Geert 23-11-2020

Precies zoals het hoort voor een webwinkel ! Juiste product,snel geleverd en alles zoals gepland . Wat wel een klein beetje spijtig was : weinig keuze voor accessoires voor het aangekochte product misschien samenwerkingsverbanden sluiten met externe partners. 👍👍👍

Lise 23-11-2020

Coolblue heeft een zeer snelle en uitstekende service!
Kleine pakketten worden eveneens met de fiets geleverd, hetgeen alleen maar aangemoedigd kan worden.
Daarnaast krijg je ook een duidelijke tijdsaanduiding van de levering, waardoor je hiermee tijdig rekening kan houden.

Anci Lundqvist 23-11-2020

Very quick delivery, order one day delivered next!
Easy to order on the website and easy to pay securetley.

Davia Claessens 23-11-2020

Zeer grote keuze online, prijs/kwaliteit is zeker in orde. En daags nadien al geleverd. Al paar grote aankopen gedaan en steeds in orde. Ook de levering is zeer correct.

Jorisba 23-11-2020

Correct en snel. Ook terugzend voorwaarden zijn ok. Het ram geheugen werkte onmiddellijk zodat ik verder ben geholpen en nu een snelle laptop heb.

Paul Huybrechts 23-11-2020

Geen problemen tijdens de bestelling. Direct mail ontvangen met informatie over levering. Op tijd geleverd zoals beloofd, goed verpakt en coronaveilig afgeleverd.

Fred 23-11-2020

Ruime keuze, met voldoende informatie over de artikelen. Levering snel en naar wens. Alles zat goed verpakt.

Pieter 23-11-2020

Na contact name met klantendienst, keurig geholpen.
's Avonds besteld, de middag nadien stond alles op z'n plek!
Keurig en zoals het hoort, service en al wat daarbij hoort.

Eric V 23-11-2020

Eerlijke prijs, vlotte bestelling, gemakkelijke betaling, vlotte levering op de gekozen datum.

Waldo 23-11-2020

Coolbleu heeft een heel gebruiksvriendelijke website met vergelijkingsfunctie. Degelijke producten aan een scherpe prijs. Ik ben fan.

Thierry Lints 23-11-2020

De machine werd aangeboden als "tweede kans machine" in NIEUWSTAAT.
De staat van de machine stemt niet overeen met uw omschrijving NIEUWSTAAT.
Er zijn zeer duidelijke beschadigingen zoals zware krassen en blutsen.

Natasha 22-11-2020

Ik had een vraag ivm een actie en ik heb binnen de 12u een antwoord gekregen van Coolblue. Ik had het zo vlug niet verwacht omdat het superdruk was door een andere actie en toch heel goede informatie aangekregen.

Ann 22-11-2020

Bij de aankoop van een nieuw apparaat kijk ik altijd even bij Testaankoop welke toestellen aan te raden zijn. Ik kwam bij Coolblue uit omdat hun levertermijn echt wel de max was : 1 dag na de bestelling stond het toestel te blinken in mijn keuken (en geen 3 weken zoals ik bij een collega van hen zag). Supervriendelijke bezorgers, behulpzaam en dit op vrijdagavond. Fijn toch. En ook de humor van Coolblue mag er best zijn. Ik kan het appreciëren.

Titte 22-11-2020

Goede shop en snelle levering. Alles zo als het hoort geleverd en prima kwaliteit.

Erwin Buntinx 22-11-2020

We zijn heel erg tevreden over de snelle levering, de prijs en correct levering. We werden een kwartier op voorhand gebeld wanneer de levering zou plaatsvinden. Zeer vriendelijke medewerkers, en ook onze oude droogkast werd meegenomen.

Akkernans 22-11-2020

Coolblue gekozen vanwege eerdere goede ervaring! De site is duidelijk, en de levering is helemaal top! Je krijg zowel via mail op tijd eerste tijd bestek van levering. , vervolgens een nog duidelijker en net voor ze daadwerkelijk komen nog via sms en dan zijn ze er binnen kwartier. Precies zoals via mail tijd ook aangegeven was! Ben onder indruk hiervan! Deze keer was het een televisie , in januari ga ik voor wasmachine , en dit zeker ook via coolblue

Nico 22-11-2020

Veel keuze, snelle levering!
Ook correcte na service

Fijn om te kunne vertrouwen op een online aanbieder!

Ook de app werkt naar behoren en t betalen verloopt prima zonder problemen

Lei 22-11-2020

Op zoek naar een nieuwe Smartphone kwam ik bij Coolblue uit, deze besteld online betaald en kon hem onmiddellijk gaan afhalen , vlotte probleemloze afhandeling ,top !
Mvg

Anee 22-11-2020

Alles vlot verlopen. Van aankoop tot ontvangst.
Veel keuze
Overzichtelijk
Gemakkelijk

Gerald 22-11-2020

Duidelijke webshop, goede vergelijking modelijk, goede leveringstijden en -modaliteiten

Joost 22-11-2020

Coolblue heeft zoals steeds een heel grote keuze aan producten. Kiezen, bestellen en betalen gaat heel gemakkelijk en veilig. Uw bestelling wordt steeds goed verpakt en snel verstuurd, meestal de dag nadien komt uw pakje bij jou thuis aan. Enig minpuntje, coolblue is wel wat duurder dan andere winkels.

STEVEN 22-11-2020

Heel blij met de service en zijn van hun woord voor 00u besteld volgende dag geleverd en je wordt mooi op de hoogte gehouden van wanneer het verpakt wordt tot levering

Pierre 22-11-2020

Duidelijke omschrijving van het product en om 21.uur besteld, de dag erna om 10 uur geleverd, prachtige service

Arie 22-11-2020

Vind genoeg keuzes en wat ik wilde kopen was hier ook te krijgen,
Prima verzorgt andere dag al in huis.

Tom 22-11-2020

Super,savonds besteld volgende morgen thuis geleverd. Mooi en veilig verpakt zodat het niet beschadigd is. Perfecte service