Deze score is berekend op basis van 7101 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Patricia 20-08-2020

Defect gemeld binnen de garantie termijn. Pc all in one terug gestuurd en die hebben ze ontvangen buiten de garantie termijn. Nu geen reactie via mail, fb en telefonisch ook niet te bereiken! Eindelijk iemand te pakken en die zegt momentje ik check dit even bij de afdeling. Na half uur van ellende de telefoon erop gesmeten. Nu staat de pc daar, En nu Coolblue??? Nooit meer! Jullie worden te groot en kunnen het niet meer aan!!!

Isa 20-08-2020

Het begint met de website. Heel gebruiksvriendelijk en bevat veel aanvullende informatie inclusief filmpjes. De dag van bezorging werd ik goed op de hoogte gehouden via email, sms en een belletje dat ze onderweg waren. Toen stapte er 2 vriendelijk jongens uit de wagen en installeerde de wasmachine en konden er vragen over beantwoorden. Ze adviseerde me zelfs over onderhoud. Dus al met al een super goede ervaring!

jan 20-08-2020

Slechte garantie service,dus ik koop er niet meer

Blueray speler LG BP350 binnen 2 jaar kapot terwijl hij amper gebruikt werd.
3 Weken geleden opgestuurd voor reparatie.
Nu,na een aantal mailtjes van Coolblue dat het nog "even wat langer gaat duren" heb ik er geen vertrouwen meer in.
De idioten die daar bij de zogenaamde klantenservice zitten sturen slaan werkelijk nergens op.
Komt telkens op hetzelfde neer,nog even geduld hebben.Niet dus,mijn geduld is op.
Dus mailtje gestuurd dat ik of een nieuwe wil,of mijn geld terug,of een tegoedbon.
Stuurt tot 2x toe zo'n eikel daar dat dat niet kan en ik nog even geduld moet hebben.
Voorheen was de service goed maar dit jaar is het waardeloos.En dan dat irritante in die mailtjes: "alles voor een glimlach".
Stelletje idioten.Mijn geld terug en snel graag!
Officiele reactie van Coolblue 21-08-2020

Beste Jan,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als jouw product stuk gaat binnen de garantie periode. Daar wordt niemand blij van.

Gelukkig heb je garantie en stuur je jouw product op. Vanwege de expertise van de fabrikant sturen wij jouw product door.

Het is helaas drukker dan verwacht, daarnaast komt dat vanwege Corona het soms lastig is om de juiste onderdelen snel binnen te krijgen. Dit zorgt voor de vertraging.

Hoe vervelend het ook is, we zullen een beroep op jouw geduld moeten doen.

Levy 20-08-2020

Heel fijn dat ik mijn €50 terug kon krijgen na de prijsverlaging op de site. Goede service verder.

Laura 20-08-2020

Ik heb een tweedekans printer besteld en de informatie die vermeld stond klopte niet. De printer werd niet geleverd in de originele verpakking zoals vermeld stond en er waren geen cartrigdes bijgesloten zoals wel vermeld stond. Het product was 15 euro goedkoper dan de nieuwe versie maar doordat ik nog cartridges apart moest kopen was ik veel duurder uit. Ook had ik bij de nieuwe printer 4 maanden gratis inkt gekregen maar niet voor de tweedekans. Allemaal niet vermeld.. ik heb contact gezocht met de klantenservice maar ze konden hier niets in betekenen.. alles voor de glimlach gaat helaas niet op voor tweedekansproducten. Jammer coolblue
Officiele reactie van Coolblue 21-08-2020

Beste Laura,

Dank je wel voor je review. Ai! dat klinkt niet goed en is ook niet wat je van Coolblue mag verwachten.

Ons excuus.

Wist je dat je binnen 30 dagen jouw aankoop retour mag sturen? Wellicht toch de keuze maken voor een nieuwe?

Abraham Emmerik 20-08-2020

Je kunt er van op aan dat je correct, vakkundig en vriendelijk wordt behandeld. Steeds keurig op tijd. En, klopt er eens iets niet, dan is de oplossing altijd nabij. Prettige shop. Ik ben er blij mee.

Marco 20-08-2020

Niet echt “alles voor een glimlach”

Recent besloten mijn vrouw en ik om een mobiele ventilator aan te schaffen.
Eentje die niet alleen zou koelen, maar ook de lucht in huis kan reinigen en het huis kan bevochtigen gedurende de winterperiode.
Onze keus viel op een Dyson; prachtig stijlvol apparaat, goede recensies en goede ervaringen van mensen om ons heen.
De vraag is alleen nog, bij wie bestel je zo’n apparaat?
Immers, prijzen zijn overal gelijk.
Ons oog viel op CoolBlue; solide bedrijf, informatieve website, prominent aanwezig in het straatbeeld en dus (waarschijnlijk) een goede keuze………..
Dus maandag bestelling gedaan, meteen een mail ontvangen dat onze Dyson de dag erop geleverd zou worden met PostNL. Of zoals CoolBlue in de mail schrijft “ het aftellen kan beginnen”
Nou mensen, we tellen nog steeds af want dit is nu anderhalve week geleden…….
Dinsdag kwam inderdaad PostNL langs, maar geen Dyson in de bus. Wel een mail waarin de track & trace service van PostNL wist te vertellen dat onze Dyson was afgeleverd.
Nadat we ze Woensdag nog een kans hebben gegeven toch maar even gebeld.
Na 25 minuten krijg ik een dame aan de lijn die mijn situatie heel vervelend vind en “een onderzoek gaat starten” niet alleen bij CoolBlue maar ook bij haar transporteur PostNL.
Dit klinkt logisch en professioneel en dus wachten we af.
Het onderzoek naar de locatie van onze Dyson kan maximaal 5 werkdagen duren.
Als ik daarna nog niets vernomen heb van de blauw-oranje lachebekjes kan ik terugbellen.
Je voelt het al aankomen; een hele week geen enkel bericht en dus na 5 werkdagen gebeld.
Na 35 minuten krijg ik wederom een dame aan de lijn, die vind mijn situatie natuurlijk ook heel vervelend en gaat wederom “een onderzoek starten” ditmaal bij de bezorging…….
Ja maar, wacht even, er is toch al een onderzoek gedaan bij PostNL?
Wat wil je verder nog onderzoeken dan?????
Hoe lang het tweede onderzoek gaat duren kan de dame in kwestie me niet vertellen.
Maar bevestigd ze me, ze reageren altijd snel en het duurt zeker geen 5 werkdagen.
Als ik dit schrijf zijn er wederom 3 dagen verstreken; ga zo maar weer eens bellen ☹

Daar sta je dan, 700 euro armer, geen fan, geen gehoor en geen enkele reactie vanuit CoolBlue of haar transporteur. Nog niet 1 mail, bevestiging of enig ander teken van leven van de firma die claimt “alles voor een glimlach” te doen

Jullie begrijpen, bij ons wordt er de laatste dagen minder gelachen, zeker niet om Coolblue.

Alan 20-08-2020

Zondag namiddag besteld en maandag geleverd. Dat is snel. Producten tiptop in orde en conform de bestelling.

DesiY 19-08-2020

Groot en goed aanbod, voldoende informatie om een keuze te kunnen maken, bestellen gaat eenvoudig, goede communicatie, de humor na je bestelling en op de doos, snelle verzending, product is goed verpakt. Ik bestel graag bij Coolblue!

BetjeW 19-08-2020

Webshop is erg toegankelijk. Je plaatst makkelijk een bestelling. En met een knipoog zijn er grappige filmpjes beschikbaar die het wachten “dragelijk” maken.

Niels 19-08-2020

Snelle levering en ze doen wat ze beloven. Goede prijzen en prima reviews. Dikke prima dus.

Ad Wildervanck 19-08-2020

Ik heb al jaren goede ervaringen met Coolblue. Zij proberen al de andere dag het artikel te leveren.
Dit gebeurd door vriendelijk en deskundig personeel (alles met een glimlach en dat is waar).
Ook het oude apparaat wordt door hun meegenomen en op verantwoorde manier afgevoerd.

Monique 19-08-2020

Goede prijs. Werd goed op de hoogte gehouden van de leverancier per fiets. Ideaal dat je 15 min voor levering nog een sms krijgt. De koerier nam ook nog oude batterijen en apparatuur mee. Ideaal.
Het product voldoet ook prima.
Kortom ZEER GESLAAGD

Nander 19-08-2020

Veel keuzes en snelle levering de volgende dag. Website netjes en overzichtelijk

Coen 19-08-2020

Duidelijke website met een ruim assortiment spullen. Snelle service en duidelijke uitleg hoe een product te gebruiken. Nooit problemen mee gehad!

sijbout 19-08-2020

Je bent in de gelegenheid om vanuit je luie stoel producten uit te zoeken en te bekijken. Artikelen vergelijken en dan eventueel de aankoop doen. Al verschillende dingen aangeschaft. Het gemak is heel belangrijk. Het bezorgen op een door jouw bepaald tijdstip vind ik ook belangrijk. Somspast het overdag niet, dan laat je het gewoon 's avonds bezorgen. Niks geen buren.

Albert 19-08-2020

Heb een voucher gekregen voor een product dat binnen de garantietermijn defect was.
Bij het inwisselen van deze voor een ander product werd ik uiterst correct aan hun servicetelefoon geholpen. Hierover heb ik achtertaf een zeer voldaan gevoel. Een voorbeeld voor aklle webshops!

Emily 19-08-2020

Onwijs snelle levering, beste prijs en mogelijkheid om makkelijk te vergelijken!

Ronnie 19-08-2020

Een super site en veel uitleg van producten. Zelfsals je het ptodukt thuis hept krijg je nog een mail met tips over het prudukt super fijn

L Verdonk 19-08-2020

De prijzen zijn lager dan andere winkels als het ging om het product dat ik wilde hebben. Mijn bestelling was daarnaast helemaal goed aangekomen, wat erg belangrijk was omdat ik een fragiel product had gekocht. Ik was erg blij met de service en het product. Coolblue was erg fijn!

Joey 19-08-2020

Service zoals het hoort. Optijd, correct en netjes. Nooit een probleem als er iets niet goed is en je moet ruilen.

Een van de prettigste winkels om te shoppen!

SHeldens 19-08-2020

Nette bezorging helaas niet met de Coolblue auto van de reclame. Duidelijke site en makkelijk bestellen.

pat 19-08-2020

goede beschrijving bij aankoop en daarna heel goede begeleiding bij installatie

margreet 19-08-2020

supersnelle levering en erg goede communicatie over bezorgtijdstip. hele vriendelijke bezorgers die ook nog tips gaven over aansluiting.

carla 19-08-2020

super aardige en vaardige jongelui. zelf verkeerd artikel aangeschaft en zonder problemen omgeruild. misschien altijd dat weet ik niet maar met de warmte bieden ze je ook iets te drinken aan en gaan super om met de 1,5 mtr afstand.

hjn 19-08-2020

het assortiment is zodanig dat de keuze soms moeilijk is. daarnaast is de prijs van de artikelen veelal echt concurrerend en zijn bezorging en snelheid supergoed

FS 19-08-2020

Duidelijke omschrijving van het product, voordelige prijzen, Correcte levering en zeer behulpzame chauffeur.

Bernice 19-08-2020

Ik vind Coolblue een erg fijne webshop, goede prijs-kwaliteitverhouding en alles wat je besteld wordt netjes en snel geleverd. Daarnaast denkt Coolblue overal aan, van wachttherapie tot andere leuke filmpjes. Alles voor een glimlach!

Eugene 19-08-2020

Snelle levering, veel keus en goede informatie. Zeker aan te bevelen in de toekomst

Lisa 19-08-2020

Snel en correct geleverd.
Had per ongeluk verkeerd adres als bestemming, maar kunnen annuleren en opnieuw bestellen.
Bedrag stond de dag erna terug op mijn rekening.

De Wispelaere Marc 19-08-2020

Pakje besteld op zondag 16/08.Zou maandag 17/08 geleverd worden.Tevergeefs,zal nu waarschijnlijk donderdag 20/08 uitgereikt worden.Reden: druk bij POST NL.Gelieve geen valse beloftes meer te doen en onmiddellijk meedelen dat het een paar dagen kan duren.
Is er ook mogelijkheid om de koerier te kiezen zoals op sommige andere websites.?

GM R 19-08-2020

Goede keuze mogelijkheden en een goede prijs en snelle levering.Door een goede webwinkel en duidelijke uitleg is de keuze niet moeilijk Ben een zeer tevreden klant zins 2014

Robin 19-08-2020

Snelle levering, duidelijke communicatie, koelkast netjes op de plek gezet en uitleg gekregen. Top!

Dapper 19-08-2020

Overzichtelijke shop, met vergelijk mogelijkheid, aanbevelingen voor een apparaat, snelle bezorging, goede service.

vandroogenbroeck 19-08-2020

Snelle en verzorgde levering !!
Alle faciliteiten in de " na-verkoop"
Er bestaat geen twijfel, bij mijn volgende aankopen, ga ik eerst langs bij Cool ,Blue

T 19-08-2020

Overzichtelijke site, groot assortiment, snelle levering en goede service. Wat wil je nog meer😀

TheoD 18-08-2020

Duidelijk omschreven. Vandaag besteld, morgen geleverd. In mijn geval klopt dit volledig!

Kori1125 17-08-2020

koelkast besteld gisteren. levering volgende dag. naar 15.00 telefoon gekregen dat die kan geleverd zijn an zaterdag... echt top coolblue ! 3 dagen zonder koelkast met boodschappen van 150 euro op mijn tafel en 23 graden temperatuur binnen mijn huis... ik kan alles weg gooien. ben super niet blij. ik heb neuwe koelkast nodig om dat mijn oude doe het niet meer.... + ik heb via ideal betald... er is nu 16.00 en ik zie dat het zelfde koelkast op jullie webside staat die heb ik besteld en levering is ook voor morgen.... volgende keer doe ik via bol.com

update: zelfde dag 17.15.

net een busje van coolblue gezien in actie van koelkast levering..... 2 straat veerder van mij.......... wtf ??

Rudi 17-08-2020

Eerste keer Coolblue en nooit meer !!!! Klantenservice meer dan ondermaats ! We bestellen een Dyson ventilator, deze wordt tijdig geleverd maar doet het niet. We sturen deze terug op 07.08.2020 en het pakje wordt door hen ontvangen op 10.08.2020... ondertussen zijn we 17.08.2020, wachten we nog steeds op ons geld van het defecte toestel (omruilen konden we niet, dus hebben we onmiddellijk een nieuw toestel bij hen besteld), want zij hebben het pakje niet ontvangen, toch hebben wij het bewijs van Bpost dat ze het ontvangen hebben. Heel waarschijnlijk is het toestel verloren gegaan... Ondertussen al uren versleten aan de telefoon en worden wij van het kastje naar de muur gestuurd. Hun service is in strijd met wat er op hun site staat !

Ben Freijters 17-08-2020

Ik bestel een airco Fuave ACB07K01 op vrijdagmorgen 7 augustus. Bedankt voor bestelling morgen in huis. Krijg de andere dag omstreeks half 9 bericht dat de airco wordt verzonden per post maar de post heeft het te druk en bezorgd niet op zondag dus wordt het maandag 10 augustus. Dit kwam mij slecht uit omdat het een cadeau is wat ik zondag aan iemand zou geven die bij mij was en in de avond weer vertrok bij mij.
Dus ik moest het zelf weg brengen naar de woonplaats mijn relatie.
CoolBlue, vandaag besteld morgen in huis. Die zin is dus niet waar.
Daar moet de reclamecode commissie eens naar kijken.
Nog erger ik meld de klacht en krijg bericht binnen 24 uur een reactie van CoolBlue. Met de melding daarbij Beloofd. Het is nu maandag 17 augustus en nog steeds geen reactie.
Nog erger vind ik, dat ik na het indienen van mijn klacht bericht terug krijg dat ik binnen 24 uur een reactie van CoolBlue krijg met daar bij het woord Beloofd. Het is nu inmiddels een week verder en nog geen reactie gekregen van CoolBlue. Dus je kan niet van CoolBlue op aan. Waardeloos. Ik zal deze winkel niet aanbevelen. Mag de winkel contact opnemen over dit bericht? Ja, maar zal ook wel weer niet gebeuren.

Beste Ben,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling vertraging oploopt.

Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook. Het is helaas drukker verwacht. Jij bent dupe en daarvoor ons excuus.

Kevin 17-08-2020

13-7 mijn batterij laten vervangen van mijn Iphone. Batterij is weer als nieuw. Helaas heeft mijn scherm na de reparatie allemaal gele vlekken aan de randen.

Feit is dat voor de reparatie de telefoon nog helemaal is nagekeken, en de jongens zelfs nog zeiden dat mijn telefoon er nog als nieuw uit zag en ook het scherm.

Toen ik hier na de batterij reparatie over begon, werd er gezegd dat dit een verouderingsproces is en dat de lijm laag bij deze toestellen bij warm worden uitvloeit.

Na contact met apple blijkt het inderdaad wel eens voor te komen bij sommige toestellen, maar dit verouderingsproces ontstaat niet in 30 minuten reparatie. Onmogelijk volgens apple. Ik kon een nieuw scherm krijgen, echter moest ik daar wel meer dan 150 euro voor betalen.

Ook werd er snel tussen neus en lippen nog even gezegd dat ik maar naar apple moest gaan, want daar heb ik een afspraak mee. Echter sta ik gewoon in de coolblue winkel, en heeft iemand met een coolblue shirtje mijn batterij vervangen.

Uiteindelijk wilde de leidinggevende niet naar beneden komen, en wilde mij ook telefonisch niet te woord staan. Er werd wel ongevraagd een "sorrytje" via de mail gestuurd van 20 euro.

Na meermaals mijn klacht gedaan te hebben, en elke keer het verhaal op nieuw verteld te hebben ben ik er helemaal klaar mee.. Ik ben nu meer dan een maand bezig, en krijg de ene belofte na de andere. Ja meneer het word op gelost, we komen er op terug. En puntje bij paaltje hoor ik weer niets, of weten ze nergens wat vanaf. En begint het verhaal weer opnieuw.

Personeel in de winkels is verder wel erg vriendelijk, maar de klacht afhandeling is ronduit dramatisch.

Loze beloftes, en continue een ander persoon die terug mailt.

Beste Kevin,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen dat je baalt.

Via een andere review site hebben wij jou inmiddels voorzien van een reactie.

Ons excuus voor het ongemak.

Oplogger 16-08-2020

Makkelijke/ toegankelijke site, brede keuze, goede prijzen, snelle bezorging, 👍👍

Telly 15-08-2020

Ik heb bij coolblue een airco besteld, deze zou op zondag geleverd worden. Na 3 dagen wachten nogsteeds geen airco! Als ik dan de klantenservice bel krijg ik te horen dat deze fout bij bpost ligt, terwijl bij bpost staat dat het pakketje door coolblue nog niet geleverd is bij hun. Bij het sturen van een bericht via messenger krijg ik steeds iemand anders en word er pas na uren gereageerd, zo kan je geen vloeiend gesprek krijgen! Na 5 dagen wachten nogsteeds geen airco. Heb hem geannuleerd. Hun service slaat echt nergens op, je wordt niet geholpen en ze zijn niet klantgericht!

Gekke Henkie 15-08-2020

Op donderdag een bestelling gedaan wat de volgende dag geleverd zou kunnen worden, maar in verband met vrij nemen toch gekozen voor levering op maandag. Op maandag krijg je te horen dat het dinsdag wordt en een paar uur later bericht van een andere medewerker dat woensdag de bezorging pas gedaan kan worden omdat wegens drukte in het weekend de planning vol blijkt te zitten. Vrij bijzonder, gezien mijn bestelling al op donderdag gedaan was.

Direct de bestelling laten annuleren en zou volgens de medewerker het geld binnen 1-3 werkdagen teruggestort worden. Nu 4 werkdagen verder en vandaag pas bevestiging gekregen dat retour is verwerkt en ik nu nog steeds moet wachten op mijn terugbetaling van zo'n 600€.

Via de telefoon kom je geen steek verder. Een medewerker die "even iets ging uitzoeken" en mij na ruim anderhalf uur in de wacht gezet te hebben zonder bericht de verbinding verbreekt. Daarna afgescheept worden met een standaard mailtje met de standaard smoesjes. Via Facebook, waar je binnen 2 uur reactie zou moeten krijgen hoor je pas wat na 8+ uur.

Eerste en laatste keer dat ik iets bij dit waardeloze bedrijf besteld heb.

Beste Gekke Henkie,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Je hebt gelijk, dit verdient geen schoonheidsprijs en daarvoor ons excuus.

Binnen Coolblue maken wij dit bespreekbaar. Helaas lost dit voor nu niets meer op.

Wij verwachten dat jouw aankoopbedrag ondertussen bij de bank is aangeboden en snel op jouw rekening mag verwachten.

Hadassah 14-08-2020

Ik koop hier nooit meer wat! Tot 2x toe een kapotte laptop. Uiteindelijk laptop vernietigd binnen een termijn omdat ik geen contact zou hebben gehad, heb ik wel! Slechte service. Iedere keer dagen wachten op een reactie en geen leidinggevende aan de telefoon krijgen!

Beste Hadassah,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Wij begrijpen goed dat je baalt.

Zodra er spraken is van een prijsopgave, ontvang je deze per e-mail. Inclusief wekelijks een reminder en reactietermijn. Als deze uiteindelijk is verstreken, ondernemen wij andere acties.

Sorry!

Deygo 13-08-2020

Geweldige shop zonder problemen....en prima service en veel keuze en uitgebreid assortiment

Peter Jan Wilke 13-08-2020

Binnen 24 uur bij je thuis (alleen als je extra bijbetaald) duurde 3 dagen
Tijdvak kiezen (extra bij betalen)
Wasmachine op zijn plek zetten (extra bij betalen)
Oude wasmachine nemen we mee, (alleen als hij afgekoppeld bij de deur staat.
Wat een *** winkel en op tv leuk en intersant doen alsof ze alles voor een glimlach doen. Alles voor wat extra geld.

Beste Peter Jan,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen dat het net even anders liep dan verwacht.

Wij bezorgen nog steeds kosteloos binnen de 24 uur. Het kan voorkomen dat de capaciteit in jouw postcode gebied net vol zat voor de volgende dag. Daar balen wij ook van.

We bieden inderdaad extra diensten (tegen betaling) aan. Tijdens het bestellen zijn wij heel transparant en vertellen je precies wat je kunt verwachten.

Ons excuus voor het ongemak.

Paul 12-08-2020

Niet wat het geweest is.
Coolblue heeft de afgelopen weken gigantische prijsstijgingen doorgevoerd. Concreet was ik op zoek naar een droger en een roeimachine. Deze waren respectievelijk 439 en 649 euro. Toen ik enkele dagen later mijn bestelling wou doen waren deze prijzen gestegen naar 519 en 949 euro! Dit zijn prijsstijgingen van 18 en 46 procent. Ik geloof best in wat flexibele pricing maar dit zijn wel erg grote verschillen.

Beste Paul,

Hartelijk dank voor het plaatsen van jouw review. Af en toe kan het weleens voorkomen dat wij bij Coolblue niet de goedkoopste blijken te zijn. In een dergelijke situatie gaan wij inderdaad niet mee met de aanbieding van een andere aanbieder, waar wij geen laagste prijsgarantie bieden. Wij proberen ons namelijk te onderscheiden door de service die wij aan onze klanten bieden. Zo is de verzending en retournering van een pakket altijd kosteloos, leveren wij gratis op zondagen en is onze klantenservice 365 dagen per jaar tot 00.00 uur geopend voor al je vragen. Wij hopen bij een volgende bestelling wel weer de goedkoopste te zijn of je te kunnen overtuigen door onze goede service. Mocht je je bestelling willen retourneren dan is dit uiteraard mogelijk binnen onze dertig dagen tevredenheidsgarantie.

priscilla 11-08-2020

Super snelle levering, snel aangesloten, prettige prijs, overall heel blij met de wasmachine en de service

Tracey 11-08-2020

Ordered a washing Machine paid 19,99 for fitting to be told there was a problem asked to call customer service as we do not have a plug socket in the bathroom but it needed to be wired into the wall On calling was informed it would cost 50Euro extra for the service so all in all it cost 70 Euro for fitting,,,,Don't see anything reguarding this on the website.,,, had no problem with BCC with our old washing mashine being fitted!!!!