Noël 21-10-2020

Prima service en snelle levering zoals aangekondigd, dank u voor de service

Dhooghe Luc 21-10-2020

Stipte levering, correcte bestelling en scherpe prijs. Heb het bij andere winkels al anders geweten. Keep up the good work!

DeWitn 21-10-2020

Snelle en goede levering. Bij eventuele vergissingen wordt er een passende vergoeding gegeven dus dat schept vertrouwen.

TH 21-10-2020

Levering zoals beloofd de dag nadien. Levering door vriendelijke en behulpzame mannen.

Steven 21-10-2020

In Januari 2020 een nieuwe samsung A70 besteld. In Juli 2020 voor de eerste keer moeten aanbieden voor reparatie gezien toestel niet meer oplaadde. Dit heeft 3 weken geduurd.
Nu moet ik toestel voor tweede maal opsturen met zelfde probleem. Blijkbaar hebben veel gebruikers van de A70 hier last van. Ik vraag aan coolblue voor een snelle oplossing gezien ik een zwangere vrouw heb en zeker mijn telefoon geen 3 weken kan missen. Reactie Coolblue: geen andere oplossing dan reparatie en trek jouw plan.... Dankjewel Coolblue. Dus laatste keer besteld bij deze webshop met de glimlach. Zolang je niets aan de hand hebt, is coolblue top. Bij schade merk je dat ze niets voorstellen. Ik koop mijn elektro vanaf nu in de betere lokale speciaalzaak.
Update 21/10/2020: nog steeds geen bevestiging van ontvangst van coolblue omtrent mijn telefoon. Telefoon is op 5/10/2020 naar coolblue verstuurd! Al meermaals contact gehad met klantenservice maar krijg steeds de melding dat het in onderzoek is. Vermoedelijk is het produkt verloren bij hun.

Ivan 21-10-2020

Altijd positieve ervaring gehad met Coolblue. Zowel bij afhaling in de winkel in Gent als de bezorging thuis.
Corona proof winkelen en een vriendelijke bediening. Bovendien hebben ze een ruim aanbod tegen markt conforme prijzen.

Annelore 21-10-2020

Snelle verzending, alles goed verlopen. Ruime keuze en goede prijs-kwaliteit. Ook zeer goede uitleg en veel foto's bij alle items.

K Y 21-10-2020

Stelt nooit teleur!
Coolblue heeft een eenvoudige website om door te navigeren en zoeken.
Ze hebben een heel eenvoudig betaalproces en de zending/levering verloopt ook altijd vlot!

Ook de dienst na verkoop helpt je snel en betrouwbaar verder mocht je deze toch nodig hebben.

Coolblue is mijn favoriete webshop geworden door keer op keer positieve ervaringen op te doen bij hen.

Bedankt voor de goede service keer op keer!

Jarno 21-10-2020

De site was goed en duidelijk. Ik vind de opsplitsing tussen België en Nederland niet goed. Niet zelfde aanbod, andere prijzen ... weinig transparant en beperking obv woonplaats.

Rob 20-10-2020

Coolblue heeft een breed assortiment, met duidelijke productinformatie, veel klantbeoordelingen, grote voorraad en snelle levering. Misschien niet altijd de beste prijs, maar deze keer wel.

Danny 20-10-2020

Correcte prijs en zaterdag besteld en zoals beloofd zondag geleverd! Top!
De levering kan à la minute gevolgd worden.

J. 20-10-2020

Uitgebreid aanbod en duidelijke informatie op de website, prijzen zijn concurrentieel. Levering is supersnel en flexibel (je kan zelf kiezen op welke dag), zelfs op zondag wordt er geleverd! Bovendien wordt je goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Philip T 20-10-2020

Duidelijke website en duidelijke uitleg, kwaliteitsprodukten.
Altijd volgens afspraak snel en correct geleverd.

niki wijnants 20-10-2020

De levering was snel, het product was van goede kwaliteit coolbleu heeft ons niet telleurgesteld

Ja , in ieder geval vernoemen. 20-10-2020

Prijs en kwaliteit OK en vooral een zeer snelle correcte levering met Bpost

Robin 19-10-2020

Makkelijk het benodigde product zoeken, in de middag bestellen, volgende ochtend voor 10 uur in huis !

Sarah 19-10-2020

Coolblue geeft zeer veel informatie over het product, er waren veel reviews beschikbaar (zowel positieve als negatieve), het product werd de dag na bestelling geleverd én ik kreeg na bestelling een mail met praktische tips om de printer vlot te installeren.

Egidius_1 19-10-2020

snel en goed verpakt geleverd dag na bestelling daar het een laptop was heb ik hem in Nederland laten aankomen( ik woon in België) omdat wij een qwerty toetsenbord wilde hebben ook geen probleem

Johnny 18-10-2020

Makkelijk, duidelijk, correcte prijzen en leuke aanbiedingen. Overzichtelijke aangename web site en handige betalingsmogelijkheden. Meerkeuze mogelijkheden voor levering en prima geleverd met de FIETS, met een vriendelijke lach!

Eric 18-10-2020

Heb hier al meermaals gekocht, altijd al tevreden geweest met een vriendelijk onthaal in de winkel.
Ook behulpzaam en altijd helpende hand waar het mogelijk is.
Raad zeker deze winkel aan.

Atila 18-10-2020

Zeer goede service, zeer vriendelijke personeel.
Zeer snelle levering. Ik ben zeer content met coolblue,
Echt aanrader. Vanaf nu , mijn alle aankopen gaan van Coolblue zijn, coolblue naar de top 😎

Ellen 18-10-2020

Wat een goede service!!
Ik bestelde om 22u30 en kreeg de volgende ochtend mijn bestelling al geleverd.

En dan nog per fiets! Super!!
Echt heel erg tevreden!

Johnny 18-10-2020

Erg klantvriendelijk een zeer goede uitleg over het producten,en ook de bezorgers zeer vriendelijk niks teveel plus nog een uitleg hoe alles werkt en retour of niet tevredenheid.dus ik ken niks anders geven dan een 10 naar mijn tevredenheid,en zal coolblue zeker aanraden aan vrienden en familie.

IBought 18-10-2020

Gemakkelijk af te rekenen en snelle levering. Echter 1 klein min puntje de kartonnen verpakking is veel groter dan nodig. Kan veel kleiner, dit is ook beter voor het milieu.

Leroy 18-10-2020

Vriendelijk personeel in de winkel, duidelijke structuur en wordt relatief snel geholpen in de winkel door de juiste personen