Erwin 05-09-2020

Wat een zaligheid toch om te winkelen bij Coolblue! Overzichtelijke website, mooi design en meer dan voldoende keuze. Daar komt dan nog bij dat je pakje razendsnel en in goede staat bezorgd wordt (ook een verdienste van de pakjesleveraar uiteraard ;))!
Coolblue is een echte aanrader!!!

Marte 05-09-2020

Een wasmachine besteld in de xxl winkel van coolblue,
Op de website staat zelfde dag levering wanneer je daar besteld.

Geloof het maar niet. Dag erna ook niet mogelijk. Een week moeten wachten tot ze konden komen leveren.

In de winkel de belofte gekregen dat dit gratis naar boven of beneden wordt gebracht.

Bij aankomst was dit helemaal niet het geval en er wordt geweigerd mij dan ook maar op 1 of andere manier verder te helpen.

Ik heb ondertussen een wasmachine die de volledige gang blokkeert, wat ik onmogelijk op zijn plaats krijg en dus ook onmogelijk kan gebruiken.

Geen enkel positief punt op te merken.

Dave 05-09-2020

Coolblue biedt een ruim assortiment aan producten die tegelijk snel terug te vinden zijn in een geordende database. Je kan snel een keuze maken adhv vergelijkingen. Toch ontbreekt soms een meer gedetailleerde omschrijving voor bepaalde producten. een koppeling naar de officiële site van fabrikant zou dan een pluspunt zijn. Van opvolging bestelling tot levering is coolblue zeer snel en correct.

Luc 04-09-2020

Tijdens mijn vakantie liet mijn mobiel printertje het afweten.
's middags nieuwe besteld en 's anderendaags 's morgens al afgeleverd in een afhaalpunt.
Super dienst en prijs was ook ok !
Doe zo voort !!

Marina 04-09-2020

snelle levering, goed product, goede prijs; beantwoord aan mijn wensen, goede en duidelijke site

JENKA 04-09-2020

Super snelle levering! De dag nadien al de gsm bij mij. Heel behulpzaam! Sturen ook via mail een handleiding voor een gemakkelijke opstart

leen 04-09-2020

perfecte service, product voldoet exact aan de voorwaarden zoals omschreven

Kim 04-09-2020

Bestellen ging vlot, had dringend een schuurmachientje nodig: besteld na 16u en ik kon het de volgende dag om 9u al in de winkel ophalen en betalen. Fantastisch dus.

Dany 04-09-2020

Vlotte bestelling en tevens een vlotte omwisseling indien problemen met je aankoop

Inge 04-09-2020

Zeer duidelijke omschrijving van het product: in dit geval werd het verschil tussen 2 types iPads uitgelegd. Zo heb ik makkelijk een keuze kunnen maken. Er is ook een zeer snelle levering. Een tevreden klant dus.

Joran Suijs 03-09-2020

Ik vind de website van coolblue heel overzichtelijk en handig. Het groot assortiment helpt zeker ook en dat gecombineerd met een snelle levering geeft een geweldige klantenservice. Bij coolblue heb ik echt het gevoel alsof de klant de koning is!

Emmanuel 03-09-2020

COOLBLUE doet wat ze beloven morgen in huis, is morgen in huis. En geen dag later.

Janssens J. 03-09-2020

Een tweedekans product gekocht met bijna geen prijsverschil van nieuw maar wel een verschil in de doos ,defect product. Niet nagekeken door coolbleu , mankeerde onderdelen in de verpakking . Jammer, dus op deze onzorgvuldigheid valt niet te vertrouwen !

Laura 03-09-2020

Coolblue heeft een ruim assortiment en snelle levering. Daarnaast staan er bij elk product een uitgebreide lijst met specificaties (inclusief vergelijking met andere producten) en handige klanten reviews. Daardoor kan je snel een goeie keuze maken.

Ronny 03-09-2020

Onmiddellijk gevonden op de site wat ik zocht, 's avonds besteld (+/- 18u30) de dag erna om 09u30 geleverd = top

Bernard 03-09-2020

Als vaste klant sedert geruime tijd vind ik het aanbod en de service top! Ook de dienst na verkoop kan mijn appreciatie hebben...

Marc 03-09-2020

leuk shoppen, als je vind wat je zoekt is het perfect en dat is zo bij cool blue.

Fabio VD 03-09-2020

Om te beginnen is De user experience op de website gewoonweg fantastisch. Je vindt de producten die je zoekt heel makkelijk terug. De betaalmogelijkheden zijn uitgebreid, vooral de handige bancontact implementatie zodat je de app kunt betalen is super.
Qua service wordt er snel gereageerd en de pakjes komen ook zo goed als altijd op tijd aan. Bij een probleem of defecte apparaten heb ik ook steeds een correct antwoord/ een correct afhandelingsproces gekregen. Veel meer woorden zijn hier niet aan vuil te maken. Coolblue doet er alles aan om de klant blij te maken. I love it.

Matthias Marien 03-09-2020

Ik vind Coolblue echt een fantastische online en offline winkel. De reden waarom ik steeds voor coolblue kies is heel simpel. De klantvriendelijkheid en service vind je echt nergens anders. Loopt het niet helemaal zoals gepland of vind je je aankoop toch niet zo goed? Geen probleem ze zoeken samen met jou naar een oplossing.

Bedankt coolblue!

Evy 03-09-2020

Bijna alles op voorraad, perfect stipte levering met mooi gerief. Bij hulp, heel vriendelijke klantendienst.

benlin 02-09-2020

eerlijke service ; goede producten ; goede prijs ; prima verzending zeer goed verpakt.

Opdecam Daniel 02-09-2020

Over al de jaren heen als trouwe klant ben ik best tevreden;nog geen moeilijkheden had,met Cool Bleu,goede realistiche service,thanks

Gadgetman 02-09-2020

coolblue ...een gebuiksvriendelijke site met een duidelijk overzicht.Een hele snelle verzending en super ingepakt!!Top dus!!

Laura 02-09-2020

Heel snelle levering en een uitstekende prijs-kwaliteit. Bovendien is elk product uitvoerig beschreven wat het makkelijk maakt om precies te kopen wat je nodig hebt. Ook een pluspunt is dat je met Paypal kunt betalen. De Coolblue website is bijzonder handig in gebruik en overzichtelijk. Verder is er een ruime keuze. Ik ben een meer dan tevreden klant!

Dino 02-09-2020

Zeer snel geleverd zoals beloofd. Vriendelijk personneel - zeer grote pluspunt.

Minpunten: Wel prijzig maar dit is te verwachten in België. XXL winkel bezocht in Gent maar die voelt niet 'XXL' want er zijn alleen TVs op 50% van de ruimte. Als je iets anders wilt zien dan moet je kiezen achter een computerscherm.