Deze score is berekend op basis van 2202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bibibora 14-06-2011

Overzichtelijke site en een zeer snelle levering. Kortom, één van de beste internetwinkels die er is!!!

Harry1h755 14-06-2011

De goedkoopste winkel voor dit product, snelle levering.

HJvdK 14-06-2011

Ruime keuze, goede prijsstelling, correcte en snelle verwerking en aflevering!

FS1234 14-06-2011

Prima shop en geweldig dat je kunt kiezen op welke dag het pakket afgelever wordt.

ingridwarning 14-06-2011

Snelle levering. Geen aanmerkingen eigenlijks.
Specificaties staan duidelijk op de site.
Prima in orde dus.

Savershopisgoed 14-06-2011

Even gezocht op internet naar een goede prijs en goede service. Gevonden bij de Shavershop.
Goede en snelle levering tegen een prima prijs.het scheerapparaat werd de volgende dag ( zaterdag) geleverd.
Ik kan je deze winkel beslist aanraden.

ballo66 14-06-2011

Vrijdag besteld,zaterdag in huis,ik had het pas maandag verwacht. ;)
Even van te voren de voorraad gechecked per telefoon omdat ik voor de eerste keer wat had besteld bij deze winkel.
Sommige winkels zitten er weleens naast met alle ergenis van dien.
Werd vriendelijk te woord gestaan,bestelling gedaan.
Per sms krijg je te lezen dat het word ingepakt en zo per mail op de hoogte gehouden over de verzending.
Ik heb geen aanmerkingen hierover,enkel positief en aan te raden deze winkel !
Aftersales is niet van toepassing:heb ik geen beroep op gedaan.
Volgende keer kom ik hier gegarandeerd weer terug.

Wilma2011 14-06-2011

Op woensdag tegen de avond een stoomreiniger besteld, de dag daarna was Hemelvaartsdag, dus vrijdagmorgen om 09.15 uur de bestelling in huis. Prima!!

M. Chaiba 14-06-2011

Ik koop veel online maar deze webshop verdiend gewoon een pluim!!, Wat ik erg goed vond is dat je via sms en mail geinformeerd werd over de afhandeling. Over after sales kan in nog niets zeggen, Prijsvergelijking kwam deze shop als goedkoopst.

M. de Gier 11-06-2011

Vrijdagavond besteld, zaterdagochtend geleverd. TOP. Niet de goedkoopste, maar snelle levering en (hopelijk niet nodige maar vast ook) goede diensten achteraf zijn ook wat waard. En de webpagina ziet er duidelijk, compleet en technisch goed uitgevoerd uit.

MCdW 11-06-2011

Om 21.30 uur 's avonds besteld om 10.45 uur de volgende ochtend in huis!

W.J. Wolsink 08-06-2011

Ik heb de Bosch stofzuiger in de middag via de webshop besteld alles was duidelijk en te begrijpen en de volgende dag is hij keurig in een blanco afgesloten doos afgeleverd. Geen gedoe gewoon zoals je het mag verwachten.

carla van den 08-06-2011

Ik werd (gratis) per sms op de hoogte gehouden dat m'n bestelling was ingepakt en dat ik verder op de hoogte werd gehouden per mail wat ook perfect gebeurde.Ik had mijn bestelling de eerstvolgende werkdag in huis.

adriaan35a 07-06-2011

heb sinds kort een netgear router aangeschaft via routercenter,,zeer overzichtelijke site,zeer snelle levering,product werkt perfect..al met al een zeer goede internetwinkel

DPF 07-06-2011

De informatie vooraf voordat je het artikel toegestuurd krijgt is heel uitgebreid.
De zending wordt op de beloofde tijd aangeleverd.

RPB123 07-06-2011

Door omstandigheden (vlak voor vakantie, oude GPS laat het afweten) had ik de Zumo 220 zeer snel nodig. Besteld voor 22.00 bij de GPSshop. Volgende dag keurig compleet afgeleverd. Klasse!

V. Blessing 07-06-2011

Veel diverse sorten papier op voorraad, snelle levering.
De gekozen grootte van de verzenddoos was misschien niet echt optimaal, maar dankzij de stevige en goede kwaliteit ervan alles goed kunnen ontvangen.
Is gebookmarked als betrouwbaar winkel voor toekomstige bestellingen rondom printen.

gncobben 07-06-2011

Ook deze webshop van coolblue blinkt weer uit in duidelijke informatie. Er wordt bijzonder snel geleverd als het product op voorraad is.
After sales heb ik nog nooit nodig gehad omdat de website je goed in staat stelt om het gewenste product te kiezen en de geleverde spullen noot iets mankeerden.

Fortelli 06-06-2011

Had eerst ergens anders de Braun HC20 besteld, veel slechte reviews over product en bleek achteraf toch niet op voorraad zoals wel aangegeven was, dus geannuleerd.
Hier gelukkig een duidelijke website met groot assortiment, levering volgens toezegging, perfecte updates over de voortgang van de bestelling.
Minpuntje: prijs is iets hoger dan de officiële adviesprijs van Wahl, geen prijsconcurrentie want er zijn geen andere leveranciers op het web.

JessicaTessa 06-06-2011

Via laptopshop.nl mijn nieuwe laptop besteld.
Dinsdagavond besteld en donderdag af laten leveren in woensdag omdat ik toen vrij was, erg fijn dus dat ik die optie kon kiezen.
Via email wordt je steeds op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling staat ook krijg je de track and trace code, erg fijn!

Laptop bevalt erg goed, makkelijk te installeren, ook voor een leek :-)

ErikSK 06-06-2011

Heb een paar weken geleden een desktop en breedbeeld scherm aangeschaft bij de computerstore en kan alleen beoordelen dat de snelheid van leveren indien op voorraad fenomenaal snel en super is. Verder nog geen aftersales of telefonisch contact gehad dus weet niet de kwaliteit hiervan maar denk dat dat wel goed zit.

Cool blue router center 06-06-2011

De slogan "Vandaag voor 22.00 uur besteld, morgen in huis" sluit als een bus. Keurig de volgende dag bezorgd in een degelijke verpakking. Hulde.

frankpb 06-06-2011

Productinfo erg goed. De shop catagoriseert scheerapparaten desgewenst naar baardtype.

Erg snelle bezorging. ´s avonds omstreeks 22:00 uur besteld. Volgende dag bezorgd. Bevestiging van verzending met track and trace, zodat je je bestelling kunt volgen.

Gerard de Lange 06-06-2011

Prima service. Was een trouwcadeau en is zeer snel aangekomen. Vooraf was het product niet meer leverbaar en ik ben meten op de hoogte gesteld toen het weer in voorraad was.
Koffiecenter = een aanrader

Davy001 06-06-2011

Een nieuwe PS3 gekocht bij deze firma... Een zeer goede prijs, zeer goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling en de dag erna voor 12 uur al in huis... Niets dan lof voor deze firma

raini 06-06-2011

Een supergoede webwinkel. De toch al snelle levertijd werd perfect nagekomen. Over iedere stap wordt je per e-mail geïnformeerd en ze sturen zelfs een SMS wanneer de bestelling verstuurt is. Een dikke "zeer goed".

asmit8850 06-06-2011

Duidelijke website en een goede melding via e-mail over de bestelstatus. Verder is het product de volgende dag in huis en is netjes en veilig ingepakt.

Bakels 06-06-2011

Snelle levering, Betalen met iDeal ging ook makkelijk, Goede informatie via eMail

corneliseb 06-06-2011

Een duidelijk website, concurrende prijs en een vlotte levering.

Erwin Holland 06-06-2011

Levering optijd. Via email wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van de levering.
Ik heb dus alleen maar 10-en gegeven omdat alles is verlopen zoals je mag verwachten van een bestelling en levering via internet.
Ik heb nog geen ervaring met het terugsturen van het artikel indien deze defect zou zijn.

T. Aretz 31-05-2011

Goede overzichtelijke site.
Eerlijke prijzen.
Goede en snelle levering.
Product was niet in orde af fabriek, PDA Shop loste dit zeer goed op, kunnen veel webshops nog iets van leren.

Conclusie, een prima webshop!

Robert van Vuure 31-05-2011

Goede shop, duidelijk productinformatie en als een van de weinige shops ook American Express als online betaalmethode. Levering zoals beloofd, de volgende dag.

Bozobin 31-05-2011

Zo soepel heb ik nog nooit besteld.
Onvoorstelbaar snelle levering.

HF0724 30-05-2011

Het is heerlijk dat je op de website heel goed kunt zoeken (met name filters) en veel informatie over het product krijgt. Als je belt krijg je mensen die er echt iets van weten; en als je het product wilt 'voelen' kun je alsnog naar een van de shops. Een fantastisch concept.

Sandra63 30-05-2011

Snelle levering; je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van je order via e-mail en sms.

W45 30-05-2011

De website is goed en overzichtelijk.
De bereikbaarheid is ook goed als je nabij een van de vestigingen woont. Bovendien bezorgen ze voor dezelfde prijs de goederen thuis.
De bestelling en levering is zeer snel, de volgende dag al.
Met after sales geen ervaring daar alles goed is.

Madassie 30-05-2011

Ik heb hier een Samsung Star II mobiele telefoon gekocht maar deze had geen gps. Ik mocht hem terugsturen, de retourzending werd echt perfect geregeld en nu wacht ik nog op mijn nieuwe bestelling. Snelle reacties, echt prima!

Armagan 30-05-2011

Dat dit mogelijk kan zijn! En (10 goedkoper dan in de winkle) en voor 22.00 uur besteld en morgen in huis. Ik heb dus 21.50 uur besteld en had de reader de volgende dag in goede orde thuis ontvangen. Complimenten!

Jan van 30-05-2011

Supersnelle nette verzending compleet met tracking updates.
Zeer tevreden over de aankoop afwikkeling

Jan springveld 30-05-2011

Snelle levering op voorraad op de site is ook echt op voorraad. Deskundig advies en zeer klant vriendelijk tijdens het telefonisch contact.

Wim Rietkerk 30-05-2011

Heel recent achtereenvolgens een netbook met sleeve gekocht en een week later bijbehorend (groter) geheugen. De netbook was de volgende dag keurig op tijd, maar het geheugen tegen alle beloftes in een dag te laat. Toch maakt alles een betrouwbare indruk. Een prima en overzichtelijke website, snelle reacties en informatie na een bestelling en bereidheid om te blijven verbeteren door een review te vragen.

Sofie11 30-05-2011

Een prima website en super snelle levering. Het enige jammere vond ik dat ik onverwachts een sms kreeg dat mijn bestelling was verzonden. Mijn bestelling was een cadeau voor mijn vriend en hij mocht hier dus niets vanaf weten. Toen ik de sms kreeg en deze naast hem op de bank opende, zag hij staan wat ik besteld heb er daarmee was de verrassing eraf. Over deze sms stond ook niets op de website ('U wordt via de mail op de hoogte gehouden') waardoor ik er geheel door verrast was. Als ik dit had geweten had mijn vriend natuurlijk niet mee mogen lezen, maar helaas is dat nu dus wel gebeurd..

Do_84 30-05-2011

's avonds gebeld voor meer informatie. Keurig geholpen en zelfs aangeboden om mij terug te laten bellen door specialist. Diezelfde avond besteld en de dag erna al binnen!
Topwinkel!

Addisson 30-05-2011

Coolblue in een woord geweldig. Ze behandelen je ontzettend klantvriendelijk en professioneel. De bestelde producten binnen 24 uur in huis. Heb je een klacht dan doen ze niet moeilijk erover, maar zoeken meteen naar een oplossing in het voordeel van de klant. Heb je technische vragen over het gekochte product dan weten ze je precies wegwijs te maken. Bij Coolblue voel je als klant echt een koning.

Michael198311 28-05-2011

Zeer snelle levering en duidelijke website. Vandaag besteld morgen is huis! Had zelfs besteld na de tijd die daarvoor geld op de site...

Wimke121 28-05-2011

Groot assortiment, lage prijzen en snelle levering.
Dus alles wat je wilt van een webshop.

Lynn.S 24-05-2011

Mijn product om 21:00 uur 's avonds besteld en de volgende dag om 16:00 ontvangen.

Albert Lok 23-05-2011

Heb nu voor de derde keer een laptop bij deze winkel gekocht en kan niet anders zeggen als zeeeeeer goed.
Ik kom daar absoluut weer, bij de volgende laptop.
Ik heb alles met een 9 gewaardeerd omdat ik in principe nooit een 10 wil geven.
Verder heeft de laptopshop vaak prachtige aanbiedingen en veel voorraad, waardoor de enorm snelle levering.
Ook na aankoop even een mailtje of alles naar wens is verlopen, zoiets vind ik ook erg belangrijk.
Je word hier echt als een gewaardeerde klant behandeld

Bartolomeus71 23-05-2011

Overzichtelijke site. Na de bestelling wordt je steeds via e-mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Volgende dag de bestelling al in huis. Prima geregeld.

jcbvbg 23-05-2011

Kan niets negatiefs bedenken. De volgende dag het product voor 12 uur ontvangen; een vraag over een actiecode werd op het normale(!)telefoonnummer snel en goed beantwoord; de website zit uitstekend in elkaar.