8,8 Lees 41985 reviews Schrijf een review

Deze score is berekend op basis van 3702 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hubrecht 07-11-2017 Via de website gekocht

Prima service, professioneel en snel.

Na aankoop wasdroger eerder dit jaar Coolblue opnieuw gekozen voor wasautomaat.
Duidelijke website met alle productgegevens, snelle levering met regelmatig voorbericht,
prijs concurrerend.

Bart2604 07-11-2017 Via de website gekocht

Service is perfect!

Mijn pakket zou op zondag bezorgd worden. Volgens track & tracé was het pakket ook bezorgd mar ik had niets ontvangen. Gebeld met de klantenservice. Ik werd meteen goed geholpen en kreeg een waardebon van 10 euro. De volgende dag werd het pakket bezorgd. Ik ben zeer tevreden over deze shop!

Hopjesvla 07-11-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Zeer ruime keuze ook in merken,snelle levering,ruim vooraf een belletje met tijdstip levering.
Duidelijke bevestiging van aankoop via mail.
Of het nou om een grote aankoop met eigen coolblue vrachtwagen gaat of een kleine aankoop die via post.nl geleverd wordt,totaal geen op of aanmerking.
TOP !!!!

Sven 07-11-2017 Via de website gekocht

Klantgericht en betrouwbaar!

Coolblue is een betrouwbaar bedrijf waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel gedragen wordt. Niet altijd de goedkoopste, maar wel een bedrijf dat luistert naar haar klanten en dat ook haar verantwoordelijkheid neemt als er al eens iets fout loopt. Een unicum in deze tijden!

Wessel 07-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service

snel goedkoop en altijd goed zelf op zondag bezorgen
ik ga niet meer naar een ander
verder weet ik het niet meer suc6 verder

Ruud 07-11-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor alle bedrijven!!

Coolblue doet gewoon wat ze beloven. Geen gezeur, achteraan bellen e.d.
Bezorging op tijd volgens afspraak en twee zeer vriendelijken medewerkers van Coolblue.
Top bedrijf waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Jan Tielens 07-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar bedrijf

Betrouwbare shop, alles wat ik heb besteld is de volgende dag keurig verpakt aangeleverd. Snel bestelproces met duidelijke communicatie rond de bestelling.

martina 07-11-2017 Via de website gekocht

apparaat niet binnengekomen bij bezorgdienst

Zaterdagmiddag( 4/11) een wasdroger besteld (op voorraad) kon eventueel de dag erna bezorgd worden, ware het niet dat de nieuwe droger aangesloten moet worden op een trekschakelaar. ook dit "produkt" erbij besteld.
ik zou daarover maandag. 6november gebeld worden worden door Extra@Home.
dat is gebeurd en ze zouden vandaag, dinsdag 7 november de droger komen bezorgen en aansluiten.
Echter,ik kreeg vanmorgen vroeg een mail van hen dat het apparaat niet geleverd was en dat ik moest afwachten.
Cool blue gebeld: zij konden niet zien wat er aan de hand was. Ik zou teruggebeld worden...
zelf gebeld naar de bezorger, die zeggen dat ze ervan uitgaan dat het apparaat "wel binnen zal komen" dus zou woensdag bezorgd kunnen worden, omdat ik er woensdag niet ben wordt dat nu donderdag maar ... al met al ben ik hier zeker niet blij mee.
Als ik dit van te voren geweten had zou ik de droger hier in de buurt besteld hebben ( bij de mediamarkt of bcc) prijs is hetzelfde en dan had hij er vandaag zeker al gestaan.
Nu heb ik nog geen zekerheid of het apparaat wèl bij de bezorgdienst aankomt..
ik heb ook al een nare ervaring gehad met de wasmachine die ik vorig jaar heb gekocht, de bezorgers konden hem niet aansluiten op de bestaande trekschakelaar hoewel dit wel was afgesproken, dat heeft nog 2 dagen geduurd voordat het goed is gekomen.
ik had hem al bijna terug laten halen...
ook konden de bezorgers de wasmachine niet goed stellen want : "nee mevrouw.. deze heb geen pootjes!!!
Natuurlijk had hij wel pootjes...
Dus ik ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen anders is dat de laatste keer geweest dat ik iets bij Cool blue heb gekocht.
Ik zou het op prijs stellen als ik een reactie van u kreeg..

Officiele reactie van Coolblue 07-11-2017

Dankjewel voor jouw review Martina. Wat onwijs vervelend om te lezen dat het niet helemaal lekker is gegaan met het leveren van de nieuwe wasmachine. Dit is zeker niet iets wat je mag verwachten van Coolblue. Wat we nog vervelender vinden is dat het de tweede keer is dat jouw wasmachine niet goed geleverd wordt.
We begrijpen dat je natuurlijk baalt dat je machine een paar dagen later komt dan afgesproken. Kan je ons een privé bericht sturen via een van onze social media kanalen met daarin? Dan kijken we graag met je mee naar een passende oplossing.

Groeten,

Tom 07-11-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk goede support.

Je betaald misschien iets meer, want het is geen prijsvechter, maar het niet hebben van gedoe, goede en snelle reacties op vragen, goede klantenservice dus, is me wat waard.

W 07-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prima product

Duidelijke website, geen verassingen bij de eindprijs. Super snelle levering, ook op zondag - fijn als je de andere dagen moet werken! Ook fijn: de levertijd indicatie was een range van 2uur. Bij de meeste bedrijven is dat niet zo duidelijk gespecificeerd met als gevolg dat je de hele dag op je pakket zit te wachten. Hier dus niet :-:

wedenheyer 06-11-2017 Via de website gekocht

heel snel geleverd en top horloge!

heel snel geleverd, de juiste beschrijving voor de Fitbit in het Nederlands! Super blij mee.
Kom je er niet uit, kan je bellen en krijg je support!

Rien Janssens 06-11-2017 Via de website gekocht

Prima levering en service bij Coolblue

Door eerdere positieve ervaringen met bestellen bij Coolblue ben ik ook voor deze bestelling bij Coolblue gaan kijken. Ook via de website van Kieskeurig kwam ik bij Coolblue als goedkoopste voor mijn aankoop.

Alex 06-11-2017 In de winkel gekocht
Oostplein 96 Rotterdam

heel goede service

Ik ben lange tijd bezig geweest om een hoofdtelefoon te vinden die ik aan mijn tv kon koppelen en ook de speakers van de tv gelijktijdig kon blijven gebruiken.
De vele aansluitingen op mijn tv werkten niet echt mee.
Dit waren bijna allemaal ingangen en de mini jack schakelde de tv luidsprekers uit.
3 andere elektronica zaken konden me niet helpen en stuurden me naar huis met artikelen die ik weer terug kon brengen omdat het niet werkte.
Samen met Coolblue de handleiding doorgenomen en we kwamen tot de conclusie dat ik een hoofdtelefoon nodig had met een optische audio kabel.
Nu werkt het perfekt !!!

Johan 06-11-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

'S avonds besteld, de volgende keurig afgeleverd en geplaatst. We werden op de hoogte gehouden wat betreft tijdstip en dat klopte precies, aardige monteurs die er zin hadden

Timo 06-11-2017 Via de website gekocht

Super

Overzichtelijke en eerlijke site . Na het bestellen prima op de hoogte gehouden . Bezorging netjes van te voren een tijdvak van een uur dus niet de hele dag thuis blijven . Nette bezorgers

René 06-11-2017 Via de website gekocht

Deze webwinkel snapt het!

Coolblue heeft vaak de laagste prijs. Niet altijd, maar vaak wel. In ieder geval kijk ik altijd even op de Coolblue website om te oriënteren als ik apparatuur ga aanschaffen. De optie om 2e kans-producten te kopen is ook top! Als er bij staat dat het product nieuw is maar dat de doos alleen is aangebroken, dan is dat ook zo. Zo kun je vaak nog wat meer geld besparen. En de service 'vandaag besteld, morgen in huis' werkt echt zo en is ook zeer klantvriendelijk. Hier kan menig webwinkel een voorbeeld aan nemen!

Jolandoula 06-11-2017 Via de website gekocht

Echte mensen, en wat een enthousiasme!

Fijne en betrouwbare shop. Mensen zijn bereid een stapje extra te zetten. Contact van mens tot mens. Ook aan de telefoon! Snel, brede keuze en goede keuzehulp op de site.

D.Duinkerke 06-11-2017 Via de website gekocht

Wat een top service en een super leuk gevoel voor humor! :)

Beste Coolblue,

Ik ben nooit echt van dure dingen via een webshop. Met veel positieve feedback van andere, besloot ik om mijn product via jullie webshop te bestellen. Uiteraard vanwege een grote aankoop heb ik eerst met een echte "Coolblue-er" gebeld zodat ik de juiste keuze zou maken. En met succes! Al mijn vragen werden netjes beantwoord. bij twijfel, werd mijn vraag genoteerd zodat de medewerker het dubbel kon checken. Heel klantvriendelijk, deskundig & professioneel, meedenkend met de klant, snelle service en nog een goed gevoel voor humor haha :)

Het keuze-menu als je naar Coolblue belt is al heel leuk gedaan! ik moet toegeven ik heb het keuze menu meerdere keren gebeld om aan familie & vrienden te laten horen. Allemaal vonden ze het ge-wel-dig!! Tijdens telefonisch contact met Coolblue betreft advies, ik heb me verontschuldigd voor mijn stem aangezien ik niet fit was. De medewerker wenste me beterschap aan het einde van het gesprek. 2 dagen later kwam de post door de bus. En er zat een beterschaps-kaart tussen die geschreven was door die betreffende medewerker! Echt zo super leuk en lief! Ik moest er erg om lachen maar tegelijkertijd vond ik dit zo leuk! Dat komt niet vaak voor, een bedrijf waarbij je voor het eerst besteld die me beterschap wensen door een kaartje. Echt heel lief!

Ook kon ik gebruik maken van de 'wachttherapie' die Coolblue aanbood. Voor degene die echt niet meer kan wachten!! Hahaha echt leuk :) ik heb toch maar gewoon mijn geduld bewaard. Wellicht bij de volgende bestelling dat ik gebruik wil maken van de wachttherapie!

Natuurlijk is er nog veel meer wat Coolblue aan leuke verrassingen heeft! helaas zal ik die niet verklappen, het is veel leuker om er zelf achter te komen :)

Kortom, Ik heb nog maar net mijn eerste bestelling thuis, waar ik overigens heel tevreden over ben! Happpyy :) De service van Coolblue is boven verwachting. Bij Coolblue betekend; "klant is koning" ook echt dat de klant koning is!
Ik heb op lang termijn nog geen ervaring met de (garantie)-service van Coolblue. Al heb ik hier alle vertrouwen in.

Ik raad Coolblue zeker aan, ook met vragen en advies. Geen vraag is te gek!

Dankjewel Coolblue! Voor alles tot nu toe.
Jullie zien me weer bij de volgende bestelling! :)

Tom 06-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Goede spullen snel bezorgt en mooi optijd geen gedoe sneller reactie en service goede prijs kwaliteits verhouding

Marianne 06-11-2017 Via de website gekocht

Top, het blijft gewoon een goed bedrijf

Wij hebben voor de derde maal gekozen voor Coolblue, het is een goed bedrijf en zou zeker de mensen aanbevelen hier iets te kopen. In het verleden iets geretourneerd en binnen een week was het geld teruggestort.

Jan 06-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service, goeie communicatie. Duidelijk informatie voorziening. Levering was netjes en snel. Uitgebreide keuze.

H.M. Swinkels 06-11-2017 Via de website gekocht

De snelste bestelling ooit.

Het is bijna niet te geloven dat je via de site in een paar minuten een prima apparaat besteld dat een dag later op mijn bureau ligt te pronken. Updaten gaat als vanzelfsprekend met de heldere instructies. De aangeboden garanties en de mogelijkheid om zo nodig vlekkeloos te retourneren zonder kosten straalt alleen maar vertrouwen uit.

V.S. 06-11-2017 Via de website gekocht

Top service!

5 maanden terug een deurbel besteld op coolblue. Deze is plots kapot gegaan. Coolblue biedt 2 jaar garantie. Kon de deurbel meteen opsturen, binnen 24 uur een reactie dat ze de bel ontvangen hadden en een oplossing gingen zoeken. Uurtje later volledige prijs als shoptegoed gekregen en een dag later al een nieuwe deurbel (een andere) in huis. Top service!!

Margo 06-11-2017 Via de website gekocht

Lekker basic, helder en makkelijk

Coolblue zorgt ervoor dat je heel snel producten kunt vinden en bestellen. Als je meer informatie wil en graag vergelijkt kan dat ook. ik vind het een fijne prettige site met goede communicatie over betaling,bezorgen en afleveren. En de site heeft nog een dosis humor ook.

menno 06-11-2017 Via de website gekocht

goede service duidelijke afspraken

gemakkelijk vergelijken op de website om tot de juiste aankoop te komen
na jaren ergenis over een vaatwasser die niet goed schoonmaken deed een nieuwe uitgezocht
erg handig om dan de beoordeling van andere gebruikers te lezen
nieuwe gekocht en netjes geïnstalleerd door de bezorgers
zeer tevreden over de machine en de service 0q

Louise 06-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Snelle levering, goede service. Heb al meerdere keren artikelen hier gekocht. Prima!
Goede uitleg opinternet betreffende de producten.

freddy buytaert 06-11-2017 Via de website gekocht

zeer de vredenheid meer kan ik niet over kwijt

ik ben zeer de vrede om dat ik mijn bestelling is kwijt geraakt zijn en dat ze mij hebben geholpen langs de telefoon om mijn bestelling weer op de sturen en die heb ik ook gekregen op tijd . en de andere weer de voor schijn is gekomen en weer terug heb gestuurd om zo geen misverstanden de voor komen met de volgende bestelling die ik zeker en vast nog zal doen met jullie daar .

Loïs 06-11-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke service

Ten eerste is het gewoon geweldig dat je in het weekend je bestelling kan binnen krijgen. Want juist dan heb ik tijd! En toen ik een probleempje had met m'n product kreeg ik allerlei opties die ik kon doen. Ook werd er heel persoonlijk en vriendelijk gedaan door de medewerker. Zoals naam onthouden en rustig de tijd ervoor nemen! Als ik weer elektronica nodig heb, koop ik dat sowieso bij coolblue!!

Pascal De Plancke 06-11-2017 Via de website gekocht

Bestel-Ontvang-Gebruik in 1-2-3

Eenvoudig te gebruiken site met afdoende zoek- en selecteermogelijkheden alsmede heel uitgebreide specificaties en relevante gebruikservaringen

De Lange 06-11-2017 Via de website gekocht

Goede cervice

Snelle levering goed op tijd oude machine mee genomen
Alleen bij het tekenen na aflevering zie je niet wat je tekend mail krijg je pas later

Inge Giko 06-11-2017 Via de website gekocht

Goede service problemen snel opgelost zonder discussie

Goede service problemen snel opgelost zonder discussie kan niks bedenken om te verbeteren. snel geleverd oude apparatuur meegenomen incl de verpakking van de nieuwe apparatuur alles ook aangesloten top

Robert 06-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, klantvriendelijkheid en product(beschrijving)

Bij zowel deze als eerdere bestellingen ben ik erg tevreden over de service, snelheid en klantvriendelijkheid. Tevens ben ik erg blij met de headset dat is geleverd want het voldoet aan mijn verwachting dat is voortgekomen uit een goede productomschrijving.

Robert 06-11-2017 Via de website gekocht

Super service en ongelovelijk snel en netjes geleverd.

De manier van bestellen maar helemaal de maniet van leveren is echt fantastisch. Binnen 9 minuten nadat ze voor kwamen rijden waren ze weer weg. In de tussentijd was de wasdroger uit de vrachtwagen gehaald, uitgepakt, neergezet en ik had zelf een uitleg gekregen over het gebruik. Daarnaast namen de bezorgers het afval weer mee dus alles was geregeld, fantastisch!

Janet 06-11-2017 Via de website gekocht

Exacte levertijd en communicatie erover.

Makkelijke website om te zoeken en te vergelijken. Snelle levering en de levertijd wordt aangegeven en een half uur tevoren nog eens telefonisch bevestigd, super!

Hans van Dongen 05-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering

De wasmachine werd heel snel geleverd. Dat is fijn als je oude wasmachine kapot is. Levering ook in de avonduren, dus je hoeft geen vrij te nemen van je werk. Coolblue biedt een uitgebreide keuze aan wasmachines.

Astra 05-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Er zouden soms iets betere fotos op de site mogen van het product en niet alleen van de verpakking of opgevouwen product. Service en site zijn super en snel. Verpakking lekker stevig.

Syl 05-11-2017 Via de website gekocht

Super service en levering

Coolblue maakt waar wat ze zeggen👍🏼 Hulp bij het bestellen en levering was geen probleem. Meedenken bij de product keuze en goed advies.

Leo 05-11-2017 Via de website gekocht

snelle correcte levering

Na een selectie was het eenvoudig om de bestelling te plaatsen door eenvoudige en duidelijke instructies. Snelle en correcte levering.

Debby 05-11-2017 Via de website gekocht

Snel met een glimlach

Een waterkoker besteld die bij andere webwinkels even duur was. Waarom dan Cool Blue? Vanwege de glimlach en de leuke manier van communiceren. Minder standaard.

Edwin 05-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette levering

Tevreden met Cool Blue, de site is duidelijke en ze leveren snel en rekenden geen verzendkosten voor het product dat ik kocht (ondanks dat het besteedde bedrag minder dan 20 euro was). Over het algemeen is Cool Blue wel wat duurder, maar daar krijg je wel weer service en snelheid voor terug.

Mirjam 05-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Mooie aanbieding, snelle levering en goed verpakt. De mailtjes voor en na de levering zoals tips voor gebruik zijn een uitzonderlijke goede service!

Rit@ 05-11-2017 Via de website gekocht

Doen wat beloofd wordt!

Super levering en snel! zij beloven maar doen ook alles wat beloofd is! Bellen van te voren zoals zij aangeven.zelfs 10 minuten van te voren of je klaar staat.ik heb 's avonds om vijf voor 12 de wasmachine besteld en de volgende ochtend om 10 voor 8 sttond

Dana 05-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering en geweldige service!

duidelijke website met goede product specificaties.snelle levering en perfecte opvolging via track en trace.eigen transportdienst met super medewerkers die je half uur voor levering contacteren.

Inge 05-11-2017 Via de website gekocht

Prima georganiseerd.

Goed geregeld, komt na wat op de website wordt vermeld.
Gelijk na bestelling krijg je de bevestiging van de opdracht in je mailbox.
Ook wordt je goed op de hoogte gehouden tijdens het transport van je bestelling naar, in ons geval, Post NL afhaalpunt.
Kan het anderen aanbevelen.

smetje 05-11-2017 Via de website gekocht

Gewwoon geweldig

Zeer veel producten vlugge levering en behulpzaam
Na verkoop service ook prima
Ook de prijs is redelijk goed

Richard 05-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende communicatie

Besteld en de volgende dag geleverd, via mailtjes en de mogelijkheid van status volgen goed op de hoogte gehouden.

Hans 05-11-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik heb een luchtbed besteld en deze de volgende dag binnen gekregen. Ben er heel te vreden mee! Ook over de service ben ik zeer te spreken.

Esther 05-11-2017 Via de website gekocht

Vlotte en goed verzorgde levering

Op zondag bezorgde Coolblue de dag ervoor bestelde IPad. De begeleidende mails over de levering en met tips voor de installatie van de IPad vond ik heel prettig!

José van den Berg 05-11-2017 Via de website gekocht

Perfect, vandaag besteld morgen in huis. Bezorging netjes op de afgesproken tijd. Oude machine mee. Alles aangesloten. Wij zijn blij

Tom Kamman 05-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, en super snelle levering! Aanrader.

Coolblue heeft altijd al een goede naam gehad en dat wilde ik nu ook eens ervaren. Heb er paar dagen terug een camera van Canon gekocht en zeer tevreden over, ook was ik m’n aankoop bon vergeten te bewaren en heb ze een mailtje gestuurd of ik die alsnog toegestuurd kon krijgen, paar uur later had ik hem alweer op de mail. Top service!