Deze score is berekend op basis van 1398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Danielle 13-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snel

Zaterdagmiddag een telefoon besteld en zondag bezorgd. Bleek deze niet geschikt te zijn voor kabel telefonie. Gebeld en binnen 2 minuten kreeg ik een retour formulier en ben ook meteen geholpen om een juiste telefoon uit te zoeken. Deze is de volgende dag bezorgd.
Heb de verkeerde retour gestuurd en ben netjes op de hoogte gehouden wanneer het pakketje retour is gekomen. Mijn geld kreeg ik de volgende dag al teruggestort. Super service!

PvT 13-10-2017 Via de website gekocht

Snel, makkelijk en zeer goede service

Bestellen op site was makkelijk, overzichtelijk en snel.
Ook de levering was snel, precies te tracken en zeer kundige en aardige bezorgers.

Nikita 13-10-2017 Via de website gekocht

super snel...

zo fijn als je 's avonds op de bank een bestelling doet en je het de volgende dag al in huis hebt... netjes verpakt...

Henk Eemers 13-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig alles. I Like the humor. You guys kill me.

Well asking a lot now. But I like the bold humorous way you go. It would be a disaster if you falter in any way. No worries. Best ever. You guys got all bases coverered.

Nelleke 13-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Koop er erg graag. Goed advies en geen problemen bij eventueel retour.
Alles onder een dak en zeer vakkundig personeel.

Marco 13-10-2017 Via de website gekocht

Wat een service...

Geweldige levering. Wasmachine kapot, altijd op het verkeerde moment. Gelukkig bij Cool Blue een ruime keus. Goede product omschrijving en goede vergelijk mogelijkheden. De levering was super. Op de minuut nauwkeurig voor de deur. Binnen 10 minuten alles aangesloten en de oude machine weer ingeladen. Na nog een duidelijke uitleg én een paar tips waren ze al weer op weg naar de volgende...

Bart 13-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Na de bestelling geplaatst te hebben, direct bevestiging ontvangen. Enkele tijd later ook meteen een bevestiging dat de producten verstuurd waren en nóg even later ook netjes een track & trace mogen ontvangen. 's ochtends besteld en 's avonds meteen in huis en geïnstalleerd! Top!

Sandra 13-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, betrouwbaar

De website is heel gebruiksvriendelijk. De spullen worden snel geleverd. Nog nooit meegemaakt dat er iets aan mankeerde. Zeer tevreden.

Rob 13-10-2017 Via de website gekocht

AEG

Binnen 24 uur mijn bestelling binnengekregen. De bezorgers stellen zich netjes voor, zijn vriendelijk en hadden de wasmachine snel op z'n plek staan. mijn droger hebben ze erop geplaatst omdat ik dat in mijn eentje niet kan. Topservice

Didi 12-10-2017 Via de website gekocht

Vlugge en gratis levering

Ik heb al verschillende malen bij Coolblue besteld en ben heel tevreden van de kwaliteit, prijs en levering van de producten.

gbr 12-10-2017 Via de website gekocht

alles tiptop in orde,van opzoeken tot de bestelling thuis

kan niets bedenken om bij dit bedrijf niks te bestellen.
van opzoeken tot en met bestelling thuis afleveren dik in orde

Annemiek 12-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Via vrienden over de goede service van Coolblue gehoord , dus toen ik een droger moest hebben gelijk even gekeken op de site en een nieuwe gevonden.
Precies volgens de afgesproken tijd ( de volgende dag ) werd hij afgeleverd door twee vriendelijke en behulpzame bezorgers ( de oude droger namen ze weer mee )
Ik ben zeer tevreden over de service en de droger.

Deborah 12-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Van mijn Fresh 'n Rebel Lace Wireless oordopjes was één oordopje kapot (gaf geen geluid). Ik heb vervolgens heel gemakkelijk op de website een reparatieverzoek ingediend. Ik heb er voor gekozen om het product naar de winkel te brengen, want die was voor mij dichtbij. Ik was snel aan de beurt en overhandigde het product. De medewerker was vriendelijk en toonde interesse. Waarschijnlijk was er sprake van een draadbreuk. Ik kreeg de volgende ochtend al een mailtje dat ik een compleet nieuw product kon ophalen.

ISV 12-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Fijn dat er zo'n snelle levering is en een handige website om dingen uit te zoeken. Bestelling daarom snel geplaatst.

Nienke 12-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, kort voor levering n telefoontje. Super!

Duidelijke informatie over het produkt. Mailtje over de geplande levertijd. Je hoeft niet de hele dag in huis te blijven wachten. (Bij Media Markt heb je dat wel, die werken samen met Post Home Extra....... Echt slechte ervaring mee). Ik hoef niet meer na te denken over een leverancier, dat wordt Cool Blue. Ook fijn dat ze kort voordat ze bij je komen afleveren, telefonisch contact met je opnemen. Echt super. Raad het iedereen aan. :-)
Hele aardige medewerkers.

Cindy 12-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Alles ging perfect wat betreft bestellen en leveren. Bij Coolblue was het op voorraad in tegenstelling tot andere winkels/webwinkels.

Wivina 12-10-2017 Via de website gekocht

Niets is teveel om een tevreden klant te hebben

Ondertussen kocht ik al enkele, zeer uiteenlopende producten bij Coolblue en was ik al een paar keer in de shop in Antwerpen. Het blijft me verbazen op welke ontzettend vriendelijke en professionele manier ik hier geholpen word. Een voorbeeld voor menig anderen

Marjolijn 12-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

Geweldige jongens van Cool Blue! Om 8.30 een wasmachine 2 verdiepingen omhoog sjouwen én hem al draaiend achterlaten. Helemaal blij!

Silas vd meulen 12-10-2017 Via de website gekocht

Is dit nodig? ze zijn gewoon de beste!

De levering is fantastisch, snel, leuke levering en alles klopt gewoon. Het uitzoeken op de site super duidelijk omschreven allemaal ik heb er niet meer woorden voor dan subliem

Jeanet 12-10-2017 Via de website gekocht

Super snel en zeer correct en vriendelijk personeel

Op zondag een wasmachine besteld, maandag al geleverd. Zeer correcte en vriendelijke chauffeurs, fijn dat de klant continu op de hoogte gehouden wordt dmv mail, sms en een telefoontje dat ze binnen 10 minuten bij je zijn!!!! Kan niet anders zeggen dan super, super, super!!

Gerda van Bourgonje 12-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede servisys

Zeer vriendelijk via telefoon ,geholpen aan nieuwe factuur .Ik was het kwijt en heb n nieuwe mail gekregen .Het was n hele geduldige vriendelijke man die mij hieip .Top hoor

Joos 12-10-2017 Via de website gekocht

Komt belofte na!

We kwamen uit bij CoolBlue, omdat ons produkt hier een actie betrof en dus goedkoper was dan op andere sites. We hebben zelf tijd van bezorgen aangegeven en het artikel werd precies in deze tijdzone bezorgd. Zijn zeer tevreden over het produkt èn de levering.

Gertjan 12-10-2017 Via de website gekocht

Een goede en nette verpakking geleverd

Ik vind het een goede shop.
En goed overzichtelijk en een goede uitleg van het product met kort filmpje.

Henk 12-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en Prima levering

Mijn bestelling binnen een dag ontvangen. Zeer correct, supersnel en erg tevreden. DE bestelde printer met bijbehorend inkt werkt naar volle tevredenheid.

jwvanwijngaarden 12-10-2017 Via de website gekocht

Gewoon prima

Ik koop hier vaker omdat het de volgende dag bezorgd wordt. Ook de prijzen zijn vrijwel altijd in orde

V 12-10-2017 Via de website gekocht

Goede producten en prettige service

De website is overzichtelijk en de productspecificaties zijn duidelijk. Ook staan er veel recensies van andere klanten zodat je goed kunt vergelijken.

Wanneer je vragen en/of problemen hebt, is de klantenservice goed bereikbaar en reageren heel adequaat. Prettige en oplossingsgerichte service met een hele snelle levering!

Jelle van Snek 12-10-2017 Via de website gekocht

Top Service

Zondag avond rond 22:00 besteld en de volgende dag om 12 uur ging de deurbel en was mijn pakketje binnen.

Anoniem 12-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

's avonds voor 23:00 besteld, volgende dag geleverd wordt echt nagekomen. Op de site wordt duidelijk aangegeven als iets niet op voorraad is. Dat maak je wel eens anders mee. Heb je betaald en al en dan wordt het pas dagen later geleverd.

Nina 12-10-2017 Via de website gekocht

Inhoud goed, kat teleurgesteld

Persoonlijk heb ik me altijd zeer aangetrokken gevoeld tot de stijl van cool blue. Vleugje sarcasme, lekker direct. Prettig!
Dus toen het tijd was om te kiezen voor Wehkamp, Bol.com of Cool Blue in de zoektocht naar een combimagnetron, was deze keuze snel gemaakt.
Echter...
Cool Blue beloofde me:
A: fijne sterke "ramenwasser van coca cola look-a-like" bezorgers in blauwe pakken die mijn combimagnetron naar de tweede verdieping zouden brengen
B: een waar kattenparadijs in de vorm van een stylische blauwe kartonnen doos

Toen de deurbel ging stond daar een vertrouwd gezicht. Mijn Post.NL bezorger. Aangezien ik met een zweepslag onmogelijk zelf twee trappen naar beneden kon lopen, smeekte ik deze man dan ook het pakket naar boven te sjouwen. Hij deed dit. Met liefde. Uitgeput en zwaar hijgend kwam hij boven aan.
Conclusie: bespaar deze man toch de work out en stuur die twee stoere sterke cool blue jongens de volgende keer ;-)

En dan het kattenparadijs; ja, ik had een grote bruine kartonnen doos. Maar een doos waar een barcode en Samsung op staat is gewoon geen waardige woning voor mijn poezenbeest. Ik kijk dus al 3 dagen in twee teleurgestelde, met tranen doorlopen, ogen van mijn viervoeter. Het breekt mijn hart, echt.

Inhoudelijk: totaal geen op- of aanmerkingen. Levertijd goed, inhoud ook wat ik besteld had (niet onbelangrijk) en werkt ook nog eens! Maar ja, tis toch de totaalbeleving he ;-)

Samenvatting: als je geen behoefte hebt aan poespas (get it?), zeker het bestellen bij cool blue waard! En hoogst waarschijnlijk krijg je dan wél wat ik graag had gehad. Maar als ze een externe partij gebruiken, bereid je dan niet voor op je (ik geef het toe) kinderlijke fantasie van het cadeautje uitpakken ;-)

Liefs,
Nina & Spin (poezenbeest)

cool blue 12-10-2017 Via de website gekocht

heldere afspraken te maken

via vergelijkingssite, duidelijke transparante info en vele mogelijkheden tot verzending en ophalen in de directe omgeving.

Miguel 12-10-2017 Via de website gekocht

met alle vertrouwen aan te raden!

Dit is een bedrijf die van A-Z snap hoe je de huidige klant op de gepaste wijze bedient en tevreden stelt! Absoluut een aanrader.

Marieke 12-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

'S avonds besteld. Volgende dag in huis. Enige wat jammer is is dat TNT-post geen indicatie kan geven van de bezorgtijden waardoor je de hele dag aan huis vast zit. Misschien uitkijken naar een bezorgbedrijf dat dat wel kan? Anders had ik jullie een 10 gegeven..

Brigitte 12-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service Deskundig en vriendelijke medewerkers

Uitgebreide keuze en goede uitleg op de website. Deskundige en vriendelijke medewerkers. Snelle levering en een prima service.

M. Brink 12-10-2017 Via de website gekocht

Prima, zoals altijd.

Het is zoals altijd, prima levering. Op tijd. Alleen was het een enorme doos voor enkel een toetsenbord.

Mjm van Delft 12-10-2017 Via de website gekocht

Snel en complete levering

Het bestelde werd snel geleverd in goede staat. De website is toegankelijk en belt je bij jet maken van de keuze

Van Ginkel 12-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Ik heb voor Cool Blue gekozen omdat ze een duidelijke website hebben en hun afspraak nakomen met voor 23.59 uur besteld de volgende dag in huis. Goede service

Looman 12-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Brengt zonder kosten, zonder mopperen op de hoogste etage met de smalste trappen.
Nemen alle rommel mee, installeren en draaien proef. Blijven vriendelijk !

Nolf Caroline 12-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Om 21u besteld en om 9u reeds geleverd.
Super snelle service en levering.
Zeer tevreden daarmee !!!!

Kelly van Luijk 12-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Al meerdere keren via Coolblue iets besteld en altijd tevreden geweest. De levering is ook altijd de volgende dag en als je toch niet tevreden bent met je aankoop dat heb je heel snel je geld terug. Je hoeft het alleen even aan te geven en dan krijg je een retourlabel. Twee weken geleden heb ik een bericht gestuurd naar Coolblue omdat het knopje van mijn camera (die uiteraard gekocht was via Coolblue) bleef hangen. Ik kreeg meteen een retourlabel, ik werd van elke stap die er uitgevoerd werd op de hoogte gehouden per email, en na een aantal dagen had ik de camera weer terug. Uiteraard netjes gerepareerd. Ik ben heel erg tevreden met de service van Coolblue!

Evelien van den Houten - Visser 12-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering

ideaal voor mij om bijvoorbeeld cadeautjes te kopen voor collega's vanwege jubilee e.d.
Het is snel besteld en wordt keurig afgeleverd op mijn werkadres.

Hnk 12-10-2017 Via de website gekocht

Keurig op afgesproken moment geleverd; goede informatie

Duidelijk. Bestellen en betalen werkt prima en de besteling wordt op het afgesproken moment geleverd. Keurig verpakt in een mooie blauwe doos.

Petra 12-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Goede en snelle levering, zondag besteld, maandag in huis, super!
Netjes verpakt, prima! Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan kennissen of familie

John 12-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig geleverd

Overzichtelijk keuze kunnen maken voor product. Aflevering keurig op tijd en door de mannen keurig op zijn plaats gezet en aangesloten. Oude apparaat meegenomen samen met het verpakkingsmateriaal.

Fbk 12-10-2017 Via de website gekocht

Goede website

Duidelijke, overzichtelijke site.
Coolblue’s keuze helpt om een goede keuze te maken. De reviews zijn handig.

Arjen 12-10-2017 Via de website gekocht

Allround goede service

Duidelijke presentatie van producten op de website. Als je echter bovenop de combinaties nog extra spullen wilt, is onduidelijk hoe je die in je boodschappenmand moet krijgen. Heb daar lang mee zitten knoeien.
Jammer dat wel de oude wasdroger wordt meegenomen, maar oude strijkijzer en strijkplank, ook net vervangen, niet. “Gaat schuiven in de truck meneer en kan dan andere producten beschadigen.” Gaat niet om de jongens die kwamen afleveren en installeren, want die waren op tijd, super snel en vriendelijk.

Jacqueline Vervuurt 12-10-2017 Via de website gekocht

Zondagmiddag besteld en maandagmorgen bezorgd geweldig.

Enkele maanden geleden voor het eerst bij Coolblue via de website een Apple product gekocht, zeer tevreden de prijs was goed zelfs goedkoper dan bij andere verkopers.Daarom ook nu weer voor Coolblue gekozen.
De site is goed overzichtelijk, veel keus in diverse merken. Snelle levering en de prijs is ook gunstig.

Marloes 12-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

We hebben hier een koelvries combie besteld via internet. Veel lol gehad om de bijbehorende 'wachttherapie' en de suggestie om zelf geknipte confetti over de bezorgers heen te gooien. Koelkast werd snel geleverd, ik werd 20 minuutjes van te voren gebeld dat ze er bijna waren en de combi stond in 10 minuten uitgepakt op zijn plek. Als kers op de taart werd zowel de oude koelkast als de vriezer mee terug genomen. Super!

Martin 11-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Op zondagavond besteld en op maandagavond al geleverd. Goed verpakt. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Rob 11-10-2017 Via de website gekocht

Zoals alijd perfecte service

Coolblue heeft een overzichtelijke website, goede en snelle service zoals je van Coolblue kan verwachten

Ineke 11-10-2017 Via de website gekocht

De service( in mijn geval per app-contact is geweldig!

Duidelijke website mer verwijzing naar klantenservice
Artikelen overzichtelijk;
Verschillende artikelen vergelijken is lastig en zou duidelijker moeten!