Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mariet 08-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Gemakkelijk om productgroepen te kiezen en producten te vergelijken.

Prima, snelle levering.

Voor elk wat wils.

Ook deze keer weer alles naar wens.

Henny 08-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en eenvoudig bestellen

Zeer ruime keuze

Betrouwbaar qua levering en facturering

Niels Duiker 08-10-2015 Via de website gekocht

'S avonds laat besteld, had een vraag aan ze, meteen een antwoord waar ik ook nog wat aan heb. Eerste bestelling bij Coolblue, echt top!

Elke ssd waar ik in geinteresseerd was, stond erop!

Goede service, duidelijke en originele site, snelle levering. Helemaal top.

lenn3k 08-10-2015 Via de website gekocht

Bestelling was gemakkelijk, levering was wel 2 dagen ipv de geadverteerde 1 dag

Arjan 08-10-2015 Via de website gekocht

Ik kan me niet indenken dat er een betere / simpelere methode van bestellen is.

Vragen worden zeer snel beantwoordt. Het is bijna jammer dat de inpakafdeling nog sneller is, waardoor de bestelling niet meer aan te passen was.

Heerlijke winkel. Als ik een vergelijkbare prijs vind bij een ander, bestel ik toch hier.

JMvdb030458 08-10-2015 Via de website gekocht

Geen geloop naar winkel en gesleur in koffer auto met pakken

Beleeft en op afgesproken dag

Zeer gevarieerde keuze

Zeker voor iedereen een aanrader

Geen slechte punten, doe zo verder

Renetje 08-10-2015 Via de website gekocht

Alles goed en duidelijk te vinden.

Veel op voorraad.

Kevin 08-10-2015 Via de website gekocht

Coolblue heeft een Goede duidelijke website.

Super service, goede en snelle levering.

Coolblue heeft een Zeer uitgebreid assortiment.

Snelle en goede levering, scherpe prijzen, weinig gedoe.

Inge1904 08-10-2015 Via de website gekocht

Vanuit je zetel kiezen, inloggen en meteen alle gegevens al ingevuld,...

gemakkelijk goede communicatie naar klant toe (status bestelling) snelle en gratis levering

marie bosch 08-10-2015 Via de website gekocht

supergemakkelijk

zeer goed

enorm

vandaag bestellen morgen leveren

ik vind het superhandig. Je duidt aan wat je nodig hebt; je betaalt en s'anderendaags heb je het ! Zonder je te verplaatsen ! Handig !

Gabus81 08-10-2015 Via de website gekocht

Snel duidelijk en optimaal resultaat in je bestelling

Sneller dan snel

Zeer uitgebreid

Alles wat cool blue doet veroorzaakt een lach op je gezicht!

Snelle service uitgebreid assortiment snelle levering top zaak!!

boefjez 08-10-2015 Via de website gekocht

service is super, netjes op tijd geleverd en als er al eens iets niet goed is dan wordt dat snel en super opgelost ook als je zelf een fout gemaakt hebt

snelle levering, duidenlijke website, veel mogelijkheden voor betaling en super service

Nordin 08-10-2015 Via de website gekocht

Alle producten in de Coolblue shops zijn makkelijk te vinden. Erg overzichtelijk en bestellen gaat heel vlot.

Ik moest een keer bellen over een bestelling en de medewerker wist zonder bestel of referentienummer waar het om ging. Binnen een paar minuten opgelost. Dat noem ik nog eens service.

Groot assortiment en altijd een ruime voorraad.

Gewoon een geweldige no nonsense winkel die ook nog eens op zondag bezorgd. Bij Coolblue snappen ze dat de klant koning is!

Hopelijk gaan ze nog lang zo door.

thijs1967 08-10-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en volgende dag in huis.

Perfect. Makkelijk contact met klantenservice d.m.v. Twitter, Facebook etc. Reageren supersnel.

Overzichtelijk en makkelijk te filteren.

Super makkelijk bestellen. Snel en betrouwbaar. Goede service.

Als je iets online besteld wil,je het toch zo snel mogelijk hebben? Als je bij Coolblue het besteld heb je het de volgende dag in huis. Je wordt constant op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Zodra ingepakt een sms en daarna per mail. Heb je onverhoopt iets verkeerd besteld? Retourneren is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Stefaanwilms 08-10-2015 Via de website gekocht

alles ging vlot

de gekozen datum en levertijd werd zonder problemen opgevolgd.

voor de gsm maag de keuze groter worden

alles ging zonder problemen en volgens de afspraak

zie hierboven

Michel 08-10-2015 Via de website gekocht

Goede site

Altijd voor je klaar staan of zitten

Meer dan genoeg keus

henk 07-10-2015 Via de website gekocht

klikken, betalen en ontvangen binnen 24 uur , top

snel contact met servicedesk. vriendelijk personeel

keus te keur, zoek en je zal het vinden

gewoon snel verzonden en ontvangen. 24 uurs levering is ook 24 uurs levering !

Martin 07-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht.

Super hoe je wordt geinformeert over de verzending.

Heel breed assortiment met veel reviews.

Zeer correcte verzending en informatie!

Johan 07-10-2015 Via de website gekocht

Goede, overzichtelijke website. Performance is ook goed en navigatie zit logisch in elkaar.

Leverbeloftes worden gehouden en als er iets mis gaat neemt Coolblue zelf actie om zich te verontschuldigen

Meestal voldoende maar toch mist er nog wel eens een product of specifiek type. Misschien een idee om de wat minder courante types aan te bieden met langere levertijd?

Uitstekende service, goede site en betrouwbaar.
Niet altijd de goedkoopste maar meerijs waard.

Stefanie Bras Ferreira 07-10-2015 Via de website gekocht

Het product was snel gevonden en werd ook op een vlotte manier afgehandeld.

Levertijd is dik in orde. Super snelle service.

Voldoende assortiment waaruit er gekozen kan worden.

Handige website om op te winkelen. Product wordt ook snel geleverd na aankoop.

Goede service, snelle levering, voldoende aanbod.

David 07-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk en bestellen gaat heel vlot

De laptop die ik wilde was nergens te verkrijgen, bij cool blue kreeg ik direct een mailtje wanneer de laptop beschikbaar was zodat ik hem direct kon bestellen.

Als een van de de weinige en eerste had cool blue de laptop.

Ik zie geen noodzaak tot verbeteringen.

angocaris 07-10-2015 Via de website gekocht

De site is heel overzichtelijk en als je daar niet uitkomt en je neemt telefonisch contact met hun op dan krijg je een vriendelijke medewerker aan de lijn die je goed helpt.
Plus de snelheid vandaag bestellen is morgen leveren zelfs op zondag. En je wordt continue op de hoogte gehouden van je pakket.

De service is SUPER TOP. En niet alleen als je koopt maar juist als er problemen zijn. Dat wordt op een top manier opgelost en ik spreek uit ervaring. Zelfs na een half jaar na aankoop.
Ook dat je een product binnen twee weken kunt omruilen is super.
Aan Coolblue kunnen veel bedrijven een voorbeeld van nemen.

Ze hebben een heel ruim assortiment

Vanaf het eerste product wat ik aan heb geschaft heb ik coolblue al aangeraden bij familie en vrienden. En ook hun zijn er super tevreden over.
Als ik iets nodig heb zal ik ook altijd eerst kijken of coolblue het heeft. En als ik het daar vindt kijk ik ook niet verder. Super service, vriendelijke medewerkers en ook nog eens qua prijs

Nou een voorbeeld half jaar geleden soupmaker gekocht telefonisch contact met hun gehad. Ik moest de soupmaker opsturen (kosteloos ) de dag erop kreeg ik een mail dat ze de soupmaker hadden ontvangen. Paar uurtjes daarna kreeg ik een mail dat ze een nieuwe soupmaker naar me hadden opgestuurd. Toen ik daarna met hun belde dat ik eigenlijk geen vertrouwen meer had in dat merk omdat die klachten vaker had gezien bij fb kon ik deze weer omruilen voor een soupmaker van een ander merk. Ook ooit problemen gehad met de printer en ook dat werd heel goed opgelost. Voor mij is COOLBLUE GEWOON EEN TOP BEDRIJF

Ceec 07-10-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk en eenvoudig bestelproces. Ook vergelijken op de website vind ik prettig, en het werkt heel goed.

Zeer snelle levering. Goede info na het bestelproces.
Goede info op de dag van de levering, je kan de bestelling van uur tot uur goed volgen. En levering precies op tijd. Ook prettig dat de chauffeur een half uurtje van tevoren belt dat hij eraan komt.

Een groot assortiment, er is zowat van alles te vinden tegen concurerende prijzen.

Groot product aanbod. Snelle levering. Goede informatie na het bestellen. Concurerende prijzen.

Jan Schuur 07-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site met goede structuur

Snelle levering en komen beloften na

Groot assortiment

Groot assortiment, komen beloftes na en goede prijs / kwaliteit verhouding

Tim Heijt 07-10-2015 Via de website gekocht

Groot assortiment, desondanks is het gewenst product snel en gemakkelijk te vinden. Ook de gebruikersreviews zijn een absolute pré.

CoolBlue weet zijn levertijd altijd na te komen, voor 23:00uur besteld is de volgende (werk)dag in huis. Daarnaast doet CoolBlue niet moeilijk over retourneren (zonder opgaaf van reden) binnen de 14 dagen herroepingsrecht.

Assortiment van baardtrimmers is redelijk qua aantal merken, maar de keuze in het aantal beschikbare types per merk is niet zeer groot.

tplesk 07-10-2015 Via de website gekocht

3,2

I've had to place my order twice, both times with negative result - with two absolutely valid credit cards which are working perfectly well.
Complete disappointment.

Client service could be reached easily, they are friendly, however no use at all. They couldn't tell what the problem was with payment and just suggested to try other options. Sorry, I've tried with two different credit cards already, not going to do this anymore.

Assortment is ok, only problem is that for some unknown and mysterious reason I cannot place my order.

Totally not recommended! How can I recommend a shop that cannot even accept the order?

Impossible to place the order. Two perfectly fine and valid credit cards rejected without explanation. I've had to place my order twice, both times with negative result - with two absolutely valid credit cards which are working perfectly well (expiration date in a couple of years, enough balance, issued in NL, overall working with everyone except Coolblue!). Two cards, same result - payment rejected, though both cards are perfectly fine. Klantenservice could not even explain the reason of rejection, just "it should be valid". Yeah, right. If you need to do verification why you don't ask for a password like the other shops? Would make everyone's life easier. Or don't put the info that you are accepting credit cards. Completely dissatisfied, not going to order there again, would save my nerves.

Mike07101976 07-10-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijk/overzichtelijk etc.

echt snel geleverd!

Blij met product

het meest voordeligste van de sites die ik bekeken heb

moetdit 07-10-2015 Via de website gekocht

5,5

Mijn product was na heel korte tijd al kapot. Ik was niet tevreden over hoe het werd afgehandeld. Er wordt eerst wel gereageerd alsof ze je gaan helpen. Maar uiteindelijk kwam het er op neer dat ik een groot risico zou lopen om zelf voor hoge kosten op te draaien terwijl het een veel voorkomend defect is. Ik vind dat als je overal roept zo'n goede service te verlenen dat je mensen dan ook niet hoge kosten moet laten betalen om een product na te laten kijken. Daarnaast werd dit er niet standaard bij vermeld. Ik moest er zelf expliciet naar vragen om erachter te komen dat dat de werkwijze is. Dat vind ik niet zo netjes.

zie service..........................................

Ik was tot nu toe een erg tevreden klant. Ik heb er al behoorlijk wat geld uit gegeven en was tot nu toe zo tevreden dat ik ook van plan was dat te blijven doen voor toekomstige aankopen. Maar ik ben nu toch wel teleurgesteld in de service. De reden dat ik deze review hier plaats is omdat mijn kritische reactie niet op de website van coolblue is geplaatst. Bij mijn review op de website wordt wel een zogenaamd heel behulpzaam bericht geplaatst met we zullen je zo snel mogelijk helpen blabla. Maar als ik dan zeg dat ik niet tevreden ben over de geboden hulp omdat dat geen acceptabele oplossing is voor het probleem wordt dat bericht niet op de website geplaatst en hoor ik ook niks meer. Dus vandaar hier deze review zodat mensen weten dat ze vooral moeten hopen dat ze een goed product krijgen omdat ze anders zomaar voor hoge kosten zouden kunnen komen te staan. (wat bij mij nu niet gebeurt is, maar ook alleen maar omdat ik van tevoren de juiste vragen heb gesteld)

samsung eco bubbel 07-10-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk

heel snel

zeer ruim

goed

hele snelle levering van de wasmachine en aardige jongens die de oude wasmachine weer meenamen en de nieuwe aansloten op zolder. Route was te volgen en de geschatte tijd van levering heel prettig. Zondagmiddag gekocht en maandagochtend geleverd! Top!

netse 07-10-2015 Via de website gekocht

gemakkelijke zoekopdrachetn

Zeer snelle en correcte levering

uitgebreid assortiment

aan al mijn kennissen

jhso 07-10-2015 Via de website gekocht

makkelijke site,alles goed te vinden.

Kan niet iets bedenken wat niet goed was.

ruim voldoende

zeer snelle levering

zelfs op zondag kan geleverd worden,alhoewel dat voor mij niet hoeft.

darkproton 07-10-2015 Via de website gekocht

super snelle levering

veel keuze

als je besteld heb je rap in huis

Product was rap geleverd , en werkt uitstekend

Wendy 07-10-2015 Via de website gekocht

Alles is prima te vinden. De site is wel een beetje vol gegooid. Je ziet aan beide kanten een sidebar en dat kan als druk worden ervaren.

Coolblue heeft een breed assortiment, de producten zijn echter vaak goedkoper te vinden bij andere webshops.

Tip: Het is raar dat een mobielnummer verplicht is bij het invullen van de gegevens. Ze sturen namelijk een sms waarin staat dat je per mail op de hoogte wordt gehouden. Dit kan ook volledig per mail!

Maurice Leenen 07-10-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website, en héél snel geleverd.

Heb vaker bij Coolblue gekocht en de service is een dikke 10 waard, altijd snel geholpen, of het nou Facebook of telefonisch is.

Meestal de goedkoopste winkel, en heel soms een specifiek product niet, maar dat is altijd wel weer snel op voorraad.

Goede prijzen en acties, en de snelste levering van NL.

riny 07-10-2015 Via de website gekocht

goede website

duidelijk

uitgebreid

gewoon zo als het moet zijn

J.P.J. 07-10-2015 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site. Ruime aanbod van producten. Geen problemen met bestellen of betalen. Je bestelling in lekker snel binnen.

Wat ik al zei, je hebt je pakje snel binnen. Verder heb ik geen ervaring met de klantenservice of retourneren.

Je kan het product dat je wilt in meerdere prijsklasse vinden. Het artikel voldoet aan mijn verwachting.

Goede website, overzichtelijk en betrouwbaar.

Petra538 07-10-2015 Via de website gekocht

goede en snelle levering en alles wordt goed verpakt

Alles loopt goed

Je kan er veel vinden Heb een ijs vrieskast en een stofzuiger gekocht na tevredenheid

gewoon door de snelle levering en goede prijs

Het werkt gewoon goed

Joing 07-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijk

Razend snel geleverd, prima verzorgd

Het is maar net waar je belangstelling voor hebt

Alles verloopt uitstekend

Tielens E 07-10-2015 Via de website gekocht

Winkelen van uit de zetel makkelijk

Meer dan keuze genoeg

Heb hier al verschillende producten gekocht, nog altijd zeer tevreden

Makkelijk winkelen, keuze genoeg, snelle levering.

Sjors 07-10-2015 Via de website gekocht

simple en snel alles besteld

Wasmaschine was keurig geinstaleerd, kreeg zelfs nog allemaal handig tips

Voor het leveren van bijv een wasmachine zou het fijn zijn als je zelf een datum en tijdslot voor het afleveren kan kiezen

Koster 07-10-2015 Via de website gekocht

pakket was bij de post open gegaan, dus een dag vertraging. netjes afgehandeld door de post.

macvdb 07-10-2015 Via de website gekocht

heel overzichtelijke site, uiterst gemakkelijk besteld en handig dat je de verschillende aangeboden goederen kan vergelijken. top !

alles wordt bij coolblue tot in de puntjes nageleefd. Ook bij vragen, wordt je snel geholpen.

zie de motiveringen van hierboven. Snel, gemakkelijk, je hebt vergelijk, kan reviews over je product lezen. dus... wat wil je nog meer ?

Aan de coolblue winkel valt echt niets negatiefs op te merken. Ik had mijn bestelling niet de dag erna zoals beloofd, maar dit was enkel en alleen te wijten aan BPOST. Heb daar mijn beklag over gedaan, maar dat is echt vechten tegen de bierkaai. Service van COOLBLUE daarentegen is echt top.

Simonevh 07-10-2015 Via de website gekocht

Op de website kan ik zoeken op allerlei criteria die ik belangrijk vindt.

De spullen worden altijd de volgende dag geleverd.

Dit was de enige site waar ik genoeg keuze had bij het uitkiezen van zowel mijn tablethoes als mijn telefoon.

Ik ben erg tevreden over alles bij Coolblue en zou het anderen dan ook zeker aanraden daar eens te kijken als je iets wilt bestellen.

tietien 07-10-2015 Via de website gekocht

Heel gebruiksvriendelijk vooral voor mijn bejaarde moeder (83 jaar) die helemaal geen ervaring heeft met een gsm. Het is zelfs mogelijk het ingeven van de pincode uit te schakelen zodat hij gemakkelijk weer actief kan gezet worden. Een aanrader.

Malaika76 07-10-2015 Via de website gekocht

Zondag namiddag besteld, en maandag ochtend geleverd!

niets op aan te merken

pvselm 07-10-2015 Via de website gekocht

eenvoudig bestellen, alles wat ik zoek is er , plus goede reviews

anita 07-10-2015 Via de website gekocht

Zondag besteld, maandag in huis!

Oude wasmachine mee, nieuwe aangesloten boven! Binnen kwartiertje.

Coolbleu 07-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden

Heb voor het eerst wat besteld,correct geleverd

Rina Koeners 07-10-2015 Via de website gekocht

Het was een duidelijke uitleg van het product waardoor de keuze niet moeilijk werd gemaakt

Heel snel, de volgende dag al binnen en zelfs een mailtje dat de bestelling, eerder dan vermeld in leveringsmail, netjes bij de buren was afgeleverd.

Genoeg producten om uit te kiezen.

Prima.

Nee, was een hele leuke en fijne ervaring mijn product bij jullie te bestellen.

akkoord met de voorwaarden 07-10-2015 Via de website gekocht

Vlot bestellen, gaat heel gemakkelijk, geen ingewikkelde toestanden

voor levering zeker 10

Groot assortiment , tot 250€ goedkoper dan eender welke winkel( indentiek artikel )

zie review assortiment

Over t algemeen zeer tevreden , klein minpuntje:bij installatie ontdekte we deuk binnenin koelkast,heb onmiddelijk contact opgenomen met klantendienst, er werd voorgesteld om koelkast te ruilen, maar omdat ze bijna geinstalleerd was, hebben we gekozen voor 2de optie nml foto s van fout doormailen om zo mogelijk een tegemoetkoming te verkrijgen, helaas , tot hiertoe geen antwoord gekregen? werden wel vriendelijk te woord gestaan, zijn wel heel erg blij dat we coolblue ontdekt hebben, en zullen zeker nog aankopen plaatsen.SUPER onlineshop, zeker de prijzen zijn top! mvg ELS