Deze score is berekend op basis van 3288 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sieb 26-05-2017 Via de website gekocht

levering zoals beloofd

Coolblue heeft Volledig assortiment en goede prijs kwaliteit verhouding en levert op de beloofde tijd. koelbloedige levering waar je toch blij van wordt.

Marijke Koene 26-05-2017 Via de website gekocht

Word fantastisch op de hoogte gehouden hoe het staat met je bestelling, en dan ook nog keurig een telefoontje dat ze er met 10 minuten zijn. Ik vond het een geweldige service en dan ook nog de jongens die hem brachten fantastisch en goed gehumeurd. Ik houd er van 👍👍

Jolanda Radjab 26-05-2017 Via de website gekocht

Snelle Service

Het artikel dat ik besteld had was bij CoolBleu het goedkoopste en de snelle bezorgservice sprak mij ook aan.
Zoals de omschrijving vermelde werdt het artikel de volgende dag bezorgd en kon ik het netjes via de track en trace volgen.

Wilfried 26-05-2017 Via de website gekocht

Service is geweldig !

Mijn diepvriezer viel in panne in het weekend, de maandag op de middag stond mijn nieuwe diepvriezer op zijn plaats ! Ik zag op de site dat Coolblue precies de vriezer in voorraad had die ik nodig had, de afmetingen waren zeer belangrijk. De helpdesk hielp mij vlot met de bestelling. En de mensen van de levering plaatsten de oude vriezer naar buiten en zetten de nieuwe netjes binnen. Zelfs had ik rustig de tijd om alle spullen uit mijn oude vriezer netjes in mijn nieuwe vriezer te plaatsen, op die paar dagen was alles nog diepgevroren, en de chauffeur kwam enkele dagen later de oude vriezer ophalen. Niets van mijn diepvriesspullen was verloren. Men kan zelfs online de chauffeur opvolgen en weten wanneer men aan de beurt is, straf. Nog nooit meegemaakt, proficiat dat is service.

Timo de Lange 26-05-2017 Via de website gekocht

Super service en snel geleverd

Coolblue is een geweldige site, de levering is super, de site ziet er strak uit en het bestelgemak is heel goed!

G Janssen Lok 26-05-2017 Via de website gekocht

Nu even niet...

Het is hopelijk eenmalig, we kochten een koelkast, kregen een leverafspraak, op de dag van aflevering 3 mails gehad dat er e iets fout was gegaan. In derde mail werd gemeld dat de koelkast op die dag tussen half zeven en tien uur afgeleverd zou worden. Uiteindelijk moest ik zelf een afspraak maken..nu komt ie hopelijk morgen..

Officiele reactie van Coolblue 26-05-2017

Hey,

Bedankt voor het invullen van een review. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening elke dag blijven verbeteren. Erg vervelend om te horen dat er zo veel onduidelijkheid was met betrekking tot de levering van de nieuwe koelkast. Wij kunnen ons ook erg goed voorstellen dat dit, vooral met het warme weer van deze week, erg vervelend is. Er is vandaag inderdaad het één en ander mis gegaan met de communicatie over bepaalde bestellingen en helaas heb jij hier ook last van gehad. Dit is uiteraard niet onze normale gang van zaken en dit is inmiddels weer opgelost. Wij kunnen je dus garanderen dat je hier de volgende keer geen last van zult hebben. Als je hier toch nog vragen over hebt, horen wij ze heel graag van je via geenglimlach@coolblue.nl. Tot gauw.

C. Kiezenberg 26-05-2017 Via de website gekocht

teleurstellende service, dik drama

Ik heb in januari een macbook pro, nieuw model besteld bij coolblue (totale bestelling 2 macbook en een iPad). Ik pak op 15 mei mijn macbook op en hoor een krak. Wat blijkt bij het oppakken is het scherm gebarsten aan de onderzijde. Ik schrik maar denk (en weet) dit is garantie. Dit mag niet gebeuren bij een mobiel apparaat. Het is de bedoeling om hem op te pakken.
Wat schetst mij verbazing, ik krijg van Coolblue een 3 mogelijkheden, een rekening van 625 voor reparatie, 40 euro onderzoekskosten en mijn apparaat (kapot) terug of, optie 3, hij wordt gratis en voor niet vernietigd?!?
Na wat over en weer gebel, krijgen we een extra mail van de Coolblue mederweker xxxxx dat hij bij zijn standpunt blijft en dat we toch maar even moeten kiezen uit de door hun geboden 3 opties?!?

Officiele reactie van Coolblue 26-05-2017

Hey,

Bedankt voor het invullen van de review. Vervelend om te horen dat jouw Macbook nu kapot is gegaan. Omdat wij jouw gegevens, aan de hand van deze review, niet zo terug kunnen vinden, weten wij natuurlijk niet precies wat onze collega's motivering voor dit antwoord was. Dit willen wij heel graag voor je nakijken. Als je dat fijn vindt, willen wij je vragen om jouw ordernummer en een omschrijving van de situatie op te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan dan meteen voor je aan de slag. We hopen gauw van je te horen.

Groeten,

JePe 26-05-2017 Via de website gekocht

Lekker snel geleverd.

Lekker snel, makkelijke website.. top!
Hm, ik moet meer invullen zie ik, das dan weer minpuntje (waarom nl ?)

Theo Vols 26-05-2017 Via de website gekocht

Goede koop, goede levering

Aan de hand van meerdere aankopen heb ik ervaren dat deze winkel precies doet wat wordt beloofd en wat je als klant ervan verwacht, namelijk betrouwbaar en zonder problemen een goed product leveren. Daar hoef je niet juichend over te doen, zo hoort het gewoon. Ook dit keer weer een levering, keurig begeleid met informatie, netjes ingepakt en een snelle bezorging. Dat geeft vertrouwen en daar gaat het om. Niets meer, niets minder.

Daphne 26-05-2017 Via de website gekocht

Enorm tevreden

Je krijgt op de dag zelf een sms'je met de bezorgtijd (op een uur nauwkeurig). Als ze er bijna zijn bellen ze ook nog een keertje! Bij mij waren ze zelfs iets te vroeg, waardoor ik nog niet thuis was: toen ik dat zei aan de telefoon was dat geen enkel probleem en kwamen ze alsnog, maar hielpen ze eerst een andere klant. De wasmachine werd thuis afgeleverd, geïnstalleerd en er werd een proefwasje gedraaid. Al met al erg goede service! Enige kleine minpuntje dat ik kan bedenken is dat ik pas om elf uur savonds een bezorgtijd doorkreeg die ook nog niet erg specifiek was (dag daarna krijg je wel ene heel nauwkeurige bezorgtijd).

Contact verliep ook vrij soepel. Heb wel eerst twintig minuten in de wacht gedaan met bellen, dat was jammer. Toen ik besloot te WhatsAppen in plaats van te bellen had ik binnen vijf minuten reactie!

Robin 26-05-2017 Via de website gekocht

altijd goede service

Je krijgt hier altijd goede service en hulp, problemen proberen ze altijd meteen op te lossen.
Als er al problemen zijn. hulp nodig bij keuze van een product zijn ze altijd bereid met je mee te denken, naar iets wat jij nodig hebt en graag wil hebben.

G.Steegers 26-05-2017 Via de website gekocht

super site en service

Coolblue heeft een zeer uitgebreide site en is klantvriendelijk, snelle levering, ik ben erg tevreden over Coolblue en kan het iedereen aanbevelen.

G.Ries 26-05-2017 Via de website gekocht

geweldig

al eerder iets besteld, ging ook fijn zo snel, prima product mooi op tijd bezorgd kortom blij mee

Max 26-05-2017 Via de website gekocht

Geoliede machine!

Snel en heel duidelijk. Zeer goede service! Toestel was volgende dag binnen afgesproken tijden geleverd. Toestel werkt perfect.

Ingrid 26-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Cool Blue heeft een uitgebreid aanbod en zeer scherpe prijzen. Via hun zoek-machine vind je op een eenvoudige manier datgene waar je naar op zoek bent. De informatie bij het product is duidelijk & volledig zodat vergelijken met soortgelijke producten gemakkelijk wordt. Vervolgens verloopt het plaatsen van een bestelling heel vlot. Via mail werd ik netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de te verwachten levering. De volgende dag werd mijn pakket thuis afgeleverd in perfecte staat en op het tijdstip dat mij het beste paste. Een echte aanrader dus!

Linsie 26-05-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel, vlotte levering, fijn dat ze oude wasmachine gratis mee terug nemen, wasmachine wordt aangesloten en klaar is kees!

Sandra 26-05-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Snelle levering en prima communicatie over leveringstijd. Half uur van te voren een smsje en 10 minuten van te voren een telefoontje dat ze er bijna waren. Behulpzame medewerkers. Dik tevreden.

Sven 26-05-2017 Via de website gekocht

gewoon goed

Snelle levering, overzichtelijke website, ok prijzen. Ik heb nog nooit een bestelling bij coolblue gehad die vertraagd was, het is gewoon erg prettig om te weten wanneer je pakketje waar bezorgd gaat worden. Ga zo door!

Bram 26-05-2017 Via de website gekocht

makkelijke service

De shop is zeer gebruiksvriendelijk en helpt mensen hun aankoop doen met behulp van tips, aanraadding van de winkel en reviews van klanten op hun website. Verder geven ze be je bestelling een track and trace optie en zijn er geen bezorg kosten, ook is het mooi dat het pakket de volgende dag in huis is als je voor 23.59 uur bestelt. Helaas was er bij mijn bestelling een storing in het systeem van post-nl dus kwam het pakket één dag later aan.

R 26-05-2017 Via de website gekocht

Wat je ook besteld! altijd goede info en correcte levering.

Ruim en breed assortiment met reviews en goede zoek mogelijkheden. Ook de zoek mogelijkeden zijn overzichtelijk. Ik ben ook bl;ij met de mogelijkheid om producten te kunnen vergelijken op hun diverse sites.

Jeannet 26-05-2017 Via de website gekocht

Perfect!

Perfect bestel en leveringsproces.
Heel makkelijk een wasmachine besteld, was vooraf benieuwd of ze ook de oude van de oorspronkelijke plek weg zouden halen. Even contact via de app. Ze nemen de oude niet alleen mee, maar halen hem inderdaad ook weg van de oorspronkelijke plek (In mijn geval boven in de badkamer)
Ik dacht dat ik voor de levering een tijdvak kon kiezen maar kreeg die optie niet in het bestelproces. Via de chat contact gehad met Coolblue. Super leuk chat contact gehad en mijn vraag was snel beantwoord. Helaas op witgoed geen tijdvak keuze mogelijk.
Bij levering, twee leuke vlotte kerels aan de deur, stelde zich netjes voor en in no time stond de oude machine buiten en de nieuwe geïnstalleerd en wel weer op zijn plaats.
Super tevreden en wat een leuke mensen werken er. Het handgeschreven bedankkaartje wat volgde maakte dat ik helemaal fan ben.
Nee ik ben geen medewerker of familie van. Ik ben oprecht verrast door de superservice op verschillende contactmomenten!

Astrid Boom 26-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Het is een prettig webshop en fantadtisch dat het product de volgende dag wordt bezorgd!

Ook toen er problemen waren met het bezorgen heeft Coolblue dit fantastisch voor ons opgelost!

Tevreden klant 26-05-2017 Via de website gekocht

S'avonds besteld, volgende dag in huis! ????

Fijn dat wat op de site staat ook gebeurd!
Levering geheel zoals op de site staat.
Hierdoor kon het artikel mee op vakantie 😎

Chris wasmachine 26-05-2017 Via de website gekocht

Super snel! Maar geen Coolblue bus of medewerkers ??

Nog nooit zo snel een bestelling gekregen! (wasmachine)
Alleen jammer dat er twee snelle jongens hem kwamen brengen in een aftandse bus... Beide in joggingbroek gingen ze behoorlijk hardhandig te werk. Ze wilde hem wel ff snel plaatsen maar, ik heb het halverwege afgekapt.
De transportbeugels werden wel gedemonteerd maar de stofkappen werden snel vergeten. Verpakking drongen ze op aan om achter te laten, want stel dat hij terug moet...
Ietwat gebrekkig Nederlands naar mij gesproken, terwijl buitenlands naar elkaar! Dat vind ik niet prettig.

hubert.mutsaert@telenet.be 25-05-2017 Via de website gekocht

Kan geen slechte beoordeling geven, alles was prima. Pakje werd niet samen afgeleverd met de andere bestelling maar Coolblue hield ons op de hoogte.

Kees van Baal 25-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Een hele goede shop,duidelijke site,makkelijk te bestellen,informatie over het bezorgen was top en ook de bezorgtijd was zeer correct en de aflevering en aansluiting was perfect 👍

Iris 25-05-2017 Via de website gekocht

Superservice

Gewoon goed, snel en eenvoudig. Snel besteld, snel bezorgd, navolgbaar en netjes aangesloten. Helemaal prima

Fijne service. 25-05-2017 Via de website gekocht

Fijne service.

Omdat men een grote keuze mogelijkheid heeft,de leveringen prima verzorgd en op tijd zijn en de service is perfect.

Paul 25-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en prima

Makkelijk via internet cadeau besteld vanuit noorden van Nederland voor ouders in het zuiden van Nederland.
Prima service en aflevering.
In tegenstelling tot witgoed wordt helaas media (tv) niet aangesloten.

Monique 25-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt het waar

Tot nu toe heeft Coolblue al mijn verwachtingen waar gemaakt. Snelle levering en als er iets mis is dan wordt het meteen opgelost. De laptop die ik ontving werkte niet naar behoren. Ik mocht hem opsturen en had hem na twee dagen weer terug. Dit is het enige wat er ooit mis is gegaan. Bij andere bestellingen geen problemen ondervonden.

De medewerkers aan de telefoon zijn behulpzaam en vriendelijk. De processen zijn duidelijk klantgericht.

Cornie 25-05-2017 Via de website gekocht

Top, echt een aanrader!

Na een zeer negatieve ervaring met de zeer grote concurrent, naam beginnend met een rode M, dit keer witgoed (wasmachine) bij Coolblue besteld.
Het contrast kan niet groter zijn! Vriendelijke, behulpzame bezorgers, alles perfect geïnstalleerd en zelfs nog uitleg en tips gekregen. Ik weet in het vervolg waar ik koop als ik weer iets nodig heb 👍!!

Robast 25-05-2017 Via de website gekocht

Uitgebreide keuze!

Nieuwe koffers nodig, via website Coolblue super veel keuze en prima prijzen.
Na bestellen volgende dag in huis. Eenvoudiger gaat t niet !

Alexis 25-05-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en goede service

Kwaliteitspannen zijn meestal erg zwaar, maar deze Sola Fair Cooking pannen zijn van goede kwaliteit en toch licht in gewicht. Zeer handig als je last van je handen en gewrichten hebt.

anita paessens 25-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service prima geleverd

keuze in verschillende artikelen , fijne prijzen, prima uitleg over grote en breedte prima en snelle levering en verwitteging iets voor de levering wat ik fijn vind en heel behulpzaam personeel en vriendelijk

Slechte se 25-05-2017 In de winkel gekocht

Wat een slechte service

Wat een slechte winkel zijn jullie. Ik had voor 500 euro een ACER ASPIRE laptop gekocht. En in jullie advertentie zijden jullie " Deze laptop kan hoge prestaties leveren tijdens spellen ". Wat blijkt? Zelfs de meest lichte laptop spellen kwam hij nog niet boven de 40 fps. Ik probeerde hem nog te ruilen/
een betere processor te krijgen maar dat kon niet. Dat bewijst hoe zwak jullie service is, zelfs mijn vrienden en ouders waren het met me eens. Ik zou jullie nooit aanbevelen aan vrienden/familie

Officiele reactie van Coolblue 25-05-2017

Beste,

Bedankt voor je review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. We vinden het ontzettend naar om te lezen dat je ontevreden met ons bent. We kijken graag voor je na of we een passende oplossing kunnen vinden voor jouw situatie. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw ordernummer en adresgegevens, door middel van een e-mail, aan ons door willen geven? Je kunt de mail toesturen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Alvast bedankt voor je medewerking. We zien je reactie graag tegemoet.

Kapoentje 25-05-2017 Via de website gekocht

snelle levering, goede service, productkennis

's Avonds Miele condensdroger besteld.
Volgende ochtend 07.30 bezorgd, geplaatst, bedieningsinstructie gekregen. Verpakkingsmateriaal en oude Miele condensdroger meegenomen.
Geweldig!

jaap 25-05-2017 Via de website gekocht

ik had zowel een printer als een tablet besteld. Deze worden door verschillende onderdelen van Coolblue geleverd. Hierdoor was het volgen van de verzending wat wazig en leek het alsof een deel verstuurd was. Maar alles in 1 keer op tijd geleverd. Netjes factuur via email, gewoon zoals het hoort.

Marita 25-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Goedkoop/ goede service/ vriendelijk/ adequaat/ perfecte bezorgservice/ kaartje als dank!

Le 25-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service.nog nooit zo een winkel meegemaakt

Eerlijk ,ik heb nog nooit zo een perfecte winkel meegemaakt .ze helpen je echt vriendelijk en snelle levering.echt letterlijk volgende dag in huis.30 dagen retour.

j.flohr 25-05-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden om bij coolblue te winkelen via de website

zeer tevreden bij coolblue via de website ook de levering zo als aangegeven
kwaliteit is ook heel goed

Elisabeth 25-05-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk bedrijf.

Goede duidelijke website. Heb dit bedrijf gekozen door de aantrekkelijke prijs en de goede reviews die eerder gegeven waren.
Ook het op de hoogte houden van het tijdstip van de levering was perfect.
De bezorgers bellen ongeveer een half uur voor levering op over de precieze tijd dat ze aankomen.
Ook prettig is dat het bedrijf naderhand informeert hoe de levering in zijn werk is gegaan en of er nog calamiteiten waren.

Annelies Lammers Memel 25-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

de wasmachine staat er, hij werd netjes aangesloten de oude wasmachine werd zonder klagen mee genomen, ik ben zeer tevreden hierover

Linda W 25-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service naar een pick-up point, en het gemak waarmee je kunt bestellen, een winkel met veel artikelen, dus genoeg om uit te kiezen.

Joel 25-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Super goede service snele levering je kan gelijk je bezorgmoment aanpassen bij ander moet je eerst wachten totdat ze komen en je niet thuis bent

Joske 25-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Coolblue is betrouwbaar, snel en heeft humor.
Heeft ook een zeer overzichtelijk bestelproces je weet als consument altijd waar je aan toe bent erg prettig.

Van den Brink 25-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige bezorgers en zeer goede service

duidelijke website en goede prijs kwaliteit verhouding. wordt op plaat gezet en nemen verpakking materiaal weer keurig mee.

Rolf 25-05-2017 Via de website gekocht

Super gemakkelijk en voordelig!

Coolblue is echt een aanrader! een gemakkelijke website! Super levering naar eigen inzicht! En hele leuke en vriendelijke mensen! Gewoon Super!!!!

Bejanwit 25-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en geweldig personeel

Ik heb hier meerdere keren artikelen besteld en altijd tevreden. Snel en gratis bezorgd. Bij vragen altijd zo spoedig mogelijk antwoord. Top.

Nic 25-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat ze beloven; alles voor een glimlach

Bezorging perfect! Vriendelijke, nette en 'weet waar ze mee bezig zijn bezorgers'. Online via track&trace continue up-date over tijd van levering en een telefoontje als de bezorgers er bijna zijn. Ik ben helemaal tevreden!

R. Rutter 25-05-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

SUPERRRRR!!!!!!!!

Snelle levering. Super goede service!!!
Echt een aanrader om bij Coolblue te gaan winkelen :)
Professionele uitleg en zeer gemotiveerd personeel!!