Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

GJH 15-05-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Op donderdag een magnetron besteld, voor de zekerheid zodat ie zaterdag geleverd zou worden (1 dag speling). Op vrijdagavond nog een mail ontvangen om bezorging op zaterdag te bevestigen. Oude oven uitgebouwd. Zaterdagmorgen om 6:30 een mail dat bezorging ineens voor maandag stond ingepland. Direct contact gezocht met Coolblue. Pas na 9 uur reactie. Niet leuk, sorry, bla, bla, bla.... we gaan het uitzoeken. Maar dus niets er aan doen. Blijkbaar niemand bij Coolblue beschikbaar die in de auto kan stappen, naar het distributiecentrum rijden om magnetron op te halen en deze naar mij te brengen. Dat zou service zijn. Ik had duidelijk aangegeven dat levering op een werkdag geen optie was. Ik woon alleen en ben voor werk tussen 6:30 en 18:00 uur van huis. Maar geen service dus. Order geannuleerd, voor mij geen Coolblue meer. Ik ga voor een zaak die weet hoe je service moet verlenen.

Hey GJH,

Vervelend om te horen dat de levering van je nieuwe magnetron niet goed is gegaan. Wij zijn helemaal met je eens dat dit niet de bedoeling is en daar bieden wij onze excuses voor aan. Omdat jouw magnetron al de deur uit was en wij dus niet precies wisten waarom jouw levering was uitgesteld of wat er aan de hand was, was het voor ons wel nodig om eerst contact op te nemen met de bezorger om te achterhalen waar jouw pakket bleef. Jammer om te horen dat jij de bestelling vervolgens hebt geannuleerd maar op het moment dat je het product echt op een bepaalde tijd nodig hebt, kunnen wij dat natuurlijk wel enigszins begrijpen. Als wij hier toch nog iets in kunnen betekenen, horen wij dat heel graag van je op geenglimlach@coolblue.nl. Wij trekken dit namelijk heel graag met je recht.

Ariena 15-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering!

Duidelijke website, supersnelle levering! Op vrijdag was mn wasmachine kapot op zaterdag kon ik al weer wassen, binnen 1 dag stond de nieuwe wasmachine er al!

AHPK 15-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige en hulpvaardige medewerkers

De webshop is helder, duidelijk en gemakkelijk toegankelijk; Het personeel doet zijn uiterste best om de klant goed te helpen; zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Piet commeren 15-05-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

Super snelle levering.
En niet naar je zin, geen probleem, het product (in mijn geval een tv) wordt binnen een dag opgehaald.

Claudia252 15-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Vrijdagmiddag wasmachine kapot, nieuwe besteld op Coolblue en op zaterdag kon gewoon weer wassen! Hartstikke blij met de snelle levering!

Peter 15-05-2017 Via de website gekocht

Ruime keus, gunstige prijs, snelle levering. Prima

+Gezocht naar een nieuwe waterkoker. De CoolBlue website gaf ruime keus en gunstige prijzen, zeker in vergelijking met dezelfde producten op andere websites. Gratis verzending binnen het door mij gewenste tijdvak ging alleen als ik het product zelf ophaalde bij een afleverpunt, maar dat was geen probleem.

Theo Ermen 15-05-2017 Via de website gekocht

Ik zeg ja!!

Ik zeg ja omdat ik al heel veel dingen bij Coolblue besteld heb, en er kei tevreden mee ben.
Vooral de bezorgmogelijkheden zijn geweldig goed!!

TT 15-05-2017 Via de website gekocht

2x slechte bezorging

Ik heb gekozen voor Coolblue ivm met de snelle bezorging, omdat ik last minute een nieuwe camera lens nodig had. De eerste keer (zo'n 3 maanden geleden) heb ik de hele dag met smart lopen wachten, zelfs toen het aangegeven tijdvak voorbij was had ik nog een beetje hoop. Totdat ik de melding kreeg dat er iets mis was gegaan en ik nog een dag moest wachten. Een week geleden heb ik op vrijdag tevens een camera lens gekocht en weer bij Coolblue voor de snelle levering. (Ervan uitgaande dat de vorige keer een uitzondering is) De levering zou in de ochtend komen, tussen 11 en 1. Ook vandaag weer de hele ochtend zitten wachten totdat ik een mailtje kreeg dat de bezorger voor m'n deur heeft gestaan en het pakketje morgen wordt geleverd. Aangezien het zaterdag is, betekent dat ik maandag pas m'n nieuwe lens kan gebruiken terwijl ik hem zaterdag écht nodig had en speciaal Coolblue had gekozen. Teleurstellend, helaas.

Hey,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat de levering niet goed is gegaan. Dat was uiteraard niet wat wij met jou hadden afgesproken en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Omdat wij niet precies weten wat er mis is gegaan en waar het mis is gegaan, willen wij dat heel graag voor je uitzoeken en rechttrekken. Om dat te kunnen doen, willen wij je vragen om ons een bericht te sturen met jouw ordernummers en begeleidend verhaal. Als je dit doet op geenglimlach@coolblue.nl, zoeken wij dit met alle liefde voor je uit. We hopen gauw van je te horen.

Met vriendelijke groeten,

sonja 15-05-2017 Via de website gekocht

zanussi wasmachine.

ik ben blij dat ze de nieuwe wasmachine naar boven hebben gebracht ( ik had al gedacht hoe moet ik als ik een nieuwe wasmachine koop, die naar boven in de badkamer brengen). ook hebben ze de oude machine meegenomen (gelukkig).
ik kan nog niets zeggen over de wasmachine want de waterkraan wilde (nadat ik die had dichtgedraait) niet meer open, dus er moet nu een monteur komen om mijn waterkraan te vervangen.
verder ben ik zeer tevreden over de service van cool blue.

Nieko Dijkstra 15-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue en ik gaan ver terug!

Van plaatje tot levering een prima winkelervaring. Ruim assortiment en tevens voldoende keuze in prijs/kwaliteitverhouding. Aankoop, levering en eventueel meenemen van de oude apparatuur, volledig ontzorgt en voel me weer helemaal Koning Klant!

Jos 15-05-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

De webshop om je te orienteren, en de fysieke winkel voor verder advies en uitleg over het aangeschafte product vind ik een fantastische combinatie.

John 15-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue kwaliteit wordt gewoon

Ik koop heel regelmatig online, maar begin toch altijd bijna bij coolblue... waarom? .... levering altijd de volgende dag, prijs redelijk , geen gezeur als je een keer iets terugstuurt om wat voor reden dat ook, daarnaast wordt de leus alles voor een glimlach echt in praktijk gebracht.

Anna 15-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken en goede prijs. Wordt op de dag zelf steeds op de hoogte gehouden van hoe laat ze komen. De mannen zijn erg vriendelijk .Twijfelde tussen 2 wasmachines even gebeld ( Mario) en vriendelijk en met geduld geholpen. Hele fijne wasmachine en geluidloos

Edmond 15-05-2017 Via de website gekocht

Je kan er op rekenen

Mensen die hun woord houden. Prachtige afwerking en levering. Je weet waaraan je begint en je droom wordt waargemaakt.

René Lefeber 15-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig & accuraat

Geweldige Shop en de prijzen zijn prima in orde.
Gratis thuisbezorging. Keurig te volgen pakketje.
Zou er volste vertrouwen in hebben mijn volgende bestelling wederom bij CoolBlue te plaatsen :-)

MRamaekers 15-05-2017 Via de website gekocht

Prima prijzen en prima service.

Waar Bol.com altijd een soort leidende functie had met het bekijken van producten, begint Cool Blue steeds meer deze functie over te nemen. Maar ook op het gebied van beschikbaarheid en duidelijkheid is CoolBlue een erg goede partij.

Judith 15-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Ik had op zondagavond een nieuwe wasmachine besteld en de volgende middag stond deze keurig aangesloten op zolder. De zeer vriendelijke monteurs/bezorgers hebben mijn oude wasmachine weer meegenomen (drie trappen naar beneden) en ook nog eens de droger weer op de wasmachine geplaatst.
Ik ben echt heel tevreden en zou Coolblue zeker aanbevelen als je een nieuwe wasmachine nodig hebt.

Jeroen 15-05-2017 Via de website gekocht

Prima tondeuze, snel geleverd

De site laat je goed vergelijken en geeft veel reviews. Snelle levering en bijzonder fijn dat je ook het tijdstip van levering kunt kiezen.

Bas 15-05-2017 Via de website gekocht

zoals altijd prima geregeld

zoals gebruikelijk bij coolblue wordt alles super netjes geregeld. vanaf het moment van bestellen tot de aflevering thuis: snel en degelijk. als ik iets wil kopen kijk ik toch altijd eerst bij coolblue!

Ron Kraaijkamp 15-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

De levering van de powerline adapters ging sneller dan ik gedacht had. Per ongeluk betaling vooruit gedaan, na een paar uur al de bevestiging dat het binnen was. En kort daarop dat het verzonden was.

Jan uit Lisse 15-05-2017 Via de website gekocht

de bezorging is geweldig. 5 min van de afgesproken tijd.

geen gezeur met verkopers in winkels die van een koelkast alleen weten dat die opstroom loopt en dat die geen app heeft. En dus snappen ze het niet. je zoekt gewoon onine uit wat je zint en dat wordt de volgende dag op exact de afgesproken tijd geleverd. Wat wil je nog meer.

lenie bot 15-05-2017 Via de website gekocht

Fijne zaak

een fijne zaak goede service, een hele grote sortering en ook de chat is zeer klant vriendelijk. de stofzuiger is van een zeer goede kwaliteit. en de prijs is redelijk.

Geert 15-05-2017 Via de website gekocht

Topwinkel met geweldige service. Wasmachine als afgesproken geleverd en aangesloten. Testwas gedraaid en toen alles werkte pas weer vertrokken!!

Ray 15-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het belooft

Ik wilde de JBL charge 2 plus kopen. Na wat oriënterend werk en een blik op de klok besefte ik dat het inmiddels 23.59u was, dus snel het bestelproces doorgelopen. De JBL was hier het goedkoopst en ik had m de volgende dag om 14u al in huis! Super tevreden met prijs en snelheid van levering.

Snel en correct 14-05-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Snelle levering. In ons geval was er transportschade en ook dit was correct afgehandeld.
Nalevering was ook binnen een dag.

Stefan1978 14-05-2017 Via de website gekocht

Mooie praatjes, maar defect product geleverd

Coolblue leverde mij een defecte wasdroger. Vermoedelijk een reeds gebruikte droger, aangezien hij niet in de originele verpakking zat, er water uitliep tijdens het naar binnen tillen, en de heren tot 3x toe zeiden dat ik moest bellen als er wat mee was. Terwijl ik tocht echt voor een nieuwe betaald heb.
Hij wordt snel omgewisseld, maar hier zit je niet op te wachten.

Hey Stefan,

Bedankt voor het invullen van een review. Heel erg apart om te horen dat je een kapotte droger hebt gekregen. Dat is absoluut niet de bedoeling en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Op het moment dat jij voor een nieuwe droger kiest, hoor je die ook te krijgen van ons. Om die reden, willen wij dit heel graag uitzoeken om dit verder recht te kunnen trekken. Om dat te kunnen doen, willen wij je vragen om ons jouw ordernummer en het begeleidende verhaal op te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan dan meteen voor je aan de slag.

Michel 14-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig service Netherlands en beleefd

Top bedrijf gisteren voor twaalf uur besteld de volgende dag al in huis en ze zijn netjes correct en beleefd en ze nemen het ouwe aparatuur meteen weer mee terug zodat je dat zelf niet hoeft te regelen en ze pakken het voor je uit zodat je zelf niet met de rommel zit. Dus komt samen gevat een aanrader voor iedereen.

Jolanda 14-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie over de bezorging

s 'avonds om 22.45 besteld, de volgende dag om 10.15 stond mijn droger, gecontroleerd en aangesloten op zijn plaats. Er is contact over het moment van bezorging via mail en SMS, heel correct. De bezorgers waren erg vriendelijk en correct. Ik zou zeker weer kopen bij Coolblue!

Sjaak 14-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, afspraken goed nagekomen

Na aankoop bericht gekregen van de monteur die de oude vaatwasser zou demonteren en de nieuwe installeren. Volgens afspraak werd ik gebeld, en de inbouw vaatwasser werd net geplaatst, deurtjes van de keuken bijgesteld zodat het weer een geheel werd. Korte instructie gekregen en een spoelprogramma werd opgestart. De machine draait naar volle tevredenheid.

Michael 14-05-2017 Via de website gekocht

Alles gewoon super geregeld

Altijd strak op tijd. Prijs is ook altijd goed. Zeker als je de verzendkosten in aanmerking neemt. Ik bestel er graag.

Dick de Jong 14-05-2017 Via de website gekocht

Al een aantal producten bij Cool blue gekocht en steeds weer netjes en snel afgeleverd. Top winkel.

Lyda 14-05-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Er is snel antwoord gegeven op vragen via de chat. De koelkast is op tijd geleverd en doet inmiddels geruisloos zijn werk. Top.

Hanneke 14-05-2017 Via de website gekocht

Super service en erg vriendelijke bezorgers

Super service en erg vriendelijke bezorgers. Bestellen werkt eenvoudig, dag van levering naar keuze en een half uur voor levering een telefoontje. Wasmachine en droger perfect geïnstalleerd op de eerste verdieping.

S.H. 14-05-2017 Via de website gekocht

zoals een webwinkel hoort te zijn!

Geweldig aanbod met een supersnelle service! Altijd goed verpakt en echt nóóit problemen! :-) Superblij met coolblue

john avoird 14-05-2017 Via de website gekocht

goede service en afspraken worden nagekomen

De prijs was goed. er was een kleine beschadiging aan het apperaat maar dit werd super netjes opgelost. ook de aflevering gebeurde keurig op tijd

Hendrik. 14-05-2017 Via de website gekocht

Pro User-Diamant.

De Pro User-Diamant gekocht mede door de lage prijs, de door de consumentenbond goede beoordeling geeft en om de rivieuws.
Thuis gelijk uit geprobeerd en ik vind het geweldig, handig snel en veilig.

Marleen 14-05-2017 Via de website gekocht

Super Goed!

Goed assortiment en daarbij zo nodig prima ondersteuning waar nodig. Heb al vaak iets gekocht bij Coolblue en ben nooit teleurgesteld. Contacten met klantenservice verlopen vriendelijk en to the point.

patje 14-05-2017 Via de website gekocht

uitstekend service

heb direct gevonden wat ik zocht even om een woordje uitleg over het produkt gevraagd via mail enkele minuten later reeds juiste antwoord op mijn vraag ontvangen.perfecte service snelle levering bedankt

Esther 14-05-2017 Via de website gekocht

Altijd goed!

Heb voor de zoveelste keer besteld bij Coolblue, het is tot nu toe altijd perfect gegaan.
Snelle levering, gewoon super webshop!

mr 14-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering en installatie.

Op aanbeveling van mijn zoon, hij had een positieve ervaring. Ik moet zeggen ik was op het ogenblik van de levering niet thuis, mijn vrouw wel en zij was zeer tevreden over de installatie van de wasmachine, alles netjes gedaan en niet te vergeten zéér vriendelijke mensen. Bedankt voor deze service.

Ineke 14-05-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Onze wasmachine begaf het op maandag, meteen op de Coolblue site gezocht naar een nieuwe en woensdags stond de deze alweer te draaien. Keurig op de afgesproken tijd afgeleverd en zonder gemor de oude machine weggehaald en de nieuwe geplaatst, top bezorgers!!

Jeffrey Verzijl 14-05-2017 Via de website gekocht

Wederom prima!

Enkele dagen merken we op dat ons Nespresso apparaat (Citiz & Milk) meer geluid dan normaal produceert. Ook is de koffie erg "waterig". Om uit te sluiten of het aan de capsules ligt geprobeerd met meerdere capsules, helaas allemaal hetzelfde resultaat. De machine is ook bijna 7 jaar oud, mogen dus niet klagen. Omdat mijn vriendin vaak Cappuccino drinkt opzoek gegaan naar een automaat die met één druk op de knop ook variaties met melk kan maken. Uiteindelijk uitgekomen bij de DE'LONGHI LATTISSIMA PRO EN750 ZILVER. Na het bekijken van een aantal reviews terecht gekomen op de Koffiecenter.nl webiste. Ook hier nog enkele gebruikerreviews gelezen en besloten om tot bestelling over te gaan. In de avond besteld en zoals altijd de volgende dag geleverd. Deze keer gekozen voor avondlevering (tussen 18:00 en 22:00). Erg prettig en zonder kosten. Apparaat is nu enkele dagen in gebruik en bevalt meer dan prima. De opwarmtijd is zeer kort en het touch scherm is erg gemakkelijk in het gebruik. Uiteraard smaakt de koffie erg goed (goede crema laag) en goede temperatuur. Melkschuim is ook goed stevig en naar wens in te stellen (lepeltje kan omgedraaid worden zonder dat schuim eraf valt). Erg lekkere cappuccino en latte-machiato. Wat ons betreft echt een aanrader!

Rudolf 14-05-2017 Via de website gekocht

Goeie en snelle service

Was snel afgerond en volgende ochtend al in huis product is netjes afgeleverd en alles zat er gewoon bij

Akke 14-05-2017 Via de website gekocht

Top

Snel mooie producten. Snelle service. Goed verpakt. Overzichtelijke webshop.
Keuze uit een ruim assortiment. Goede beschrijvingen van de producten.

Paul 14-05-2017 Via de website gekocht

Wederom een zeer goede ervaring

Breed assortiment met concurrerende prijzen. Korte levertijden en terugmelding status en tijd van aflevering zeer professioneel. Een absolute aanrader dus!

Bart Broeken 14-05-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

Alles goed geregeld, je kan tot 2359 uur bestellen voor levering op de dag daarna. Betalen met creditcard zonder extra toeslag. Levering door Postnl met track and trace en de mogelijkheid om elders te laten bezorgen. Kortom, genoeg redenen om bij Coolblue te bestellen.

Ruud Baurmann 14-05-2017 Via de website gekocht

Snelle goed levering!

Goede prijs, snelle levering en al vaker bij CoolBlue besteld. Betrouwbare webshop. En je kunt je pakket goed volgen.

M.C.Hill 14-05-2017 Via de website gekocht

Prima telefoon,lekker simpel

Al veel verschillende artikelen besteld bij Coolblue,altijd snel in huis,en alles werkt prima.
Dus wij zijn blij met CoolBlue.

kees 14-05-2017 Via de website gekocht

tevreden, maar..

over de service van Coolblue tot nu toe niets dan goeds. Niettemin een opmerking over de aflevering. Op de tracing&tracking website wordt de suggestie gewekt, dat er een timeslot is en dat de leverende auto gevolgd kan worden. Niets is minder waar. Mijn suggestie: doe dit niet of doe dit goed. Nu leidt het tot verwarring en dat was denk juist niet beoogd.

MarkG 14-05-2017 Via de website gekocht

Altijd prima service!

Bestellingen worden altijd keurig afgehandeld; factuur en bevestiging, informatie over levering en vrijwel altijd voor 22:00u besteld, de volgende dag in huis. Producten zijn ook altijd netjes verpakt en het retourproces is ook erg eenvoudig. Kortom; uitstekende webshop!