VeQua 01-09-2022

Ik had mijn artikel bestel om 23u30 ofzo en de dag erna nog voor 11u geleverd!TOP!

Ondanks was ik jammergenoeg niet tevreden van mijn artikel maar ook de na-verkoop dienst werkt FANTASTISCH!!!

BIVW 01-09-2022

Heel gebruiksvriendelijke webshop waar je diverse artikelen met elkaar kan vergelijken. Correcte info en stipte levering zoals beloofd.

Veronique 01-09-2022

De site is gebruiksvriendelijk en heel snelle levering.'s avonds besteld en de volgende ochtend al geleverd.bedankt cool blue.top!!!

Elisabeth Merckx 31-08-2022

Heel gebruiksvriendelijke website, goede uitleg, perfect geleverd.
Vanaf nu al mijn aankopen groot of klein bij jullie, en zal jullie winkel en website zeker aanbevelen.

Johnny Dupont 31-08-2022

Zelfde artikel was bij BOL.com 20 € goedkoper. Conclusie : ik heb blindelings bij Coolblue gekocht zonder eerst verder te kijken. Goed voor één keer, maar zal me niet meer voorvallen !!

Sofie 31-08-2022

Zeer snelle en
Betrouwbare levering, zorgvuldig ingepakt en goed geprijsd product. Kortom: aanrader!

Maria 31-08-2022

De levering is steeds (reeds heel veel gekocht bij Coolblue) perfect in orde.

Aaron 31-08-2022

Reeds meerdere bestellingen geplaatst. Altijd correct bediend geweest in de winkel of telefonisch.

Echter kan het 2de kansje bestellen iets beter. Ik woon vlakbij de winkel en wou kiezen ophalen in de winkel, helaas niet mogelijk. Wel kon ik de pakjesautomaat buiten aan de muur kiezen. Wat onlogisch is.

Stephaan 31-08-2022

Zeer snelle en accurate afhandeling van de bestelling (op zaterdagnamiddag besteld en maandagmorgen geleverd)
Duidelijke opvolging van je pakket via mail, zelfs extra mail met functionering van het aangekocht toestel.
Perfect. Laagste prijs

Emestee60 29-08-2022

Bij Coolblue vind ik gemakkelijk waar ik naar op zoek ben en de levering is supersnel.

Guido Luyten 29-08-2022

Mijn koffiemachine was gemakkelijk besteld, snel en correct geleverd tegen een interessante prijs!

Ilona 29-08-2022

Deze shop doet wat hij belooft: duidelijke communicatie, snelle en vriendelijke levering, in tegenstelling tot andere shops waar je je pakket kan gaan zoeken in de tuinen binnen een straal van 2 km.
Zo fijn om te kunnen rekenen op cool blue

Paul Jacobs 29-08-2022

Zeer vlotte afhandeling en informatie die gegeven werd was correct en to the point.

Shauni 29-08-2022

Heel gebruiksvriendelijke site, vlotte bestelling en levering. De communicatie verloopt vlot. Je krijgt een berichtje wanneer je product geleverd zal worden en kan je hier dus op instellen.

Tom 28-08-2022

Ik heb het gewaagd om een 2de kans te bestellen en ben er superblij mee. Er staan wat krassen op maar de machine doet perfect wat het moet doen. En ik kreeg er nog wat extras bij. Dankjewel Coolblue voor de vlotte en onberispelijke service.

Ashley De kesel 28-08-2022

Zeer goede website! Je vind snel wat je zoekt. bij een bestelling wordt het meestal de dag erna nog geleverd. Zo moet je niet lang wachten☺️ Zeer tevreden!

HD 28-08-2022

Duidelijke omschrijving op de website die ook gebruiksvriendelijk is. Beste prijs ook. Snelle levering

Marc 28-08-2022

Makkelijk bruikbare website, eenvoudig bestellen en supersnelle levering binnen 10 uur.

Z 28-08-2022

Er stond "Vandaag besteld, morgen in huis", maar nog altijd niets ontvangen (3 dagen later).

Jana 28-08-2022

Persoonlijk ben ik een grote fan van coolblue. Bestellingen worden de dag erna geleverd, problemen worden vaak goed opgelost, fietsbezorgers om het klimaatvriendelijker te maken, Top!

Ellen 27-08-2022

Savonds besteld
En om half 9 in de ochtend al geleverd.
Super snel geholpen!

Johny 27-08-2022

Momenteel altijd tijdig en correct. Bij het moment van bevestiging van bestelling, met tussentijdse meldingen van vertraging die altijd mogelijk is. Toch binnen de normen tijdig afgeleverd. Dit zelfs per fiets van Coolblue, die ook een meerwaarde is in ecologische voetdruk. Doe zo verder.

Radboud 27-08-2022

Zeer goede website met groot aanbod en een uitstekende levering termijn. Enige nadeel dat ik heb ondervonden is dat de prijzen iets hoger kunnen zijn voor dezelfde apparaten in andere winkels.

Geert 26-08-2022

Perfecte service, levering zoals aangeduid op de site. Duidelijke uitleg over het toestel op de site en dit voldeed dus volledig aan min verwachtingen.

Davy 26-08-2022

Top in aanbod, snelheid en (dat weten we uit het verleden) dienst na verkoop!