Maarten 31-12-2021

In tegenstelling tot andere aanbieders, hanteert Coolblue correcte prijzen EN ben je in 95% van de gevallen zeker dat je pakje ook effectief ‘s anderendaags in huis is. Pluspunt vind ik ook dat post de pakjes rondbrengt. Nog nooit iets kapot in de doos aan gekregen, wat bij andere transporteurs uit ervaring helaas wel anders is.

Jvp 31-12-2021

Prima klantenservice, snelle levering en ok prijzen.
De analyse van de producten is ook zeer accuraat en men heeft altijd zeer veel nuttige reviews.

Jacques 31-12-2021

Goede service en gemakkelijk vanuit huis.
Ook milieu vriendelijk via fiets bezorging en dat door zware regen heen.

Dirk Van den Kerkvoorde 30-12-2021

Gewoon goed zoals her hoort , alles ging vlot ook al was het maar een klein artikel maar vind het wel spijtig dat ik hier minstens 75 letters moet typen .

Younes Achak 30-12-2021

got the Bose 700 for the cheapest price on the market. I ordered for it to come to a coolblue near me, didn’t have to pay until I went to go pick it up, the day after. Amazing! The people in the store were super nice as well.
Recommend++

Mischa 30-12-2021

Alles ging heel vlot, van bestelling tot levering. En de laptop werkt prima :) Geen klachten dus.

Peter 29-12-2021

Zeer vriendelijk en goed geholpen. Bekwaam personeel en erg ordelijke winkel. Zeker de moeite om volgende keer terug te gaan.

HansieC 29-12-2021

Service is fantastisch, bestellen via de website is gemakkelijk en zeer snel gedaan, goede status opvolging van het pakje, op tijd geleverd. Het ganse proces is heel professioneel verlopen.

Jan 29-12-2021

Alles via de mobile app inclusief eenvoudige betaling en snelle levering. Zoals het hoort ano 2021

Noa 29-12-2021

goede en snelle service
helpdesk is zeer snel en helpt echt met je probleem

VVV 29-12-2021

Gebruiksvriendelijke en duidelijke site. Artikel snel geleverd. Zeer tevreden

Gunther 29-12-2021

zijn correct en alles was goed ingepakt en netjes geleverd . zal er zeker nog meer bestellen.

San 27-12-2021

Steeds op tijd met de leveringen en goede info. Je wordt op tijd op de hoogte gebracht van het tijdstip van leveren.

Paul 27-12-2021

Ruim assortiment aan aanvaardbare prijzen, snelle levering en bovenop technische ondersteuning indien gewenst.

Axelds 27-12-2021

Ondanks een foutje in hun systeem heeft de klantendienst mij perfect verder geholpen. Telkens dat ik een vraag had kreeg ik een enthousiast antwoord. Het oplossen duurde wel even maar van frustraties was er langs beide kanten geen teken. TOP!

Maarten 27-12-2021

Duidelijke website, topservice, stipte levering door supervriendelijke fietskoerier en goede producten die goed zijn verpakt. Alleen niet altijd de goedkoopste.

Frieda Ardies 27-12-2021

Mijn opdracht was alleen bestellen, betalen en ontvangen en dit is prima verlopen!

Barbara 26-12-2021

Vlot kunnen bestellen online, duidelijke communicatie.
Volgende dag reeds geleverd.

Robbe aelbrecht 26-12-2021

Altijd zeer correcte prijzen en de beste klantenservice die ik al heb gezien.
Bv: ik heb een tweede keus gsm gekocht en er stond bij dat alle accessoires aanwezig waren, maar de oortjes waren er niet. Ik heb geveld en ze hebben er direct nieuwe gestuurd, dit was niet het soort type die ik graag gaag had dus ze stuurde nieuwe maar ook deze waren niet ideaal. Ze hebben mij dan de keuze gegeven tussen een waardebon van 30€ of de twee oortjes houden.
Een andere keer heb ik een piano staander gekocht, jammer genoeg was deze niet zo stabiel, het voelde aan alsof ik op een springkasteel was aan het spelen. Ik heb een retour aangevraagd en ze hebben me direct mijn geld teruggeven en ik mocht de staander houden
Enz.
Enorm bedankt coolblue, doe zo verder!!!

Claudia 26-12-2021

Snelle goed service. Het leveren met de bakfiets vinden we een extra pluspunt.

Tijl 26-12-2021

Sneller aangekomen dan verwacht!
Ook steeds goed ingepakt.
In tegenstelling tot een niet nader genoemde webwinkel ben je hier wel zeker dat je geen nepartikelen ontvangt (terwijl je echt bestelt).

Miranda 26-12-2021

Bestelling geplaatst op woensdagavond om 23 u. Vrijdagmorgen mail met melding dat pakket onderweg was. Pakket werd geleverd door een zeer vriendelijke koerier op vrijdagmiddag, zoals aangekondigd. Aanrader dus!

Brecht 26-12-2021

Beschrijving van de site is duidelijk en volledig.
Geen problemen bij de levering en betaling.

Luc 26-12-2021

Geweldig hoe Coolblue er altijd weer in slaagt om je aankoop de volgende dag bij je thuis te hebben tegen een heel gunstige prijs

Dave 26-12-2021

One stop shop voor alle electronica apparatuur met een zeer ruime keuze. Over de jaren heen al zeer veel aangekocht en uiteraard ook al een paar keer beroep moeten doen op de garantie. Steeds een uitstekende service die de concurrentie ver achter zich laat gekregen. Na herstelling word het product kosteloos naar huis gestuurd, dus je hoeft het niet in de winkel te gaan ophalen. Wanneer herstelling niet mogelijk is en het word niet meer geproduceerd krijg je een volledige terugbetaling in tegenstelling tot de concurrentie die meestal een pro-rata uitbetaald. zelfs een laadkabel van mijn smartwatch die door normaal gebruik defect was geraakt werd gewoon vervangen waar de concurrentie zou zeggen dat dit niet onder garantie valt. Net omwille van deze kwalitatieve na service is er geen betere keuze dan Coolblue.