Deze score is berekend op basis van 2182 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frank 07-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en adequate levering

Makkelijke shop zonder nonsens. Ook een lekker vlotte shop qua responsetijd. Vlotte en makkelijke betaling- geen fratsen- goede verzorgde site en service!

Meral erdin 07-10-2017 Via de website gekocht

Snel service

De levering was hellemaal in orde en veilig ingepakt de antwoorden op vragen was snel en heel klantvriendelijk ik zal zeker nog meer hbij coolbleu bestellen😊😊😊

Poirtje 07-10-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, correct en een snelle levering. We hebben al eerder bij Coolblue.nl gekocht en nog nooit problemen gehad

Ayten Uysal 06-10-2017 Via de website gekocht

Makkelijk online bestellen goede service. Goede levering en ben blij dat ze mijn oude wasmachine hebben meegenomen zonder enige extra kosten.

Karmen 06-10-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe tablet, en de prijzen bleven steeds wisselen bij online vergelijken. Bij coolblue was de prijs het allerlaatst, ik heb toen geen moment getwijfeld en direct besteld. Ik kon zelf m'n leverdatum uitkiezen en werd via de mail op de hoogte gehouden van mijn bestelling en verzending.

Gerard 06-10-2017 Via de website gekocht

Van bestellen tot bezorgen, Coolblue dat is pas Service

Ik bestel al jaren bij Coolblue, na mijn eerste bestelling jaren geleden ben ik bij Coolblue gebleven.
Voor de vriendelijkheid aan de telefoon de Service en bezorgen is uitstekend, ook omdat ik op de site van Coolblue terug kan zien wat mijn bestellingen in al de jaren zijn geweest. 10+ voor Coolblue

Eric 06-10-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment,goede service en snelle levering.

Inmiddels al vaker wat gekocht bij ze,en nu een wasmachine.zonder morren wordt deze naar boven gebracht en aangesloten.Erg vlotte levering,binnen 1 dag stond hij er.Houden je goed op de hoogte van de levering,en vlak ervoor wordt je keurig gebeld.

Gideon 06-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Altijd goeie service en snelle levering! Geen verzendkosten maakt voor mij ook n groot verschil en bepaalt mijn keus voor coolblue!

Natascha & Pim 06-10-2017 Via de website gekocht

Top Service!

Zeer tevreden over de verwerking van de bestelling van onze wasmachine. Allereerst een prettig en duidelijk telefonisch gesprek gehad met Lennart die ons meer informatie kon geven over de wasmachine en deze direct voor ons heeft besteld. De betaling kon gedaan worden via een betaallink in de mail. Daarnaast geweldige service bij de bezorging en aansluiting van de wasmachine door de bezorgers, ze waren op tijd en bleven tot de machine draaide.

www.speelgoedshop.nu 06-10-2017 Via de website gekocht

Goede service voor een goede prijs!

Prima site met veel informatie en leuke features! Daarnaast is het natuurlijk top dat er nooit verzendkosten worden berekend!

Stan 06-10-2017 Via de website gekocht

Service zoals je het graag wilt hebben

Voor electronica kom ik eigenlijk altijd bij CoolBlue terecht. Prijs is ok. Service is beter. Daar gaat het uiteindelijk om.

walter 06-10-2017 Via de website gekocht

goede persoonlijke service

Laagste prijs en bezorging dezelfde dag. Dit ging helaas toch fout bij post nl waardoor apparaat en dag later geleverd werd. Mailtje gestuurd en kreeg zonder discussie extra bezorgkosten terug en een waardebon met een aardig mailtje er bij Goed geregeld.

Van leeuwen 06-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Hele snelle service en fijne levering. De wasmachine en droger staan bij ons op een moeilijk neer te zetten plek. Ze hebben het keurig neergezet en de oude wasmachine en droger meegenomen. Wasmachine en droger zeer tevreden mee tot nu toe.

Chantal 06-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, aansluiting en geen rommel!

Snelle en goede service. Droger volgende dag geleverd. Binnen 15 minuten stond de nieuwe droger aangesloten en gecontroleerd op zolder en de oude + verpakkingsmateriaal in de bus. Geen troep, perfect geregeld dus.

Marianne 06-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Goede website, goed contact en gemakkelijk afspraak te maken, welke ook keurig wordt uitgevoerd. Volgende keer weer Cool Blue!

H Oudijk 06-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige, vriendelijke service

Vlot, vriendelijk en accuraat.
Ik had twee uitermate vriendelijke bezorgers, geen moeite was hen te veel.

Gerdo Lansing 06-10-2017 Via de website gekocht

Komen belofte niet na

Ze adverteren met "voor 23:59 besteld, morgen in huis". Ik heb om 13:50 besteld, maar de volgende dag was er niets.
En dit is niet de eerste keer

Officiele reactie van Coolblue 06-10-2017

Beste Gerdo,

Wat onwijs vervelend dat jouw bestelling niet de volgende dag in huis was. Dat is zeker niet de service die jij van ons kan en mag verwachten. Onze excuses voor het ongemak. We zouden graag met jou uitzoeken hoe dit al een paar keer mis kon gaan bij jou. Zou jij ons, indien gewenst, via geenglimlach@coolblue.nl een mail willen sturen met jouw ordernummer en een korte toelichting? Dan kunnen wij met de desbetreffende vervoerder bespreken hoe dit voortaan te voorkomen is.

Mortiaux 06-10-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service

Was mijn eerste bestelling bij Coolblue en ben erg tevreden over de service.
De artikelen in de Web Winkel staan duidelijk omschreven en vanaf het moment van bestelling is de verwerking en verzending tot in de puntjes te volgen tot aan aflevering
en dat is Super! Een echte aanrader!

Hans 06-10-2017 Via de website gekocht

Jbl speaker besteld volgende dag binnen. Helemaal top .ik heb vraag gesteld via mail keurig bericht van mail ontvangen maar tot op heden geen antwoord gekregen .beetje jammer .

Erik 06-10-2017 Via de website gekocht

Goede website met concurrende prijzen.

Goede service en levering na een dag. Coolblue heeft bovendien veel stenen vestigingen en dat is altijd makkelijk i.v.m. de service.

Sjaak 06-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb een blender 's-avonds om 23.00 uur besteld en had eigenlijk helemaal geen overdreven haast. Verbaasd was ik dat de volgende ochtend om 10.30 al geleverd werd. Binnen 12 uur dus. Geweldige snelle service!

Anita 06-10-2017 Via de website gekocht

Prima

Snelle levering na bestelling, duidelijke informatie via mail, tips en handleiding bij het product via mail

Albert 06-10-2017 Via de website gekocht

Altijd blij en tevreden

Mijn laatste aankoop bleek defect. Natuurlijk kun je het product dan kosteloos retourneren voor een nieuw product. Coolblue legde voor mij het nieuwe product de volgende dag klaar op de vestiging van mijn keuze. Super, na aanvankelijk teleurstelling door Coolblue alsnog heel snel genieten van de nieuwe oordopjes.

NICKYII 06-10-2017 Via de website gekocht

Correcte en goede service

Ik kan het moeilijk blijven herhalen bij elke bestelling die ik plaats. Het begint een beetje vervelend te worden. Mochten jullie niet zo correct, snel en goedkoop zijn, ik reeds op een ander zou zijn gegaan. Niet dus. Jullie blijven nr 1. Niet te kloppen op snelheid en prijs.

De Wit 05-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Tijdstip levering werd duidelijk en tijdig gecommuniceerd, prima service bezorgers.
Bestelling via website verliep gemakkelijk.

Vincent 05-10-2017 Via de website gekocht

Fantastische service.

Wonderbaarlijk genoeg kreeg ik cartridges voor hp in het doosje van canon. Die medewerker snel omgezet en vanwege afwezigheid van het product kreeg ik een compensatie voor het prijsverschil. Uitstekend snel en correct geholpen

André 05-10-2017 Via de website gekocht

Een echte aanrader!

Coolblue heeft een duidelijke site waarop het productaanbod goed vindbaar is. bestellen en betalen is zeer makkelijk. Na bestelprocedure belooft Coolblue je op de hoogte te houden van het bezorgmoment en belooft bij bestelling voor 23.59 uur de dag erna te leveren. Alle beloften zijn tijdig, keurig en correct nagekomen. Nieuwe apparaat (condensdroger) netjes op tweede etage geplaats, oude condensdroger meegenomen en verpakkingsmateriaal eveneens meegenomen.
Coolbleu, ga zo voort!!

Marty 05-10-2017 Via de website gekocht

FANTASTISH!

Mijn voorkeur gaat altijd eerst uit naar coolblue! Omdat daar heel veel reviews bij de producten staan waar je echt wat aan heb. En natuurlijk omdat ze betrouwbaar zijn en de service heel goed en snel is! Erg tevreden

Familie 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

De bestelde wasmachine werd snel geleverd. Gedurende de bezorgdag werd keurig gecommuniceerd over de verwachte levertijd. De oude wasmachine werd kostenloos meegenomen. De nieuwe gratis geïnstalleerd. Tot slot werd spontaan aangeboden de droger nog even terug op zijn plaats te zetten. Kortom: prima service!

Frank 05-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering + plaatsen!

Zelf heb ik voor Coolblue gekozen omdat ze het product leveren + op de plaats zetten. Ook omdat het product op voorraad was en dus snel geleverd kon worden. Wat dus ook gebeurd is.

Michel 05-10-2017 Via de website gekocht

valt tegen

Ik kocht een Acer780TC. Ik wacht al bijna 7 dagen op een audio driver. Ik heb dus geen geluid. Het eerste advies was: probeer het met een andere computer. Zo gezegd, zo gedaan. Maar toen bleek dat die het ook niet deed. En nu gaat zelfs de nieuwe Samsung monitor niet meer aan. Vermoedelijk worden deze problemen veroorzaakt door Windows 10. Een incompleet programma waar ik niet om heb gevraagd. Maar het zit erop en ik kan dat niet terugzetten naar W8. Ik heb er inmiddels 2 x 8 uur aan besteed en nog geen oplossing. Ik wil dat iemand komt helpen. Kan iemand mij ajb (echt) helpen?

Officiele reactie van Coolblue 05-10-2017

Hallo Michel,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je zoveel problemen ondervindt met het instellen van het geluid. We willen graag voor je aan het werk om het op te lossen. Zou je de benodigde gegevens naar ons kunnen e-mailen? Dit kan naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Ook is het mogelijk om deze vraag te stellen op 1 van onze Social Media kanalen of WhatsApp. We zien je reactie graag tegemoet.

Groet,

Tom Bier 05-10-2017 Via de website gekocht

Aandacht voor de klant

Jullie nemen tijd voor de klant met duidelijke website, goede klantenservice en uitstekende bezorging.
Top!!

Mariska Jansen 05-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Snel geleverd, goede uitleg apparaat, vriendelijke mannen, alleen geen afval meegenomen helaas. Dit moet ik zelf naar de stort brengen.

Charlotte 05-10-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Topservice!

Duidelijke website, mooi productaanbod en snelle levering / beschikbaarheid. Vlotte en vriendelijke service, zowel online als in de winkel.

Slechte service 05-10-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Produkt was uitverkocht. Daarnaast werd het produkt de volgende dag geleverd terwijl ik verzocht had om op een zaterdag te leveren. met als resultaat dat ik het mocht ophalen bij een post.nl afhaalpunt.

Conclusie alles niet voor een glimlach.

Officiele reactie van Coolblue 05-10-2017

Hallo,

Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat het niet helemaal goed ging bij het bestellen en het afleveren van je bestelling. We kunnen het ons goed voorstellen dat je ervan baalt om naar een PostNL afhaalpunt toe te gaan, terwijl je graag je pakketje thuis afgeleverd wilt krijgen. We willen graag kijken wat er precies is mis gegaan. Deze feedback kunnen we dan meenemen om ervoor te zorgen dat we écht alles voor een glimlach doen. Een terugkoppeling mag je naar ons versturen via 1 van onze Social Media kanalen. We zien je reactie graag tegemoet en dan kijken we gelijk met je mee.

Groet,

Anne1302 05-10-2017 Via de website gekocht

De levering was geweldig, super aardige gasten, super snel aangesloten. De wasmachine is verder prima.

Hook1961 05-10-2017 Via de website gekocht

Hele net bezorgers. Goede communicatie vooraf. Bij levering alles heel keurig gedaan. Petje af, daar kunnen anderen nog veel van leren.

Patricia 05-10-2017 Via de website gekocht

Mooie makkelijke website, snelle verzending

Snelle levering. Goed verpakt, leuke stickers erbij, maakt t net wat persoonlijker. Duidelijke en makkelijke website.

Ed 05-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service tijdens de levering

De levering van de Miele wasmachine was uitstekend. De wasmachine was meer dan 100 kg en werd zonder onderbreking vanuit de auto in 1 keer naar de 2de etage gebracht, aangesloten en in werking gesteld. De oude machine, ook een Miele, werd daarna zonder onderbreking naar beneden gebracht.

Fréderique 05-10-2017 Via de website gekocht

Wasmachine besteld en deze werd de volgende dag bezorgd. Er was via de mail een tijdslot gegeven, maar ik zag al op de site dat ze er zeer waarschijnlijk sneller zouden zijn.
Er werd netjes gebeld of ze eerder kon komen, dat vond ik niet erg, graag zelfs.
Wasmachine werd netjes en retesnel naar zolder gebracht zonder schade oid. Netjes aangesloten, en getest met het schoonmaakprogramma. Kleine uitleg over het apparaat en weg waren ze weer.

Frits 05-10-2017 Via de website gekocht

Logistiek partner (Post NL) laat het afweten

Afgelopen donderdag 28 september bestelde ik bij u een koffiezetmachine. De bestelling werd via e-mail bevestigd.
Via track/trace-informatie van Post NL zou de bestelling worden uitgevoerd op vrijdag 29 september 10.30 u – 12.30 uur. Geen Post NL-auto gezien.

Na 12.30 uur nieuwe melding van Post NL: bezorging vindt plaats op zaterdag, tijdstip niet bekend.

Bij mij thuis was er die zaterdag iemand aanwezig om de bestelling in ontvangst te nemen. Op de track/trace-informatie werd op enig moment zichtbaar: we hebben u gemist! Maandag wordt een nieuwe poging gedaan. Hoe kan dit bestaan?
Vervolgens maandag 2 oktober een melding, dat tussen 18.00 – 22.00 uur een bezorgpoging zou plaatsvinden (had ik zelf zo gevraagd).
Om 14.00 uur wordt er gebeld: Post NL staat voor de deur met de bestelde koffiezetmachine.
Ik zou de winkel aanbevelen, maar de logistieke partner Post NL zeker niet.
Ik heb hierover met CoolBlue gecommuniceerd. Vond het heel vervelend. Als compensatie voor het gedoe kortingsbon gekregen.

Helle 05-10-2017 Via de website gekocht

Product en service volgens verwacting

Snelle levering. Zonder enkele probleem had ik achteraf de leveradres kunnen wijzigingen en het beste is dat je bij telefonisch contact met de klantenservice de wachtmuziek kan uitschakelen :)

Rick 05-10-2017 Via de website gekocht

Totale service

Op zoek naar n OLEDTV kwam ik bij CoolBlue uit, ook op aanraden van familie. De uitleg en de prijs was helder alleen zag ik niet direct de mogelijkheid van andere bezorgtijden. N belletje naar de helpdesk, waar n aardige en vooral heldere gozer opnam, gaf de oplossing. Ik had er bij het bestellen gewoon overheen gekeken. Goede info daarna over de bezorging en ik heb m binnen. Snel en goede service. Ben helemaal happy en zit opeens wel veel op de site van coolblue te kijken.

H. 't Hart 05-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service bij aflevering

Tenslotte gekozen voor deze winkel vanwege prijs en makkelijk vergelijken van de vele aangeboden apparaten, ook in combinatie met andere websites.

Hans 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima Service

Wasmachine keurig volgens afspraak geleverd en zonder problemen op de juiste plek (onder de droger) neergezet. Oude machine afgevoerd en aa vertrek van de bezorgers leek het net of het altijd zo gestaan had.

Diana 05-10-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige serves

Vriendelijk personeel. Goede uitleg. Veel op voorraad, top winkel. Een aanrader voor iedereen. Vooral als je nog niet weet wat je wil kopen.

AB 05-10-2017 Via de website gekocht

Prettig winkelen!

CoolBlue is makkelijk shoppen. En je wordt goed op de hoogte gehouden wat wanneer gebeurd. Erg prettig!

Jan Thönissen 05-10-2017 Via de website gekocht

Perfect en eenvoudig

Het zoeken op de site gaat gemakkelijk en bestellen gaat even gemakkelijk. De levering, zoals normaal, goed en snel.

R.Tjiealoi 05-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en geweldige service.

Kopen vaker bij Coolblue en lees eerst de productinfo en revieuws,dan is de beslissing gauw gemaakt. Service/levering en garantie zijn uitstekend !!

Bouke de Jong 05-10-2017 Via de website gekocht

Correcte levering

Goed productassortiment, snelle en correcte aflevering door beleefde mensen. Bezorgers stelling zich netjes voor en plaatsen apparatuur correct.