Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MargrietGF 23-01-2017 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering

Donderdag in de loop van de dag hield mijn laptop er voor de zoveelste keer mee op. Tijd voor een nieuwe, maar welke? Coolblue gaf uitstekend advies (via keuzemenu op de site plus eventueel telefonisch) en een gemakkelijk bestelproces. De volgende dag werd de nieuwe laptop geleverd zodat ik met minimale vertraging verder kon met mijn werk.

Pluspunten

• veel laptops in diverse prijsklassen
  • goed advies, evt. telefonisch
  • gemakkelijk bestellen
  • snelle levering

Yoni 23-01-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Snelle levering én de laagste prijs voor dit product! Zeer aan te raden, ook de website zelf is overzichtelijk en makkelijk hanteerbaar!

Bert 23-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Goede website, mis nog wel handige vergelijker tussen producten op mobiel (zal er vast zijn, niet makkelijk gevonden). Bezorgservice is erg goed! Bestel altijd met vertrouwen bij CoolBlue, want je weet dat de service en nazorg goed zijn.

Pluspunten

• service
  • snelheid
  • humor

Minpunten

• niet altijd aanbod van alle producten

Heolie 23-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig.

Vriendelijke en deskundige medewerkers.
Uitstekend advies. Levering perfect.
Eindelijk een internetwinkel waar je nog echt professioneel wordt geholpen met veel empathisch vermogen. Chapeau!

Nienke 23-01-2017 Via de website gekocht

Lekker snel en geen problemen!

Makkelijker als iets bestellen via coolblue kan denk ik niet.
Je klinkt erop... en de volgende dag is het in huis. Voor de rest heb ik nog nooit problemen gehad met mijn bestelling dus ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Snel
  • veel aanbod

Hans 23-01-2017 Via de website gekocht

COOLBLUE: de beste shop voor mij!!!!

- Perfecte klantenservice
- Heb je een probleem??? bij coolblue is het geen probleem!!
- Gratis verzending!!
- De bezorging gaat van een leien dakje...altijd snel en perfect op tijd!!
- Voor mij is COOLBLUE de meest geschikte shop voor al mijn aankopen.

Pluspunten

• snelle levering
  • perfecte klantenservice
  • gratis verzending
  • COOLBLUE heeft vakmensen in dienst

Sandra 23-01-2017 Via de website gekocht

Top service!

Shop werkt overzichtelijk en begrijpelijk. Bezorging gaat super snel: vrijdagavond besteld, zaterdagochtend al in de brievenbus. Fijn dat kleine bestellingen in een envelop worden verstuurd, zodat je niet thuis hoeft te zijn.

Pluspunten

• Snelheid
  • Gemak webshop

Schuimer Jo 23-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue GEWELDIG

Ondanks mijn foute bestelling via de Belgische site toch nog uitstekend geholpen door de medewerkers van Coolblue. Zij reageren vrijwel direct op mijn vragen en geld wordt direct geretourneerd. Een pluim voor deze zeer gemotiveerde medewerkers!.

Pluspunten

• Zeer goed contact
  • Antwoord binnen zeer korte tijd
  • Doen wat zij beloven
  • Veilige aankoop

mark hebbelinck 23-01-2017 Via de website gekocht

Doorgaans duurder dan concurrenten.

Wij hebben ervaren dat Coolblue erg vaak een stuk duurder is dan ander online of fysieke zaken. Service nogal bot en klantonvriendelijk. Wij mijden ze nadat we een espresso apparaat ongeveer 30 percent goedkoper zagen in Mediamarkt. Helaas hadden we het al gekocht bij Coolblue.

Edith 23-01-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach?

Alles voor een glimlach zeggen ze. Tot op het service aan komt, dan vergaat het lachen je. Dat heb ik helaas moeten ondervinden toen mijn wasmachine het binnen 15 maanden opgaf. Gelukkig heeft de fabrikant het binnen de garantie gerepareerd.

Pluspunten

• Ze leveren snel zoals beloofd.

Minpunten

• Problemen schuiven ze af.

Officiele reactie van Coolblue 23-01-2017

Beste mevrouw Edith,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de service. In sommige gevallen zal het reparatieproces sneller verlopen als u direct contact opneemt met de fabrikant. Gelukkig heeft de fabrikant uw wasmachine binnen de garantie gerepareerd. Wij willen het graag nakijken. Kunt u het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

slechte follow-up klantenservice 23-01-2017 Via de website gekocht

combimagnetron MN255C

combimagnetron besteld van Inventum. Snelle levering, keurig verpakt. Echter, bij 1e gebruik van de ovenfunctie barstte het glazen draaiplateau. Oplossing van Coolblue, het hele apparaat terugsturen. Geen nalevering mogelijk van een los draaiplateau. Contact gezocht met fabrikant, Inventum, en in een mum geregeld. Kosteloos van Inventum een nieuw draaiplateau. Dus Coolblue is een prima winkel, maar zodra er iets kapot gaat in een apparaat, kan het hele apparaat terug. En dan moet je dus de verpakking eeuwig bewaren, anders verwijzen ze je ook nog naar een bouwmarkt om zelf een doos te kopen. Erg jammer. Inventum, bedankt voor de service die Coolblue niet kon leveren.

Pluspunten

• snelle levering
  • goed bereikbaar

Minpunten

• geen nalevering losse onderdelen
  • tegenstrijdige toezeggingen

Officiele reactie van Coolblue 22-01-2017

Beste klant,

Bedankt voor uw bestelling bij Coolblue. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de geleverde service. Uiteraard begrijpen wij dat het gehele artikel terugsturen niet ideaal is. Wij hebben de glazen draaiplateaus echter niet los op voorraad, vandaar dat deze niet door ons na te leveren zijn tenzij ze bij de fabrikant besteld worden. Omdat hier altijd enige tijd over kan gaan is het een snellere en betrouwbaardere oplossing om het gehele product terug te sturen zodat we deze kunnen omruilen. Daarom hebben wij onze dienstverlening op deze manier ingericht. Wij zijn in ieder geval blij om te horen dat u het probleem inmiddels zelf via de fabrikant heeft kunnen oplossen.

Iwan 23-01-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

Prima aanbod en gewoon snelle levering en perfect service gericht. Daar kunnen meer webshops wat van leren. Je wi=ordt goed geinformeerd en op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.

Pluspunten

• Service
  • snelheid
  • klantvriendelijkheid
  • gebruiksgemak website.

Hans Simpelaere 23-01-2017 Via de website gekocht

ééns HTC -Altijd HTC

Veel Gsm om uit te kiezen .
Grote omschrijving.
Vergelijkbaar met andere toestellen .
aanbeveling voor accessoires.
snelle levering.
Alleen verkrijgbaar bij Cool Blue.

Pluspunten

• Deze keer supersnelle levering
  • Supergrondige uitleg
  • Vergelijking van verschillende smartphone's
  • Voor 12 u besteld morgen in huis
  • Accesoires kan je ook kopen en dan nog aan -10%

FlvKessel 23-01-2017 Via de website gekocht

Omruiling

Denkt met mij mee ondanks dat ik het verkeerd besteld had en hebben dit op gelost zo danig dat ik het goede de andere dag in huis had.
In dit allemaal zonder kosten.

Pluspunten

• 10punten

Eric van Gastel 23-01-2017 Via de website gekocht

aankoop accu laptop

Goedkoopste na vele sites te hebben bezocht, Snelle levering, Product werkt naar behoren.
De site is zeer overzichtelijk, en nodigt uit tot verder winkelen, zeer aantrekkelijke layout van de site. Mijn complimenten aan de ontwerpers.

Pluspunten

• snelle en juiste levering
  • overzichtelijke site
  • mooi ontworpen site

Machteld 23-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Het is mijn eerste keer, dat ik bij Coolblue iets gekocht heb en dat kwam ook eigenlijk omdat ik een bon had gekregen. Wat me opviel was de complete productinformatie. Overzichtelijk en handig. Betalingsprocedure helder en zonder aarzeling klikte ik door en was de bestelling gedaan. Vlotte levering in goede verpakking. Niet meer en niet minder. Gewoon goed dus!

Tim 23-01-2017 Via de website gekocht

HP Officejet Pro 7740 Wideformat als beste maatje

Met de bijnaam 'the white beast' staat onze nieuwe kantoorprinter bekend binnen de onderneming. Hij is misschien groot maar zijn printcapaciteiten zijn GROOTS. Zijn plus punten?
Het automatisch dubbelzijdig printen helpt ons een kleinere ecologische voetafdruk na te laten.
Kort: Prijs/kwaliteit een zeer goede keuze

Pluspunten

• 2 laden: je hoeft geen handling vooraf te maken.
  • All-in-1 wideformat: print&scant tot A3-formaat
  • automatisch dubbelzijdig printen

Claudia Haenen 23-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering, mooi product

We zijn altijd erg tevreden over het complete zoek- , aankoop- en leveringsproces van Coolblue. Ook de prijs-kwaliteitsverhouding is erg goed.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service

Hennie 23-01-2017 Via de website gekocht

Super nette bezorgers

Heb al meerdere producten bij cool blue gekocht. Snelle levering en keurige bezorgers, mijn wasmachine werd netjes aangesloten en ze hebben ook mijn droger dievik al gad keurig even op zijn plek gezet.

TP-Link TL-WPA8630 KIT 23-01-2017 Via de website gekocht

Arnout

Goede site met goede informatie over het product. Daarbij ook beoordelingen over het product die je wilt aanschaffen. Tenslotte een snelle levering.

Pluspunten

• Goede informatie product
  • Beoordelingen product

jbs 23-01-2017 Via de website gekocht

zoals het hoort

TP-LINK TL-WPA4226KIT besteld van site, omschrijving duidelijk zoals het hoort.
Bestelling was overzichtelijk gemakkelijk en snel.
Net als levering goed verpakt snel.

Tim 22-01-2017 Via de website gekocht

Heerlijk die levering de volgende dag!

Samsung tv gekocht via Coolblue.
Tevens bijbehorende wandbeugel en kreeg er gratis schermreiniger bij.
Alles keurig, zoals aangegeven, de volgende dag geleverd. Hele goede mail-communicatie om je op de hoogte te houden tijdens het verwerkingsproces.
Andere internetbedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.
Perfect, ik ga hier zeker vaker bestellen!

Pluspunten

• Snelle levering naar belofte
  • Duidelijke en zeer complete mailing
  • Goede site, met genoeg details over de producten.

Marc 22-01-2017 Via de website gekocht

Acer telefoon

Moest met spoed een telefoon hebben, op cool blue de beste prijs en ook de volgende dag binnen.... petje af!!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering

Niel 22-01-2017 Via de website gekocht

Niel

Coolblue is een uniek bedrijf die echt de klant centraal zet. Petje af! Cool blue geeft goede service ook als je vragen hebt over een product.

Pluspunten

• Snel
  • Super klantvriendelijk

Minpunten

• Te veel liefde in de pakketjes gestopt!
  • Voor ik op verzonden had al in huis!

Melonie 22-01-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, goed product, en leuke wachttherapie

Het was gemakkelijk om de juiste laptop op de site te kunnen vinden. Bestellen ging soepel en het product werd snel en veilig thuisbezorgd door PostNL. Het is leuk dat Coolblue tijdens het wachten ook alvast een mail stuurt met tips over het in gebruik nemen van de lapotop.

Pluspunten

• Snelle veilige bezorging
  • Gemakkelijk bestellen

Tom 22-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig relaxed shoppen

Heerlijk relaxed en vertrouwd je artikelen kunnen shoppen, altijd eerlijke informatie en geweldige service.

Bernard 22-01-2017 Via de website gekocht

Top!

Coolblue heeft een breed assortiment en deskundig personeel dat meedenkt over het aan te schaffen product. Als je besteld dan volgt een snelle levering.

Pluspunten

• Assortiment
  • Deskundigheid personeel
  • Productbeschrijving, afbeeldingen en specificaties
  • Snelle levering

Joseph 22-01-2017 Via de website gekocht

Perfect georganseerd, soepel en snel

Ik heb een product besteld dat niet voldeed aan mijn verwachtingen (lag niet aan Coolblue), terugsturen en nieuw kiezen was probleemloos.

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Zeer goed georganiseerd
  • Zeer behulpzaam

Andries 22-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service en men doet wat ze beloven

Eenvoudig zoeken, klantvriendelijk en pakket was keurig verpakt. Voor 11 uur besteld en de volgende dag binnen! Top

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Geen hoge wiskunde nodig

Yvonne 22-01-2017

Snel!

Snel gevonden wat ik nodig had. Snel besteld (s'avonds). Volgende ochtend in huis, snel dus! Fijne webshop, veel info.

Sander 22-01-2017 Via de website gekocht

Snelle en efficiënte service

Als iets dat je veel gebruikt, stukgaat, heb je het liefst zo snel mogelijk een vervanging! Dit was geen probleem bij het bestellen van mijn product. Een (zeer) snelle service en een gebruiksvriendelijke bestellingsmogelijkheid dragen bij tot de kwaliteit van de website.

Pluspunten

• Snelle service
  • Gebruiksvriendelijk

Ingridfaro 22-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Hele fijne winkel met goede artikelen en de juiste prijs. Geweldige service en grappige teksten om het wachten te verzachten. Kom hier graag terug en zou iedereen aanbevelen hetzelfde te doen.

H.Snelderwaard 22-01-2017

Mevr.Snelderwaard

De service is 100%.
De snelheid is 100%
De bezorghelden zijn 100%.
Ik stuurde een mail naar Coolblue toen mijn vriezer op de juiste plek stond.
IK was zo verbaasd,dat dit nog bestaat in deze wereld.
Maar het gebeurt echt !!
Ik werd helemaal stil toen ik de volgende dag een handgeschreven kaartje bij de post vond van mijn bezorghelden dat ik een compliment verdien.
Die glimlach kreeg ik niet meer weg van mijn gezicht toen ik dit aan anderen vertelde. :)

Pluspunten

• service
  • snelheid
  • vriendelijkheid
  • glimlach

Rudy 22-01-2017 Via de website gekocht

snel en prima

Goede concurrerende prijs, snelle levering op de volgende dag en de keus om het pakket in de avonduren te laten bezorgen

Pluspunten

• levering de volgende dag in de avonduren

Minpunten

• Binnendoos was flink beschadigd

Hielkje 22-01-2017 Via de website gekocht

Top Winkel!

Fijne online winkel.
Besteld op de site duidelijke uitleg soms zelfs met video demonstratie.
Besteld en de volgende dag al in huis.
Keurige service!
Helaas 1x gebruik moeten maken van de garantie van een defecte telefoon.
Probleem keurig opgepakt en er wat mee gedaan.
Erg positief!

Pluspunten

• Goede service
  • Duidelijke website
  • Klant vriendelijk

Mindy Reijns 22-01-2017 Via de website gekocht

Super prettige webwinkel

Coolblue is een super fijne webwinkel!
Een geven is de overzichtelijkheid van de website. Ik wilde graag een nieuw koffiezetapparaat maar wist nog niet precies welke. Een aantal dingen had ik voor mijzelf wel helder... De ongeveer prijs bijvoorbeeld en een aantal opties zoals een melkschuimer.

De filters op de site maken het vervolgens erg makkelijk om tussen een heel ruim aanbod op zoek te gaan naar een passend aanbod. Vervolgens maken de vele revieuws en de aanvullende informatie je beeld compleet en maakt dit het kiezen makkelijk. Zo ben ik bijvoorbeeld erg snel geslaagd voor mijn koffiezetapparaat.

Het bestellen gaat ook super simpel... zelfs als je net als mij wel eens eerder al besteld hebt maar je wachtwoord weer een keer vergeten bent. Geen probleem... niet moeilijk doen of een ge-heen-en-weer met je mailbox. Dat kan je later ook doen. Wat betekend dat als je in de 'mood' van enthousiasme zit om je nieuwe product te kopen je ook gewoon direct kan bestellen. Super handig dus!! (Of je kiest de optie wachtwoord vergeten en je gegevens verschijnen wel weer automatisch)

Betalen met ideal is super handig en als een van de weinige webwinkels weet ik bij coolblue zeker dat de telebankieren app van mijn telefoon opgestart wordt. Ook heel prettig.

De mails die me op de hoogte houden van mijn bestelling... Waar deze is, wanneer hij geleverd wordt. Ideaal! En altijd snel en stipt.

En dan de aankondiging van mijn pakketje op de doos alleen al. Daar krijg je extra goede zin van en is je aankoop altijd een cadeautje!

Kortom: super vriendelijke webwinkel die zonder dat er een daadwerkelijk persoonlijk contact is me als klant ontzettend persoonlijk benaderd. Ik hou ervan!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Persoonlijke touch
  • Informatief over bestelling
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snel

Minpunten

• Veel verpakkingsmateriaal
  • Ambitie; milieuvriendelijker verpakken?

Celia 22-01-2017 Via de website gekocht

Alweer klantvriendelijk

Coolblue bezorgt snel, transparant, en als er achteraf problemen zijn, helpen ze snel en vriendelijk. Dat is erg prettig.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • snel

KikeB 22-01-2017 Via de website gekocht

Altijd Cool (blue)

De beste winkel voor elektronica; goede zoekfunctie, filters, tips en reviews. Groot assortiment en vaak een goede prijs. En vooral; altijd op tijd geleverd en top klantenservice.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Duidelijke website
  • Goede tips, advies, reviews
  • Snelle levering, altijd op tijd
  • Top klantenservice

Victor 22-01-2017 Via de website gekocht

een aankoopdienst zonder weerga

Duidelijke en uitgebreide keuzemogelijkheden.
Eerlijke en onklopbare prijzen.
Vlotte afhandeling betaling en snelle levering.
Kwalitatieve hulp bij een probleem door vakbekwame helpers.

Pluspunten

• Keuzes in overvloed
  • Vlotte bestelling en betaling
  • Snelle en betrouwbare levering
  • Prima vakkundige naservice

Minpunten

• Absoluut geen

D'hont 22-01-2017 Via de website gekocht

Samsung

De service is heel goed. Wat er beloofd wordt naar de klant toe wordt wel degelijk uitgevoerd ! Bestelling is s'avond in gebracht en de dag nadien in de voormiddag geleverd doe zo verder verder.

Mvg.

Pieter 22-01-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie!

De communicatie bij Coolblue is prima: je wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van de levering en het voelt daardoor heel vertrouwd en prettig. Fijn.

Pluspunten

• communicatie
  • informatie

Minpunten

• nog geen ontdekt

Wim 22-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue = Gezellig winkelen vanuit je luie zetel !

Coolblue = Snel het juiste artikel vinden en snelle levering gegarendeerd !
Bij coolblue vind je altijd het artikel dat je wilt met daarbij de nodige informatie.

Pluspunten

• Prijs /kwaliteit
  • Gemakkelijk een artikel te vinden
  • Helpdesk steeds vriendelijk en behulpzaam.

Minpunten

• Tot op heden geen minpunten gevonden.

Jet 22-01-2017 Via de website gekocht

Dit is echte service

Niet alleen heb ik altijd alles snel in huis, je wordt super goed geïnformeerd over je verzending en aan de telefoon zijn de medewerkers erg vriendelijk. Ze denken echt met je mee en luisteren goed. De positieve inslag is erg prettig en leuk. Toen er een keer iets mis was met een fotfotocamera, kregen we zonder gedoe een nieuwe. Ik ben fan.

Pluspunten

• Positief
  • Excellente service
  • Vriendelijk
  • Snel
  • Duidelijk

sleez 22-01-2017 Via de website gekocht

Op de website staat: Vóór 23.59 uur besteld, morgen in huis!
Daar is niets aan gelogen, we hadden in de middag een bestelling geplaatst en we hebben de zending net voor 12.00 uur daags erop in huis. Supersnel dus, alleen met een speciale koerier zou het sneller kunnen tegen enorme vervoerskosten.
Het is dus eigenlijk niet mogelijk nóg sneller te werken, bij Coolblue wordt er echt alles aan gedaan om zo snel mogelijk je bestelling thuis te krijgen. Niets dan bewondering daarvoor, chapeau..!
De prijzen zijn doorgaans erg scherp en vaak ook de allergoedkoopste. Veel producten zijn gewoon op voorraad, het moet wel erg exotisch zijn als Coolblue het niet op voorraad heeft.

Pluspunten

• Hele snelle verzending
  • Vaak ook erg scherpe prijzen

Minpunten

• Nog geen minpunten kunnen ontdekken

Jeannette 22-01-2017 Via de website gekocht

Super!

Goede service en snelle levertijden!
Hetgeen ze aanbieden zijn kwaliteits artikelen en waar voor je geld. Een echte aanrader dus!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruim assortiment
  • Prijs / kwaliteit
  • Altijd leuke aanbiedingen

Rony 22-01-2017 Via de website gekocht

Super webshop

Ongelooflijk hou ze het klaarspelen maar s'avonds laat nog besteld en s'morgens geleverd. Zelfs op zaterdag. Correcte service en zeer concurrerende prijzen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Mooi overzicht van de verschillende producten
  • Beschikbaarheid van de topmerken

Jeroen van den Bungelaar 22-01-2017 Via de website gekocht

Toppie

Zeer fijne webshop, goede prijzen, snelle levering, goede service, goede communicatie, naderhand een kaartje gekregen met " succes met de verbouwing" 😃

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Info over tijdvak van levering
  • Het kaartje dat we naderhand kregen
  • Duidelijke webshop

Paulussie 22-01-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en prima klantenservice

Coolblue is een van de snelste webwinkels waar ik al diverse aankopen heb gedaan, tot volle tevredenheid. Zelfs 's avonds laat besteld heb je het toch de volgende dag al in huis, stevig en netjes verpakt. Niet zelden is Coolblue de goedkoopste leverancier. Verzending is gratis en retourzending gaat ook heel eenvoudig met het verzendlabel dat ze je mailen. De klantenservice reageert snel, goed en ter zake kundig. Van harte aanbevolen!

Pluspunten

• Snel!!
  • Goede klantenservice
  • Groot assortiment
  • Uitstekende prijs/pret verhouding

Minpunten

• geen...

Winnie Bruynooghe 22-01-2017 Via de website gekocht

heel tevreden met de levering van Coolblue

wij zijn tevreden van de service van Coolblue, we hadden voor de aankoop nog een vraag over het produkt, deze werd heel snel , accuraat en vriendelijk via mail beantwoord.
De bestelling online verliep heel vlot en 's anderendaags werd mijn bestelling al geleverd. Kan niet beter.

Pluspunten

• snel antwoord op vraag omtrent produkt
  • snelle levering

Marijke 22-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue: alleen maar goede ervaringen mee!

Ik vind Coolblue een hele fijne leverancier.
Ze zijn goed bereikbaar. De adviezen worden gegeven door erg vriendelijke verkopers en ik heb ze ervaren als erg deskundig.
Mijn bestelling heb ik eind van de middag geplaatst en de volgende ochtend stond de bezorger al met de blauwe Coolblue- doos voor de deur.
Door het goede telefonische advies was het voor mij niet nodig om een winkel van Coolblue te bezoeken. Wel een fijn idee dat dit mogelijk is!

Pluspunten

• Goede bereikbaarheid
  • Deskundig telefonisch advies
  • Eigen winkels