Deze score is berekend op basis van 3406 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Evelien van den Houten - Visser 12-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering

ideaal voor mij om bijvoorbeeld cadeautjes te kopen voor collega's vanwege jubilee e.d.
Het is snel besteld en wordt keurig afgeleverd op mijn werkadres.

Hnk 12-10-2017 Via de website gekocht

Keurig op afgesproken moment geleverd; goede informatie

Duidelijk. Bestellen en betalen werkt prima en de besteling wordt op het afgesproken moment geleverd. Keurig verpakt in een mooie blauwe doos.

Petra 12-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Goede en snelle levering, zondag besteld, maandag in huis, super!
Netjes verpakt, prima! Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan kennissen of familie

John 12-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig geleverd

Overzichtelijk keuze kunnen maken voor product. Aflevering keurig op tijd en door de mannen keurig op zijn plaats gezet en aangesloten. Oude apparaat meegenomen samen met het verpakkingsmateriaal.

Fbk 12-10-2017 Via de website gekocht

Goede website

Duidelijke, overzichtelijke site.
Coolblue’s keuze helpt om een goede keuze te maken. De reviews zijn handig.

Arjen 12-10-2017 Via de website gekocht

Allround goede service

Duidelijke presentatie van producten op de website. Als je echter bovenop de combinaties nog extra spullen wilt, is onduidelijk hoe je die in je boodschappenmand moet krijgen. Heb daar lang mee zitten knoeien.
Jammer dat wel de oude wasdroger wordt meegenomen, maar oude strijkijzer en strijkplank, ook net vervangen, niet. “Gaat schuiven in de truck meneer en kan dan andere producten beschadigen.” Gaat niet om de jongens die kwamen afleveren en installeren, want die waren op tijd, super snel en vriendelijk.

Jacqueline Vervuurt 12-10-2017 Via de website gekocht

Zondagmiddag besteld en maandagmorgen bezorgd geweldig.

Enkele maanden geleden voor het eerst bij Coolblue via de website een Apple product gekocht, zeer tevreden de prijs was goed zelfs goedkoper dan bij andere verkopers.Daarom ook nu weer voor Coolblue gekozen.
De site is goed overzichtelijk, veel keus in diverse merken. Snelle levering en de prijs is ook gunstig.

Marloes 12-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

We hebben hier een koelvries combie besteld via internet. Veel lol gehad om de bijbehorende 'wachttherapie' en de suggestie om zelf geknipte confetti over de bezorgers heen te gooien. Koelkast werd snel geleverd, ik werd 20 minuutjes van te voren gebeld dat ze er bijna waren en de combi stond in 10 minuten uitgepakt op zijn plek. Als kers op de taart werd zowel de oude koelkast als de vriezer mee terug genomen. Super!

Martin 11-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Op zondagavond besteld en op maandagavond al geleverd. Goed verpakt. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Rob 11-10-2017 Via de website gekocht

Zoals alijd perfecte service

Coolblue heeft een overzichtelijke website, goede en snelle service zoals je van Coolblue kan verwachten

Ineke 11-10-2017 Via de website gekocht

De service( in mijn geval per app-contact is geweldig!

Duidelijke website mer verwijzing naar klantenservice
Artikelen overzichtelijk;
Verschillende artikelen vergelijken is lastig en zou duidelijker moeten!

ingrid 11-10-2017 Via de website gekocht

2e kans apparatuur gekocht

Ik vind het fijn dat apparatuur met een klein deukje of krasje in een aanbieding wordt verkocht.
Het valt bijna niet op. en zo houd je toch geld over.
Het enige wat ik jammer vond, is dat ik met grote keuken apparatuur niet kan kiezen waarneer ik het wil laten bezorgen, maar dat lag niet aan cool bleu maar aan hun partner die bezorgd. Ik wist dat ik 's morgens moest werken, en heb gebeld om iets af te spreken. Dit kon niet omdat het externe bedrijf de routeplanning maakt. Dus ik moest ze maar gewoon laten komen, en als ik er niet was zou er een briefje achter gelaten worden zodat ik rechtstreeks met hun een afspraak kon maken.

Lucas 11-10-2017 Via de website gekocht

Productinformatie is top

Heel fijn is dat Coolblue alle plussen en minnen van een product geeft. Samen met reviews maakt dat een goede aankoop mogelijk,

Bernt 11-10-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede service!!!

Het is een goede duidelijke site. Ook is het een super klantvriendelijke site. Je kan bijvoorbeeld door te bellen of te chatten snel je vragen beantwoord krijgen. Ook de uitleg video's zijn erg handig. Hierin word het product beschreven en uitgelegd wat je er allemaal mee kunt. Een overzichtelijke site, en snelle en goede service!!!

anoniem 11-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en hilarische wachttherapie

Goede vergelijking tussen overvloed in aanbod van tablets
Snelle levering (op zondag bezorgd)

Henny Proveniers 11-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig goede gratis vervice!

Geen foto's van tweedekans wasmachine met de titel licht beschadigd. Toch de gok gewaagd en wat blijkt, de machine ziet er als nieuw uit. Geen beschadiging kunnen ontdekken. Wel een fijne korting van € 75. Heel erg blij mee. Daarboven op nog eens snelle levering, plaatsing en aansluiting van de machine door zeer vriendelijke monteurs. Zij namen de oude wasmachine mee en zetten de droger weer boven op de nieuwe. Het aflevermoment werd via mail en 20 minuten van te voren per telefoon doorgegeven. Prima geregeld, complimenten aan Coolblue!

Roy 11-10-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Ik heb voor deze site gekozen omdat het product hier het goedkoopste was. Site is overzichtelijk en bestelling is volgens afspraak op tijd geleverd.

Lies 11-10-2017 Via de website gekocht

De service is fantastisch!

Ik heb zelf drie weken terug een wasmachine besteld bij cool leuk. Ik heb de wasmachine rond 23:00 besteld en de volgende dag werd deze netjes op afgesproken tijd bezorgd.

De bezorger was erg vriendelijk en heeft de oude machine meegenomen. Daarna is de nieuwe machine op zijn plek gezet en verder aangesloten. In een woord geweldig!

Alie 10-10-2017 Via de website gekocht

Top!

Vriendelijke klantenservice, duidelijke website met veel productinformatie en vergelijkingsmogelijkheden, snelle levering. Na ontvangst bleek de koelkast voor onze open keuken te luidruchtig (het aantal DB hadden wij niet gecheckt op de website). Gedurende de eerste maand na aankoop kan het artikel kosteloos geretourneerd worden. Na eerst contact op te hebben genomen met de klantenservice van CoolBlue hebben wij een andere koelkast uitgezocht en besteld. Binnen dagen werd de eerste koelkast probleemloos omgewisseld voor de nieuwe.

Loes 10-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte levertijden.

Veel op voorraad en klantenservice om te zoenen. Een tussenstuk voor de vriezer en de koelkast niet op de site toch gevonden en de volgende dag geleverd.

Wim 10-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige Klantenservice van xxxx Recell & CoolBlue

Telefoon Keurig volgende dag ontvangen, dezelfde week op 22 september ingeruilde telefoon (Inruilactie €100+€63) geretourneerd via PostNL Locatie KARWEI Bussum, Track & Trace code ontvangen maar mijn zending staat nu nog steeds op Afgifte Zending is bij PostNL.
Contact opgenomen met ReCell , die gene die het toestel zou moeten ontvangen, heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door xxxx, die navraag deed bij het Serviceteam van PostNL, dat natuurlijk niets opgeleverd, dus dacht ik, kan ik wel fluiten (met een glimlach) naar mijn €163.- (zie voorwaarden)
Maar daar was xxxx natuurlijk nog niet klaar mee, zij nam contact op met CoolBlue en nog geen uur later belde xxxx mij op dat CoolBlue had toegezegd toch de €163,- volledig aan mij over te maken.

Chapeau xxxx, Chapeau CoolBlue voor de geweldige klanten service.

Mike53 10-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prettige webshop.
Heldere communicatie.
Klantenservice goed bereikbaar, vriendelijk en goed geholpen.

Nikki B. 10-10-2017 Via de website gekocht

Top service en voelde me erg op mijn gemak

Ik had een was droog combinatie besteld. En deze zou thuis bezorgd en aangesloten worden.
Het tijdframe werd heel duidelijk en uitgebreid van te voren vermeld en 10 minuutjes voor aankomst werd ik even gebeld.

Er was 3 man om te sjouwen, uit te leggen en aan te sluiten. De mannen stelden zich netjes voor en waren aardig en open hierdoor voelde het prettig om ze in mijn huis toe te laten. Ze beantwoorden mijn vragen netjes en legde alles uit wat nodig was. Ze waren snel klaar en alles werkte. Heel erg prettig ervaren.

Meer van 10-10-2017 Via de website gekocht

2x beschadigd product toegezonden. Nu zelf naar een winkel?

Tot 2x toe een camera geleverd gekregen met beschadigingen. Zeer teleurstellend. Nu naar een winkel om erfelijk 1 uit te zoeken. Ik vind dat je ervanuit kan gaan dat een product goed is. 1x kan gebeuren. Een tweede x niet.

Officiele reactie van Coolblue 11-10-2017

Hallo meneer/mevrouw,

Wij begrijpen dat je erg schrikt wanneer jij tot twee keer toe beschadigde producten ontvangt. Dit is absoluut niet de service en kwaliteit die onze klanten normaliter van ons mogen verwachten. Onze oprechte excuses voor het leveren van defecte producten. Uiteraard schakelen wij direct onze medewerkers uit het magazijn in om een kwaliteitscontrole uit te voeren. Het is natuurlijk de bedoeling dat jij splinternieuwe producten ontvangt wanneer je bij ons een bestelling plaatst.

Wij hopen dat je in de winkel een goede camera kunt uitzoeken en onze collega's jou van uitstekend advies voorzien. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons vooral weten. Wij wensen jou alvast heel veel plezier met jouw nieuwe camera.

Edwin 10-10-2017 Via de website gekocht

Super winkel

Wat een super winkel om te bestellen!
Zaterdag iets besteld en zondag’s al bezorgt.
Ze houden je op de hoogte wanneer je pakketje wordt bezorgt. Echt een aanrader!

Wim 10-10-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze en snelle levering

Coolblue biedt ruime keuze en geeft heldere info. Zaterdag besteld en ZONdagmiddag al geleverd! Produkt netjes en zorgvuldig verpakt.

Robin 10-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede klantenservice!

Afgelopen zaterdag een tweedekans televisie bij Coolblue besteld, zondag was hij al in huis! Toen ik zondag avond met een vraag over de TV zat kon ik nog gewoon met de klantenservice bellen waar .... me vriendelijk te woord stond.

Ik ga zeker vaker bestellen bij Coolblue!

Daniel 10-10-2017 Via de website gekocht

Een super bedrijf!

Wat een top service. Alles keurig via de mail gemeld. Ook alles wat ze beloven komen ze na. Ze bieden goede prijzen aan en houden hun assortiment actueel. Een echte aanrader dus!

Eddy 10-10-2017 Via de website gekocht

Snel gevonden

Heel gemakkelijke website om prijzen te vergelijken voor identieke artikels. Gratis verzending en de volgende morgen al geleverd. Super!

Jacob 10-10-2017 Via de website gekocht

Efficient

Webshop biedt ruime keuze, goede informatie over de diverse producten en levert snel. De mogelijkheid van het bezoeken van een fysieke winkel vormt een extra pluspunt.

Jeannette Koeman 10-10-2017 Via de website gekocht

Snel en correct

Veel aanbod. Snelle levering. Gewoon zoals het moet gaan. Ik moet er meer tekens aan toe voegen, maar ik kan niks meer bedenken.

Wout 10-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en...correct !!

Levering van de bestelde koffiemachine op snelle en correcte wijze. Goed verpakt in de bekende coolbleudoos en op het afgesproken tijdstip geleverd.

Famke 10-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Onze eerste maar zeker niet onze laatste bestelling bij coolblue.
Het apparaat was iets duurder in vergelijking met een andere webshop.
Echter was bij jullie de levering veel sneller en kwamen jullie ook echt jullie afspraken na. Bezorging op zondag is super!

josé Rosendal 10-10-2017 Via de website gekocht

Gewoon zoals afgesproken.

Van begin tot het eind uitstekende service, de belofte wordt geheel waar gemaakt. TOP!
Bestellen, informatie opvolging van de status en perfecte aflevering.

Marcel 10-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering en veel keus

Ik heb om 23:15 op de site een tv gekocht en de dag erna was hij al in huis. In een mooie doos van coolbleu zelf dat de buren niet zien wat je koopt.

Vivian 10-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Heel fijn dat je oude droger meteen wordt meegenomen en de nieuwe (op de 2e verdieping) door twee handige jongens wordt geplaatst. Beiden waren zeer vriendelijk en gaven direct uitleg bij de droger. De levering was erg snel en de service was goed!

Solange 10-10-2017 Via de website gekocht

niet aarzelen om te bestellen

reeds vaak besteld bij coolblue
Correcte prijzen, snelle levering, duidelijke website, alles prima.
Niet aarzelen om met coolblue te werken. Betrouwbaar

Siedy Abee 10-10-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Zeer goede reputatie mbt service en klantgerichtheid. In de volle breedte waargemaakt!
Van bestelling tot en met de zeer aardige en klantvriendelijke bezorgers. Ze hadden er zichtbaar plezier in. Ze waren trots op hun werk, hun werkgever en genoten van het bezorgen van de wasmachine. Alles conform de Coolblue toezeggingen behandeld en afgehandeld. Zeker de wijze waarop Coolblue je informeert van bestelling tot en met de bezorging is echt uitzonderlijk goed. Menig retailer kan hier een voorbeeld aan nemen!

Petra 10-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige sevice en levering

Heel fijne gebruiksvriendelijke site met zeer ruime keuze, goede product omschrijving, gemakkelijke betaalmogelijkheden en super levering.

mieke.mussche 10-10-2017 Via de website gekocht

Toffe website en geweldige service

Top service, snelle levering.
Groot assortiment, keuze zat in de webwinkel en voor heel veel dingen

Janny 10-10-2017 Via de website gekocht

Heel snel vakantiewas weg kunnen werken!

Eerder goede ervaring met fietsendrager deed ons nu ook weer kiezen voor coolblue en inderdaad, veel keuze in soorten wasmachines en goede specificaties. Uitermate snelle levering , om 16.00u besteld en de volgende dag stond om 10.00u de was reeds te draaien! Wasmachine naar 2 verdieping, keurig werk.

Loes 10-10-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Wij zijn erg tevreden over Coolblue. Onze elektrische tandenborstel had het begeven en we hebben meteen een nieuwe besteld bij Coolblue.nl. Ze hebben goede aanbiedingen en leveren snel (en gratis)!

Eric 10-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue is top

Coolblue biedt een zeer breed assortiment aan producten en verleent daarnaast een uitstekende service. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima.

Ries 10-10-2017 Via de website gekocht

Service super

Gewoon goed, bestelling uit mijn luie stoel na goed speurwerk van het artikel en de volgende dag al in huis.

Perfectionisme 10-10-2017 Via de website gekocht

perfecte levering, tijdig aangekomen, kortom, een aanrader!

Ik,heb al een paar maal iets gekocht bij Cool Blue, steeds tevreden geweest van hun service, doe zo voort!

Cees 10-10-2017 Via de website gekocht

Bijzondere klasse

Op zaterdagavond om circa 22.30 had ik een pan besteld. Op zondag werd die om 12.05 al geleverd!! Hier liet Coolbleu zien zijn zaakjes prima op orde te hebben.

Ruben Schilt 10-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Alles was en is prima in orde en geregeld! Het product was direct leverbaar en dan ook al de volgende dag netjes afgeleverd en in huis.

Hetty- Amstelveen 10-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd!

Op zaterdagavond besteld en op zondag al geleverd. Supersnel, ik ben er blij mee.
Dit is de vierde keer dat ik wat bestel, maar de eerste review het was 4x top.

jan inke 10-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service / snelle bezorging en afhandeling

Wij vinden het erg prettig hier te shoppen.
Alles zeer overzichtelijk en zit je met vragen even een telefoontje en alles word geregeld.
Zeer snelle levering van bestelde producten, b.v.b onze LG koel-vries **** sterren lekker ruim van binnen rvs voorkant en bijna geluidloze motor en low frost ( niet meer zelf ontdooien ) een aanrader voor iedere keuken. makkelijk verstelbare glasplaten en grote groente lade. Ook nog een tip: smeer de deuren licht in met onderhoudsolie en je ziet geen vette vingers meer en tevens zullen deze deuren nooit roesten. Voor mensen die niet weten waar een LG koeling vandaan komt Deze is van Amerikaanse oorsprong en bekent om hun zuinige motor ( inverter linaer compressor ) de beste die je jezelf kan wensen. ook een lekker lang snoer aan de bovenkant van de koeling. kortom een echte mercedes onder de koelingen. Zeer goede prijs voor veel gemak en uitstraling.

Opa Pen 10-10-2017 Via de website gekocht

Excellente service.

Als je op je gemak iets wil uitzoeken moet je op dit adres zijn, men doet wat men zegt te doen. Vind dit een prima web store.