Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kor11 17-04-2017 Via de website gekocht

Mijn bestelling op Coolblue

Alles ging gesmeerd. Het bleek peanuts om de bijbehorende asseccoires gelijk mee te bestellen. De levering ging ook gesmeerd. De vordering ervan was steeds actueel te volgen. Helemaal top!. Werkelijk een meesterwerk, dat "Coolblue" maar dat wisten wij al langer gezien de ervaringen en het succes ervan!

GEEN 17-04-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en duidelijk

Alles ging goed. Alleen het apparaat om dr bestelling te verwerken bij de Plus Agathaplein tr Hengelo deed het niet goed. Moest daar een kwartier wachten.

Frank 17-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Prijs dik in orde
Zeer vlotte afhandeling tot met betaling
Zeer snelle levering
Extra informatie over aangekocht artikel

Perry 17-04-2017 Via de website gekocht

Wederom goede service

Mijn 3e bestelling bij Coolblue is afgelopen week ook weer naar alle tevredenheid afgeleverd. Deze keer een wasmachine van Siemens. Netjes geplaatst, aangesloten en getest.

Gernike van Deelen 17-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Er wordt snel geleverd en het is een betrouwbare webshop. Daarnaast zijn de producten niet duur. Daarom heb ik ervoor gekozen.

Ruud Kapteijn 17-04-2017 Via de website gekocht

Netjes op tijd afgeleverd

Bestelling 's avonds 21:00 geplaatst en compleet en netjes verpakt de volgende dag afgeleverd op de aangegeven tijd, 16:30. Zelfs op paas-zaterdag!

Frank 17-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal toppie

Goedkoop, snel en makkelijk. Gewoon een goede webshop. Niks op aan te merken, helemaal prima. Zou hier zeker nog wel iets bestellen in de toekomst. Ze doen wat ze beloven.

Yannick F 17-04-2017 Via de website gekocht

Perfect!

Vrijdag besteld, zaterdagochtend netjes geleverd. Zoals altijd een heel vlot bestelproces. Details op de verpakking en in de e-mailcommunicatie maken de beleving "Alles voor een glimlach" af.

Buurman 17-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Snel geleverd, keurige service (30min voor aankomst gebeld)! Installatie keurig uitgevoerd en geen enkele vraag bleef onbeantwoord

Martin 17-04-2017 Via de website gekocht

Snel levering, scherpe prijs

Prima webshop, scherpe prijzen en een snelle levering.
Ik al er zeker terug komen als ik iets nodig heb. Vooral zo door gaan Coolblue.

Arno 17-04-2017 Via de website gekocht

Correctheid informatie

De Snelheid, assortiment en correctheid informatie. Mogelijkheden van betalen in combinatie met afhandelen. Verpakking ook dik in orde.

Caroline 17-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Overzichtelijke webshop! Je kunt alles goed vinden en als je vragen hebt kan je meteen Chatten of bellen. De bezorging van de producten zijn echt heel snel. Onvoorstelbaar.

Eké 16-04-2017 Via de website gekocht

Altijd leuk winkelen

Scherpe prijzen, snelle leveringen, goede service én humor omschrijft Coolblue het best. Je wordt goed op de hoogte gehouden nadat de bestelling geplaatst is en a;l je eens vragen hebt krijg je snel antwoord.

KTS 16-04-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Ontzettend goede medewerker en een goede service!

Ik kon mijn bestelling ophalen in één van de winkels, omdat ik nog niet zeker was over de kleur van de telefoon. Daarbij komt dat als ik had gewild het product de volgende dag al in huis zou hebben als ik het voor 23.59 uur besteld had. Op de site hebben ze echt (bijna) alles op voorraad!

De medewerker (Jules) heeft mij ontzettend goed geholpen! Hij begon met het aanbieden van iets te drinken en heeft het toen voor ons klaargemaakt. Hij heeft mij veel advies verstrekt over de telefoon zelf en de accessoires waar ik om heb gevraagd. Hij heeft sommige dingen voor mij uitgeprint en toegemaild. Hij heeft tevens veel dingen aangeboden, waaronder het helpen van het aanbrengen van de bescherming. Hier moest ik alleen voor terug komen naar de winkel, omdat de bescherming niet meer op voorraad was in Groningen. Dit was dan ook één van de minpunten van Coolblue in de fysieke winkel. Tevens waren er geen showroommodellen van de telefoon beschikbaar zodat ik de andere kleuren ook kon bekijken (op internet is de kleur nooit hetzelfde als in het echt). Het enige wat mij ook was opgevallen is dat één van de medewerkers mij verteld had dat een reparatie van een scherm van de Samsung S7 en S7 edge geen prijsverschil had. Iets wat natuurlijk niet waar is.

Het echte enige minpunt van de producten die ik heb ondervonden is niet de telefoon zelf maar de bescherming. Het crystal clear, ultra hybrid hoesje/case van Spigen voor de telefoon zit perfect en beschermt ook goed. Maar op de achterkant, tussen de telefoon en het hoesje zelf zit een soort (verplaatsbare) vlek. Het lijkt alsof er vocht tussen het hoesje en de telefoon zit, wat zeer zeker niet het geval is. Hierdoor laat het een lelijke vlek achter die zicht verplaatst naarmate de druk en niet weg te krijgen is. Wat zeer onfortuinlijk is aangezien de rest er echt perfect uitziet.

Mijn ervaring met Coolblue is uitstekend. Ik heb nog nooit iets via ze besteld hiervoor. Maar in de toekomst ga ik dit zeker vaker doen, mits de prijs niet (veel) hoger ligt dan bij de concurrent. Tevens waren er veel medewerkers in de winkel, om genoeg klanten te helpen. Hierdoor hoefde niemand lang te wachten. Ook de positieve insteek van het karakter/motivatie van Coolblue bevalt mij erg goed. Ze hebben leuke, grappige en positieve teksten overal in de winkel en op hun site. Erg leuk om te zien!

Hagelaars 16-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Heerlijke website. Ik zocht een espressoapparaat voor een betaalbare prijs. Duidelijke productomschrijvingen met filmpjes en opties in een lijst onder elkaar. Dan nog de eerlijke reviews, dus vergelijken maar. Om 23.00 besteld en de volgende dag in huis. Helemaal wat ik verwacht had, geweldig apparaat. CoolBlue is een topper.

Syl 16-04-2017 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk geholpen

Enthousiast zochten mijn vriend en ik een nieuwe combimagnetron uit in de webshop van Coolblue. Toen wij deze bestelde en de volgende dag binnenkregen, merkten wij op dat de combimagnetron niet op ons aanrecht paste. Oeps. Wij zochten direct telefonisch contact en werden te woord gestaan door een vriendelijke dame die ons heeft geholpen met het uitzoeken van een nieuwe combimagnetron. Zij hield rekening met onze wensen en heeft met ons een goed passend product gevonden. Nadat wij de oude combimagnetron kostenloos hadden teruggezonden, ontvingen wij twee dagen later de nieuwe. Zelfs heeft Coolblue een handgeschreven kaart gestuurd met plezierwensen met de nieuwe combimagnetron.

Hele goede service. Wij zijn zeer tevreden over het bestelde product.

Danny Noordam 16-04-2017 Via de website gekocht

Onwijs vriendelijke en behulpzame klantenservice

Als ik bij Bol.com shop bijvoorbeeld, kan ik nooit echt het gene vinden waar ik daadwerkelijk naar opzoek ben. Bij Coolblue is dit een totaal ander verhaal! Weet ik het even niet? Klik ik op de 'Start een chat' knop en kan ik DIRECT hulp vragen bij de meest vriendelijke klantenservice op het gebied van webshops!

Wanneer ik iets bestel krijg ik het ook binnen zoals afgesproken. Nooit telaat, niets kapot etc. Ik vind het fijn om hier te 'shoppen' :)

Voor het geval mensen het vreemd vinden dat ik alles uitstekend aanklik, het is op elk gebied een enorm fijne ervaring om iets te kopen bij Coolblue!

Familie Vogels 16-04-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en uitgepakt en opgesteld.

Snel geleverd, uitgepakt en in bedrijf gesteld. Zijn er blij mee, is wat we verwacht hadden. Ook de oude machine mee genomen.

C. Van Summeren 16-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service met gezellige mensen

Een heel fijn telefoongesprek met een persoon van de verkoopafdeling! Hoe vaak dat ik ook al gebeld heb.. ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Service is ook altijd super, nog nooit is er iets onopgelost gebleven. Met een fijne website en fijne medewerkers, goede service, enz enz, die praktisch dag en nacht voor je klaar staan vind ik jullie een top bedrijf !!!!!

evberg 16-04-2017 Via de website gekocht

groot assortiment, snelle, echt snelle levering

snelle, echt snelle levering. Daarbij een goede prijs en uitstekende service. De site heeft vele artikelen die overzichtelijk getoond worden zodat een keuze gemakkelijk gemaakt kan worden.

Edwin 16-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service

's avonds besteld, 's morgens geleverd op het aangegeven adres, fantastisch toch ! Lekker makkelijk en snel..

patrick 16-04-2017 Via de website gekocht

snelle levering en volgende dag in huis zelfs op zondag

veel keuze tegen een goede prijs en snelle levering zelf op zondag.
tevens een vaste winkel voor advies en als je het product zelf wil ophalen

Mariska 16-04-2017 Via de website gekocht

Kon alle levertijden kiezen, veel mogelijkheden. Er wordt op veel momenten geleverd. Geen leverkosten, die worden waarschijnlijk ietsjes doorberekend in de prijs. Wat goede totaal prijzen oplevert. Daarnaast kreeg ik drie dozen met wastabletten mee en zat er een zeiltjes onder. Ik had zelf een lekbak gekocht. Door twee mannen werd de wasmachine naar vier hoog gebracht en ook nog aangesloten. Erg tevreden met de service (ook de wasmachine ;)

Claudia 16-04-2017 Via de website gekocht

Altijd geweldige service!

Ik bestel regelmatig iets bij Coolblue en steeds maken ze mij erg blij. Altijd net even dat stapje extra en doen gewoon wat ze beloven.

Muriel 16-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Shop is uitgebreid, bevat mogelijkheden tot vergelijking, aanbevelingen. Heel blij met keuze en service tot aan aansluiten van product en uitleg geven!

Madelon 16-04-2017 Via de website gekocht

Top service!

Erg gemakkelijk bij bestellen, snelle levering!
Er werd gebeld dat ze er aankwamen, nog even ter bevestiging gebeld of Ze naar het goede adres kwamen.
netjes boven gebracht en gelijk een testwasje laten draaien!

Arie 16-04-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld!

Heldere site en makkelijk bestellen. 's Avonds besteld en de volgende morgen al in huis, wat wil je nog meer.

Alexander 16-04-2017 Via de website gekocht

lekker vanuit je luie stoel

lekker van uit je luie stoel, prima omschrijvingen en prijzen vallen mee.
een klasse service, en de bestellingen binnen krijgen op zondag.

Freddy 16-04-2017 Via de website gekocht

Zoals steeds goede service

Goede en correcte service zoals altijd. Zoveelste artikel gekocht met steeds de correcte service. Sterk aan te bevelen

Dorenda 16-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en goed service!

Site is gebruiksvriendelijk en alles is snel te vinden. Volgende dag op aangegeven tijd werd het product afgeleverd.

Eric 16-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering,prima product.

Al eerder wat besteld,en toen goed bevallen.Nu een 2e kans product,en tot nu toe weer alles in orde.Vooral de levering,zondagavond besteld en maandagochtend 10 uur bezorgd is een zeer sterk punt.

Franciska 16-04-2017 Via de website gekocht

Prima geleverd volgens afspraak.

Alles verloopt prima, veel mailtjes over bevestiging bestelling, ontvangst betaling, verwachte levertijd, tijdsblok en zelfs midden in de nacht een SMS over preciezer tijdstip. En een telefoontje een kwartier voordat ze er waren. Helemaal top!

Don 16-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon Goed

Coolblue levert snel, geeft goede ondersteuning bij problemen en geen problemen met terugzenden indien niet tevreden

marc boudolf 16-04-2017 Via de website gekocht

coolblue?Supersnelle en juiste levering!

zeer gebruiksvriendelijke site.Supersnelle levering van het gevraagde produkt.
Ook het volgen van het traject van de bestelling is uitstekend!Zeer uitgebreid gamma.Dezelfde bestelling bij bol was een ramp!

Wim 16-04-2017 Via de website gekocht

De beste die er is.

De bezorging is grandioos zo snel.
Bij retourneren binnen 3 dagen geld terug op de rekening.
Zondag en s'avonds wordt bezorgt
Grote klasse!

Latanja 16-04-2017 Via de website gekocht

Coolbleu is super

Fijne site, ruim assortiment, goede prijs, snelle levering! Top! Veel revieuws om te vergelijken. Ipad air 2 gekocht. Helemaal blij met mijn aankoop

Ingrid 16-04-2017 Via de website gekocht

beste webshop die ik ken

uitstekende zoekfunctie op de site, alle info goed te vinden, gemakkelijk bestelproces, continu feedback over wat de status van je bestelling is en of waar je pakket zich bevindt. supersnelle levering, beste prijzen op het net. leuke teksten voor nog meer pret over je bestelling. ik zou niet weten wat ik nog meer kon verwachten van online shoppen!

Tzortzi 16-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, uitstekend op de hoogte gehouden.

Uitstekende shop. Je wordt goed op de hoogte gehouden van iedere stap. Snelle levering! Ik ben blij met Coolblue. Ik beveel Coolblue bij iedereen aan.

Jadranka Carli 16-04-2017 Via de website gekocht

Hele goede en snelle service

Ik was helemaal in "shock" door de snelle levering...donderdagavond om 22.30 uur ging mijn wasmachine kapot en de volgende dag om 14.30 uur werd de nieuwe geleverd en de oude meegenomen! Super!

Jitske 16-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon snel en keurig bezorgd

Snel en goed. Makkelijk bestellen door de overzichtelijke webshop die ook via Google op prijs is te vergelijken. Bezorging was snel.

Roland 16-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Na aanschaf van onze droger en wasmachine ontstonden er problemen rond de droger. Met dank aan Coolblue is alles prima opgelost.

Hans 16-04-2017 Via de website gekocht

Super afleverservice ??

Concurrerende prijs, prima site, maar de aflevering was helemaal super.
Eerst een mail me grove tijdsplanning. Op de dag zelf kort voor aflevering een persoonlijk telefoontje dat ze er aankwamen. Echt geweldig.

Michael 16-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige zaak

Weer wat besteld en de snelle service die gewent is en zoals ze op de site zeggen. Pakketje mooi op tijd zoals postnl aangeeft.

Snelle service 16-04-2017 Via de website gekocht

Goede, supersnelle service!

's Avonds ons pakketje besteld rond 20u en 's anderendaags om 10u in huis!
Vele prijzen vergeleken en coolblue was dé goedkoopste.

Michel 16-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van de bestelling.

Cadeaubon voor familielid die geregeld bij Coolblue bestelt en daar heel tevreden over is. Een bon is voor hem steeds een leuk geschenk.

Ton Janssen 16-04-2017 Via de website gekocht

Mooi dat iets zo snel kan,In 36 uur een nieuwe printer.

Tot nu toe dik tevreden over Cool Blue, diverse keren wat besteld nog geen tegenslag,gehad volhouden zo.

Sarah en Ruud 16-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!!

Perfecte service: Fijne website, makkelijk te bestellen, snelle levering 20:00 uur besteld (wasdroger) volgende dag om 10:45 in huis, behulpzame bezorgers was droger meteen op de juiste plek gezet.

Roy Jacobs 16-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service. Houden zich aan de afspraak.

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf Coolblue. Meteen positief. De kans dat ik de volgende keer iets koop bij dit bedrijf is wel heel erg groot.

fan 16-04-2017 Via de website gekocht

Altijd zeer snelle en correcte levering

Mijn ervaringen dateren al van een jaar of zes geleden. Een keer of twee per jaar koop ik een artikel via Coolblue en zowel qua adequate levering als qua klantvriendelijkheid alleen maar aan te bevelen.
Zozeer zelfs dat ik bij de laatste bestelling een prijs die 10 euro hoger was dan de laagste prijs die op de website gecommuniceerd werd graag voor lief nam, vanwege de plezierige behandeling door Coolblue tot dusver.

Erwin 16-04-2017 Via de website gekocht

Vaste klant bij Coolblue!

Echt een top winkel, geweldig producten en goede klantenservice, hulp via whatsapp en bestellen tot 23:59 hebben me al meerdere keren uit de belang geholpen. Echt me vaste winkel waar ik dingen koop. Enige minpunt is dat ze niet altijd de goedkoopste zijn, maar dat maken ze goed met de service