Deze score is berekend op basis van 2181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Safar 14-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte leverinng

Ik ben terecht gekomen bij coolblue door hun geweldige uitleg over alle producten die zij hebben. Alles wat je maar wilt weten over een product, kan je terugvinden op hun website. En de levering is gewoon perfect. Ze hebben bij mij thuis geleverd op een nationale feestdag.

Willy 14-11-2017 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

Coolbleue een duidelijke website, en snelle levering. Werkelijk van alles koop je vanuit je luie stoel

Marco 14-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed.

Ik heb bij Coolblue een Pioneer platenspeler gekocht omdat ik eerder ook prettige ervaring heb met Coolblue
Groot assortiment, goede prijzen en prima service en snelle bezorging.
Gewoon Top!

T.v.A 14-11-2017 Via de website gekocht

super

snel en correct een goed product geleverd op de afgesproken dag en tijd . heb al vaker bij Coolblue besteld en het is altijd goed

Karlijn 14-11-2017 Via de website gekocht

Fijne bezorging!

Hele fijne en snelle bezorging door Coolblue. Ik ben wel in de war dat een bezorging in de avond gratis is, maar een tijdblok in de middag kiezen wel geld kost.

Suus 14-11-2017 Via de website gekocht

Top!

Snel besteld en snel geleverd, het product was goed en stevig verpakt waardoor het geen beschadiging heeft opgelopen toen het op de deurmat kwam. Gewoon top

Tim Kelder 14-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Mooie overzichtelijke webshop. Super service qua bezorgen. Gewoon op zondag! Top! Alles was netjes te vinden op de webshop. Voor een mooie prijs.

Zeer correcte levering 14-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig, zelfs bezorgen op zondag.

Al meerdere aankopen gedaan en steeds zeer tevreden met het product en de levering. Het product was direct te gebruiken met een eenvoudige instructie voor installatie.

Jerry 14-11-2017 Via de website gekocht

Hmmmm

Ik koop graag tweedekansjes, want goede producten blijven goede producten.
Echter als je producten koopt die door de gebruiker kunnen worden ingesteld, verwacht ik wel dat die settings door Coolblue worden gewist. Dat was in dit geval niet gebeurd en ik zag de naam en het emailadres van de vorige koper.

Officiele reactie van Coolblue 14-11-2017

Hi Jerry,

Wat leuk dat jij onze Tweedekansjes goed weet te vinden. Het is inderdaad niet de bedoeling dat er nog instellingen of gegevens zichtbaar zijn bij de Tweedekans producten. Zou jij daarom een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen met daarin jouw ordernummer? Dan gaan we dit aankaarten bij de juiste afdeling. Hopelijk was jouw product verder wel naar wens?

Sjaak@BURO KOPPIE RIGHT 14-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar. Snel. Kwaliteit.

De site is overzichtelijk met goede omschrijvingen van de producten.
Snelle (gratis) levering, value for money.
Ben na aankopen bij Coolblue nog nooit teleurgesteld geweest.

Naomi 14-11-2017 Via de website gekocht

Super ervaring!

Onze eerste ervaring met coolblue super!
Goede informatie leuke aardige bezorgers.
Duidelijke uitleg!

Edwin 13-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en knowhow

Vandaag besteld en morgen in huis klopt als een bus
Product perfect verpakt en scherp geprijsd dus waarom kopen ergens anders

Bert Sr. 13-11-2017 Via de website gekocht

Klant is hier Koning

Ik heb al meerdere produkten gekocht bij Coolblue.
Altijd naar volle tevredenheid! Eén keer had ik zelf een kabeltje verkeerd besteld, dat werd zonder bijkomende kosten omgeruild voor het juiste kabeltje.
Geweldige service!

Anoniem 13-11-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering

Uitgebreid assortiment en precies wat ik zocht, de levering was snel en netjes. Daarnaast netjes verpakt en duidelijk hoe eventueel terug te sturen.

Nicole 13-11-2017 Via de website gekocht

Super service...!!!

Coolblue, super zaak! Bestellen gaat erg makkelijk. Levering volgende dag al in huis. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Chris 13-11-2017 Via de website gekocht

Al jaar en dag super betrouwbare webshop

Zéér snelle levering, betrouwbaar, zeer gebruiksvriendelijke webshop, prijzen zijn ok, vrij groot aanbod.

M. Nijland 13-11-2017 Via de website gekocht

Nette, aardige bezorgers

Makkelijk bestellen en in no time in huis, alleen bij het bezorgen ging het iets mis, track en trace en sms zou beter op elkaar afgestemd kunnen worden. Uiteindelijk twee uur na planning bezorgt.

Kelly 13-11-2017 Via de website gekocht

perfecte levering keer op keer

met de vele bestellingen die ik gedaan heb heb ik nog geen enkele keer verkeerd product / maat of kleur gekregen. komt altijd overeen met de foto. Beschrijving is ook altijd goed. Doe zo verder. Ook de track en trace werkt erg goed

S 13-11-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk en snel. Zeer goede service!

Naast een duidelijke selectie producten die voor goede prijzen zeer snel en door vriendelijk personeel geleverd worden, zijn de telefonische medewerkers ook altijd adequaat in het beantwoorden van vragen en bij het oplossen van eventuele problemen. De persoonlijke aanpak onderscheidt Coolblue en bijbehorende webwinkels van de rest.

MarieLouise 13-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Snelle levering, volgende dag al in huis. Geen gedoe met tracecodes invullen, een e-mail met de leveringstijd (niet alleen de dag maar ook tijdstip) was prettig. Ook een keer de helpdesk gebeld en leuke aardige intelligente mensen stonden mij te woord. Ik bleek zelf iets verkeerd te hebben besteld maar zij bleven uiterst vriendelijk. Goede ervaring waardoor ik sindsdien altijd eerst op deze site zoek naar een product. De Airwasher is overigens top.

Anneke 13-11-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat.

Duidelijke afleverinformatie op de website.

Na bestellen ging er iets fout. De bestelling werd niet doorgezet, maar de ideal betaling was wel afgeschreven. De bereikbaarheid is erg goed. En ik ben goed geholpen. Ze wist wat er fout ging en heeft het betaalproces in de gaten gehouden.
S, avonds besteld en de volgende dag afgeleverd. Er zou een gratis produkt bijgeleverd worden. Bij aflevering bleek het een kleiner produkt te zijn. Weer telefonisch contact gezocht en zonder problemen werd dit nagestuurd. Ik mocht het andere produkt ook houden. De volgende dag ( op zondag) is het nageleverd. Snel en vriendelijk. De klnt is koning.

Peter-Lommel 13-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf.

Tot nu toe diverse artikelen via de Coolblue website gekocht en daarna zelf in de winkel afgehaald. In de avond besteld en de dag er na ligt het al klaar. Meer kan ik me niet wensen. In de winkel zelf krijg je altijd een vriendelijke ontvangst en wordt je een lekker kopje koffie aangeboden. De door mij bestelde artikelen waren door de duidelijke omschrijving op de website altijd naar verwachting. Aanvullende vragen worden in de winkel door terzake kundig personeel prima beantwoord. Ik heb zelf ook al eens een vraag via de mail gesteld en kreeg daar per omgaande en goed antwoord op. Over de garantie en evt. terugzenden is men heel duidelijk op de website. Bij sommige bedrijven is dit een zoekplaatje, maar bij Coolblue niet! Hoe deze garantie en het terugzenden in de praktijk gaat kan ik niet beoordelen. Ik heb dat nog niet aan de hand gehad. Mocht ik de garantie onverhoopt nodig hebben dan weet ik in ieder geval door de duidelijke website wat ik moet doen. Mede door de prima kwaliteit van de goederen en het kundige advies ben ik nog geen miskoop of ander probleem tegengekomen. Wanneer ik een aanschaf wil doen dan kijk ik eerst bij Coolblue of die het verkopen en ben soms zelfs teleurgesteld wanneer dit niet zo is. Want dan moet ik op internet gaan zoeken naar een andere betrouwbare webwinkel, terwijl het bij Coolblue kopen zo gemakkelijk is. Bestellen en binnen 1dag afhalen en betalen of wanneer je deur niet uit wil thuis laten leveren. Het gemak (Coolblue) dient de mens.

Tanja Guntenaar 13-11-2017 Via de website gekocht

In 1 woord, TOP!!!

Is dit je eerste maal dat je een wasmachine online koopt? Kijk niet verder en klik op 1 van de filmpjes waarop het product duidelijk wordt uitgelegd met al zijn pro's en con's.

Je zal gedurende de wachttijd continu op de hoogte gehouden worden door Coolblue met mailtjes die je vertellen hoe het er voor staat.

De heren, in ons geval, die de wasmachine bezorgen stellen je een 15/20 minuten voor de afgesproken levertijd op de hoogte dat ze er aan komen.

Oude wasmachine werd keurig mee genomen, de nieuwe geïnstalleerd en uitgelegd hoe de machine werkt.

De mannen van de bezorging zijn super vriendelijk en hebben zichtbaar plezier in hun werk! TOP!

Dus, twijfel niet en schaf gewoon aan! Ik zeg dit als iemand die zelf in de retail werkt (sales) en die erg kritisch is.

De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik bij Coolblue heb gekocht omdat vrienden en collega's mij dit hebben aangeraden. Ik ben niet het type die talloze sites afgaat om de goedkoopste deal te vinden. Tuurlijk zal mijn aanschaf elders wellicht goedkoper geweest zijn maar dan was mijn oude machine niet meegenomen en was de nieuwe niet aangesloten!

antwan schippers 13-11-2017 Via de website gekocht

gewoon iemand die zijn werk wel goed doet .

makkelijk in gebruik vriendelijk in de winkel . en een goed assortiment . en een perfecte uitleg in de winkel .

Jolanda 13-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte webshop!

Ruim assortiment, prima prijs-kwaliteit verhouding, goede en vriendelijke klantense ice, snelle levering. Gewoonweg een top webshop.

Ricky 13-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig service!!!

Snel geleverd met veel opties. Fijne leveringstijdstippen en optijd was gekomen.

Yvonne 13-11-2017 Via de website gekocht

goede service, snelle levering en vriendelijk!

Zetten de geleverde spullen netjes op zijn plaats. Leggen alles goed uit. Het personeel wat de spullen leveren, zijn erg vriendelijk. Vriendelijkheid is tegenwoordig erg belangrijk!

lisette 13-11-2017 Via de website gekocht

service super vriendelijk

de jongens waren heel vriendelijk en gaven goed uitleg.hebben de wasmachine aangesloten,geen gemor omdat ze twee keer naar zolder moesten

Bram 13-11-2017 Via de website gekocht

Webshop van de toekomst

Ik koop al sinds ik 10 ben online producten, ik heb de ontwikkeling van online winkelen mee gemaakt. En Coolblue is wel echt het voorbeeld van hoe het kan en hoe het zou moeten zijn. Overzichtelijk, netjes, specialistisch en klantgericht.
En wat ik echt top vind is het feit dat ze niet moeilijk zijn met het terugnemen van producten. Dit zorgt ervoor dat de irritatie beperkt is met zelfs vervelende situaties.

Jaak 13-11-2017 Via de website gekocht

Geen gezeur bij retour

Ik ben al jaren tevreden klant bij Coolblue. Naast hun duidelijke website en "supersonische" leveringen, vind ik ook hun retourbeleid "top"!
Een paar keer was ik niet tevreden over een product. Niet omdat er met het product iets mis was, maar omdat ik gewoon verkeerde verwachtingen had, het verkeerde product besteld had, of (1 keer) omdat mijn vrouw tegelijk hetzelfde product elders had gekocht.
Dat is bij Coolblue geen probleem. Het product kan teruggestuurd worden, om gelijk welke reden. Altijd netjes, snel en correct afgehandeld.

Ron 13-11-2017 Via de website gekocht

uitvoerige informatie, direct en correcte afhandeling

productinformatie, referenties, vergelijkingen, toegankelijkhgeid, snelle afwikkeling, betalingsgemak, voorinformatie omtrent de aflevering, tijdige info over aflever tijdstip, keurige aflevering door de mannen van Coolbleu kortom alles super geregeld !!

Marcel 13-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant!

Duidelijke website met duidelijke omschrijving van het product, snelle levering die duidelijk door mail en sms en een belletje op afgesproken tijdstip geleverd, met zeer deskundig en vriendelijke bezorgers!! Super tevreden!

Florian 13-11-2017 Via de website gekocht

Super service en snel bezorgd!

Ik had snel alle producten gevonden die ik nodig had. Wel zouden filmpjes met reviews bij meer aller daagse producten leuk zijn. Dan heb je toch altijd sneller de zekerheid dat dit het juiste product is voor wat je zoekt.

JohnS 13-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische service! Geen gedoe

Ik heb een tweedekans product bij Coolblue besteld. Het product zag er nog tip top uit. Werd bijzonder snel geleverd en het is geen gedoe als je niet tevreden bent en het product terug wilt sturen. Nadat je een aankoop hebt gedaan wordt je direct op de hoogte gesteld van de volgende stappen en je mag altijd vragen stellen. Ze doen echt alles voor de glimlach!

Steven Chivers 13-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige Ervaring

Ik geef zelden een tien , omdat er altijd wel een verbeterpunt moet zijn.
In dit geval met mijn ervaring heb ik er geen kunnen spotten.
Voor mijn aankoop van een wasmachine heb ik het gehele traject bewandeld.
1: ik bel de klantenservice op met de vraag of ze de wasmachine naar boven brengen en de oude meenemen en de voorwaarden daarvan.
Ervaring: binnen een minuut iemand aan de lijn die alles snel en vrolijk wist te beantwoorden en binnen 5 minuten wist ik genoeg.
2: ik bestel de wasmachine om 10 uur (morgen in huis toch?) en ja de volgende dag kreeg ik bericht dat hij kwam.
3: en dit vind ik de beste, ik krijg een mailtje hij is onderweg , ik krijg een smsje we zijn er binnen een half uur en daarna krijg ik zelfs een belletje met de chaffeur die aangeeft er binnen 17 minuten er zijn, dit gaf mij tijd om boven nog snel in orde te maken.

alles is zo vloeiend gegaan dat ik gewoon verbaasd ben. Top dus en zo doorgaan Coolblue!

Fixmax 13-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel, ook bij problemen

Kapot apparaat dat niet te repareren bleek, binnen 1 dag vervangen. Dat is nog eens service! Oude factuur bleek gewoon bewaard bij mijn coolblue, dat is handig in dit geval.

M. Kamp 13-11-2017 Via de website gekocht

Zeer content

Duidelijke en overzichtelijke website. Aflevering perfect de bezorgers zijn zeer beleefd en "klant" vriendelijk

Pieter Hakvoort 13-11-2017 Via de website gekocht

Rook houtsnippers van

Ik ben heel correct geholpen en mijn probleem was zo verholpen.zodat ik de volgende dag met mojn bestelling aan de slag kon. Dikke duim omhoog

Sara1980 13-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Een product besteld, extra zaterdag als afleverdatum gekozen.
Wordt ineens verplaatst naar maandag.
Wij bellen met coolblue, ok wordt maandagavond aangezien we overdag werken.
Krijg je dan gewoon een mail dat ze maandag tussen half 11 en half 12 komen....

Officiele reactie van Coolblue 13-11-2017

Hoi Sara,

Wat vervelend om te lezen dat de levering van jouw pakket niet soepel verlopen is. Zou je ons jouw ordernummer toe kunnen sturen? Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar: geenglimlach@coolblue.nl. We zien graag jouw e-mail tegemoet.

Mike Martens 13-11-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit en Service staan bovenaan

Coolblue levert kwaliteit en komt afspraken na. Ook als het niet gelukt is nemen zij contact op en komen zij met eenpassende oplossing.

Rendel / Patricia Euson-Pique 13-11-2017 Via de website gekocht

De Service was uitstekend

Scherpe prijzen en uitstekende service : Levering was zeer snelle thuis.
Kwaliteit is uitstekend . ben zeer tevreden over het product. Het Is de moeite waard om andere mensen een hint te geven om hun bestellingen te doen bij Cool blue.

K v Gaal 12-11-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en de keuze mogelijkheid voor bezorging!

Eenvoudig je bestelling plaatsen en de keuze mogelijkheden van bezorging en het goed kunnen volgen van je pakketje is echt ideaal!

jefke benjamin 12-11-2017 Via de website gekocht

Ze zijn er voor u

Had wat problemen bij het bestellen via de website, maar via telefonisch contact werd dit correct
uitgevoerd. Was een zeer vriendelijke man aan de lijn die mij geholpen heeft, hou er een positieve ervaring aan over. Je komt dit nog zelden tegen. Doe zo verder. Voor de levering heb ik wat meer kritiek, bpost kwam zijn leveringsdatum niet na. Maar kunnen jullie niets aan doen.

Josdebos 12-11-2017 Via de website gekocht

Aantal keren met de helpdesk gemaild en steeds een vlotte en deskundige terugkoppeling gehad. Hulde hiervoor.

Kemal 12-11-2017 Via de website gekocht

Top service!

Wat ik heel erg kan waarderen van coolblue zij de volgende pluspunten:

1: Alles wat op jullie website staat wordt ook echt nagekomen bij de bestelling! Bij andere bedrijven heb ik dat vaak heel anders gezien.
2: super vriendelijk personeel!
3: Top service met installatie en uitleg voor gebruik erbij! En personeel zegt er ook bij dat het omruilen en retoerneren gratis en zelfs dat doen ze met een glimlach.. nu snap ik jullie defenitie van alles voor een glimlach letterlijk XD.
4: Jullie prijzen zijn in vergelijking met de concurrenten ook heel scherp in het algemeen. Meestal als ik iets nodig heb check ik toch echt wel eerst coolblue!.
5: ik kan maar niet stoppen met het blijven herhalen van jullie super snelle top service!
6: Wat ik ook heel top vind van jullie is de klantenservice online, meeste websites zijn vaag en krijg je geen goed hulp aangeboden en zijn de beschrijvingen en specificaties vaag, integenstelling tot jullie:)
7: nog een pluspunt wat ook heel belangrijk is dat het personeel ook goed bewust is tot nu toe van de producten waar ik vragen over heb en natuurlijk zoals ik al eerder heb gezegd ze letterlijk alles doen voor een glimlach en je oprecht goed helpen!
8: wat ik ook vaak mis bij andere online leveranciers is dat ze je duidelijk inlichten wat ze van het terug te nemen apparaat verwachten.. bij jullie staat het heeel duidelijk omschreven!
9: en hierom verdienen jullie een 9! En dat is omdat ik een 10 geven overdreven vind, nee grapje maar omdat je bij jullie tot 23:59 kan bestellen.. en dan 2 uur snachts al weet hoelaat ik mijn bestelling krijg... wow dat is echt snel! Ofterwel zeker blijf ik doorgaan met eerst coolblue checken bij benodigdheden! Ga zo door!

T.C. Stekhuizen 12-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Vanaf de bestelling tot bezorging alles perfect. Paar keer mailtjes gehad hoever het met de bestelling was en via track en trace alles kunnen volgen.

Virginia 12-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service! Vriendelijkheid troef!

De site is overzichtelijk en duidelijk. Het aanbod is enorm. Leuk om naar te kijken.
Snelle levering!

S. Janssen 12-11-2017 Via de website gekocht

Levering van wasdroger

Zoekmachine werkte goed in bepalen van de keuze. Levering van de wasdroger was perfect op tijd. De medewerkers hebben de machine netjes uitgepakt, geplaatst op plek van bestemming en aangesloten. Taalgebruik vriendelijk en correct en ook nog een klein presentje voor de kinderen. Top.

Mark 12-11-2017 Via de website gekocht

Altijd goed met Coolblue.

Heb al eerder bestellingen gedaan bij Coolblue, altijd alles degelijk verpakt, volgens afspraak op tijd geleverd. Ook dit keer meerdere artikelen besteld en alles op tijd binnen. Soms iets duurder dan andere webshops, maar dankzij de goede ervaring met dit bedrijf is dat bij kleine verschillen niet altijd doorslaggevend.

Anneriek 12-11-2017 Via de website gekocht

Super service, uitstekende info!

De informatie van Coolblue is heel duidelijk, je weet dus heel precies waar je aan toe bent. De bezorging was ook perfect op tijd, bezorgen op de eerste verdieping (trap) is geen probleem en de oude koelkast namen ze mee. Zelfs aan het eind van de dag zijn de bezorgers nog heel beleefd en vriendelijk. De humoristische extra's (tips voor als je aan het wachten bent op je pakket) zijn natuurlijk ook erg leuk.