Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ria nieuwveen 03-02-2017 Via de website gekocht

wasautomaat

snelle aanschaf prima behandeling snelle bezorging goede plaatsing gezellige mannen verder voor herhaling vatbaar

Marcel 03-02-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Enorm gemakkelijk: voor 23.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Ze brengen de koelkast waar je het hebben wilt, nemen evt. je oude mee terug en nemen ook de verpakking mee. Simpel, snel en goede prijs/kwaliteit. Bedankt!

Wilma 03-02-2017 Via de website gekocht

harde schijf

Al meerdere keren een bestelling gedaan via de website. Online bestellen via Cool Blue is duidelijk, makkelijk , vlot. Het zelf kunnen kiezen van de afleverdatum, -tijd en - plaats ervaar ik als zeer plezierig.

Marc 03-02-2017 Via de website gekocht

Altijd op tijd geleverd

Wat je ook besteld en op welk moment ook, altijd op tijd en correct geleverd. Goede omschrijvingen bij de artikelen met voor- en nadelen van een product

Nathalie 03-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden!!!

Goede service, snelle en nette levering! Kortom ik ben een zeer tevreden klant!
Heb hier al vaker besteld en alles ging en gaat altijd 100% naar wens!

Thomas 03-02-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De site is gebruiksvriendelijk, zit goed in elkaar en heeft een mooie kwaliteit/prijsverhouding. Ik koop er met plezier wat want ik weet dat de spullen die ik op de site bestel goed zijn en snel geleverd worden en dat vind ik belangrijk.

Brent 03-02-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Product was snel bezorgd ook al was het om 11 uur 's avond besteld. Monitor was bijna overdreven goed verpakt.

Laura 03-02-2017 Via de website gekocht

Heel blij met mijn nieuwe camera en de service van Coolblue

Al een tijdje wilde ik een nieuwe camera kopen en na lang twijfelen en speuren was ik eruit. Als ik iets in mijn hoofd heb, wil ik het ook meteen en dat was bij Coolblue geen probleem gelukkig. Om 22.00 bestelde ik mijn camera en de volgende dag had ik hem op 16.30 in huis. Top!

Joost 03-02-2017 Via de website gekocht

Gigaset DECT toestelen vervangen

Vlot besteld en vlot geleverd gekregen. Iets meer werk gehad met het koppelen aan de centrale maar dat lag meer aan mij als aan Coolblue! ;-)

MS 03-02-2017 Via de website gekocht

Kopen bij Coolblue

Het artikel dat ik nodig had een stofzuiger was goed vertegenwoordigd met duidelijke omschrijvingen en de levertijd was zeer kort dus ik ben zeer tevreden.

Ludo 03-02-2017 Via de website gekocht

een nieuwe smartphone

Super snelle levering, perfect verpakt, exact het juiste product, gewoon super tevreden. Ook was het product makkelijk te vinden en de prijs was correct.

everdien 03-02-2017 Via de website gekocht

gelukkig met de levering

ben heel blij met coolblue,levering was echt op tijd.
het was heel simpel om de bestelling te doen.
kon bij expert hetzelfde product kopen,maar wel 30 euro duurder.
moet binnenkort nog een artikel hebben,deze doe ik voor 100% ook bij coolblue

Clio Derboven 03-02-2017 Via de website gekocht

leveren wasmachine

duidelijke webshop
vooral toplevering, binnen de uren dat waren opgegeven, alles mooi geinstalleerd , oude wasmachine terug meegenomen

Hans Barnas 03-02-2017 Via de website gekocht

Top service!!

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Gebruiksvriendelijkheid site: Top! Beide bestelde artikelen correct en op tijd afgeleverd.

Anneke 03-02-2017 Via de website gekocht

Even heerlijke winkel/webshop

Bestellen gaat makkelijk. Aan de telefoon heel vriendelijk. Pas een paar keer iets gekocht, maar doe het zeker vaker.

Lydie 03-02-2017 Via de website gekocht

Super Cool Blue!

It's my 2nd purchase on Cool Blue and I'm very satisfied. Ordered espresso machine at 22:00 and it was delivered day later at 12:30. Nice choice, fast and free delivery at home. 👍🏻

Pluspunten

• Big choice of devices
  • Fast and free delivery the day later at home

Minpunten

• Prices

Shirley 03-02-2017 Via de website gekocht

Fijnste webwinkel die er is

Wij zijn fan van coolblue! Voor 23:59 besteld en je hebt het de volgende dag al in huis. Je kunt zelfs in tijdvakken van 2 uur kiezen hoe laat het precies moet worden gebracht. Ook de wacht therapie zorgt elke keer weer voor een lach op ons gezicht. Als ik iets nodig heb kijk ik altijd eerst of coolblue het heeft 👍🏻

elma 03-02-2017 Via de website gekocht

super tevreden :)

We hebben een laptop gekocht via coolblue. Op de site kun je eenvoudig een keuze maken en veel informatie vinden. Toch hadden we nog een vraag over een bepaald type laptop. Even bellen en gelijk antwoord gekregen. We hebben hem besteld en de volgende dag al in huis. Tijdens en na het proces van bestellen werden we op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling.
Klein minpuntje dat we van Post.nl niet een tijdstip kregen wanneer de bestelling geleverd zou worden. Alleen een dag, ook niet via track en trace. Misschien kan coolblue daar betere afspraken over maken met Post.nl

Jasperado 03-02-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, snel en duidelijk

Ik zocht een switch. Bij Coolblue snel gevonden. Prijs was goed en met de keuzehulp ook de bevestiging gekregen dat ik het juiste product voor ogen had.

Ik vergeet vaak mijn wachtwoord. Om te kunnen kopen, moest ik nieuw wachtwoord aanmaken. Dit duurde wat langer dan ik gewend was. Maar toen het lukte om in te loggen, was koop snel voltooid. Volgende dag het product in huis.

Marcel 03-02-2017 Via de website gekocht

nette afhandeling van de bestelling

Prima afhandeling van de bestelling. Het bestelde werd binnen de beloofde periode en bovendien in goede geleverd. Intussen werden wij netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.

Auto 03-02-2017 Via de website gekocht

Goed advies ontvangen

De medewerker van de klantenservice heeft me goed en snel advies gegeven over de camera die wij wensten. het was duidelijk dat hij deskundig was. Inmiddels ontvangen en het is precies wat we nodig hebben.

Sjoerd 03-02-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, overzichtelijk en klantvriendelijk!

Duidelijke site met duidelijke teksten en voordelen en nadelen van een product. Dit is erg handig als je moet kiezen tussen meerdere modellen of types. Snelle levering, netjes verpakt, duidelijke instructies en informatiemails, kortom heel blij met deze winkel!

R. van der Maas 03-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Wasmachine

Overzichtelijke website en gewenst produkt snel gevonden met duidelijke omschrijving van de eigeschappen. Bestelproces erg overzichtelijk met goede informatie over gewenste bezorgdag en voortgang van de bestelling. Geleverd door twee vriendelijke medewerkers die de nieuw machine volledig werkend plaatsten en de oude, samen met het verpakkingsmateriaal meenamen. Prima service!

Hans Kampers 03-02-2017 Via de website gekocht

alweer tevreden

was een probleempje met het doorkomen van de betaling.Ging om de een of andere reden maar voor een deel. Een chat op zondag loste het probleem op en ik kreeg een link om de betaling af te maken. Responstijd op de chat kon beter (was niet conform de mededeling op de site) en een mogelijkheid om de betaling zelf gelijk opnieuw uit te voeren is een kwestie die volgens mij makkelijk op de site zlef zou moeten kunnen, zonder de hele order kwijt te raken..

Math 03-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Philips Espressoapparaat

We hebben eerst gebeld met Cool Blue en daarna de bestelling geplaatst omdat het vertrouwd leek voor ons. Achteraf was dat ook zo. Ze zijn de afspraken perfect nagekomen en het product had een zeer goede prijs.

mike 03-02-2017 Via de website gekocht

Super service!

Op zondag een TV besteld, op maandag rond 12 uur kreeg ik van coolblue dat mijn pakket zoek was geraakt bij postNL. Dus ik ging er van uit dat het pakket nog een stuk later zou komen... Maar nee Coolblue heeft ervoor gezorgd dat het pakket alsnog op maandag avond bij mij was, en dit is ze gelukt!! tot mijn verbazing kreeg ik een dag later ook nog een handgeschreven ansichtkaart met excuses voor het ongemak.

Wat een top service!

Perfecte webshop. 03-02-2017 Via de website gekocht

In een woord: PERFECT !

Ik heb reeds verschillende aankopen bij Coolblue gedaan en het is verbazingwekkend hoe snel en accuraat de zaken afgehandeld worden.
Bevalt het artikel niet kan het zonder kosten en gedoe geretourneerd worden en heb je binnen 2 dagen het geld weer op je rekening staan.

KM 03-02-2017 Via de website gekocht

strijker - ig package

I ordered on a saturday, so i get my big package home on a sunday when I am there. But the package did not arrive after 6 hours of waiting. Which was frustrating enough. To top it, i had to reschedule for next weekend via postNL website adding to my pain. Then tuesday I recieve an sms that the package will arrive on today "tuesday" again a range of 6 hours!! So I did not go to work, waiting for this package. What a pain- the whole excitment of the product was lost in this irritating process. Hopefully cool blue can make a strong statement with postNL on this and better service.

Officiele reactie van Coolblue 04-02-2017

Dear KM,

We're sorry to hear you've had such a disappointing experience with the delivery of your package. This is not the service you may expect from us and we would like to review the whole delivery proces to see if there's anything we can do for you and of course to sent some feedback to the carrier. Could you please sent your order number and a short description of the situation to geenglimlach@coolblue.nl? Thank you for the trouble.

With kind regards,

Vonneke71 03-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, duidelijke berichtgeving.

Iedere keer weer ben ik blij verrast over de service. Het is erg prettig om op de hoogte gehouden te worden van de levering. Ook de keuze van leveringstijd is erg prettig.

Luc 03-02-2017 Via de website gekocht

Fijne overzichtelijke site

Overzichtelijk productaanbod met veel extra informatie, snel en duidelijk bestelproces en natuurlijk goede prijzen. Bestelling netjes de volgende dag in huis.

Dominic 03-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine om 21.30 uur besteld en super snelle levering de volgende dag om 12.10 uur. Goed op de hoogte gebracht wanneer de wasmachine gebracht wordt, netjes boven gebracht, aangesloten en de oude mee teruggenomen. Echt snelle en super service.

D. Jongen 03-02-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Groot assortiment, fijn dat je artikelen met elkaar kunt vergelijken. En voor de digibeten onder ons: via de chat/what's app/FB kun je altijd om advies vragen. Tel daar een snelle bezorging bij op en ik ben tevreden!

Mark Haak 03-02-2017 Via de website gekocht

Een dikke 9 voor Coolblue

De pluspunten zijn: de uitgebreide productspecificaties en het uitgebreide assortiment. Ze maken alles "fun". Bij klachten of niet tevreden zijn ze zeer klantvriendelijk en behulpzaam (zelfs als de klacht niet hun verantwoording is, de levering was namelijk door PostNL niet uitgevoerd zoals het hoort).
Ik mis nog 1 ding: op de site zou een link naar de Manual van het apparaat leuk zijn (zelf snel genoeg gevonden hoor maar dat maakt het nog completer

Mitch 03-02-2017 Via de website gekocht

Buitengewoon super

Coolblue heeft een goede service en leverd zeer snel! Savonds besteld. Volgende dag in huis. En dan ook nog de mogelijkheid kiezen van savonds bezorgen! Dan kan je hem echt niet missen, zeer tevreden. Bestel regelmatig mijn spullen bij coolblue, en blijf dit zeker doen!

Judith 03-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine

Zeer overzichtelijk met veel informatie over het product en met voldoende reviews. Supersnelle en vriendelijke bezorging!

Marianne 03-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Eerder wel eens een probleem gehad met de levering, maar nu prima.

Margret van Iterson 03-02-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden

Ik ben bijzonder tevreden over de website, het bestelproces en de afwikkeling daarvan. Meer nog over de aflevering aan huis, de vriendelijkheid en behulpzaamheid bij het plaatsen van het product.

Mjke 03-02-2017 Via de website gekocht

Panasonic lumix camera

Kan over het algemeen goed uit de voeten met de site; misschien kan het assortiment nog wat uitgebreid worden
Camera is in goede staat aangekomen binnen de aangegeven tijd, geen klachten over de bezorging

Gianni 02-02-2017 Via de website gekocht

Absoluut de beste online shop.

Los van de overzichtelijke site maakt CoolBlue wat mij betreft het echte onderscheid met hun bizar snelle levertijden, zelfs op zondag, en hun aftersales. Ze zijn iedere dag van de week bereikbaar, ze bellen terug en hebben echt kennis van de producten.

Ik hoop dat ze nog lang deze prijzen kunnen blijven hanteren want de hele servicemachine er om heen zal ongetwijfeld ook serieus geld kosten voor ze.

Ik shop veel online maar dit is zonder enige twijfel ver uit de beste shop op het net.

Rick 02-02-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snelle levering

Heerlijk overzichtelijke site! Volledige informatie bij elk product, + en - punten. Recensies van andere gebruikers, niet gecensureerd. Op deze manier kan ik mijn eigen beeld vormen. Zeer snelle levering (1 dag) en je wordt ook volledig geïnformeerd over de status van de bestelling.
Kortom, zeer tevreden!!

limburger 02-02-2017 Via de website gekocht

wie het kleine ook eert........

al jarenlang tevreden klant, met bestellingen van zowel kleinere als grote artikelen. Nu een middenklasse telefooncase, wat per post werd verzonden. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven. Ook nu weer: prima product wat aan verwachtingen voldoet, en keurig de volgende dag in de brievenbus. Nog nooit een klacht over wat dan ook gedeponeerd, altijd alles prima in orde.

René 02-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en overzichtelijk

Apparaten vergelijken met elkaar is makkelijk en overzichtelijk. Snelle website , duidelijke afbeeldingen en video's. Snelle levering

Jacqueline 02-02-2017 Via de website gekocht

Snel, goed en met humor!

Coolblue doen wat ze beloven. Goede omschrijving van het product (stofzuiger) en accessoires.
Snelle levering.

Afke 02-02-2017 Via de website gekocht

Super

Duidelijke site , snelle levering , perfect!!!
Goede vergelijking op de website en door reviews van gebruikers goed kunnen kiezen.

Heel tevreden 02-02-2017 Via de website gekocht

Perfectmooi op tijd en keurig bezorgt en ik ben er blij mee

Goede keuze netjes verpakkingen goede sortering ik zou het iedereen aan bevelenfijn dat je zo kankopen hoef iker niet uit.

Jasperbijnen 02-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed op de hoogte van situatie pakketen product revieuws, geen onnodig grote dozen.
Veder zijn ze goed te bereiken.
Erg fijn is de mogelijkheid op 2e kans producten.

Jo Verdickt 02-02-2017 Via de website gekocht

fantastische service

Deze shop is echt de max. De gebruiksvriendelijkheid is echt top en de service overstijgt echt alle verwachtingen, er is echt geen enkele winkel die beter doet in Belgie of in eender welk ander land wat dat betreft. Echt op alle gebied een dikke 10/10.

Ellen 02-02-2017 Via de website gekocht

TV aankoop

Prijs was gunstig en artikel op voorraad.
Zeer tevreden over de levering via Dynalogic, prima track-and-trace en sms voor aankomst.

Marie -Jose 02-02-2017 Via de website gekocht

Aeg wasmachine

Snelle levering van de wasmachine. Door mail , sms en telefoontje levering aangekondiging. Erg handig, zit je niet uren te wachten. Nieuwe machine boven geplaatst en oude meegenomen. Ook advies over gebruik gekregen. Erg tevreden!

Anton 02-02-2017 Via de website gekocht

laptops en tassen

Goede duidelijke site.
Top prijs
En razendsnelle informatie over wanneer product wordt afgeleverd.
Levering keurig goed verpakt.