Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fam Vlot 27-04-2011

onze zoon was super gelukkig dat het spel dat hij graag wilde hebben zo snel geleverd kon worden. 's avonds besteld de volgende dag geleverd. SUPER!!

Jees87 27-04-2011

's Avonds om 21.00 uur besteld en zoals op de site beschreven de volgende dag al geleverd. Netjes verpakt en product werkt naar alle tevredenheid.

alconsten 27-04-2011

Online shoppen zoals je wenst dat het gaat. Zeer snelle levering. Op voorraad betekent hier echt dat je de gameconsole de dag erna inderdaad in je bezit hebt. Je kunt een ander aflevermoment kiezen. Afspraken over de levering worden zeer goed gehouden. Bovendien word je op de hoogte gehouden van moment van inpakken en verzenden. De electronica wordt zeer goed verpakt en beveiligd. Je weet precies waar je aan toe bent.

pukmuk21 27-04-2011

Zeer snelle levering om 21:30 besteld en de volgende dag om 11:00 afgeleverd. Alleen jammer dat duidelijk was te zien dat iemand het product al een keer in handen heeft gehad.

pimpeloen 27-04-2011

Inderdaad de volgende geleverd. Tussendoor 3x (!) geinformeerd over de status van de bestelling.
En ook nog de goedkoopste.

W. Griffioen 27-04-2011

Zeer tevreden! 's avonds om 21.45 laptop besteld en (werkelijk!!) de volgende dag om 12.00 uur thuis afgeleverd.

MentoR01 27-04-2011

Snelle service. Vrijdagavond besteld en zaterdagochtend in huis. Ondertussen was via track and trace het bezorgproces goed te volgen.

snellekoper 27-04-2011

makkelijk te bestellen, duidelijke informatie op website, supersnel geleverd, lage prijs en toch geen verzendkosten, uitstekende telefoon

ellen4321 27-04-2011

Pirma en ook onwijs handig een strijkijzer gaat altijd stuk als je het eigenlijk net niet kunt gebruiken. Bestellen en hup de volgende dag kun je verder met je strijkwerk. Voor mij extra handig, ik woon vrij rustig en de eerst volgende winkel is zo'n 10 km verder op. Dus in de auto springen en dan een strijkijzer kopen kost veel tijd. Dus dit is ideaal plus de snelle levering maakt dit bijna perfect

Corrie Broers 27-04-2011

Prima geholpen door een medewerker waar ik naar gemaild had met vragen.
Snel andwoord gekregen en een goed antwoord.
Ben heel tevreden over alles.
Via de TNT kan je je pakketje volgen.
Ook erg handig.

MHeuving 27-04-2011

De levering was supersnel. Tussen het bestellen en ontvangen werd ik keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. In het weekend besteld, op dinsdag in huis.

coennl 27-04-2011

Product op voorraad, lage prijs en snel in huis. Wat wil je nog meer?

RGM 23-04-2011

Prima webwinkel, maar ook hun echte vestigingen zijn in orde. Heb er vorig jaar oktober een Navigon 40 Premium Live besteld, werd de volgende dag al geleverd. Ook de Klantenservice is erg goed (snel, vriendelijk en efficiënt); tot nu toe twee kleine probleempjes m.b.t. het apparaat ervaren maar die waren binnen no-time opgelost.

Ton12345678 22-04-2011

Zeer goede service mijn speler ging de verf af helemaal geen probleem gratis terug gestuurd en per omgaande een nieuwe toegestuurd gekregen en ook nog een telefoontje of het naar tevredenheid opgelost was van mij een dikke 10

RJ1963 22-04-2011

Inderdaad 's avonds besteld en de volgende dag in huis (op zaterdag!). In de korte tussentijd keurige mailtjes over de status van de bestelling.
Nette prijzen, niet de goedkoopste, maar wel goed icm de snelle en goede levering.

Michael G. 21-04-2011

Ik heb al meerdere keren bij Coolblue gekocht en de service is perfect.
Je krijgt meerdere emails m.b.t. het order- en verzendproces.
Ik heb het product op meerdere webwinkels vergeleken en kwam uiteindelijk toch weer uit bij Coolblue, vooral in het geval van combi-aanbiedingen.

15 01 55 20-04-2011

Goede internet winkel.
Snelle reactie via telefoon en mail.
Snelle levetijd de volgende dag al in huis.
echt tevreden daar kom je makelijk weer terug als je iets nodig hebt.
merk stofzuiger ken ik goed degelijke kwaliteit dus vertrouw op lange levensduur

Klant11 20-04-2011

Snelle en correcte dienstverlening, Zondag besteld en dinsdag in huis. Keurige berichtgeving per email

mega boekenwurm 20-04-2011

Duidelijke website, ze doen wat ze beloven. Levering inderdaad de volgende dag en ondertussen kun je volgen wat er met je bestelling gebeurd. (melding bestelling ontvangen, -ingepakt, -aangeboden aan tnt en dan een track and trace code) Top!

fxm2000 20-04-2011

's avonds om 9 uur een bestelling geplaatst.
Er stond bij dat bestellingen voor 22:00 nog diezelfde dag worden verzonden, maarja...
Ik wist niet wat ik zag, toen het de volgende ochtend om 11:00 werd geleverd.

shahere 20-04-2011

Snelle service, netjes geregeld. Was een paar euro duurder dan de concurrent, maar vanwege de goede ervaringen toch hier besteld.

aygulnl 20-04-2011

Duidelijke website, goede informatie, snelle reactie, relevante informatie over het product en de bezorging.
kortom, zeker aan te bevelen!

Miepstra 20-04-2011

Zeer snelle snelle en correcte levering !!! De site geeft een goed overzicht van produkten en kenmerken.

Mikie1 20-04-2011

Zeer tevreden over de service.

Ik had een fototoestel besteld en kreeg deze op een vrijdag geleverd. Bij het aan doen van het toestel gaf het toestel gelijk een "lensfout" en wilde de lens niet meer terug.

Op zaterdag gebeld met de klantenservice waarna ik het toestel op maandag retour kon sturen (naar een antwoordnummer) en op de vrijdag had ik weer een splinternieuw toestel toegestuurd gekregen.

Perfecte service dus!!

Tex Merkelbach 20-04-2011

Deze e-reader is het derde product dat ik bij deze winkel heb gekocht.
De twee voorgaande producten waren laptops (Acer).
Alle drie de producten bevallen prima en zijn qua prijs kwaliteit verhouding, wat mij betreft uiterst aan te bevelen.
De e-reader is thuis bezorgd en was gratis, dus nog een positief aspect.

De_Hun 17-04-2011

Woensdag om 21 uur besteld en donderdag om 18 uur geleverd. Na installatie bleek het product niet goed te functioneren (regelmatig een blue screen!). Zaterdag telefonisch contact gehad met klantenservice en is op vriendelijke en deskundige wijze geadviseerd terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. Ondanks dit advies is het probleem niet verholpen (generieke probleem met een Intel chipset!). Zondag opnieuw klantenservice gesproken en ben geadviseerd om het product terug te brengen. Zondag het product teruggebracht (tussen 12 en 17 open!) en het aankoopbedrag is zonder problemen gecrediteerd. Jammer van het defecte product maar desondanks een uitstekende service.

Elfoto 17-04-2011

Keurig op de afgesproken tijd (de volgende dag) geleverd.Mijn betaling werd gelijk verwerkt, gelijk bevestigd per e-mail en even later kreeg ik ook nog een smsje dat alles al klaar en ingepakt om verzonden te worden. Ik vond dit echt geweldig en bijzonder klantvriendelijk.

MM71 13-04-2011

Superwinkel, mischien wel de beste winkel op electronicagebied. Snelle, probleemloze levering, superklantenservice. Enige minpunt is dat ze niet bij de goedkoopste horen maar een hoger bedrag heb ik met liefde over voor alles wat ik er voor terugkrijg.

Jannie37 12-04-2011

Zeer snelle levering, de volgende dag na betaling al in huis. Werd dmv email op de hoogte gehouden over de status van de bestelling en levering.

Digiad 08-04-2011

Niets dan Lof voor DigicamShop (Coolblue). Ik koop er al heel veel jaren en het lijkt mij dat de service steeds beter wordt en deze was al zo goed.

Ik kan helaas niet naar een winkel en ben dus afhankelijk van Internet. DigicamShop heeft mij geholpen een goede keuze te maken. De eerste camera was het net niet maar geen enkel probleem. Na telefonisch contact retour verzonden en een andere camera uitgekozen. Deze had ik al binnen een paar dagen in huis. En deze camera was voor mij wel geschikt.

Klantenservice is heel vriendelijk en had erg veel geduld en begrip. Wat vooral opvalt (zeker in deze tijd) is dat DigicamShop oplossend gericht is. Ze wilde gewoon dat ik tevreden was en hielp mij daar naar toe.

Voor mij is DigicamShop de FotoShop op de hoek en dan wordt het ook nog super snel bij mij thuis gebracht.

Nel2007 05-04-2011

Super snelle service. Op dinsdag mijn bestelling geplaatst en direct er achteraan gebelt of de levering in plaats van binnen 24 uur de donderdag erna geleverd kon worden, want dan was er iemand thuis aanwezig om het pakket in ontvangst te nemen.
Dit was geen probleem en idd. donderdag is de stoomcleaner netjes afgeleverd, zoals afgesproken.
Stofzuigerstore.nl is een prima winkel waar je snel en veilig online kan kopen.

Renenr1 05-04-2011

's avonds bestellen en het de volgende ochtend in huis hebben, echt helemaal top deze winkel, ik ga hier zeker vaker bestellen.

Martijn.M 05-04-2011

Coolblue adverteert met een snelle levering. Dit hebben ze (wederom) weer waargemaakt. Vrijdagavond iets over 19.00 besteld en de volgende ochtend vroeg in huis. Daarnaast goed geprijst.

Ed Glas 05-04-2011

Niets dan lof voor deze winkel!! Makkelijk bestellen en snel leveren!! Alleen servicedesk (voor het stellen van vragen) kan zich iets meer verdiepen in de antwoorden die ze geven maar ook dat is uiteindelijk goed gekomen.

rbakker 05-04-2011

Een paar weken geleden een tondeuse besteld en wat me opvalt is dat je zelf kan kiezen welke dag het product geleverd moet worden, top!
Ook een prima service was dat op het moment van verzending een sms en mail werd verstuurd om mij op te hoogte te brengen, ook helemaal goed!
Levering was dan ook precies zoals gepland.

Zoef01 05-04-2011

Duidelijke website met goede informatie. Voor dit product ook nog eens verreweg de goedkoopste.
Nog geen eerdere ervaringen, maar computerstore heeft mij niet teleurgesteld.
Snelle en goede levering. Aanrader.

prahalanda 05-04-2011

...echt toppie, zeer aan te raden , lage prijs en zeker vlotte levering , de volgende dag heb je het in huis

harmjan6000 04-04-2011

Duidelijke en overzichtelijke website met veel informatie.
En belangrijker nog; zeer goede service! Na twee jaar werd er niet moeilijk gedaan over de garantie van een product. (GPS-apparaat) Tot laat bereikbaar (22:00h), en korte wachttijd. Binnen een week had ik zelfs een totaal nieuwe GPS.
Wat mij betreft een prima winkel!!!

Sand- 04-04-2011

Wederom goede service, faire prijzen en vriendelijke klantendienst.

Sand- 04-04-2011

Zeer goede service, goede hulp per telefoon. Snelle levering en prijs/kwaliteit tiptop.

Peter--2011 30-03-2011

We hebben al meerdere malen iets via deze website besteld.
Het is altijd netjes op tijd geleverd.
Ook de factuur is overzichtelijk en alles wordt correct
verwerkt.

Tieme Mennink 30-03-2011

Garmin fiets computer gekocht. Paar keer contact gehad telefonisch met allerlei vragen en steeds keurig en snel geholpen. Medewerkers hadden alle tijd voor me en waren goed op de hoogte van de mogelijkheden. Later contact gehad in de winkel waar ik apparaatje heb opgehaald. Hier precies hetzelfde vlotte service en prettig contact.

Adrie Hokke 30-03-2011

De site was heel duidelijk,de bestelling ging gemakkelijk. Er werd daarna steeds de status van de bestelling gemaild: bestelling ontvangen, bestelling ingepakt en bestelling verzonden per TNT waarbij ook vermeld werd hoe je de bestelling kon traceren, SUPER! Nog nooit zo goed meegemaakt! 's Middags om 4 uur besteld, de andere dag om 13 uur binnen.Heel snel volgens afspraak.
Het apparaat werkt trouwens ook super en we zijn er hartstikke blij mee.

Jamesman 30-03-2011

prima service, snelle levering.

R. Batist 30-03-2011

Ik ben zeer te spreken over de service van de webwinkel. Ik had een speedo aqaubeat aangeschaft. Na 1 x gebruik hield deze er echter mee op. Dus stuurde ik een mailtje. Vervolgens kreeg ik al snel een nette mail terug, dat ik mijn product kon terugsturen. Hiervoor zat ook een sticker bij die mij verzendkosten bspaarde. Binnen een week kreeg ik vervolgens een nieuwe mp3speler opgestuurd. Deze doet het wel goed. Zeer tevreden over de nette en vooral zeer snelle service!!

Anna30 29-03-2011

Prima afhandeling van de bestelling.

Kyra 2 29-03-2011

Bestellen werkt heel strak. correcte informatie. Levering zoals beloofd de dag na bestelling

TB-V 29-03-2011

Gewoon prima.
Produkt biedt meer mogelijkheden dan verwacht.
Verder supersnelle levering.

chia 29-03-2011

uitvoerige informatie en snelle, correcte levering

Patrick en Angela 29-03-2011

De tondeuse de ene dag besteld, de volgende dag al geleverd.