Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bert Buter 11-06-2017 Via de website gekocht

Zorgvuldige service

Veel keuze , volgende dag geleverd en altijd de goedkoopste En natuurlijk goede service en nazorg of je tevreden bent

Willie020 11-06-2017 Via de website gekocht

Bestelling oke, bezorging nou nee

Coolblue zelf is prima shop maar in tegestelling tot bewering komt bezorger tnt Post niet naar voordeur boven (lift aanwezig). Doos was gedeeltelijk open en beschadigd.

wsc007db 11-06-2017 Via de website gekocht

Coolblue is duidelijk en maakt waar wat men aanbied

Alweer een aankoop bij Coolblue gedaan, omdat het daar altijd probleemloos prettig gaat. Als er toch wat is zijn ze goed bereikbaar, ook in het weekend.

Mieke 11-06-2017 Via de website gekocht

Heel goed en snel geholpen.

Zocht een goede Stylus pen. Volgende dag had ik deze al in huis. Netjes stevig ingepakt. Het pakje paste in de brievenbus, kreeg netjes een berichtje dat ik niet thuis hoefde te blijven. Geweldig.

Ans Pronk 11-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige vriendelijke service

Na al wat aankopen bij Coolblue kocht ik vorig jaar 2016 een Fitbit sportwatch. In juni 2017 liet de band los. Na telefonisch contact de Fitbit opgestuurd. Ik kreeg de volgende dag een ontvangstbevestiging en na 4 dsgfn een mail dat ik een nieuwe Fitbit kreeg. Dit is wat service betekend. En dat kaartje erna geweldig. Jullie zijn super, dank jullie wel

Gatos Soñdores Dreamy 11-06-2017 Via de website gekocht

Fantastische ervaring

Ik kwam op de site omdat mijn televisie het had begeven
Toen ik ging rondneuzen zag ik zulke mooie prijzen dat ik besloot om hier mijn tv te gaan kopen
De volgende dag stond hij al in huis met een perfect beeld
Helemaal geweldig
We gaan hier zeker nog eens rondneuzen

Robert A 11-06-2017 Via de website gekocht

Aantal malen een aankoop gedaan bij Coolblue en altijd prima

Steeds vlotte levering en goede helpdesk. Ik hoop dat dat zo blijft, dan weet ik in ieder geval een betrouwbare webshop voor aankopen

Anouk Schreurs 11-06-2017 Via de website gekocht

Afspraak niet nagekomen

Ik koop donderdagavond een tv bij jullie omdat er staat dat hij de volgende dag geleverd wordt. Blij mee, ik kies voor een avond levering want we werken overdag. Vrijdag ochtend krijg ik een mail van een storing in het systeem, oké kan... ik bericht jullie nog via Facebook en daar krijg ik een reden; er zijn teveel bestellingen momenteel. Twee verschillende redenen, vreemd. Nu kwam de tv zaterdag binnen, staat er een tijdvak van 8,30 tot 21,30 uur. Dit vind ik vervelend, want nu heb ik het pakketje gemist. De postbezorger is zo vriendelijk geweest om na 1 x langskomen al naar het ophaalpunt te brengen. Nog al vervelend, zo tv bestel je expres online omdat de tv niet in de auto past. Het is nu zondag en heb de tv nog steeds niet. Hopelijk morgen avond...

Officiele reactie van Coolblue 11-06-2017

Beste Anouk,

Bedankt voor uw bestelling bij Coolblue. Laten we allereerst vooropstellen dat het natuurlijk ontzettend vervelend is dat uw bestelling niet conform afspraak is afgeleverd. Onze oprechte excuses daarvoor. Wij werken elke dag keihard om alle leveringen zoals gepland te laten verlopen, maar helaas lukt dit niet altijd. De betreffende storing is inderdaad het gevolg van onvoldoende capaciteit bij de vervoersdiensten. Hier willen wij ons uiteraard niet achter verschuilen. Daarom vragen wij u een e-mail te sturen met daarin een beschrijving van de situatie naar geenglimlach@coolblue.nl Dan kijken we direct mee naar een passende oplossing.

Edgar 11-06-2017 Via de website gekocht

Bestel steeds vaker mijn Electronica via Coolblue.

het gemak en de super snelle levering maken voor mij het verschil om voor Coolblue te kiezen.
Bij eerdere bestellingen ook altijd goede service gehad wanneer het product niet helemaal beviel. Voor mij is Coolblue steeds meer en meer de zaak waar ik voor vooral mijn Electronica terecht kom.

Laura 11-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De jbl flip 3 was niet op voorraad op de jbl site zelf. Coolblue had hem wel op voorraad. s' Avonds leveren is gratis wat voor mij erg handig is aangezien ik overdag niet thuis ben. Ik had hem de dag na bestelling binnen, super!

monique 11-06-2017 Via de website gekocht

Service met een glimlach, ook als het niet aan Colblue ligt.

Ideal lag er die avond uit, ook andere website had hier last van.
Die avond ruim 3x moeten bellen met de vriendelijke service.
en ook nog samen kunnen lachen ondanks de drukte dan normaal.
Alles is geheel goed gekomen.

Gemak dient de mens 11-06-2017 Via de website gekocht

Gemak dient de mens

Correcte en snelle levering. Prima en zorgvuldig verpakt. Coolblue doet wat ze belooft. Volgende keer weer!

Eva 11-06-2017 Via de website gekocht

Super service

S'avonds om kwart voor tien m'n Fitbit Charge 2 besteld, de volgende ochtend om negen uur lag het pakketje klaar bij het ophaalpunt. Daarbij was de mail met installatietips erg behulpzaam, als een extra service.

Ron 11-06-2017 Via de website gekocht

Super sevice en aanspreekpunt

Vriendelijk personeel ,helpen om alles op te lossen en zoeken een alternatief als je er niet uit komt,bij twijfel kun je altijd terug.

. 11-06-2017 Via de website gekocht

Top site, snel mijn bestelling binnen en heel fijn met uitleg hoe je moet instaleren in de mail goede service

jeannette broer 11-06-2017 Via de website gekocht

snelle service

voor 11 uur besteld en de volgende dag geleverd, het product is goedkoop en voldoet prima aan de verwachting

Bert 11-06-2017 Via de website gekocht

"De eerste keer"

Prima afhandeling en Coolblue doet wat er beloofd is, vlak voor het einde van deadline besteld en echt de volgende dag geleverd. Perfect hoor 👍🏻 !

Bert 11-06-2017 Via de website gekocht

"De eerste keer"

Huib 11-06-2017 Via de website gekocht

Mooi product in een dag geleverd!

Coolblue is voor mij zekerheid. Een goed product kopen voor de beste prijs met een uitstekende service. Ik koop er met plezier!

mario 11-06-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Prima service en snelle levering. Kunt precies een tijdvak aangeven waarin ze het product afleveren.

anouk 11-06-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven, duidelijke website met keuzehulp

Website is overzichtelijk en voor je keuze kun je terecht bij een keuzehulp die je op eenvoudige wijze laat kiezen. Ook de reviews van gebruikers zijn handig zodat je weet waarvoor je kiest. Levering volgens afspraak.

Recursos 11-06-2017 Via de website gekocht

Laagste prijs

Op alle sites vergeleken de TomTom Spark 3 Cardio. Door alle soorten die er zijn in dit horloge moeilijk te vergelijken. Maar toch meer dan 8 sites langs geweest om te vergelijken. Echt de goedkoopste.

Ferdi Yildirim 11-06-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd! Super service

Volgende keer weer Coolbleu. En zal zeker aanbevelen bij anderen. Snelle levering, je wordt per mail geïnformeerd.

Maria 10-06-2017 Via de website gekocht

Product na een dag geleverd, goed ingepakt zodat het niet kapot ging! We zijn er erg tevreden mee en gaan hier zeker vaker bestellen!

Sandra 10-06-2017 Via de website gekocht

Maken belofte waar! Vandaag besteld morgen in huis

Overzichtelijke site waar je ook op kunt vergelijken. Goede product informatie. Duidelijk prijsweergave!

henk klingeler 10-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en accurate levering.

heb in het verleden artikelen besteld en e=was zeer tevreden over de levering.
ook de nazorg via e-mail vind ik waardevol ,als consument.

Lydia 10-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige website

Goed overzichtelijk, erg gebruiksvriendelijk. Ook fijn de top 10 artikelen van Coolblue. Goede produktinformatie

Georgette 10-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Gebruiksvriendelijke website en goede service. Fijn dat je zoveel filters kunt gebruiken bij het maken van je keuze en dat het aanbod zo groot is.

Marcel 10-06-2017 Via de website gekocht

Goed, snel en accuraat

Met onverwacht additioneel advies, top!
Snel overzicht en bestelgemak, goede voorlichting en uitleg.

Jansema 10-06-2017 Via de website gekocht

Keurige communicatie

Televisie besteld welke de volgende dag geleverd zou worden. Dit lukte helaas niet maar hierover netjes een berichtje gehad. De dag erop netjes bezorgd tussen de genoemde tijden.

Bert 10-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle en vlotte service

Duidelijke omschrijving . Snelle levering. Goede website. De keuze valt op Coolblue omdat mijn vorige ervaring ook erg goed waren.

Een ontevreden klant 10-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte bezorgservice...

Reclame wordt gemaakt voor levering de volgende dag. Op vrijdag bestelt en mail verkregen met levering op zaterdag tussen 17:00 uur en 19:00 uur.... Thuisgebleven en geen pakket ontvangen. gebeld met klanten service..... Er wordt geadverteerd met bezorging op zondag. Het antwoord luidt: "helaas meneer PostNL heeft niet verwerkt, het kan niet eerder dan maandag. Kortom de beloftes worden niet nagekomen. Jammer.... het is beter om geen reclame te maken wat je niet na kunt komen.... "

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzetten naar dat jouw pakket niet is bezorgd. We kunnen goed begrijpen dat je teleurgesteld bent, en graag meer duidelijk wilt krijgen omtrent deze situatie. Zou je ons jouw ordernummer en adresgegevens kunnen toe e-mailen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We pakken jouw bericht zo snel mogelijk op. We zien je reactie graag tegemoet.

Justin 10-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en vriendelijke bezorger, super! Ik ben erg tevreden met mijn televisie en de scherpe prijs

Slechte service 10-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service/ bezorginf

Mooie televisie besteld en bezorging voor dezelfde dag gedaan waarvoor ik 10 euro extra koets betalen. Tot 2300 wachtenmaar geen televisie. Donderdag ook weer wachten weer geen televisie. En zaterdag weer geen televisie.

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat je jouw televisie nog steeds niet hebt ontvangen. Duizendmaal excuses voor deze enorme vertraging. We kijken graag voor je na of we meer duidelijkheid kunnen creëren in deze situatie. Zou je ons jouw ordernummer en adresgegevens kunnen toe e-mailen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We zien jouw reactie graag tegemoet.

Hans 10-06-2017 Via de website gekocht

Goede deal

Handige shop met heldere informatie waardoor ik de juiste keuze maak (wifi repeater, dus iets waar ik helemaal geen verstand van heb). Administratieve en betalingafhandeling en levering gingen perfect.

Marco H 10-06-2017 Via de website gekocht

Normaal prima tevreden maar dit keer niet

Bestelling geplaatst en zou de volgende dag geleverd tussen 14:00 en 17:00. De reden dat ik een specifieke tijd wilde had te maken dat het bij mijn moeder afgeleverd moest worden. Ze zit in een rolstoel en kan zelf de deur niet open doen. 13:48 krijgen we een mail dat ze vanwege drukte niet die dag niet kunnen leveren. Dinsdag besteld. Nu uiteindelijk geleverd. Alleen wel beschadigd. Heb dit wel op kunnen lossen maar fraai is het niet. Had geen zin om alles terug te sturen. Mijn moeder zat al 4 dagen zonder TV. Zouden ook de kosten voor verzending a € 9,95 retourneren maar dat is net zo snel als de levering. Nog niet binnen

Beste Marco,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat de televisie beschadigd is geleverd. We kunnen goed begrijpen dat je teleurgesteld bent. We kijken graag voor je na wat de mogelijkheden zijn om dit voor je op te lossen. Kan je ons jouw ordernummer en adresgegevens toe e-mailen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We zien jouw reactie graag tegemoet.

Annemieke 10-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, 's middags gebeld 's avonds in huis

gebruiksvriendelijke site, track and trace meteen op je telefoon, geen onduidelijkheid over bezorgingstijd! Perfect !

wim 10-06-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, goede keuze, goede informatie en gemakkelijk te vinden. Assortiment is grootschalig.
Info omtrent levering is goed

Koos 10-06-2017 Via de website gekocht

Wat beloofd wordt, wordt waargemaakt.

Via de website besteld, in de winkel opgehaald. Lag gereed toen ik het op kwam halen. Dat was beloofd en is ook waargemaakt.

Sonja Pereira 10-06-2017 Via de website gekocht

Coolblue is COOL..

Klantvriendelijk website, geen moeilijk gedoe met hey verplicht aanmaken van wachtwoorden. Supersnelle levering.Product was prima in orde.

v/d Lugt 10-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, en altijd goed, Toppy

Altijd alles goed voor mekaar, goede en snelle levering, echt top. Ik heb al meerdere spullen gekocht bij Coolblue en vindt het een fijne winkel om hier te kopen. Ik ga zeker het volgende artikel weer aanschaffen bij Coolblue.

Wil 10-06-2017 Via de website gekocht

Sneller en goede service en levering.

Goede overzichtelijk site en juiste informatie over producten.
Het bestellen gaat gemakkelijk en de levering als belooft de dag erna.

Siemen 10-06-2017 Via de website gekocht

Altijd goed, altijd service, optijd

Tijdje gelede een wasmachine, afgelope keer een stofzuiger.
Duidelijk en overzichtelijke website voor vergelijken en keuze van het team zijn erg handig.
Service van de wasmachine was goed, ze belde dat ze iets uitliepen en sloten m aan binne no time, met nog tips hoe m schoin en goed te houden bedankt!

Nils 10-06-2017 In de winkel gekocht

Handige keuze uit breed assortiment

Voor de Bluetooth boxjes was het erg handig dat er ook reviews en extra info bijstond zodat de keuze makkelijker was.

Jens Hendriks 10-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig bestelproces, verzending was een teleurstelling.

Prijs is redelijk (niet geweldig) maar het pakketje kwam een dag later dan beloofd. Van de 5% die ik extra heb moeten betalen tenopzichte van de goedkoopste webwinkel (Megekko), zou ik voor de niet nagekomen belofte wel iets terug willen. Een kleine cashback of een gratis accessoire zou dat voor mij goedmaken. En omdat mijn bestelling €470,- bedraagde, is die 5% toch weer een goede €20,- die ik voor mijn gevoel betaal voor de snelle verzending, die slechts een dag sneller was dan dat het zou zijn geweest bij Megekko.
Het product komt gelukkig wel veilig verpakt in die iconische blauwe doos met dik bubbelplastic. Er wordt voorzichtig mee omgegaan. Maar goed ook, want gevoelige computeronderdelen wil je niet te veel heen en weer schudden. Dus tenopzichte van andere webshops denk ik dat Coolblue de meest betrouwbare is. Ik ben erg tevreden over het product!

Stef 10-06-2017 Via de website gekocht

Slechte leveringservice en slechte terugbetaling

Op vrijdag 26 mei een fietsendrager besteld ter waarde van 550 euro. Extra 10 euro betaald om diezelfde avond te laten afleveren, want wij wilden in het weekend gaan fietsen. Ondanks de bevestiging dat het pakket voor 22:00 uur geleverd zou worden: niets geleverd. En ook geen enkele bericht dat er niet geleverd zou worden.
Na navraag te hebben gedaan, een telefoontje van Coolblue met excuses en ik moest maar een nieuwe leverafspraak maken, de 10 euro zou ik binnen 5 dagen teruggestort krijgen (is gedaan). Nieuwe afspraak gemaakt voor dinsdag 30 mei. Bevestiging dat de levering tussen 18:00 en 22:00 zal plaatsvinden. Hiervoor eerder teruggekomen van mijn werk, echter opnieuw geen levering en opnieuw geen enkel bericht van de Coolblue dat er niet geleverd zou worden. De volgende dag heb ik per e-mail de bestelling geannuleerd en heb in een fysieke winkel de fietsendrager gekocht (nog 40 euro goedkoper ook...). Op de door Coolblue beloofde terugstorting van het geld zit ik nog steeds te wachten. Wel krijg ik nog steeds e-mails van hun distributeur of ik weer een nieuwe leverafspraak wil maken. Ik ga weer maar eens een bericht naar Coolblue sturen...

Beste Stef,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat je het aankoopbedrag nog niet teruggestort hebt gekregen. Duizendmaal excuses voor de vertraging van jouw bestelling in deze situatie. We kijken graag voor je na wat we voor je kunnen betekenen in deze situatie. Zou je jouw ordernummer en adresgegevens kunnen door geven, door een e-mail te sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl? We zien jouw reactie graag tegemoet.

pieter 10-06-2017 Via de website gekocht

Cool

zelfs als ze niet aan de leverings tijd kunnen houden word dit correct gecommuniceerd.
ook met klachten gaan ze goed om.

Inge 10-06-2017 Via de website gekocht

Top service!

Bestelling ging makkelijk, en inderdaad zoals beloofd de volgende dag geleverd!
Voordat ik m'n horloge binnen had, kreeg ik al een mail van coolblue met diverse en duidelijk tips waar ik heel veel aan heb gehad.
Top!

Tiny 10-06-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Prima site om je bestelling vlot te plaatsen. Na bestelling weer een bijzonder vlotte en goede levering. Ik ben fan!

Marion 10-06-2017 Via de website gekocht

Goede levering

We hebben al vaker bij CoolBlue gekocht en de service was altijd goed. Dit was deze keer niet anders.