Deze score is berekend op basis van 3615 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leo 23-10-2017 Via de website gekocht

Ik had al een hoesje van CaseLogic, maar ik dacht dat die nep was. Daarom had ik via coolblue toch maar een nieuwe gekocht die wel echt zou zijn. Ik had een Case Logic Sleeve van 13,3", bleek net iets te strak te zitten voor mijn 14 inch laptop. Dus heb ik terug gestuurd (ook nog een gratis) kreeg snel weer een nieuwe Case Logic 14" sleeve.
Bij nader inzien bleek het hoesje dat ik al had niet nep te zijn, maar een oudere versie van Case Logic. En uiteindelijk vond ik het oude hoesje toch wel fijner, omdat die wat steviger was en er perfect in paste. De nieuwe zag er wel mooi uit, maar hij was denk ik een beetje te groot in de dikte, hij zat er niet heel strak omheen. Dus toch maar gekozen om het oude hoesje te gebruiken. Dit is slechts een persoonlijke mening, omdat ik het gewoon fijner vond bij mijn laptop. Maar met de Case Logic Sleeve 14" is niks mis mee hoor, ziet er gewoon prima uit! Verder vind ik het altijd fijn om te bestellen via Coolblue, je kunt altijd kwaliteit verwachten. Je kunt zelfs zonder moeite het product gratis terug retourneren. Dus ik ben erg tevreden verder!
Ik wilde de Case Logic Sleeve 14"retourneren, opeens krijg ik een mail van CoolBlue dat ze het vervelend vinden dat ik niet blij was met het product en ze het zo snel mogelijk zouden verhelpen. Ze zeiden dat retourneren ze niet de moeite waard vonden en dat ze het geld binnen 3 werkdagen zouden overmaken. Echt top service! Je kan altijd rekenen op Coolblue. Zal hier in de toekomst vaker producten op bestellen!

ES 23-10-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Bij Coolblue al mijn witgoed besteld, in de veronderstelling dat deze de dag erna worden geleverd. Zoals dit zo mooi overal op de site wordt vermeld. Omdat een van de producten die ik heb besteld moet worden geïnstalleerd komen alle producten opeens later. Dat dit anders was geweest als ik de bestelling in twee had gesplitst klopt konden ze me vertellen bij de klantenservice, maar omdat ik het in een keer had besteld kan ik fijn op alles langer wachten. Er zou een afspraak worden gemaakt dat er dan binnen 3 werkdagen iemand zou langskomen, uiteindelijk krijg ik iemand aan de telefoon die nog net niet is veranderd in een robot die me verteld dat er pas naar 4 werkdagen plek is. Ik heb ook geen mogelijkheid om aan te geven welk dagdeel ik de producten graag zou ontvangen. Nou zijn deze 3 of 4 werkdagen geen onoverbrugbare periode maar dan moet coolblue geen verwachtingen treffen die ze niet waar kunnen maken. De enigste reden waarom ik hierbij heb besteld is dat het de dag erna in huis zou zijn. Laatste keer dat ik hier iets bestel.

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht. Wat enorm vervelend om te lezen dat je bestelling niet zoals verwacht bij jou thuis wordt afgeleverd. We begrijpen goed dat je hier absoluut niet vrolijk van wordt. We proberen op onze website zo duidelijk mogelijk aan te geven wanneer je bestelling niet de volgende dag kan worden afgeleverd. Dit is het geval wanneer er een extra dienst moet worden uitgevoerd bij één van de bestelde producten, zoals bijvoorbeeld een installatie. In de orderbevestiging wordt dit ook aangegeven. Het is naar dat het bij jouw bestelling niet is gelukt om je hierover goed te informeren en wij gaan met deze informatie verder aan de slag. Het is tenslotte niet onze bedoeling om verkeerde verwachtingen te scheppen. Wanneer wij nog iets voor jou kunnen betekenen, horen wij heel graag van je. Ondanks het ongemak hopen we dat je binnenkort wel onwijs kunt genieten van je nieuwe producten en wensen we je voor nu nog een fijne avond toe.

Frank 23-10-2017 Via de website gekocht

Late levering

Printer zou zaterdag komen, op het laatste moment niet geleverd, maandag zonder een tijd venster.
Printer is Oke, werkt goed.

Beste Frank,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We vinden het enorm vervelend om te lezen dat je printer niet zoals beloofd is afgeleverd en willen je hiervoor absoluut onze excuses aanbieden. Heb je hierover al contact gehad met één van onze collega's? Wanneer dit niet het geval is, horen we graag van je via geenglimlach@coolblue.nl. Je kunt ons dan je ordernummer toesturen met een korte toelichting. We kijken dan graag verder met je mee.

Yara 23-10-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Ik had vorige week vrijdag middag een krultang besteld en hij was de dag erna al binnen! Ik vind het een topservice!

S. Sas 23-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

Wat een fijne webshop is Coolblue. 's Avonds besteld, de volgende dag de postbode met mijn pakketje aan de deur. Helaas hield PostNL zich niet aan het verwachtte tijdstip waardoor ik mijn pakketje gemist had. Gelukkig nam Coolblue het bedrag voor extra-vroeg-afhalen op het PostNL punt voor zijn rekening, zodat ik mijn pakket de volgende dag alsnog om 8u in mijn handen had.

Hans 23-10-2017 Via de website gekocht

Goed assortiment en uitstekende en snelle levering.

Ik ben xeer tevreden. Levering was ruim binnen de 24 uur en goed op de hoogte gehouden via track en tracé. Uitstekend.

A. Schouten 23-10-2017 Via de website gekocht

Ze maken waar wat ze zeggen, prima 24 uurs afleverservice.

Goede overzichtelijke site, met zeker veel keuze mogelijkheden.
Ik heb voor deze leveransier gekozen, omdat ze binnen 24 uurs kunnen leveren en dit ook waarmaken.
Alles werd keurig aangesloten en embalage en oude apparatuur werd meegenomen.

Dymo 23-10-2017 Via de website gekocht

Lekker vlotte en snelle service

Deze webshop is goed begrijpbaar eenvoudig dingen te vinden en een prima snelle levering.
waarbij ook een kleine verandering, na de bestelling, meteen wordt meegenomen.

Jan 23-10-2017 Via de website gekocht

Groot bedrijf met een persoonlijke uitstraling

Coolblue staat voor mij als een groot, betrouwbaar bedrijf met goede en snelle service. Ondanks de grootte van het bedrijf heb ik het gevoel toch persoonlijk behandeld te worden.

Sikmone5 23-10-2017 Via de website gekocht

Superrrrr

Wasmachine binnen een dag thuis. Netjes op z'n plaats gezet, aangesloten en de oude meegenomen. Ik had niet eens tijd om te balen dat de oude machine kapot was want binnen mum van tijd stond er al een nieuwe. Helemaal blij...

Theo 23-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service

Zeer makkelijke en overzichtelijke site, veel keuze en een groot bedieningsgemak. Alles wat je wil weten over het product en service is makkelijk terug te vinden.

denise 23-10-2017 Via de website gekocht

prima winkel

op zondag online een wasmachine besteld. deze kon maandag al geleverd worden maar ik moest werken dus deze op dinsdag laten komen. ze bellen 15 minuten van te voren op dat ze er bijna zijn. nemen de oude mee en sluiten de nieuwe aan. wat een geweldige service.

Ton 23-10-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Super

Bij de zoektocht naar een nieuwe smartphone zie je door de bomen het bos niet meer. Heel plezierig geholpen in de winkel van Coolblue. Na onze keuze gemaakt te hebben, is gelijk in de winkel het hele bestelproces verzorgd en werd onze nieuwe telefoon al de andere ochtend op ons huisadres geleverd.

Evelien 23-10-2017 Via de website gekocht

Altijd tevreden

Coolblue heeft een duidelijke en overzichtelijke website waarop alle informatie aanwezig is over de producten die zijn aanbieden. De reparaties service (mocht er iets stuk gaan) is supersnel met het repareren/vervangen. En natuurlijk; alles met een glimlach. De bezorgers zijn altijd vriendelijk!

Simons G. 23-10-2017 Via de website gekocht

Goede opvolging en levering netjes en op de aangegeven tijd.

Gekozen omdat ik via mijn provider (Mobile Vikings) nog een mooie belwaarde kreeg er boven op. Uiteindelijk zeer tevreden van de service van Coolblue.

Rick 23-10-2017 Via de website gekocht

Altijd goed en tevreden

Ik heb al een aantal keer bij coolblue besteld, ik kijk ook regelmatig op hun site en app, er staan altijd leuke dingen op.

Laatst koelkast en wasmachine besteld, ik werd netjes van te voren gebeld hoelaat ze er zouden zijn, werd 3 hoog gebracht en aangesloten.

Dat is een service die ze bieden, daarnaast gaven ze advies en tips over de koelkast en wasmachine. En dat zijn de puntjes op de i van coolblue.

Kort samengevat:
Duidelijke webshop/app
Hele goede service
Een bedrijf waar je op kan rekenen

Cindy 23-10-2017 Via de website gekocht

Hele snelle service!

De levering van mijn product was heel snel en de site gaf voldoende en duidelijke informatie. Het product kwam wel in 3 (!) dozen. Dat kan wellicht de volgende keer anders.

Walter 23-10-2017 Via de website gekocht

Echt een aanrader om iets te bestellen.

Werd zeer goed en vriendelijk geholpen bij het maken van een bestelling, twijfelde tussen twee soortgelijke producten. Deze werd trouwens de dag nadien al geleverd en het geen ik besteld had was zoals het bij Coolblue beschreven was en ik het verwacht had, een echte aanrader om hier te bestellen.

A 22-10-2017 Via de website gekocht

Simpele dropshipping

Volautomaat espressomachine besteld bij coolblue (toch net duurder dan alle andere webshops) omdat ik dacht dat ze hem dan meteen thuis even in de keuken zouden neerzetten gezien ze zo inzetten op service. Nee hoor, enkel simpele dropshipping, pakket wordt niet door coolblue maar door delonghi zelf verzonden door de gewone post, die de zware doos in de hal plaatst (en niet eens vroeg langskomt). Ik ga volgende keer wel weer naar de goedkoopste webshop, want dat ik nu meer betaald heb is voor nop geweest.

Beste,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We vinden het enorm vervelend om te lezen dat de levering van je nieuwe espressomachine niet naar verwachting is verlopen. Het is niet de bedoeling om verkeerde verwachtingen te scheppen en we willen je hiervoor absoluut onze excuses aanbieden. We zullen je ervaring absoluut meenemen zodat dit kan worden besproken op de juiste afdeling. Hopelijk kunnen wij een situatie zoals dit hiermee voorkomen in de toekomst. Mochten wij iets voor je kunnen betekenen, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice. We hopen dat je wel enorm geniet van je nieuwe machine en wensen je voor nu nog een fijne dag toe.

Bergje 22-10-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Coolblue altijd duidelijk weergave op de website. plus en minpunten en zeer correct bij vragen en een snelle levering. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen.

Marian 22-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue de webshop waar ik krijg wat ik bestel

De webshop is erg handig voor zelfs een digibeet als ik ben, je kunt makkelijk vinden wat je zoekt en de daarbij geplaatste informatie is ter zake kundig. Het bestelproces is heel makkelijk en je wordt dmv e-mails op de hoogte gehouden van de vordering van je bestelling. Ze doen wat ze beloven, als je iets voor 24 uur besteld heb je het de volgende dag in huis. Als je er op de website niet uitkomt, dan bel je even en word je door een uiterst vriendelijk persoon verder geholpen. Ik zou deze webshop bij iedereen aanbevelen .

Tevreden klant 22-10-2017 Via de website gekocht

Goede winkel en goede site

Makkelijk zoeken op de site, bestelling afronden en betalen ook heel makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de vordering van je bestelling. Wat ik heel prettig vond dat je niet de hele dag hoeft te wachten op een busje maar een tijd vak door krijgt waarin de bestelling komt.

Sabine 22-10-2017 Via de website gekocht

Super Service !

Goede keuze van verschillende merken , goede prijs kwaliteit verhouding, top informatie van bestelproces tot aflevering . je weet precies waneer ze komen leveren en plaatsen en installeren het produkt voor je echt een aanrader !

Peter 22-10-2017 Via de website gekocht

Prima internet shop

Breed assortiment, goede prijs, makkelijke bestelprocedure, goede informatie over (voortgang) verzending, snelle en correcte aanlevering. Tja, wat wil je dan nog meer.

m bouquet 22-10-2017 Via de website gekocht

goede service

keurig op tijd en de prijs is goed en geen gezeur achteraf en niet te vergeten onbeschadigd geleverd dus top

Senior 70+ 22-10-2017 Via de website gekocht

Cool Blue , Super!

Aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding; fijne service!
Zal beslist de website raadplegen bij een volgende aankoop.

Mazzo 22-10-2017 Via de website gekocht

Goeie service !

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment.
Heb een headset besteld om 10uur in de avond en die had ik de volgende dag al om 12.00 in huis dankzij de snelle service! Top winkel echt een aanrader !

Wilbert 22-10-2017 Via de website gekocht

Volgende keer weer!

Duidelijke site, goede communicatie, snelle levering, kundige en zeer vriendelijke bezorgers. Ik bestel hier volgende keer weer!

Kevin Jenniskens 22-10-2017 Via de website gekocht

Goeie service, vaak snel bezorgd

Coolblue heeft vaak de goeie merken voor redelijke prijzen en is ook heel goed met hun klanten service

henk 22-10-2017 Via de website gekocht

coolblue maakt de glimlach waar

Duidelijke website, makkelijk producten op te zoeken, goede betaalmogeliikheden
zoals beloofd correcte levering

martin 22-10-2017 Via de website gekocht

supersnel

Super snel geleverd en de goedkoopste
Makkelijke site. Overzichtelijk
Zeker een aanrader om goedkoop aan je spullen te komen

Theo 22-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service na aankoop van proces t/m levering.

Klant wordt zeer goed op de hoogte gehouden, na aankoop, van het proces t/m de levering. Perfect planningsproces.
Toppie!!!!

Martin 22-10-2017 Via de website gekocht

Wat kan je nou niet vinden bij Coolblue

Enorm aanbod met goede productinformatie en tegen concurrerende prijzen. Vriendelijke en behulpzame customer service en een snelle en goede aflevering.

.rony 22-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

Zeer goede webshop
Grote keuze snelle levering
Makkelijk en veilig om te betalen.
Toen ik dringend iets moest doen aan de luchtvochtigheid in mijn huis ging ik op zoek naar een luchtontvochtiger maar in de meeste gewone winkels waren die moeilijk te vinden voor de oppervlakte die ik nodig had.
Op internet vond ik dan deze site en kon ik rustig meerdere toestellen vergelijken
Toen ik ook nog het toestel kon kopen
Als tweede kans met een mooie korting
Was mijn keuze snel gemaakt
Om 20.30u besteld en smorgens om 9 .30 geleverd .

Rob 21-10-2017 Via de website gekocht

Top service

Een scherp geprijsde winkel met goeden service en goeie veilige levering gewoon helemaal top en altijd op tijd

ria 21-10-2017 Via de website gekocht

uitstekende service!

prima website, snelle levering en uitstekende terugstuurservice.
Binnen 3 dagen je geld terug. Top.
Daarna een ander product aangeschaft, helemaal tevreden.

Robbin 21-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ik ben al jaren vaste klant bij Coolblue juist door hun service. In al die jaren is er nooit wat fout gegaan en heb ik mijn bestelling op tijd binnen gekregen. Onlangs een zwaar pakket (bureaustoel) besteld waarvoor apart een bezorg afspraak voor moest worden gemaakt. Duimpje omhoog voor Postnl voor het netjes afleveren in mijn kamer. Pakket niet beschadigd, geassembleerd en er meteen goed gebruik van kunnen maken. Op naar de volgende bestelling met Coolblue!

Amber Lohman 21-10-2017 Via de website gekocht

LG FH4B8TDA7

Goede prijzen, daarom ook voor CoolBlue gekozen! Maar niet alleen dat. Super fijne ervaring, snelle levering met leuke jonge bezorgers/installateurs. Goede uitleg, aardige medewerkers met op al mijn vragen een antwoord!

Nico van der Klok 21-10-2017 Via de website gekocht

Prima online winkel

Het is een prima en zeer overzichtelijke webshop.
Alles waar ze reclame voor maken komen ze ook perfect na van A tot Z.
Mijn aankoop werd op Zondag geleverd en ik werd keurig geinformeerd hoe laat de levering zou wezen.

Michele stolk 21-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle bezorging

Goede service snelle levering en een goede webwinkel voor de 2de keer wat besteld bij ze gaan we zeker vaker doen

Liesje59 21-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

Printer besteld via internet. Was geadviseerd door mijn broer; professioneel fotograaf. Snel geleverd en prima in orde.

Betaalbare vervanging 21-10-2017 Via de website gekocht

Voordelig en goed koffiezetapparaat!

Ons koffiezetapparaat maakte geen lekkere koffie meer; het maalmechanisme was versleten. We hikten tegen het kopen van een nieuwe aan: veel geld. Maar Coolblue had een aanbod van een licht beschadigd apparaat voor ongeveer 100 Euro minder. Inmiddels ontvangen en het werkt goed. Weer prima latte machiato en espresso. Goede service: ontbrekende gebruiksaanwijzing werd onmiddellijk toegestuurd. Bedankt.

Ronald 21-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

De site is op 1 of andere manier overzichtelijk en ziet er voor mij aantrekkelijk uit, perfect. Lekker toegankelijk en alles duidelijk terug te vinden.

ww 21-10-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Snelle aflevering, ruim assortiment, prettig geprijsd, nazorg indien nodig, geen flauwekulletjes, helder en duidelijk kortom "cool".

Harry Beugelink 21-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat zij belooft op haar website

Coolblue heeft een zeer ruim aanbod. Deze zijn gemakkelijk te bestellen en worden zeer snel
snel geleverd.

Gerbrand 21-10-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering

Duidelijke website met ruim assortiment met een snelle levering.
Tevens zijn de producten concurrerend geprijsd.

C. Stolker 21-10-2017 Via de website gekocht

Veelzijdig en snel

Ik vind het plezierig dat Coolblue zo’n uitgebreid assortiment heeft en dat ik de spullen vrijwel altijd razendsnel in huis heb.

V 21-10-2017 Via de website gekocht

SLECHT

Gisteren een apparaat besteld met same day delivery , extra voor betaald.
Hele avond tot 23:30 zitten wachten, komen ze niet.
Moet ik een afspraak voor volgende week maken.
Al 2 mails gestuurd, geen enkele reactie, ondanks dat ze schrijven reactie binnen 30 minuten.
Geen idee wanneer ik mijn apparaat nu ga krijgen.

Officiele reactie van Coolblue 21-10-2017

Beste V,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We snappen heel goed dat je hiervan baalt en graag meer duidelijkheid over wilt krijgen. Momenteel is het superdruk op alle kanalen, wat natuurlijk invloed heeft op onze reactietijd. Hierdoor kan het langer duren dan dat je van ons gewend bent. Sorry voor het ongemak. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw ordernummer en adresgegevens, middels 1 van onze Social Media kanalen, aan ons door willen geven? Dan pakken we dit zo snel mogelijk voor je op en kijken we de situatie voor je na om duidelijkheid te creëren. We horen graag van je.

Aly 21-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

heel prettig geholpen en goede service

we werden welkom geheten en gelijk geholpen.beschaafde jongeman met liefde voor de klant .
het enig storende ,door gebruik van hoortoestellen, was de voor ons iets te harde muziek in de winkel.

cor duran 21-10-2017 Via de website gekocht

Super snel en prima geïnstalleerd.

Vandaag besteld, morgen in huis. Inclusief plaatsing. De jongens waren erg vriendelijk en zeer voorkomend. Sluiten de wasmachine aan en testen ook gelijk.