Linda 02-04-2021

Snel geleverd. Toen ik iets had besteld dat niet meer op voorraad was kreeg ik direct een mail en kon ik makkelijk een alternatief aanvragen. Kleinere pakketjes worden via fiets geleverd wat goed is voor de natuur.

Bert 02-04-2021

Uitgebreide productinformatie. Reviews van klanten helpen bij de keuze van producten. De keuze van coolblue zit er meestal ook goed op. De website is makkelijk te navigeren. Betalen gaat vlot en de levering is super snel.

Francis 02-04-2021

Ruim aanbod in veel verschillende productgroepen met een handige website (filters).
Vaak ook bij de goedkopere webwinkels en levering steeds heel vlot.
Coolblue is hierdoor intussen een gevestigde waarde voor mij.

KB 02-04-2021

Veruit de vlotse webshop qua gebruiksgemak, van kijken, filteren en zoeken tot het betaalproces. En dan ook steeds netjes op tijd de volgende dag geleverd. Top!

GDR 02-04-2021

product gevonden... prijs ok... levering perfect... vlotte betaling...mededeling en volgen levering...zeer goed
En de levering ...iets vroeger dan voorzien en vriendelijke en corona correcte levering

André 01-04-2021

Aankoop heel vlot gegaan en ook het wisselen van het product heel correct en snel afgehandeld.

Tine 01-04-2021

Topservice! Levering en plaatsing volledig volgens afspraak en dit door vriendelijke, behulpzame kerels!
Ik ben alvast een tevreden klant!

Inge 01-04-2021

Duidelijke site, met meteen bijhorende artikelen die verschijnen, correct prijs en snelle levering. En ze blijven de beste reclame hebben 👏🏻

Chris 01-04-2021

Ik heb voor coolblue gekozen omdat deze shop betrouwbaar is. Vandaag besteld, morgen geleverd : dat is ook zo ! Levering OK en heel vriendelijke man

FauveM 01-04-2021

Supersnelle levering. Ik bestelde om 17u een koptelefoon en deze was de dag nadien al geleverd. Erg tevreden van het product, volgende keer kies ik opnieuw voor coolblue

Shannah 01-04-2021

Goed advies en veel informatie op de website. Altijd snel geleverd en zoals beloofd! Ook de statusupdates over de levering zijn heel handig.

lieve 01-04-2021

Snelle levering, duidelijk informatie en goede prijs. Al verschillende keren bij besteld en geen enkel probleem gehad

DE SOUTER SERGE 31-03-2021

Het is door een vriend die klant is bij jullie. Hij verteld dat heel graag bij jullie koopt.
Zijn naam is Gibon en woont in Aartselaar.
Ik heb deze week twee mooie spullen gekocht bij COOLBLUE
Heel goede klare mail info.
Ik zal altijd bij jullie bestelen.
Met mvg. Sergio.

Lyra 31-03-2021

Zoals altijd zeer tevreden. Pakje kwam op tijd (zoals altijd, tenzij bpost een moeilijke dag heeft), product was zoals verwacht én de helpdesk is er ook altijd om me bij te staan als dat niet zo is. Ik koop mijn spullen alleen nog hier.

Mich P. 31-03-2021

Coolblue is, al is die doorgaans de goedkoopste (in mijn geval scheelde het amper 5 cent in vergelijking met de goedkoopste), gewoon ook de snelste qua levering. Zondagnamiddag besteld, maandagmiddag al geleverd! De stoere verpakking kan ook tegen een stootje, mooi meegenomen en een extra garantie dat het product onbeschadigd de consument bereikt. Toppie!

Andy 31-03-2021

2 items aangeschaft en ze zijn beide op de correcte dag geleverd. De wasmachine werd netjes aangesloten en het oude toestel werd meegenomen zoals de reclame het ook zegt. Vriendelijke leveranciers die ook de tijd namen om beknopt uit te leggen hoe deze nieuwe machine werkt. Alleen de communicatie van levering liep een beetje fout. Ik kreeg het bericht dat ze onderweg waren pas nadat de machine geplaatst was en ze terug in hun vrachtwagen zaten om te vertrekken naar de volgende klant. Het andere item betrof een nieuwe smartphone, deze werd correct door Bpost afgeleverd.

kilroy6474 31-03-2021

duidelijke uitleg en overzicht bij vergelijking van verschillende toestellen

Inma palma 30-03-2021

Iedereen is super vriendelijk en hulpzaam ,de levering aan huis is altijd correct en vind daar nog steeds de meeste keuze

Bart 30-03-2021

Al jaren zeer tevreden over de service en personeel van Coolblue. Waarom dan geen 10? Er kunnen dingen fout gaan met systemen waardoor mijn online reservering nooit werd bevestigd. Maar in de winkel werd het prima uitgelegd en is alles in orde gebracht.

Wim 30-03-2021

Al jaren klant bij Coolblue en buiten eens een misverstand ivm. grafische kaarten en beschikbaarheid altijd al perfect geholpen geweest. Zelfs toen ik eens vroeg om een vr bril te testen (ben migraine patiënt en wist niet of ik het zou kunnen verdragen) raadde men mij aan een bril aan te kopen met de absolute zekerheid dat ik hem gewoon terug kon inleveren indien het niet ging. Na enkele pogingen kwam ik inderdaad tot vaststelling dat het niets voor mij was want ik werd erg misselijk bij gebruik, heb ik de bril terug ingeleverd en mijn geld teruggekregen zonder enig probleem. Dus ook niet als aankoopbon zoals bij vele andere winkels maar effectief geld terug!! Nu een tv aangekocht voor gaming en dag nadien al geleverd onder perfecte omstandigheden....dus wederom happy!!!

Jan 29-03-2021

Donderdag avond Samsung A51 besteld via website Coolbleu. Ik twijfelde ivm extra bescherming van voorkant. Effe een telefoontje naar de klantenservice en op 5min super vriendelijk en goed geholpen. Vrijdag morgen gaan ophalen in de winkel in Hasselt. Ik dacht van buiten gezien een kleine winkel maar eens binnen bleek dit een serieuze vergissing. Niet enkel gelijkvloers maar ook een ganse kelder vol met producten. Daar lag alles al klaar voor afhaling en zelfs het Panzerglass werd feilloos op het scherm gemonteerd. Prachtig. Bedankt Coolbleu , ik kom zeker terug 😀👍.

Inge 29-03-2021

Een goeie overzichtelijke app. Goeie review van Coolblue zelf op de producten. Overzichtelijk per product en goeie filters op zoekacties.

Dorine 29-03-2021

Ik had een 2de kans product gekocht in nieuwstaat , het was een elektrische krulborstel. Ik kocht dit 2de kans product omdat het nieuw niet meer verkrijgbaar was. Toen ik hem thuis bezorgd kreeg hing er nog haar aan 1 van de borstels van diegene die het teruggestuurd had !!! Is dit nieuwstaat ???? Dit wordt toch gecontroleerd als er iets teruggestuurd wordt ?????
Naar de klantendienst gebeld en die konden mij enkel een ander 2de kans product aanbieden . Wel lange wachttijd aan de telefoon en niet zo een vriendelijke of enthousiaste medewerker aan de lijn gehad.
Hopelijk krijg ik nu wel een proper en goedwerkende product , want ik ben wel teleurgesteld van mijn 1 ste aankoop bij coolbleu , ik weet niet of ik in de toekomst nog iets ga bestellen

Peter dB 29-03-2021

Super service. De dag na bestelling is het product al aangekomen....desondanks de zogezegde drukte in de pakjes verdeelcentrums....
Product was zeer goed omschreven Top!

Peter 29-03-2021

Om 21.00 u besteld. Volgende morgen geleverd. Super snel. Eenvoudige website. Geen rompslomp. Super betrouwbaar.