Martine Boone 28-10-2018

Eerlijk en snel !

Eerlijk duidelijk voordelig en snel , voor die prijs kan je het zelf niet gaan halen !veel keuze aan concurrerende prijzen !

Helena 28-10-2018

Zeer snelle service

Zeer snelle + goede en duidelijke communicatie bij levering. Prijs-kwaliteit tevreden met de aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 26-10-2018

Overzichtelijk winkelen en top.

Zoals de bestellingen die ik reeds plaatste was het ook deze keer zoals het hoord..prima.
Wat ook belangrijk is, niet het juiste gekozen terugzenden géén probleem of dicussie.

Cool blue 26-10-2018

De service is geweldig

veel keuze, goede uitleg, goede producten, goede en snelle service, vandaag besteld en s'anderendaags al geleverd het kan niet beter

Francine Delagrense 25-10-2018

Gewoonweg fantastisch service.Top!

De service en uitleg kon niet beter.Vele mails gekregen voor alles goed te laten verlopen.Zeer goede uitleg bij levering van wasmachine ,zeer beleefd en correcte aansluiting

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nancy Rammelaere 23-10-2018

Snelle service

Snelle levering en goede service
Kwaliteit voor je geld
Service na verkoop is ook heel goed
Een aanrader :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo Nauwelaerts 21-10-2018

Goedkoop en thuis gebracht.

Wat ik vind de website super en volledig bij met de producten. Goedkoop en thuis gebracht als ge iets koopt, ge moet er het huis niet voor verlaten. Een 10 is hier de gewoonste zaak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Haesebeyt 21-10-2018

Dat was snél!

Op vrijdagavond iets vóór 23 uur een bestelling geplaatst. ´s Anderendaags, 10 na 10 's morgens staat er al een nieuwe, werkende machine en is het oud toestel weg!
Heerlijk als gedaan wordt wat beloofd: vóór 24 uur besteld: de dag erna geleverd. Dit kon ook 's avonds geweest zijn maar zó snel: dat was snél!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Ront 21-10-2018

Goede service

Mooie website, gemakkelijk te bestellen en betalen, mogelijkheid op FB om te chatten en vragen te stellen.

Laura vg 21-10-2018

Meest klantvriendelijke (web)shop!

Ik ben sinds mijn eerste bestelling fan van coolblue. Elk product dat ik tot nu besteld heb, werd steeds de volgende dag/ochtend geleverd. Het grootste pluspunt hierbij is dat de leverancier zowel per sms als telefonisch een exact tijdstip doorgeeft zodat je niet een hele dag thuis hoeft te wachten. De leverancier(s) helpen ook steeds met de installatie en geven met een glimlach alle informatie die je nodig hebt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

TSA 20-10-2018

Levering via Bpost later dan beloofd

Bestelling op vrijdagmiddag en ‘s avonds een telefonische confirmatie gehad dat de levering zeker op zaterdag zou doorgaan. Zaterdag middag op de site van Bpost stond er dat de levering op de eerstvolgende werkdag zou doorgaan. Blijkbaar kan men op de leveringsbeloften niet vertrouwen zelfs na contactname met de servicedesk. Dit is ons reeds meerdere malen overkomem bij Coolblue. Het is mij onbekend of het probleem zich voordoet bij Bpost of niet met Postnl hebben wij tot nu toe nog nooit zulke problemen gehad.

Brent De Keersmaecker 17-10-2018

De beste online webshop van België

Al 4 jaar maak ik gebruik van coolblue en nog 0 keer hebben ze me teleurgesteld. Altijd super snelle levering en kwaliteitsproducten. De verpakking is altijd heel zorgvuldig mee omgegaan en alles word goed beschermd. De klantenservice staat altijd open voor vragen en helpen je met veel plezier. Al mijn multimedia producten bestel ik altijd bij coolblue aangezien je ook een vergelijkingsfucntie hebt en er heel veel productinformatie te vinden is in dr beschrijving van het product. Enorm tevreden en zeker een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gizy Neirynck 14-10-2018

Levering van diepvriezer

Ik kan iedereen aanraden om bij Coolblue te kopen. Correctheid, suuuuper vriendelijk en enthousiast. Niets is de bezorgdienst te veel gevraagd, alle vragen worden beantwoord. Reeds aangekocht in het verleden, en zal in de toekomst ook kiezen voor Coolblue

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 13-10-2018

Coolblue gekozen en je zit op rozen

Al jaren klant bij coolblue en dankzij hun voortdurende uitbreiding van hun aanbod vind ik er steeds meer producten die ik wil. Producten makkelijk te vinden en dan onderling te vergelijken. Steeds competitieve prijzen en betaling en levering gebeuren vlot en correct. Zelfs als er problemen zijn met een product wordt dit snel en efficiënt opgelost. Echte aanrader sinds jaren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

vanessa 13-10-2018

heel leuk om te winkelen

vind makkelijk alles terug via de filter, er word snel geholpen en de levering is steeds correct en snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ndelaere 12-10-2018

super service voor sterke prijzen

ruim aanbod , snelle verzending
scherpe prijzen
mijn vaste plek voor de aankoop van elektro of pc materiaal

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christina Baijens 12-10-2018

Prima service

Het is een goede, overzichtelijke webshop met goede producten. Ik heb al meerdere malen een bestelling geplaatst en deze werd steeds naar volle tevredenheid afgehandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alfons 08-10-2018

topwinkel en service

Al vele malen besteld en ook al iets teruggestuurd
Altijd tip top in orde
De beste webwinkel die ik kent
Doe zo voort

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

VALERE 08-10-2018

Snelle service!

Voor Coolblue gekozen vanwege de prima snelle levering aan een goede prijs. Steeds hun beloften nagekomen en nog geen problemen gehad!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Johan Devos 07-10-2018

Snelle en correcte service

duidelijke omschrijving van het gekochte artikel en snelle levering maken dat je niet lang moet wachten op je pak en deze dan ook snel kunt gebruiken, wat de bedoeling ook is.

rudy 06-10-2018

Niets van wat beloofd wordt, wordt waar gemaakt

Besteld vrijdagavond, zaterdag blijft de track & trace staan op "pakket wordt klaargemaakt door de afzender". Per mail geen antwoord. Via Twitter na 3 uur ook nog geen antwoord (wij antwoorden binnen de 2 uur). Telefonisch na een half uur eindelijk iemand aan de lijn, ik zet het door naar een andere dienst, veel kans dat het morgen geleverd wordt. Nooit meer (terwijl het vroeger wel goed was), bestelling werd herroepen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Stefan Engelen 06-10-2018

Eenvoudiger kan echt niet... Kopen in volledig vertrouwen

Als je er 1 keer gekocht hebt weet je echt waarom... Nog nooit een slechte ervaring gehad met de leveringen, en ook met de service. Koop bijna wekelijk bij hun produkten voor het kantoor of privé

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evi 05-10-2018

Super!

Coolblue is zeker een aanrader voor iedereen, super snelle levering, artikel was exact hetzelfde zoals beschreven , kwaliteit is super en echt. Alles was tip top in orde.! Hier bestel ik in de toekomst zeker en vast nog veel meer :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Inge V. 05-10-2018

Goede service

Handige verzendingswijze: je kan een ophaalpunt selecteren om je pakje gaan op te halen. Hoef je niet de hele dag thuis te blijven om op een leverencier te wachten.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Els 04-10-2018

De efficiëntie zelf

Winkelen bij Coolblue is de efficiëntie zelf: je kiest en vergelijkt, alles is uitvoerig beschreven. Eens je keuze gemaakt verloopt het bestelproces heel eenvoudig. Zoals beloofd werd mijn pakje de dag erna reeds geleverd. De doos waarin mijn artikel zat stond vol met grappige zinnetjes, daar kreeg ik meteen een goed humeur van. Mijn artikel, een hakmolentje, heb ik nu voor het eerst gebruikt. Het is een bijzonder goed toestel. Voor de keuze had ik mij laten leiden door de reviews op Coolblue. Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -