Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Giovanni 07-08-2019

Makkelijk en duidelijk online bestel- en betaalproces.
Zeer vriendelijke en correcte jongens bij de levering en plaatsing van was- en droogmachine. Mooi tijdens de voorziende tijdsblok aanwezig. Kwartiertje op voorhand een telefonisch seintje dat ze eraan kwamen. Gaven ook een woordje uitleg bij de aangesloten machines en alle afval werd weer meegenomen door hen. Topservice!

Karel 07-08-2019

Voor deze shop gekozen omwille van overzichtelijke website en scherpe prijzen. Online betalen loopt supervlot en gemakkelijk. Zelf een keer verkeerde bestelling gedaan en annulatie, geld stond dag erna al terug op onze rekening. Ook levering verloop heel vlot en de levertijd is extreem kort (bv: smartphone s'avonds om 22.30u besteld, s'morgens om 8u30 thuis geleverd). Wij zijn super tevreden!

LucV 07-08-2019

Coolblue heeft een ruim aanbod met competitieve prijzen. De site geeft een behoorlijke omschrijving en laat een vergelijking tussen gelijkaardige producten toe. Ik heb er al heel wat besteld - zou ik geen aandelen aankopen - en steeds correcte en snelle levering. Zeer uitzonderlijk al eens gebruik gemaakt van de dienst na verkoop, wat ook zeer vlot verliep.

Wim van den berk 04-08-2019

Heb een bosch wasmachine besteld op 31 juli jl.
Zou de volgende dag geleverd worden.
Via track and trace zou hij tussen 13.15 en 14.15 afgeleverd worden.
Werd tussen 18.30 en 19.30 uur.
Toen we een bericht kregen dat hij bijna bij ons huis was kregen we het volgende bericht : gefeliciteerd met uw nieuwe wasmachine en wanneer kunnen we hem bij u afleveren?
Half uur aan de telefoon gezeten voordat je aan de beurt bent bij de klantenservice van cool blue belgie.
Was een vergissing en er werd een nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag 3 augustus.
Volgens track and trace zou hij tussen 13.15 en 14.45 geleverd worden.
Werd tussen 16.30 en 17.30 uur.
Om 16.30 uur kregen we bericht dat de wasmachine afgeleverd was om 14.45 uur terwijl we niemand gezien hadden.
Nadat we weer gebeld hadden werd de machine om 17.00 uur afgeleverd.

Thimo Van Elst 03-08-2019

Bij coolblue heb ik nog nooit problemen gehad. Hun klantrn service is de beste die er is, als een product niet voldoet aan je verwachting is er geen discusie je krijgt gewoon zonder problemen je geld terug of kan het inruilen voor iets anders. Persoonlijk koop ik alles op coolbue vanwege hun top service.

Hilde 02-08-2019

Gedetailleerde productinformatie. Handig om verschillende producten te vergelijken. Zo heb ik kunnen bepalen welke pocketcamera het best bij mij past. Vlotte bestelling en levering. Alsook de mogelijkheid om gemakkelijk te retourneren, wat niet nodig was.

danyennancy 02-08-2019

Zeer ruim aanbod,snelle levering,prijs-kwaliteit vind je nergens beter +++++

Ivan 02-08-2019

Snelle bestelling, vlotte manier van betaling, snelle levering van het correcte artikel ! Bedankt Coolblue

chantal 01-08-2019

Zondag avond 20u besteld en maandag morgen 9 u geleverd . zeer snelle en correcte levering
Bedankt door voor.

Daniel VM 01-08-2019

De kleine details maken het grote verschil. Keuze, mogelijkheid tot vergelijken, advies on line en geen onnpdige poespas. Gewoon kiezen, vergelijken, beslissen, bestellen en aferekenen. De rest doen zij met de glimlach en een persoonlijke toets. Ze communiceren duidelijk en leveren op het afgesproken tijdstip, netjes en met zorg.

ZKR 01-08-2019

Zeer vlotte en duidelijk gecommuniceerde levering en aangenaam verrast dat ze het oude toestel zonder meer meenamen

Jef 31-07-2019

Heel duidelijke beschrijving van de producten waarvan de prijs kwaliteit perfect is afgestemd.
Ook de snelle levering zelfs op zondag is een absoluut plus punt. Al heel dikwijls besteld zowel kleine als grote dingen die ze dan met plezier voor je binnendragen en op de juiste plaats zetten.
Top service!👍🏻

Yarno 30-07-2019

Zeer handige site waar je zeer veel op terug vindt!
Ook de levering van de producten is ontzettend snel!

raymond eyckmans 29-07-2019

zaterdaglevering bij bestelling de dag ervoor
desnachts krijgt men email de tijdspan binen welk uur er zal geleverd worden
mits bijbetaling kan tijdspan aanvragen
best te vermelde on top van de website
geleverd binnen gemailde tijdspan ,zeer vriendelijke,dienstvaardig personeel

Kathy 29-07-2019

Overzichtelijke website, goede prijs/kwaliteit en zeer snelle levering, hebben vaatwas naar het 2de verdiep gebracht en het oude meegenomen, nieuwe aangesloten. Verwittigen ook via sms en telefoon wanneer ze exact komen.

Rita 29-07-2019

prijs-kwaliteit TOP, een heel goede aankoop, (prima artikelen), heel vriendelijk personeel, ze kennen zeker hun job, een goede service, heel blij met de producten die ik tot nu toe gekocht heb, raad Coolblue zeker aan,

Gabriël Van Soest 28-07-2019

Ik ben reeds klant bij Coolblue en telkens valt me op dat wanneer ik een bestelling plaats die er is voor ik met mijn ogen kan knipperen! Goeie service. Heb nog nooit producten moeten terug sturen.

Patrick 27-07-2019

Donderdag 25/07/19 wasmachine besteld bij Coolblue en levering gevraagd op vrijdag 26/07, maar helaas kon de machine pas geleverd worden op zaterdag 27/07. Orderbevestiging ontvangen dat deze zou geleverd worden tussen 9u30 en 10u30. Om 9u30 alvast kijkje genomen buiten en brievenbus leeg gemaakt. Toen merkte ik op dat er een kaartje van Coolblue tussen zat waarop te lezen staat dat ik niet thuis was, maar niemand heeft op de deur geklopt. Direct gebeld naar Coolblue ( 40min wachten tot ik iemand kon spreken) en deze mevrouw vertelde mij doodleuk in triestig nederlands dat de machine maandag zal geleverd worden in de loop van de dag. Wanneer, kon ze me niet vertellen, er was ook geen mogelijkheid om iets af te spreken. Toen ik de orderbevestiging per e-mail bekeek stelde ik vast dat er een oud telefoonnummer op vermeld stond. (Deze vaste telefoonlijn was al 5 jaar afgesloten en vervangen door een GSM nummer). De mevrouw vertelde mij doodleuk dat telkens ik de Coolblue website bezoek, gezocht wordt naar een e-mail adres en er een nieuwe account aangemaakt wordt, blijkbaar had ik al verschillende accounts waar ik niets van wist.
Niet tevreden van de behandeling en opvolging, Zal bij mijn toekomstige aankopen toch eens rondkijken naar iets anders.

Chris 26-07-2019

In mijn mening de beste en vriendelijkste service van alle webshops.
Bij eventuele defecte producten (kan altijd) altijd super goed bijgestaan en nooit betalen voor verzending.

Mijn webshop bij uitstek.

10/10

Lien 25-07-2019

Groot aanbod, ruime productinformatie, snelle levering, handig en overzichtelijk betaalproces, sterke prijzen.

Steffen Otten 24-07-2019

Bij Coolblue is het altijd in orde, geen slechte verrassingen.
Garantievoorwaarden zijn ok, het is duidelijk wat je precies besteld, de kieswijzers zijn helder, de selectie van producten is goed.

Gerd 24-07-2019

Ging gewoon allemaal heel vlot, van de mail dat het product terug beschikbaar was tot de levering. Top service.

Patrick Truyens 23-07-2019

Had mijn bestelling gedaan rond 17 uur en de volgende dag om 8:30 uur staat er iemand voor je deur met een grote smile om je pakje af te geven. En dit op mijn 1ste verlofdag. Beter kon mijn vakantie niet beginnen! :-) Wat een service !!!

Karine 22-07-2019

Ruime keuze, duidelijke informatie op de website, snelle levering, goede prijs-kwaliteit.

Petet B 21-07-2019

Bbq besteld (buitenkeuken): prima prijs, gratis levering en een prachtige leveringsservice (sms + tel betreffende uur van levering, alsook oude bbq meegenomen en super vriendelijke mensen)
10/10 service, kan echt niet beter 👍