Deze score is berekend op basis van 2204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

De Jong 17-07-2017 Via de website gekocht

Waardeloos!

Waardeloze service. Betaal je extra om dezelfde dag je pakket afgeleverd te krijgen, wordt het door Dynalogic om 22.42 uur geannuleerd. Reden; te laat. Tja, moet je misschien eens gewoon doorrijden. Bel je Coolblue, krijg je allen te horen: wat rot. Wat heb ik daar aan? Lever mijn bestelling gewoon op tijd af!

Beste,

Wat balen dat de VandaagNog levering van jouw pakket is mislukt. We willen dit graag voor je uitzoeken. Zou je hiervoor het order- of factuurnummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen? De kosten die je gemaakt hebt voor de levering krijg je uiteraard terug.

Henk 17-07-2017 Via de website gekocht

Toppie

Goede prijs snelle levering vriendelijke bezorgers .Geen extra kosten ivm plaatsen op zolder.Gewoon top

Davy 17-07-2017 Via de website gekocht

Top service, zeer snel!

Supersnelle service. 5 uur nadat we besteld hadden, was het pakketje bij ons. Zeer tevreden over de snelheid!

Albert 17-07-2017 Via de website gekocht

Beroerde informatie

In een telefonische hulp, deed de medewerkser goed haar best, maar de verstrekte info was onjuist en aller belabberds

Tom 17-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

PostNL had een probleem bij het sorteercentrum waardoor mijn pakket niet de 'volgende dag' afgeleverd zou worden. Coolblue heeft me gebeld of het alsnog met een koerier dezelfde dag geleverd kon worden. Dit afgesproken en enkele uren later had ik alsnog mijn producten! Heel fijn dat problemen proactief opgelost worden.

Rob Gelders 17-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig advies, snelle service

Voor een specifiek probleem voor een van mijn klanten advies gevraagd, goederen besteld en probleemloos geconfigureerd zoals door Coolblue aangegeven. top!

Linda 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Duidelijke website, snelle levering, uitstekende service. Vooral de informatie met betrekking tot de levertijd was perfect!

Maartje v W 17-07-2017 Via de website gekocht

Tegenvallende service, echt teleurgesteld in Coolblue

Vrienden waren enthousiast over Coolblue. Op basis van hun verhalen en vertrouwen kozen wij voor Coolblue boven een lokale witgoed zaak. Wij verwachtten op zijn minst een goede service en in ieder geval het aansluiten van een wasmachine. Bij levering van de wasmachine kwamen er twee jongens. Een van deze jongen sprak Nederlands en de andere enkel Frans. Met behulp van mijn vriend kregen zij de wasmachine op de zolder. Ondertussen spraken de jongens Frans met elkaar, niet netjes. Eenmaal boven vertelde de jongen dat zij geen gereedschap bij zich hadden om de wasmachine aan te sluiten. Met verbazing zijn de mannen vertrokken en hebben ons achtergelaten met een onaangesloten wasmachine. Gelukkig heb ik een handige vriend, welke de wasmachine heeft aangesloten. Maar om nog te zwijgen over de vragen mbt. garantie, goede aansluiting, lekkage, etc. Nadat de jongens weg waren, hebben wij uit verbazing contact gezocht met Coolblue. Coolblue schoof het af op een andere leverbedrijf genaamd Dynalogic waarover meerdere klachten waren. Maar daar waren wij alsnog niet geholpen.. Als kleine pleister kregen we een waardebon voor 10 euro maar dit staat in onze beleving niet evenredig aan het zelfstandig aansluiten van een wasmachine en de daarbij komen risico's op eventuele fouten.

Hey Maartje,

Wat balen dat de levering van jullie wasmachine zo ondermaats was. Samen met onze bezorgpartners proberen we dé beste service te leveren. Het is dan altijd jammer om te lezen dat het fout gaat. Zou je hiervoor het order- of factuurnummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

i2inside 17-07-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar en goede prijs

Duidelijke productomschrijvingen, betrouwbare levering en goede prijzen. Leveringen worden goed gecommuniceerd.

Dave 17-07-2017 Via de website gekocht

Super service

Goede product informatie snel en overzichtelijk betalingsmenu.Heb je vragen staat men je vakkundig en vriendelijk te woord.
Levertijd word stipt nageleefd

Viv 17-07-2017 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website. Tot 's avonds laat bestellen, volgende dag in huis. Hele fijne service!

monique 17-07-2017 Via de website gekocht

super snelle cool bleu

Snelle levering, goed verpakt hoewel de omdoos wat aan de grote kant is.
Goede prijs kwaliteit, duidelijke mails met betrekking tot order, levertijd en bezorging.

Anne 17-07-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Geweldige service, nette koeriers, keurig op tijd. Na een belabberde service van bol.com, ontzettend blij met deze topservice van coolblue! Een aanrader voor iedereen!

Sandra 17-07-2017 Via de website gekocht

Super communicatie

Ik had in eerste instantie Cool Blue gekozen, omdat ze de koelkast verkochten die ik nodig had. Een volgende keer wanneer ik witgoed o.i.d. nodig heb, bestel ik ook bij Cool Blue. Heel fijn, dat je meteen een bevestiging krijgt van je bestelling. Daarna kregen we bericht dat onze koelkast de dag erna werd bezorgd. De volgende dag kon ik de koerier volgen. Heel fijn dat er een foto van hem bijstond, dan heb je meteen een gezicht erbij. Keurig hier bezorgd, oude koelkast weer meegenomen. Wij zijn helemaal blij.

Ed 17-07-2017 Via de website gekocht

De spullen komen altijd de volgende dag in een zeer goed verpakte staat binnen. De klantenservice is uitstekend.

Jean V.h 17-07-2017 Via de website gekocht

Mijn ideale verkooppunt

Wanneer ik op mijn pc naar interessante aanbiedingen zoek dan kom ik steeds bij Coolblue terecht, zowel qua aanbod als qua prijs. U bent steeds welkom, zowel voor een nieuwe aankoop als voor het oplossen van eventuele productproblemen.

E koster 17-07-2017 Via de website gekocht

Topservice

Snelle service, aflevering naar keuze en montage. Binnen 5 minuten werkte de wasmachine naar behoren!

Erwin 17-07-2017 Via de website gekocht

Écht snel, ze maken het waar!

Site is heel gebruikersvriendelijk, goede reviews, je kunt vergelijken en het belangrijkste: ze doen wat ze beloven! Echt waanzinnig hoe snel Coolblue bezorgt.

@ 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel en punctueel.

Coolblue is me geadviseerd door kennissen vanwege hun uitmuntende service. En het is me niet tegengevallen. Ik had mijn product binnen 24 uur in huis. Aansluiten was zo gepiept door de bezorgers en mijn oude wasmachine en de verpakking vd nieuwe meegenomen.

Agnes 17-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Klantvriendelijkheid naar een nieuw level verheven. Heb sinds 5 maanden mijn nieuwe koptelefoon. Elke avond kicken op de bank. Tot hij niet meer oplaadde. Gebeld naar Coolblue. Mailtje uitprinten, pakje naar postkantoor, en binnen drie dagen een nieuwe in huis. Makkelijker en sneller kan echt niet.

V. Siebelt 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel, gemakkelijk en goede service

De website is overzichtelijk en Coolblue levert snel. Ze hebben een groot assortiment met veel reviews waardoor je een goed afweging kunt maken.

Pieter 17-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Een goede prijs, duidelijke site, en ook de levering is prima in orde.
Kortom prima service van deze internet winkel.

john 17-07-2017 Via de website gekocht

geweldig goedkope super goede serves

geweldig goedkope en super goede en snelle serves !!!! en voldoende keuze aan produckten!!!!!!!!!!!!!!

Elka 17-07-2017 Via de website gekocht

Ben er helemaal kapot van!

Besteld LG GSJ560PZVX bij Coolblue.

Afhandeling van bestelling en Service is in en in triest.

Medewerkers hebben geen kennis van artikelen en weten me te vertellen dat de koelkast die ik gekocht heb niet de functies heeft zoals vermeld op de side.

Er zou daarom 60,= euro teruggestort worden op mijn bank. Ik moet vandaag de dag deze terugstorting nog bijgeschreven krijgen.
N.b. de volgende dag staat dit product bij hun op de side voor meer dan 200,= euro minder.

Cash back 50 euro heb ik, na indiening, nooit gekregen.

Retour halen oude koelkast kon niet direct en was een drama t.w. belofte en niet nakomen. 1 week later werd deze, na veel moeite vanuit mijn kant, opgehaald.

Ik zie nu de reclame op t.v. . Bij mij kwam er geen waterpas tevoorschijn om de koelkast waterpas te stellen. De bezorgers hebben zelfs nog gebeld met Coolblue en kregen de bevestiging: \”Alleen maar neerzetten en verder mogen jullie niets\”.
Gewenste Oplossing:

Coolblue is simpelweg met een paar woorden te beschrijven: Veel beloven en vooral zeggen ze wat je als klant graag horen wilt, maar daarna trekken ze alles terug. Service en zeker kennis over producten is in en in triest.
Eigenlijk schandalig dat ze mij, en misschien straks u als klant, zo behandelen. En dan nog, waar ik zelfs naar hun nog niet op gereageerd heb: Ze kijken zelfs niet van welk bankrekeningnummer de betaling gedaan is, ze storten gewoon het bedrag terug . . . . naar de vorige bewooner!!!!!! Alles met een glimlach, Toch?

Het is om te huilen, maar . . . toch lig in een deuk! Als ik zo op mijn werk zou presteren, zou ik er allang uit liggen. Wat een waardeloos bedrijf!

Maar wel blijven lachen he, en met een vette lach je waardering geven.

Eigenlijk wel heel erg voor het bedrijf CoolBlue, want hun concept best wel goed! Misschien zouden ze hun medewerkers eens moeten Screenen op geloofwaardigheid en de uitvoering daarvan naar de klant toe om de Service wat meer omhoog te krijgen!
Juist klanten met een klacht zijn "De Beste Klanten", want deze hebben de moeite gedaan om de klacht te melden! En daar moet je van leren en daar moet je het mee doen! Deze klanten moet je koesteren! Ach, dit advies was gratis! Doe er jullie voordeel mee.
Daarbij, reageren mag, . . . altijd!

Hey Elka,

Wat jammer dat de levering én afhandeling van jouw bestelling zo stroef zijn verlopen. Wij proberen dagelijks de beste service te leveren en vinden het dan ook balen dat dit allemaal is gebeurd.

We willen dit dan ook graag voor je oplossen. Zou je ons het order- of factuurnummer van jouw bestelling willen e-mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? We pakken dit dan spoedig op, zodat we deze ervaring spoedig kunnen afsluiten.

Layla 17-07-2017 Via de website gekocht

Doen precjes wat ze beloven

Snelle levering, prima service. Gepaste humor. Uitgebreide keuze en de mogelijkheid om thuis rustig te kijken of het bevalt of niet

Wendy 17-07-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Fijne webwinkel. Nieuwe wasmachine op vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag al in huis. Werd naar boven getild, aangesloten en de oude machine namen ze mee, zonder extra kosten. Super!

Oscar Wildschut 17-07-2017 Via de website gekocht

goed doordacht proces!

Geweldig dat ze vooraf en achteraf nog mailtjes sturen met tips voor het gebruik
Alle dingen die ze beloofden netjes nagekomen

MiDi 17-07-2017 Via de website gekocht

Service bij Coolblue in mijn ervaring altijd in orde. Garantie ook. Hoewel ze iets duurder zijn daarom toch mijn voorkeurswinkel bij de aanschaf van nieuwe apparaten

2one 17-07-2017 Via de website gekocht

Prima. MIN PUNT: geen achteraf betalen optie

Min punt vind ik dat coolblue geen achteraf betalen optie heeft.
Voor de rest geen op of aanmerkingen service. TOP

Annemarie 17-07-2017 Via de website gekocht

Gied product

Bij het vergelijken van de prijs was Coolblue veruit de goedkoopste. Fijn dat er stapel korting was. Makkelijk dat er keuze artikelen werden voorgesteld in combinatie mer de hoofd aankoop. Hierdoor was het makkelijk winkelen en was ik snel klaar

ed 17-07-2017 Via de website gekocht

gewoon goed, geen poespas

Snel bestelproces, snelle levering. Tijd van levering werd gaandeweg steeds nauwkeuriger.
Of product uiteindelijk goed is/blijft is natuurlijk afwachten. Maar al met al is de eerste kennismaking met CoolBlue plezierig geweest

Jan B 17-07-2017 Via de website gekocht

Wakkere Glimlach

Ons koffiezetapparaat begaf het 's avonds. Jeetje: hoe moeten we nu morgen fris en fruitig de dag ingaan. Bij coolblue een nespresso-machine van magimix besteld. De volgende ochtend al afgeleverd. Fantastisch: zo konden we met een wakkere glimlach een mooie dag intreden.

martin 17-07-2017 Via de website gekocht

Snell levering

Wasmachine kapot. Nieuwe besteld. Andere dag geleverd. Oude machine meegenomen. Nieuw machine neergezet en aangesloten. Klaar. Super snel en geweldige service.

dirkske 17-07-2017 Via de website gekocht

snelle service, aanrader

Nog nooit problemen gehad. Ook worden retourzending probleemloos en zonder vragen verwerkt en krijg je je geld terug indien nodig. Niet de goedkoopste maar vooral de snelste. Zelfs een bestelling om 23u58 wordt de volgende dag nog geleverd. Heel uitgebreid assortiment aan deftige prijzen. Aan te raden leverancier.

N. Willems 17-07-2017 Via de website gekocht

Ik heb voor Coolblue gekozen vanwege de goede uitleg van de diverse apparaten, levertijd en betrouwbaarheid.

Johan Peperstraete 17-07-2017 Via de website gekocht

Vlot , scherpe prijzen , kort samengevat TEVREDEN !

Ik vind er wat ik zoek. Vlotte vlugge bediening en levering met mogelijkheid van keuze dag van levering. Bij een telefonisch contact altijd al hulp gekregen en altijd met een vriendelijke Coolbleu medewerker aan de lijn. Ik ben tevreden en hopelijk nog vele anderen. Ook gemakkelijk dat men de beoordelingen van andere mensen kan lezen als men iets wilt kopen zodat men nog een betere keuze kan maken voor je gezocht artikel. De uitleg van het artikel kan soms wel eens beter maar met de tegenwoordige middelen kan men toch de nodige informatie vinden maar vraagt wat meer zoekwerk op internet en ander site's.

Jeroen 17-07-2017 Via de website gekocht

savonds slowcooker besteld en de volgende middag in huis. Prima geleverd in stevige doos. Isolatie materiaal was iets karig maar voldoende.

Van der Wees 17-07-2017 Via de website gekocht

Wasmachine naar zolder gebracht, oude wasmochine mee,
Rommel van uitpakken ging ook mee,
Ze waren vriendelijk en beleefd,met een gezonde dosis humor en een glimlach

Perfecto 17-07-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld

Alles klopt zoals is afgesproken ! Product levertijd en betaalvorm. S'avonds besteld en inderdaad dag later in huus👍🏻👍🏻👍🏻

E_consument 17-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snel geleverd en fijne communicatie

Coolblue zorgt ervoor dat je je prettig ondersteund voelt gedurende het hele aanschafproces. Van goede informatievoorziening bij het maken van de keuze tot prettige e-mails bij het wachten op je bestelling. Die knipoog in de mail (pakket was bij de buren afgeleverd omdat we niet thuis waren 'kosten ophalen: 1 koekje') viel heel goed bij mij.

Wim Hendriksen 17-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

De site is erg overzichtelijk en de omschrijving van de producten uitstekend. Coolblue is een geweldig goede webshop.

Katty 17-07-2017 Via de website gekocht

Coolblue een SUPER winkel

Van bij het uitzoeken van je aankoop tot aan het ontvangen van je aankoop verloopt alles super vlot. Waren alle winkels maar zoals Coolblue. 👍👍👍

Ron 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Goede kwaliteit en snelle levering.
Tot nu toe geen problemen gehad.
Mijn volgende bestelling is absoluut weer bij cool blue.

Kristiaan 17-07-2017 Via de website gekocht

Hier vind je alles

Zeer goede informatie vooraf: makkelijk om een keuze te maken. Alleen was het even zoeken tot ik vond dat het enige verschil tussen de koffieautomaten waartussen ik nog twijfelde, de kleur was.

Sanne 17-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ontzettend snelle service, fijn dat je zelf de dag kan kiezen wanneer je wilt dat het word bezorgd. De bezorgers waren ontzettend vriendelijk, alles was snel uitgelegd en het stond binnen een paar minuten. Echt top!

Bart 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel besteld, snel in huis

Is makkelijk shoppen en wordt snel geleverd. Gratis bezorging is altijd goed. Heb geen ervaring met de afhandeling van klachten of serviceverlening

S. 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel en juist

Alles volgens afspraak zoals op de website stond.
Niets meer of minder. Het product was goed verpakt en ook naar wens.

NM Busscher 17-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering met zeer correcte communicatie/service!

Top communicatie, snelle levering door kundig en correcte medewerkers! Zeer tevreden! Je hoeft je nergens zorgen om te maken alles is geregeld, wasmachine draaide al voordat de heren de deur uit waren.

W. Woortman 17-07-2017 Via de website gekocht

Het is cool om te kopen bij coolblue

Ik heb al meerdere apparaten gekocht bij coolblue en ben nog steeds tevreden over de service en levering die coolblue geeft.

Zeer tevreden 16-07-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Alles was gewoon perfect. Ik werd heel goed op de hoogte gehouden hoe laat mijn product zou komen. Ik kreeg netjes een smsje. En ik werd heel netjes gebeld met een vrolijke stem. Heerlijk en wat een verademing. Zo kan het dus ook. De 2 jongemannen die kwamen waren leuk en aardig. Alleen het voorstellen al was uniek. Wij zijn zeer tevreden. En de koelkast is precies wat ik had verwacht