cath 28-11-2020

Heel tevreden over mijn aankoop van een espressomachine & een wake up light. Zeer vriendelijke mensen die leverden en ook meteen reactie bij een vraag via mail. ik ga zeker opnieuw bij Coolblue bestellen!

Roger 28-11-2020

Levering volgens afspraak.
Goede opvolging en begeleiding bij het installeren. De standaard instellingen van de monitor waren direct perfect. De drivers onder Windows 10 werkten onberispelijk. Dus leuk, zeker voor iemand die al wat ouder is en niet graag in een sukkelstraat terecht wil komen.

Mijn ontvangen zending 28-11-2020

Shoppen bij Coolblue is probleemloos shoppen. De mensen daar houden zich aan hun afspraken. Binnen de 24 uur geleverd en dat in een tijd dat de bezorgers enorm onder druk staan. De apparaten waren zeer goed verpakt en functioneren prima.

Alan Spendlove 28-11-2020

Rudy 28-11-2020

Goede prijzen, groot aanbod, duidelijke website, snelle levering, perfecte service!

Ludo Hellinx 28-11-2020

Duidelijk overzichtelijke site . Super vriendelijke levering per fiets en zeer snel geleverd topservice👍👍

Sander 28-11-2020

Duidelijke website, zelfs indien ik mijn paswoord vergeten was. Snel even melden, mailtje opendoen en ik kon terug op mijn account.
Fijn ook dat vorige zoekopdrachten worden weergegeven, dat maakt het online shoppen aangenamer.
De beste prijs voor mijn GSM gevonden en heel simpel en betrouwbaar betalen.
Zoals beloofd: voor 23u59 besteld, morgen in huis! Misschien de klant de optie geven of ze al dan niet morgen hun product al willen hebben (kan in deze periode de druk wat verlichten)?
Verder prima levering en track&trace.
Bedankt helden!

rita 28-11-2020

prima service!!!!
prijs en kwaliteit uitstekend!!!!
via chat een vraag gesteld...perfect en uitstekende antwoord gekregen.

EVP 28-11-2020

Snel, goede communicatie, makkelijke site en betaling én aan huis geleverd.

nancy 28-11-2020

snelle levering, van top producten. genoeg keuze - ruim aanbod.
bij problemen worden er snel oplossingen gezocht

Guido Timmermans 28-11-2020

Ik heb een afwas apparaat gekocht een koelkast en een kruimeldief.
Mijn koelkast is te hoog door mijn schuld, maar cool bleu is er dadelijk mee aan de slag gegaan.
En gaan zorgen dat het terug goed komt met heel veel dank daar voor.

Emily 28-11-2020

Alles was in orde. Specificaties staan allemaal goed opgelijst. Zo kun je ook de verschillen vergelijken voor andere toestellen.
Levering was ook in orde

Maxim 28-11-2020

S’avonds rond 22.00 besteld, de volgende dag in huis. Besteld tijdens de drukke periode vanwege corona/winkels gesloten. Perfecte service! Coolblue komt de snelle leverbeloftes na!

Simon de coolblueheld 28-11-2020

Top bezorger ! Super vriendelijk ! Als ik hem tegen kom op het depot ga ik het hem zeker zeggen ! En dan zullen we elkaars nps een keer bekijken :)

Snelle levering! 28-11-2020

Snelle levering, alleen ophaling in een kort bijzijnde postkantoor ipv thuis, da was iets minder puntje, maar ik ben content!

Iza 28-11-2020

Superveel keuze op de website
Heel duidelijk, pakje kwam met 1 dag vertraging maar das door de Corona, Coolblue liet dit weten via mail dat het pakje later ging aankomen
Omschrijving van de artikelen is zeer duidelijk
TOP WINKEL

Jan Nathan 27-11-2020

Competitieve prijzen. Altijd vlot bezorgd. Site, communicaties en verpakking zijn niet alleen effectief maar ook goed voor een glimlach. Waarschuwing als een uitverkocht product weer voorradig is, werkt perfect. Omruilen bij een defect gaat vlot en vlekkeloos. Ik kan niks bedenken wat nog beter zou kunnen.

Luc VB 27-11-2020

Bestelling doorgegeven dinsdagavond rond 22.00u en de daaropvolgende dag rond 9.00u kreeg ik al bericht dat mijn bestelling klaar lag in het afhaalpunt van mijn keuze. Sneller dan dit kan bijna niet denk ik, dus super tevreden van de service en snelheid van Coolblue!!

Cala 27-11-2020

Besteld op zaterdag en maandag beschikbaar in de winkel.
Geen rij om aan te schuiven bij afhalen.

Bert 27-11-2020

Eenvoudige website om een keuze te maken, gemakkelijke betaling en correcte levering. Wat moet je meer hebben?

Ronny Wenselaers 27-11-2020

Heel tevreden alles op tijd geleverd , prima betaling door overschrijven tot

Denis 27-11-2020

Bij coolblue ben ik altijd overtuigd door hun “morgen in huis” belofte. Tot nu toe hebben ze hun belofte altijd gehouden en desondanks de lockdown krijg ik mijn pakketje op de beloofde datum. Wat voor mij mijn ervaring nog beter maakt. Ook kunnen we het gebruiksgemak van hun website niet vergeten. Hierbij kan je heel snel met hun knoppen doorklikken naar het gewenste product. Ben je in twijfel? Dan kan je makkelijk producten vergelijken met hun vergelijkingsknop. Voor zover mijn ervaring met andere elektronica shops hebben ze deze knop niet of heb ik ze nog niet gezien. Ook de klantenservice van deze winkel is top! Mocht je met vragen zitten kan je altijd terecht op de vele communicatiekanalen die ze aanbieden of de chat gebruiken. Over het algemeen ben ik uiterst tevreden van de webshop en doe hierdoor ook altijd mijn elektronica aankopen bij hun.

Elvina 27-11-2020

Woensdag besteld en donderdag lag het al op me te wachten in mijn postpunt. Dus super snel en ook handig!

Laura B 27-11-2020

Top online winkel ! Snelle levering en goede service! Heb hier al meerdere keren besteld en altijd tevreden.

Petra 27-11-2020

Bij het gewenste artikel staat nadrukkelijk of het kan geleverd worden binnen afzienbare tijd: geen loze beloftes. Het product zelf (een machine om messen te slijpen) wordt uitgebreid toegelicht en staat toe om gelijkaardige producten te vergelijken.