Kirsten 19-08-2021

Welomschreven productuitleg, snelle en beloofde levertijden worden aangehouden. Sms’je 15 min. voor aankomst gekregen. Met de fiets gebracht. Zeer tevreden over de hele lijn.

Coachi 19-08-2021

Prijs was goed, heldere uitleg op.de website

Zeer goede.extra:. Duurzame levering met de bakfiets

Killian Fredrix 18-08-2021

Het product werd zeer snel geleverd, het kwam aan in goede staat en het was zorgvuldig verpakt. Het product werkt ook prima en ik ben zeer blij ermee.

VM 18-08-2021

Supersnelle levering! Heel informatieve website, je kan makkelijk producten vergelijken. Ruim aanbod en eerlijke prijzen.

Sofie VM 18-08-2021

Aankoop Google Chromecast
Duidelijke website die voldoende informatie geeft.
Levertermijn zoals beloofd.
Niet de eerste aankoop en zeker ook niet de laatste via de website.
Minpuntje:geen koppeling met van contact app.

Bert 18-08-2021

Gebruik al jaren Coolblue en ben er nog steeds zeer tevreden over. Prijs kwaliteit en service is top, alsook de snelle levering.

Luc 16-08-2021

Vandaag besteld, morgen geleverd. Maar maken hun belofte niet waar. Toch niet op zaterdag in een afhaalautomaat. Moet dit als klant misschien ook niet verlangen…

Amber 16-08-2021

Ik raad deze website zeker en vast aan. Super snelle levering en heel gemakkelijke website om te gebruiken.

Mattis 16-08-2021

Zoals altijd op de juiste datum geleverd.
Coolblue heeft ook de beste service van alle online winkels (bedenktijd,garantie,reparatie,...) en daarbij ook nog eens behulpzaam en vriendelijk personeel.
Alleen het notificatie systeem voor producten uit voorraad lijkt soms een email te sturen ook wanneer het product nog niet terug is aangevuld.
Maar voor de rest is alles perfect in orde en is de winkel zeker aan re raden.

Joris 16-08-2021

Coolblue doet wat het belooft, bij een probleem met een product ook helemaal geen moeilijke procedures, gewoon binnenbrengen en het probleem wordt opgelost!

Kenny C. 15-08-2021

Gekozen voor Coolblue omwille van betrouwbaarheid + snelle levering. In het verleden ook positieve ervaringen opgedaan met Coolblue.

Site is gebruiksvriendelijk en geeft je duidelijke info over het product + advies over het product (bijvoorbeeld laptop: wat je nodig hebt voor type gebruik) = professioneel advies.

Ook zijn er veel filtermogelijkheden tijdens de zoektocht naar je ideaal product.

Levering zoals voorzien de dag na bestelling ontvangen.

Sunny 15-08-2021

Bij elke bestelling staat klantenservice op nummer 1, snelle correcte levering.

chris balderston 14-08-2021

good products at a good price. Email me in the morning of delivery to give me a 1 hr time slot, then phone before they arrive. 2 lads very helpful and polite, explained the return policy if not happy with product, unpacked and took away packaging and placed in required spot. Me happy happy

HV 13-08-2021

Vriendelijke bediening, ik moest wel lang wachten om gewoon een bestelling af te halen. Kan afhalen niet apart en direct gebeuren, ik ben geen klant die 10-15m uitleg nodig heeft om dan te beslissen terug te komen, afhalen is in 1-2 minuten afgehandeld en dit zou geapprecieerd worden - mvg

Hilde 12-08-2021

Er was veel keuze, de omschrijvingen waren duidelijk en de levering was super snel.

Alice Coonen 12-08-2021

De aankoop was makkelijk te regelen. Geen probleem met betaling. Ik kon zelf de datum van levering betalen. Ook de trecking was perfect, zelfs wat het uur van de colli aankomst op het levering adres was uitstekend.

Magalie 12-08-2021

Ik zocht een printer , naar wauw zoveel aandbod en welke moet je dan nemen ? Er waren extra zoekfuncties om te kijken welke printer het best zou passen hier , super leuk !
En nog beter de volgende Ochtend had ik mijn printer al in huis , zeer snelle en vlotte service !
Top !

Lucas 12-08-2021

De dag nadien geleverd, mooi verpakt in oorspronkelijke verpakking op afgesproken tijdstip en dit zonder vervoerskosten ondanks het feit dat het ging om maar een bedrag van 30€.

Virginia 12-08-2021

s' Avonds iets besteld, de volgende dag al ontvangen. Goed product voor een zeer redelijke prijs.

Kristof 12-08-2021

Ik vind het heel gemakkelijk om en toestel, in mijn geval een sportwatch, te ontdekken en te gebruiken met de garantie als het niet voldoet aan uw verwachtingen het gewoon kan terugsturen binnen de 30 dagen. Je krijgt onmiddellijk uw volledige bedrag terug.

Nu had ik wel mijn uurwerk opgestuurd binnen de garantieperiode van 2j omdat mijn touchscreen niet meer werkte. Blijkbaar was het niet te herstellen. Na enkele dagen krijg ik de melding dat het bedrag worden terug gestort.

Dus niet goed geld terug garantie is zeker geen leugen!!!!

Sebastiaan Hovens 11-08-2021

Als ik iets bestel komen ze altijd hun lever voorwaarden na. Als er een probleem is dan krijg je automatisch een email en de klantenservice is zeer behulpzaam. Correcte prijzen voor hetgeen dat je besteld.

Marc 11-08-2021

Heb reeds meerdere malen bij Coolblue gekocht en telkens was alles zoals verwacht !! Prijs, kwaliteit en levering !!

Steven 11-08-2021

Ook al zijn producten soms wat duurder, de service is gewoonweg top! Vragen, of problemen worden snel opgelost. Niet tevreden, geen vragen zonder problemen terug sturen en geld terug. Mis je een (los) onderdeel, wordt dit gewoon opgestuurd, enzovoort. Hier shoppen geeft zekerheid.

Fred 11-08-2021

Veel detail op specificatie omschrijving van het toestel
Veel keuze ,maar wel iets duurder dan bij de concurrentie.
Heel betrouwbaar voor betaling.
Grt

Peter 11-08-2021

Steeds de recentste producten.
Eerlijke prijzen
Goede service
Toffe mensen die je steeds met een glimlach te woord staan