Deze score is gebaseerd op 773 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Filip geyskens 07-09-2020

Coolblue is meer dan een aanrader. Probleem zit weliswaar bij de logistiek via BPost. Bizonder traag zonder reden te geven en geen echte tracking (wordt geleverd tss. 08:00 en 17:00 m) en dan nog twee dagen te laat.

Jeroen 07-09-2020

Makkelijk kiezen. Super service na verkoop.
Geen blabla de klant heeft gelijk

Stef 07-09-2020

Zoals beschreven. Perfecte kwaliteit en just in time als altijd.
Wat wil je nog meer???

Denis 07-09-2020

Coolblue is voor mij nog steeds dé referentie in webshopland. Correcte prijzen, groot aanbod, snel en betrouwbaar!

Lone Wolf 07-09-2020

Eerlijke prijzen, vlotte service. Tools om je artikelen vergelijken zodat je zeker het juiste artikel kiest. En bij twijfzl kun je een verkoper om raad vragen.
En pluspunt zijn de leuke teksten op de dozen.

Peter Cartuyvels 07-09-2020

Aankoop monitor voor pc. Duidelijke product omschrijving. Uitstekende lever service binnen de 24u geleverd.

Joran 07-09-2020

Ze beloven dat ze het product de dag erna leveren, maar dat is niet het geval. Zelfs 2 dagen erna niet! Als je belt om dit te melden, zeggen ze dat de leverancier vertraging heeft en het die dat nog zou aankomen. Dan blijf je wachten, maar ze komen toch niet... heel slechte service!

Edward 07-09-2020

Ruim aanbod, snelle levering, prijs ook altijd bij de laagste en kan geval van retour door defect of geld terug nooit een probleem ondervonden.

Serge H. 07-09-2020

Coolblue blijft gaan voor je glimlach. Smartwatch gekocht en wat mee op de sukkel. Steeds opnieuw snelle oplossing. Smartwatch bleef echter stuk gaan. Zonder problemen geld terug in de vorm van tegoedbon. Ondertussen andere smartwatch en tevreden!

peter 07-09-2020

Ik doe regelmatig aankopen via Coolblue. Meestal de beste prijzen; wanneer ik vragen heb omtrent een product, wordt ik telefonisch steeds goed geadviseerd/geholpen door vriendelijke medewerkers.
steeds correcte, snelle leveringen.

Sophie 07-09-2020

Coolblue heeft altijd een snelle levering en goede producten in huis. Vaak krijg je ook korting als je zaken in een grotere hoeveelheid aankoopt. Altijd interessant!

ates 07-09-2020

In goeie staat ontvangen
Vriendelijke bezorgers
Op tijd en op voorhand opgebeld geweest

TDC 07-09-2020

OVerzichtelijke webshop, makkelijk te vergelijken producten, ook de detaillering over type, vermogen, geheugen,.... enz is zeer uitgebreid zodat je je keuzemogelijkheden snel verkleind naar het gewenste item.

Avw 07-09-2020

Opnieuw gekozen voor een gsm via coolblue vanwege de ruime keuze, snelle bezorging en eenvoudig afhalen.

Frederique Flament 06-09-2020

Simpelweg supersnel om te leveren, en continu op de hoogte gehouden van het uur dat ze leveren., Intussen al twee nieuwe bestellingen geplaatst en die zijn ook al geleverd zelfs op zondag wat kan men nog meer verwachten.
Dank u

Dany Uytterschaut 06-09-2020

De datum en uren van levering kloppen niet met wat ze u meegeven. De medewerker wist me te vertellen dat de chauffeurs, het adres niet vonden, niet tegenstaande ze ook wel mijn gsm nummer hebben. In de winkel laten ze blijken dat ze je helpen en dit door, je een nieuwe afspraak te maken. De dag nadien komen ze niet in de voormiddag zoals afgesproken, maar wel in de namiddag. Je plant dan alles voor de namiddag en plots krijg je, kort na de middag, een telefoon met de mededeling dat ze binnen 10 min. aan de deur staan.
Maar toch wel tevreden van de toestellen.

Groeten,
.......

Liesbeth 06-09-2020

Vlotte service, duidelijke communicatie, goede transparantie. Ik heb veel aan de gedetailleerde omschrijvingen van de producten, de mening van coolblue zelf en de vele klantenreviews.

Melissa 06-09-2020

Vriendelijke mannen, waren netjes op tijd, brengen het toestel naar de juiste plek, goede uitleg. Van het toestel zelf ook heel tevreden.
Vanaf nu kiezen wij voor coolblue!

LDB 06-09-2020

Het was een snelle en goede levering. Je krijgt ook een e-mail wanneer je pakketje zou geleverd worden.

Anne 06-09-2020

Coolblue heeft een groot aanbod en de service is gewoon top! Ik heb alleen maar goede ervaringen met Coolblue.

Lotte 06-09-2020

Alles altijd handig terug te vinden op de site. Koop je iets waarvan je niet zoveel kent? Kijk gewoon bij Coolblue's aanraders. Zij testten het voor je uit. Dat bleek voor mij tot nu toe altijd een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Toppie 06-09-2020

Al jaren trouw. Goede, snelle vriendelijke service. Ook achteraf wanneer er iets misloopt. Toppie.

jan VDV 05-09-2020

Binnen de 23u is mijn Altrex ladder met 8 treden mooi toegekomen, binnen de tijdstermijn van de chauffeur, die mijn oude ladder vlotjes meegenomen heeft

Tessy Biebouw 05-09-2020

Superleuk dat je pakje de volgende dag al geleverd is, goed verpakt en gegeven leverperiode klopt perfect.

Wim Bosmans 05-09-2020

Ik heb een mijn smartphone op reparatie gestuurd en krijg hem terug met het zelfde probleem en nog erger met het gevolg 2x zonder telefoon

Ook bij eerst reparatie heb ik geen info gekregen wat er aan het toestel gedaan is of wat er mis was