Deze score is berekend op basis van 3408 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lynn 21-10-2018 Via de website gekocht

Hele goede mobiel, snel en netjes verzonden

Ik heb voor cool blue gekozen. Vanwege de goede en snelle service. Als er een probleem is wordt er vrijwel meteen met me meegedacht. Voor deze mobiel heb ik gekozen omdat de camera en batterij erg goed zijn. Winkel is zeker een aanrader. De belangrijkste reden hiervoor is de aandacht voor de klant.

Theo Nauwelaerts 21-10-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en thuis gebracht.

Wat ik vind de website super en volledig bij met de producten. Goedkoop en thuis gebracht als ge iets koopt, ge moet er het huis niet voor verlaten. Een 10 is hier de gewoonste zaak.

J. Haesebeyt 21-10-2018 Via de website gekocht

Dat was snél!

Op vrijdagavond iets vóór 23 uur een bestelling geplaatst. ´s Anderendaags, 10 na 10 's morgens staat er al een nieuwe, werkende machine en is het oud toestel weg!
Heerlijk als gedaan wordt wat beloofd: vóór 24 uur besteld: de dag erna geleverd. Dit kon ook 's avonds geweest zijn maar zó snel: dat was snél!

Michelle 21-10-2018 Via de website gekocht

Super snel!

Makkelijke en overzichtelijke website, alles wordt goed aangegeven. Ze hebben erg veel keuze.
Bestelling gedaan en de volgende dag al thuis! Top.

JoJo 21-10-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Op zaterdagavond een Apple MacBook besteld welke op zondag geleverd zou worden. Bij levering bleek er een foutief artikel geleverd te zijn. Direct gebeld met de "klantenservice", maar deze wenste op geen enkele wijze mee te denken aan een acceptabele oplossing. Levering van het juiste artikel kon niet eerder plaatsvinden dan dat het foutieve artikel retour was ontvangen.

Beste Jolo,

Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er iets anders geleverd is dan besteld. Dit hoort natuurlijk niet en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Onze klantenservice probeert binnen de mogelijkheden met je mee te denken. Wellicht kunnen wij toch nog iets voor je doen. Graag ontvangen wij jouw ordernummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl

Ad Stroop 21-10-2018 Via de website gekocht

Snelle, accurate bezorging!

Mooie prijzen voor kwalitatief prima artikelen, die ook nog eens keurig op tijd en snel geleverd worden. Website ziet er verzorgd uit.

Marrieta 21-10-2018 Via de website gekocht

Blij met service

Snelle en prettige afhandeling. Kon laten bezorgen op tijd die mij uitkwam en werd goed op de hoogte gehouden. Alles klopte.

W. 21-10-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

De shop is zéér overzichtelijk, en de producten zijn
makkelijk te bestellen.
Ook de levering is goed en snel.

Nardjan 21-10-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, geweldige service

Coolblue heeft zo'n fijne website, veel beter dan de competitie. Daarnaast is de service op alle vlakken geweldig: de levering, de hulp bij vragen (gewoon via whatsapp), de tips over producten. Echt een aanrader.

Ront 21-10-2018 Via de website gekocht

Mooie website, gemakkelijk te bestellen en betalen, mogelijkheid op FB om te chatten en vragen te stellen.

Willemien 21-10-2018 Via de website gekocht

Wasmachine

Een vlotte en snelle levering, vriendelijk personeel
Zou iedereen aanbevelen bij coolblue hun aankopen te doen

MireilleH 21-10-2018 Via de website gekocht

Een super web-winkel

Ik had een laptop nodig. Maar ja, zoonlief speelde altijd minecraft op mijn oudere pc, en dat lukte niet op de laptop van mijn man, dus ik wist dat ik niet zomaar een laptop kon kopen. Een prettig gesprek via de app met een medewerker, met goede nuttige informatie, en ik wist genoeg! Die laptop heb ik nu alweer een jaar of 4, en sindsdien koop ik (bijna) al mijn consumenten-elektronica bij coolblue. En nog nooit teleurgesteld!

ton 21-10-2018 Via de website gekocht

aanrader

pas een reparatie verzoek ingediend bij coolblue om een warmte lamp te repareren hierbij geven ze aan dat het door drukte 3 weken kan duren maar binnen een week na goed op de hoogte gehouden te zijn door mail verkeer met waar mijn apparaat was en wat er gebeurd met het apparaat had ik binnen een week toestemming om een nieuw product te bestellen of geld terug ik heb uiteraard een nieuwe besteld top bedrijf in verkoop en retouren

Jannie Vreeke 21-10-2018 Via de website gekocht

Apparaat was defect, na contact met de klantenservice apparaat woensdag retour gestuurd en vrijdag alweer een nieuwe. In een woord super

Ron 21-10-2018 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Overzichtelijke website. Snel besteld goede prijs, duidelijke omschrijving van het product en super snel geleverd.

P. Hoogendijk 21-10-2018 Via de website gekocht

De service is top!

Ik koop al jaren bij Coolblue. De service is prettig ook wanneer er zaken niet goed gaan, dan wordt het goed opgelost. Wat ik erg fijn vind is dat Coolblue als een van de weinige webshop verzending meldingen geven waar je werkelijk op kan vertrouwen.

A. Raaijmakers 21-10-2018 Via de website gekocht

Alles naar wens verlopen.

Wat kan ik nog meer zeggen dan dat ik voor 100% tevreden ben. De levering, de betaling enfin echt alles is verlopen naar wens.

Laura vg 21-10-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

Meest klantvriendelijke (web)shop!

Ik ben sinds mijn eerste bestelling fan van coolblue. Elk product dat ik tot nu besteld heb, werd steeds de volgende dag/ochtend geleverd. Het grootste pluspunt hierbij is dat de leverancier zowel per sms als telefonisch een exact tijdstip doorgeeft zodat je niet een hele dag thuis hoeft te wachten. De leverancier(s) helpen ook steeds met de installatie en geven met een glimlach alle informatie die je nodig hebt.

Aletta 21-10-2018 Via de website gekocht

goed assortiment, goede prijs en prettige service

Bij de keuze van een nieuwe printer werd ik goed en vriendelijk te woord gestaan. Hiermee kon ik op andere plekken naar meer informatie zoeken. Nadat ik mijn keuze had gemaakt en de printer had besteld kreeg ik vooraf al handige instructies voor het in gebruik nemen van de printer. Daardoor kon ik zonder gedoe de printer aansluiten en in gebruik nemen.

TSA 20-10-2018 Via de website gekocht

Levering via Bpost later dan beloofd

Bestelling op vrijdagmiddag en ‘s avonds een telefonische confirmatie gehad dat de levering zeker op zaterdag zou doorgaan. Zaterdag middag op de site van Bpost stond er dat de levering op de eerstvolgende werkdag zou doorgaan. Blijkbaar kan men op de leveringsbeloften niet vertrouwen zelfs na contactname met de servicedesk. Dit is ons reeds meerdere malen overkomem bij Coolblue. Het is mij onbekend of het probleem zich voordoet bij Bpost of niet met Postnl hebben wij tot nu toe nog nooit zulke problemen gehad.

Merlin 20-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar! Wat wil je nog meer?!

Gewoon goed. Ze maken waar wat ze beloven. Maken het jou gemakkelijk. Prijzen goed. Service heeel goed. Dus ja... wat wil je nog meer?!

MVolker 20-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en betrouwbaar

Goede site die gemakkelijk te gebruiken is, alles is voorradig en de levering is echt supersnel. Wat me ook goed bevalt is dat als klanten iets terugsturen omdat het product toch niet aan hun verwachting voldoet (dus niet als iets stuk is maar niet bevalt), ze het als 2e kans product aanbieden tegen een gereduceerde prijs.

Wil de Wit 20-10-2018 Via de website gekocht

problemen met betalen Mastercard werd niet geaccepteerd

Ik doe altijd alle betalingen via Mastercard, dan ben je n.l. verzekerd. Heb nog nooit eerder een bedrijf meegemaakt die mijn mastercard niet accepteerde. Hele kwalijke zaak, weet niet of ik nog wel een aankoop zou doen bij Cool Blue.

Beste Wil,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Ontzettend vervelend om te lezen dat de betaling via Mastercard niet gelukt is. In de e-mail die je van ons hebt ontvangen hebben wij uitleg gegeven over de situatie. Elke aankoop wordt afzonderlijk beoordeeld en daarom is er geen reden om in de toekomst niet bij Coolblue te bestellen.

Thea 20-10-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging, meerdere van dezelfde produkt de verschillen bekijken,op de hoogte gehouden van het moment van levering en
Keurig verpakt

eric 20-10-2018 Via de website gekocht

Coolblue voldoet aan perfectie

Deze winkel is het toppunt van perfectie.
geweldig tewoord gestaan door de telefoon,bezorging echt op tijd,en de jongens die het komen brengen zijn heel enthousiast,vriendelijk,keurig netjes,TOP!!!!!!!!!

Willem 20-10-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Slechte bezorgservice Coolblue

Gisteren TV gekocht. Zou vandaag bezorgd worden. Ik was gewoon thuis voor de bezorging, maar krijg een mailtje dat Coolblue dat ze me gemist heeft. Bezorger heeft niet aangebeld of niet even gebeld op mijn mobiele nr. Meteen na ontvangst van de mail met Coolblue Klanten “service” gebeld: er kan niks geregeld worden. Bezorger komt niet terug. Morgen (zondag) bezorgen kan ook al niet. Nieuwe planning is volgende week, moet dus nu een hele dag vrij nemen, want een tijdvak willen ze niet geven, ”Vandaag bestellen, morgen in huis” : vergeet het maar bij Coolblue !

Beste Willem,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Natuurlijk baal je. Je besteld iets en verwacht het netjes de volgende dag. Helaas hebben wij deze belofte niet waargemaakt. Graag willen wij kijken of we nog iets voor je kunnen doen en natuurlijk leren van de situatie.
Graag ontvangen wij ordernummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl
Wij kijken uit naar jouw e-mail

Inge 19-10-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Wasmachine stuk, wat nu. Al snel kwam Coolbleu voorbij op mijn zoektocht. Veel info op de website, makkelijk te bestellen. De volgende dag al vroeg info over hoelaat de levering ongeveer zou plaatsvinden. Kwartier daarvoor werd er gebeld. Een kwartier later draaide de was weer! Erg blij mee, top👍🏼👍🏼👍🏼

Riks Helder 19-10-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijke en snel, goed overzicht, breed assortiment, en voor de rest zou ik op dit moment niet zoveel kunnen verzinnen

Nyob 19-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede informatie

Heel goed idee om de handleiding van artikelen online te zetten bij het betreffende artikel. Afleveringstijdstip wordt goed gecommuniceerd.

Koos van IJsseldijk van IJsseldijk 19-10-2018 In de winkel gekocht
Zuidas Amsterdam

Aankoop MacBook Air

Ontvangst in de winkel zeer goed, erg vriendelijk en antwoord op al mijn vragen.
Ik ga zeker weer langs in de winkel of bestel online als ik wat nodig heb.
TOP.

Debora 19-10-2018 Via de website gekocht

goede service. Snelle levering. aardig personeel

De naamsbekendheid, en het snelle vinden op internet met de uitgebreide beschrijving en levering hebben mij doen besluiten om voor cool blue te kizen.

Michael 19-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk

Meestal een van de goedkoopste alternatieven met goede prijs-kwaliteitsverhouding. Goede en vriendelijk service en personeel. Site werkt overzichtelijk en is gebruiksvriendelijk. Als laatste is het de enige (web)winkel met goeie humor en die ik nog wel serieus kan nemen. Dat kan ik erg waarderen.

F. IJntema 19-10-2018 Via de website gekocht

Aankoop all in one printer

Was de goedkoopste en snelle levering. Goede verpakking en prima en snelle levering. Heel handig, doe ik vast vaker.

Ron van Wezel 19-10-2018 Via de website gekocht

Buitengewoon uitstekende service en bezorging.

Prima aanbod. Met juiste prijzen. Ze maken waar wat ze beloven. Aanrader. Zal lang jullie diensten gebruik maken.

Albert 18-10-2018 Via de website gekocht

Snel en op tijd.

Handig dat je weet hoelaat er bezorgd gaat worden. Het telefoontje een kwartier van tevoren is helemaal top; zodat je niet aan huis gekluisterd zit.

Ilya Rabinovich 18-10-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en behulpzaam

Een paar dagen geleden heb ik voor de negende verjaardag van mijn zoon een HP Pavilion X360 14-cd0937nd-laptop aangemeten, deze heeft een aanraakscherm en moet voor grafisch gebruik worden gebruikt met traceren pen. Toen ik naar de details op de Kieskurig zocht werd het model met een pen getoond en mij werd geadviseerd om maar de laptop van Coolblue te kopen. Ik schonk geen aandacht en bestelde de laptop. Op de verjaardag van mijn zoon hebben we het pakket geopend en ontdekt dat er geen pen in de verpakking zat. Ik heb de klantenservice van Coolblue gebeld en zij hebben mij erop gewezen dat op hun website de computer zonder pen komt. De medewerker met wie ik heb gesproken was zeer vriendelijk en begreep mijn klacht. Maar volgens het Coolblue-beleid neemt de winkel geen enkele verantwoordelijkheid op zich voor advertenties op andere websites. Ik ben dit antwoord zeer teleurstellend want het is de website van Kieskeurig en het heeft een zeer goede reputatie. Meer dan dit zou ik verwachten dat op dit niveau van promotie alle details van het aanbod hetzelfde zouden moeten zijn.

Beste Ilya,
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Mooi cadeau om je zoon te geven, balen dat het dan toch mis gaat.
Je hebt voorwerk gedaan op de site van kieskeurig, helaas is dat geen verkoopsite van Coolblue en daar kunnen we daarom ook geen verantwoordelijkheid voor nemen. Op de site van Coolblue zelf vertellen we wat er en wel niet inzit. Dit is de verantwoording van de klant om te lezen.
Om je toch een kleine glimlach te bezorgen, willen wij graag het ordernummer ontvangen. geenglimlach@coolblue.nl

Anouk 18-10-2018 Via de website gekocht

Goede service maar bezorging via PostNL is waardeloos

Coolblue is een fantastisch bedrijf, maar ze moeten denk ik snel een andere leverancier gaan vinden want PostNL-bezorgers komen nooit opdagen binnen de aangegeven tijdvakken en dat is zeer frustrerend omdat je er toch speciaal voor thuis blijft. Andere webshops hebben het wat dat betreft toch beter voor elkaar met Dhl of Dpd want deze bedrijven houden zich wel aan de tijdkaders.

Beste Anouk,

Bedankt voor je review. Vervelend te lezen dat de levering met PostNL niet volgens afspraak is gegaan. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Wij monitoren dagelijks onze leveringen met PostNL en bespreken dit altijd.
Helaas is het niet mogelijk om de overstap te maken naar een andere vervoerder.

Ondanks de vertraging, wensen wij je veel plezier met je bestelling.

Lodewwijk van Houwelingen 18-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Correcte afhandeling en snelle
levering van het door mij bestelde product,een aanrader.Ik zou zeker,mocht het nodig zijn weer een bestelling plaatsen.

K 17-10-2018 Via de website gekocht

Geweldig service

Snel bezorging en zeer klantvriendelijk personeel. Stond snel op zijn plek en oude product meegenomen voor recycling. Wasmachine is simpel te bedienen en doet wat verwacht wordt. Veel programma keuzes.

Wim 17-10-2018 Via de website gekocht

goede service

Tot aan het verlopen van de garantietermijn uitstekende service.
Toen mijn TomTom Go 60, ca drie dagen na het verlopen hiervan, weer was uitgevallen, kon GPS-shop/CoolBlue niets smeer van mij doen.
Helaas

J 17-10-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Coolblue bied een ruim assortiment tegen een schappelijke prijs. Daarnaast is het vandaag besteld morgen in huis iets wat mij erg aanspreekt.
Ik heb al diverse producten van Coolblue gekost en eigenlijk nooit problemen gehad, zelfs toen een keertje iets niet goed was was de service ook prima!

Willem A 17-10-2018 Via de website gekocht

beoordeling reviews op Coolblue doorgestoken kaart

Coolblue doet zich voor als een klantvriendelijke en transparante winkelketen die eerlijke consumentenvoorlichting geeft. Helaas heb ik een zeer teleurstellende ervaring in de afhandeling en communicatie over een negatieve ervaring met een draadloze Dyson stofzuiger. Mijn review op Coolblue was genuanceerd, maar ook kritisch over dit product zeker als je kijkt naar de prijs en de gewekte verwachtingen door o.a. Coolblue zelf. Mijn review zou niet voldoen aan de gestelde eisen en vragen voor uitleg over deze beoordeling worden eenvoudig weg genegeerd.

Mijn boodschap was dat je met de Dyson Cyclone V10 beslist geen volwaardige stofzuiger koopt, maar hooguit een handige aanvulling op een vaste stofzuiger. Dan is 570,- erg veel geld. Deze boodschap is bij Coolblue niet welkom. Hebben zij teveel belang bi het positief promoten van dit product?

Beste Willem,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het spijt ons enorm dat jouw review op de productpagina niet zichtbaar is. Eerlijk gezegd schrikken wij ook dat de review niet online staat als je alleen jouw ervaringen met het product netjes hebt verwoord.

Natuurlijk willen wij graag nog een keer jouw beschreven review controleren. We zijn erg benieuwd om welke reden de review niet aan de gestelde eisen voldoet. Dit kunnen wij controleren met behulp van een ordernummer, jouw naam waarmee je de review hebt geplaatst, e-mailadres en de link naar de productpagina.

Je kunt deze gegevens en een kopie van jouw review versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij meteen op onderzoek uit. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten in jouw e-mail.

Brent De Keersmaecker 17-10-2018 Via de website gekocht

De beste online webshop van België

Al 4 jaar maak ik gebruik van coolblue en nog 0 keer hebben ze me teleurgesteld. Altijd super snelle levering en kwaliteitsproducten. De verpakking is altijd heel zorgvuldig mee omgegaan en alles word goed beschermd. De klantenservice staat altijd open voor vragen en helpen je met veel plezier. Al mijn multimedia producten bestel ik altijd bij coolblue aangezien je ook een vergelijkingsfucntie hebt en er heel veel productinformatie te vinden is in dr beschrijving van het product. Enorm tevreden en zeker een aanrader!

Y. Marinus 17-10-2018 Via de website gekocht

Super service

Supersnelle levering. Levering in een bepaald tijdvak, zodat je niet de hele dag zit te wachten.
Gratis wasmachine naar de bovenste verdieping gebracht.
Aanbod om gratis de oude machine op een later tijdstip op te halen.

DT 17-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Op zondag middag 16.00 een droger gekozen via de zeer gebruiksvriendelijke website. Meteen een bevestigings mail ontvangen. Om 00.30 een tijdindicatie gekregen via mail. De bezorgers waren ingepland tussen 9.30 en 10.00 Om 9.15 ging de telefoon dat ze nog een kwartiertje onderweg zouden zijn ondersteunt door een sms bericht. Om 9.45 stond het apparaat op de aangewezen plek en was alles afgehandeld. Super service heel aardige bezorgers. Ook niet onbelangrijk aangekochte product is precies wat we er van verwachten door de uitgebreide info op de site.

Ronald 16-10-2018 Via de website gekocht

Maken de belofte op geen enkele manier waard

Al vaak besteld bij Coolblue. Ging altijd goed. Maar bestelde er vanuit gemak, omdat ik dacht dat ze goede service leverde, want de goedkoopste zijn ze zeker niet. Dit keer ging er iets fout met de levering, dus contact opgenomen met de “klantenservice”. Het leek wel of ik contact had met een jurist! Moeizame discussie en uiteindelijk nergens in geholpen. Dus wat mij betreft maken ze de belofte niet waar. Waarom zou je hier nog bestellen?

Beste Ronald,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. We moeten eerlijk bekennen dat wij erg schrikken van jouw ervaring met de Klantenservice-afdeling van Coolblue. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er een onnodige discussie ontstaat. We willen juist graag meedenken naar de beste oplossing.

Het spijt ons dat je niet de beloofde service van ons hebt ontvangen. We willen graag nog een blik werpen op de situatie en mogelijk ook het gesprek naluisteren. Het naluisteren van het gesprek zal ons helpen bij het terugkoppelen van feedback aan de medewerker. Hiermee kunnen ook wij als organisatie elke dag een beetje beter worden. We hebben wel jouw hulp nodig.

Graag ontvangen wij jouw ordernummer, telefoonnummer waarmee je naar ons hebt gebeld en een korte toelichting van de situatie in een e-mail. Je kunt de gegevens versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij zo snel mogelijk aan de slag. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten in jouw e-mail.

Niet Relevant 16-10-2018 Via de website gekocht

Geen geweldige service

Ik bestel niet meer bij coolblue. In het verleden heb ik 3 maal een product aangeschaft, 3 keer op rij functioneerde het product niet, vandaag bestelde ik ondanks mijn twijfel bij coolblue een game monitor, ik zag dat ze een extra service aanbieden, de zelfde dag nog in huis. Hier voor moet je extra betalen dit is een mooie service natuurlijk, maar als ze dit niet na kunnen komen is dit een teleurstelling want je betaalde er immers voor. De bestelling is niet de zelfde dag aangekomen, maar zou de dag er na in de avond aangeboden worden in dit geval zou coolblue mij moeten betalen in plaats andersom. Dan maar contact opnemen verhaal vragen. de medewerker gaf in het gesprek aan de bestelling te kunnen annuleren en binnen maximaal 3 werkdagen zou het geld terug op mijn rekening moeten staan, aan het einde van het telefoon gesprek zei ze. nog een prettig dag voor u, dat klonk vriendelijk daarop zei ik. voor jouw ook. klonk als een jonge dame. het antwoord was JO en ze hing op. heerlijk oprecht dit incl de zogenaamde service die ze aanbieden. 5 min later werd ik gebeld door de zelfde dame en vroeg na de reactie jo. het viel stil. ze vond dit normaal bleek uit haar reactie die ze aangaf na mijn vraag, nou ik niet ze belde om te vertellen dat de bestelling niet geannuleerd kon worden en dat het langer dan 1 week zou duren voor dat het bedrag terug op mijn rekening gestort zou worden. Dus ik bestel niets meer bij coolblue

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het is natuurlijk heel jammer wanneer jouw bestelling niet op dezelfde dag wordt geleverd. Je bestelt bij ons voor de optie voor een snelle levering.

Uit jouw verhaal begrijpen we dat je een naar gesprek hebt gehad met onze Klantenservice-afdeling. Er is een woord gebruikt "Jo" wat niet netjes is gevallen. Het is mogelijk om dit gesprek na te luisteren met behulp van jouw ordernummer en telefoonnummer. Nadat wij het gesprek hebben nageluisterd, kunnen wij de medewerker van feedback voorzien.

Je geeft aan dat jouw bestelling pas de volgende dag in de avond is geleverd. We controleren graag nog een keer het verloop van de zending. Graag ontvangen wij in een e-mail de gegevens met een korte toelichting van de situatie. Je kunt de e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaat we direct voor jou op onderzoek uit. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons weten in jouw reactie.

Reguillo 16-10-2018 Via de website gekocht

TOP service van Coolblue!

Onlangs een Toshiba televisie besteld bij Coolblue. Deze zou op een zaterdag geleverd worden (door Coolblue's pakketdienst). Helaas werd de rit gecanceld die mijn televisie zou komen brengen die dag. Doordeweeks is het lastig voor mij om pakketjes te ontvangen dus daarom had ik hem ook op vrijdag besteld, zodat hij zaterdag in huis zou zijn. Ik vond het dan ook erg jammer dat hij niet geleverd kon worden die dag want ik had er immers ook nog rekening mee gehouden dat zij hem kwamen brengen. Na in eerste instantie met Coolblue gebeld te hebben was er helaas niets anders mogelijk dan de televisie op de maandag pas te leveren. Maar laterna werd ik teruggebeld door Coolblue met het bericht dat ze een gepaste oplossing hadden bedacht. Ze hadden kunnen regelen dat ze de televisie op zondag(!!!) kosteloos kwamen brengen. Wat een TOP service. Ik ben een zeer tevreden klant!

Bep 16-10-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige winkel waar je nog persoonlijk contact hebt

wij winkelen bij voorkeur bij Cool Blue vanwege de deskundigheid en de vriendelije verkoop medewerkers

R.Spaan 16-10-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Perfecte service

Prima service, klantvriendelijkheid en zeer ruim assortiment.
Schitterend afhaalcentrum cq winkel.
Snellere levering bestaat niet.