Deze score is berekend op basis van 1401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Helenski 15-07-2017 Via de website gekocht

Ben voor 100 procent COOLBLUE FAN! Ik bestel al mijn producten bij Coolblue via de zeer duidelijke en overzichtelijke website.
De telefonische medewerkers bij Coolblue zijn zeer klantvriendelijk en ook de Bezorgservice is prima. Kortom: ik beveel Coolblue bij iedereen aan!

Karen 15-07-2017 Via de website gekocht

Goede klantenservice

Bij het betalen ging er iets mis, toen ik belde om het probleem uit te leggen waren ze uiterst voorkomend, en gaven aan dat zij het allemaal ging oplossen, wat zeker het geval was.

Wel jammer dat bij de bezorging het iets minder vlekkeloos ging. Bezorger had pech gekregen, waardoor 3 uur na het herinneringssmsje hij voor de deur stond. Even een extra bericht dat ze pech hadden was fijn geweest.

Remko 15-07-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Een snelle levering, een goede service en toch de beste (laagste) prijs. Volgende keer ga ik zeker hier weer wat bestellen.

R. Barmentlo 15-07-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging volgens afspraak,bekwame mensen

Vanaf bestelling tot en met levering is alles strak verlopen. Aangeven van bezorgtijden, meenemen van oude apparaat, het naar de zolder brengen van het nieuwe apparaat (diepvries) gebeurde snel, zonder problemen door vriendelijke en bekwame mensen.

Frank 15-07-2017 Via de website gekocht

Correct, snel en vriendelijk.

Wat een verademing: gewoon duidelijk communiceren wanneer je komt, vervolgens correct en zonder schade afleveren en gewoon vriendelijk zijn. Ik weet het wel. Volgende keer weer Coolblue.

Patrick Scheerlinck 15-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Ik heb al een paar zaken via jullie besteld en was over de service telkens tevreden. ook de levering verliep telkens vlot, alleen maar een aanrader.

Rboon 15-07-2017 Via de website gekocht

Omdat zij mijn wasmachine op de derde etage plaatsten en aansloten. De oude machine werd ook weer meegenomen.

ik weet niet wat je hier bedoelt 15-07-2017 Via de website gekocht

Enorm slecht service

zeer slecht service. 1) online chat onmogelijke 2) email antwoord bijna niet 3) telefoon antwoord niemand 4) verkeerd adres doorgestuurd 5) belooft tijdig zal komen en nooits gekomen. Dit is worst experience in mijn level met Coolblue

Pieter 15-07-2017 Via de website gekocht

Super service

Met Coolblue heb ik altijd geweldige service gehad. Alles mooi optijd geleverd, zoals belooft, zonder enige problemen. Een echte aanrader!

Rene van Delft 15-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Gebruik gemaakt de lever optie: Levering dezelfde dag.
De koerier was met GPS en Google maps te volgen en de tijd dat deze aangaf bij ons te zijn, klopte tot op de minuut.
Geweldige service, voor als je vandaag nog iets nodig hebt.

Albert H. 14-07-2017 Via de website gekocht

Accuraat, afspraak is afspraak, geweldige service

Qua levering zijn ze zeer accuraat. Voor 23:59 besteld, volgende dag altijd geleverd. Bij problemen denkt Coolblue echt met je mee voor een oplossing. gewoon super service waar je volledig op kunt vertrouwen.

walter 14-07-2017 Via de website gekocht

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis zeker doen

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis
zeker doen ik heb het uitgeprobeerd en ja hoor op de laatste min besteld op de zaterdag en wat gebeurt er? Zondag de bestelling aan huis voor 15 uur.
Thule Europower 916 fietsendrager nog uitgeprobeerd en zoals de beschrijving geen klachten. Ik zal in de toekomst nog bij cool blue bestellen. Ik zou zeggen aan het team van cool blue...ga zo door.

wooley 14-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en accurate levering voor scherpe prijs

Mijn wasmachine was defect,had al andere besteld maar vond dat lang duurde voor produkt er was,geannuleerd en besteld bij cool blue,beter model en voor lagere prijs,tevens geen extra kosten voor installatie.keurig geinstalleerd,topper

Dawn 14-07-2017 Via de website gekocht

Bijvoorbeeld: Geweldige service!

Een mooie 27 inch gaming monitor gekocht bij Coolblue. Er ging iets fout bij de betaling dus heb ik de klantenservice gebeld. Na het keuzemenu werd ik direct doorverbonden en kreeg ik een vriendelijke dame aan de lijn. Ik werd vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Het probleem was ook binnen 2 minuten opgelost.

Wat ik fijn vind aan Coolblue is dat je op de hoogte word gehouden van je bestelling. Ik had gekozen voor dezelfde dag nog bezorgen en kreeg een kwartier voor de aflevering nog bericht dat de bezorger er bijna is.

Kortom top service, betrouwbaar en waar je je als klant echt 'belangrijk' voelt. Hier ga ik zeker meer bestellen!

T.J. de Waal 14-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Ik heb al meer artikelen aangeschaft en steeds is er op het aangegeven tijdstip geleverd. Ook de bezorgers waren zeer kundig en hebben de wasmachine goed aangesloten. Als ik de volgende keer weer iets nodig heb dan kijk ik eerst bij Coolblue . Coolblue is in één woord GEWELDIG !!!!!

Jaap 14-07-2017 Via de website gekocht

Koelkast

Scherpe prijs, snelle levering, website met een duidelijke omschrijving per product en afhandeling. Kortom een aanrader

Vd donk 14-07-2017 Via de website gekocht

Service was prima

Heb nu voor de tweede keer iets besteld wordt morgen geleverd ben benieuwd naar deze service eerste was prima

Claudia 14-07-2017 Via de website gekocht

Erg vriendelijk!

Voor coolblue gekozen ivm het makkelijk kunnen filteren van producten. Goede prijs, service en producten. De bezorgers stelden zich netjes voor aan de deur. Hoe dichterbij de levering kwam hoe kleiner het tijdsvak van bezorging werd. Ik werd continu op de hoogte gehouden via sms.

Ton 14-07-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Snel iemand aan de lijn

Bij vragen krijg je snel iemand aan de lijn die een vakkundig advies geeft. Daarnaast wordt je in de winkel snel en adequaat geholpen. Waarbij dan alle tijd voor je wordt genomen.

Lee 14-07-2017 Via de website gekocht

Verwarrende communicatie

Levertermijn niet ok, verschillende data doorgeven. Bijgevolg extra geloop om doos te halen bij postkantoor.

Patricia VP 14-07-2017 Via de website gekocht

Beloftes worden waargemaakt!

Snelle service ondanks de soldenprijs. Aflevering bij bpost maakt het wel erg makkelijk! Netjes verpakt, op tijd geleverd. Top service.

Wendy 14-07-2017 Via de website gekocht

Service is goed

Service was goed. Fijn dat het product gelijk de volgende dag bezorgd werd. We werden goed op de hoogte gehouden over de levering.

sonnema 14-07-2017 Via de website gekocht

slechte service

ik heb hier een laptop gekocht met 2 jaar garantie
binnen 1 jaar3 pixel strepen in het scherm van boven naar beneden
dus gebeld geen probleem gewoon retour sturen en ze zouden hem maken
dan sturen ze je foto's toe met een kapot scherm allemaal barsten
en de vriendelijke opmerking dat het scherm goed stuk was maar dat ze hem konden maken voor 135 euro kapot schrem \pixel beschadiging valt niet binnen de 2 jaar garantie
meerdere keren gebeld en e-mail gestuurd dat ik de laptop niet zo naar hun met postnl had opgestuurd
de opmerking we geloven u wel maar u moest eens weten hoe vaak klanten ons van alles in de schoenen schuiven kwam niet zo klantvriendelijk over

de foto's die ik van hun heb gekregen laten zien bij diverse bedrijven die ook laptops verkopen en maken
hun opmerking was steeds wie heeft die laptop laten vallen alleen zo krijg je deze beschadiging

coolblue blijft volhouden dat ik hem zo heb opgestuurd navraag bij postnl weigeren ze en postnl kan mij niet helpen omdat coolblue dit hoor te doen

resultaat ik kan dus voor een reperatie betalen die niet is veroorzaakt door mij

Officiele reactie van Coolblue 14-07-2017

Beste Sonnema,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. We kunnen heel goed begrijpen dat je hiervan baalt, omdat het niet leuk is dat er volgens jou door iemand anders beschadiging is gemaakt op jouw laptop. We zien dat je inmiddels contact hebt opgenomen met een van onze collega's en dat de situatie is opgelost. Mocht je toch nog verdere vragen voor ons hebben, kun je ons een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Groeten,

Marco 14-07-2017 Via de website gekocht

Beter gaat t niet meer worden

Gewoon top service voor heel weinig geld !!!!
Wasmachine naar boven gebracht en aangesloten. En op het uur nauwkeurig met afspraak. Alleen dat al !!

H.J. van der Veen 14-07-2017 Via de website gekocht

Dhr

Snelle service, zeer klantvriendelijk. Wasautomaat moest 2 trappen omhoog worden gebracht.
De 2 medewerkers vonden dit geen probleem, installeerden de machine. Waren zeer professioneel en gaven een korte en duidelijke instructie.

André. 14-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Snelle levering en duidelijke afspraken die goed worden nagekomen! Monteur kwam netjes op tijd en werkte zeer goed en nel!

Delilah 14-07-2017 Via de website gekocht

Weer top service van CoolBlue

Niet alleen biedt cool blue goeie artikelen voor een mooie prijs aan.
maar de levering is super snel. goed verpakt en heel klantvriendelijk.

Hetty 14-07-2017 Via de website gekocht

SuperSnelle Levering

Mooie produkten voor een eerlijke prijs!
Goed schadevrij verpakt en direct bruikbaar.
Duidelijke afspraken en bezorging te volgen.
Alleen jammer dat Post.nl de levering verzorgde..
Ik stond met mijn confetti klaar 😃

Robert Dijkema 14-07-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat zij belooft.

Een Miele wasmachine besteld en de volgende dag bezorgd, ik hoefde er niet eens een vrije dag voor te nemen want hij werd 's avonds om 19.00 uur gebracht en mijn oude machine meegenomen. Drie sterke jonge mannen hadden in een mum van tijd de hele boel twee trappen op gezeuld en aangesloten. De werking van de wasmachine werd helder uitgelegd, kortom, ik ben erg tevreden!

Arcom 14-07-2017 Via de website gekocht

Altijd snelle levering en goede communicatie.

De website is super qua indeling en gebruiksvriendelijkheid. Wel is de webshop erg traag de laatste weken, dus hier moet wel even naar gekeken worden.

Alexander 14-07-2017 Via de website gekocht

Super service

Al heel veel dingen gekocht.Alles van wasmachine tot en met fototoestel.
Nooit ben ik al ontevreden geweest. Als er iets is kan je gewoon bellen en ook dat is een positieve ervaring.

Henri 14-07-2017 Via de website gekocht

Top aflevering.

Kwaliteit van de gekochte machines moet nog blijken maar respect voor de jongens die de plaatsing verzorgde. vier maal twee smalle draaitrappen op en af, peentjes zwetend en keurig aangesloten en weg met een glimlach en dat inbegrepen in de prijs.

Johan 14-07-2017 Via de website gekocht

SERVICE met hoofdletters

Behalve de zeer goede ervaringen bij de aanschaf van mijn FITBIT Charge 2, werd ik ook zeer aangenaam verrast door de service van Coolbleu. Door beschadiging mijn FiFitbit voor reparatie opgestuurd. Kreeg per omgaande een nieuw exemplaar zonder kosten opgestuurd.

Zwhein 14-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel .

Zoals gewoonlijk weer een goede verwerking en nette aflevering.
Bezorger brachten het zonder probleem achterom i.v.m. geblokkeerde voordeur.

Paula 14-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!

Aanbevolen op een verjaardagsfeest, en terecht! Ik heb met veel gemak op de website mijn wasmachine uitgekozen. 22:30 besteld en de volgende dag om 14:00 stonden ze al voor de deur. Mijn oude wasmachine is meegenomen. Ondanks dat de plek voor de machine erg onhandig is deden de bezorgers hier niet moeilijk over en tilden hem zo over de badkuip. Echt super!!!

Ruud 14-07-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd: Prettig geregeld

Fijne site, waar je de producten makkelijk kunt vergelijken, verder: goede service, prettige 'koop-beleving', eerlijke prijs

Luis Stella 14-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

Echt top service! Kan niet anders zeggen, ik was op het moment dat ze leverde niet thuis. Maar zij hebben het dezelfde avond nog eens geleverd! En de tandenborstel was natuurlijk ook top! Al met al zeer tevreden, echt een aanrader!

Evanus, de kaaseter 14-07-2017 Via de website gekocht

Kaasgoede service.

Nou, ik was dus gewoon een stuk kaas aan het eten en ik dacht: mijn dag kan niet beter worden. Maar toen zag ik deze geweldige tweedekans monitor op Coolblue, en alles veranderde. Ik kocht die monitor zo snel als ik een stuk kaas op eet, en de volgende dag kon ik 'em ophalen. Het is gewoon een nieuwe monitor! Perfect. Alleen een paar krasjes op de achterkant, maar dat zie je toch nooit! Oh man, wat een geweldige ervaring. Nu ga ik weer kaas eten, terwijl ik blij naar mijn monitor kijk. Bedankt Coolbue!

Jan Willem 14-07-2017 Via de website gekocht

Gewéldige service

De aanmelding van het transport is super. En de bezorgers weten waar ze over praten bij de instalatie. De machine is ook nog eens super. Helemaal top

Maud 14-07-2017 Via de website gekocht

Superpan

Wij kopen vaker artikelen bij Coolblue. Ze hebben een goede website, zeer overzichtelijk. Snelle levering. Dus toppie!!!!!!!!

Kay Sachse 14-07-2017 Via de website gekocht

Goede producten, toelichting en vriendelijke leverservice

Het ruime aanbod van de online shop is super. En bij alle producten wordt duidelijke uitleg gegeven welke kenmerken deze hebben. Dan kun je een prima keuze maken. En één dag later wordt alles netjes op het afgesproken tijdstip geleverd. Super. Mijn wasmachine werd zelfs geïnstalleerd en het eerste wasje gedraaid. Wat wil je meer??

Rianne 14-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle levering

Ja de titel zegt het eigenlijk al, dit was ook niet de eerste keer dat ik iets bestelde ik vind het een betrouwbare winkel/ website dus als ik iets nodig heb altijd eerst naar coolbleu!!!!!!

Alice 14-07-2017 Via de website gekocht

Die glimlach is echt!!

Pffff, een niewe wasdroger kiezen!!
Toch maar even kijken bij Kieskeurig en al snel belandde ik op de site van Coolblue.
Heel overzichtelijk en helder!
De bestelling gepaatst en binnen 24 uur stonden er twee aardige glimlachende!)
Jongens voor de deur met de wasdroger.
Snel en deskundig werd het apparaat geplaatst.
Ik ben heel tevreden!!!

Lauren 14-07-2017 Via de website gekocht

Wat een goede service!

Vorig jaar januari een weegschaal gekocht, nu 18 maanden later werkt het niet meer. Contact gezocht met coolblue via whatsapp en binnen 36 uur werd een nieuwe versie van het product afgeleverd. Echt top!

Karin 14-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Prima produkten. Prijs/kwaliteit goed in verhouding.
Zeer snelle levering. What you see is what you get!

Lisanne 14-07-2017 Via de website gekocht

Topservice!

De ene dag om 9.45u besteld, de volgende dag om 7.30u in huis.
Via de mail (en een SMS) werd ik als klant goed op de hoogte gehouden van de status van de bezorging. Heel fijn!
Twee mannen kwamen het brengen. Het stond allemaal erg snel op de goede plek en de mannen namen de moeite om uitleg te geven en vragen van mij te beantwoorden.
De service is super, vooral als je het lekker snel in huis wilt hebben!

Herman Haverhoek 14-07-2017 Via de website gekocht

Prima

Eenvoudige manier om bestelling te plaatsen.Snelle afhandeling van bestelling. Duidelijke informatie over [snelle] levering.

Denise 14-07-2017 Via de website gekocht

Buitengewone Service

Alles is duidelijk, wordt vele gecommuniceerd en op de hoogte gehouden.
Installatie snel, netjes en volledig.

val 14-07-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Heel fijn dat coolblue ook grote apparaten (koelkasten etc) zonder klagen over een smalle trap incl bochten naar driehoog sjouwt. En vervolgens ook nog je oude apparaat kosteloos mee terugneemt. Assortiment breed maar toch niet te veel zodat je wel overzicht houdt. Goede website. Prima service.

Els 14-07-2017 Via de website gekocht

Goed werkende koelkast !

Ruim, weinig geluid, en koelt prima ! Heel blij mee. Alleen jammer dat de bezorger zo weinig tijd had om hem te installeren.... Kon dat echt als alleenstaande 'bejaarde' niet zonder hulp...