Deze score is berekend op basis van 13713 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

willem den Hoed 05-09-2020

Het bestellen via Internet is goed georganiseerd en op internet is alles zeer duidelijk te vinden en uit te zoeken.
Het laten bezorgen gaat ook prima; afhalen bij de winkel was geen succes, 2 x langs geweest maar 's middags was de rij buiten nog langer dan aan eind van de ochtend; dat was dus geen succes!

Dave 05-09-2020

Coolblue biedt een ruim assortiment aan producten die tegelijk snel terug te vinden zijn in een geordende database. Je kan snel een keuze maken adhv vergelijkingen. Toch ontbreekt soms een meer gedetailleerde omschrijving voor bepaalde producten. een koppeling naar de officiële site van fabrikant zou dan een pluspunt zijn. Van opvolging bestelling tot levering is coolblue zeer snel en correct.

RS 05-09-2020

Ik heb voor coolblue gekozen omdat deze goedkoop was, het bestellen ging makkelijk, alles was duidelijk en de levering was zoals beloofd heel snel. Alles was super goed ingepakt!

Pieter 04-09-2020

Betrouwbare webshop, prettig en goed advies, snelle levering en goede communicatie over bestelling en verzending.

An 04-09-2020

Heldere informatie filmpjes op de website van het kiezen van een product vergemakkelijkt. Daarnaast vind ik het fijn dat soortgelijke producten worden vergeleken met duidelijke criteria.

Robin 04-09-2020

Erg goede service nadat ik de klantenservice had gebeld, werd alles direct Geregeld. Winkelpersoneel erg vriendelijk

Luc 04-09-2020

Tijdens mijn vakantie liet mijn mobiel printertje het afweten.
's middags nieuwe besteld en 's anderendaags 's morgens al afgeleverd in een afhaalpunt.
Super dienst en prijs was ook ok !
Doe zo voort !!

Ingrid 04-09-2020

Erg tevreden over Coolblue, product is zoals op de website en de levering was keurig. Netjes op tijd en vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Bas 04-09-2020

Je krijgt een mooie bon van iemand en dan zoeken en vinden bij Coolblue!
Prima service...supersnel geleverden ook niet onbelangrijk.. erg voordelig!

Petra 04-09-2020

Ik heb gekozen voor Coolblue om hun goede service, de duidelijke produktomschrijving en ook om hun snelle levering.

Henk 04-09-2020

Prima omschrijving en uitleg van het apparaat.
Levering perfect even een belletje van te voren om te bespreken of alles klopt met zeer vriendelijke bezorgers.

Zaeem de leider 04-09-2020

Ik ben heel tevreden met service van cool blue maar niet met bezorgen van postnl want 2 keer achter elkaar mijn pakketje gewoon beneden in de gang achter gelaten hij wou hem niet naar derde verdieping bezorgen dus zolang cool blue via postnl laten bezorgen ga ik niks meer bestellen en ik vind het ook heel jammer

Pinkeveer 04-09-2020

Snelle levering, vriendelijk en kundige bezorgers die het heel snel en netjes hadden geïnstalleerd. Ook de website is fijn met veel handige recensies.

David 04-09-2020

Hele snelle service met veel verschillende soorten producten. Zou ik zeker aanraden!

Jan 04-09-2020

Groot geschreven: voor 23:00 besteld de volgende dag in huis.
Nee een dag later, normaal niet erg maar als het de oplader van je Tablet is, dan is dat wel heel erg naar.

H de visser 04-09-2020

Goede overzichtelijke webshop met bij elk product goede reviews en specificaties. En een snelle levering.

Marina 04-09-2020

snelle levering, goed product, goede prijs; beantwoord aan mijn wensen, goede en duidelijke site

John 04-09-2020

Overzichtelijke website. Snelle levering. Moest ff zoeken hoe ik mijn voucher kon inwisselen maar dat was achteraf mijn eigen tekortkoming.

René Verheul 04-09-2020

Ik koop eigenlijk alleen bij Coolblue. Service is prima, bij aflevering prima installatie nette gasten die alles komen afleveren ik ben altijd zeer tevreden.

Marja van Arkel 04-09-2020

Prima bedrijf.
Keurige aflevering.
Fijn om te zien hoe laat de bezorging is.

Femke 04-09-2020

Alles was erg goed omschreven van het product.. er zat zelfs nog een duidelijk filmpje bij waarin je kon kijken wat het product kon. Ook vond ik het erg fijn dat je met andere voorwerpen kon vergelijken, zodat je ze allemaal op een rijtje had staan. Super fijn! Ook de verzending en betaling liepen allemaal soepel.

Jeroen 04-09-2020

Supereenvoudige bestelprocedure, fijne winkel en fijn personeel dat op tijd komt met het goede spul, alles goed installeert en geen zooi achterlaat, wat wil een mens nog meer?

Arjan 04-09-2020

Duidelijke overzichtelijke manier van bestellen. Tevens goede en snelle levering.

Witte Vogel 04-09-2020

Ik ben blij met mijn aankoop. Het was er al de volgende dag.
Voordelige prijzen en goed overzichtelijke site.

Alice Crajé 04-09-2020

DE website was erg gebruikers vriendelijk, ik kon makkelijk vinden wat ik zocht en na nog ergens anders gekeken te hebben, ben ik teruggekeerd naar mijn oorspronkelijke keuze. Door de duidelijke foto's kon ik goed zien hoe het product precies in elkaar zat. Het werd ergens anders voor een hogere prijs aangeboden. Bovendien ken ik die webwinkel niet.
Toen de levering een dag later kwam dan gepland, werd ik daar netjes van op de hoogte gebracht.

Wim 04-09-2020

Goede info en uitleg, snelle levering ! Product voldoet aan de omschrijving, wat ook helpt is d3 mail met tips en verdere uitleg !

Arian 04-09-2020

Goed bedrijf, had een beeldscherm nodig en heb die de dag erna gekregen. Geen gezeik.

A Vercruysse 04-09-2020

Super snelle levering van mijn sonos playbar , echter de installatie ging niet zo als het moet , kreeg NL geen verificatie mail terug dus dan kun je de playbar niet instaleren
Dus dan maar een account aangemaakt via iemand anders zijn gegevens

Piet 04-09-2020

Goede productinformatie op de website en duidelijk omschreven.
Snelle levering en mooi en goed verpakt.

Sub 04-09-2020

Goed advies na inhoudelijke discussie over mogelijkheden. Medewerker adviseerde zelfs om niet meer leverbare 4Gb-geheugenkaarten eventueel tweedehands te zoeken. Uiteindelijk gekozen voor geboden 8Gb alternatief van Coolblue. Werkte prima.

Jeroen 04-09-2020

Coolblue heeft alles altijd goed op orde. De site ziet er goed uit en alles wat je wilt weten over een product is altijd te vinden. Indien het product op voorraad is, wordt dit snel verzonden. Tijdens het bestel en leverproces wordt je goed op de hoogte gehouden. En als je nadien toch nog klachten hebt, dan wordt dit altijd goed opgelost is mijn ervaring.

Bert 04-09-2020

Web-site overzichtelijk met Cool Blue suggestie voor meest geschikte keuze, Snelle en correcte levering. Niets op aan te merken dus gewaardeerd met een 10!

Patrick overkamp 04-09-2020

Was snel geleverd met een glimlach
Tot nu werkt de Chromebook goed
Ben blij met mijn aankoop

Markie 04-09-2020

Meerdere keren producten besteld bij coolblue en altijd netjes snel geleverd zonder verdere klachten.

JENKA 04-09-2020

Super snelle levering! De dag nadien al de gsm bij mij. Heel behulpzaam! Sturen ook via mail een handleiding voor een gemakkelijke opstart

leen 04-09-2020

perfecte service, product voldoet exact aan de voorwaarden zoals omschreven

Nanni & John 04-09-2020

Cool blue bevestigt wat Cool blue belooft. Dat is fijn. Wanneer het niet kan leveren wordt duidelijk aangegeven, dus geen teleurstellingen achteraf.

Jacy 04-09-2020

Heb al vele malen een bestelling gedaan bij de Coolblue. Ben geen enkele keer teleurgesteld geweest. In de winkels altijd vriendelijk en behulpzaam personeel die je graag helpen met de keuzes.
Het is een enkele keer voorgenomen dat ze vergeten waren mijn tv te verzenden. Na een kort belletje was het geregeld en werd hij die avond nog geleverd! Echt klasse customer service.
Als je iets wilt kopen is het altijd de tijd waard om even hun site te controleren. Vaak hebben ze een “tweedekans” artikel waardoor je toch nog even een leuke korting erop krijgt.

Wim van Alff 04-09-2020

Snel geleverd en goed verpakt
Goed en snel werkende site
En natuurlijk was de prijs heel goed

Hans, Haarlem 04-09-2020

Al veel besteld bij Coolblue en nog nooit teleurgesteld. Wasmachine, laptops, routers etc. Altijd alles keurig geleverd en met de ondersteuning die je nodig hebt. Paar keer ergens anders geprobeert om een paar euro uit te sparen, nu besloten dat Coolblue die paar extra euro gewoon waard zijn. Ook de telefonische helpdesk, als je er niet uit komt met je keuze, is uitstekend.

Fons v Tilburg 04-09-2020

het is makkelijk shoppen ,toch zeker in deze corona tijd, mijn levering was dan wel niet op voorraad maar dat maakt niet uit.je kreeg de kans om je geld terug te krijgen. Heb een keer telefonisch contact gehad , maar door de goede uitleg heb gewoon netjes gewacht tot dat mijn bestelde Canon macrolens deze week geleverd werd ,mijn dank hier voor.

Kim 04-09-2020

Bestellen ging vlot, had dringend een schuurmachientje nodig: besteld na 16u en ik kon het de volgende dag om 9u al in de winkel ophalen en betalen. Fantastisch dus.

Dany 04-09-2020

Vlotte bestelling en tevens een vlotte omwisseling indien problemen met je aankoop

Q 04-09-2020

Duidelijke informatie, en keurige communicatie over nabestellingen, leveringen en andere benodigde zaken. Laptop besteld, droger besteld en allemaal keurig geleverd. Ook bij retouren wordt het netjes opgelost.

Caroliene 04-09-2020

Ik heb voor cool blue gekozen omdat ik nog nooit slechte reviews had gehoord van mijn vrienden en familie. Ik zocht een laptop voor school en heb absoluut geen kennis van laptops maar alles stond heel makkelijk en duidelijk beschreven, waardoor zelfs ik een goede, mooi geprijsde laptop kon vinden. Had mijn product de volgende dag in huis wat altijd top is!

stefan put 04-09-2020

Netje afgeleverd op zondagmiddag, rust was weer neergedaald in huis. Huisgenoten konden hun drukwerk voor de deadline printen.
En afgeven

Inge 04-09-2020

Zeer duidelijke omschrijving van het product: in dit geval werd het verschil tussen 2 types iPads uitgelegd. Zo heb ik makkelijk een keuze kunnen maken. Er is ook een zeer snelle levering. Een tevreden klant dus.

Iris 03-09-2020

Hele fijne winkel! Uitgebreid aanbod en duidelijk omschreven, de concurrenten hadden niet zo'n duidelijke of gebruiksvriendelijke website maar hier kon ik de specs zien die ik belangrijk vond om mijn nieuwe laptop te kiezen.
Daarnaast is Coolblue heel goed in het neerzetten van een sfeer ("alles voor een glimlach"), nou die glimlach komt echt wel op je gezicht telkens als je de grapjes in alle kleine stukjes tekst of contact points vindt. Van de formulieren tot aan de mailtjes en de wacht therapie filmpjes, het is gewoon heel fijn om hier iets te kopen omdat je er blij van wordt.
De levering is ook top, het werd de volgende dag door een vrolijke fietskoerier bezorgd op de afgesproken tijd. Enige jammere was dat de levertijd in eerste instantie heel breed is (7:30-22:00) en ik die ochtend pas hoorde dat het aflevermoment tussen 12:15 en 13:15 was; dan is het lastiger om er rekening mee te houden. Gelukkig kwam dat allemaal goed en het is ook begrijpelijk gezien de super snelle verwerking en levering.

TonyB 03-09-2020

Lage prijzen. Ergonomische webshop. Aantrekkelijke uitstraling ontwerp paginas.

Mart 03-09-2020

Wat ik van Cooblue een groot nadeel vind is dat de technische info van bv een dure Acer laptop niet kompleet is. (dat geldt trouwens ook voor alle andere laptops)
- Bij de Ethernet poort staat de snelheid er niet bij.
- Fabrikaat en het typenummer van het Ram geheugen staat er ook
niet bij.

Als je dat dan bij de klantenservice navraagt verwijzen ze naar de Fabrikant door met de mededeling dat het hier om ‘specifieke info’ gaat.
Daar kun je dan dagen wachten tot je antwoord krijgt......
Andere ‘specifieke info’ zoals bv het type microprocessor staat er toch ook bij,dus waarom maken ze het ‘plaatje’ dan niet kompleet ?
Als de fabrikant het wil kan hij er dan het goedkoopste en tevens slechtste merk inzetten wat er op de markt is.
Je hebt daar als klant dan voor de aankoop geen zicht op.
Daardoor is het mogelijk dat je op de wat lange termijn het RAM geheugen moet vervangen.
En dat natuurlijk altijd na de garantie.....

Een verkoper van een filaal was niet bereid om een aantal muizen uit de voorraad te halen zodat we deze even in het echt konden bekijken.
Na wat ophef moest er een andere verkoper aan te pas komen en die regelde het wel. (dat is intussen al een paar jaar geleden)

En dan maar op de website zeggen; "alles voor een glimlach" en het "voelt goed".