Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lieshel 06-08-2021

Praktische site/webshop die je extra begeleidt in het maken van een goede productkeuze. Zeer snelle levering en eenvoudige betaling. Top dus!

Wim 06-08-2021

Zeer snelle levering zoals altijd , eenvoudige site om te gebruiken. Goede dienst na verkoop (panne andere aankoop).
Ook in de winkel ter plaatse (Zaventem) zeer vriendelijk en behulpzaam.

Rafaël 06-08-2021

Extreem snelle service en correcte prijzen. Ik stond eerst sceptisch tegenover deze manier van winkelen, maar deze twijfels zijn snel verdwenen. Bedankt!

niels 05-08-2021

er was 1 bevestigingsbeugel tekort van de camera's. ik mag nu dus nog kijken om er ergens 1 te kopen

Sander De Langhe 05-08-2021

Makkelijk om te bestellen, groot aanbod, supersnelle levering... Al bij al een supergoeie site voor electronica

martin 05-08-2021

Steeds goed ingelicht via de website maar ook via e-mailberichten, met steeds een kleine humoristische knipoog. prijzen zijn redelijk. Levering is op tijd.

Elsi1956 05-08-2021

Handige bestelprocedure met veel optie mogelijkheden ivm levering, betaling etc.
Doet reclamespot eer aan.
Top site winkel

Michel 04-08-2021

Heel goed winkel , heel goed prijs, heel goed kwaliteid, snelle behandeling ik zou zeker deze winkel aanbevelen,

Michiel 04-08-2021

Coolblue is niet de goedkoopste winkel en ze hebben niet *alles* wat ik ooit zou willen.

...en dat is zowat het slechtste wat ik van hen kan zeggen. Altijd vriendelijk geholpen geweest door klantendienst wanneer nodig, altijd tijdig geleverd, producten zijn steeds fatsoenlijk ingepakt en hun installateurs (voor bvb mijn wasmachine) waren zeer vriendelijk en deskundig.

Anné Guy 04-08-2021

zeer stipt , enkel uitleg op website is voor mensen met weinig technische kennis , nogal ingewikkeld om de specificaties van het toestel te ontdekken

FRANCOIS 04-08-2021

snelle reactie's op vragen ,snelle levering ..prijzen niet altijd de goedkoopste .

de service is zeer goed ,perfectie bestaat niet zegt men ...maar ik zou het wel durven zeggen van Coolblue .

Tina R. 03-08-2021

Duidelijke website met een groot productaanbod. Om wegwijs te raken in dit zeer grote aanbod, is er een zeer uitgebreide en gemakkelijk filteroptie. Ook de bijhorende informatie is duidelijk omschreven en de gepubliceerde reviews geven eveneens veel bijkomende informatie. Tot slot werd ons pakketje, op de fiets (!), door een zeer vriendelijke man (in dit geval) afgeleverd.

Yves 03-08-2021

Levering heeft ipv 1 dag, 6 dagen geduurd, heb zelf 2 x moeten bellen en kreeg steeds een verwarde uitleg.

Peter 03-08-2021

Zeer vriendelijk personeel, ik was direct geholpen, top.
Na mijn aankoop mocht ik nog even kijken in de winkel, zeer aangenaam.

Marijke 02-08-2021

Volgens de reclame van Coolblue moet je niet de hele dag reserveren voor een levering, viel dat even tegen. Je krijgt pas de nacht voordien een tijdslot doorgestuurd, bij gevolg moet je dus wel de hele dag van 8u 's morgens tot 22u 's avonds vrij houden. Dan denk je, ok wanneer ik mijn tijdslot heb, kan ik wel de rest van de dag nog iets plannen. Niet dus. Mijn tijdslot was om 21u maar om 18u30 kreeg ik een bericht dat Coolblue naar mij onderweg was. Daar had ik niet op gerekend. Ok ik pas mij aan en ik zorg dat ik klaar sta ... en dan ... wachten en wachten en nog eens wachten terwijl het leveringsuur ieder kwartier opschoof. Uiteindelijk tegen 20u kwamen ze er aan. Ik kan begrijpen dat niet altijd alles volgens plan kan lopen, maar beloof het dan niet in je reclame! Voor een alleenstaande mama van een 2-jarig kindje is dergelijke rommelige planning rond bedtijd geen lachertje...

Maar de bezorghelden (Salamat en Guillaume) hebben veel goed gemaakt. Ze hebben alles uit de kast gehaald om mijn ijskast binnen te krijgen, wat niet eenvoudig bleek te zijn. De afmetingen die op de website vermeld stonden waren blijkbaar exclusief handvaten. Zo is het onmogelijk om vooraf te bepalen of het toestel binnen geraakt. Maar de jongens hebben moeite nog tijd gespaard en de ijskast is op zijn plek geraakt. En dit steeds met de glimlach, op dat vlak is de reclame van Coolblue wel correct gebleken.

Jens Du Four 02-08-2021

Geweldig vlotte service en prachtig aanbod a.d.h.v tweedekansjes. De professionele hulp die je kan krijgen via de klantenservice is uniek voor een webshop en geeft een persoonlijke en vlotte vibe aan het hele proces. Ik zou er zeker opnieuw kopen!

Patrick 02-08-2021

Meefrder keren Coolblue gebruikt.
Grote keuze. Op tijd levering !
Aan te raden webwinkel.

Tony Bruers 02-08-2021

grote keus en toffe prijzen en vooral de levering stipt zoals afgesproken top

Bart 01-08-2021

Goede productbeschrijvingen, mooie kortingen, doeltreffende email campagnes, goed georganiseerde winkel ondanks Corona, met vriendelijk personeel. Filtermogelijkheden op de website zitten ook goed in elkaar. Iets meer technisch detail bij de productspecificaties (bij laptops) zou nog wel welkom zijn, maar er is voldoende info te vinden op het internet.

norman 01-08-2021

donderdag om 22.00hr besteld en vrijdag om 11.00hr geleverd je vraagt je af hoe ze het klaarspelen bravo

Elien P. 01-08-2021

Snelle levering en exact zoals verwacht! Wij kozen voor een Multi Collector vuilbak van Wesco in tweedehands staat. Ik zou het iedereen aanraden om een tweedehands te overwegen. Op de website van Coolblue kan je lezen om welke redenen het item niet verkeert in nieuwstaat. De vuilbak was identiek aan deze beschrijving. Super tevreden! Top aankoop!

Ronny 01-08-2021

Zowel het bestellen als het leveren loopt probleemloos.
Product voldoet aan de verwachtingen.
Voor herhaling vatbaar.

david 01-08-2021

zeer blij van en snelle levering en een zeer goede radio dab dat ik al zeer lang wou ! ik bestel zeker nog dingen bij coolbleu

Emmers 01-08-2021

Zeer snel levering en een correct product en je krijgt ook nog een mail met wat tipt voor gebruik

Gerda 01-08-2021

Website is gebruiksvriendelijk.
Bestellen gaat vlotjes en de levering is tijdig en correct. Super vriendelijke biker😊