Deze score is berekend op basis van 3440 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

claus 10-03-2018 Via de website gekocht

Super service zelf tot laat in de avond.

Na enkele keren besteld te hebben ,moet ik vaststellen dat je geen betere service kan vinden.Perfecte levering zonder zorgen,geen problemen,zeer soepel,Ik koop er graag.

Helma 10-03-2018 Via de website gekocht

Snel in huis met een glimlach

Op zondag geleverd, super dat dat kan! Snelle reactie van Coolblue, zowel bevestiging als bericht van levering via post nl. Was de eerste keer dat ik via Coolblue iets bestelde, ga dat zeker vaker doen.

Frans 5 10-03-2018 Via de website gekocht

snelle levering op dezelfde dag ( avond service )

Veel keuze en duidelijke info , ook las ik op de site van Coolblue info over het wattage van Stofzuigers tegenwoordig, mag sinds 2017 niet meer dan 750 watt bedragen, maar de zuigkracht is hetzelfde !

André 10-03-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Prima mogelijkheid om producten te kiezen en te vergelijken op bepaalde selectiepunten. Zeer goede planning. Je weet precies wanneer je Coolbleu kunt verwachten aan je deur.

Rina 10-03-2018 Via de website gekocht

Snel en goede service

Snelle levering duidelijke info op de site en telefonisch goed contact en helpen met je bestelling bij twijfel degelijke uitleg over het hoesje dat ik nodig had

Kevin 10-03-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Snelle levering, netjes op de hoogte gehouden, oude product meegenomen en de nieuwe aangesloten plus nog eens getest of het werkte. Complimenten

Heleen 09-03-2018 Via de website gekocht

Veel keus in stofzuigers . Snelle levering

Overzichtelijk en groot aanbod stofzuigers .
Diverse gezinsleden uitstekende ervaringen met Coolblue . Vandaar dat wij er nu ook kopen . Goede mond tot mond reclame dus!

Calvin 09-03-2018 Via de website gekocht

Koop geen tweedekansje

8/3 gebeld ivm 55pus7272 tweedekansje. Zou alleen uit de doos zijn gehaald en te groot bevonden zijn. Mocht als het niet naar wens was omgeruild worden met bijbetaling voor een nieuwe. Oude werd dan opgehaald en nieuwe gelijk afgehaald. Bij aflevering op 9/3/2018 blijkt dat de tv onder de stof zit en vette vingerafdrukken opzitten en alles uit de originele verpakking gehaald is (dit doe je alleen als je het gaat gebruiken naar mijn idee). Werd netjes te woord gestaan maar direct omruilen is geen optie. Eerst tv terug en ongeveer een week later de tv verzenden. Of de andere tv voorschieten. Sorry geen optie voor mij om ff 849,00 voor te schieten. Of kortingbon 20,00 als ik de tv houd. Sorry 849,00 -/- 20 euro vind ik veelste veel geld voor een gebruike tv. Uiteindelijk maar gekozen voor omruiling met een lange wachttijd. Nieuwe producten zou ik je aanraden maar tweedekansjes geef ze geen kans.

Officiele reactie van Coolblue 12-03-2018

Beste Calvin,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de Tweedekans tv niet was zoals afgesproken. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten. Daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Graag kijken we alsnog naar een oplossing voor je. Mogen wij het ordernummer van je ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl

We gaan graag voor je aan de slag.

Jesper 09-03-2018 Via de website gekocht

Top service.

Ik had een screen protector besteld. Echter sloot deze niet goed af aan de randen. Daardoor bleef er lucht onder zitten. Coolblue heeft via de Whatsapp dit keurig opgelost

Mark A 09-03-2018 Via de website gekocht

Redelijke prijzen, goed assortiment en snelle levering

Zoals de titel suggereert ben ik erg te spreken over de service die CoolBlue biedt. De site is overzichtelijk, de prijzen in de meeste gevallen redelijk, en het feit dat ze ook fysieke winkels hebben is een mooi voordeel.

Laatst had ik urgent op dezelfde dag een bepaald soort SSD nodig (nadat ik elders een SSD besteld had die van een verkeerd type bleek te zijn). Er waren meerdere online zaken die ze op voorraad hadden, maar dat wordt dan meestal volgende dag geleverd. Een andere electronica-zaak in de buurt had ze niet op voorraad toen ik langsliep, dus de moed zonk me in de schoenen.

Snel nog even gezocht op het internet, CoolBlue bleek ze ook te verkopen en had er nog enkele op voorraad in hun Amsterdamse winkel. Meteen gereserveerd online, langsgegaan en in de winkel betaald. Heel handig dus.

M 09-03-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke en snelle service

Ik had dinsdag een wasmachine besteld en woensdag werd die geleverd. Duidelijkheid over de tijd waarop ik ze kon verwachten vond ik super netjes. Hoefde ik niet de hele dag te zitten wachten! Ze brachten hem 3 hoog zonder lift en installeerden hem netjes.
Aardige jongens. Niks te klagen dus. 👍

L Bus 09-03-2018 Via de website gekocht

Snel en topservice!

Supersnelle levering (zelfde avond al in huis) - goede communicatie en fijne website - veel reviews waardoor je precies weet welk product bij jou past!

Anna 09-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

Vrijdagavond om 23:23 bestelling gedaan, 4 minuten later de verzendbevestiging binnen.
De volgende dag (zaterdag) om 13.00 binnen.
Prijs was op het moment van bestellen ~10 euro duurder dan de goedkoopste concurrent, maar met volgende dag levering ipv 3-5 werkdagen.
Product voldoet tot nu toe aan de verwachtingen (product minder dan een week in gebruik).

Léon Daemen 09-03-2018 Via de website gekocht

goede prijs Panasonic KX-TG6823 DECTtelefoons (3 set)

duidelijke website. Goede prijs / kwaliteit verhouding snelle levering. Goede product uitleg en de recensies vind ik ook heel belangrijk. Dit gaf voor mij de door slag tot deze aankoop. Mijn oude Panasonic set heb ik ook jaren lang plezier van gehad tot dat sommige toetsen minder goed begonnen te werken vandaar deze aankoop

HP ENVY PRINTER 09-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over goede service

Heel betrouwbaar, veiligheid van betaling. De eenvoud van bestellingen. De levering top in orde. Ben al een tijdje klant van Coolblue, en zal het ook blijven!

Karin Van Hoffelen 09-03-2018 Via de website gekocht

topservice !

De vele reviews en het label "Coolblue-keuze" maken het iets makkelijker om te kiezen tussen de verschillende merken en types van een bepaald produkt. Vlotte bestel- en betaalwijze en ook de keuze van levering is handig. Ook fijn zijn de tips en tricks die je voorafgaandelijk krijgt, m.b.t.onderhoud en gebruik

Sam 09-03-2018 Via de website gekocht

Super Service

Ben positief verrast door de gebruiksvriendelijke site en het gemak waarmee alles ging.
Pakketje is nog nooit zo leuk geweest om te openen

PietVbk 09-03-2018 Via de website gekocht

Snel, eenvoudig en efficiënt!

Een overzichtelijke, intuïtieve webshop. Betrouwbare, snelle levering. Ik kreeg de artikelen keurig op het aangegeven tijdstip. Ik kom als klant zeker terug.

Ivana 09-03-2018 Via de website gekocht

Always great!

What I esecially love is that out-of-stock items are regularly restocked. I have benefitted from this several times.

Tonny Milani 09-03-2018 Via de website gekocht

Top artikel geleverd

Snel en goed vervoerd product.
Kon zelfs een begeleiding krijgen tijdens de installatie van de Sonos
Deze toch via Sonos zelf gedaan.
Bedankt voor de goede en snelle levering

Michel 08-03-2018 Via de website gekocht

Ik was een jaar geleden op zoek naar een goedkope bouwradio, gevonden op coolblue. Leuk cadeautje voor mijn schoonvader. Alleen na een jaar was deze al kapopt. Dus ik naar de site van coolblue gegaan en ingelogd. Zie ik dus wat ik in het verleden besteld heb en of er nog garantie op zit (nog een jaar op de bouwradio). ik kon online het produkt aanklikken en zo de retour opdracht geven. Radio opgestuurd en een paar dagen later zonder gezeur een nieuwe gekregen. Echt een uitstekende service.

Ineke vd Zwet v Tol 08-03-2018 Via de website gekocht

Maar 1 handafwas:)

Zoals ik al schrijf was er maar 1 keer afwassen met de hand nodig. Want de volgende dag stond er alweer een nieuwe afwasmachine ingebouwd door jullie. Wat een snelle en fijn service. TOP.

Rodney 08-03-2018 Via de website gekocht

Super bediening, bestelde product werd ruimschoots binnen de afgesproken tijd aan huis geleverd, wou onlangs bij mediamarkt Zwijnaarde het zelfde product halen.maar ben door slechte bediening naar huis gekomen van een koude doche, voortaan koop ik bij Coolblue

johan 08-03-2018 Via de website gekocht

Goede technische ondersteuning

Bij de eindkeuze van een product komt het meestal aan op enkele kleine technische details om de juiste keuze te kunnen maken, die uitleg krijgt men in detail van de technische dienst. Hierdoor kan men het meest geschikt toestel of accessoire kopen.

Jef 08-03-2018 Via de website gekocht

Super1

Super dat levering op zondag mogelijk is! Mijn vriendin was ziek en wou tv kijken, door de levering op zondag is haar dag geslaagd geweest!

J Dekker 08-03-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke betrouwbare website

Na reclames tegen te zijn gekomen nieuwsgierig geworden en gekeken op de site van coolblue.
Het zag er professioneel uit. Voor het eerst iets besteld wat ik altijd spannend vind. Omdat ik iets wilde vragen over de bestelling heb ik gebeld en kreeg ik een receptioniste aan de telefoon die me vriendelijk te woord stond en me prima geholpen heeft. Wat het eerst opviel toen ik in de wacht stond was dat je kunt kiezen of je naar muziek wil luisteren of niet. complimenten ook ten eerste voor de goede verpakking en levering in zijn algemeen maar ook voor de originaliteit van de teksten/handleiding op de verpakking!

Gea 08-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige aankoop

Gevonden wat ik zocht, goede uitleg, zeer snelle levering, de koffieautomaat werkt perfect, ziet er prachtig uit, veel functies, werkt makkelijk. Alleen de waterfilter schiet los, maar vind dat niet zo erg probleem, want de waterhardheid is hier op A niveau, verder zeer tevreden over alles

Rita de Kock 08-03-2018 Via de website gekocht

Zeer correcte levering en zeer vriendelijke bezorgers,

Vertrouwde winkel , zeer goede levering , vriendelijke bezorgers .
Je word van tevoren geinformeert dat ze er aankomen , geeft ook een veilig gevoel .

pierre 08-03-2018 Via de website gekocht

goede service

via vrienden deze winkel gevonden ben er zeer tevreden mee hoop er in de toekomst nog veel genot er van te hebben

T. De Klein 08-03-2018 Via de website gekocht

Prima service en contact met een grote glimlach!

Alles verliep vlot, duidelijk. Apparaat zonder moeite omgeruild vanwege de maten. Goed en vriendelijk geholpen bij het proces.

Vivienne 08-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering, op zondag zelfs!

Duidelijke webshop die de belofte van binnen 1 dag bezorgen ook daadwerkelijk nakomt. Ook snelle en duidelijk e-mail bevestigingen over de bestelling en levering.

Willem 08-03-2018 Via de website gekocht

Goed apparaat doet wat die doen moet zowel nat en droog
Kort om ik beveel deze stof/waterzuiger iedereen aan

Nava 08-03-2018 Via de website gekocht

Aardige bezorgers en top levering!

Van vele bekenden en vrienden gehoord om een kijkje te nemen op de website van CoolBlue. Ik wilde het eerst bij een andere concurrent bestellen maar dat werd me flink afgeraden.

Na het plaatsen van de bestelling duidelijke emails ontvangen van bevestiging tot aan de levering. Ik was al enorm blij dat ze de volgende dag konden leveren!

Netjes voor aanvang van de bezorgers een smsje gekregen over de geschatte indicatietijd.

Bezorgers namen keurig de oude wasmachine mee en hebben de nieuwe ook netjes geplaatst en geinstalleerd. Verder nog instructies gegeven over het reinigen en nog advies over waspoeder etc.

Top service en ik zou het iedereen aanraden!

Libeert Hilde 08-03-2018 Via de website gekocht

Snelle correkte levering en betaling

Ik vind het een betrouwbare site en ook heel goedkoop vergeleken met concurrenten van andere sites!Ja coolblue heeft me echt verbaast in alle opzichten.Zeker voor herhaling vatbaar!
Als ik de stofzuiger mag beoordelen,hewel SUPER.Enigste minpuntje is dat je niet onder de zetels kan omwille van de handstofzuiger die erboven opzit.Maar anders heel uitstekend en ook als je dierenharen eens vlug wil verwijderen.Kortom heel nuttig in huis!

Noortje 08-03-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze tegen scherpe prijzen

Ruime keuze tegen scherpe prijzen. Snelle levering. 1 dag na bestelling.
Machine wordt aangesloten en oude meegenomen.
Ideaal!!

mireille 08-03-2018 Via de website gekocht

top service

ontzettend fijne afleverdienst. Chaufeur en bijrijder bellen 5 min vantevoren zodat je weet wat je voor je deur hebt staan. Ze stellen zich netjes voor geven je een hand, zetten t apparaat op de juiste plaats en nemen de kapotte weer mee. Zo fijn om te zien dat er nog een bedrijf (medewerkers) is met normen en waarden

Jürgen 08-03-2018 Via de website gekocht

Super service!

Coolblue heeft een groot assortiment en een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Een bijzonder eenvoudige financiële afhandeling en snelle levering bovendien. Een echte aanrader!

BardoVLD 08-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige pakketservice

Super makkelijk te bestellen en bij een post nl punt te laten bezorgen om later af te halen. Je word snel op de hoogte gebracht over de status van je bestelling en wanneer die bezorgd is. Al om al een top service

martha 08-03-2018 Via de website gekocht

Super bedrijf !! Wat een service !

Na een fout van mijzelf ,was 1 telefoontje naar de klantenservice voldoende om het probleem op te lossen . Heel vriendelijke meneer die in no time mij hielp met een oplossing .👍🏻👍🏻Coolbleu blijft mijn favoriet !!

Meera 08-03-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!!

Betrouwbaar, snelle levering, gratis retour zending. Goed productaanbod tegen concurrerende prijzen. Fijne website en goede klantenservice en voorwaarden!

Irene 07-03-2018 Via de website gekocht

Blij van een doos...

Hoe lekker is het als je enorm kunt lachen om een verpakking? Je gaat gewoon op zoek naar alle leuke verwijzingen. Van de rits waarmee je de kartonnen doos open maakt. Suggesties voor de kat hoe ze met de doos kan spelen. Tadaaaa om het moment van openen nog kracht bij te zetten. En oh ja, de bestelling zat ook nog in de doos. Een elektrisch apparaat die ik dan nog wel ff in elkaar moest zetten. Dat is dan ff puzzelen. Maar wat een tot in de puntjes uitgedachte aflevering: daar word je blij van en maakt je dag!

Rik De Bruyne 07-03-2018 Via de website gekocht

Goeie Service

ik vind coolblue.be een handige website om elektrinica te kopen met een prima omruil policy. Daarnaast hebben ze ook een heel ruim aanbod en soms heel mooie kortingen

Fenny Passchier 07-03-2018 Via de website gekocht

Super service !!

Hebben nu voor 2 de x 2 de kans product gekocht. Zijn er super tevreden over! Echt geweldig dat ze die service hebben!

Arthur 07-03-2018 Via de website gekocht

Ook ruim een jaar na aankoop een GEWELDIGE SERVICE

Ik heb ruim anderhalf jaar geleden een product gekocht en kreeg hier een (elektronisch) probleem mee.
In het weekend, 's-avonds om 21:15u, contact opgenomen met de klantenservice en ik kreeg snel een zeer vriendelijke en deskundige medewerkster aan de telefoon.

Het probleem uitgelegd en in overleg het artikel gratis terug gestuurd voor een reparatie.
Kreeg meteen een mail met retour informatie en label om op het pakket te plakken.

Omdat ik het product een paar keer per dag gebruik en niet zonder kan, meteen gevraagd of er een vervangend product beschikbaar was.
Het model/type dat defect is was niet meer leverbaar maar ik kreeg direct een voorstel voor een vergelijkbaar model dat in voorraad was.
Dat heb ik meteen besteld en is de volgende dag bezorgd door PostNL :-)
Alles was binnen een paar minuten geregeld.

Moraal van het verhaal:
Super goede en snelle service met deskundig advies van een zeer vriendelijke medewerkster!

Maarten Schermij 07-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Zoals bekend , komt Coolblue zijn beloftes na, nogmaals alles duidelijk en een snelle service met goede prijs kwaliteitsverhouding.

Mariel 07-03-2018 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Levering is precies op de tijd zoals beloofd. Toen iets niet klopte in de bevestigingsmail werd ik zonder wachttijd direct en effectief geholpen.

John toonders 07-03-2018 Via de website gekocht

Gweldige service doen wat ze beloven

Gebruiksvriendelijkheid van de site is prima service nog beter had een medewerkster aan de telefoon om dat ik iets verkeerd had gedaan ik ben nog nooit zo snel en vriendelijk behandeld gewoon geweldig

Cedric 07-03-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service

Mede door de snelle klantenservice was de bestelling uitstekend! Ik had een fout gemaakt bij de adres keuze. Ik belde hiervoor en dit werd meteen opgelost.

M franssen 07-03-2018 Via de website gekocht

Super service geweldige bezorgers

Site super gebruiks vriendelijk.Bezorgers zeer vriendelijk behulpzaam en doen alles voor de klant.
Wat wil je nog meer als klant

Luc 07-03-2018 Via de website gekocht

zondagavond besteld maandagvoormiddag geleverd !
cover voldeed perfect aan de omschrijving op de website