Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Noborders 09-04-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit als vanouds vandaar deze waardering

Al heel wat producten besteld bij Coolblue. Altijd tot grote tevredenheid. Voor 24.00 uur besteld de volgende dag inderdaad in huis. Daar hou ik van.
Ben niet altijd specifiek op zoek naar produkten op de coolblue website. Echter wanneer ik een produkt ingeef kom ik algauw bij coolblue uit bv. bij vergelijking van produkten op kieskeurig.
Ik geef niet gauw een mening of prijs een website aan.
Maar naar tal van producten tot grote tevredenheid besteld en geleverd te krijgen en bovendien met een goede website met foto's [en soms een filmpje] van product en bovendien positieve ervaring met klantenservice en retour sturen van product mag het wel een keer.

Dit keer een een a/d converter [Cambridge Audio DacMagic 100] besteld.
Om muziek van mijn computer op mijn analoge stereo installatie af te spelen.
Aansluiten was easy. Usb printer kabel van 5 meter er tussen en klusje was geklaard.
geluidskwaliteit was veel beter dan ik durfte te hopen. Geweldig.
Kan nu heerlijk mijn muziekbestanden vanaf mijn computer beluisteren.
Spotify klinkt ook echt te gek over mijn oude analoge speakers.

Luc 09-04-2017 Via de website gekocht

Het toestel was na een paar maanden defect en ze hebben me zeer goed ingelicht over de te nemen acties. Ook werd ik op de hoogte gehouden van de procedure en het toestel was op zeer korte termijn vervangen. gewoon top

Louis 09-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Misschien niet altijd de aller goedkoopste, maar zeker de beste op gebied van levering, kwaliteit en service!

Birgit 09-04-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar

Altijd genoeg producten met alle keus, hele snelle reactie op vragen en natuurlijk hele snelle bezorging

HW 09-04-2017 Via de website gekocht

snelle en accurate levering

Ik heb al vaker producten besteld bij Coolblue en steeds was de levering stipt, klopte deze en was de prijs ook zeer concurrerend!

Mike Uyl 09-04-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen te doen.

Goede website, scherpe prijzen en meer service dan menig concurrent. Voorbeeld: het gekochte apparaat gratis installeren op de plek waar het gebruikt gaat worden; zelfs tot vier hoog aan toe! De verpakking wordt meegenomen. Bij de meeste concurrenten kost dit zo'n 30 euro of de service is "tot aan de drempel (van de voordeur, dus).

R de Haan 09-04-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Al meerdere aankopen bij coolblue gedaan.Waaronder de Epson printer niet meer dan logisch om ook de inktpatronen hier te bestellen Snelle levering goed verpakt.

Peter 09-04-2017 Via de website gekocht

Vele malen nettere afhandeling en bezorging dan de concurrent met schreeuwende letters. Bezorgers hebben de bestelde koelkast tot in de keuken gebracht en de oude koelkast meegenomen. Keurig van te voren gebeld zodat je niet de hele dag hoeft te wachten.

Martin 09-04-2017 Via de website gekocht

sneller gelevert als ik had gedacht

Het produkt kende ik dus ndat was in orde. Over de duidelijke afwikkeling en de zeer snelle levering was ik meer als enthousiast.
Kan ik iedereen aanbevelen

Henny 09-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Camera besteld en snel geleverd. Service is uitstekend. Ook heb ik een keer iets retour moeten sturen en de afhandeling hiervan was snel en zeer goed

Rink 09-04-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Ik was verbaasd toen ik las dat "voor 23.59 uur besteld, morgen in huis". Je ziet tegenwoordig wel meer webshops die snel leveren, maar tot die tijd kunnen bestellen zie je niet vaak.

Zo gezegd, zo gedaan. 20.30 uur besteld de volgende dag om 13.30 in huis. Helemaal goed.

Enige aannlmerking die ik had; had een tv besteld, verpakking leek al eens geopend te zijn en opnieuw dicht geplakt met tape. Kan zijn dat dit fabrieks-af was, want op de inhoud was niks aan te merken. Vond het alleen wat vreemd.

Mariska 09-04-2017 Via de website gekocht

Super!

Super service en altijd snel geleverd. Duidelijk wat de staat van de bestelling is. Ook de reparaties worden erg goed afgehandeld! Kosteloos en snel.

Paul 09-04-2017 Via de website gekocht

Stipt!

Ik bestelde al eerder artikelen bij Coolblue en was er altijd tevreden over. Ook deze keer, bijna niet te begrijpen snelheid van de levering. Jullie mogen echt wat rustiger aan doen voor jullie gezondheid.

Dolphin 09-04-2017 Via de website gekocht

Vooralsnog tevreden, apparaat (printer) een dag in bezit

Tot nu toe tevreden over Coolblue, met name over de prijsstelling, volgende dag levering, evenals de juiste informatie over moment van bezorging.

Verder is het nog te vroeg om te kunnen oordelen, aangezien ik de printer pas een dag in mijn bezit heb.

Hoe gaat Coolblue om met klachten, als die er onverhoopt ontstaan, waarmee ik gelukkig nog geen ervaring heb?

J. Vonk 09-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en vriendelijke service

Donderdag om 22.00 uur besteld, vrijdag om 8.40 was mijn nieuwe wasmachine al aan het proefdraaien. Als extra service een email, sms, telefoontje vooraf.
Vervolgens twee vriendelijke mannen die zich netjes voorstelden, vrolijk, vriendelijk en behulpzaam waren, de oude machine meenamen en de nieuwe geïnstalleerd hebben.
Was er dan helemaal geen minpuntje?
Eigenlijk niet. Of het moet zijn dat het zo snel ging dat ik niet eens tijd had om eens goed te soppen voordat de zware machine weer op z'n plek stond.
Hmm, als extra service de vloer poetsen… misschien een tip voor de nu al fantastische service van Coolblue?

Jans 09-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en een scherpe prijs

Mede vanwege de prijs maar ook een goede omschrijving met de voor en nadelen van het product voor deze leverancier gekozen, inmiddels het product in huis op het aangegeven tijdstip!

Pieter 09-04-2017 Via de website gekocht

Goede service en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Goede en snelle service en geleverde goederen zijn van uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, ook de nazorg van Cool blue is erg 👍.

Marie louise 09-04-2017 Via de website gekocht

prettige bezorgers, doen wat de pr machine collblue zegt.

Snel en ze nemen alles oud en verpakking mee terug. Goede prijs. Prettige mensen die bezorgen en de chat medewerkers.

Rinus 09-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service toppie

Zijn zeer tevreden over Coolbleu
Alles goed overzichtelijk
Onze bestelling kwam precies zo als het aanbevolen werd
En de gezellige mailtjes die je krijgt over je bestelling

Ton 09-04-2017 Via de website gekocht

Zaterdag iets besteld en zelfs op zondag geleverd bijzonder tevreden over de snelle levering en het product was zoals beschreven op de site.

talle 09-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service

ik heb voor coolblue gekozen omdat zij de enige zijn naar mijn weten die de witgoed artikelen niet afleveren aan de deur of begane grond maar net dat extra doen om deze ook ergens anders in huis, lees boven verdieping plaatsen en aansluiten. tevens de snelheid waarmee je het gewenste artikel thuis hebt is geweldig.

David 09-04-2017 Via de website gekocht

Precies waar je op hoopt!

Tussen neus en lippen door via mn foon ff een wasmachine gekocht. 10x drukken op de knop (incl. mobiel bankieren) Meteen kreeg ik al een grove tijdsindicatie en snachts de precieze.
Die 2 boyz werkten als een geoliede machine. Tussen de standaard riedeltjes en giede uitleg ook nog tijd voor een grapje. Alles duidelijk en netjes, binnen 15min max. (Incl 2 trappen op&neer en de oude weer mee) Kortom, fantastische service, dat waar je op hoopt als je iets via internet besteld.

ZeOne 09-04-2017 Via de website gekocht

Super snel en goed

De shop is overzichtelijk, uitgebreid en gebruikersvriendelijk opgezet. De bezorging is flitsend snel en altijd correct. Gewoon superrrr!

AABlom 09-04-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede service!

Goed aantal mailtjes om me op de hoogte te houden van het pakket en snelle bezorging. Daarnaast heeft de website een goed assortiment met duidelijk uitleg en goede foto's (indien nodig)

wim 09-04-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

makkelijke website , goede prijzen en een groot assortiment . zaterdag besteld en zondagmiddag keurig afgeleverd

Jordy 09-04-2017 Via de website gekocht

De tablet van mijn zoon is binnen 1,5 jaar 2x teruggestuurd ivm problemen, laatste keer was probleem te verhelpen en konden we voor de aankoopprijs een nieuw product uitzoeken. Direct geregeld met klantenservice en de volgende dag was de nieuwe tablet al in huis.

K.C. 09-04-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service en deskundig advies!

Duidelijke en overzichtelijke website. Met goede instructiefilmpjes. Ik ben niet in de winkel geweest maar daar zullen ze minstens zo klantvriendelijke en behulpzaam zijn. Ongetwijfeld!

Onno 09-04-2017 Via de website gekocht

Voldeed volledig aan de verwachting

Duidelijk informatie op internet. Levering geheel volgens toezegging. Al eerder langsgegaan bij ophaalpunten omdat ik in de buurt was en artikel was al aanwezig.

Jaap 09-04-2017 Via de website gekocht

Het wachten waard

Het enige minpuntje is de onbekende bezorgtijd....maar verder is het prima en snel gegaan, nog geen 24 uur tussen bestelling en bezorging!

John 09-04-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven.

Ik was op zoek naar een nieuwe stofzuiger. De site is overzichtelijk en bij ieder product staan de voor en tegens duidelijk vermeld. Dit maakt kiezen en stuk makkelijker. De levering is snel en gedurende het hele proces goed te volgen waar de bestelling zich bevind. Top!

CJ 09-04-2017 Via de website gekocht

Steeds een correcte service!

Ik heb bij Coolblue al vaak elektrische apparaten en media besteld en nog nooit hebben ze me teleurgesteld. Mede dankzij de duidelijke beschrijving en de vele reviews van producten en een opsomming van de plus- en minpunten kom je zelden voor verrassingen te staan.

Jeanine 09-04-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf top service

Duidelijke site, goede productomschrijving, snelle bezorging waarbij je zelf kan kiezen wanneer evt zelfde dag.

JvK 09-04-2017 Via de website gekocht

Prettig thuis winkelen op de bank.

De webshop is zeer overzichtelijk. Je kunt makkelijk de producten onderling vergelijken. De tip van Coolblue is een mooi hulpmiddel hierbij. Bij elk product staat zeer veel informatie én bovendien staan er beoordelingen bij.

Marionm 09-04-2017 Via de website gekocht

Super!

Site is super gebruikersvriendelijk. Snelle bevestiging per mail. Wachttips zijn geweldig :-)
En de volgende dag levering volgens planning.

Sven 08-04-2017 Via de website gekocht

Zelfde dag nog geleverd!

Goede prijs, zo niet de beste prijs, op voorraad, zelfde dag perfect op tijd geleverd. Wat wil je nog meer?

Hendrik 08-04-2017 Via de website gekocht

" Coole " winkel !

Buiten een groot assortiment , hebben ze ook een snelle levering ( 1 dag ) en gemakkelijke betalingsvoorwaarden . Echt aan te bevelen !

Wim B 08-04-2017 Via de website gekocht

Er wordt gewoon gedaan wat er beloofd wordt

Prima shop. Op tijd besteld is op tijd geleverd. Mijn ervaring is zeker positief. Ik zou zeggen ga zo door Coolblue.

ton jetten 08-04-2017 Via de website gekocht

snel bezorgd, op tijd en goedkoper dan elders

makkelijk kopen, goed aangeleverd op afgesproken tijd , heel snel en goedkoper dan de Bijenkorf waar ze ons niet wilden helpen voor het zelfde artikel

Hilde 08-04-2017 Via de website gekocht

Het werd op tijd geleverd en meteen gebruiksklaar,zou wel fijn zijn als het verpakkings materiaal mee terug wordt genomen.

Wilbert 08-04-2017 Via de website gekocht

Prima ervaringen

Heb al het een en ander bij Coolblue gekocht, soms iets teruggestuurd, altijd een prima ervaring; duidelijk communicatie, snelle service, echt een fijne winkel.

Peter Lock 08-04-2017 Via de website gekocht

Zonder twijfel dé beste service van alle webshops!

De service is altijd super goed bij Coolblue en de bezorg mogelijkheden zijn helemaal top. Niet meer wachten op een pakje, maar zelf kiezen waar je het op wilt halen.

Ook al is het ergens anders goedkoper, dan koop ik het toch bij Coolblue. Bij Coolblue weet je dat het snel geleverd wordt, en ze nooit, maar dan ook echt nooit moeilijk doen als je iets terug wilt sturen.

Zelfs een wasmachine komen ze de volgende dag bezorgen, ook als je het in de avond pas besteld.

Paul de Jong 08-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon OK

Snelle en correcte levering van het bestelde product volgens afspraak, dus gewoon OK. Er valt niet meer over te zeggen maar ik moet aan 100 karakters komen

Martijn Schram 08-04-2017 Via de website gekocht

Bijvoorbeeld: geweldige service!

Zoals gewoonlijk netjes verpakt, snel geleverd en de voorgestelde combideal past uitstekend bij mekaar!

LL 08-04-2017 Via de website gekocht

Grote klasse

Het bestellen gaat heel makkelijk. De keuze is erg groot. Ik zocht een laptop zonder al te veel poespas want dat heb ik gewoon niet nodig. Ook dat is de keuze bijzonder ruim te noemen in alle prijsklassen. Een dag later had ik hem al in huis. Super!

Ronald 08-04-2017 Via de website gekocht

Snel, soepel besteld en vriendelijke bezorging

Snel een keuze gemaakt. Betalen ging soepel. De bezorging was top. Binnen 24-uur, vriendelijk en deskundig.

Erica 08-04-2017 Via de website gekocht

Prima service, geen klachten.

Of je nu in de winkel je bestelling haalt of het thuis laat bezorgen, tot nu toe nooit problemen gehad.

Bessel 08-04-2017 Via de website gekocht

Prima winkel met snelle levering

Een winkel met een groot assortiment en snelle levertijd. Voor mij als klant erg belangrijk en daarom bestel ik graag bij coolblue. Echt een aanrader

Claudia 08-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle service voor een goede prijs.

De gsm had de beste prijs bij coolblue en een absurd snelle levering. Dit is het derde product via coolblue en alleen maar goede service tegen scherpe prijzen.

Johan 08-04-2017 Via de website gekocht

Wat ze beloven komen ze na !!

Al vaker dingen aangeschaft en iedere keer weer super snelle levering.
Wij gaan ook zekers meerdere apparaten aanschaffen bij Cool Blue.

Pj 08-04-2017 Via de website gekocht

Super service!

Ik twijfelde over de aanschaf van een 2 in 1 laptop/tablet. Mijn vragen over een 2 in 1 laptop/tablet zijn goed en snel beantwoord!! ik ben blij met mijn aanschaf en de service van Coolblue!