Deze score is berekend op basis van 3630 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MFredrix 24-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

De belofte van levering de volgende werkdag werd waargemaakt. Dit gebeurt bij anderen helaas niet altijd.

Ploon 24-08-2017 Via de website gekocht

Wat een snelheid..

Dit was mijn eerste bestelling bij Coolblue, het bestellen was eenvoudig en het kon de volgende dag al worden geleverd bij een servicepunt zodat ik het kon ophalen wanneer het mij uitkomt en dat de chauffeur niet voor de dichte deur komt. Het product was in zeer goed in gepakt en heelhuids aangekomen.

Leo van den Herik 24-08-2017 Via de website gekocht

bestellng lag al klaar

Vroeg of de laptop eerst opgeladen moest worden. Nee was het antwoord. Fout je moet de laptop volgens de gebruiksaanwijzing eerst een paar uur opladen. FF een kleine bijspijker instructie denk ik,

Edwin van den hoven 24-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en koerier was vriendelijk

Geweldige site en over zichtbaarder dan andere sites en duidelijke advies klant vriendelijke service duidelijke afspraken met de koerier nete service met sms dienst waneer hij levert en hoe laat klasse levering

marc 24-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering en goede service

bestelling netjes en optijd geleverd bij mijn gekozen pickup point. vragen werden iets langzamer beantwoord dan de geadverteerde tijd, maar nog steeds heel snel. Verder heb ik niets op de service en de bezorging aan te merken. Mijn Coolblue ervaring was gewoon top.

Gabor Kovacs 24-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering...maar vooral beste prijs...

Eigenlijk prijs toch tegenwoordig doorslaggevend...maar dat ie de volgende dag al geleverd werd is natuurlijk super..ondanks dat de bestelling op zondag geplaatst was

Natascha 24-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Maandag wasmachine besteld, dinsdag geleverd. Netjes naar zolder gesjouwd, aangesloten, uitleg gehad. En dat alles door zeer vriendelijke heren!

SoniaS 24-08-2017 Via de website gekocht

Super en snelle service!

Online bestellen zeer eenvoudig. Betaald via Ideal en volgende dag geleverd. Wasmachine aangesloten en oud machine meegenomen. Echt top service!

Ronald 24-08-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Vriendelijke en zeer deskundige service

Amsterdam was voor ons de best bereikbare Coolblue store en aangezien het weekend was was parkeren geen probleem. Handig dat de winkel op zondag open is. De man die ons hielp was super deskundig en kon feilloos de voors en tegens van vergelijkbare producten uitleggen. Daarbij gaf hij ook aan waarom het duurdere product niet beter was voor wat wij zochten. Heel goed!

Lucas 23-08-2017 Via de website gekocht

Beste service ooit

Zondag een wasmachine besteld en maandag kon ik al wassen. Ik hoefde niks te doen, de wasmachine werd volledig aangesloten, getest en ik kreeg nog handige tips over wassen, onderhoud en als ik hem in de toekomst wil verplaatsen. Een service met een grote smile. 😃
Tot gedaan heren, en knap dat ik jullie in zo een smal straatje zonder piep hebben bezorgd. 👍🏻

Andries van der Voort 23-08-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering

de levering wordt zeer snel uitgevoerd en makkelijk bij een post nl punt afleverd omdat wij op de camping zitten

Maaike 23-08-2017 Via de website gekocht

Top webshop!

Ik bestel al jaren van alles bij CoolBlue en ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Top items, geweldige service en ik word altijd super goed geholpen als ik een vraag heb.

Charlotte 23-08-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Ik ben tevreden met Coolblue als bedrijf, de aankoop en afhandeling ging vlot en soepel, alleen de bezorging (dynalogic) was ongeïnteresseerd en slecht. Eén bezorger liep alleen maar te klagen en ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen. Coolblue: dikke + Bezorging: dikke -

Anne Marie boex 23-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Het aanbod was enorm, hebben een keuze gemaakt via de goede referenties, de on line bestelling ging heel vlotjes en werden goed op de hoogte gehouden

Peter Goossens 23-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en prijs-kwaliteit verhouding.

De ´daarom is ook een reden´ mentaliteit waardeer ik enorm, bestellen zonder risico, want je weet, niet tevreden is geen probleem, retourneren zonder moeilijke vragen. Goede producten, goede prijs, prima service en hou ook vooral de humor vol ! Al klant in het winkeltje op de Oude Dijk en nog altijd !

Anne-lies 23-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue houdt zich aan de gemaakte afspraken. Super!

de website is gebruiksvriendelijk. indien nodig kan men telefonisch een medewerker spreken die ook nog eens goed op de hoogte is van de werkwijze bij Coolblue

Riny 23-08-2017 Via de website gekocht

goede en duidelijke site

goede en leuke site makkelijk om iets te zoeken heb er al meerdere keren iets besteld prijs technisch valt het me ook niet tegen

Marie 23-08-2017 Via de website gekocht

Goede Coolblue review

Fijn om te horen waarom Coolblue een bepaalde waardering voor een product heeft. Hier ga ik over het algemeen wel op af.

NL-Frank 23-08-2017 Via de website gekocht

Goede webpagina, snel geleverd, sympathieke afhandeling!

Op zoek naar nieuwe TV, Coolblue goed assortiment en de beste prijzen. We kennen de leverbetrouwbaarheid en snelheid van Coolblue, dus rap besteld en rap geleverd (

Een klant 23-08-2017 Via de website gekocht

De gebruiksvriendelijkheid van de site is prima evenals de prijzen. De levering is gegaan zoals beloofd. Half uur van te voren een sms dat ze eraan kwamen. De firma die het transport verzorgt ben ik wat minder enthousiast over. De wasmachine werd geplaatst en aangesloten. De proefwas stelt niks voor hij draait, dus alles is oké? Hij werd niet afgesteld dus ging tekeer als een gek. Later heeft mijn man dit zelf verholpen door hem waterpas te zetten. Toen ze al weer vertrokken waren zag ik dat het behang op de trapopgang flink beschadigd was en dit zit er net een half jaar op! Dus, Coolblue doet wat hij belooft, maar aan de aflevering valt nog wel wat te verbeteren.

harry 23-08-2017 Via de website gekocht

overzichtelijke site en snelle service

veel produkten, je wordt soms wel via andere sites uiteindelijk toch naar Coolblue verwezen, direct naar Coolblue zou netter zijn.

Ernst 23-08-2017 Via de website gekocht

Een aanrader

Prima manier om je product te vinden, uitgebreide beschrijving, levering vind op jouw tijd / datum plaats, perfecte service, nieuwe wasmachine geplaatst en aangesloten en werkend gecontroleerd, daarna oude wasmachine meegenomen, echt super!!

Jan Willem de Jong 23-08-2017 Via de website gekocht

Coolbue: Wat wil je nog meer?

Ben trouwe klant van Coolblue. Je voelt je daar thuis, alles kan en mag. Deskundige adviezen, zeer vriendelijk personeel, toezeggingen worden nagekomen. Je hoeft de deur niet meer uit!. Thuis bezorgen, op het werk of afhaallocatie het kan allemaal. Normaal gun ik lokale winkeliers de omzet, maar deze blijven achter in alles waar Coolblue in uitblinkt!

Anneloes 23-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Super snelle service, zondag gekocht en maandagochtend om 9 uur in huis. De monteurs hebben de wasmachine naar zolder gebracht, geïnstalleerd en goede uitleg gegeven. Vervolgens hebben ze de oude (hele zware) wasmachine weer meegenomen. Erg fijn dat het werk gedaan werd voor ons!

Geranne 23-08-2017 Via de website gekocht

snelle, goede service!

Klantenservice medewerker die meedenkt en duidelijk het proces uitlegt! Tweede kansjes, wat een geweldig idee om producten op deze wijze aan te bieden.!

Ronald 23-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering binnen 24 uur ook op zondag

Duidelijke en inzichtelijke webwinkel, goede reviews en productinformatie. Ook de filmpjes hebben een grote toegevoegde waarde als je een keuze wil maken. Niet de standaard aanbevelingen maar heel praktisch.

PIET 23-08-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Goede en overzichtelijk met reviews. Gemakkelijk en toegankelijk. Vergelijkbaar met andere producten

Frank Oostende 23-08-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijk slechte (geen) service

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wij bestellen een vaatwasser bij Coolblue omdat zij op TV reclame maken dat hij binnen de 3 werkdagen geïnstalleerd zal worden. ( mits bijbetaling van €70 !)
Na verschillende keren bellen naar Coolblue kreeg ik een email vanuit Nederland met de vraag om naar Nederland te bellen om een afspraak te maken voor de installatie.
Ik vind dit al raar dat ik moet bellen ipv dat ik opgebeld word vanuit het buitenland maar om alles te bespoedigen heb ik dat dan maar gedaan.
Het toestel werd geleverd na een 8 tal dagen en de technieker had geen tijd om hem te installeren.
Na eindeloos veel telefoons met Coolblue en hun Nederlandse installateur en na 3 weken wachten heb ik gevraagd om het toestel geïnstalleerd teug te komen afhalen.
Met verhalen dat zij de toevloed van bestellingen niet aan kunnen, dat zij 50 vaatwassers op een dag verkopen , dat zij de installaties niet zelf kunnen doen etc. …. Ben ik niet echt gediend.
Waarom reclame maken op TV als je beloftes gewoon niet waar te maken zijn !!

van deijzen 23-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige afhandeling

Prima op afgesproken tijd.Hele correcte uitleg en aflevering.De wasmachine is ook prima na mijn zin.

Thijs057 23-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering op het tijdstip dat mij uitkomt. Goede omschrijving van het product! Klopt helemaal!

Fran 23-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Coolblue is geweldig! Ik heb al me huishoudelijke artikelen hier besteld! Bezorgers kwamen alles tot aan de 4e verdieping leveren van een koelkast tot aan me gasfornuis zonder lift! Het enige wat ontbrak was mijn magnetron maar na 1 telefoontje met de klantenservice had ik het de volgende dag in huis. Echt top service!!!!!!

Liam 23-08-2017 Via de website gekocht

Service is een flop

Levering, assortiment en klantvriendelijkheid is top. Behalve als het om service gaat. vanaf het moment dat er iets schort bij coolblue of je een product binnen moet doen voor garantie zit je met de gebakken peren.
Onmogelijk om een degelijk gesprek te voeren met een medewerker, je wordt van de ene medewerker naar de andere gestuurd,...

Benny Vandenwijngaerden 23-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Gedaan wat beloofd, ongelooflijk snelle levering en bovendien vriendelijk en met het nodig woordje uitleg. Aanbevelingswaardig!

Martijn 22-08-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld, op zondag!

Iets bestellen bij Coolblue betekent dat het vlot wordt geleverd. Zelfs als je iets op zaterdagavond besteld is het de volgende (zon)dag in huis volgens de planning.

lida 22-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Een uitgebreide keus in tv's met heel goed vergelijkingsmateriaal. Na bestelling een hele snelle levering met perfecte service.

josé 22-08-2017 Via de website gekocht

bagagedrager voor fietsen gevonden en snel geleverd

wij hebben bij jullie de fietsendrager gevonden die we nergens konden vinden.
We hebben zaterdagavond besteld en zondag was hij er al.
Prima service en snelle levering.
Doe zo verder.

Ilse 22-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Super levering met aardige en snelle monteurs. Leverdata zelf te bepalen en een telefoontje als ze in de buurt zijn.

Edward Leijen 22-08-2017 Via de website gekocht

Wederom super service van Coolblue

Zaterdag besteld Zondag in huis wat een top service! Vorige keer een wasmachine nu een koffiemachine maar de zelfde service voor een relatief goedkoop apparaat. Ik blijf er kopen voortaan hoop ook dat ze in de toekomst hun assortiment uitbreiden met meerdere artikelen.

Marc 22-08-2017 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk uitstekende dienstverlening

Net zoals bij eerdere bestellingen klopte alles, de product informatie, de snelheid van leveren, staat van product bij aflevering.

Julien Vroling 22-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, Aardig personeel, Goede service

Ik bestel vrijwel altijd bij cool blue. vind het een goede overzichtelijke website met een lekkere interface waar ik altijd snel mijn producten kan vinden. daarnaast is cool blue vaak ook de goedkoopste!

Matt van Weert 22-08-2017 Via de website gekocht

Met een glimlach.

Super, vanaf de bestelling tot en met de perfecte levering, continu op de hoogte gehouden van het gehele proces. Zelfs vóór de levering eerst een sms en daarna nog een telefoontje, echt super. Onze Amerikaanse koelkast werd afgeleverd door 3 supervriendelijke medewerkers én allen met een geweldige glimlach en super vriendelijk en netjes! Topwinkel!

Jasper 22-08-2017 Via de website gekocht

In 1 woord: TOP!

Coolblue is 1 woord top.
Ze een ruime keus aan producten en hebben een handig filter om voor jouw het beste product te vinden.

Ook hebben ze bij veel soorten artikelen een top 10 samengesteld wat de beste keus is.

Verder hebben ze een goede service van het begin van product zoeken tot de aflevering en retour.

Ook over de klantenservice ben ik zeer goed te spreken. Je stuurt ze zeer eenvoudig een berichtje via Facebook en je hebt dan ook zeer snel weer een berichtje terug.

Schuuring 22-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service !

Prima prijs/kwaliteit. Kon hem nergens goedkoper vinden. Op zondag geleverd volgens afspraak, keurig op tijd.

J.E. de Groot 22-08-2017 Via de website gekocht

internet verkoop

de aanbieding is zeer ruim en helder bestelling en bataling is ook snel
en de levering is zoals ze beloven zelfs op een vreemd adres

Blom 22-08-2017 Via de website gekocht

Prima service , zaterdag besteld zondag weer koffie !

Relatief gemakkelijk zoeken , nuttige resecties , gemakkelijk bestellen en betalen en snel in huis.

a.j de klerk 22-08-2017 Via de website gekocht

toppie sevice

daar hoeven ze niet langer over na te denken,service is goed,staan netjes te woord,de bezorger's doen keurig hun werk,nemen alle troep mee,sluiten het voor je aan,en legen uit hoe het product werkt.
voor mij geen ander winkel meer,goed tevreden.

R. 22-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Het artikel voldoet aan de verwachting en werd zelfs op zondag geleverd! Ook tevreden over mails en verpakking.

hansboshoven 22-08-2017 Via de website gekocht

snel en duidelijk

alles is goed te vinden en de views kan je gemakkelijk opzoeken en lezen en kan de keuze bepalen of jij het product wil aanschaffen

René 22-08-2017 Via de website gekocht

Absoluut zeer goede service!

Mooie duidelijke website, scherpe prijzen, snelle levering, en ook de levering zelf als zeer prettig ervaren, 20 minuten van te voren een belletje.
Perfect geïnstalleerd de droger en geen oude dozen rotzooi achtergelaten.

Kafka F. 22-08-2017 Via de website gekocht

Toch niet zo klantvriendelijk

Coolblue is best wel een klantvriendelijke internet winkel. Maar dat verandert snel als er zich een probleem voordoet. Dan verschuilen ze zich achter de kleine lettertjes in hun verkoopovereenkomst. Onlangs kocht ik bij hun een product in promotie. Na korte tijd was het defect. Ik kon het gratis terug bezorgen, maar helaas kon het toestel niet gerepareerd worden. Geen probleem ik kreeg mijn geld terug, zo werd mij gemeld. Maar ik kreeg het geld niet terug, ik kreeg een shoptegoed voor het bedrag. Ondertussen was het bewuste artikel niet meer leverbaar. Er was wel een gelijkaardig vervangproduct maar dat was 30% duurder. Ik had dus de keuze: 30% extra betalen of blijven zitten met dat shoptegoed waarvan ik niet wist of ik het nog ging besteden. Ik had het product destijds gekocht net omdat het zo goedkoop was maar nu stond ik met mijn rug tegen de muur en kon bijna niets anders doen dan extra betalen. Ondertussen vond ik bij een andere aanbieder het zelfde vervangproduct een stuk goedkoper dan bij Coolblue. Ik meldde dit aan Coolblue met de vraag om als nog mijn geld echt terug te krijgen zodat ik het product bij de andere aanbieder goedkoper kon aankopen. Ook nu waren ze niet op andere gedachten te brengen.