Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hendrik 07-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zeer goede service. Hele ruime keuze qua assortiment. Onze bestelling moest plots met een dag verlaat worden, wat geen probleem was.

Mevrouw de Jong 07-08-2017 Via de website gekocht

Ze zin een wasmachine en droger wezen brengen. De service was echt ten top.
Ze hebben alles aangesloten, uitgelegd hoe de machines werkten. Het waren 3 te gekke collega's van coolblue

Willem Beelen 07-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt beloften waar!

Bij Coolblue een Bosch wasmachine besteld en deze werd, tot op de minuut van de afgesproken tijd, de volgende dag afgeleverd. Levering en plaatsing op 'de plek' werd verzorgd door zeer beleefd en vriendelijk Coolblue personeel. Complimenten! Zulk dienstbaar en hulpvaardig personeel zou elke werkgever zichzelf toewensen.

Tim 07-08-2017 Via de website gekocht

Levering half zoals aangegeven.

CoolBlue gekozen door de aangegeven snelle service die ik als klant nodig had; Mijn amerikaanse koelkast was defect en hierdoor had ik snel een nieuwe nodig. CoolBlue gekozen voor de snelheid van de levering en omdat zij de oude koelkast mee zouden nemen inclusief het verpakkingsmateriaal. Bij levering waren de bezorgers heel vriendelijk, maar kreeg ik wel gelijk te horen; heb je een oude koelkast om mee te geven? zo ja, dan moet hij voor de voordeur staan. Wij doen alleen over de drempel leveren. De Amerikaanse koelkast samen met mijn vriendin hier neer gezet en deze werd daarna meegenomen. De nieuwe kwam ook op dezelfde plek terug, dus moest ook nog zelf naar binnen. Ook het verpakkingsmateriaal werd niet meegenomen, dus de koelkast was inclusief twee volle kliko's. Normaal zou ik hier niet over schrijven, maar omdat wij hier speciaal op uitgekozen hadden en dit speciaal aangegeven staat op de website, wil ik dit toch laten weten.

A. Renting 07-08-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd, goede, snelle service!

Veel keuze, goede uitleg bij de artikelen, onderlinge verschillen worden duidelijk aangegeven zodat de keuze gemakkelijker gemaakt wordt

Lucas N 07-08-2017 Via de website gekocht

Enorm snelle, rappe en goede levering!

Een webwinkel met een enorme waaier aan artikelen. Voor elk wat wils! De bestelde artikelen worden enorm rap en goed geleverd. Ik kan niks anders dan lovende woorden geven over deze webwinkel! Doe zo verder!

Petra Scholten 07-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en aardige behulpzame mensen. Alles werd uitgepakt en aangesloten. Tevens werd alles goed uitgelegd.

Raoul 06-08-2017 Via de website gekocht

vlekkeloos :)

Zoals vermeld: voor middernacht besteld, de dag nadien in huis: het juiste product én werkend. Afspraken volledig nagekomen. En duidelijke info (email).

Fenn 06-08-2017 Via de website gekocht

Internetbestelling

Super snel! En goede service was eigenlijk tot aan de deur maar omdat mijn moeder alleen was, hebben ze hem even in de keuken gezet

Nico 06-08-2017 Via de website gekocht

's Avonds op de bank een bestelling plaatsen, de volgende morgen een sms krijgen met het tijdvak van levering en voordat de bestelde spullen worden geleverd een telefoontje krijgen met het juiste tijdstip van levering. Het plaatsen werd door vakkundige mensen gedaan. Kortom helemaal top!

Chris Teitsma 06-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Als ik iets wil bestellen weet ik altijd zeker dat bestelling dag erna wordt bezorgd. Jullie doen wat je zegt en zegt wat je doet! Top!!!

Annette 06-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Op donderdag een wasmachine besteld en op vrijdagmorgen al geleverd en keurig geplaatst door de medewerkers van coolblue. Top!

Jose 06-08-2017 Via de website gekocht

De service is zó

Ik had gehoord, dat als je een wasmachine kocht, hij boven werd gebracht, aangesloten, en dat het oude apparaat meegenomen zou worden. Dat leek mij wel.

hajo 06-08-2017 Via de website gekocht

snelle afwikkeling

goed materiaal en snelle levering geven een prima gevoel bij deze winkel. Ook het aangeven dat het door de brievenbus kan is een prima extra service

Nathaniel 06-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Na meerdere bestelingen via andere webshop toch gekozen voor coolblue. Zeer tevreden mee. Ga zo door!

Jeannette 06-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!!

Ze zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen. Prima Service dus. In vergelijking met andere bedrijven verrassen zij me als klant steeds weer!!

Yvonne 06-08-2017 Via de website gekocht

Prima!

Goede ervaring, duideijke webshop, goede prijs en snelle service. Levering op tijd en duidelijk wanneer precies zonder dat je er uren aan kwijt bent. Aanrader!

Michel van der Vegte 06-08-2017 Via de website gekocht

"comfortabel"

zeer gemakklijk producten vergelijken op prijs en kwaliteit.
zeer kleine extra kortingen op bundels.
gemakkelijk betalen volgende dag in huis heerlijk.

nadeel was wel bij mij klopte de uitleg van mijn pc niet helemaal 100% maar kan niet geloven dat alles altijd 100% goed kan gaan.

Ronald 06-08-2017 Via de website gekocht

Top service en snel!!!

Ik had snel een USB stick met veel capaciteit nodig, ik had geen tijd om naar de winkel te gaan dus op internet gaan zoeken! Ik kwam uit bij coolblue, de goedkoopste, snelle levering en geen verzendkosten dus uiteraard daarvoor gekozen!!

B J Udink 06-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Duidelijk en overzichtelijk site met veel goede informatie ruime keus uit diverse producten, de bezorgservice is uitmuntend vriendelijk en weten wat ze doen

Een tevreden klant 06-08-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd: Snel geleverd. Volgende dag altijd in huis.

Zoals altijd: Snel geleverd. Volgende dag altijd in huis. En ALS er eens problemen zijn worden die altijd tot volle tevredenheid opgelost. Ze zijn niet de allergoedkoopste maar wel de beste.

Tonny 06-08-2017 Via de website gekocht

Goed gevoel

Eenvoudig te bestellen, snelle respons en levering en vooral: geleverd zoals beloofd werd, betrouwbaar dus. Klasse!

Tervoort 06-08-2017 Via de website gekocht

Beleid Coolblue: succes met de puinhoop

Na het foutief aansluiten van een wasmachine 1 grote lekkage met alle gevolgen van dien. Het beleid van Coolbue is dat je de puinhoop zelf op moet lossen en hier geen verantwoordelijkheid voor neemt. Ingecalculeerd risico als je goedkope krachten hiervoor inhuurt zonder kennis en expertise. Bezorging is gratis en dat is niet voor niets.

Officiele reactie van Coolblue 06-08-2017

Hey,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat er een lekkage is ontstaan nadat wij iets voor jou hebben aangesloten. Gelukkig klopt het helemaal niet dat dit een ingecalculeerd risico is en dat wij hier geen verantwoordelijkheid voor nemen. Als hier schade door is ontstaan, horen wij dat heel graag van je. Wij sturen dan met alle liefde een onafhankelijke schade-expert langs. Deze kan dan bekijken wat de schade is en hoe deze is ontstaan zodat wij dit eventueel kunnen vergoeden. Als je dit een goed idee vindt, horen wij dat dus heel graag van je, op die manier kan dit snel afgewikkeld worden.

Dianne 06-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Snelle levering, zat een deukje in mijn wasmachine. Na contact te hebben opgenomen kreeg ik de keuze; retourneren of 10% van de aankoopsom terug. Ik was blij met deze oplossing en dit werd gelijk in gang gezet.
Ze namen mijn oude wasmachine mee, fijne service.

Dirkjan 06-08-2017 Via de website gekocht

Wat een service en snelheid wat levering betreft. Geweldig

Via mijn zoon kwam ik bij Coolblue terecht, en was verbaasd. Goede overzichtelijke site, ruime keus en aantrekkelijke prijzen. Levering is abnormaal snel, Zaterdagmiddag besteld, Zondag`s afgeleverd, Maandag`s kon ik er al mee aan de slag. Geweldig, bij mijn volgende bestelling weet ik waar ik zijn moet.

Hannie 06-08-2017 Via de website gekocht

Zo snel heb ik nog nooit iets geleverd gekregen

S avonds besteld, de volgende ochtend om 08,45 uur al kunnen ophalen uit de automaat.
Geweldig, en in ja, het product is ook super maar dat wist ik al 😂😂

Martin den reijer 06-08-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf/Goede sevice

Goed overzicht van producten op internet. Goede omgang i.v.m. levering je wordt perfect op de hoogte gehouden wanneer je product wordt afgeleverd. Dit is fijn voor mensen die alleen wonen en aan het werk zijn.

A 06-08-2017 Via de website gekocht

Direct een waterballet bij de eerste wascycles

Door verkeerde aansluiting direct een waterballet bij de "schoonmaak" cyclus. Het laminaat is daardoor permanent aangetast!

Officiele reactie van Coolblue 06-08-2017

Hey,

Vervelend om te horen dat de aansluiting niet goed is verlopen. Dit is natuurlijk helemaal niet de bedoeling en daar bieden wij onze excuses voor aan. Op het moment dat hier schade door is ontstaan, kan je hier gewoon contact over opnemen met ons. Wij zorgen er dan voor dat er iemand langs kan komen om de schade te beoordelen zodat wij dit samen op kunnen lossen. Wij hopen dus snel iets van je te horen.

Margriet 06-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service. Goede prijzen.

Bestellingen worden snel en accuraat uitgevoerd. Bij prijsvergelijking één van de beste! Al eerder via Coolblue besteld. Altijd snel in huis en het proces kan nauwkeurig gevolg worden

Julius Beuker 06-08-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk personeel en een goede service.

Goede online shop goed te woord te staan en snelle afhandeling.men wordt uitstekend op de hoogte gehouden over de zending en het bezorgen van het product al met al voor mij een uitstekende beoordeling.

Michella 06-08-2017 Via de website gekocht

Mega vriendelijke service!

Ik heb een nieuwe wasmachine besteld die door 2 super vriendelijke heren is gebracht. Ze hebben alles netjes en schoon gehouden. De oude is ook meteen meegenomen. En ik heb een complete uitleg gekregen over het apparaat.
Buiten dat zijn ze erg voorzichtig geweest met alle andere spullen in huis, dit gebeurd ook niet bij elk bedrijf!

Brigitte 06-08-2017 Via de website gekocht

Cool!

Prima ervaring met CoolBlue. Goed advies, altijd telefonisch bereikbaar voor tips. Levering binnen 24u, keurig op het aangegeven tijdstip.

Georges B. 06-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue blinkt uit over heel de lijn, elke keer opnieuw!

Handige website om producten te vinden en te vergelijken. Goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Fantastische service, ook als er eens extra vragen zijn.
Ook de thuislevering van grotere producten is absoluut top.
De medewerkers zijn altijd heel vriendelijk en enthousiast - ze zijn duidelijk fier dat ze bij Coolblue werken, en dat geeft een extra goed gevoel.

marc 06-08-2017 Via de website gekocht

zeer goede en snelle levering

Goede en duidelijke website, makkelijke bestelprocedure en prima prijs.
Artikel was goed verpakt en beschermd, in een stevige doos. helemaal top

Heinz 06-08-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Het gemak, altijd in voorraad, snelle levering, betaal gemak, teveel om op te noemen om aan minimaal 100 karakters te komen.

VAN DEN BOGAERD LUC 06-08-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

zeer klantvriendelijk en kennis van de aangeboden producten

overzichtelijke site , klantvriendelijk en zeer behulpzaam op de gestelde vragen of problemen in de winkel in Lochristi ; ik was vroeger een Van Den Borre klant maar géén goede ervaring meer mee na aankoop Samsung tv en Soundbar Bose ; bij levering verkeerde kabel aangesloten , verkeerde kabel meegeleverd en " zelf alles moeten oplossen !!! " SERVICE ???

Roodtijgertje 06-08-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Telefonisch prettig en super goed geholpen nadat het via internet niet lukte. Volgende dag in huis echter niet binnen de aangegeven tijd zoals door post.nl aangegeven. Extra tips via mail gekregen indien de installatie niet zou lukken.

Joachim 06-08-2017 Via de website gekocht

Goede uitleg en nette bezorging

De bestelling van de wasmachine en droger zijn perfect verlopen en op het aangegeven tijdstip aangeleverd. Direct op de plaats gezet en uitleg gegeven. Prima de lux.

Mvandie 06-08-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, snel en betrouwbaar

Erg fijne service. Ik heb mijn wasmachine besteld via coolblue. Je kan online al aangeven op welke dag het beste uitkomt. Een dag van te voren krijg je het precieze tijdvak te horen via mail en sms en op de dag zelf krijg je een berichtje als je product Is geladen en word je gebeld als de bezorgers er bijna zijn. Zo kan het eigenlijk niet gebeuren dat je de bezorgers mist.
Ook brengen ze het voor je precies naar de plek waar de machine moet komen en installeren ze het voor je. Het was allemaal snel geregeld met duidelijke uitleg.

Zeker een aanrader

Balou 06-08-2017 Via de website gekocht

Goede leveringsservice. Alles wordt geïnstalleerd en verpakking meegenomen. Keurige en vriendelijke bezorgers.

Boris 06-08-2017 Via de website gekocht

Topservice

Binnen een dag. Je wordt bijtijds bericht wanneer ze komen en een kwartier van tevoren wordt je gebeld voordat ze bij je voor de deur staan. Perfecte service

Nynke 06-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle levering, goed product

Coolblue had de laagste prijs, een goede klanttevredenheid en het product zou snel geleverd worden. Dit hebben zij waar kunnen maken: ik ben tevreden met het product en de geleverde dienst

Peter Veenendaal 06-08-2017 Via de website gekocht

Product duurder dan bij fabrikant

De service en de levering van Cool Blue zijn altijd dik in orde. Maar onlangs kocht ik er een stylus die op de website van de fabrikant zelf de helft bleek te kosten. Ik heb dat Cool Blue gemeld maar daar deden ze niets mee.

Anemoon 05-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Op zoek naar een tablet bij Coolblue terechtgekomen, vanwege de beste prijs. Volgende dag al afgeleverd, zelfs op zondag! Goed verpakt. Ook top e-mail service. Erg tevreden.

Emmy 05-08-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling

Een goed overzicht van de mogelijkheden met voor- en nadelen. Bestellen gaat makkelijk, een snelle levering en het hele proces t/M aflevering is prima te volgen.

Renee 05-08-2017 Via de website gekocht

Supersnel en leuke koopbeleving

Ik heb een rugzak besteld die ik ergens anders voor dezelfde prijs kon krijgen. Maar mij Coolblue weet ik zeker dat ze snel leveren. En het bestelproces en de verpakking waarin ze hun producten verzenden zijn zo leuk! Haha, ik ben fan. :-D

Jack 05-08-2017 Via de website gekocht

Goede levering en, op tijd

Zeer goed doen wat gevraagd
En zal zeker nog bestellingen doen via deze site .stipt geleverd zonder het minste deukje .

Leon 05-08-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze van tv's en betalings mogelijkheden. Snelle levering van gekocht product met extra verzekering tot 5 jaar, toch wel prettig en redelijk geprijsd.

Jan 05-08-2017 Via de website gekocht

Snel gemak

Coolblue heeft een duidelijk overzicht, ruime selectie mogelijkheden, prima onderlinge vergelijking en snelle levering op maat.

anita 05-08-2017 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle bezorging, ontzettend nette en vriendelijke bezorgers. Ze geven je een hand, stellen zich netjes voor en zetten het apparaat netjes op de plaats waar je het hebben wilt en nemen alle verpakkings materiaal weer mee terug. Top service!