Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

karin 29-09-2017 Via de website gekocht

Rick en super Rick

Ik ben blij met Coolblue. Ze maken hun slogan waar, alles voor een glimlach. De site (ook mobiel) is heel gebruikersvriendelijk. De service is ook super. "XXXX en superXXXX" hebben de nieuwe wasmachine netjes tot aan de zolder bezorgd, aangesloten en het oude apparaat weer meegenomen. Ze waren iets te laat, maar belden daar netjes over. Ze hadden zelfs nog een attentie voor de kids die thuis waren.

marie-louise janssen 29-09-2017 Via de website gekocht

Service en product zeer goed.

Ben zeer tevreden over mijn aankoop en de levering ervan.Was laat met bestellen ,lukte niet helemaal via internet .Klantenservice gebeld in de laatste min.van de tijd.Zeer correct te woord gestaan en de medewerker deed alle moeite om me als nog te helpen. Super!!Vervolgens toch de bestelling via internet gedaan ,keurig de dag erna (zondag) geleverd.Kortom....Chapeau...een welverdiende 10.

Tonny vW 28-09-2017 Via de website gekocht

Zondagmiddag besteld, maandagochtend geleverd. Lekker snel en je wordt goed op de hoogte gehouden hoe laat en welke bezorger komt leveren. Top!

holly-go-lightly 28-09-2017 Via de website gekocht

Simply no room for improvement!

- betrouwbaar
- heel snel
- efficiënt
- competitieve prijzen
- brede assortiment / keus
- klantvriendelijk

Brian 28-09-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Op zaterdagavond een HDMI-Displayportkabel besteld omdat de vorige defect was gegaan. En netjes volgens afspraak op zondag geleverd (transportkosten 0,00)
Prima kwaliteit kabel en werkt perfect.

Lars 28-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Bestellen en levering waren erg goed. Helaas hadden de bezorgers weinig trek om in een smalle doorgang de wasmachine aan te sluiten. Onder een losstaand keukenblad was hun argument dat ze niet onder kastjes mochten werken, erg jammer...

Jacob van den berg 28-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling

Altijd vlot en goede traject weergave hoever de bestelling is al weer enkele jaren klant van Coolblue met diverse artikelen altijd goed😊

Ronald Boomsma 28-09-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach...

Coolblue heeft opnieuw een glimlach op mijn gezicht weten te krijgen door hun leuke, creatieve en vooral geestige, maar zeker ook professionele behulpzaamheid die ze me hebben geboden bij de aanschaf van mijn product.

Jan K 28-09-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Omdat ik opzoek was naar een wasmachine kwam ik bij Coolblue.nl vanwege hun service. Wasmachine op de plek zetten (dat is bij ons op zolder), aansluiten en kapotte machine weer meenemen. Dit alles werdt uitstekende en met een lach door de beide heren gedaan. Perfect geregeld!

Offenberg/Horneman 28-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle levering

Duidelijke omschrijving produkt en grote keuze. Gemakkelijk betaal comfort. Goede feedback. Erg vertrouwd.

Peter 28-09-2017 Via de website gekocht

afleveren ondermaats tot twee keer toe niet geleverd

Heb gekozen voor cool blue van wegen de prijzen en dat er snel geleverd kon worden
Bleek allemaal niet zo te zijn
Afleveren zal cool blue moeten verbeteren

Hey Peter,

Wat onwijs jammer dat je niet zo te spreken bent over ons. Uit jouw bericht maken we op dat er met het leveren iets niet goed gegaan is. Hiervoor onze excuses. Mocht je dit nog toe willen lichten, dan mag je een e-mail sturen met jouw ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan zullen wij gaan kijken hoe dit beter kan.

Groet,

Martin 28-09-2017 Via de website gekocht

Goed en supersnel!!

Vlak voor 12 uur 's-nachts rugzak besteld en hup volgende dag al bezorgd. Ik vind dat super. Website is ook heel makkelijk in gebruik.

A.J. 28-09-2017 Via de website gekocht

Klantenservice 100%

ik heb nu meerdere artikelen bij Coolblue gekocht en daardoor de bezorgdienst ontmoet en een paar keer telefonisch contact met de klantenservice gehad. Al die contacten verliepen naar behoren, 100% tevreden.

L.W de Roode 28-09-2017 Via de website gekocht

top bedrijf

dit is echt een bedrijf naar mijn hart, service echt klasse.
zelfs de levertijd kan iets aan gedaan worden echt top

JanV 28-09-2017 Via de website gekocht

Kan op de service niets aanmerken. Top!

Uitgebreid rondgekeken en gebruik gemaakt van reviews. Goed overzicht en dan tot keuze komen. Ideaal.

M Monsee 28-09-2017 Via de website gekocht

Wesite makkelijk in gebruik, snelle levering, alles netjes verpakt!
Betaling gaat ook heel snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ik ben zeer tevreden.

Herman 28-09-2017 Via de website gekocht

De beste webshop die ik ken

Voortreffelijke productinformatie op de website. Vergelijkingsmogelijkheden tussen de verschillende modellen. Vlotte bestelprocedure. Snelle en correcte levering.

Inge 28-09-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Via coolblue o.a. een broodmachine gekocht. Per produkt staat er een uitgebreide omschrijving op de website. Ook de mogelijkheid om via verschillende kanalen info te vragen is erg prettig. Je krijgt ook snel reactie op je vraag. Verzending is snel en alles is netjes verpakt. Dit zal niet de laatste keer zijn dat ik hier iets bestel!

Rene 28-09-2017 Via de website gekocht

Nog nooit zo snel een machine wissel gezien

Eenvoudig te bestellen. Snelle en correcte levering. Zeer up to date.
Binnen 15 min was de oude machine weg en stond de nieuwe op zijn plek te draaien.

Nicole 28-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Onze wasmachine begaf het. Coolblue biedt naast een snelle service ook een meeneem service voor de oude machine en het verpakkingsmateriaal! Ideaal. De wasmachine werd netjes en voorzichtig omhoog getild en geinstalleerd!

Het persoonlijke kaartje de volgende dag maakte de goede ervaring compleet :-)!

L. Schoones 28-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf.!! Qua planning , levering en service

Alles van bestellen tot levering prima geregeld. Keurig tijdsindicatie van levering die nauwelijks afwijkt, met vantevoren een sms bericht en belletje,

willem 28-09-2017 Via de website gekocht

hele goede service

Makkelijk bestellen en een goede service.Nadat je je artikel thuis heeft ontvangen krijg je nog een mail met tips voor hetgeen je gekocht heb.

henk bakermans 28-09-2017 In de winkel gekocht
eindhoven

kwalitatief, vriendelijk en gedienstig personeel,

goede verzorgde ontvangst, snelle en goede levering, gedienstig en kwalitatief personeel, erg informatief.

M. de Mooij 28-09-2017 Via de website gekocht

zoals altijd geweldig goed

cool bleu is een erg goede winkel.. we bestellen er praktisch alles. je word goed op de hoogte gehouden van de zending. als iets niet goed is kan het altijd makkelijk retour.

Sonja 28-09-2017 Via de website gekocht

Goede service. Perfect afgeleverd door post.nl

Overzichtelijk en een duidelijke website. Ik zou andere jullie aanbevelen. In de toekomst ga ik zeker weer wat bestellen bij jullie.

Frank Kortekaas 28-09-2017 Via de website gekocht

2x goed geholpen bij CoolBlue in korte tijd :-)

Voor de vakantie een DVD setje voor in de auto besteld - om de kids op vakantie zoet te houden. Na terugkomst bleek 1 van de afstandsbedieningen kwijt te zijn. Op de vraag of ik deze los kon nabestellen bleek dit inderdaad het geval, en nam Coolblue de kosten voor zijn rekening. Afgelopen week een WiFi extender gekocht, waarbij bleek dat deze niet aan mijn verwachtingen voldeed; ik kon niet en 2.4 Ghz en 5 Ghz tegelijkertijd activeren. Bij melding kwam Coolblue binnen een paar uur met een goed alternatief en werd het omruilproces snel in gang gezet. Ik ben dus zeer tevreden!

Vos 28-09-2017 Via de website gekocht

Prettige service met een glimlach!

Alles wat beweerd wordt over CoolBlue klopt. Een half uur van tevoren word je gebeld i.v.m de aankomsttijd. Er wordt nog vriendelijk gemeld of er aan bepaalde details is gedacht. Bij een wasmachine ging het over het ontkoppelen en droogmaken van de machine. Het apparaat wordt netjes naar de bestemde plek getild en het oude apparaat wordt meegenomen. Bij ons staat er een droger op de wasmachine. Dit tilden de jongens van CoolBlue zonder problemen (en extra kosten) op de wasmachine.
Je krijgt tips over het wassen en drogen. Alles wordt waterpas neergezet en de rommel wordt netjes meegenomen. Voor vertrek wordt nog een lijst langsgelopen. De klant kan aangeven of de bezorgers hieraan hebben voldaan.
Zeer fijne service!

Alphons (Fons) 28-09-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig, snel en goed bestellen? Cool Blue!!!

Website is overzichtelijk. Bestellen was eenvoudig en levering goed en snel en met track and trace goed te volgen.

Bart Dordrecht 28-09-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Goede prijs. Artikel makkelijk te vinden en geleverd binnen het tijdsbestek van PostNL. Dus zonder problemen de batterijen op tijd in huis.

Paul Flach 28-09-2017 Via de website gekocht

Ongelofelijk goede en snelle service.

Prachtige, duidelijke site. Heel overzichtelijk. Ruim aanbod, gemakkelijk te kiezen. Uitstekende bereikbaarheid en hulpvaardigheid. Men doet wat men beloofd! Prijsstelling uitstekend!

Joost 28-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Super service! Wasmachine in de avond besteld, volgende ochtend al in huis. Heeft al de nodige wasjes weggewerkt, gezien dankzij Media Markt al meer dan een week aan het wachten waren op een niet lekkende goed functionerende wasmachine.

Iets wat voor concurrent Media Markt heel erg moeilijk bleek.... Na het leveren van een defecte wasmachine. 3 dagen achter elkaar zitten wachten, maar geen enkele keer kwam er een nieuwe wasmachine. Toen was de maat vol en hebben we de wasmachine geannuleerd bij Media Markt en een wasmachine bij Coolblue besteld. Die was binnen een dag binnen, goed aangesloten en draait wasjes als een tierelier!

Voor mij duidelijk, nooit meer Media Markt. Voortaan meteen naar Coolblue!

Hans Amsterdam 28-09-2017 Via de website gekocht

Prima service en de wasmachine snel geplaatst

Dit was mijn tweede grote aankoop bij Coolblue. Door de vorige aankoop (vriezer) had ik besloten in de toekomst alle grote aankopen te doen bij Coolblue, zo ook deze keer. Ontzettend aardige bezorgers en lachend haalden ze de oude machine van bovene en plaatsten daarna de nieuwe. In een paar minuten tijd was hij al aangesloten en waterpas gezet. Onvoorstelbaar, Coolblue kan een voorbeeld zijn voor al die andere bedrijven. Ik ben super tevreden.

Edjuhhh 28-09-2017 Via de website gekocht

Beloofd is beloofd

Heel tevreden over de levering van de nieuwe iPad. Zoals beloofd voor 23.59 besteld de volgende dag in huis. En inderdaad de volgende dag in huis. Helemaal geweldig. Zeker als je er iemand mee kan verassen.

M Bakker 28-09-2017 Via de website gekocht

Het is makkelijk om online te bestellen en als er iets is,denken ze met je mee ,en snelle levering zonder verzendkosten

Esther 28-09-2017 Via de website gekocht

Service met een glimlach!

Wij kopen regelmatig spullen via Coolblue. De site is overzichtelijk met makkelijke zoek- en filterfuncties. Hierdoor is het bestellen een snel geklaard kunsje. Vervolgens krijg je een email met een geweldig filmpje en uitleg over de verzending. Via de track and tracé kan je je bestelling makkelijk volgen. Het je vragen kan je die allemaal kwijt bij de klantenservice. Persoonlijk kreeg ik al een glimlach van het keuze menu. Om vervolgens af te sluiten met je bestelling en een handgeschreven kaart. Ik word heel blij van Coolblue, echt service met een glimlach.

L. 28-09-2017 Via de website gekocht

Super slechte service

Alles wat fout kon gaan ging fout met de levering en het beloofde product. Vervolgens nog vele miscommunicaties door slechte informatie. Ik bestel in het vervolg ergens anders.

Beste,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat de levering van uw bestelling bij ons niet vlekkeloos is verlopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We kunnen ons goed voorstellen dat dit een frustrerend proces voor u geweest is. We willen hier dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden. Zou u ons, indien gewenst, een e-mail met uw ordernummer en een toelichting willen sturen op geenglimlach@coolblue.nl? Dan kunnen wij kijken waar het fout gegaan is en kunnen wij hier lering uit trekken. Wij kijken uit naar uw bericht.

Jaap Ernst 28-09-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Twee dagen op bestelling zitten wachten. Dus vóór 23.59 besteld, andere dag in huis is gewoon geen waar. Ook nog op verkeerde tijd bezorgd ( 's middags om 14.00 uur ipv 's avonds tussen 19.00 en 21.00 uur). In juni dit jaar hetzelfde gebeurd. Klantenservice die nergens antwoord op weet. Maakt beloftes niet waar! Twee keer alles fout gegaan, dus kom hier nooit meer.

Beste Jaap,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat wij tot tweemaal toe niet naar tevredenheid bij u hebben geleverd. We kunnen ons goed voorstellen dat als u het pakket op een bepaald tijdstip verwacht, dit dan ook op dat tijdstip wilt ontvangen. Hiervoor willen wij dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Dit is niet de service die u kunt en mag verwachten van ons. We zouden heel graag willen laten zien dat het ook anders kan.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een e-mail te sturen op geenglimlach@coolblue.nl? Dan zoeken we graag uit hoe wij dit in het vervolg kunnen voorkomen. Wij wachten op uw reactie.

Perry 28-09-2017 Via de website gekocht

Heb mijn glimlach terug!

Van een kapotte koelkast wordt een man niet vrolijk. Boodschappen kan je iedere dag vers kopen alleen koop je wel koud bier. Via de shop van Coolblue snel een goed en betaalbaar alternatief gevonden. De communicatie rondom de bestelling (uit voorraad leverbaar) alsook de aflevering is perfect. Na installatie voldoende 'mannen'boodschappen in huis gehaald. Mijn bier staat weer koud. Thanks Coolblue. Proost!

Koeveringb 28-09-2017 Via de website gekocht

Was tevreden

Ik ben sinds 2011 klant bij Coolblue en altijd zeer tevreden geweest tot deze week. Mijn verhaal begon half september. Ik heb toen bij Philips een probleem gemeld dat mijn TV een beeld gaf die voor de helft donkerder was (derde alweer). Nu is dit opgepakt door Philips waarbij tevens Coolblue is benaderd dat er geen nieuwe tv zou komen en ook geen reparatie. Dus met andere woorden ik zou geld terugkrijgen via Coolblue. Ik dacht fijn dan kan ik bij Coolblue een nieuwe tv bestellen en binnen enkele dagen zouden mijn kinderen weer tv kunnen kijken. Nou niet dus. Het begon dat er in een mail aangegeven stond dat ik een nieuwe tv kon bestellen. Nu wilde ik dit doen maar het ging niet. Coolblue gaf aan dat eerst de kapotte tv nog opgehaald diende te worden door Philips. Nou de mail zei toch heel iets anders. Maar ja achteraf realiseerde ik mij dat het best wel logisch was dus maar even gewacht. In de tussentijd zag ik dat dezelfde tv die ik wilde bestellen bij iemand anders 350,00 EUR goedkoper werd aangeboden. Ik Coolblue gebeld met de vraag of er korting gegeven kon worden. Uiteraard realiseerde ik mij dat dit niet de 350,00 EUR zou worden maar b.v. 50,00 zou ik al tevreden zijn geweest. Helaas Coolblue wilde hier niet aan mee werken. UUuh oke is een keuze. Na wat nadenken heb ik toch besloten om de tv dan toch maar bij coolblue te bestellen. Zo gezegd zo dus niet gedaan. Ondertussen was er een creditbrief van Philips bij coolblue gekomen waardoor ik kon bestellen. Meerdere keren heeft coolblue telefonisch en per mail het bedrag bevestigd wat ik tot mij beschikking had. Ik zou nog wel wat bij moeten betalen voor de nieuwe tv maar goed hij was dan ook duurder. Hierdoor kreeg ik het verzoek van Coolblue tot betaling van het openstaande bedrag. Zie ik tot mijn verbazing dat het te betalen bedrag hoger uitvalt dan van te voren werd aangegeven. Wat bleek. In 2015 had ik 75,00 EUR korting gekregen en die werd daar vanaf gehaald. Toen brak mijn schoen. Ik had geen zin meer om deze tv te kopen dus ik vroeg of men het geld terug wilde storten. Werd mij vrolijk verteld dat Coolblue dat niet doet maar dat ik nog een shop tegoed zou hebben. Uuhh WAT. Uiteindelijk een brief via mail gestuurd dat ik het koopcontract wil ontbinden en heb Coolblue verzocht om het geld terug te storten. Uit de laatste berichten wordt dit nu ook gedaan (telefonisch aangegeven). Moet het alleen nog afwachten.
Sorry Coolblue maar dit heeft voor mij de lol er wel vanaf gehaald om bij Coolblue nog iets te bestellen.

Beste,

Wij betreuren het ten zeerste dat u deze vervelende ervaring met ons heeft. Als uw bij ons gekochte tv defect is, dan wens u natuurlijk een oplossing hiervoor. Helaas is dit allemaal niet vlekkeloos verlopen. Wij bieden dan ook onze oprechte excuses aan voor de gang van zaken.

We zouden heel graag met u willen kijken hoe wij deze negatieve ervaring voor u op kunnen lossen. Zou u daarom een e-mail willen sturen met daarin al uw gegevens en ordernummer/retournummer naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij direct aan de slag om dit voor u op te lossen en te voor komen dat dit nogmaals gebeurt.

Roy 28-09-2017 Via de website gekocht

Leuke combinatie van top service en redelijke prijzen!

Leuke combinatie van top service en redelijke prijzen! Ik heb meerdere producten in het verleden bij Coolblue besteld en nog nooit één keer teleurgesteld geweest. Prima virtuele winkel hoor!

Nantje 28-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Een belangrijk apparaat ging stuk.
Had met spoed een nieuwe nodig. Gunstige prijs en snelle levering!

Zaheri 28-09-2017 Via de website gekocht

Trage bezorging,

Het stond mijn besteling dag daarna thuis zou zijn , het is inmiddels 3 dagen na mijn besteling , nogsteeds geen pruduct.

Beste Zaheri,

Wat ontzettend balen dat uw bestelling na drie dagen nog steeds niet in huis is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We kunnen ons goed voorstellen dat u juist bij ons bestelt omdat het dan de volgende dag in huis is. Onze excuses voor het ongemak.

Wij willen graag kijken waarom uw pakket vertraging heeft en hoe wij u het pakket zo snel mogelijk doen toekomen. Zou u ons een e-mail willen sturen met uw naam, adres en ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken wij het daar direct met u op.

Nicky 28-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Prima uitleg op de site van het artikel
En snelle bezorging.
Ben al jaren een tevreden klant!
Dus een zeer goede winkel

Linda Roos 28-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!

Zondag om 15.00 wasmachine kapot. Bij coolblue nieuwe besteld en de volgende morgen om 10.00 stond ie al te draaien! Ik werd goed op de hoogte gehouden over de bezorgtijd en het klopte helemaal. Ze namen de oude en het verpakkings materiaal netjes mee.

Hajo 28-09-2017 Via de website gekocht

Als je bij Cool Blue besteld kun je er van opaan dat je de volgende dag je bestelling daadwerkelijk in huis hebt!

AvdB 28-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Deze webwinkel heeft veel keuze, een snelle service en is betrouwbaar. De prijzen zijn meestal de laagste.

Wim 28-09-2017 Via de website gekocht

super snel

het assortiment is erg uitgebreid, en de verzending, informatie en aflevering super snel. Navraag over mogelijkheden snel en deskundig beantwoord.

groot 28-09-2017 Via de website gekocht

goede service

goede service. er was vanuit samsung geen handleiding bij de tv geleverd, coolblue hierover gebeld heel vriendelijk te woord gestaan en handleiding netjes per email mogen ontvangen.

Karin 28-09-2017 Via de website gekocht

Zorgeloos!

Ik zocht een tablethoes. In de winkels niets passend gevonden. Op de website van Coolblue wel. De eerste keuze was niet goed de hoes paste slecht (slechte zaak fabrikant!). Retour zenden was makkelijk dat vond de dame bij het inleverpunt ook (makkelijk scannen tov andere leveranciers) en snel geld terug. De 2e zending was ok en snel geleverd. Ik voel me echt klant bij Coolblue!

Jaap 28-09-2017 Via de website gekocht

Lekker snel

Goede site, veel info en overzichtelijk. Naast productinformatie en produktvergelijking is ook de registratie en betaling zeer eenvoudig.