Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marjo 22-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goed.

Snel en goed. Niets meer aan toe te voegen!! Geen verbeterpunten.
Aanrader voor iedereen die snel en goed geholpen wil worden.

Yv 22-11-2017 Via de website gekocht

Ophaal locatie

Snelle levering. Fijn dat je de keuze hebt om zelf je pakket op een andere locatie op te halen. Bepaal jezelf wanneer het jou uitkomt en hoef je niet thuis te wachten.

Kaan 22-11-2017 Via de website gekocht

Hele snelle sevice

Na wat rondgekeken te hebben op internet naar de prijzen zag ik dat het artikel wat ik wilde hebben bij Coolblue het goedkoopst was. Zaterdagavond besteld en zondagmiddag bezorgd. Had dat niet verwacht. En in de tussentijd ook heel netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Tot nu toe mijn beste aankoop ervaring via internet. Super!!!!

Rob 22-11-2017 Via de website gekocht

Matige verpakking

Mijn pakket was zeer slecht dichtgeplakt: aan de plakbanden kon je zien dat het met verzending er niet veel beter uit heeft gezien. Je kon zó het product eruit halen. Daarbij heeft de bezorger bij mij aangebeld toen ik thuis was, maar is toch vertrokken (niet aangebeld of niet goed aangebeld?). Verpakkers en bezorgers zou ik vervangen als ik Coolblue was.

dirkje 21-11-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service

geweldige shop als je iets nodig hebt voor 23.00 besteld volgende dag thuis..En dat op zondag.
ideaal was het met spoed nodig en goede snelle service👌👌

GeeGee 21-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, zonder poes-pas

Zeer ruim assortiment, zelf in onverwachte hoek nog meerdere artikelen. Ik zocht naar een muurbeugel voor een monitor boven de 80" en 75kg, en ja-wel hij is er en direct leverbaar. Wunderbar.

Robin 21-11-2017 Via de website gekocht

Prima Bleu friday deal bij Coolbleu

Coolbleu dat zit wel prima, besteld op de zaterdagavond en zondagmiddag netje's in huis. Dat is pas shoppen in 2017 zoals het hoort. prima product en super korting op Bleu friday deal!

Henk 21-11-2017 Via de website gekocht

Actie wordt niet gegeven

Steeds goede service gehad, tot nu. Een koffieapparaat aangekocht met een Nespresso tegoed. Op de site staat duidelijk dat bij de aankoop van dit toestel 30 EUR tegoed gegeven wordt. Maar Nespresso doet moeilijk omdat op factuur enkel het bedrag excl BTW vermeld staat (vennootschap). En dat bedrag is lager volgens de actievoorwaarden. Nochtans dat het duidelijk op de site van Coolblue staat, willen ze niet tussenbeide komen.

WV 21-11-2017 Via de website gekocht

Doet wat je verwacht

Goede spullen, snelle levering. Een probleem met het product werd goed en snel opgelost. Volgende dag nieuw exemplaar in huis. Ook financiele afhandeling prima. Zeer goede behandeling door klantenservice.

Hans v.d.Meulen 21-11-2017 Via de website gekocht

toppie

gewoon doen wat ze beloven , uitstekende service , ben ook erg blij met mijn aankoop , en het gemak van bestellen ook bezorgen op tijdstip wat mij het beste uitkomt

MHD 21-11-2017 Via de website gekocht

Fantastisch

Bijzonder snel, goede service, vriendelijke bezorgers met een glimlach. Uitstekend product en een goede website.

Jeroen hamels 21-11-2017 Via de website gekocht

Komt afspraken na

Prijs was goed, service conform verwachting. Ze hebben prima geholpen de droger aan te sluiten en op de wasmachine te tillen

Satijn 21-11-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak.

Heel duidelijke omschrijvingen.
Omschrijving is juist, zeer goed en duidelijk. Mede dank zij de video.

Ester 21-11-2017 Via de website gekocht

Vrolijke en ongedwongen service

Ondanks dat ik de verkeerde wasdroger had besteld (warme lucht ipv condens) bleven de bezorgers vriendelijk en gaven mij niet het gevoel dat ik een domme actie had gedaan. Wat natuurlijk wel het geval was....😁

Lucky 21-11-2017 Via de website gekocht

Rappe levering

Op zaterdag een bestelling gedaan en op zondag al geleverd, via zoeken op internet daar de goedkoopste gevonden,van service gesproken

Coby 21-11-2017 Via de website gekocht

Gelukt

Zat op Zaterdagmiddag zonder printer, mijn oude ging stuk, een hoop werk nog uit te printen voor Maandagmorgen, bij Coolblue konden ze voordelig een goede printer op Zondag leveren, Hoera uit de brand, alles af gekregen voor Maandagochtend! Perfect geregeld Cool Blue

Wieke 21-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Ik heb een telefoon gekocht en had ALTIJD een hoesje en een glazen screenprotector erop. Mijn telefoon boog vanzelf langzaam om, bij normaal gebruik!! Het kan komen doordat hij in mijn broekzak zat maar dat is nog steeds normaal gebruik en een telefoon hoort daar tegen te kunnen! Ik had hem opgestuurd en ze zeiden dat het mijn schuld was en dat het niet onder de garantie valt. En nu moet ik 40 euro betalen om mijn niet gerepareerde telefoon terug te krijgen! Ik vind dit niet alleen de fout van Coolblue maar ook die van Sony, hoewel ik nog steeds vind dat Coolblue er verantwoordelijk voor is als zij mij dit verkopen en mij niet 40 euro mogen laten betalen. Had beter verwacht van Coolblue.....

Linda 21-11-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke service en meedenkend

Goed geholpen in de winkel. Ik gaf aan hoe ik mijn laptop wil gaan gebruiken, een aantal eisen waaraan hij moest voldoen en mijn budget. Met een paar klikken werden er 3 opties naar voren gehaald in het systeem. Toen ik aangaf dat ik dat graag nog even thuis wilde bekijken om reviews etc te lezen, werd daar helemaal niet moeilijk over gedaan. Ik kreeg de linkjes zelfs op de mail om dat te vergemakkelijken.
Uiteindelijk een model laptop gekozen via tweedekans, via de telefoon nog vriendelijk te woord gestaan mbt wat vragen die ik had. Tot mijn verrassing kon ik de laptop direct via de telefoon bestellen. De volgende dag was deze al geleverd bij het pakketpunt. Ideaal!

ACTK 21-11-2017 Via de website gekocht

Lekker snel en nog nooit een probleem ondervonden...

Al aardig wat besteld bij Coolblue, ook in de winkel geweest en voorlopig ben ik onder de indruk van snelheid en service! Hou dat zo!

ISBS 21-11-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Duidelijke site, goede reviews en snelle bezorging. Al eerder iets besteld en was toen zeer tevreden.

Frans 21-11-2017 Via de website gekocht

Doen wat men beloofd

Prima keuzemogelijkheden, breed assortiment in nagenoeg alle prijsklassen en de levering is altijd op tijd.

Geert 21-11-2017 Via de website gekocht

Goede sevice, prettig winkelen, snelle levering

Ik vind het een aanrader om te shoppen bij coolblue, je kunt er makkelijk producten vergelijken, makkelijk bestellen en betalen, levering de volgende ochtend en wanneer het product niet voldoet aan de verwachtingen dan kun je het zonder probleem gratis retourneren. Dus ik ben tot nog toe nog altijd zeer tevreden over Coolblue

Frits 21-11-2017 Via de website gekocht

snel, duidelijk, goedkoop

Duidelijk site, duidelijke levering, snel.
Hele concurrerende prijs.
Datum zelf aangegeven. Makkelijk.

Luc Smet 21-11-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd/ goede prijsverhouding

Bestelgemak prima
Duidelijke website
Goede prijs kwaliteitsverhouding
Ontzettend snelle levering

Voor herhaling vatbaar

David 21-11-2017 Via de website gekocht

Wederom zeer snelle levering! Service gegarandeerd

Vrijdag besteld in namiddag, zaterdag ochtend netjes aan huis geleverd door Bpost.
Wat wil men nog meer :-)

Henkie 21-11-2017 Via de website gekocht

TV bestelling

Ik kreeg mijn bestelling de volgende dag binnen en werd volledig geïnstalleerd Ik ben erg blij met het product.

Dawid 21-11-2017 Via de website gekocht

Great service!!!

Ordered before 15:00 and already 20:00 the same day got a package :)) Great service, for sure i will use it in the future again.

J Mommen 21-11-2017 Via de website gekocht

Cool de beste

Snelle en goede service. Veel keuzemogelijkheden, goede informatie over de gewenste artikelen. En uitgebreide revieuws, de ze zijn wel makkelijk bij het maken van een keuze.

Kéhmor 21-11-2017 Via de website gekocht

Super geregeld!

Afgelopen weekend besloten om als Sinterklaas verrassing voor mijn moeder een nieuwe vriezer te kopen. (Wellicht een vreemd cadeautje, het past ook niet in haar schoen, maar goed ze is er super blij mee).
De aankoop via de website ging gewoon soepel.
Het onderscheid werd gemaakt in het proces na de transactie. Ik werd keurig middels e-mails op de hoogte gehouden over de levertijd, waardoor ik op gegeven moment op een uur en tenslotte zelfs kwartier nauwkeurig kun aangeven bij mijn moeder hoe laat ze thuis moest zijn.
De bezorgers waren super vriendelijk aan de telefoon en 10 minuten later kreeg ik een Whatsapp berichtje van mijn blije moeder en haar nieuwe vriezer die netje klaar stond in de keuken.

Marc 21-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering van een

Blue_Friday aanbieding : eenvoudig besteld en de volgende dag al geleverd!!
En mijn vrouw is superblij met deze prachtige aanbieding van Tomtoms Runner 3 horloge!

Rennen maar!

Mary 21-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goede service

Fijn dat je van te voren een sms krijgt zodat je weet wanneer je thuis moet zijn. De bezorgers waren erg vriendelijk en hebben de wasmachine aangesloten en de oude meegenomen. Fijne service!!

Eduard 20-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

De prijs-kwaliteit verhouding is prima. De snelle levering en adequate dienstverlening. De vriendelijkheid van de bezorgers/installateurs. Het installeren van de nieuwe en afvoeren van de oude apparaten.

Smit 20-11-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en KLANTvriendelijk

Site is correct en gebruiksvriendelijk. Levering is supersnel. Vooral de tijd waartussen geleverd wordt is kort en je krijgt ongeveer 1/2 uur van tevoren een telefoontje, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. Chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam. Met shoppen op internet zijn sommige producten bij andere winkels iets goedkoper te bestellen, maar wij kozen voor Coolblue, omdat we hier ook eerder zeer goede ervaring mee hebben.

Kim 20-11-2017 Via de website gekocht

Snelle reacties

Na de aankoop van een babyfoon contact gehad omdat de ouder unit niet goed werkte. Kreeg snel reactie en snel een nieuwe. Helaas bleek ook deze niet goed en heb ik hem weer terug gestuurd. Ook nu met de uitbreidings set. Waar ik geen doosje meer van had. Normaal krijg je dan maar 75% van het bedrag terug. Maar na uitleg dat de uitbreidings set niet voldeed doordat de ouderunit uit viel kreeg ik zonder problemen ook daarva het volledige bedrag terug! Heel fijn en snel geregeld!

Joanne 20-11-2017 Via de website gekocht

Absoluut tevreden

Wat betreft levering is tot nu toe iedere belofte waargemaakt, bij elke bestelling.
Eventuele problemen worden snel en ontzettend vriendelijk opgelost.

A van Vleeren 20-11-2017 Via de website gekocht

Mijn telefoon heeft het net aan het eind van de garantie begeven. In overleg deze opgestuurd. Het wachten was met name op de afhandeling en controle door een expert, wat enkele dagen in beslag neemt, maar ik werd goed op de hoogte gehouden. Aan het eind was mijn telefoon helaas niet te repareren en kreeg ik de mogelijkheid een nieuwe telefoon uit te zoeken ter vervanging. Echt TOP!

T. Simmelink 20-11-2017 Via de website gekocht

Zeer content met Coolblue, ook al door de snelle levering

Gemakkelijke manier van bestellen, duidelijk overzicht en correcte afhandeling.
Ruime keuze, veelal merk artikelen

vander cleyen patrick 20-11-2017 Via de website gekocht

uitstekende service!

heel tevreden klant! bel werkte niet naar behoren, gratis teruggestuurd, na 4 weken terug. bel werkte weer niet goed, weer gratis opgestuurd, na 4 weken terug. héél vriendelijk personeel. bel werkte nog steeds niet, men kon niets vinden, bij hen werkte de bel wél. nog altijd héél vriendelijk. Op een andere plaats in huis werkte de bel uitstekend, blijkbaar stoorde de oven/microgolf/frigo de bel. alléén op die plaats lukt het niet. overal elders in huis en zelfs tot ver buitenshuis uitstekend. Mensen bleven steeds vriendelijk aan de telefoon en probeerden ons steeds vooruit te helpen. Super geduldig team8

Jos Wolbers 20-11-2017 Via de website gekocht

vrijdag 18.11.’17 voor 24.00 best. Maan.20.11.’17 nog niets

Prima zaak, komt de bezorg tijd niet na. Vr.18nov.voor 24.00 best.
Ma.13.40 uur bestelling ontvangen

Eric 20-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, prettig contact!

Goede info op de site. Snelle levering en informatie via e-mail, sms en een 15 min voor tijd een belletje! Prettig dat chauffeur en zijn beide maatjes zich persoonlijk voorstelden!

Michel 20-11-2017 Via de website gekocht

Hyper snel en correct geleverd

Net Tunturi R30 Roeimachine aangekocht. 's avonds besteld, 's anderendaags binnen de opgegeven tijdspanne stond deze thuis. Netjes verpakt, alles kompleet en ok.
Zelf naar de winkel rijden is bijna niet sneller ;-)

H. Meerstra 20-11-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar!

Online kopen bij Coolblue kan ik iedereen aanbevelen te doen. Wij hebben er prima ervaring mee. Klapstuk is de levering van een wasmachine een jaar geleden. Omdat mijn vrouw en ik beiden vroeg de deur uitmoeten voor ons werk, wilden we de wasmachine ultra vroeg ontvangen. Om tien minuten over zes 's ochtends stonden twee goed gemutste bezorgers met de wasmachine bij ons op de stoep. Perfect!

Larissa H 20-11-2017 Via de website gekocht

Good information and fast delivery

The product page had all the information I wanted to know, except voltage option (if the product is bivolt or not). The delivery was super fast, product well packed and all according to the expected date.

Jeroen Hoep 20-11-2017 Via de website gekocht

Super Service,

Overzichtelijke site,
Goede uitleg m.b.t. de producten,
goede prijzen,
snelle levering,
prima bezorging, door gemotiveerd personeel, die graag een handje helpt !

ilse 20-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en bezorging. En omdat een pakketje te laat geleverd werd kreeg ik een cadeubon van 10 euro. Super service zal er zeker vaker bestellen!

Martijn Hagenbeek 20-11-2017 Via de website gekocht

Blij met mijn nieuwe spulletjes

Dit keer heb ik gekozen om een overboeking te doen via de bank waarbij het ongeveer 3 dagen zou duren voor de items in huis zouden zijn. Kwam mij perfect uit. En idd volgens afspraak netjes afgeleverd! Top!

Erwin 20-11-2017 Via de website gekocht

Belachelijk snelle levering

Mooie overzichtelijke website. Producten zijn gemakkelijk te vergelijken. Bestelling om 22.30u gedaan, de volgende middag al in huis.

Brian Post 20-11-2017 Via de website gekocht

Goed en snelle service

Nieuwe OLED TV afgelopen donderdag besteld, als aflever datum zaterdag opgegeven. Zaterdag netjes bezorgd zonder problemen. Heb nog niet te maken gehad met de service van Coolblue maar ga er vannuit dat dit goed is.

Loek Bartelings 20-11-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Het assortiment is compleet, en de service prima. Ook de suggesties zijn handig, zonder opdringerig te worden.Een aanrader!

Mb 20-11-2017 Via de website gekocht

Service was even ver te zoeken.

De normaal zo geweldige service, maakte er nu toch echt een potje van. Een goedmakertje zat er ook niet spontaan in. Pakketjes kwijt. Naar verkeerd adres gestuurd. En wasmachine kon helemaal niet de volgende dag in huis. Dat duurde meer dan een week.