Deze score is berekend op basis van 2772 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anne 30-05-2017 Via de website gekocht

Goede service levering wasmachine

Goede service. Bezorging binnen een dag, duidelijk wanneer precies geleverd wordt, goede hulp met opstellen van de wasmachine en gratis de oude afgevoerd. Top!

Stefan Panayotov 30-05-2017 Via de website gekocht

Amazing website!

The website is full of information and it is very intuitive. I can always find what I need. I always come back! :)

Lorenzo 30-05-2017 Via de website gekocht

Onvoldoende service

Voor 23.59 besteld op zondag bezorgd was wat er stond toen ik op zaterdag een samsung tv bestelde.. vervolgens heb ik hem nu dinsdag nog steeds niet.

Bij de whatsapp en mail functie staat binnen 30min een reactie en mail binnen 1 uur een reactie ik kreeg via whatsapp na 5uur een reactie en op mijn mail geen reactie!!! Klantenservice geeft als reactie ja.. excuses voor het ongemak.......

Beste Lorenzo,

We snappen dat je enorm teleurgesteld bent over de levering en de late reactie via de Whatsapp en e-mail. Ook wij balen hier erg van.

Door leveringsproblemen was het dit weekend erg druk op de klantenservice en dat is tot op heden nog niet helemaal opgelost. Dat zorgt ervoor dat je niet op tijd een reactie kan krijgen.

Wel willen wij ook graag met je meekijken voor een oplossing. Zou je hiervoor het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen? Dan kijken wij of er nog iets mogelijk is.

Met vriendelijk groeten,

Floor 30-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Vriendelijke berzorgers, super service voor wat betreft de tijd van bezorgen en het op de hoogte houden van de bezorgertijd.

Jojo 30-05-2017 Via de website gekocht

Goed product geleverd, prima prijs/kwaliteit verhouding. Keurig nette, beleefde bezorgers. Vooral ook erg tevreden over het op de hoogte houden van de bezorgtijden!!

Bas 30-05-2017 Via de website gekocht

Top service, top product!

Heb via mijn werk al goede ervaring met coolblue zakelijk, daarom ool voor de vandaag in huis service gekozen. Kwam op tijd, vriendelijke bezorger. Product werkt beter dan verwacht.

n/a 30-05-2017 Via de website gekocht

De glimlach was er zeker!

Goede communicatie over de bestelling, betaling en bezorging. Spontane bezorgers met humor en kennis van het apparaat.

Prima verkooporganisatie 29-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig geholpen!

Duidelijke omschrijving van aangeboden producten. Goede vergelijking aangeboden en heldere verklaring. Verder op een heel correcte wijze behandelt als klant. Prima want zo hoort het.

Martijn 29-05-2017 Via de website gekocht

Late bezorging, geen communicatie hierover

Coolblue wist op vrijdag al van leverproblemen, toch werd in alle communicatie stug volgehouden dat men de volgende dag zou leveren. Dit werd pas maandag ipv zaterdag. Ik zal niet snel meer een aankoop overwegen via coolblue.

Hey Martijn,

Onze excuses voor de vertraging in de levering van jouw bestelling. Goed om te zien dat het uiteindelijk maandag is afgeleverd. Maar, we zijn het met je eens, dit is natuurlijk erg laat.

Wij wisten helaas niet op voorhand dat er een vertraging zou plaatsvinden. Anders hadden wij de belofte op de website aangepast. De storing bij onze bezorgpartners zijn zaterdagochtend bij ons gemeld. Op dat moment hebben wij dit medegedeeld aan alle gedupeerde klanten.

Natuurlijk hopen we dat je in het vervolg weer voor ons kiest, maar we snappen het als je door jouw ervaring hier anders over denkt.

Bea 29-05-2017 Via de website gekocht

Een geweldige service

Alles is goed geregeld je hoef niet heel de dag verplicht thuis te wachten op de bezorgers .een half uur van te voren bellen ze je op en als de bezorgers er bijna zijn krijg je een sms .top service

Hubertus 29-05-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd bij Coolblue. Goed geregeld

Goed geregeld zoals altijd. Enig minpuntje is dat ik de tablet bestelde op Hemelvaartsdag met als belofte vandaag besteld, morgen in huis. maar het was een feestdag dus dat ging niet door. Werd tijdenbestelproces wel netjes gemeld. Verder alles prima in orde.

Colin 29-05-2017 Via de website gekocht

Beschadeging

Het product lijkt gebruikt, wel reactie via WA en afwachten hoe het opgelost wordt. Geheel of onderdeel omruilen. Een tomtom waarvan het lak van materiaal af is niet correct en een bon voor 10 euro niet de oplossing. Wel snelle reactie

Hey Colin,

Wat vervelend dat jouw TomTom gebruikt lijkt te zijn! Heb je inmiddels al een oplossing gekregen? Zo niet, zou je dan het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen? Kijken wij graag met je mee.

Dajenne Siersema 29-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, kwaliteit, vriendelijk en snelle levering

Mooie website, overzichtelijk en ben ontzettend blij met het product dat ik heb besteld. Zou zeker weer een artikel bestellen. Een fijn bedrijf.

frank darthuizen 29-05-2017 Via de website gekocht

mijn aankoop gedaan bij coolblue prima service

ik heb gekozen voor cool blue om hun site klantvriendelijkheid uitstekende service ook na de aankoop een prima klantenservice

F Timp uit Bodegraven 29-05-2017 Via de website gekocht

Logistieke bende en slechte communicatie daarover

Op vrijdag via website een 4-tal producten gelijktijdig besteld (grote order). Website garandeert een 'glimlach' en bezorgt de dag erna. Gedurende de dag ontvang ik twee mails (schijnbaar is de order intern in tweeën gesplitst). Ik ontvang vervolgens ook 2 track en trace codes. Zaterdag komt er maar de helft via de post. Waar de andere helft is? Geen idee. Gebeld met CoolBlue: problemen gehad, wordt helaas pas maandag. Snelle levering is ook geen optie meer. Wel een waardebon van EUR 10 gekregen (zat ik niet echt op te wachten). Hang ik op, heb ik een half uur later mailtje dat de bestelling zondag komt! Erg misleidend, want track en trace PostNL geeft inmiddels aan: wordt maandagochtend. Maandag ook weer gezorgd dat er iemand thuis is, komt die PostNL vervolgens niet opdagen! Nu geeft PostNL aan dat het dinsdag wordt... Kortom: welke glimlach CoolBlue? Ik denk niet of de kans groot is dat ik mijn (beperkt houdbare) waardebon van EUR 10 snel ga verzilveren..

Beste meneer Timp,

Allereerst onze excuse voor de vertraging van jouw bestelling. Dit is en blijft enorm vervelend. Wij zien het liever ook anders. De bestelling is niet handmatig geplitst. Dit is automatisch gedaan aangezien het uit 2 verschillende magazijnen moet komen. De eerste is afgeleverd, de 2e levering helaas nog niet. PostNL heeft aangegeven dat er door een storing een boel pakketten niet geleverd konden worden. Hier zat helaas ook jouw 2e levering bij. We zien inmiddels staan dat het gepland stond op vandaag. Maar als we het goed zien, dan is dat tot op heden nog niet gebeurd. We hebben een postonderzoek opgestart om te achterhalen wat er nu precies aan de hand is en wanneer je het wel mag verwachten. We hopen je zo snel mogelijk te voorzien van meer informatie.

Hennie 29-05-2017 Via de website gekocht

Supper

Duidelijke site en snelle levering al verschillende keren bij Coolblue besteld
Ook de klantenservice is uiterst behulpzaam

Samsung tv 40 inch 29-05-2017 Via de website gekocht

Goed mee gedacht met wensen !

Op zondag avond begaf de tv het ineens.
Op de site van Coolblue terechtgekomen en bestelling geplaatst.
Volgende ochtend kon deze afgehaald worden in de winkel in
Rotterdam. De medewerker aldaar raadde een andere (goedkopere)
aan omdat deze tv beter bij de kijk omstandigheden past. Met de mogelijkheid om proef te kijken en zonodig te ruilen.
En gelijk had hij, prima mee gedacht !!

Jan 29-05-2017 Via de website gekocht

Snel besteld, snel bezorgd! Prima service.

Bij navraag of het artikel nog voorradig was, meteen via de medewerker dit besteld. Bestelling was in no time geregeld. Daags erna meteen geleverd.

Joey Dutch 29-05-2017 Via de website gekocht

Flawless service - again!

Goeie productomschrijving - met voordelen én beperkingen van product ten opzichte van andere producten. Op tijd bezorgd bij ophaalpunt - in combi met aflever-alert van PostNL, had ik dus binnen 14 uur na bestellen product thuis geïnstalleerd - perfect!

Karen van Eekelen 29-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Coolblue levert supersnel en goed! Vrijdag 's middags wasmachine besteld en zaterdagochtend stond de nieuwe wasmachine al op zijn plekje (zolder! En dat met 31 graden!!) Oude wasmachine netjes afgekoppeld en meegenomen en nieuwe machine meteen ook aangesloten. Netjes uitleg gekregen over de nieuwe machine en ook nog even getest of de machine het goed deed. In één woord; geweldig! Hier word je blij van!

Frank 29-05-2017 Via de website gekocht

Flexibel en goede begeleiding van keuzeproces

De medewerkers zijn altijd super behulpzaam. Ze willen je gewoon helpen. Dat stralen ze uit. En lukt ze ook vrij aardig. Waardoor net dat laatste zetje in je keuze proces de goede kant op gegeven wordt.

Joris 29-05-2017 Via de website gekocht

Supersnel Bezorgd!

Ik heb een JBL charge 3 boxje besteld. Ik bestelde het pakketje op vrijdag en het kwam al op zaterdagochtend binnen. Het boxje bevalt ook zeer goed en ik zal zeker vaker elektronica bij coolblue bestellen!

Laura 29-05-2017 Via de website gekocht

Slechte bezorgingdienst

Het stond op de site dat koelkast binnen gezet word en uitgepakt. Dat is niet gebeurd meneer de bezorger wou die voor me deur zetten omdat die niet binnen paste kwam 1 cm te kort. Ik had die zelf moeten uitpakken en binnen zetten.

Beste Laura,

Wat vervelend dat je de koelkast nu uiteindelijk zelf hebt moeten uitpakken en naar binnen hebt moeten dragen. We snappen dat dit zeer lastig is als je wel op deze service hebt gerekend.

Het is wel zo dat als de bezorger niet kan garanderen dat het toestel schadevrij naar binnen kan komen, dat hij dit dan ook niet zal doen. Dat blijft vervelend, maar is wel wat hen is opgedragen. Natuurlijk kijken we inhoudelijk ook graag met je verder. Zou je hiervoor het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Evert Mekking 29-05-2017 Via de website gekocht

Eindelijk een webwinkel die meer doet dan wat ze beloofd.

Helaas voor de lokale ondernemer hoef je sinds dat CoolBlue er is niet vaak meer naar "de stad". Enorme diversiteit in producten, perfecte service en supersnelle levering tegen een sterk concurrerende prijs.
Waarom zou je dan de deur nog uitgaan?

san 29-05-2017 Via de website gekocht

hulde voor de snelle levering

Als je de dag voor Hemelvaart toch besluit je laptop te bestellen, is het wel heel fijn dat je tegen een kleine financiële vergoeding, 's avonds nog op je nieuwe aanwinst kunt werken! Alles voor een glimlach; Coolbleu & Dynalogic, het is jullie gelukt ;-)

3 dagen te laat 29-05-2017 Via de website gekocht

Niet de beloofde "volgende dag" service

Coolblue is erg goed, maar wordt nu langzaam minder.
De "volgende dag"service was wel beloofd.
Vrijdag de ORDERBEVESTIGING om 12:00u gekregen: Je kunt je bestelling morgen, zaterdag 27 mei 2017, na 08.30 uur ophalen bij je gekozen PostNL ophaalpunt.
Vandaag 29 mei om 17:00u is het nog steeds niet gearriveerd.
Ik zou Coolblue adviseren met 'n ander in zee te gaan.
PostNL zegt: morgen maar tijdvak onbekend

Beste meneer/mevrouw,

Onze oprechte excuses voor de verlate levering. Dat is niet waar wij voor staan. Het kan gebeuren maar dan lossen wij het natuurlijk graag voor je op. Zou je hiervoor het ordernummer van de bestelling naar het volgende e-mailadres kunnen toesturen: geenglimlach@coolblue.nl Dan kijken wij graag met je mee.

OF 29-05-2017 Via de website gekocht

slechte service!

Mijn bestelling (airco!) van vrijdag 26 mei is nog steeds niet op afleveradres aangekomen. Ondertussen al 4 x gebeld met Coolblue met een gemiddelde wachttijd van 20 minuten.....voordat je iemand aan de telefoon krijgt die van niets weet en je dus ook niet verder kan helpen!

Beste meneer/mevrouw.

Altijd vervelend als een bestelling niet is op tijd is afgeleverd. Door drukte waren onze telefoonlijnen inderdaad met een lange wachttijd te bereiken. Dat en dat de bestelling is vertraagd is natuurlijk iets wat je niet van ons mag verwachten en hier bieden we dan ook onze oprechte excuses voor aan.

Natuurlijk willen wij met je meekijken naar de bestelling. Zou je hiervoor het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Lvandenbeld 29-05-2017 Via de website gekocht

Super geweldige service!!!

Ik heb gekozen voor deze shop omdat ik getipt was door een kennis!
Deze shop is duidelijk en overzichtelijk. Je word supergoed op de hoogte gehouden via E-mail en sms: van bestelling tot bezorging!
s'middags besteld en de volgende dag al bezorgd!
Een 10+ voor de bezorgers!!
Binnen 10 minuten stond mijn wasmachine op zijn plaats en mijn oude machine ook weer retour genomen. Echt super!!!

Ineke 29-05-2017 Via de website gekocht

Een prettige, vriendelijke ervaring!

Duidelijke website, snelle levering en de wasmachine was in no time vervangen en geplaatst door de bezorgers (en wij waren nr 16 van die dag en daar was niets van te merken). Top!

Reine 29-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb 's avonds een wasmachine besteld en de volgende dag werd hij al geleverd. de bestelling wergpd precies geleverd op het aangegeven moment. De wasmachine werd geplaatst door 2 uiterst vriendelijke medewerkers. De oude machine werd meegenomen.
Kortom, een prima service.

Wouter 29-05-2017 Via de website gekocht

Slechte bezorging geen informatie van bedrijf

Normaal gesproken heel erg tevreden over coolblue. Nooit klachten gehad en de problemen die ik had werden heel snel, duidelijk en netjes opgelost.
Dat is nu alleen niet het verhaal.
Afgelopen donderdag 25/5 een bestelling geplaatst.
Nog steeds niet binnen. De enige manier hoe ik aan informatie kom is de irritante klant spelen. Elke dag meerdere malen contact zoeken. Want ik krijg 0 informatie. Elke dag dat ik contact zoek wordt beloofd volgende dag komt de bestelling binnen. 4 dagen later nog niks.
Net(29-5) weer gebeld. Werd er verteld je bestelling komt morgen binnen. Mailtje gekregen van de bezorger. Toch niet morgen maar woensdag pas.

Het is dus nog maar even afwachten hoelang het voor 23.59 besteld, morgen in huis beleid nog duurt

Afwachtend op mijn bestelling

Beste Wouter,

Wat ontzettend vervelend dat je nog steeds geen bestelling binnen hebt gekregen! Hiervoor onze oprechte excuses, dat is niet wat je mag verwachten en we snappen dat dit erg teleurstellend is. Natuurlijk willen we graag met je meekijken of er iets is wat we er nog aan kunnen doen.

We hebben begrepen dat je al contact met de klantenservice hebt gehad. Desondanks willen we met je meekijken natuurlijk. Zou je het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen? Dan willen kijken of er nog mogelijkheden zijn.

Richard 29-05-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

Lekker overzichtelijke shop die zeer gebruiksvriendelijk is. Na het bestellen van de Amerikaanse LG koelkast, was het werkelijk tot op de minuut nauwkeurig geregeld.
2 keurige medewerkers hebben de koelkast geweldig netjes ook nog eens op zijn plek gezet en het oude beestje van ons weer retour genomen.

Kevin 29-05-2017 Via de website gekocht

Het kan niet cooler dan Coolblue!

Toen ik voor de eerste keer iets bestelde bij jullie had ik er een heel positief gevoel over aangezien ik alleen maar positieve opmerkingen over jullie heb gehoord. Vanaf het moment dat ik mijn eerste product had besteld had ik al in mezelf bedacht dat ik vaker bij jullie ga bestellen en ik jullie vast kant wordt. Snelle levering, garantie, makkelijk retourneren. Ik zou het niet anders willen zeg als: "Het kan niet cooler dan Coolblue!".

Danny 29-05-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Fijne service!

Waar een ander bedrijf moeilijk doet over retourneren, doet Coolblue het met gemak. Na een paar weken heb ik gebruik gemaakt van de 30 dagen bedenktijd. Mijn HP laptop (en accessoires) heb ik ingeruild voor een MacBook Air mèt verzekering. In de winkel werd ik klantvriendelijk ontvangen door medewerkers die voor mij een nummertje trokken. Fijn dat je persoonlijk contact hebt. In andere winkels heb je dat echt weinig tot amper en moet je zelf op zoek naar een medewerker. Hierin maakt Coolblue een groot verschil naar mijn mening.

Kortom: Mijn HP laptop, verzekering en accessoires zijn zonder problemen retour genomen door een medewerker. Er werd nergens moeilijk over gedaan! Fijn!

EdK 29-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Duidelijke website met zoekgemak. Snelle en duidelijke levering! Goed en degelijk verpakt aangekomen.

Sanne 29-05-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Gisteren besteld, inderdaad vandaag in huis..... MAAR.... Chauffeur weigerde de oude wasmachine mee te nemen, ookal zijn ze dat verplicht. Aangezien ik de komende 5 weken doordeweeks in het buitenland ben, is dat voor mij geen optie. De chauffeur maakte het niks uit, hij ging de oude niet meenemen omdat hij geen plek had. Volgens mij kwam de nieuwe ook uit dezelfde bus, maar rekenen bleek te lastig. Als ik niet akkoord ging namen ze de nieuwe wasmachine weer mee terug (daar was wel plek voor!). Ik heb CoolBlue gebeld, behalve sorry zeggen deden ze er niets aan. Dus ik heb nu een oude wasmachine midden in mijn woonkamer staan. Bedankt CoolBlue! Het was de eerste en de laatste keer.

Hey Sanne,

Bedankt voor het invullen van een review. Wat een vreemd verhaal zeg! Wij kunnen ons goed voorstellen dat je hier heel erg ontevreden over bent. Om heel eerlijk te zijn, snappen wij ook niet hoe het komt dat de oude wasmachine niet mee terug is genomen. Als hij klaar stond voor verzending (leeg en afgekoppeld) hoort hij direct meegenomen te worden zodat jij er geen twee hebt staan. Wij willen dit heel graag voor je oplossen zodat jij je woonkamer in ieder geval kunt gebruiken zoals hij is bedoeld in plaats van als opslag. Als jij ons jouw ordernummer, het begeleidende verhaal en de dagen dat jij thuis bent toe kunt sturen, plannen wij meteen een afspraak in zodat hij toch opgehaald kan worden. We hopen gauw van je te horen.

Rf 29-05-2017 Via de website gekocht

Super service.

Oordopjes waren defect, gratis retour en 2 dagen later had ik de nieuwe werkende is huis. Coolblue is een van de weinige winkels waar de klant koning is.

Detmer Postma 29-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Een Eastpak schoudertas gekocht en deze is keurig en snel geleverd. Al eerder iets bestelt, toen teruggestuurd en ook hiervan steeds keurig op de hoogte gehouden en binnen een week mijn geld terug. Top service en afhandeling nadat je iets hebt gekocht of hebt terug gestuurd.

A Oost 29-05-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Vrijdag besteld, zou zaterdag moeten komen.

Email zaterdagmiddag pas, "beloofd is beloofd" door een technische storing geen levering, track trace informatie klopt niet en zondag in huis. Dus zeker geen beloofd is beloofd zoals er in de email begonnen wordt!

Zondag weer zitten wachten, geen email, track trace nog eens bekeken, daar stond maandag. Geen melding gehad dat zondag niet door ging!

En inderdaad maandag pas geleverd.

Jammer dat de geautomatiseerde service zo slecht is bij coolblue. Als het goed gaat, gaat het goed, maar als het mis gaat dan kun je zeker geen persoonlijk contact verwachten om fouten te corrigeren en ben je overgeleverd aan geautomatiseerde emails.

3x moeten wachten op een levering, echt zo zonde van je tijd en het heerlijke zonnige weekend. Gewoon de volgende keer weer ophalen bij de mediamarkt.

Beste,

Heel erg bedankt voor het invullen van een review. Wat ongelooflijk zuur om te horen dat jouw pakket zo lang op zich heeft laten wachten. Wij weten dat dat niet was wat wij samen hadden afgesproken en daar willen wij onze oprechte excuses voor aanbieden. Wij beloven je dat wij er, de volgende keer, alles aan doen om ervoor te zorgen dat jouw vertrouwen in ons wordt hersteld. Als je hier zelf nog vragen of opmerkingen over hebt, horen wij ze uiteraard heel graag van je. Deze kan je, in dat geval, opsturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Rbuite 29-05-2017 Via de website gekocht

Ik word er blij van!

Ik word altijd blij van Coolblue. In eerste instantie laat ik mij vaak leiden door prijs. Echter bij een gelijke prijs of geringe meerprijs gaat mijn voorkeur uit na Coolblue. De 'total package' is top. Enig minpunt is factor post.nl, alhoewel eerlijkheid mij gebied te zeggen dat dit de laatste tijd beter gaat.

Robin 29-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik was vooral heel erg blij met de geleverde service. De bezorging was daadwerkelijk in het gegeven tijdvak, wat een uur was en niet een tijdvak van een dagdeel. Voortijd werd ik netjes gebeld dat ze onderweg waren. Zonder problemen hebben ze het op plaats gezet en zo ver als mogelijk bij mij was, aangesloten.
Geen klachten!

Henk Kleinhesselink 29-05-2017 Via de website gekocht

Product specificatie klopt niet

Heb een Just in Case Apple iPad (2017) Smart Tri-Fold Case Zwart besteld. Deze staat bij de beknopte specificatie aangegeven: Materiaal - Leer.
Maar hij is niet van leer maar van kunstleer wat jammer is.

Hey Henk,

Bedankt voor het invullen van een review. Jammer om te horen dat de informatie op de website niet duidelijk was. Onderaan de pagina staat het kopje 'soort leer', hier wordt aangegeven dat het om kunstleer gaat. Wat wij wel met je eens zijn, is dat dit voor verwarring kan zorgen. Dit is ook de reden dat wij dit hebben doorgegeven zodat dit kan worden aangepast op de website. Als je de hoes nu graag zou willen retourneren en samen op zoek wilt gaan naar een hoes die qua materiaal en prijs wel goed bij je past, horen wij dat heel graag van je. Je kunt dit dan aangeven via geenglimlach@coolblue.nl. Als je ons dan ook meteen jouw huidige ordernummer toe kunt sturen, lossen wij het meteen voor je op. We hopen gauw van je te horen.

Bjorn 29-05-2017 Via de website gekocht

Service bovenaan

Super service van A tot Z! Dikke aanrader voor iedereen!
Btw: vergeet de bezorgers niet dmv wat drinken of iets dergelijks, die mannen staan voor het bedrijf! Fijn

Rob Hoekmeijer 29-05-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze, levering en gunstige prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb bewust voor Coolblue gekozen omdat ik uit het verleden zeer goede service heb ondervonden, zowel tijdens het proces als na het proces. Coolblue heeft ook altijd een goede keuzehulp voor als je nog niet zeker bent van je aankoop.

Kortom ik ben een zeer tevreden klant!

Charleen 29-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, topbezorgers ook.

Duidelijke omschrijving van product. Gekozen voor cool blue door hun service en bezorging. De oude wasmachine hebben ze weer meegenomen en het filmpje over hoe je deze kunt ontkoppelen is heel duidelijk.

Rosanne 29-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekende service en de wasmachine kon meteen gebruikt worden na installatie. Website is duidelijk en overzichtelijk. Klantenservice is zeer vriendelijk! Alleen jammer dat er geen tijdsindicatie kan worden doorgegeven voor aflevering. Enige minpunt was dat afvoerslag niet goed was aangesloten waardoor problemen met afvoer van vaatwasser maar dit probleem heb ik zelf verholpen.

Heleen 29-05-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk!

Eenvoudig te bestellen en een snelle levering. Ondanks dat het via de website gaat, is de behandeling zeer persoonlijk. Je wordt gied geïnformeerd over de voortgang van de bestelling.

Astrid Poolen 29-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik vind het een top bedrijf als ik wat nodig heb kom ik zeker naar jullie en zal jullie zeker aanbevelen niks is te veel alles is mogelijk

rowin ansems 29-05-2017 Via de website gekocht

top bedrijf, gegarandeerde kwaliteit met een top service

de gehele service is top, snel geleverd (tot nu toe elke keer de volgende dag en vaak maar net voor 10 uur 's avonds besteld). handige track & trace mailtjes over hoe laat je product geleverd wordt en bij elke combinatie van producten altijd dat extra beetje korting.

Luc 29-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Coolblue is overzichtelijk en de producten zijn snel te vinden. Was op zoek naar een hogedrukreiniger en ben dan op deze site terecht gekomen wegens prijs - kwaliteit voor een nilfisk.