Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gusgus 04-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Fijne winkel, komt afspraak na. Bestelling op tijd geleverd. Overzichtelijke site.
Heb veel vertrouwen in deze winkel.

Arthur 04-10-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

Wilde graag een koffer aanschaffen die in de aanbieding was, maar uitverkocht. Ze wilde wel een berichtje sturen wanneer hij weer beschikbaar was. Donderdag j.l. was dat zover en vrijdag werd hij keurig op tijd geleverd.

Mia 04-10-2017 Via de website gekocht

Goeie service en vriendelijk... ????

Via website, top en goeie service, snelle reactie en klantvriendelijk om te product te leveren aan huis. 👍🏽

Louis van Rietschoten 04-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige en vlotte service

Handig en betrouwbaar bij Coolblue een aankoop te doen Ruime keuze in artikelen. Snelle bezorging. Prima!

Jill 04-10-2017 Via de website gekocht

Super service met humor!

Combi Humor en klantvriendelijkheid geweldig
(Website: wachtpagina met deurhanger en ontspanningsmuziek etc)

Annette Bomhof 04-10-2017 Via de website gekocht

Super

Wij hebben op vrijdag avond en was machiene besteld. Het is zaterdag om 17.00 gelevered en op zolder aangesloten. De oude hebben ze mee genomen. Vriendelijk en correcte heren. Binnen 10 min. Waren ze in en uit.

Tess 04-10-2017 Via de website gekocht

Ik heb s avonds laat een wasmachine besteld, de volgende dag werd hij geleverd. 3 sterke jongens tillen hem zonder probleem 2 strippen op en sloten hem aan.
Doordat ik een duo afvoer heb met de droger zat de slang te ver in de afvoer waardoor het water van de droger niet weg kon lopen en over de vloer liep... hier kwam ik echter pas later achter en dacht dat mijn nieuwe wasmachine kapot was. Op zondag belde ik coolblue en op maandag om 8 uur s ochtends stonden ze voor de deur met een nieuwe machine. (ik had zondagavond om22.30 nog wel gebeld dat de nieuwe machine toch niet kapot was, maar dat bericht is helaas niet doorgekomen bij de bezorgers). Maar het was geen probleem. Echt een top service!

Femke 04-10-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en na bestelling word je goed op de hoogte gehouden van de levering, die overigens zeer snel was. Wat wordt beloofd, wordt nagekomen!

Christian Buysschaert 04-10-2017 Via de website gekocht

Ik koop enkel nog online!

Alles wat je maar kan bedenken (en meer) kan je er vinden en dat allemaal beter gedocumenteerd dan gelijk welke winkelbediende het ooit mondeling kan vertellen. Bovendien heb je het produkt de volgende dag al in huis (en zelfs op een zondag!). Ik koop enkel nog online! Je zou gek moeten zijn om nog tijd te verspillen met fysische winkels te bezoeken.

Tom de Groot 03-10-2017 Via de website gekocht

Opzich prima, maar wel een slordigheidsfoutje

Wasmachine besteld. Netjes geleverd, door 2 zeer aardige jongens. Ze sloten hem ook meteen aan. Dan verwacht je ook dat dat helemaal goed gaat. Alleen dan blijkt dat ze zijn vergeten de afvoerslang te zekeren aan of de muur of iets anders, waardoor die er bij de 3e was uit vloog en de badkamervloer onder water lag. Hun eerste oplossing was dat we terug gebeld zouden worden voor een afspraak, om het te fiksen. Maar dat zou niet meer dezelfde dag worden.(enigszins begrijpelijk, maar daar schiet ik niet veel mee op). Dus ben het zelf maar op gaan lossen. Wel hebben ze mij, na een stevig gesprek, een cadeaubon ter compensatie aan geboden. Ik heb vele goede ervaringen met coolblue gehad dit was mijn eerste wat mindere ervaring, blijkt dat zelfs de beste af en toe een foutje kunnen maken. Zou nogsteeds coolblue aanraden maar let zelf op of alles ook correct is aangesloten.

Anja Verschoor 03-10-2017 Via de website gekocht

Super vriendelijk , van bestellen tot bezorgen !

met veel geduld horen ze je aan en helpen met het in orde maken van je bestelling , snelle levering en aardige bezorgers waar niks teveel voor is

Nico 03-10-2017 Via de website gekocht

Helemaal prima service!

Ik wilde een oled TV maar persé met 3D. Helaas hebben alle fabrikanten in hun domheid besloten die niet meer te maken wat nogal een teleurstelling was voor mij. Gelukkig had Coolblue de 2016 LG 65 inch oled nog op voorraad die ik dus onmiddellijk heb besteld en die keurig op de afgesproken tijd werd bezorgt. Ik ben blij.

Youri 03-10-2017 Via de website gekocht

Site van de tijd, overzichtelijk en een goede service!

Een fijne site om producten te bestellen. Goede en duidelijke productinformatie, soms nog met een filmpje. Ik vind de service ook erg goed. Staan meteen voor je klaar en de volgende dag meteen in huis. Toppie!

Jan 03-10-2017 Via de website gekocht

Het is een goede shop en ze hebben een goede service en nette bezorgers .het is makkelijk dat je zelf een dag aan kunt geven wanneer het ze kunnen bezorgen

Maarten 03-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, precies zoals verwacht.

Laagste prijs voor onze Samsung SUHD TV. Dag van levering uitgekozen en perfect op de hoogte gehouden voor tijd van aflevering. Een tijdvak van 3 uur en keurig een half uur van te voren een sms dat ze eraan komen.Hierdoor hoef je niet de hele dag thuis te blijven. Goede service

Kris 03-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Ook op zondag

Aankoopproces heel eenvoudig en rechtlijnig. Snelle levering. Ook op zondag. Ruime keuze en goede prijzen.

Mick 03-10-2017 Via de website gekocht

Router gekocht

Het bestellen ging vlot de levering helaas niet, bestelling was bij postnl alleen was er een fout gemaakt bij de sortering zodat ik de router pas maandag had ipv zaterdag. ( deze info kreeg ik van coolblue na een mailtje van mij)

Eriks 03-10-2017 Via de website gekocht

Beste winkel ever

Nooit gezeur goede prijzen beste service. Aardige mensen met veel kennis. Garantie ook top! Via whatsapp midden in de nacht zelfs antwoord op een technische vraag boven op het over duidelijke advies.

Leo Husson 03-10-2017 Via de website gekocht

All round TOP!!!

Heb wederom gekozen voor Cool Bleu vanwege de reeds genoten ervaring, de vriendelijke man/vrouw aan de telefoon bij vragen en de geweldige afhandeling bij de bestelling van de producten.
Deze keer op zaterdag besteld en op zondag in huis!!!
In een woord samengevat: Geweldig!!!

R. Karreman 03-10-2017 Via de website gekocht

Goede service en prijs

Website is duidelijk, ik kan goed vinden wat ik zoek. Goede service en fantastisch dat er gewoon op zondag bezorgd wordt. Fijn voor de mensen die doordeweeks niet thuis zijn

M.Leeninga 03-10-2017 Via de website gekocht

Topservice!

Ik had een wasmachine besteld maar zag later een wasmachine met groter laadvermogen voor 10 euro duurder. Ik belde met de klantenservice en het werd in een wip geregeld EN.... die 10 euro extra hoefde ik niet eens bij te betalen!!!! Kadootje van Coolblue! Ook de levering echt keurig op tijd en zeer vriendelijke, serieuze vakmannen voor het aansluiten en geven van tips! Ik bestel voortaan alleen nog maar hij Coolblue!

N.F.L. Terlouw 03-10-2017 Via de website gekocht

Het gemak van bestellen, en afspraken mbt bezorgen.

Dit was de eerste keer dat wij iets op deze manier wat kochten.
Wat een gemak, een duidelijk overzicht van producten die
eventueel in aanmerking zouden kunnen komen.

Andzelika 03-10-2017 Via de website gekocht

The best service ever!

Fantastic service, delivery on time, very nice delivery people. They took old stuff and connected new one. I'll be back for more!

Monique 03-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snel!

Ondanks het hoge cijfer, tóch nog een minpuntje: de koelvriescombinatie stond al een weekje in onze winkelwagen. Tot onze verbazing was de prijs 10 euro verhoogd. Van 299 euro naar 309 euro. Maar in de reclame stond : van 399 euro voor 309 euro.
Dat klopte dus niet!!
Helaas kon men ons niet de koelvriescombinatie voor de "oude prijs" zijnde 299 euro leveren. Heel jammer...

SvdBerg 03-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Fijne website, snelle service. Op de website en via email word er al allerlei informatie aangeboden om eventuele vragen over levering, product en gebruik van product te beantwoorden. Bepaalde teksten zijn grappig en luchtig wat het net even anders maakt. Het maakte mij aan het lachen, veel beter dan die ernstige teksten!

SvdBerg 03-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Lyanne 03-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en gratis levering product

Omdat mijn dochter deze winkel aanprees daar ook besteld. Inderdaad erg snelle levering en ook nog gratis. De informatie via de mail was ook heel erg duidelijk.

jan 03-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service. Goed verpakt. keurige leverings info

Web winkel waar ik zeker op zal kijken bij een nieuwe aankoop. Kwaliteit van de geleverde goederen komen overeen met de beschrijving

Christella 03-10-2017 Via de website gekocht

Topservice!

Bestel al jaren bij Coolblue waaronder een printer, laptoppen, mobiele telefoons ,vaatwasser en nu wasmachine. Levering is snel en netjes. En mocht er onverhoopt iets mis zijn dan zoeken ze samen met de klant naar een gepaste oplossing. Blijf zo doorgaan Coolblue, dan blijven wij zeker vaste klant

Dennis 03-10-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam-Centrum

Cool Blue..........Nooit meer!!!!!

Half jaar geleden voor mijn moeder een nieuwe tv gekocht van Sony.
Expres bij Coolblue gekocht vanwege de goede service en naam terwijl ik destijds diezelfde tv € 250.00 goedkoper kon kopen bij een andere winkel maar ik ging voor me moeder voor de service wat die is ook bijna 70 jaar en had ook net haar man verloren.Nu is de afstandsbediening kapot en terug gegaan naar de winkel....en toen begon de service van Coolblue.
Afstandsbediening ingenomen en die moest worden opgestuurd???? maar goed me moeder heeft een universele meegekregen dus nou ja liever een nieuwe afstandsbediening gehad maar dit was in ieder een oplossing.
De universele afstandsbediening werkte niet,Adres,email e.d. gegevens werden niet gecontroleerd dus het volgende gebeurde......
Sony wilde een serienummer van de tv weten dus ipv persoonlijk contact werd er een mailtje gestuurd naar het mailadres van mijn overleden vader......als je de gegevens had gecontroleerd ipv klakkeloos een formulier uitprinten had je deze pijnlijke fout niet gemaakt!!!!
UIteindelijk heeft me moeder zelf contact opgezocht en toen werd er door Coolblue gezegd dat ze een mailtje hadden gestuurd dus uiteindelijk weten na bijna drie weken dat we een serienummer moeten doorgeven....Dit ga ik dus vanavond doen want na een telefoontje van mij vandaag naar Coolblue om nog een oplossing te krijgen na hun domme werkwijze en fouten kreeg ik nog steeds te horen dat ze niks voor mij kunnen betekenen.
Ik zal persoonlijk nooit meer iets bij deze winkel kopen,heel leuk hoor dat vriendelijke bedrijf en vriendelijk personeel...ja als je iets koopt zeker maar als je problemen heb dan word het een ander verhaal!!!!

Hallo Dennis,

Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de onjuiste afhandeling. Het is absoluut niet de bedoeling dat wij jouw moeder extra belasten door zelf contact met ons op te moeten nemen. Dit zijn niet de normale gang van zaken. Het is niet netjes dat je na 3 weken pas bent voorzien van de informatie om het serienummer door te sturen en wij alsnog niets voor jou kunnen betekenen.

Natuurlijk willen we graag ons uiterste best doen om alle mogelijke opties aan te bieden en daarnaast ook de trage afhandeling bij alle betrokken collega's aankaarten. Dit kunnen wij doen aan de hand van het ordernummer. Met jouw gegevens en jouw uitgebreide toelichting kunnen wij onze service verbeteren en kijken naar een eventuele oplossing of compensatie. Graag zien wij jouw gegevens in een e-mail tegemoet. De e-mail kun je verzenden naar geenglimlach@coolblue.nl.

Tom 03-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, top bedrijf

Meerdere producten bij Coolblue bestelt, altijd netjes op tijd geleverd, duidelijk in de communicatie en gewoon een goede website. Kan hier nog weinig aan toevoegen!

Michiel 03-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering.

Snel, makkelijk proces, houden je goed op de hoogte van het tijdstip van aflevering met soms wat verwarrende berichten. De mails en smsjes lopen niet synchroon, maar beter te veel dan te weinig. Goede ervaring op alle vlakken.

A Philipsen 03-10-2017 Via de website gekocht

Top Service, Vriendelijk Personeel aan telefoon en Bezorgers

Duidelijk webshop, brengen bv wasmachine tot 4e etage waar geen lift aanwezig is, bezorging gratis en Service Top!!

Charlene 03-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering zelfs door Post NL.

1e bestelling was uitproberen want ik heb nog diverse artikelen nodig.
Zeer tevreden met levering en product.

Jan 03-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en heel netjes

Coolblue doet nooit moeilijk en reageren snel.
Wat er ook gebeurd ze lossen het snel op.
Ik had laatst een muis besteld die werkte niet,binnen een paar dagen kreeg ik een nieuwe.
De kapotte muis hoefde ik niet terug te sturen,kijk dat is service.

Jolanda 03-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs!

Op zoek naar mijn product kwam ik op de site van Coolblue terecht. Die hadden en goede actie waardoor prijs onder andere leveranciers zat. Na bestelling had ik product volgende dag in huis. Goede info ook over de levering.

Kim 03-10-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Wat een klote bedrijf

Het lijkt een heel klantvriendelijk bedrijf totdat je een probleem hebt met apparatuur. Een koffiezet automaat gekocht die na 1 maand problemen oplevert. In plaats van een nieuwe toe te zeggen moet ik hem maar opsturen, ben ik het apparaat twee tot drie weken kwijt en moet ik maar afwachten hoe of wat. Moet toevallig ook een stofzuiger hebben, ga gewoon weer naar de
Expert. Goedkoop is dus duur koop

Hallo Kim,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Wat ontzettend jammer dat jij jouw koffiezetapparaat niet kon omruilen. Wanneer een aankoop buiten de 30 dagen bedenktermijn valt, kunnen wij een expert inschakelen om het product te laten repareren. Een reparatie duurt gemiddeld 3 weken, maar in de meest gevallen is het binnen 2 weken opgelost. Het is voor vele consumenten niet duidelijk wat de klant van een reparatie mag verwachten. Daarom hebben wij een pagina op de website toegewijd aan het reparatieproces. Hierin wordt uitgelegd wat je van ons mag verwachten zodat jij niet voor verrassingen komt te staan. De pagina kun je via de volgende link nalezen: https://www.coolblue.nl/klantenservice/53/informatie-over/hoe-werkt-het-reparatieproces.html.

Wij hopen dat zowel jouw koffiezetapparaat als jouw stofzuiger zo spoedig mogelijk worden gerepareerd. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons direct weten.

Wil 03-10-2017 Via de website gekocht

Netjes geleverd zoals beloofd!

Er wordt een levertijd beloofd die geheel wordt nagekomen in tegenstelling tot vele andere webshops die er dagen langer over doen. Kortom complimenten!

Ingrid 03-10-2017 Via de website gekocht

Geen stoffig huis dankzij de supervlotte service

Hele duidelijke site! Bij de stofzuiger zat een filmpje met uitleg . Superhandig, vooral voor mensen die een beschrijving lastig vinden. Lekker veel reviews, altijd handig om te lezen

Mauri 03-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Kreeg mijn bestelling de volgende dag. Moest erg lachen om de verpakking en de bijgeleverde stickers.

gvd 03-10-2017 Via de website gekocht

Waardeloos en niet correct

Op een vrijdagavond ruim na 22:00 uur op de website een Apple keyboard besteld. Op de website staat overal "Morgen in huis" vermeld. Echter toen er zaterdag bij de door mij gekozen afhaal locatie het pakketje kwam ophalen, was er niets bezorgd. Ter plekke dan maar de tracking code geraadpleegd waarin stond vermeld dat de bezorging een werkdag uitgesteld is. Dat betekende dus maandagmiddag. Omdat ik de keyboard direct nodig had heb ik een bij de Mediamarkt gekocht. De keyboard gaat dus linea recta retour en het was de laatse keer dat ik ook maar iets bij CoolBlue heb besteld.

Wees dan correct en vermeld meteen op de website dat er op vrijdagavond na 10 uur geen bezorging kan plaatsvinden de dag erna.

Beste meneer/mevrouw,

Onze excuses voor de vertraagde levering. Zodra een bestelling is geplaatst, doen wij ons best om de bestelde product tijdig aan de koerier te overhandigen. In sommige gevallen is het niet mogelijk door onvoorziene drukte. Het is niet de bedoeling dat je verkeerd wordt geïnformeerd over de levering. Uiteraard is het verstandig om de Track & Trace informatie in de gaten te houden voor een eventuele vertraging. De reden van de vertraging kunnen wij op dit moment niet achterhalen. Natuurlijk zullen wij de vertraging bij de koerier aankaarten om gelijksoortige situaties te voorkomen.

Je hebt ons laten weten dat je de Apple keyboard elders hebt besteld. Het pakket zullen wij zo spoedig mogelijk retourneren en het aankoopbedrag wordt binnen 3 werkdagen op jouw rekening gestort. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons direct weten.

P.Maassen 03-10-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, veel keuze en een goede prijs

Duidelijke website met veel zoek mogelijkheden om tot de juiste aankoop te komen. Ook duidelijke reviews bij het product. Qua prijs zit het hier ook helemaal goed. Een betrouwbare winkel waar ik zeker terug kom bij aanschaf van een wasmachine, tv, koelkast etc. als ik deze in de toekomst nodig heb. Vandaag besteld= morgen in huis is wel zo belangrijk en dat komt Coolblue na.

van Dieren 03-10-2017 Via de website gekocht

Goed gedaan

Product kwaliteit is goed. Echter had ik het pakket een dag eerder verwacht. Release dag. Verder netjes afgehandeld

Henk-Jeroen 02-10-2017 Via de website gekocht

Voor 23:59 besteld is niet altijd de volgende dag in huis

Ik had mijn Oral-b pro 2500-2 speciaal op vrijdag besteld, maar helaas kwam de PostNL pas op maandagmiddag. Ik bestelde juist vrijdag zodat ik op zaterdag thuis zou zijn!
De slogan van Coolblue "Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis" klopt dus niet altijd.

Willem-Jan 02-10-2017 Via de website gekocht

Braun tandenborstel, handige reisset

Na het rondkijken op diverse sites, had CoolBlue de laagste prijs. Met een druk op de knop, besteld, de volgende dag in huis, prima !

Jarco 02-10-2017 Via de website gekocht

Tv Philips

Wij hadden een goed gevoel bij cool bleu na de eerste bestelling. Dus nu weer bij hun een tv besteld op vrijdag avond dan zou hij de volgende dag geleverd worden!! want zaterdags zijn wij thuis en dan blijkt toch dat de afspraak niet nagekomen kan worden.. dat vinden wij vervelend voor post nl want die staan elke keer voor een dichte deur!!

Hallo Jarco,

Wat onwijs balen om te lezen dat jouw splinternieuwe televisie niet zaterdag is geleverd. Wanneer je bij ons een bestelling plaats, mag je het pakket de volgende dag al in huis verwachten. Wij doen ons best om de bestelde producten tijdig aan de koerier te overhandigen. De verwachte levertijd rekent helaas geen vertragingen door externe factoren.

Je kunt de Track & Trace informatie in de gaten houden voor een nieuw aflevermoment. Wij gaan ervan uit dat jouw nieuwe televisie alsnog wordt geleverd. Via de Track & Trace code kun je controleren of de nieuwe levering jou schikt. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons direct weten.

Marb 02-10-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf, met fysieke winkels

Duidelijke website, scherpe prijzen, leuke aanbiedingen en meer dan compleet aanbod, leveren snel en houden je goed op de hoogte. Ook de aftersales is prima voor elkaar. Personeel is uitermate correct en behulpzaam.

Henk 02-10-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

vriendelijke ontvangst

Aardige en zeer vriendelijke ontvangst, koffie of wat anders aangeboden gekregen terwijl wij wachtten op de bestelling. Ook nog aan een medewerker gevraagd of hij ons kon helpen met een probleem. Helaas niet, want de provider moest het oplossen.

Cees 02-10-2017 Via de website gekocht

op tijd en correct

scherpe prijs en aflevering precies op het afgesproken tijdstip. twee zeer vriendelijke mannen die het product in korte tijd hebben geinstalleerd

Eric 02-10-2017 Via de website gekocht

Klopt altijd!

Ik bestel regelmatig bij Coolblue, goede service, goed verzorgd en snel! Bovendien een prettige en overzichtelijke website.