Deze score is berekend op basis van 3615 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Karina 22-05-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd!

Fotolens gekocht bij Coolblue, niets dan lof, keurig verpakt, keurig op tijd geleverd en zelfs de goedkoopste aanbieding! Top!

A. Verwijs 22-05-2017 Via de website gekocht

Snel en gratis geleverd.

Ik koop regelmatig elektronica en huishoudelijke artikelen bij Coolblue. Tot nu toe altijd goed, scherpe prijs en vlotte levering.

Kevin 22-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!

Naar mijn mening is dit de meest betrouwbare en klantvriendelijke bron van elektronica. Alles komt altijd op tijd aan, wat eigenlijk altijd al na 1 dag is. Ook is het annuleren en terugzenden van gekochte producten erg makkelijk en doen de beste mensen niet moeilijk over. Aanrader!

Rik 22-05-2017 Via de website gekocht

Superbedrijf!

Goede en snelle service; Je wordt op de hoogte gehouden van status (meerdere keren); ludieke methoden om klanten bezig te houden tijdens "wachten op bestelling". Open, transparant en zelfs de bezorging is een feest, o.a. met de grappige verpakkingen. Kortom, overal over nagedacht.....kortom een voorbeeld voor en (hopelijk) trendsetter voor alle winkels

Winter 22-05-2017 Via de website gekocht

Waar het merk voor staat.

Duidelijke communicatie rondom levering, snellere levering, juiste prijs/kwaliteit.
Coolblue is niet altijd de goedkoopste, maar je bent er zeker van dat wat je besteld, geleverd wordt. Goede klantenservice ook.

Ven 22-05-2017 Via de website gekocht

De klant staat weer centraal

* Coolblue doet wat het belooft.
* Snelle levering, je hoeft niet de hele dag thuis te zitten om pakket in ontvangst te nemen, omdat je van te voren te zien krijgt in welk tijdvak (van 2 uur) je pakket bezorgt wordt.
* De retour condities zijn gunstig (als heb ik hier geen gebruik van hoeven maken).
* Goede duidelijke website
* Ondanks goede service zijn ze niet duurder dan andere

Kimberly 22-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Een Nespresso apparaat besteld. De volgende dag reeds in huis. Het toestel was goed verpakt.
De service is makkelijk te gebruiken (qua bestellen en betalen enz)

martien jonkers 22-05-2017 Via de website gekocht

ouderwetse serviceverlening en klantgerichthei

deze serviceverlening kwam misschien 30 jaar geleden nog voor en zeker het totale pakket; service,klantvriendelijk,duidelijk en ruim aanbod en snelle levering en wat ik vergeten ben

Andrea 22-05-2017 Via de website gekocht

komt bezorgtijden na!

Goede prijs; gratis levering. Tevens gratis meenemen van oude wasmachine.
Aardige jongens, vriendelijk.
Op afgesproken tijd!

Henk van Es 22-05-2017 Via de website gekocht

Alleen maar positief!

Levering was keurig op tijd! Service niets op aan te merken. Klein negatief puntje was de enorme verpakking.

Tee van Mourik 22-05-2017 Via de website gekocht

Wat ben ik blij! Vanaf het oriënteren; tot het plaatsen.TOP!

Vanaf het oriënteren op de website tot het plaatsen van mijn wasmachine, ben ik binnen 24 uur erg blij gemaakt! Alle lof over heel de lijn!

Olaf de Groot 22-05-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Heerlijk modern bedrijf

Coolblue is helemaal van deze tijd. De service is altijd spot on. Zowel in de showroom als online. Informatie is accuraat. Dankzij reviews van mede coolblue-ers koop je zelden een kat in de zak..
Snelle reacties op berichtjes (mail, telefoon of twitter) worden zeer gewaardeerd!

Lucia 22-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik kan niet geloven hoe snel de levering was. In minder dan 12u was hij binnen! Daarnaast was de bezorger heel netjes.

De informatie op de website was heel uitgebreid, wat erg fijn was

Carina 22-05-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ideaal om vanuit je luie stoel een apparaat te bestellen, in ons geval een wasdroger. Duidelijke reviews erbij zodat het kiezen wat makkelijker wordt. Ruim aanbod, zelf je bezorgdag kiezen, netjes een sms/mail krijgen op welk tijdstip ze komen. Bezorgers erg netjes en beleefd, wasdroger aangesloten, oude apparaat meegenomen en nog wat uitleg gegeven. Zeer tevreden!

sharon 22-05-2017 Via de website gekocht

zeer goede aanwinst

de shop online is zeer gemakkelijk te gebruiken, de levering was de dag erna al en de droger zelf is tot hier toe zeer goed in prijs kwaliteit, zeer stil vergeleken met onze vorige droger en snel klaar.

Anneloes 22-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!

Ben in de winkel geweldig geholpen met het oplossen van een probleem wat ze wettelijk gezien niet hadden hoeven oplossen (usb-stukje van draadloze muis van Media Markt was blijven steken in usb-poort van nieuwe laptop van Coolblue). Kreeg vervolgens zelfs nog korting op een nieuwe draadloze muis!
Dit was een enorm contrast met de Media Markt waar ik in de eerste instantie heenging (het was immers hun muis die de ellende veroorzaakte), waar me werd verteld dat de laptop 2 weken naar een servicecentrum moest en dat het niet vergoed werd. Bij Coolblue was het binnen 2 minuten gefikst.
De enige reden dat ik geen 10 gegeven heb is omdat mijn laptop niet zoals beloofd de volgende dag geleverd werd. Dit heeft waarschijnlijk te maken met PostNL, maar ik vind toch dat er geen dingen beloofd moeten worden die niet waargemaakt kunnen worden.

G Z 22-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en communicatie

De dag voor de levering van de bestelling via email een verzoek gedaan om de aflevertijd te wijzigen. Dit is snel en kosteloos gedaan. Goede service!

S.T. van der Meulen 22-05-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Zeker voor witgoed raad ik Coolblue aan, daar zij de levering ervan in eigen beheer hebben. Hierdoor krijg je als afnemer een heel specifiek (op uurniveau) tijdspad gecommuniceerd.

Dik voor elkaar!

Angelique 22-05-2017 Via de website gekocht

Topper onder online shoppen!

Duidelijke website, snelle bezorging die ook nog eens gratis is en gedaan wordt door zeer correcte, vriendelijke en behulpzame bezorgers!

Patrick van de Garde 22-05-2017 Via de website gekocht

Zeker COOL

Duidelijk website en redelijk scherp in prijs, goede uitleg bij de apparaten. Keurig op de hoogte gehouden wat levering betreft.
Oude machine mee terug genomen . De nieuwe wasmachine netjes geplaatst en aangesloten.
Verpakking materiaal ook mee terug.

Geeske van Roosmalen 22-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Levering was precies volgens schema. Ze bellen nog een kwartier van te voren. Monteurs leggen stap voor stap uit wat ze doen. Waren heel vriendelijk! Een dikke 10!

Dennis 22-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Bij deze webshop een Philips TV en een soundbar gekocht, volgende dag meteen in huis! razendsnelle levering, goede levering van producten! altijd een betrouwbare site geweest en ik blijf deze website ook gebruiken :)

E. lemmens 22-05-2017 Via de website gekocht

Besteling om 22:30 en dag daarna om 16:00 thuis.

Direct levering op een Post-NL punt! Niet eerst een kaartje "niet thuis", en dan s'avonds inloggen en aflever adres omzetten.

Bovy 21-05-2017 Via de website gekocht

geweldige aankoop tegen de goedkoopste prijs !!

Stofzuiger gekocht bij Coolblue, toch ook eerst andere websites bezocht maar koos toch voor Coolblue omdat de site makkelijk, overzichtelijk was en ook waren er veel keuzemogelijkheden en ik, zeker niet onbelangrijk, voor hetzelfde product echt de laagste prijs betaalde
Gemakkelijk om te bestelen en betalen en dat nog de supersnelle levering.
's avonds besteld en de andere middag keurig verpakt al in huis

max verhagen 21-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en concurrerend

Breed aanbod van produkten met deugdelijke beschrijving kort en bondig. ook de minder positieve reviews staan er op. Levering altijd keurig en op tijd.

van der Bos 21-05-2017 Via de website gekocht

Gewldige service !!

Is niets mis mee met CoolBlue , Prima onderneming. Goed voor een volgende keer. Ook het product is goed ! Bovendien een zeer snelle levering aan huis.

Steeghs 21-05-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

We hadden een Bosch wasmachine op het oog en bij diverse prijsvergelijkingssites kwam CoolBlue telkens bij de voordeligste te staan. Daarbij plaatsen ze de wasmachine tot 4 verdiepingen hoog en sluiten ze hem helemaal aan, geheel gratis. De oude machine nemen ze kosteloos mee retour. Geheel volgens afspraak kregen we keurig op tijd bericht hoe laat ze de machine kwamen leveren, stuurden ze een sms en belden ze een kwartier voor aankomst. De 2 hele aardige jongemannen van CoolBlue hebben zeer snel de oude machine van de zolder gehaald en de nieuwe weer naar de zolder gedragen. Vervolgens hebben ze alles netjes aangesloten en de machine getest. Wij zijn zeer tevreden!

Lisette 21-05-2017 Via de website gekocht

Jabra Move headphone en CoolBlue

Goede uitleg (filmpjes) en reviews klanten van producten en zeer snelle bezorging. Op basis hiervan heb ik een goede keuze kunnen maken. :)

L.H.H. de Gooijer 21-05-2017 Via de website gekocht

super goede services, sneller bezorgd dan beloofd

de omschrijving van het product is heel duidelijk, beter dan bij mediamarkt, het is prettig winkelen op de site. een grote assortiment en accessoires en alternatieven huismerk artikelen. ook het vergelijken van producten gaat soepel.

Volker 21-05-2017 Via de website gekocht

Supertevreden

Duidelijke webshop, artikelen gemakkelijk te vinden, prijs is normaal, service is geweldig! Wij zijn heel tevreden met onze aankoop.

ivdb 21-05-2017 Via de website gekocht

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen

Ik bestel geregeld bij Coolblue en tot nu toe alleen maar goede ervaringen. De producten worden op tijd geleverd en er wordt duidelijk gecommuniceerd wanneer de levering plaats zal vinden. Daarnaast is mijn ervaring dat er snel wordt gereageerd wanneer ik een vraag stel. Bovendien ga ik ook geregeld naar de winkel in Amsterdam en hier word ik altijd erg goed en vriendelijk geholpen. Eenmaal was er iets verkeerd met mijn product (opladen wilde niet) en ik kreeg gelijk een ander exemplaar, die het wel goed deed. Ik ben altijd erg blij als ik een product wil en zie dat deze bij Coolblue leverbaar is. Bovendien zijn de prijzen ook vaak erg goed en realistisch.

Edwin 21-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Goed op de hoogte gehouden van levering. Vlak voor bezorging nog even een telefoontje. Aflevering ging goed. Snelle en juiste installatie. Rommel weer meegenomen en natuurlijk ook belangrijk. Vriendelijke bezorgers.

Jowo 21-05-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering met een lach

Zoals altijd levert Coolblue weer volgens afspraak. Ik vind die berichtjes (confetti voor de postbode!) en teksten op de doos die je krijgt ook altijd grappig. Maakt het bestellen van iets weer net iets leuker.

martina homma 21-05-2017 Via de website gekocht

Een zer overzichtelijke website, goede snelle levering

ik heb al meer besteld en vind jullie de beste wat betreft keuze in alles, snel in huis en vlot geregeld!

L.Jansen 21-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering,op te halen wanneer het je schikt

S middags besteld, de volgende dag bij een ophaalpunt in de buurt opgehaald. Voor een standaardproduct als een koffer prima en uiteindelijk met redelijk wat voordeel.

Smeets 21-05-2017 Via de website gekocht

prima service

Ik heb iets meer betaald voor een levering op een bepaalde datum en een bepaalde tijd.
Alles is prima op tijd geleverd.

W.Lucas 21-05-2017 Via de website gekocht

Goedkoop snel correct

De webshop is overzichtelijk. Het aanbod van artikelen is heel groot en bij een gekozen artikel heb je nog eens de keus uit meerdere merken of types. De verzendtijd is heel kort en de aflevering klopt. Ook nog de mogelijkheid een aankoop elders of op een ander tijdstip te laten leveren.
Zeer tevreden

Danny Baars 21-05-2017 Via de website gekocht

Prima (online)winkel, met goede service!

's avonds laat nog een bestelling geplaatst, de volgende dag nog in huis.
Bij het maken van keuze's prima vergelijkingsmethode.
Prijzen zijn in mijn optiek meer dan prima!

Toon 21-05-2017 Via de website gekocht

Eenvoud werkt!

Makkelijk te vinden op site, zeer snelle levering, makkelijke betaling en geen poes pas. Ze doen waarvoor ze staan en meer is voor mij niet nodig! Oh ja....scherpe prijs.

Marion 21-05-2017 Via de website gekocht

Levering snel en goed. Het blijft een fenomeen!

Veel keuzemogelijkheden, duidelijke service en snelle levering! Duidelijke we site en vooral veel gezelligheid!

Ronny Felix 21-05-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden!

Al een aantal maal bestellingen geplaatst bij Coolblue. De info op de site is één van de volledigste van alle sites. Telkens een perfecte service en een snelle levering.

Jozo 21-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en accurate afhandeling van de bestelling

Via de testbank van de consumentenbond bij Coolblue terechtgekomen.
Prijs van het product was ok. Eerdere ervaringen met Coolblue positief.

Marc Weide 21-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijker kan volgens mij niet

Ontzettend aardige, behulpzame en ter zake kundige bezorgers! En precies binnen het uur dat er aangekondigd was. Goede communicatie en een goede prijs; ik bestel hier zeker vaker.

Saskia 21-05-2017 Via de website gekocht

Lekker snel en goed bezorgd!

Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen met of zonder account, snelle levering een aanrader!!

Esther 21-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service. Super klantvriendelijk

Echt super. Wasmachine besteld en werd bezorgd door 2 vrolijke bezorgers. Oude meegenomen. Nieuwe geïnstalleerd en uitgelegd. Per abuis een klein beetje wasmiddel op de grond terecht gekomen bij installatie en wat denk je. Binnen 3 min nadat de bezorgers weg waren een dame van coolblue ad lijn om excuses hiervoor te maken en krijg voor 3 mnd wasmiddelen thuisgestuurd! Had echt niet gehoeven maar wel super service!

Richard 21-05-2017 Via de website gekocht

Beloven en Doen

Duidelijke shop waardoor binnen 5 minuten artikel besteld en betaald. Het juiste artikel op tijd geleverd. Het was een cadeau. Ontvanger blij en gever blij

R. Kuiken 21-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en gratis extra groot geheugen.

Leuke samsung tablet s2 9'7" met extra grote geheugen kaart 128 gb er gratis bij en een super snelle levering.

Theo Dekens 21-05-2017 Via de website gekocht

Bestelling koelkast

Coolblue heeft een groot assortiment en concurrerende prijzen. Heb er een koelkast gekocht die keurig op tijd werd geleverd en geïnstalleerd. Je hoeft er niet voor bij te betalen en ook de verpakking wordt weer meegenomen. Kortom een fijne winkel.

Willem123 21-05-2017 Via de website gekocht

Goed geprijsd. Snelle levering

Goede prijs. Weet ook dat ze goede service leveren.
Ze hebben een groot assortiment en ook veel assesoires.

Anna 21-05-2017 Via de website gekocht

Goede en vertrouwde winkel

Koop zo goed als alles via Internet , dus ervaring te over ! In een wereld van heel veel boeven is coolblue een vertrouwde winkel , komt hun afspraken goed na , geeft goed advies , is er iets niet in orde geen gezeur en vandaag besteld morgen in huis , wat wil je nog meer .