren. Na een telefoontje bleken de nieuwste monitor nog niet compatible met meerdere camera's. Helaas, want ik was er erg enthousiast over en had 'm al enkele dagen in gebruik voor onze kleine. Ondanks dat ik deze al gebruikt had kon ik kiezen uit terugzenden van het hele pakket en geld retour of alleen de monitor opsturen, waarna ik het voorgaande model kon ontvangen, met teruggave van het prijsverschil. Binnen 1 week had ik nieuwe monitor en het prijsverschil terug. Retourzenden ging middels etiket met antwoordnr, die ik kon uitprinten en op de doos kon plakken. Ik ben zeer tevreden over deze shop! Jammer dat ze niet in Den Haag zitten.... (dan was het een vette 10 geworden) ;-)

esther46 11-11-2010

duidelijke website
levering is echt zo snel als men beweert

Carry Joosten 11-11-2010

's avond om 8 uur besteld en de volgende dag om 12 uur hadden we een lekker kopje koffie. Wat een snelle levering.

finckies 11-11-2010

"s avonds m'n bestelling geplaatst, (bij digicamshop kwam deze camcorder als goedkoopste uit de bus), op de bestelpagina kon ik zelf aangeven wanneer de levering moest plaatsvinden, ivm met werktijden erg handig!! en op de ingevulde datum is m'n camcorder ook inderdaad geleverd, super service! Het zat goed en netjes verpakt zodat het pakket zonder evt.verzendschade aan is gekomen, kortom perfect!

Monsterdick 10-11-2010

MP3shop kwam als goedkoopste uit de bus voor het, door mij, gekozen product.
Mede vanwege een hoge score door andere internetshoppers heb ik besloten voor deze winkel te kiezen.
De levering was bijzonder snel en via mail werd ik steeds op de hoogte gehouden van statusveranderingen van mijn bestelling.
Ik ben zeer tevreden over de MP3shop!

Rob1943 10-11-2010

Snelle en correcte afhandeling van mijn order. Tevens zeer vriendelijk personeel.

W. van den Bosch 10-11-2010

Kort en krachtig. Vrijdagavond product gevonden omdat de bouwmarkt het niet voorradig had. Vrijdagavond voor 21.30 besteld en zaterdagochtend voor 09.30 in huis. Het hele proces werd ook naar mij toe gemonitoord via diverse emails met track informatie.
Kortom, een goed produkt en prima service.

drummer01 10-11-2010

Duidelijke website, veel keus, supersnelle levering, zeer goede service, goed telefonisch bereikbaar met vriendelijk personeel.TOP webwinkel.

Zaniewski 10-11-2010

S'avonds rond 20.00 mijn bestelling gedaan, diezelfde avond nog een sms dat mijn bestelling was ingepakt. Mail met verzendbevestiging rond 23.00. Alles prima geregeld, vlot verloop. De volgende dag werd het aangeboden, helaas was ik niet thuis. Dag erop nog een keer en toen mocht ik het pakketje gelukkig in ontvangst nemen.
Het objectief zat goed ingepakt,in de originele gesealde verpakking met 3 extra lucht-kussentjes in de doos ter bescherming tijdens het vervoer. Prima!

chris256 09-11-2010

Uitstekende service, goede website, wordt voortdurend op de hoogte gehouden van status van bestelling en werd ook geleverd zoals men had aangegeven.

Worstmeester Arjan 09-11-2010

Ben erg tevreden met het product en de snelle levering. 's avonds rond 9:30 uur besteld en de volgende dag in huis. Echt perfect. Heb de monitor thuis besteld voor mijn werk, alleen jammer dat je dan alleen kunt kiezen voor betalen onder rembours wat dan 10 euro extra kost.

Queen Emmie 09-11-2010

Prima winkel om online te bestellen. Snelle, duidelijke en correcte afhandeling. Ideaal dat de levering ook op een andere dag kan plaatsvinden.
In winkel kopen is trouwens ook goed en als het artikel op voorraad is, dan nog sneller (als je in de buurt woont tenminste)!

hoezo222 09-11-2010

Alles verliep volgens de afspraak, erg fijn ook een sms dat je bestelling klaar ligt.

ilona312 09-11-2010

Mooie prijs- kwaliteit verhouden van de laptop.
´s Avonds voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis zoals ze ook kenbaar maken.

PAX Stucadoorsbedrijf 09-11-2010

Zeer goede en snelle levering, ze zijn niet de aller goedkoopste maar service en snelheid is voor mij wel wat extra geld waard

Ali Veenstra 09-11-2010

Geweldige service dat ze een SMS sturen dat het bestelde geleverd gaat worden. Netjes verpakt, en correcte afhandeling.

bobrosco 09-11-2010

4,8
eerst is het leuk en aardig, je bestelling word snel geleverd en als iets niet op voorraad is kun je het ook niet kopen dus dat is goed
maar dan komt het, ze hebben een lijst met accesoires die zogenaamd passen op de camera, maar in de praktijk blijkt dat ze geen idee hebben wat het is en of het past
gevolg is dat je dus dingen er bij koopt die helemaal niet blijken te passen, en dan mail je ze daarover en dan sturen ze iets nieuws op zonder te zeggen wat, en dat blijkt dan exact hetzelfde product te zijn.En surprise surprise het past nog steeds niet
en vervolgens mail je dus nog maar eens en dan krijg je als antwoord dat je het dan maar terug moet sturen en daarvoor moet je de door hun meegestuurde formulieren uitprinten en bovendien moet het binnen 7 dagen terug
maar wat nou als ik geen printer heb? nou dan waren ze wel bereid die formulieren op te sturen, helaas zijn die 7 dagen nu al lang om en ik heb nog niks geen formulieren gezien

oftewel de service is ronduit belabberd en dat terwijl je meer dan 300 euro uitgeeft bij hun

M.C. Blom-van Dam 09-11-2010

Ik was op zoek naar een goede printer voor mijn hobby, wenskaarten ontwerpen en printen. Nadat de vorige printer (een goedkope) na 18 mnd dienst weigerde, heb ik eerst telefonisch advies gevraagd aan iemand van de Printershop. Naar aanleiding daarvan kwamen we uit op deze printer. Hij werkt zeer geluidsarm en de afdrukken zijn heel mooi. Behalve de wenskaarten en gewoon papier heb ik nog niets anders geprobeerd.

nam leop 09-11-2010

Duidelijke website, veel keus en makkelijk bestelling te plaatsen. Levering was zoals vermeld de volgende werkdag, product was goed verpakt.
SMS bij versturen product is erg handig en via de site is de orderstatus goed te volgen.

Frankdejongh 09-11-2010

Ik had een product besteld en betaald via Ideal. Ik kreeg meteen een mail met bevestiging. Tot mijn grote verassing kreeg ik 's avonds een sms bericht op mijn mobiel dat het product verpakt en verstuurd was! Zeer netjes!!! Ik kreeg ook nog een mail met track en trace code en de volgende ochtend heb ik het apparaat in prima staat ontvangen.

Zeer tevreden.