Deze score is berekend op basis van 11407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Günter 27-02-2019

Ik heb op de site verschillende wasmachines makkelijk kunnen vergelijken waardoor ik voor mijn situatie de juiste keuze heb kunnen maken en het gevoel heb de juiste prijs te hebben betaald. Ik ben super tevreden over de snelle en correcte levering. Zondag besteld en maandagmiddag de eerste wasbeurt al kunnen doen. Professioneel en met de glimlach geleverd (zoals in de reclame). Duidelijke productuitleg gekregen. Erg tevreden over mijn keuze. Kortom, tot hiertoe een zeer geslaagde aankoop.

Ronald 27-02-2019

Op 22 juni 2018 een Nas besteld, deze heeft het helaas vandaag begeven.
Gebeld met de klantenservice, dit valt onder de garantie. en de nas mag worden opgestuurd en dan zal deze nagekeken worden. Hierbij dien ik rekening te houden met 8 tot 10 werkdagen.
Gevraagd wat ik dan in de tussentijd zou kunnen doen, omdat ik wel de gegevens die daarop staan nodig heb. Hiervoor kon een leentoestel worden aangeboden, dit tegen een borg van hetzelfde bedrag als de nas nieuw kost. dit vindt ik niet netjes maar hier toch mee akkoord gegaan. toen kwam de opmerking ow sorry u bent een zakelijke klant en daarvoor stellen wij geen leentoestel beschikbaar. Gevraagd wat dan een oplossing zou kunnen zijn, de enigste oplossing die er geboden kan worden is een nieuwe kopen en deze opsturen ter reparatie zodra ik deze weer terug heb dan heb ik er twee waarvan ik er maar een nodig heb.
Natuurlijk ga ik er van uit dat dit met een glimlach is geregeld.
Helaas ondervind ik dus wel de nadelen van deze winkel. de volgende keer zal ik toch bij een andere winkel iets bestellen waar de service wel is geregeld.
Officiele reactie van Coolblue 01-03-2019

Beste Ronald,

Vervelend dat je NAS kapot is gegaan. Natuurlijk willen we het graag oplossen via een reparatie. Hierbij is het wel zo dat we niet verplicht zijn om een leentoestel uit te geven, ook niet bij normale consumenten.

Als we een leentoestel aanbieden, is het al een uitzondering. Het verbaast me wel een beetje dat het dan blijkbaar niet kan omdat je een zakelijke klant bent. Voor zover ik weet, maakt dat niet zoveel uit.

Ik wil je vragen om een mail met dit verhaal en mijn reactie eronder te sturen naar mt-klantenservice@coolblue.nl. Dan kijken we vanuit daar nog een keer naar de zaak.

Ik vertrouw erop dat we op die manier tot een betere oplossing kunnen komen.

Ruben Niphuis 27-02-2019

Super service en de snelste levering van Nederland
Altijd snel bereikbaar voor vragen!!

Ria 27-02-2019

vriendelijk en deskundig personeel.
goede service en voldoende aanbod.
snelle levering

Ronald 27-02-2019

Vóór 23:59 besteld, morgen in huis maakt Coolblue waar. Met een ruim productaanbod, een goede beschrijving van het product en eerlijke reviews van het product op de site kan de keuze gemakkelijk(er) worden gemaakt. Het 'gevoel' bij het aangeschafte product is mede daarom ook goed. De website is overzichtelijk. Ik raad Coolblue van harte aan.

Elise 27-02-2019

Ik ben super tevreden over Coolblue. Ik had een wasmachine besteld waar ik niet tevreden over ben, zij hebben mij geholpen met de juiste keuze maken voor een andere wasmachine, hebben niet alleen gericht op verkoop maar echt adviezen gegeven, geluisterd en ondersteund in de keuze. Zowel de service van de klantenservice als die van de bezorgers was super! Fijn dat het makkelijk verholpen kon worden en zo snel opgelost!

hanrent 27-02-2019

Coolblue is een veelzijdige betrouwbare winkel, die snel levert, én terugneemt, zonder verder gedoe.

Nicole 27-02-2019

Ik kende CoolBlue alleen v horen zeggen. Zondagmiddag een nieuwe wasmachine besteld en die werd maandagochtend door 3 heel vriendelijke mannen geleverd, geïnstalleerd en hij draaide toen ze weggingen. Je zou bijna gaan klagen over dat het TE PERFECT is haha!

Karel De jaget 27-02-2019

Goede bediening goede producten en snelle levering vandaag besteld morgen in huis en dat doen ze

Hans 26-02-2019

Wasmachine gekocht op zaterdagavond. Zondag geplaatst en aangesloten door 2 aardige en nette medewerkers. Ze doen wat ze beloven en ik kan het helemaal volgen met ttack & trace. Perfect toch.

TVkijkert 26-02-2019

Snelheid en vrolijkheid, goed assortiment tegen prima prijzen. Handleiding bij product omschrijving is echt heel erg handig!

Inge 26-02-2019

Snelle service, vriendelijk personeel met verstand van zaken.
Zelfs kleurplaten en ballonnen bij zich.

Corrie 26-02-2019

De service is uitstekend, Er is heel veel keus, de produkten zijn van goede kwaliteit.

Jeanet 26-02-2019

Het enthousiasme, de deskundigheid en het eerlijke advies van de mensen in de winkel. Ze denken met je mee op een heel vriendelijke wijze. Erg klantvriendelijk. Ook al bestel je nu vaak via de website, het gevoel blijft. En jullie zijn geniaal met jullie grappige filmpjes over het wachten en uitpakken!

Luc , Eindhoven 26-02-2019

echt : alles wat van tevoren beloofd werd is nagekomen. Korting, je aankoop kunnen volgen,van tevoren zowel een mailtje als een telefoontje. in de afgesproken tijdzone bezorgd en ook nogeens alle tijd genomen voor vakkundige uitleg. En niet te beroerd om mijn nieuwe wasmachine ook nog waterpas te plaatsen ,aan te sluiten en een proefwas te draaien. kan niet beter mijns inziens!

Anoniem 26-02-2019

Ik schrijf niet vaak een recensie maar over Coolblue moet ik toch even kwijt dat ik alles aan het bedrijf fantastisch vind.. Van de service tot aan de verpakkingen, de slogans, grappige en gevatte zinnen/handleidingen op de website, dit bedrijf weet hoe hij klanten moet aantrekken en binden. De service is super snel, uitgebreid en het personeel is zeer vriendelijk wat ik ook nog even extra wil benoemen. Daarnaast vind ik de website heel gebruikersvriendelijk evenals de producten. Tot slot: je voelt je zowel online als offline welkom! Van mij krijgen jullie een 10!

Irene Ruiter 26-02-2019

Als ik iets wil kopen dat bij Coolblue te koop is dan kies ik er meestal voor om het daar online te bestellen. Ik krijg altijd een heel blij gevoel van de manier waarop alles werkt: het feit dat de klantenservice tot 23.55 te bereiken is en dat als je voor die tijd bestelt je bestelling de volgende dag al geleverd wordt, de mailtjes die je krijgt na je bestelling en het feit dat je 30 dagen bedenktijd hebt en iets terug mag sturen als je niet tevreden bent. Als het pakket bezorgd wordt dan voelt het een beetje als een cadeautje!

Marieke 25-02-2019

Ik kocht een wasdroogcombinatie bij deze webshop voor een heel aantrekkelijke prijs. Het was een onbekend merk, maar door de reviews en specificaties op de website toch de gok gewaagd. Ben heel tevreden over de vlotte service en keurig op aangegeven tijd geleverd. Ze mailen ‘s nachts de bezorgperiode van een uur, bijv tussen 7 en 8. Een half uur voor bezorging een berichtje en een kwartiertje vooraf bellen ze nog. Superhandig! Machine is aangesloten en aangezet, verpakkingsrommel en oude apparaat meegenomen. Nu nog hopen dat de wasdroger bevalt...

Frank 25-02-2019

De winkel van Coolblue in Amsterdam voldoet zeker. Je wordt dat goed ontvangen en als je wilt krijg je nog een kop koffie of thee.
De mensen in dit filiaal zijn eigenlijk altijd even vriendelijk althans deze ervaring heb ik in deze winkel. Vandaar dat ik er verschillende keren geweest ben. Bij een volgende “grote” aankoop zal ik zeker weer naar deze winkel gaan.

S. 25-02-2019

Wat een service! Alsof het niets was is onze wasmachine naar boven getild, en in mum van tijd was hij aangesloten en stond er te draaien. Ik zou coolblue zeker aanbevelen.

Michel 25-02-2019

Alle service rondom de aankoop van mijn product verliep goed, deskundig en netjes.
En prima dat de fiets gebruikt wordt voor de bezorging.

Ruud 25-02-2019

Waarom coolblue? Dat is niet zo moeilijke vraag. Ze zijn betrouwbaar, snelle levering, goede service, en in mijn geval ook nog gunstig geprijsd.

Marteijn 25-02-2019

Via Coolblue.nl een TV gekocht. Deze 's avonds besteld en werd de volgende ochtend al voor 10.00 uur bezorgd. De bestelwijze was eenvoudig. De bezorger maakte een correcte indruk en was bereid de oude TV mee terug te nemen. Ook toonde hij belangstelling in de gekochte TV. Dit is niet het eerste product wat we via Coolblue kochten en gelet op onze ervaringen, zal het vermoedelijk ook niet het laatste zijn.

Robin 25-02-2019

Naar mijn mening is de website van coolblue heel duidelijk. Alles is snel en makkelijk te vinden. Ze hebben eigen verpakking met grappige dingen er op staan. De kwaliteit van de levering is zo goed als altijd perfect.

ignace 25-02-2019

steeds goede service mogen ondervinden bij m'n aankopen
als er dan toch eens iets fout ging( een defecte machine is verloren gegaan bij transport) werd dit onmiddellijk en in mijn voordeel opgelost

Bert 24-02-2019

Helemaal top! Wordt aan alle kanten goed geholpen door zeer klantvriendelijke en klantgerichte medewerkers. Ook de bezorgers waren heel netjes en legde alles goed uit. Kreeg het gevoel dat ze niet weg gingen voordat ze zeker waren dat ik alles begreep. 100 punten voor Coolblue!

arendhuismus 24-02-2019

Duidelijke frisse website, personeel die weet waarover ze praten, service, koffie.

mevr JP van der Rest-Bakker 23-02-2019

ik koop wel wat vaker bij Coolblue
zo ook een wasmachine die door hun bij mij geplaatst is
de service is fantastisch
Dus als ik iets groots nodig heb kijk ik altijd als eerste op de site van coolblue

Joost 23-02-2019

Nadat wij onze wasmachine hadden besteld leek het heel even mis te gaan met de betaling, maar dat bleek al snel toch allemaal goed te gaan. Desondanks ontvingen wij 2 dagen later een persoonlijk geschreven ansichtkaart van de dame van de klantenservice. De koeriers waren erg vriendelijk. Alles was binnen een mum van tijd aangesloten en ze gaven nog enkele tips. Als kers op de taart kreeg onze dochter een kleurplaat en een ballon. Het zijn de kleine dingen die het doen ;).

Arne 23-02-2019

Via Google Chrome kon ik niet bestellen, via Safari wel. Twee medewerkers hielpen me laat op de avond verder!

Paul 23-02-2019

Coolblue is professioneel, betrouwbaar en klantvriendelijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Karel 23-02-2019

Snel, vertrouwd en accuraat. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ten zeerste aanbevolen.

Carine 23-02-2019

Het gemak om een product en de beschrijving te vinden en te vergelijken. Eenvoudig te bestellen en te betalen. Maar vooral de stipte levering en vriendelijke bediening EN hulpvaardigheid van de installateurs ! Die mensen verdienen een pluim !!!!

Gian Battista Marci 23-02-2019

Excellent leveringsproces, met updates per sms zodat je altijd weet wat je pakketje doet.

Olivier 23-02-2019

Door de vele reviews van andere klanten krijg je een min of meer duidelijk beeld van het product dat je zou willen kopen ...
Gemakkelijke betaling en snel geleverd ... top 👍

Hans van Hoegee 23-02-2019

Betrouwbaar, snelle levering, goede kwaliteit, goede service, klant gericht, goede en vriende lijke klantenservice.

Mark G 23-02-2019

Ik heb voor coolblue gekozen omdat ik met spoed een product nodig had. Rond 23:00 uur besteld,volgende dag voor 12:00 uur in huis!!
Bestelde product voldoet prima!!

arthur 23-02-2019

coolblue is snel goed en betrouwbaar, prima klantenservice en natuurlijk logistiek op orde. Soms is prijs iets hoger

Wobbe 23-02-2019

De bezorging was erg slecht. Ik heb een koelkast bij CoolBlue besteld. Waarom CoolBlue? Omdat ze al hun processen origineel en professioneel organiseren. Maar niet het bezorgen dus. Ik heb drie keer telefonisch nagevraagd 'klopt het dat ik mijn oude koelkast kan meegeven aan de chauffeur?'. Inderdaad, dat kan en daarom wordt er ook bezorgd met twee man. Heb ik zelf maar geholpen met sjouwen. Want ik was al een hele week bezig de koelkast bezorgd te krijgen. Maandag had ik ervoor vrij genomen. Toen kreeg ik een telefoontje van de bezorger dat de koelkast op een verkeerde route was terechtgekomen. Ik zou worden gebeld voor een nieuwe afspraak. Gebeurde niet. Ze kwamen twee keer langs toen ik aan het werk was. Uiteindelijk maar op zaterdag laten bezorgen. Toen moest ik dus sjouwen en had ik krassen op de houtvloer en trap, omdat de bezorger haast had. Wel een vriendelijke bezorger trouwens. Compliment voor bezorger, slechte review voor CoolBlue
Officiele reactie van Coolblue 01-03-2019

Beste Wobbe,

Vervelend om te zien dat de bezorging van je koelkast zo bijzonder slecht is gegaan. Sorry hiervoor.

Er zijn meerdere dingen fout gegaan. Ik zou dit graag allemaal willen nakijken en voor je willen oplossen. Zou je je bericht onder vermelding van ook je ordernummer kunnen sturen naar mt-klantenservice@coolblue.nl?

Dan pakken we het daar verder op. Ik vertrouw erop dat we er dan samen alsnog uit gaan komen.

Met vriendelijk groet,

Marit 22-02-2019

Coolblue doet echt alles voor een glimlach. In het hele proces, van oriëntatie tot aanschaf, staat gebruikers gemak voorop. Zelfs de tekst op de factuur zorgt inderdaad voor een glimlach :-) Het is voor mij ook een voorbeeld van Hostmanship: net dat beetje meer doen dan wordt verwacht en daar op voorhand ook al over na gedacht hebben; de klant staat centraal.

Etienne uit Landen, Vlaanderen 22-02-2019

zeer snelle levering, zeer concurentiele prijzen, goede service, ten zeerste aan te raden

Broer 22-02-2019

Snelle service! Goed verpakt... met een glimlach. We kijken steeds of we een artikel via Coolblue kunnen bestellen. Heel vertrouwd.

Janssens 22-02-2019

Duidelijke website ,ze doen wat ze beloven kwestie van levering en ook met de betaling was het onmiddellijk in orde.
Op tijd verwittiging wanneer levering plaats vind
Personeel dat kwam leveren zeer vriendelijk en beleefd

Jasper de Geus 22-02-2019

Coolblue is betrouwbaar. Komt beloften na. Deskundig. Snelle levering. Ze doen gewoon wat zij beloven.

Robin 22-02-2019

Altijd weer helemaal prima, ik bestel er vaak; en zelfs als ik hun after-sales nodig heb bevalt het altijd weer.

M.Catherine 22-02-2019

Ik vond het heel gemakkelijk en alles is perfect verlopen! De mannen waren heel vriendelijk en stipt op tijd, men belt ook vooraf om te zeggen wanneer ze er ongeveer zullen zijn. Ik kan coolbleu aan iedereen aanbevelen ! Top!!!

Robert 21-02-2019

Fijne winkel met goede service en het wordt snel geleverd de eerst volgende dag .

HV 21-02-2019

Super service en snelle levering!
Meestal ook de goedkoopste en gratis levering!

Kees Faber 21-02-2019

Duidelijke productinfo,simpele bestelprocedure,snelle levering.
Noot: verpakking was nogal beschadigd (tijdens het vervoer?).

Rietmolen 21-02-2019

Prima product omschrijving, groot assortiment, goede kwaliteit en snelle levering. Zeker een aanrader.