Kevin allard 18-12-2020

Heb bestelling gedaan en dag nadien geleverd. Product zoals omschreven bedankt!

Marc D 17-12-2020

Dinsdagnamiddag uit een groot en overzichtelijk gamma koffiezetapparaten een exemplaar gekozen en besteld en woensdag namiddag konden wij reeds de eerste cappuccino en machiato degusteren. Fantastische koop en een verbazend snelle levering. Kortom perfecte service.

Gerry 17-12-2020

Een verrassende milieuvriendelijke levering met de fietskar, zelfs in Diepenbeek !
En dan nog een heel vriendelijke dame die de sportieve levering correct gedaan heeft, maakt deze lockdown periode toch weer wat leuker. Bedankt

S23 17-12-2020

Ik vertrouw de shop! Altijd snelle en veilige leveringen! Ik ben zeker tevreden!

Joey 17-12-2020

Snelle en correcte levering, elke keer opnieuw.
Goede productomschrijvingen.
Prijs is vaak even scherp als bij de concurrentie.
Zonder probleem inruilen, ook als je gewoonweg niet tevreden bent.

Wanneer ik kan, koop ik liefst bij Coolblue.

Tammy 17-12-2020

Zondag nacht besteld, dinsdag om 10u had ik mijn nieuwe iPhone ontvangen, super snelle levering tijdens de drukste periode van het jaar! Tip top in orde!

Ellen 17-12-2020

Levering was exact op het moment dat ik erachter vroeg. Alles heel goed verlopen :)

Lien 17-12-2020

Coolblue is de beste webshop voor elektronica. Vergelijken en bestellen gaat heel vlot. De prijzen liggen laag. De levering komt steeds op de beloofde datum aan. En na het leveren laten ze je niet aan je lot over. Je krijgt informatie over het gebruik van jouw toestel en kunt ook met vragen bij hen terecht. Daarom 10/10!

Kristof 17-12-2020

Je vindt snel het juiste product terug, de betaling loopt vlot en correct. Snel geleverd aan de voordeur. En je weet dat als er ook vlot geholpen wordt in de dienst na verkoop. Wat wil je nog meer van Cool Blue?

Thomas 17-12-2020

Op tijd en to the point. Afspraken zijn nagekomen. Artikel was in orde en op tijd geleverd.

Patje 17-12-2020

Snelle levering
Goede kwaliteit van de omschrijving der producten
Milieu vriendelijk geleverd met de fiets

Jago 17-12-2020

- Zeer gebruiksvriendelijke website
- Nog nooit zo'n snelle levertijd ervaren
- opvolging per email met tips en tricks voor het aangekocht product

katelijne 16-12-2020

Vlotte website, heel snelle levering met vriendelijke fietskoerier. De slogan "Alles voor een glimlach" is goed onderbouwd :-)

Tom V 16-12-2020

Ik was op zoek naar een GoPro met actiepakket. Na vergelijking met de andere webwinkels bleek Coolblue de goedkoopste. Bovendien zorgden ze ook nog eens voor een snelle levering, en dat in deze drukke tijden.

Leo 16-12-2020

Topwinkel!!
Aankoop Nikkei basiswekker met zoemer.
Voldoet geheel aan mijn wensen.
Tof zoemergeluid bij ingesteld ontwaakuur.

Leo 16-12-2020

Keuze voor ieders beurs in prijs en kwaliteit.
De Nikkeiwekker voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Ken 16-12-2020

Duidelijke website
optijd geleverd altijd
En direct antwoord op mail

Mss 1 plus puntje voor het beter te maken
Als je op website spullen met elkaar zou kunne vergelijken op een makkelijke manier.

Makkie 22 16-12-2020

Het artikel konden we het goedkoopst bestellen bij cooleblue , prijs kwaliteit goed , kortom alles naar wens . Vlot op tijd geleverd !

Joske 16-12-2020

Supersnelle levering. Zondagavond bestelt en maandagvoormiddag reeds geleverd en bovendien op het juiste tijdstip (en niet zoals vaak andere stes, in de loop van de dag).

Ingrid 16-12-2020

steeds vlugge levering, vandaag besteld morgen geleverd steeds op tijd en redelijke prijzen

Willy 16-12-2020

Het artikel was zoals beschreven en stipt op de beloofde datum geleverd, niettegenstaande de eindejaarsdrukte!

Marcel 16-12-2020

Ik ben tevreden met Coolblue ondanks dat ik een behoorlijke klacht had ivm een niet bezorgde zending. Deze klacht werd zeer laat opgepakt maar ik vermoed dat dit door ze koerier was. Ik adviseer niet meer de werken met Post.nl, er zijn veel betere pakket diensten beschikbaar

edwin 16-12-2020

zeer overzichtelijk en een eerlijke prijs kwaliteit service.
snelle en verzorgde levering,wat in deze corona tijd toch heel belangrijk is voor ons

edwin 16-12-2020

zeer overzichtelijk en een eerlijke prijs kwaliteit service.

Anneke 16-12-2020

Duidelijke webshop, vlot en makkelijk. Opvolging van bestelling overzichtelijk te volgen.