Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

sarah blomme 19-12-2020

Snelle en ecologische levering! Producten in goede staat geleverd en heel vriendelijke bezorger!

Karin 19-12-2020

De shop op zich is goed, de bestelling verliep heel vlot. Maar de levering laat nu al de hele week op zich wachten. Ik vroeg levering op dinsdag, die werd aangekondigd, enkele uren later echter afgemeld vanwege "sorteringsfout". Nu is het zaterdag en heb ik nog steeds niets vernomen van mijn pakje, een nieuwe leveringsdatum of waar het zich nu eigenlijk bevindt. Dus de belofte van snelle gratis levering kan niet waargemaakt worden. Ik begrijp dat bij drukte, maar zou wel graag beter op de hoogte gehouden worden.

willy 19-12-2020

snelle levering,duidelijke communicatie betreffende uitgestelde leveringsdag door problemen bij b-post

Wim Moortgat 19-12-2020

Het waarom weet ik niet maar het verloop en duidelijkheid kwestie communicatie vind ik dit als beginnende in de digitale wereld vrij goed men moet toch wat eenvoud in acht nemen en dat heb ik toch gemerkt bij deze heb ik jullie 9 op 10 gegeven

Louise Vanhout 19-12-2020

Een snelle levering.
Goed ingepakt.
Goede communicatie via de mail waar u pakje is op de moment.

Ronald 19-12-2020

Enorm groot aanbod , zeer scherpe prijzen en op 1 dag geleverd. Op de site vind je alle nodige informatie van de producten 👍

Thybo 19-12-2020

Coolblue.be is een voorbeeld voor veel andere webwinkels. Ze hebben niet alleen een ruim assortiment, maar voorzien ook heel veel extra uitleg over allerlei verschillende onderwerpen zodat je niet constant op google moet zoeken naar bijkomende informatie.

Zo wou ik een NAS kopen en kon ik op coolblue alle verschillende opties met bijhorende uitleg terug vinden. Wat is een NAS? Wat is een M.2 SSD? Wat is Plex? Op al deze vragen kon ik gemakkelijk het antwoord lezen, en daarmee bedoel ik niet in onnoemelijk moeilijk vakjargon. Nee, geschreven zodat zowel een genie als een hersenloze malloot het konden verstaan.

Ook de levering is een straffe prestatie. Coolblue levert praktisch altijd de volgende dag en zelfs op zondag. Zalig! Zo wordt het weekend nog leuker!

Als laatste wil ik het nog even hebben over de humor van het bedrijf. Overal zitten er leuke woordspelingen en toffe mopjes verstopt. Zowel tijdens als na het bestellen. Ga maar eens naar de wachttherapie nadat je een bestelling hebt afgerond (beter dan vierkant)! Ik weet dat humor niet meteen bijdraagt aan hoe goed de producten zijn van een bedrijf, maar door deze humor is je dag ook meteen een pak leuker. Het bedrijf doet dus meer dan enkel koopwaar aanbieden.

JH 19-12-2020

Heel overzichtelijke webshop en duidelijke beschrijving van de apparaten. Toestel - Nespresso lattissimo - voldoet helemaal aan onze wensen. En dan nog supersnelle levering a huis. Wat wil je nog meer. Gewoon genieten v e lekkere koffie. Thks

Wesley 19-12-2020

Zeer tevreden van de ontvangst en een duidelijke uitleg van de toonbankmedewerker gekregen. En de factuur krijg je digitaal in plaats van op papier, wat helpt tegen papierverspilling. Top.

Priscilla 19-12-2020

Goede prijs en zelfs in Corona en kersttijd de volgende dag geleverd. Duidelijke info bij de producten die ze verkopen, en alles correct.

elinbril 19-12-2020

Direct gevonden wat ik vond,
Zelf in pakket die andere winkels niet hadden.
En het bestelde product was op vandenborre,krefel,media markt.... niet meer beschikbaar.
En bij coolblue woensdag besteld donderdag in huis. Super

Thomas Mostrey 19-12-2020

Snel geleverd, prijs ietwat duur maar de klantenservice zorgt ervoor dat die meerprijs het waard is

llse 19-12-2020

het is eenvoudig om via de website te bestellen, de website is overzichtelijk, bevat goede prijzen tegenover andere websites en biedt een snelle service

Carla 19-12-2020

handige site met extra info en goede hulp om je keuze te maken. stipte levering en correcte prijzen

Wim 19-12-2020

Goeie ervaring met coolblue. Bestellen gaat gemakkelijk en de klantendienst is dik in orde.

Ceho26 18-12-2020

Alles prima bij Coolblue tot er iets fout gaat bij Bpost. Dan laat Coolblue haar klanten in de kou staan. Paraplu gaat open en " we moeten het onderzoek bij Bpost afwachten". Levering werd door Bpost gemerkt met status afgeleverd maar geen pakket ontvangen. Coolblue gaat dit onderzoeken samen met Bpost maar geen oplossing voor klant. 10 werkdagen wachten. Plost geen geleverd de dag erna en alles voor een glimlach maar "we moeten de procedures volgen". Dank u. Voor mij nooit meer Coolblue. Dacht dat klanten daar belangrijker waren.

KADSURA GARDEN BVBA (MARC MEULENBERGHS) 18-12-2020

TOP! SUPERSNELLE LEVERING. DUIDELIJKE BESCHRIJVING EN OVERZICHTELIJKE PRESENTATIE

Anne 18-12-2020

zeer gemakkelijk te gebruiken, artikel goed gevonden. Verzending vlot en correct verlopen , verpakking lichtjes beschadigd maar product op eerste zicht oké, morgen installeren waarschijnlijk en testen.

treezebees 18-12-2020

Vlotjes besteld op tijd een sms en heel goede levering door de bezorgers, ook de diepvries zelf met licht erin zeer overzichtelijk

Georges 18-12-2020

Heel snelle levering per bakfiets, vriendelijk personeel en zeer goede prijs!

Tania 18-12-2020

Groot aanbod en goede prijzen. Als er iets tijdelijk uitverkocht is en je geeft je mailadres door, houden ze je direct op de hoogte wanneer het terug binnen is. Klantenservice is ook top en heel correct. Nog een toppertje is de snelle service

Chris 18-12-2020

Super qua bezorging, alles heel snel in huis en als je niet thuis bent krijg je mailtje bij welke buur je pakje ligt.

Joran Peeters 18-12-2020

Overzichtelijke website met duidelijke product omschrijving. Een ruim / overzichtelijk aanbod en gemakkelijk verschillende producten vergelijken. Goede service en scherpe prijzen.

Marc 18-12-2020

Kocht op maandag een slimme thermostaat, was reeds de dag nadien geleverd , zelfs in Corona tijden : top ! Twee dagen nadien bestelde ik ook een rookmelder en een camerabewakingsysteem, s anderdaags klaar in de winkel . Super service ‘

Jozef De Lannoy 18-12-2020

De site is heel gebruiksvriendelijk. Zeer positief vind ik het filmpje dat ik kon bekijken waardoor ik geen enkel probleem had om mijn aangekocht toestel zelf te installeren.