Lieve Van Muylder feyten 20-05-2021

de levering is vlot verlopen en zijn heel blij dat we voor coolblue hebben gekozen we hebben jullie gekozen om dat je een heel uitgebreid gamma aanbieden en een heel snelle levering super kontent

Nele 20-05-2021

Ik heb een 2de kans product gekocht en volgens de omschrijving waren er krassen op, maar die moet je al heel goed zoeken.

Robby Jagger Corremans 20-05-2021

Altijd leuk om te shoppen, zeer snelle levering zoals beschreven bij het product. Wel niet altijd de goedkoopste.

Kathy 20-05-2021

Steeds tevreden van onze bestellingen bij Coolblue. Ruime keuze, gebruiksvriendelijke site, goede prijs-kwaliteit verhouding en zeer snelle levering.

Robin 20-05-2021

Vlotte bestelling en levering! 10/10 would buy again. Ze leverden mijn paketje zelfs met de fiets!

Guy. Vanstaen 20-05-2021

Gemakkelijk en je moet de deur niet uit.ik had al enkele malen iets besteld en was tevreden

Mohamed 20-05-2021

Topp service!! Alles is goed verlopen op tijd, uitleg ivb met tv was top. Chauffer was heel vriendelijke.. ik raadt de mense om beter via coolblue te bestellen.

Robby 20-05-2021

Maandag besteld, dinsdag netjes geleverd door bpost. Goede communicatie en de viking punten die je verdient zijn ook fijn meegenomen.
Kortom, een topshop!

Valerie 19-05-2021

Vlotte communicatie en levering! Vriendelijke medewerkers die de levering uitvoerden!

Claudia 19-05-2021

Op zondag besteld en maandag al geleverd. Vriendelijke bezorger met de fiets. Ook nog eens goed voor het milieu. Daarnaast vind ik de optie “Coolblue’s keuze” heel gemakkelijk.

Petrus 19-05-2021

Super medewerkers
Deze hebben spontaan geholpen mijn super grote TV mee naar de eerste verdieping te dragen
Indien er een probleem is en je neemt telefonisch contact op word je daar zeker geholpen
Ben zeer tevreden over deze service
Cool Bleu is echt wel een aanrader
👍👍👍😁

Prima - alles te vinden 19-05-2021

Praktisch alles te vinden en wordt zonder poespas geleverd. Moesten alle webwinkels zo zijn kon het kopen op het net niet beter zijn.

Yasmin 19-05-2021

Coolblue is echt een van onze favoriete winkels! Snelle levering, super vriendelijke customer service... Zelfs als een product soms elders goedkoper is, kopen we het toch vaak bij Coolblue omdat we weten dat we dan zeker goed geholpen worden mocht er ooit iets mis gaan :)

Karen 19-05-2021

Duidelijke webshop met veel informatie in de vorm van review filmpjes en suggesties. De vergelijkingstool is verder heel gemakkelijk bij twijfel tussen enkele producten.

Britt 18-05-2021

Al meerdere keren bij Coolblue besteld en steeds zeer tevreden geweest. De leveringen zijn altijd snel en correct zoals beloofd en de artikelen zijn kwalitatief. De website is zeer duidelijk en efficiënt.

Deraeve 18-05-2021

Interessante webwinkel met ruime keuze, gratis verzending en prima dienst na verkoop. Een echte aanrader.

Marianne De Meulenaer 18-05-2021

Correcte en vlugge levering van de bestelde Samsung Galaxy A52 5G. Ik veronderstel dat het apparaat ook prima is maar kan dat na 2 dagen nog niet zeggen. Coolblue werd mij aanbevolen daar mijn zoon, dus kan niet slecht zijn.

Patrick 18-05-2021

Perfecte en duidelijk webwinkel, eerlijke prijzen, komen hun afspraken en leveringen perfect na, nemen ook oude toestellen mee terug, vandaag bestellen en morgen leveren klopt perfect.
In vele andere winkels wordt er veel beloofd maar weinig nageleefd, bij Coolblue niet, wat op voorraad is zal ook op voorraad zijn dan.
Mensen van de leverdienst zijn super vriendelijk en behulpzaam.
Voor mij gewoon één adres voor electro spullen, COOLBLUE.
Goed bezig daar en doe zo verder.

Ivo 18-05-2021

Heb een tweede kans produkt besteld bij cool blue , deze was niet van een nieuwe te onderscheiden ( Dab + radio ) hiervoor was ik bij Van Den Borre geweest , waar ik deze niet kon beluisteren en ook niet mocht terugbrengen als deze niet voldeed aan mijn verwachtingen. Daarom heb ik beslist om de radio bij Cool Blue te kopen , hier mag je hem na 30 dagen terugbrengen zonder enige uitleg . En deze was ook na de dag dat ik hem besteld geleverd , dit was trouwens op zondag . Bedankt Cool Blue

D 18-05-2021

Altijd topproducten met een correcte en duidelijke omschrijving. De uitstekende leveringsvoorwaarden en service krijg je er rotsvast bovenop!

Karlien 18-05-2021

Interessante deals, steeds een volledige omschrijving van de artikelen, simpel om een bestelling te plaatsen en steeds tijdig geleverd

frank 18-05-2021

gratis instaleren /TV niet ge installeert / komen maandag
dinsdag ik wacht nog steeds !!!

Bisqui 18-05-2021

Zeer veel soorten producten. De producten worden snel geleverd en zijn altijd zeer goed verpakt. We gaan in de toekomst nog wel is een bestellingen plaatsen

Desert 17-05-2021

Altijd prima artikelen aan een goede prijs. Snelle en vriendelijke levering.

Deborah 17-05-2021

Super snelle levering. Duidelijke informatie,
. Altijd zeer tevreden van bestellingen bij coolblue