Deze score is berekend op basis van 3202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marsha Custers 13-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snel geleverd in een stevige doos.

Coolblue was de goedkoopste. Maar de naam Coolblue staat voor service etc. Geen gedoe gewoon bestellen en de volgende dag in mijn bezit:-)

Twan 13-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue levert wat hij belooft

Ik kies voor Coolblue omdat de service heel goed is. Ze doen wat ze beloven. Ze leveren snel en je kunt het naar een servicepunt laten sturen zodat je niet thuis hoeft te zitten wachten. En de website is helder. De aanwijzingen en uitleg zijn grappig.

Van der Es 13-09-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Overzichtelijke site met duidelijke uitleg.
Binnen 24 uur door de jongens keurig bezorgd.
Ik beveel Cool Blue bij iedereen aan!

Coen 13-09-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Goede uitleg van het product en ook de kosten waren goed waarbij er geen verzend kosten waren. Daarbij de levering en de duidelijkheid van wanneer en hoe laat waren perfect. Gewoon top zoals het zou moeten. We hopen nog lang plezier te hebben van onze aankoop.

Marlouk 13-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en leuke actie

Super blij met mijn nieuwe Fjällräven rugzak, die ik binnen 24 uur al in huis had. Normaal is de rugzak €99, maar nu met een korting voor maar €69 gekocht. Super aanbieding! Daarnaast kreeg ik ook nog eens €25 korting bij booking.com, dus ook nog lekker nachtje in een hotel geboekt met korting. Geweldig!

A van Ooijen 13-09-2017 Via de website gekocht

Probleem met een levering zeer snel en op efficiënte wijzen opgelost !!! Dit alles in goed overleg.
Dat noem ik ook service. De contacten met het personeel waren heel prettig.

Hans 13-09-2017 Via de website gekocht

Evenwichtig geluid voor een prima prijs.

Prima kwaliteit vam het product, niet per se de allergoedkoopste, wel een fijn verkoopproces. Heldere productbeschrijving, goede info tijdens bestelproces.

Jan 13-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende, vlotte service

Ik ben een nieuwe klant geworden, nadat ik ontdekte dat een andere bekende aanbieder op internet 8,- meer vroeg voor hetzelfde artikel. De communicatie met de klant via de mail is erg goed, zeer vlotte afwerking van de order, maar ook van de aflevering van het artikel. Als ik een 10 zou geven, is er niets meer te verbeteren. Vandaar een 9!

Crossley 13-09-2017 Via de website gekocht

Zeer aanbevelenswaardig

Coolblue heeft een van de beste websites, waar veel aandacht wordt geschonken aan de specificaties van een product. Ook de voors en tegens ervan helpen bij de keuze. Als ze dan ook nog eens zeer scherp geprijsd zijn, dan is de keuze gauw gemaakt.

Josje Bos 13-09-2017 Via de website gekocht

Top!

Snelle levering en duidelijke communicatie over de bezorging. De vriendelijke bezorgers hebben de nieuwe wasmachine keurig op zijn plek aangesloten en tips gegeven over gebruik, service en garantie. Oude machine weer mee genomen.
Al heel wat wasjes naar tevredenheid gedraaid. Bedankt zover!

Jan 13-09-2017 Via de website gekocht

Top en top service!

Ik heb een koelkast aangeschaft voor een leuke prijs om 23:10 op de zondag. Ik had een vraag en kon zondag om 11 uur avond gewoon bij hun klantenservice terecht. De bestelling is vervolgens ook nog de volgende dag bezorgd. De bezorgers hebben de koelkast bij mij naar boven gevbracht om deze vervolgens helemaal uit te pakken en neer te zetten naar mijn wens. Daarna hebben ze de doos en piepschuim/bestikkering weer mee terug genomen. Top service

P. Theuns 13-09-2017 Via de website gekocht

bestelling/afwikkeling

Vriendelijkheid en deskundigheid personeel, prijs, kwaliteit en service uitstekend zijn. Voornoemde punten vormen voor mij de basis om iets te bestellen.

Annebel 13-09-2017 Via de website gekocht

Snel gepiept!

De mannen van coolblue waren professioneel, vriendelijk en stipt. Een klus waar ik tegen op keek (wasmachine versjouwen en aansluiten) deden zij in mum van tijd zonder gedoe.

Raymond Jongen 13-09-2017 Via de website gekocht

Mijn glimlach is wel weg hoor...!!!!

Na 3 maanden doet de home-knop van mijn telefoon het niet meer. Via mail dit gemeld aan de klantenservice. Het enigste wat ik te horen krijg is: opsturen en 2-3 weken wachten op reparatie. 2-3 weken zonder telefoon en dan een gerepareerd toestel terug krijgen.
Mijn "waterdichte" telefoon is schijnbaar helemaal niet water dicht. Er is dus water in gekomen waardoor de home-knop het niet meer doet, maar wat is er verder nog daarbinnen gebeurt?

Nee, niet blij. Ik had beter direct bij HTC kunnen kopen, dan had ik nog €100,- korting gehad.
Alles voor een glimlach, jeah right.

Officiele reactie van Coolblue 13-09-2017

Hallo Raymond,

Wat ontzettend balen dat jouw HTC toestel niet waterdicht bleek te zijn waardoor je het toestel moet retourneren voor een reparatie. Wij begrijpen dat hier absoluut niet op hebt gerekend. Gelukkig hanteren wij 2 jaar fabrieksgarantie op alle aankopen. Dit betekent dat je het toestel inderdaad kunt retourneren voor een reparatie.
Je zal jouw smartphone zeker een aantal weken moeten missen, maar daar krijg je wel een compleet werkend toestel voor terug.

Het reparatieteam zal er alles aan doen om het toestel te repareren. Voor meer informatie over het reparatieproces, verwijzen wij jou graag naar de volgende pagina: https://www.coolblue.nl/klantenservice/53/informatie-over/hoe-werkt-het-reparatieproces.html. Neem het op jouw gemak door. Mocht je hierna nog vragen hebben, laat het ons weten.

Ruud S 13-09-2017 Via de website gekocht

Shop prima, echter de levering had een hik-up. Printer kwam een dag later dan aangegeven. Is prima door Coolblue opgelost.

Albert 13-09-2017 Via de website gekocht

Onderscheidende service

Goede product informatie, prettig bestel proces en als er iets (defect) is geen gezeur aan de telefoon maar gewoon een nieuw product

Guus 13-09-2017 Via de website gekocht

Heerlijke sfeer

Ik krijg altijd een lach als ik bestel bij Coolblue. Had laatst een vraag aan de telefoon. Een heel kort keuzemenu, zelf de optie om wachtmuziek aan te zetten. Vervolgens vertelt de vrolijke stem dat ik mijn telefoon wel kan neerleggen op luidspreker en mocht ik niet horen dat ik aan de beurt ben, ze alle tijd nemen om een toeter te gebruiken. Dat is nog naast de wachttherapie na een bestelling, zelf je designertas knippen en een Coolbluewinkeltje bouwen van de doos van de bestelling.

En hierbij neem ik nog niet eens mee dat ik nergens mijn spul goedkoper, sneller en overzichtelijker kan bestellen dan bij Coolblue.

Alleen maar lof.

Eelke 13-09-2017 Via de website gekocht

Snel en binnen de bezorgtijd zelfs

Had een nieuwe headset nodig en kon makkelijk een aanbeveling vinden.
Bezorging kwam precies om 18.05 aan, aan het begin van de bezorgingstijd.

Product is geweldig en werkt gewoon.

M. Van Kesteren 13-09-2017 Via de website gekocht

Fijne betrouwebare shop, goede service snelle levering

Coolblue is gewoon een goede betrouwbare webshop. Goede prijzen, snelle levering, en fijne klantenservice.

Mario 13-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering wasmachine

zondagavond besteld maandagavond al was gedraaid !!
het enig wat niet helemaal vlekkeloos verliep was de aflevertijd. ik zou half uur voor levering SMS krijgen ipv 10 minuten. ik werk 25 minuten van huis ...

filip 13-09-2017 Via de website gekocht

Prettig zaken te doen alles perfect

grote voorraad en divers in spullen, alles correct afgehandeld en snel en vriendelijk mooie site en makkelijk te bestellen

Petra 13-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Coolblue, GEEN glimlach, telefoon na 4 maanden total loss

Samsung S8 deed het na 4 maanden niet meer, kan volgens de reparatiedienst van Coolblue niet gerepareerd worden en is de telefoon van € 800 dus total loss verklaard en "mag"je ook nog € 40 onderzoekskosten betalen. Dat is blijkbaar de garantie van Coolblue. Hier ga ik echt niet van glimlachen!

Officiele reactie van Coolblue 13-09-2017

Hallo Petra,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. We hebben jouw review ook op Klachtenkompas ontvangen. Daar zijn wij het gesprek met jou aangegaan om samen tot een oplossing te komen. Het toestel is bij ons aangemeld met een defect dat het toestel niet meer aan gaat. Daarnaast is er na een onderzoek ook een scheur in het scherm geconstateerd. Coolblue voert geen deelreparaties uit en daarom hebben wij verschillende opties aangeboden. Inmiddels hebben wij de onderzoekskosten kwijtgescholden zodat je het toestel ongerepareerd kunt ontvangen.

Graag zien wij jouw reactie tegemoet.

Vincent 13-09-2017 Via de website gekocht

Kan bijna niet beter!!

Klantgerichtheid is enorm goed! Ik zag dat ik een foutief bezorgadres had ingevoerd, maar na 1 kort (!) belletje werd dit direct opgelost. Het enige verbeterpuntje zou een nieuwe bevestiging per email zijn. Maar de uitvoering van onze bestelling is uitmuntend verlopen. Geen halve dag dat je thuis moet blijven, maar een tijdvak van 2 uur! En dan krijg je halverwege de dag een berichtje met een tijdsvak van een uur. En dan krijg je nog een half uur van te voren een belletje van de chauffeur. Grote klasse en het getuigd van een uitstekend inlevingsvermogen in de klant. Met het volste vertrouwen plaatsen wij de volgende bestelling!

Gerard 13-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service,alles zoals afgesproken

Alles prima.Alles volgens de afgesproken planning.Ga zo door.Snelle levering.Prima bedrijf.Goed product

Piet Nelemans 13-09-2017 Via de website gekocht

Dezelfde dag nog bezorgd. Ideaal!

Dit keer voor Coolblue omdat zij het product als enige nog dezelfde dag konden leveren. Realtime tracking informatie. Ideaal!

Jaap 13-09-2017 Via de website gekocht

goede service en snelle levering zoals gewoon bij coolblue

prijs technisch concurerend en een snelle levering , is wel het meest doorslag gevend aan de keuze voor coolblue

Dominique 13-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en een zeer goede service. Klasse!!!

Overzichtelijke en duidelijke webwinkel. Duidelijke informatie en snelle communicatie. Zeer snelle behandeling en levering. Een voorbeeld voor de ander websites.

Marc van Splunder 13-09-2017 Via de website gekocht

Prima service, ook op zondag.

Overzichtelijke site, snelle levering (ook op zondag, kan wel eens handig zijn).
Korte wachtijd bij helpdesk (ook weer op zondag...), vriendelijk en oplossingsgericht, kortom niks mis mee.

Bagh alluin 13-09-2017 Via de website gekocht

Great service

Bijzonder snel, erg behulpzaam, zeer goed!! Gekocht voor mijn moeder, 88 jaar, was enogzins bezorgd hoe bezorging zou gaan, maar echt prima! Zeer behulpzame en voorkomende jonge mannen!

Reinaud 13-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen en service, onduidelijkheid over levertijd

Duidelijke webshop, gebruiksvriendelijk, redelijk scherp in de prijs. Echter vind ik de communicatie vooraf over levertijd wat onduidelijk. Langere levertijd (dmv stapelkit) mag duidelijker naar voren komen als het product (stapelkit) toegevoegd wordt.

marlene 12-09-2017 Via de website gekocht

Wat een wereldwinkel

Echt een wereldwinkel zeg. Hier terecht gekomen omdat ze gewoon bezorgen 4 hoog zonder lift. Ontzettend fijne en aardige bezorgers. Inderdaad alles met een lach! Voor vragen en/of retouren zijn ze iedere dag bereikbaar. Alles in een mum van tijd geregeld. Super ga zo door Coolblue !!!

E. 12-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijke website, voldoende informatie. Klantenservice goed bereikbaar, assortiment voldoende. Fijn !

jan v 12-09-2017 Via de website gekocht

Alle beloften i.v.m. levering punctueel nagekomen

Heel ruime keuze tegen correcte prijs. Goede productbeschrijving.
Klantvriendelijke website met makkelijke navigatie en logische indelingen.

marianne 12-09-2017 Via de website gekocht

helegoede service

Ik vond deze shop op internet. Had per ongeluk twee dezelfde artikelen besteld. Had direkt gebeld en ze annuleerden meteen het ene artikel wat teveel besteld was. De andere dag hadden ze het bedrag al terug gestort. Heel fijn.

Bassie 12-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service! Ook in het weekend en avonden!

Onze nieuwe wasmachine zou op zaterdag om 19.00 uur worden bezorgd, maar wij werden om 18.30 uur gebeld dat het logistiek niet goed was gegaan met de levering: Deze bleek niet te zijn ingeladen in de vrachtwagen. Vervolgens zijn de chauffeurs terug gereden naar het distributiecentrum en hebben ze dezelfde avond om 21.30 uur alsnog de wasmachine geleverd en aangesloten. De oude wasmachine werd ook netjes door hen meegenomen! Met één woord: geweldig!

Ricardo 12-09-2017 Via de website gekocht

Prima winkel en goede service

Ik koop regelmatig bij Coolblue mijn spullen. Zo ook een Synology NAS server met 4x 2Tb harde schijven er in. Na installatie bleek één schijf een foutmelding te geven. Eenvoudig teruggestuurd en binnen een paar dagen had ik een nieuwe in huis. Het systeem draait al jarenlang als een zonnetje. Verder goede en concurrerende prijzen.

marcel 12-09-2017 Via de website gekocht

degelijk goed

Goedkoper dan andere grote concurrenten, snelle goede levering, precies de koffer die ik zocht om te hoppen van plaats tot plaats

Alison Sutton 12-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige prijs-kwaliteit verhouding en service

Behulpzame productreviews en een overzichtelijke website met goede keuzemogelijkheden. Ik kon ook met Ideal betalen

Linda 12-09-2017 Via de website gekocht

Ik heb gekozen voor cool blue wegens de zeer goede service en de ongelooflijk snelle levering. Zelfs de zondag.

perindelvago 12-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, goede service

De Maxicosi's die wij wilden hebben waren in de aanbieding bij Coolblue: we hebben ze meteen besteld en hadden ze twee dagen later in huis. Snel geleverd, goede communicatie, en de producten zoals verwacht.

MJP van de Ven 12-09-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Fantastische service!

Er wordt in de winkel goede uitleg gegeven over de apparatuur die je aanschaft. Daar wordt alle tijd voor genomen. Verzendingen worden zeer snel verwerkt en geleverd!
Ze leveren zelfs op zondag!

Johanna 12-09-2017 Via de website gekocht

Topservice

zeer snelle service ( zaterdag besteld en zondag in huis ) prijs / kwaliteit zeer aanvaardbaar.Uitleg product klopt ook.

Huub 12-09-2017 Via de website gekocht

Snelle Service !

Camera om 22:50 uur besteld en smorgens om 9:30 uur al in huis. Super snel. een paar uurtjes slapen en dan staat de bezorger al op de stoep.

Frans 12-09-2017 Via de website gekocht

Wij hebben zaterdag een bestelling gedaan en zondagmiddag is dit afgeleverd. Wat een fantastische service is dat.

Lieke 12-09-2017 Via de website gekocht

Goede Service

De site is duidelijk en overzichtelijk. Je krijgt netjes eerst een mail met het tijdsvak wanneer de wasmachine komt, vervolgens krijg je 30 min. voor de tijd een sms en een kwartier van te voren bellen ze, Waardoor je zeker op tijd thuis kunt zijn en niet de hele dag thuis hoeft te blijven zitten wachten. Het oude apparaat netjes opgehaald, nieuwe neergezet en aangesloten. Ze waren vriendelijk en deden het zorgvuldig.

S . G.Boldendal 12-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

De shop is zeer overzichtelijk, geeft goede informatie, je kunt zelf uitzoeken waar je naar opzoek bent, geen gestrest dat er een verkoper achter je staat. Maar de aflevering was zo als in de reclamespot.

MissyMD79 11-09-2017 Via de website gekocht

Niks dan lof!

Onwijs snelle levering, super goede service, duidelijke communicatie en website. Ze denken met je mee om vooraf aan de levering al een uitleg over de aansluiting van het product te mailen.

Jolanda 11-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijk andere dag in huis en oude apparaat word meegenomen . Service is prima staan je prima te woord aan de telefoon. Word netjes half uur van te voren gebeld als ze het apparaat komen brengen

Miranda 11-09-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf.

Al meerdere keren besteld en nooit problemen gehad. Het wordt op tijd geleverd en binnen een dag. Top dus.

Steff 11-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue is gewoon top!

Producten makkelijk met elkaar vergelijken, eenvoudig bestellen, super service. In de avond voor de bezorging mail over tijdvak dat de bezorging plaats vind. In de ochtend bericht in welk uur. Kwartier voor tijd belletje dat ze onderweg zijn. Beide machines zijn netjes geplaatst. Oude machines weer mee. Lekker op je eigen gemak je product uitzoeken. Dankzij de vele reviews mijn keuze kunnen maken. Dankjewel coolblue!