Raf Tirry 10-11-2020

Ik heb al meerdere aankopen gedaan bij Coolblue en ben steeds erg tevreden van de totaal service. ‘De volgende dag geleverd’ klopt als een bus!!

Ik kreeg dezelfde avond van de aankoop nog een sms’je met daarin vermeld dat er de volgende morgend een fietslevering zou plaatsvinden, jawel je leest het goed! Coolblue levert ook per fiets! De max, toch?

Een vriendelijke medewerker van Coolblue overhandigde het pakje en wat was ik blij met mijn Apple Earpods 2!

Thanks voor de goede service Coolblue!

Audrey Huysmans 10-11-2020

Zeer klantvriendelijk, hulpvaardig, personeel weet waarover ze spreken. Telefonisch krijg je een personeelslid aan de lijn ipv een computer of bandje. Je wordt zeer snel geholpen.

Mat 10-11-2020

Ik heb reeds enkele keren via de webshop van Coolblue artikelen aangekocht. Heel gebruiksvriendelijke website en webshop. Duidelijk, aantrekkelijk en veel productinformatie. Ook het item "Coolblue's keuze" is heel goed.

Nancy 10-11-2020

Zeer snelle levering . En werkt perfect zoals omschreven. En correcte prijs .

Marc 09-11-2020

Normaal moest ik mijn pakje 7/11 ontvangen , het is vandaag 9/11 en heb nog steeds niks

leo lostrie 09-11-2020

zeer gebruiksvriendelijk en snel heel beleefd
alles prima voor de rest lovenswaardig

Els 09-11-2020

de website is duidelijk, maar de beloofde leveringstermijn werd niet gerespecteerd. Zou de dag na bestelling geleverd worden, na 3 dagen nog niets ontvangen...

stijn 09-11-2020

geweldige klantendienst , makkelijk retour proces ,duidelijke website ,redelijke ruime keuzen in meeste categorieën .

emac 09-11-2020

zoals geadverteerd vandaag besteld morgen thuis geleverd. ook waren er opties voor bijhoorde accessoires zodat ik deze zelf niet moest gaan zoeken. Dit was zeer handig bij de aankoop van mij iPhone 12

Steven 09-11-2020

Snelle levering ook op zaterdag!
Goede prijs kwaliteit verhouding en hadden de juiste batterij voor mij in voorraad.

Peter Van der Sande 09-11-2020

Ik heb voor Coolblue gekozen op basis van de zeer goede naam van het bedrijf. De website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Daarnaast kan je producten vergelijken met elkaar en wordt er duidelijke feedback gegeven over het eigenlijke product. Na het maken van je keuze is de afhandeling van betaling en levering kinderspel. Het product wordt snel geleverd en je krijgt waar je voor betaalt. Een zeer klantvriendelijke behandeling en afronding van de aankoop.

alessgab 09-11-2020

Heb 2 artikelen besteld, de volgende morgen al thuisbezorgd. Heb 1 artikel geretourneerd zelfs het ruilen is zeer gebruiksvriendelijk en efficiënt. Waar je bij andere winkels het totale bedrag moet betalen voor een nieuw artikel wordt bij Coolblue eerst de retour afgehandeld en betaal je daarna het verschil, zo moet het!

Ruune Van Hooreweghe 09-11-2020

Ik heb voor jullie gekozen omdat jullie heel snel leveren en omdat er altijd perfecte apparatuur te vinden is in jullie shop. Ik vind altijd al mijn huiselijke spullen bij jullie. En bij elke aankoop die ik al heb gedaan ben ik er ontzettend tevreden over.

Jaronp 09-11-2020

Ik had op hetzelfde moment een muis en een bureaustoel gekocht. Mijn leveringsvoorwaarden zeggen dat ze het thuis moeten brengen. Ik was de hele tijd thuis en alleen de muis werd geleverd. Raar genoeg is de bureaustoel naar een afhaalpunt gebracht. Het is zeer triest dat dit zo gebeurt, in de toekomst zal ik eerder neigen om ergens anders dergelijke zaken te kopen.

Caroline 09-11-2020

Een vriendelijke site met goed overzicht
En dag nadien levering wat top is als je oud toestel jou in de steek laat

Sabine 09-11-2020

Zeer tevreden over Coolblue. Overzichtelijke site. Snelle service. Duidelijke communicatie i.v.m
bestellen, betalen en levering. Goede aanpak met klanten.
Een echte aanrader!

Luc balens 09-11-2020

Leuk om aankopen te doen, altijd perfecte en goede uitleg over het product en steeds de juiste service .

Jordens Sylvie 08-11-2020

Ik vind het interessant dat je er dingen op vind die elders moeilijk tot niet te verkrijgen zijn.
De site is overzichtelijk en bestellingen gaan gemakkelijk. De leveringen komen goed op tijd.
Een aanrader !

Engels. Wilfried 08-11-2020

Gemakkelijk langs de web besteld en s anderdaags afgehaald zeer vriendelijke envakkundige hulp fantastisch!

Frank 08-11-2020

Grote keuze aan artikelen (en verschillende merk), en steeds prima op tijd (zoals aangekondigd) geleverd

Willemen Ronny 08-11-2020

Zoals altijd ,vandaag besteld morgen geleverd.
Produkt voldoet aan de verwachtingen.
Goed verpakt.

Isabelle Desmidt 08-11-2020

Uitstekende klantenservice. Prijs is niet zo scherp, maar daar tegenover staat dat het herroepingsrecht (14 dagen om uit te testen en indien niet tevreden retourneren) zonder enig probleem wordt nageleefd. En dat stelt gerust.
Aanbod zou iets groter mogen zijn.
Bv. Bij de toners vd printers: high-capacity toners zijn niet (altijd) aanwezig het assortiment.

ellen 08-11-2020

Zeer snelle service voor 13u besteld volgende dag geleverd. En jawel nochtans werd ik al geinformeerd over een eventuele latere levering, het pakje werd de dag na bestelling geleverd.
Super service!!!!!

Mustafa 08-11-2020

Top prijs, orders snel verwerkt en levering gebeurt binnen 24u, ben helemaal tevreden

Tessa 08-11-2020

Goedkoper tegenover andere websites
De volgende in huis ook in corona tijden
Bij andere was het een week wachten
Duidelijke omschrijving van het product