Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Freddy 06-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Alhoewel besteld op zondagavond na negen uur, lag mijn bestelling maandag om 11 uur al klaar in een door mij gekozen afhaalpunt. Er is altijd wel een afhaalpunt in de buurt en dat maakt dat je niet hoeft te vrezen dat je de postbode of pakjesdienst zult missen! Top.

Peterv 05-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige en uitmuntende ervaring

via de website een en ander uitgezocht en besteld. In de winkel afgehaald en bijzonder vriendelijk en vakkundig geholpen met wat aanvullende vragen. Zeker voor herhaling vatbaar

Peter 05-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, to the point !

Via de site besteld, in de winkel afgehaald, daar nog wat goeie tips gekregen, was in totaal nog minder kwijt ook !
Helemaal top !! :-)

Tevreden 05-07-2017 Via de website gekocht

Veel informatie, snelle levering

Veel informatie terug te vinden op de website, makkelijk om verschillende productne met elkaar te vergelijken, snelle levering

Christiaens P 05-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering.

Je kan vergelijken met andere sites, je neemt zelf de tijd om te kiezen en goede duidelijke info over elk product afzonderlijk.

Marlies 05-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijke bezorgers

Goede service, behulpzame bezorgers, mooie prijzen, , snelle bezorging, ruim assortiment, goed contact net voor de bezorging

Peter 05-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Was mijn eerste ervaringen coolblue en ben zeer tevreden,duidelijke site en snelle bezorging en netjes verpakt en ook op zondag., en betrouwbaar

Hilde 05-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare website

Klantvriendelijke website met ruim aanbod. De keuze van leveringsdag is een sterk punt. Alles verliep vlotjes en zoals afgesproken. Ook de mogelijkheid om langs te gaan in één van hun winkels is een pluspunt.

Nicole 05-07-2017 Via de website gekocht

Service as always

Ook deze keer verliep alles weer op rolletjes.
De website is zeer klantvriendelijk en makkelijk in gebruik en de volgende dag konden we al aan de slag omdat het product al geleverd was! Daarom zijn wij altijd erg blij met Coolblue!

Bart ter Haar 04-07-2017 Via de website gekocht

Garantie Terrorisme voor een Laptop

Ruim een jaar geleden hebben we een MSI GE72 2QC-209NL Apache Pro voor meer dan 1000 Euro bij Coolblue gekocht.
Hun service om nieuwe spullen te leveren is geweldig! Erg goed dat eea zo gestroomlijnd is.

Echter, het is veel meer bepalend hoe een bedrijf problemen oplost. Dat is pas de echte service.

Voor deze Laptop moest het scherm onder garantie vervangen worden.

Dat doen ze echter alleen als ook plastic onderdelen met een barstje (kennelijk) vervangen worden á 150 euro, anders kan de reparatie niet gegarandeerd worden of sowieso gedaan worden.
Dat is wel heel erg vanuit aansprakelijkheid gedacht en absoluut niet klantgericht.

Gezien het feit dat het vervangen van zo'n scherm minder dan 100 euro kost en men ons toch laat opdraaien voor het vervangen van plastic onderdelen voor 150 euro (alhoewel we maar één barst hebben gezien in de omranding van het scherm) lijkt het erop dat garantie helemaal geen garantie is.
Men zoekt gewoon naar een andere onvolkomenheid, rekent daar de hoofdprijs voor en, zie daar, geen kosten voor de leverancier voor een vervanging 'onder garantie'.
Wat nog meer is: ze doen die reparatie alleen wanneer er een volkomen maagdelijke versie voor Windows geïnstalleerd wordt op de C schijf. Volkomen onnodig in verband met het vervangen van een scherm, maar anders doen ze niet eens een garantie reparatie.

Ik zie dat als garantie terrorisme.

Het is niet nodig, en mogelijk alleen in een heel klein aantal gevallen wellicht (achteraf) nodig en zeker niet in het belang van de klant.

Opnieuw installeren van Windows is al idioot ivm het vervangen van een LCD schermpje, maar men vindt het tevens nodig om de D schijf met alleen data opnieuw te formatteren. Natuurlijk! Je weet maar nooit! Maar echt niet nodig en al helemaal niet ter keuze door de klant.

Voortaan doe ik alle reparaties zelf. Zo'n scherm kost minder dan 100 euro....

Ook nog: ik kreeg de gerepareerde laptop terug met een rammelend onderdeel erin. Als dat een metalen schroefje is dan weet je wat de risico's zijn voor kortsluiting met de electronica. Kortom: laptop weer drie weken kwijt. Alleen om een rammelend schroefje te verwijderen!

Bart ter Haar

Officiele reactie van Coolblue 05-07-2017

Beste Bart,

Wat ontzettend vervelend dat je nu deze nare ervaring bij ons hebt. Het klopt echter wel dat er geen deelreparaties uitgevoerd worden. Dit heeft ermee te maken dat de reparateur altijd(of zoveel mogelijk) de staat van aanschaf weer wilt bereiken. Mocht er bijvoorbeeld een schade geval op de laptop zitten dat niet wordt gerepareerd, dan kan dit later weer voor een defect zorgen. Het is dan erg moeilijk om aan te geven of dit dan door de reparatie komt of van iets dat daarvoor al aan de gang was. Om dit te voorkomen is het dus alleen mogelijk om gehele reparaties te doen. Ditzelfde geldt ook voor Windows. We snappen dat je dit anders ziet. Maar, als je het toestel opstuurt, dan wordt het ook softwarematig in z'n geheel reset. Natuurlijk willen kijken of er nog mogelijkheden zijn, als je dit zelf ook wenst natuurlijk. Zou je dan jouw ordernummer/retournummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Monique 04-07-2017 Via de website gekocht

Niet altijd!

Ik had via Coolblue besteld, omdat ik er van overtuigd was dat ik mijn bestelling de volgende dag binnen zou zijn. Niet dus, niet altijd.
Het duurt soms twee dagen. Ik ben zo teleurgesteld, omdat ik het morgen nodig heb en het dus niet kan gebruiken!

Officiele reactie van Coolblue 05-07-2017

Beste Monique,

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling niet de dag na het plaatsen is geleverd. Helaas, komt het weleens voor dat ook wij fouten maken waardoor het pakket niet op de juiste dag geleverd kan worden. Hiervoor bieden we dan ook onze oprechte excuses aan! Dit is niet wat je mag verwachten. Heb je inmiddels wel een oplossing gekregen? Daarnaast kijken we natuurlijk graag met je mee of er nog iets is wat we voor je kunnen doen. Zou je hiervoor het ordernummer van de bestelling kunnen sturen naar: geenglimlach@coolblue.nl

Ingrid 04-07-2017 Via de website gekocht

fantastische service ,zelfs in Belgie

ik heb niet getwijfeld als ik de service las wat coolblue te bieden had,ik ben heel tevreden en zeker over de snelle levering en het contact daarover .

Lenie 04-07-2017 Via de website gekocht

Vandaag gebeld, morgen in huis.

Prijs/kwaliteit verhouding klopt zeker!
Telefonisch contact heel zorgvuldig verlopen. Kennis van zaken!
Service, vandaag besteld, morgen in huis is ook echt zo.
Zelfs binnen t aangegeven tijdsbestek.

René Simon 04-07-2017 Via de website gekocht

Wat een bestelgemak!

Gewenste product is door de zoekfunctie eenvoudig te vinden. Snel te doorlopen bestel- en betaalprocedure. Ook fijn dat je kunt kiezen voor een bezorgdag. Inmiddels de tweede bestelling die ik hier doe en waarschijnlijk hier nog wel vaker iets zal bestellen. Aflevering was perfect. Koel-vriescombinatie werd uiterst voorzichtig geplaatst. Alle verpakkingsmaterialen werden meegenomen, evenals de oude koel-vriezer. Geweldig!!

Guy 04-07-2017 Via de website gekocht

Zoek een betere pakjesdienst.

Bestelling geplaatst op 1/7/17 levering 2/7/17, in theorie... op 4/7/17 uiteindelijk ontvangen, beloof niet wat je niet kan waarmaken, de post levert geen Coolblue service

Francois 04-07-2017 Via de website gekocht

Handige website en perfecte levering!

Handige website om keuze te bepalen uit een gamma producten door gebruik van de filter. Perfecte levering de dag nadien, ook op zondag.

Willy 04-07-2017 Via de website gekocht

Top!

Goede rpijs, levering volgens bestelling/verwachting , bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel en snel geholpen in de winkel.
Parkeren bij de winkel kan beter, maar dat ligt aan de lokatie.

Heidi Hendrikx 04-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Zaterdag avond,oeps haardroger valt in panne wat nu? Om 23.50u coolblue een bestellling geplaatst en de volgende dag om 13.00u geleverd.

Edmond 04-07-2017 Via de website gekocht

perfecte service

de mogelijkheid om persoonlijk contact te hebben met de fysieke winkel en het vriendelijk onthaal daar. De snelheid en flexibiliteit van de leveringen of terugnames

Cathy 03-07-2017 Via de website gekocht

Correcte service van bestelling tot en met de levering!

Overzichtelijke webshop. Goede prijs- /kwaliteit. Makkelijk te bestellen en vooral de supersnelle levering.

Michel H 03-07-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

top service

Coolblue blijft na een lange zoektocht op andere websites, de beste winkel om leuke producten te kopen voor een marktconforme prijs, top service, top kennis, top winkel, geen gedoe of blablabla om meer te kopen, je bent als klant netjes geholpen.

Eef8222551 03-07-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Perfecte service, na melding dat er iets niet goed deed. Werd er een monteur na afspraak besteld deze constateerde dat het niet goed was en na vervanging het nog niet ging. Hij een bevestiging stuurde aan Coolblue om een nieuwe te leveren en de andere mee te nemen. Dat gebeurde ook na afspraak zelfs op zaterdag.

Tim 03-07-2017 Via de website gekocht

Makkelijke vergelijking en supersnelle levering

De website maakt het mogelijk om verschillende producten met elkaar te vergelijken. Daarnaast helpen de verschillende reviews je nog eens met het maken van je keuze. Levering gaat supersnel: de volgende werkdag (en zelfs op zaterdag) of je product laten leveren bij een bpost-punt. En tot slot: toch niet helemaal tevreden = terugsturen zonder probleem.

luc 03-07-2017 Via de website gekocht

schappelijke prijzen en snelle levering

zeer uitstekende service en snelle levering en overzichtelijk assortiment,mensen met oog voor het juiste produkt aan te bevelen bij hun klanten.

els stouthamer 03-07-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

heel duidelijke website, goede prijs/kwaliteit vergelijking. ook bij aflevering prima service, bezorgen in mijn geval op de 2e etage, geen probleem, alles aangesloten en verpakkingsmateriaal als vanzelfsprekend mee genomen.

Dick van Breda 03-07-2017 Via de website gekocht

Voor mij DE webstore

Ik heb nu al 15 keer een product gekocht bij Coolblue. Prima afwikkeling van alles. Bestelde spullen altijd op tijd geleverd. Gewoon een aanrader

Piet Prinsenbeek 03-07-2017 Via de website gekocht

Goed gedaan

Snelle levering en goed producten tegen en scherpe prijs.
Wat me opviel was de onduidelijke pagina tijdens bestellen en hoe ik kon betalen. Gewoon gemist en daardoor achteraf pas betaald wat weer een week-end vertraging opleverde...

vott 03-07-2017 Via de website gekocht

knap en blits strijkijzer

dit strijkijzer is heel licht en heeft een blauw licht, temperatuur wordt automatisch ingesteld volgens het soort stof dat je gaat strijken !

Hans Hanning 03-07-2017 Via de website gekocht

Bijzonder klantvriendelijk

Zoals reeds gezegd is de shop bijzonder klantvriendelijk. Ik zou deze dan ook zeker aanbevelen voor mensen die nog twijfelen. Als je via deze shop artikelen besteld dan ben je verzekerd van een puike service van begin tot eind. In een woord wil je zekerheid (COOLBLUE)

Rameysen Luc 02-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop

Vanaf se eerste aankoop tot de laatste ben ik zeer tevreden over de vlotte
service en snelle leveringen .ik zal zeker nog aankopen doen bij CoolBlue

DebbyT 02-07-2017 Via de website gekocht

GE-WEL-DIG! Coole deliveryguys en een Coole Eco Bubble :-)

Mijn wasmachine overleed... en ik twijfelde over allerlei punten. En toen was daar de klantenservice en een overweldigende duidelijke website van CoolBlue. En daarnaast... de snelheid en de communicatie per e-mail. Overzichtelijk, alles behalve oudbollig en heerlijk snel! En chapeau voor de deliveryguys! Zonder mopperen onze oldskool en wellicht niet de handigste wenteltrap op en af met de oude en de nieuwe wasmachine. Zonder brokken, zonder kleerscheuren en met de nodige humor. En daarnaast mn was..... is weer perfect schoon en wat een fijne rustige wasmachine!

Hans 02-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Correcte snelle levering. Keurige bezorgers van de wasmachine en erg prettig dat de oude werd meegenomen zonder extra kosten.

Piontek 02-07-2017 Via de website gekocht

Te laat bezorgd

Slechte beoordeling op zijn plaats. Coolbleu adverteert: voor 2359 besteld is morgen in huis- ook zondag

Zaterdagavond bestelt- zondag niet bezorgd! Krijg ook geen berichtje- moet er zelf achteraan bellen om erachter te komen dat er dus een dag vertraging komt in de bezorging-slechte zaak en service. En als je dan de klantenservice belt is het enige wat de medewerker op zondag 2 juli om 150p hr kan zeggen: ik neem aan dat u ook wel begrijpt dat dingen mis kunnen gaan

Hey Piontek.

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat jouw pakket was vertraagd. Aangezien wij samen hadden afgesproken dat je het pakket de volgende dag in huis zou hebben, willen wij hier onze excuses voor aanbieden. Als je het pakket nog steeds niet in huis hebt, willen wij je vragen om ons een e-mail te sturen op geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan dan voor je uitzoeken waar het pakket precies is en wanneer je dit wel kunt verwachten. Wij lossen het dan meteen voor je op. We horen het heel graag van je.

G.Wösten 02-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service, lage prijzen

Prettige website, makkelijk producten op te zoeken en duidelijke beschrijvingen, concurrerende prijzen, supersnelle service

Albert Bormans 02-07-2017 Via de website gekocht

Heb al verschillende zaken aangekocht bij cool blue. Nooit problemen gehad!
Cool blue doet echt wat ze beloven daar bestaat geen twijfel over.

Ollevier 02-07-2017 Via de website gekocht

correcte levering

overzichtelijke website, goede prijs/kwaliteit
snelle levering. Al meerdere malen iets gekocht en steeds tevreden geweest

bestel langs de site 02-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

gebruiksvriendelijk is de site. Gemakkelijk het gezochte te vinden. Vriendelijke persoon die de levering thuis brengt. Super snelle en nette levering.

MaP 02-07-2017 Via de website gekocht

Fijne Zaak / Webshop lekker ruime keus, en levering naar wens klant ik was hier blij mee. Snel alles wat ik wilde kunnen vinden dus ben dik tevreden. Zeker een aanrader

sjan de wit 02-07-2017 Via de website gekocht

dik tevreden

de siemens koffieapparaat met thermo kan is werkelijk waar n mooi maar ook n fijn apparaat makkelijk in gebruik en onderhoud

Anoniem! 02-07-2017 Via de website gekocht

Tweederangs service!

Service totaal uit de hoogte en puur commercieël ingesteld. Totaal niet medenkend met de klant met als doel zo min mogelijk verlies te lijden. Eerste product als advies bij een bestelling erbij gekocht, bleek niet te passen. Geretourneerd, nieuw product gekregen, ook deze paste niet. Klantenservice gebeld, bleek allemaal de fout te zijn van mij en er werden in totaal 0 oplossingen aangeboden. Liever bij Bol.com kopen!!

Hey,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan tijdens het omruilen van jouw aankoop. Dat is natuurlijk niet de bedoeling geweest en hier willen wij onze excuses voor aanbieden. Wij willen dit natuurlijk heel graag voor je oplossen en willen je dus vragen om ons een e-mail te sturen op geenglimlach@coolblue.nl. Wij zoeken dan graag voor je uit waar het mis is gegaan en zorgen er dan ook meteen voor dat je het juiste pakket thuis krijgt zodat je, met wat vertraging, toch aan de slag kunt. Horen we snel iets van je?

JurWalraven 01-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Populistisch gezever op Facebook, per e-mail en aan de telefoon, maar een product leveren kunnen ze niet.

Hey Jur,

Wat vervelend om te lezen dat je jouw ervaring bij Coolblue op een teleurstelling is uitgedraaid. Wij hadden samen afgesproken dat jij jouw pakket de volgende dag in huis zou hebben. Als dat niet is gelukt, willen wij onze excuses daar natuurlijk voor aanbieden. Wij ontvangen graag jouw ordernummer zodat we jouw gegevens er bij kunnen pakken en met jou mee kunnen kijken. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons deze te sturen in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken wij dit zo snel mogelijk op. We zien jouw reactie graag tegemoet.

Rita Fenijn 01-07-2017 Via de website gekocht

Ruim assortiment!

Cool blue heeft een ruim assortiment. Snelle levering en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Heb al regelmatig bij Cool Blue producten gekocht. Zeer tevreden.

Hilde 01-07-2017 Via de website gekocht

Top!

Coolblue is echt fantastisch, snel en betrouwbaar. Zelfs levering op zondag en retourzending vlot en geld ook vlot retour. Ze maken alle beloftes meer dan waar!

Één ding ter verbetering: ik schrijf deze review op een iPad en krijg niet het hele invulvlak te zien, dus kost me moeite om een 10 in te vullen, die Coolblue wel hoort te krijgen. Inmiddels gelukt.

Marianne 01-07-2017 Via de website gekocht

Super vriendelijk en deskundig personeel. Wij hadden een probleem met onze telefoon en we zijn meteen in de winkel uiterst behulpzaam geholpen

Marcel 01-07-2017 Via de website gekocht

Was machine gekocht

Super service, ook telefonisch uitstekend mijn vragen beantwoord.
Snelle service, oude machine meegenomen en de enthousiaste jongens hebben hem meteen aangesloten. Meteen eerste uitleg gehad. allemaal top!

mark van leeuwen 01-07-2017 Via de website gekocht

makkelijk en duidelijk bestel en retour proces

Check het en probeer het, niks dan lof vanuit mij over cool bleu.

Bestellen via de website: supper makkelijk niet goed retourneren geen probleem zelfs na 30 dagen uiteraard wel onbeschadigd en in de originele verpakking maar dat is eigen verantwoordelijkheid om daar goed mee om te gaan als je nog niet helemaal zeker bent van je product, geld terug gestort netjes binnen 3 werkdagen na ontvangst retour, echt supper goed geregeld.

Tevens geen retour kosten voor de klant, tevens gratis bezorgen in de avond uren de extra kosten betaalde cool bleu bij mij ....... supper service.

Hans 01-07-2017 Via de website gekocht

Prima webshop en goed klantenservice

Coolblue heeft een breed assortiment en prima klantenservice voor als je er niet uitkomt. Bestel er al jaren.
Bezorging van pakketpost wordt waargemaakt , bestellen voor 23.59 volgende dag in huis. Alles wat via de brievenbus kan komt met gewone post en daar is Postnl niet sterk in. Hier komt coolblue de belofte niet na maar dat ligt meer aan Postnl.
Iets om rekening mee te houden.
Op alles wat je besteld 30 dagen bedenktijd en wordt zonder vragen weer terug genomen.
Coolblue heeft ook 2e kans voor veel producten. Hier kan je soms een leuk financieel voordeel halen.
Kortom prima webshop waar je gerust je spullen kan bestellen en waar vooruit betalen geen enkel probleem is vwb je garantie en terug sturen omdat je niet tevreden ben.

Frans Marks 01-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en snelle levering

Coolblue heeft een ruim aanbod aan producten, levert deze zeer snel doordat alles meestal op voorraad is. De klacht afhandeling is prima in orde en ook terug sturen en omruilen is geen enkel probleem. Een uitstekende webshop met als pre een aantal fysieke winkels.

PdH 01-07-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Top service, zeer vriendelijk en meedenkend personeel!

Vooralsnog geen opmerkingen! Tot nu toe een top winkel. Meerdere producten aangeschaft via deze winkel. En altijd uitzonderlijk goed geholpen!!

Petra 30-06-2017 Via de website gekocht

Beste service en betrouwbaar!

Gewoon simpel dit is de beste en betrouwbaarste online shop die er is! Ik koop er altijd als het kan omdat ze je vanaf bestelling tot levering heel netjes op de hoogte houden. Je weet op elk moment waar je aan toe bent. Vriendelijke mensen zowel telefonisch als de jongens die een product moeten komen plaatsen. Mocht er iets fout gaan dan heb ik bij deze winkel er alle vertrouwen in dat het netjes opgelost wordt. Zeer aan te raden dus :)