Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Margriet 30-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue: 1e online winkel voor electronica voor mij

Levering snel en uitleg hoe mijn sd kaart te plaatsen was heel duidelijk op internet te vinden. Ben bijna 70 jaar en niet zo heel handig, maar dit was geen probleem.

muller 30-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service snelle levering en betaalbaar

een hele snelle bezorging produkt werkt perfect een groot assortiment waar je uit kiezen kunt je wordt heel goed op de hoogte gehouden wanneer je produkt geleverd wordt

Willy 30-09-2017 Via de website gekocht

De beste

Allereerst is de service erg goed en het personeel helemaal top, De kwaliteit van de producten zijn geweldig en als er iets niet goed is wordt dat snel opgelost dus: Coolblue staat bij mijhoog in het vaandel.

Marianne overberg 30-09-2017 Via de website gekocht

Ja zeker weten top service!

Wij zijn super goed geholpen heel goed klant gericht we hebben 2 keer met de klantenservice gebeld en zijn super vriendelijk geholpen!!! Ook dat is tegenwoordig vind ik ook heel belangrijk. In heel veel winkels ben je maar een nummer!! We hebben jullie benaderd via onze dochter die jullie aan recommandeerde !! Mvg Marianne Overberg.

Jost 30-09-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldig verloop vanaf bestelling tot en met aflevering

Eerste aankoop bij CoolBlue na verwijzing ernaar bij vergelijkingssite. De aankoop, informatievoorziening over gekochte apparaat, bij verzending en bezorging (door 2 uiterst vriendelijke en deskundige jongelui) verliepen vlekkeloos en zoals je het als klant graag wil..!

M van de poel 30-09-2017 Via de website gekocht

uitermate goed

De shop is overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen. Delegering perfect in orde. Snel je bestelling in huis. Heel fijn!

Cyke72 30-09-2017 Via de website gekocht

Super goed geregeld

Wij kochten een TV die achteraf iets te klein bleek. Er werd niet moeilijk gedaan over het retourzenden van het product. Geld terug was snel geregeld. Aansluitend direct een grotere TV aangekocht, uiteraard weer via CoolBlue !

Fvds 30-09-2017 Via de website gekocht

Maken waar wat ze beloven

Het uitzoeken van producten op de website gaat erg makkelijk. Geef aan wat je eisen zijn en er rolt een selectie uit. Na bestellen, krijg je ruime informatie over de bezorging, zowel per email als kort van tevoren telefonisch. Zodat je ook niet uren voor niets wacht. In recordtijd staan de gezorgers voor je deur. De bezorgers zijn vriendelijk en vakkundig. Ik hou erg van zeuren, maar heb helaas niets om over te zeuren. Een echte aanrader dus!

AC 30-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Coolbleu is betrouwbaar, snel in levering en service en een no nonsens bedrijf.
Bij vragen of problemen word je snel te woord gestaan en geholpen met je probleem.

stefan 30-09-2017 Via de website gekocht

super geregeld

Meerdere malen hier al besteld, en zoals gewoonlijk weer supersnel bezorgd en alles zoals verwacht. Selecteren is gemakkelijk, betalen is gemakkelijk en daarna gewoon even wachten en de volgende dag is het er. TOP

Sylvia 30-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Overzichtelijke website. Goede prijzen.
Snelle levering ; nette en vriendelijke bezorgers! Top!
Meerdere keren al artikelen besteld altijd betrouwbaar.

Ad 30-09-2017 Via de website gekocht

Prima communicatie en super snelle levering.

Altijd snel en accuraat zowel in de communicatie alsook wat betreft de levering. Voorbeeld voor andere internet wknkeliers!

Eric 30-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Binnen een dag had ik reactie op mijn opgestuurde defecte apparaat met als mededeling dat ik ter waarde van mijn aanschaf iets nieuws mocht uitzoeken. Toen ik voor het zelfde product koos (nieuwere versie) werd het prijsverschil recht getrokken.

Ik ben helemaal bij met mijn nieuwe plantronics Backbeat fit!

Robert 30-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering.
Website is goed overzichtelijk,met goede beschrijving en beoordeling van de producten.

Wil 30-09-2017 Via de website gekocht

Was de enige shop waar ik een extra handset kon bijbestellen bij Panasonic dect telefoon.
Alles keurig volgens informatie geleverd.

Andrea 30-09-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment en voordelig!

Keuze uit veel producten voor leuke prijzen. Goede service en zeer snelle levering! Als ik iets nodig heb kijk ik altijd het eerst bij Cool Bleu😀👍

Annemarie 30-09-2017 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment, fijne service!

Uitgebreid assortiment, fijne service!
Duidelijke productomschrijving.
Snelle levering en goede communicatie.

Susan 30-09-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Fijne, simpel navigeerbare site. Vooral supersnel bezorgd en ook nog op een zondag. Beste prijs. Helemaal tevreden.

Harry 30-09-2017 Via de website gekocht

nooit geen problemen?

Nooit problemen met de levering, maar dit keer deed het pakketje er 48 uur over om hier te komen. Geen idee of dit aan post nl lag, maar aan coolblue zal het niet liggen.

lex meijn 30-09-2017 Via de website gekocht

Prima sales & aftersales

het is hel makkelijk dingen te bestellen en te retourneren. 2de kans producten aanbieden is iets wat mij juist aanspreekt.

Paula 30-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en prima wasmachine

Ik heb een nieuwe wasmachine gekocht, de service was super en de gasten die hebben brachten waren zeer behulpzaam en vriendelijk.
Ze brachten hem boven en sloten hem gratis aan, echt zo lekker. ook de verpakking namen ze weer mee.

Mieke 30-09-2017 Via de website gekocht

snelle en goede levering aan huis

via prijswijzer gezocht naar een goede kruimelzuiger.
de goedkoopste was via Cool Blue. Door de snelle levering van Cool Blue aldaar besteld.

Teuwen 30-09-2017 Via de website gekocht

In een woord GEWELDIG

Het is zeer gemakkelijk om de juiste keuze te maken alles staat duidelijk omschreven. De artikelen worden heel goed verpakt en snel geleverd. Als je nadien nog een vraag hebt staan ze je steeds vakkundig te woord

Cornelis 30-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Heb al eerder via Coolblue besteld en ben niet teleurgesteld.
Fijne website met voldoende info. Snelle levering.

Vermeersch rudy. 30-09-2017 Via de website gekocht

Inderdaad geweldige service

Omdat alles wat aan de telefoon werd verteld ook bezorgd werd;daarom een dikke proficiat met jullie uitstekende service.

Alexander 30-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue, een voorbeeld voor andere winkels

Brede keus, duidelijke website, goede prijzen, snelle levering, prima/vriendelijke service! De tv (KS7000) was het goedkoopst bij coolblue. De Vogel's muurbeugel kon ik bij coolblue kiezen uit tientallen. De Samsung kookplaat bestelde ik nadat ik het al een tijdje moest doen met een kookplaat waarvan 1 pit het niet meer deed. In afwachting van de bestelling demonteerde ik de oude kookplaat. Zie ik een losse brug in de aansluiting van de oude kookplaat. Die monteerde ik zoals het hoort en de oude kookplaat deed het weer zoals het zou moeten. De nieuwe had ik dus niet meer nodig. De nieuwe kookplaat kon zonder problemen retour werd mij door de vriendelijke medewerkster aan de telefoon vermeld.

F van vliet 30-09-2017 Via de website gekocht

Service als er iets fout gaat bij levering zeer slecht

Ik heb voor deze shop gekozen voor de snelle levering , instalatie nieuw apparaat en dat je oude apparaat word terug genomen.
Echter hebben wij zelf het oude apparaat moeten verwijderen en de nieuwe koelkast zelf geïnstalleerd.
De instalatie en ophalen van het oude apparaat zou nog gebeurden maar aangezien wij daar geen dagen op wilde wachten hebben we het zelf maar gedaan.
Oude apparaat zou nog opgehaald worden maar 3 dagen later , verschillende telefoontjes en mail met de klanten service is dat "nog " niet gebeurd .
Al met al de snelle levering is super .. alleen als er iets fout gaat is de service belabberd

Officiele reactie van Coolblue 30-09-2017

Beste klant,

Wat goed dat je ondanks deze negatieve ervaring, toch de moeite hebt genomen om ons van terugkoppeling te voorzien. Daar zijn we blij mee, want alleen zo worden we elke dag een beetje beter.

Er gaat hier duidelijk iets mis in onze communicatie. Het klopt dat wij koelkasten niet aansluiten (zie: https://www.coolblue.nl/klantenservice/2622/informatie-over/bezorging-witgoed-en-keukenapparatuur.html). Natuurlijk nemen wij jouw oude machine gratis voor je mee, maar hier stellen wij wel voorwaarden aan. Het moet onder andere los gekoppeld zijn.

We vinden het erg jammer dat we niet duidelijk genoeg zijn geweest in onze voorwaarden. Om dit een klein beetje goed met je te maken, vragen we je het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl te sturen.

Alvast bedankt voor je reactie.

Oma 30-09-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle bezorging.

Goede website en de prijs beviel mij ook!
Het was voor mij snel duidelijk dat ik mijn bestelling bij coolblue zou plaatsen.

M.D. 30-09-2017 Via de website gekocht

Perfect!

correcte levering, op tijd! Gebruiksklaar op de plaats gezet. Vriendelijke bezorgers. Al met al : chapeau !

Tijmen 30-09-2017 Via de website gekocht

Van klantenservice maken ze een sport!

Perfect geholpen met de aankoop van mijn nieuwe LG Ultrawide monitor. Ik had het verkeerde bezorgadres ingevuld en om 5 voor 12 's avonds(!) hebben ze dit nog aangepast. 's Ochtends stuurden ze een whatsappje of alles oké was verlopen en de dag daarna kreeg ik een persoonlijk kaartje in de brievenbus, om mij veel plezier te wensen met mijn nieuwe monitor. Ik ben groot fan van Coolblue en dit is wat ze onderscheidt van bijvoorbeeld Bol.com.

Yvonne van der Geest 30-09-2017 Via de website gekocht

Super service. Zeer vriendelijke mannen. ??????????

Nooit eerder iets besteld via Coolbleu maar zeker voor herhaling vatbaar. Waanzinnig snel in huis en super vriendelijk personeel en prima service. Klantenservice gebeld want ik had nog een klein vraagje. Ik heb in een deuk om het trompetje. 🤣🤣 Blij met mijn nieuwe wasmachine en blij met CoolBleu. Toppers!!

R. Blondeau 30-09-2017 Via de website gekocht

Super service en betrouwbaar

Als ik iets nodig heb weet ik dat ik bij Coolblue aan het goede adres ben. Ze hebben een groot assortiment en een uitstekende service. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding en zijn super vriendelijk.

Kira 30-09-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar

De service van Coolblue shops is uitmuntend. Behulpzaam, klantgericht, heldere communicatie... Het is zo fijn. Als een product bij Coolblue beschikbaar is, dan koop ik het bij hen. Een van de beste webshops, zoniet de beste webshop in Europa.

Lidia 30-09-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en netjes!

We hadden een nieuwe wasmachine nodig. Met een gezin met 2 jonge kinderen draait hij bijna dagelijks. Woensdagavond een erg mooie en grote wasmachine besteld bij Cool blue. Ik kreeg meteen bericht dat ze hem de volgende dag al kwamen brengen. Dit is geweldig, want dan hoef ik niet veel wassen te missen en dan heb ik het weekend weer wat vrij! De volgende ochtend heb ik de Track & Trace goed in de gaten gehouden en een kwartier voor ze kwamen belde de bezorger mij op om te zeggen dat hij er zo aan kwam. Zo konden wij mooi een pad maken tussen het speelgoed door. De jongens hebben de wasmachine op de plek gezet en aan gezet voor de schoonmaak! Ze namen onze oude wasmachine en het verpakkingsmateriaal mee terug! Wat een super service!

Patrick 30-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Coolblue is overzichtelijk, je kan makkelijk items met elkaar vergelijken. De prijzen zijn altijd Jo to date. Ruime keus, snelle levering.

Eric 30-09-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

We zijn zeer goed op de hoogte gehouden van de actualiteit van mijn bestelling.Zeeeer snelle levering.Dit is vertrouwd kopen.

Nellie 30-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Ik vind de artikelen lekker goed koop en alles is zo snel geleverd ... Toppie :) Ik zal zeker bij jullie blijven bestellen, zo dat ik niet hoef te gaan sjouwen ...

Peter W 29-09-2017 Via de website gekocht

Een webshop zoals het hoort

Zoals gebruikelijk makkelijk bestellen in de uitgebreide webshop en daarna snelle levering. Wat wil je nog meer ?

Petra 29-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en het product was goedkoper dan via een andere site.2x een S awitch besteld en de volgende dag al in huis

????? 29-09-2017 Via de website gekocht

prima apparaat en vlotte levering

veel keus en goede overzichtelijke site. alles via afspraak vlot geregeld. Een aanrader voor iedereen. Goed en degelijk verpakt. Keuzemenu van de site ook overzichtelijk. Hoeft niet lang te zoeken

marcor2270 29-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service

In ear oordopjes gekocht. Ging in bestelprocedure wat mis....binnen het uur een reactie op mijn vraag en alles goed gekomen.

Handige Harry 29-09-2017 Via de website gekocht

Ze maken het leuk

De website helpt heel goed met het oriënteren in het grote aan od wasmachines. We hadden ook haast want de oude was stuk en de wasmand liep over.
Coolblue geeft weinig keuze in de bezorging, ze hebben hun eigen planning en daar moet je je naar voegen. Maar ze houden je fantastisch op de hoogte en ze komen hun afspraken exact en heel vriendelijk na

Joyce Wevers 29-09-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

++ zeer veel keus, de beschrijvingen en de reviews bij de producten, de mogelijkheid om klantenservice te bellen, de prijs
(-) niet altijd voldoende of juiste gegevens bij de produkten

Juliet 29-09-2017 Via de website gekocht

Mijn favoriete winkel

Ik koop vaak dingen bij coolblue en ik doe dat voornamelijk vanwege de klantenservice. Ik heb ooit wel eens meegemaakt dat er iets geleverd was wat stuk was (fabrieksfout) en het werd gelijk omgeruild én ik kreeg een handgeschreven kaartje met excuses. Zo vriendelijk. Ook wel eens gebruik moeten maken van de garantie en daar doen ze gewoon niet moeilijk over. Geen debatten of lastige vragen. Het wordt gewoon goed opgelost.

Vd Berg 29-09-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Iets mis gegaan met wasmachine plaatsen zou binnen 24 uur antwoord krijgen van de service dienst niet dus , email gestuurd word volgens de site binnen een uur beantwoord staat er ook niet , echt service van niks

Officiele reactie van Coolblue 29-09-2017

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Erg vervelend om te horen dat je onze service op deze manier hebt ervaren. We gaan graag meekijken naar een passende oplossing. Zou je in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl het ordernummer kunnen sturen met een korte beschrijving van wat er mis is gegaan? Dan kijken we direct mee.

Sandra Schrijver 29-09-2017 Via de website gekocht

150 %. Inzet voor de klanten

Heb geen moment getwijfeld waar ik ga bestellen. Jullie bedrijf gaat echt voor de tevredenheid van de klant. Nu wasmachine besteld volgende dag in huis. Keurig naar boven gebracht aangesloten en uitgelegd. . Heb de afgelopen maanden al aardig wat gekocht bij Cool blue. Heel erg tevreden ook gebruik van de app maakt het simpeler. Overzicht van al mijn aankopen overzichtelijk

Manon 29-09-2017 Via de website gekocht

Ik had een probleem met mn betaling, de coolblue site gaf een foutmelding, maar het geld was weg. Toen heb ik gebeld en is het allemaal goed gekomen :)

Cyclefix 29-09-2017 Via de website gekocht

Top levering

Prima site, goede prijs, snelle levering kan t iedereen aanbevelen. Staat alleen pakketje op de doos, het is toch echt wel een pakket.

goede service 29-09-2017 Via de website gekocht

goed geholpen aan de telefoon

fijne medewerkers ze doen altijd hun best je te helpen. hebben de tijd voor je. al diverse malen gebruik van gemaakt

Menno 29-09-2017 Via de website gekocht

Meer dan Service. de Nieuwe standaard

Naast wasmachine installeren op 2 hoog deden de heren ook een koelkast naar beneden tillen als additionele service.