Deze score is berekend op basis van 1732 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A 06-12-2017 Via de website gekocht

Super!

De levering is zoals beloofd, het is er inderdaad de volgende dag. Prijzen zijn netjes, de omschrijving is duidelijk.

Dutchdragon 05-12-2017 Via de website gekocht

Gewoon keigoede webshop

Zeer betrouwbaar, ook bij returns of andere problemen. Wel uitkijken dat bezorgers zich niet kapot werken. Probleem in deze gehele branche.

Johan C 05-12-2017 Via de website gekocht

Goed geregel!

Ruime keuze, overzichtelijke site die kiezen en bestellen eenvoudig maakt. Daarna, snel in huis. Zo hoort het.

Baha 05-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige bezorgservice, producten met goede prijs-kwaliteit

Eindelijk een webwinkel die wel op de afgesproken tijd bezorgt. Volgende dag is echt volgende dag, zelfs als dat een zaterdag is.
Niet geheel onbelangrijk: producten met goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mikmak 05-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima scherpe aanbieding. Ben keurig op de hoogte gehouden van hoe ver mijn bestelling was en product is snel geleverd!

Maria Van de Maele 05-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!!Levering op Zondag !!!Doe zo voort!!!

Wij hebben op vrijdag bestelling geplaatst en gevraagd of Zondag kon geleverd worden wegens omstandigheden.Geen enkel probleem.Wij konden onze bestelling volgen super!Vriendelijke Mijnheer die ons pakket zelf in de gang heeft gezet.Toppie .Doe zo voort. Klasse!!!!!

Karen 05-12-2017 Via de website gekocht

Iets kopen was nog nooit zo gemakkelijk!

We kochten via de website sinterklaascadeautjes voor onze kinderen. Super makkelijk! En wat ik echt geweldig vond: al meteen de dag nadien werden de cadeautjes aan huis geleverd in een leuke verpakking waar ik echt goedgezind van werd. Dat vind ik goede service! Bovendien werkten alle spullen perfect.

FPC 05-12-2017 Via de website gekocht

kan niet beter!

100% perfect en zeer klantvriendelijk....ook voor senioren is de klantenservice zeer goed. Ik hoop dat veel bedrijven deze manier van werken over nemen, of bij Cool Blue stage gaan lopen. Applaus

Geert 05-12-2017 Via de website gekocht

Eerste maal besteld bij Coolblue. Zeer tevreden

Duidelijke website en correcte info. Goeie prijs/kwaliteitsverhouding.
Levering kan via traceersysteem heel goed gevolgd worden. het vermelde uur was ook juist.
We zijn dan ook zeer tevreden met de levering

Roel van Leijen 05-12-2017 Via de website gekocht

Als ze het bij Coolblue niet hebben dan kijk ik verder.

Coolblue heeft een ruim aanbod van goede producten voor een prima prijs. Doordat ze naast de webshop ook een aantal winkels hebben kun je altijd voor een uitstekend persoonlijk advies bij hen terecht.

Georges 05-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, vlotte levering

De prijs van de Senseo welke ik kocht was de laagste op de markt. Een andere firma kende dezelfde prijs, maar het artikel was er actueel niet voorradig.
Er was een vlotte en zeer snelle levering, hoewel een levering op zondag voor mij niet direct hoeft. Het was wel leuk meegenomen.

Marjolein 05-12-2017 Via de website gekocht

Waardeloze levering en klantenservice!

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat mijn vaste leverancier mij die aanraadde vanwege de lage prijs en omdat hij goed bekend staat.
De levering is echter omgeven door missers. Ten eerste maakten de vervoerders schade bij de levering van de eerste machine door het onzorgvuldig verplaatsen van de machine. Vervolgens zetten zij de machine in werking zonder de transportbouten te verwijderen. Hierdoor werd er nog meer schade gemaakt, zowel aan mijn eigendommen als aan de machine.
Na contact met Coolblue zou er vrijdagmiddag een nieuw machine geleverd worden en de oude opgehaald. Coolblue bleek zich niet aan deze afspraak te houden en stond 's ochtends al voor de deur om de oude op te halen; dit was echter niet mogelijk. Tijdens telefonisch contact met Coolblue bleek vervolgens dat dan de levering van die middag uit het rooster was geschrapt. Het duurde meer dan een half uur om hierachter te komen door de medewerkster van Coolblue.
Vervolgens heb ik per mail een klacht ingediend. Er werd toen een levering voor maandag ingeroosterd, een levering en pick-up in éénmaal.
Tot mijn verrassing stond Coolblue toch die middag voor de deur met de nieuwe machine en het bleek geen enkel probleem om de oude mee te nemen.
Maandag echter werd ik weer overspoeld door mails en sms'jes met de aankondiging van een aparte pick-up van de oude machine en levering van de nieuwe: Coolblue hield zich weer niet aan gemaakt afspraken!
In contact met Coolblue over schadevergoeding aan persoonlijk eigendom en geleden schade door grote klunzigheid die maar blééf voortduren, kreeg ik twee "gebaren" aangereikt. Terwijl Coolblue volhield dat mijn ervaring uitzonderlijk was, weigerden de diverse medewerkers die erover gingen, mij een bij een uitzonderlijke situatie passende vergoeding aan te bieden. Ook weigerden ze mij door te verwijzen naar een leidinggevende die wel over een passende vergoeding kon beslissen.
De huidige machine, de tweede dus, blijkt ook een mankement te hebben; ik heb zojuist contact met Coolblue opgenomen om de machine te laten omruilen. Benieuwd naar de komende 'avonturen'!

Officiele reactie van Coolblue 08-12-2017

Beste Marjolein,

Bedankt voor het toesturen van uw bericht en het duidelijk beschrijven van de situatie.
Na het lezen van uw bericht is het ons duidelijk dat de situatie zeker wat nazorg verdient. Dit willen we dan ook zeker doen. Helaas is het voor ons, met de gegeven informatie, lastig om direct actie te ondernemen. We willen graag de problemen met uw levering nakijken en mogelijk een les eruit halen.

Mogen we u vragen uw gegevens door te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.
Zodra wij uw gegevens binnen hebben, nemen we alles door en contacteren wij u natuurlijk binnen drie werkdagen.

Mvossen 05-12-2017 Via de website gekocht

Goedkoop, snel en gemakkelijk

De webshop is duidelijk en overzichtelijk. De producten zijn heel scherp geprijsd. ‘s Avonds laat iets besteld en ik had het de volgende dag. Ik bestel al jaren via Bol.com maar Coolblue is inmiddels net zo goed. Sterker nog, mijn product was bij coolblue nog een stuk goedkoper zelfs

Suzanne 05-12-2017 Via de website gekocht

Helemaal geweldig, vanaf de bestelling tot levering

Geen idee hoe Coolblue handelt bij problemen maar tot nu toe boven verwachting! Service voor levering was top. Zelfs de chauffeur was meer dan vriendelijk. Wasmachine is aangesloten en de oude is meegenomen.

Philippe 05-12-2017 Via de website gekocht

Top webshop voor Nederland en België (en elders).

Duidelijke en overzichtelijke website. Groot assortiment. Vlotte afhandeling met goede opvolging door de klant. Ook levering op zondag.

Daphne 05-12-2017 Via de website gekocht

Top klantenservice

Ik heb via Coolblue een nieuwe wasmachine gekocht die 2-hoog gebracht moest worden. Dit was geen enkel probleem. Netjes de andere wasmachine afgekoppeld, gecheckt of er geen water meer uitliep voordat ze deze weer naar beneden droegen over mijn dure trapbekleding. De oude namen ze dus zonder problemen kosteloos mee, net als al het verpakkingsmateriaal. De ene jongen heeft zelfs nog voor me gestofzuigd toen hij de oude wasmachine weghaalde. Er lag zoveel stof onder en ik ben hoogzwanger, dus hij zei dat hij dat wel even voor me zou doen! Echt top service!

lies 05-12-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, snel en de service is top

Goede informatie over product, ruime keuze, snelle levering en goede service. Vriendelijk, duidelijke uitleg door bezorgers. Alles wordt netjes op zijn plek gezet en aangesloten zonder extra kosten. Prijs / kwaliteitverhouding is top.

W. Dronkers 05-12-2017 Via de website gekocht

Goede shop en service. Levering rond feestdagen duurt 4 dagen. Is ver onder de maat!
Normaal is levering binnen een dag

Cees Gr. 05-12-2017 Via de website gekocht

wat beloofd is wordt ook gedaan, geweldig!

via reclame eens rond gekeken, prijs vergeleken, en dan kan het niet anders of je bent verkocht. En ik moet zeggen het is een zeer snelle levering. bestelling gedaan om 22.00 uur en de volgende dag om 17.00 uur was de eerste wasbeurt gedaan.

Ohceesje 04-12-2017 Via de website gekocht

In het weekeinde besteld en op maandag geleverd en precies op de voorspelde tijd. Dat is service. En geen verzendkosten. Super.

Rick v.d. A 04-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Coolblue geeft 100% betere service dan mediamarkt. Ik had iets voor 23:59 besteld maar de betaling was bij hun pas na 00:00 binnen dat betekende dus dat het product niet de volgendr dag in huis zou zijn. Coolblue beloofd voor 23:59 besteld morgen in huis (mits op voorraad) ik had ze een berichtje gestuurd en kreeg daar snel reactie op met daarin dat ze zagen dat ik voor 23:59 besteld had en hebben het direct verstuurd, die avond heb ik mijn pakket ontvangen!! Coolblue super winkel !!

S 04-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs. Goede communicatie over levering en levertijd. Voldoende informatie per mail over order.

Lies 04-12-2017 Via de website gekocht

Altijd tevreden geweest. Nu totaal NIET meer

Ik koop hitachi wifi TV. Ze kunnen het probleem om dit simpele ding aan de praat te krijgen NIET eens oplossen. Haken gewoon af. En na, van kastje naar de muur gestuurd te zijn. Hoppa retour met dat ding!

Officiele reactie van Coolblue 08-12-2017

Beste Lies,

Bedankt voor het toesturen van van uw bericht maar wat vervelen om te lezen dat er geen gerichte oplossing inzake uw Hitachi televisie aangeboden is.
Na het lezen van uw bericht, willen we graag kijken naar de problemen met uw Hitachi televisie en natuurlijk zien wat de status hierin momenteel is.

Mogen we u vragen uw gegevens door te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Truus 04-12-2017 Via de website gekocht

Top!!

Makkelijk, overzichtelijk. Goede specificaties. Goede service.
Klantenservice heeft ons goed geholpen bij een vraag.

Kees 04-12-2017 Via de website gekocht

Een zeer tevreden klant van COOLBLUE

Een zeer groot assortiment.In iedere prijsklasse een goed product.Heel duidelijk en goede begeleiding.Vriendelijk,goed,duidelijk en vertrouwt,kortom hier spreekt een zeer tevreden klant, van online kopen.

rigtlijn 04-12-2017 Via de website gekocht

Topwebwinkel!

In een heldere en overzichtelijke site, die humor en betrouwbaarheid uitstraalt, kom je snel bij je product (evt. na een productvergelijking). Ook het bestel en betaalproces zijn uitstekend geregeld en de informatie over je bestelling en levering zijn dik in orde en adequaat. Kortom Coolblue? Cool!

Jan 04-12-2017 Via de website gekocht

Doen wat de website belooft!

Mooie aanbiedingen, goede prijzen, overzichtelijke site met handige zoekfunctie, leveren volgens de beloofde afspraken. Dik tevreden!

Hugo 04-12-2017 Via de website gekocht

Top

Vrijdag avond stofzuiger besteld en zaterdagmiddag om drie uur kon ik hem al bij het afhaalpunt ophalen.
Geen 10 gegeven om dat de prijs ondanks blauwe vrijdag (zwarte vrijdag) gelijk was aan eerdere prijs dus 0,0 korting!

Romjan 04-12-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Prima service

Mooie winkel. Prima service en voorlichting. Geen "pushende" verkoper.
Jammer dat parkeren in de Buurt (Amsterdam ZO) zo duur is. Schrok wel even van het bedrag.

P.A. van Iersel 04-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijke bestelsite.

Ik zocht een inbouwoven. Had al verschillende sites bezocht. Die van coolblue was voor mij het meest gebruiksvriendelijk. Ik had namelijk een bestaande nismaat. Na het invoeren van de juiste hoogte en “enkelvoudige oven” kreeg ik alleen te zien wat past. Géén ballast en dat werkt. Keuze was snel gemaakt en dag later in huis! Prima!

Mark 04-12-2017 Via de website gekocht

Zeer ruime keus in witgoed en super snel geleverd!

Ruime keus goed assortiment, beter dan bij de reguliere winkels . Personeel vriendelijk en bereidwillig , ook bij het leveren en afhalen.

schoonewagen 04-12-2017 In de winkel gekocht
utrecht

Fijne winkels waar je echt klant bent en voelt

Diverse malen een prima service gehad bij gekochte laptop
Als je in de winkel komt word je echt nog ontvangen als klant
En ook deskundig geholpen men luistert hier nog naar je
Maar ook printer gekocht via website

Jacques 04-12-2017 Via de website gekocht

volgens afspraak

prima snelle service bestelling netjes op tijd bezorgd en nog adviezen hoe ik het koffiezet apparaat zo goed mogelijk kan gebruiken

Diana 04-12-2017 Via de website gekocht

De rugzak van mijn dochter werd keurig bezorgd op de dag die ik van tevoren had aangevraagd. Het was zeeeer goed en stevig verpakt! En nu ging het maar om een rugzak....als ik volgende x iets breekbaar moet bestellen bij Coolblue weet ik dat het echt zeer goed en veilig verpakt zal zijn!!

Tjalko 04-12-2017 Via de website gekocht

Zeggen wat je doet is doen wat je zegt

De website geeft heel veel informatie die de klant ondersteunt in haar of zijn oriëntatie. Het bestel- en betalingsproces zijn heel duidelijk. De webwinkel doet wat het belooft en de communicatie met klant in aanloop op de feitelijke aflevering is uitstekend. Medewerkers zijn uiterst correct en deskundig. Je wordt van te voren op de hoogte gesteld welke medewerkers de aflevering gaan verzorgen.

racemuis 03-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

Een kei coole site, perfecte uitleg bij tal van producten, plus handig om de reviews te lezen, dit heeft mij ook geholpen om het juiste elektrisch apparaat te kiezen. Een super snelle levering. Een dikke proficiat aan alle medewerkers om de klanten zo snel te bedienen !!!!!

Mirjam 03-12-2017 Via de website gekocht

mega goede service

Wat een waanzinnige goede en snelle service. Zondag om half 12 in de avond besteld en de volgende ochtend was de pannenset al binnen. goed verpakt uiteraard en ook nog eens voor een leuke prijs. Echt heel tevreden over Coolblue. Heb er dit al meer keer zo ervaren en zal zeker niet de laatste keer zijn. Echt top!!

Karel Kwintenberg 03-12-2017 Via de website gekocht

Zeer soepel

Zeer betrouwbaar. Hele proces zeer soepel. Geen frustratie ervaren. Netjes beleefd, prettig en klantvriendelijk. Zeer snel, zoals beloofd. Ook plaatsen wasmachine prettig en beleefd personeel. Effiecient en geordend. Zeer tevreden

Tristan 03-12-2017 Via de website gekocht

Grandioos!

Coolblue blijft altijd de beste winkel groot assortiment en perfecte service! Voor ons staat coolblue op altijd voorop.

Geo 03-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en bliksemsnelle (en correcte) levering!

Inmiddels een aantal keren iets gekocht bij Coolblue en zeer tevreden over de gang van zaken. Met name het afleverproces verdient een compliment. Je hoeft niet de halve of hele dag thuis te blijven. Je wordt meerdere keren (op tijd) geïnformeerd over de verwachte aankomsttijd van de vervoerder. Helemaal top!

palomacasa 03-12-2017 Via de website gekocht

prima service

de mogelijkheid om ook 2e keus te kunnen kopen staat mij wel aan , zeker nu ik de telefoon hebt ontvangen, is gewoon nieuw dus prima keus voor minder.

Leo 03-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Geweldige prijs voor een uitstekende Acer laptop en een snelle service en levering in een drukke periode.

Henk de Wert 03-12-2017 Via de website gekocht

Voorbeeld voor internetbedrijven

Fijne website, groot assortiment, wat ze beloven komen ze na.
Volgende aankoop gaat weer via cool blue.

Henk Faber 03-12-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

alles keurig volgens afspraak geleverd en door de medewerkers ...... en ..... de machine keurig neer gezet en uitleg voor het eerste wasprogramma gegeven niets dan lof

Fam. Bakker 03-12-2017 Via de website gekocht

De webshop is overzichtelijk en er is veel keus.
De bezorgers waren erg vriendelijk en gaven ook nog goed advies over de aansluiting.
Bij de wasdroger kon ook een Y-stuk bijbesteld worden om de droger op de afvoer aan de sluiten. Deze kostte € 19,95. Bij de bouwmarkt kost deze echter € 1,99, dus die prijs is echt veel te hoog.

RikkerdNL 03-12-2017 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf en serviceafhandeling

Ik kan hier kort en krachtig over zijn geweldige service, na veel problemen met onze Miele en zonder goede oplossing vanuit Miele (zeer tegengevallen van Miele) heeft Coolblue dit perfect opgelost. En niet te vergeten in zeer korte tijd wat voor een defecte wasmachine gewenst is.

Ik zou mijn witgoed of iets anders altijd kopen bij Coolblue al is het alleen al maar voor de service.

(en nee ik werk niet bij Coolblue ik ben gewoon zeer tevreden)

Perry 03-12-2017 Via de website gekocht

Maken waar wat ze beloven

Cool Blue komt de afspraken na, via de track en trace kan je zien waar de bezorger is, welk bezorg nummer ( adres ) je bent, en waar hij rijdt. Geweldige service. Ondankt de drukke feestmaand toch netjes op tijd geleverd, klasse Cool Blue.

Sigrid 03-12-2017 Via de website gekocht

prima prijs/kwaliteit verhouding, supersnelle levering

het uitgebreide aanbod, de makkelijke website en de vlotheid van leveren, optimale service dus, en zeker voor herhaling vatbaar, coolblue blijft onze eerste keuze voor het bestellen van elektrische producten op internet

jan 03-12-2017 Via de website gekocht

super snel geleverd

zeer tevreden met snelle levering en verpakking; alles volgens afspraak. de chauffeurs was zelfs een half uur eerder dan het tijdvenster dat Post NL had aangekondigd.

.... 03-12-2017 Via de website gekocht

Ik heb gekozen voor Coolblue door eerdere aankopen die uitstekend zijn gegaan. Ook nu is alles geweldig goed gegaan.