Deze score is berekend op basis van 1695 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

antwan schippers 13-11-2017 Via de website gekocht

gewoon iemand die zijn werk wel goed doet .

makkelijk in gebruik vriendelijk in de winkel . en een goed assortiment . en een perfecte uitleg in de winkel .

Jolanda 13-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte webshop!

Ruim assortiment, prima prijs-kwaliteit verhouding, goede en vriendelijke klantense ice, snelle levering. Gewoonweg een top webshop.

Ricky 13-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig service!!!

Snel geleverd met veel opties. Fijne leveringstijdstippen en optijd was gekomen.

Yvonne 13-11-2017 Via de website gekocht

goede service, snelle levering en vriendelijk!

Zetten de geleverde spullen netjes op zijn plaats. Leggen alles goed uit. Het personeel wat de spullen leveren, zijn erg vriendelijk. Vriendelijkheid is tegenwoordig erg belangrijk!

lisette 13-11-2017 Via de website gekocht

service super vriendelijk

de jongens waren heel vriendelijk en gaven goed uitleg.hebben de wasmachine aangesloten,geen gemor omdat ze twee keer naar zolder moesten

Bram 13-11-2017 Via de website gekocht

Webshop van de toekomst

Ik koop al sinds ik 10 ben online producten, ik heb de ontwikkeling van online winkelen mee gemaakt. En Coolblue is wel echt het voorbeeld van hoe het kan en hoe het zou moeten zijn. Overzichtelijk, netjes, specialistisch en klantgericht.
En wat ik echt top vind is het feit dat ze niet moeilijk zijn met het terugnemen van producten. Dit zorgt ervoor dat de irritatie beperkt is met zelfs vervelende situaties.

Jaak 13-11-2017 Via de website gekocht

Geen gezeur bij retour

Ik ben al jaren tevreden klant bij Coolblue. Naast hun duidelijke website en "supersonische" leveringen, vind ik ook hun retourbeleid "top"!
Een paar keer was ik niet tevreden over een product. Niet omdat er met het product iets mis was, maar omdat ik gewoon verkeerde verwachtingen had, het verkeerde product besteld had, of (1 keer) omdat mijn vrouw tegelijk hetzelfde product elders had gekocht.
Dat is bij Coolblue geen probleem. Het product kan teruggestuurd worden, om gelijk welke reden. Altijd netjes, snel en correct afgehandeld.

Ron 13-11-2017 Via de website gekocht

uitvoerige informatie, direct en correcte afhandeling

productinformatie, referenties, vergelijkingen, toegankelijkhgeid, snelle afwikkeling, betalingsgemak, voorinformatie omtrent de aflevering, tijdige info over aflever tijdstip, keurige aflevering door de mannen van Coolbleu kortom alles super geregeld !!

Marcel 13-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant!

Duidelijke website met duidelijke omschrijving van het product, snelle levering die duidelijk door mail en sms en een belletje op afgesproken tijdstip geleverd, met zeer deskundig en vriendelijke bezorgers!! Super tevreden!

Florian 13-11-2017 Via de website gekocht

Super service en snel bezorgd!

Ik had snel alle producten gevonden die ik nodig had. Wel zouden filmpjes met reviews bij meer aller daagse producten leuk zijn. Dan heb je toch altijd sneller de zekerheid dat dit het juiste product is voor wat je zoekt.

JohnS 13-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische service! Geen gedoe

Ik heb een tweedekans product bij Coolblue besteld. Het product zag er nog tip top uit. Werd bijzonder snel geleverd en het is geen gedoe als je niet tevreden bent en het product terug wilt sturen. Nadat je een aankoop hebt gedaan wordt je direct op de hoogte gesteld van de volgende stappen en je mag altijd vragen stellen. Ze doen echt alles voor de glimlach!

Steven Chivers 13-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige Ervaring

Ik geef zelden een tien , omdat er altijd wel een verbeterpunt moet zijn.
In dit geval met mijn ervaring heb ik er geen kunnen spotten.
Voor mijn aankoop van een wasmachine heb ik het gehele traject bewandeld.
1: ik bel de klantenservice op met de vraag of ze de wasmachine naar boven brengen en de oude meenemen en de voorwaarden daarvan.
Ervaring: binnen een minuut iemand aan de lijn die alles snel en vrolijk wist te beantwoorden en binnen 5 minuten wist ik genoeg.
2: ik bestel de wasmachine om 10 uur (morgen in huis toch?) en ja de volgende dag kreeg ik bericht dat hij kwam.
3: en dit vind ik de beste, ik krijg een mailtje hij is onderweg , ik krijg een smsje we zijn er binnen een half uur en daarna krijg ik zelfs een belletje met de chaffeur die aangeeft er binnen 17 minuten er zijn, dit gaf mij tijd om boven nog snel in orde te maken.

alles is zo vloeiend gegaan dat ik gewoon verbaasd ben. Top dus en zo doorgaan Coolblue!

Fixmax 13-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel, ook bij problemen

Kapot apparaat dat niet te repareren bleek, binnen 1 dag vervangen. Dat is nog eens service! Oude factuur bleek gewoon bewaard bij mijn coolblue, dat is handig in dit geval.

M. Kamp 13-11-2017 Via de website gekocht

Zeer content

Duidelijke en overzichtelijke website. Aflevering perfect de bezorgers zijn zeer beleefd en "klant" vriendelijk

Pieter Hakvoort 13-11-2017 Via de website gekocht

Rook houtsnippers van

Ik ben heel correct geholpen en mijn probleem was zo verholpen.zodat ik de volgende dag met mojn bestelling aan de slag kon. Dikke duim omhoog

Sara1980 13-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Een product besteld, extra zaterdag als afleverdatum gekozen.
Wordt ineens verplaatst naar maandag.
Wij bellen met coolblue, ok wordt maandagavond aangezien we overdag werken.
Krijg je dan gewoon een mail dat ze maandag tussen half 11 en half 12 komen....

Officiele reactie van Coolblue 13-11-2017

Hoi Sara,

Wat vervelend om te lezen dat de levering van jouw pakket niet soepel verlopen is. Zou je ons jouw ordernummer toe kunnen sturen? Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar: geenglimlach@coolblue.nl. We zien graag jouw e-mail tegemoet.

Mike Martens 13-11-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit en Service staan bovenaan

Coolblue levert kwaliteit en komt afspraken na. Ook als het niet gelukt is nemen zij contact op en komen zij met eenpassende oplossing.

Rendel / Patricia Euson-Pique 13-11-2017 Via de website gekocht

De Service was uitstekend

Scherpe prijzen en uitstekende service : Levering was zeer snelle thuis.
Kwaliteit is uitstekend . ben zeer tevreden over het product. Het Is de moeite waard om andere mensen een hint te geven om hun bestellingen te doen bij Cool blue.

K v Gaal 12-11-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en de keuze mogelijkheid voor bezorging!

Eenvoudig je bestelling plaatsen en de keuze mogelijkheden van bezorging en het goed kunnen volgen van je pakketje is echt ideaal!

jefke benjamin 12-11-2017 Via de website gekocht

Ze zijn er voor u

Had wat problemen bij het bestellen via de website, maar via telefonisch contact werd dit correct
uitgevoerd. Was een zeer vriendelijke man aan de lijn die mij geholpen heeft, hou er een positieve ervaring aan over. Je komt dit nog zelden tegen. Doe zo verder. Voor de levering heb ik wat meer kritiek, bpost kwam zijn leveringsdatum niet na. Maar kunnen jullie niets aan doen.

Josdebos 12-11-2017 Via de website gekocht

Aantal keren met de helpdesk gemaild en steeds een vlotte en deskundige terugkoppeling gehad. Hulde hiervoor.

Kemal 12-11-2017 Via de website gekocht

Top service!

Wat ik heel erg kan waarderen van coolblue zij de volgende pluspunten:

1: Alles wat op jullie website staat wordt ook echt nagekomen bij de bestelling! Bij andere bedrijven heb ik dat vaak heel anders gezien.
2: super vriendelijk personeel!
3: Top service met installatie en uitleg voor gebruik erbij! En personeel zegt er ook bij dat het omruilen en retoerneren gratis en zelfs dat doen ze met een glimlach.. nu snap ik jullie defenitie van alles voor een glimlach letterlijk XD.
4: Jullie prijzen zijn in vergelijking met de concurrenten ook heel scherp in het algemeen. Meestal als ik iets nodig heb check ik toch echt wel eerst coolblue!.
5: ik kan maar niet stoppen met het blijven herhalen van jullie super snelle top service!
6: Wat ik ook heel top vind van jullie is de klantenservice online, meeste websites zijn vaag en krijg je geen goed hulp aangeboden en zijn de beschrijvingen en specificaties vaag, integenstelling tot jullie:)
7: nog een pluspunt wat ook heel belangrijk is dat het personeel ook goed bewust is tot nu toe van de producten waar ik vragen over heb en natuurlijk zoals ik al eerder heb gezegd ze letterlijk alles doen voor een glimlach en je oprecht goed helpen!
8: wat ik ook vaak mis bij andere online leveranciers is dat ze je duidelijk inlichten wat ze van het terug te nemen apparaat verwachten.. bij jullie staat het heeel duidelijk omschreven!
9: en hierom verdienen jullie een 9! En dat is omdat ik een 10 geven overdreven vind, nee grapje maar omdat je bij jullie tot 23:59 kan bestellen.. en dan 2 uur snachts al weet hoelaat ik mijn bestelling krijg... wow dat is echt snel! Ofterwel zeker blijf ik doorgaan met eerst coolblue checken bij benodigdheden! Ga zo door!

T.C. Stekhuizen 12-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Vanaf de bestelling tot bezorging alles perfect. Paar keer mailtjes gehad hoever het met de bestelling was en via track en trace alles kunnen volgen.

Virginia 12-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service! Vriendelijkheid troef!

De site is overzichtelijk en duidelijk. Het aanbod is enorm. Leuk om naar te kijken.
Snelle levering!

S. Janssen 12-11-2017 Via de website gekocht

Levering van wasdroger

Zoekmachine werkte goed in bepalen van de keuze. Levering van de wasdroger was perfect op tijd. De medewerkers hebben de machine netjes uitgepakt, geplaatst op plek van bestemming en aangesloten. Taalgebruik vriendelijk en correct en ook nog een klein presentje voor de kinderen. Top.

Mark 12-11-2017 Via de website gekocht

Altijd goed met Coolblue.

Heb al eerder bestellingen gedaan bij Coolblue, altijd alles degelijk verpakt, volgens afspraak op tijd geleverd. Ook dit keer meerdere artikelen besteld en alles op tijd binnen. Soms iets duurder dan andere webshops, maar dankzij de goede ervaring met dit bedrijf is dat bij kleine verschillen niet altijd doorslaggevend.

Anneriek 12-11-2017 Via de website gekocht

Super service, uitstekende info!

De informatie van Coolblue is heel duidelijk, je weet dus heel precies waar je aan toe bent. De bezorging was ook perfect op tijd, bezorgen op de eerste verdieping (trap) is geen probleem en de oude koelkast namen ze mee. Zelfs aan het eind van de dag zijn de bezorgers nog heel beleefd en vriendelijk. De humoristische extra's (tips voor als je aan het wachten bent op je pakket) zijn natuurlijk ook erg leuk.

Goed product 12-11-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbare levering, goed product.
Ook de klantenservice is zeer behulpzaam.
Het duurde even voor bestelling bevestigd werd.

van Dijck 12-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Snelle levering en zorgvuldige verpakking en zeer stevig. De kwaliteit van het product is zeer goed. De Curler van Philips doet wat hij belooft.

Patricia 12-11-2017 Via de website gekocht

Snelle vriendelijke levering

Ruime keuze ..snelle levering..vriendelijk en behulpzaam bij levering . Het toestel werd geinstalleerd en we kregen uitleg over de werking ervan

Louis 12-11-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf,en dan top met een p en niet met een b.aanrader!

Aanrader,dit zegt genoeg.Goede prijs/kwaliteit verhouding.Men doet wat men beloofd en de levering is op tijd.Een 10 met een griffel

Ton 12-11-2017 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website en levering perfect op tijd

Gebruiksvriendelijke website en levering perfect op tijd
Wat het contact betreft is het fijn dat je altijd voor een evt advies of probleem ook altijd in de winkel terecht kan

Patries 12-11-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Website is duidelijk. Bestelling plaatsen online gaat gemakkelijk en ook het betalen gaat simpel. Mijn bestelling werd zondag rond 12 uur thuisbezorgt. Mijn bestelling was keurig en zorgvuldig verpakt. Ik kan niet anders zeggen dan dat Coolblue een aanrader is. Ik ben erg tevreden op alle punten👍🏼

Asterix 12-11-2017 Via de website gekocht

Super levering

Super vlotte bestelling en levering een aanrader voor elkeen eenvoudig om jebestelling te plaatsen en correcte levering

Chris 12-11-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

Simpel en straightforward . Winkelen, kiezen, kopen en bezorgen. Afgesproken tijdsperiode bezorging. Niets aan de hand.

A.willemsen 12-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig goede levering goede service goede website en niet te duur niks op aan te merken zou zeggen bestellen maar

Ilona 11-11-2017 Via de website gekocht

Bezorgers zijn toppers !

De bezorgers in 1 woord: Wauw !
Zo vriendelijk, zo netjes, zo behulpzaam ! De combi op hun plek gezet en aangesloten, was boven mijn verwachtingen. Echt alles voor een glimlach ! En die was breed ! 😀

E. Shabban 11-11-2017 Via de website gekocht

super service

Omschrijving van producten zijn erg duidelijk, groot assortiment en snelle service met gratis verzend kosten.

Marian 11-11-2017 Via de website gekocht

Supersnel de volgende dag..zelfs zondag..

Coolblue was de voordeligste en heeft een prettige website. Ik kon ook fijn de reviews bekijken en verschillende printers vergelijken.

jozef 11-11-2017 Via de website gekocht

10/10 aanrader

Vertrouwen is zeer belangrijk
Je slaapt op twéé oren
Je vind alles wat andere winkels bieden,maar met extra service

Jack Beems 11-11-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop met een overzichtelijke site, met ruime keuze.

Keurige verzorging en punctuele levering. Eerdere ervaring deed mij besluiten weer voor Coolblue te kiezen; bestellen gaat gemakkelijk en de garantie is optimaal.

Berend Hindriks 11-11-2017 Via de website gekocht

Gemak dient de mens

Gemakkelijker kan het niet, prima service en bestelling op tijd geleverd . Je hoeft de deur niet meer uit.

Mara 11-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Ik ben heel tevreden over de overzichtelijkheid van deze website. Bovendien een supersnelle levering, kort voor 0.00 uur besteld en de volgende dag al in huis!

Ted 11-11-2017 Via de website gekocht

Snel en zonder problemen

Prima assortiment, gewoon goede prijs en snelle levering. Helemaal goed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Willem 11-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Altijd alles OK, goed verpakt en snel geleverd. Top!ll Producten zijn uiteraard prima, alle top- en goede merken aanwezig. Ook altijd erg interressante aanbiedingen.llem

Ronald 11-11-2017 Via de website gekocht

Prima winkel met een uitstekende klantenservice

Ip cam aangeschaft, een tweede kans object, maar de pan/tilt werkte niet. Uitstekend en vlot afgehandeld door de klantenservice. Echt top!

Marcel 11-11-2017 Via de website gekocht

Echt helemaal goed!

Het uitzoeken, de snelheid van leveren, de administratie, de SMS en het belletje voor levering, de vriendelijkheid, de nazorg en het produkt zelf: super!

E.F. de la Croix 11-11-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging vanuit overzichtelijke site!

Mooie site die lang zoeken overbodig maakt. Enorm aanbod van allerhande artikelen. Snelle bezorgservice zonder retourzorgen voor de klant.

joost 11-11-2017 Via de website gekocht

snel geleverd!

snel geleverd! net voor 23.00 besteld en de volgende ochtend in huis! keurig verpakt. duidelijke site.

Paulien 11-11-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met duidelijke informatie over levertijd.
Deze levertijd klopte ook precies.
Product was precies als beschreven. Ik ben erg tevreden.