Deze score is berekend op basis van 3417 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ton 17-01-2018 Via de website gekocht

tom tom 6250

zeer makkelijk te bestellen en erg snel geleverd en een prachtig product en makkelijk te gebruiken heb hem nodig voor mijn werk en ben zeer tevreden

Melinda 17-01-2018 Via de website gekocht

Weer super blij met Cool Blue!

Afgelopen zondag een mooie Fjallraven rugzak besteld voor mijn dochter. Ze was al een tijdje op zoek en nu wilde ze hem toch wel snel hebben. Op verschillende sites gekeken, maar bij Cool Blue hoefde ik geen verzendkosten te betalen en had ik de rugzak de volgende dag al in huis. Top!

John 17-01-2018 Via de website gekocht

Prima internetshop met een geweldige service

Wij hebben voor Coolblue gekozen om de vele goede recencies die deze winkel kreeg , en niets ervan was overdreven , je word goed op de hoogte gehouden over je bestelling en de aflevering door het uiterst vriendelijke personeel is gewoon top

Robert A 17-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel

Steeds prompte levering.
N.B. Ik weet dat er expediteurs zijn die nauwkeuriger (op het uur) aangeven wanneer ze te verwachten zijn. Dat zou nog beter zijn

Diana 17-01-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met voldoende keus.
Na bestelling is er super goed contact over de bezorgdatum en tijd! Dit is echt een plus punt van cool blue!

hiljeh 17-01-2018 Via de website gekocht

Super webwinkel

Het aanbod is zeer groot.
Je kunt het niet zo gek verzinnen...
Cool blue heeft het en ook heel gewoon de volgende werkdag in huis.
Superrrr webshop!

JD 17-01-2018 Via de website gekocht

Intuos Photo pen & touch small

Artikel op voorraad en de volgende dag al geleverd. Perfekt. Eerder ook al iets besteld bij CoolBlue en toen ook tevreden.

Renate 17-01-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Site is duidelijk en overzichtelijk, kon snel het juiste product vinden en de specificaties zijn ook overzichtelijk aangegeven.

Karoline 17-01-2018 Via de website gekocht

onvoorstelbare service

Supergebruiksvriendelijk en razendsnelle service. Net voor 23u besteld en 's anderendaags om 9u geleverd door Bpost...wat wil je nog meer?

Anietje61 17-01-2018 Via de website gekocht

Ontzettend geweldige service

De rede waarom ik gekozen heb voor Coolblue is dat deze winkel het goedkoopste was voor mijn gekocht product. Maar wat blijkt dat de service super is ik had op zondagavond besteld en maandagmorgen al geleverd. Ik ben super enthousiast over de afhandeling van mijn bestelling.

Nico 17-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue maakt waar wat ze beloven.

Duidelijke omschrijving van produkten, vergelijking met andere produkten.
Snelle levering. Echt een bedrijf, dat waar maakt wat het beloofd. Klinkt raar, maar een echt Rotterdams Bedrijf.

H. Paas 17-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik bestel al zeer lang bij Coolblue.
Nog nooit problemen gehad met betaling of levering.
De info op hun site is uitstekend.

patrick 17-01-2018 Via de website gekocht

top en supersnel EN beleefd

een hoog cijfer voor een hoge service kwaliteit en supersnelle afhandeling en levering van de order geplaatst via internet

Mark 17-01-2018 Via de website gekocht

topservice, vriendelijk en snel, duidelijke uitleg.

snel duidelijk en overzichtelijk. Koop er graag. alleen het betalingsregistratie systeem klopt nog niet want wanneer je voor 12 uur bestelt en betaalt kan het toch zijn dat de betaling te laat wordt geregistreerd waardoor ze niet de volgende dag bezorgen.

Jo 17-01-2018 Via de website gekocht

Eerlijke en correcte (web)winkel

Ik ben nu toch al enkele jaren klant bij Coolblue. Op één uitzondering na alle bestellingen correct en op tijd geleverd. En die uitzondering werd uitzonderlijk behandeld en wegens gewoon eerlijk zijn van mijn kant zelfs beloond!
Coolblue is een voorbeeld van hoe het kan en moet zijn.

Devos kitty 17-01-2018 Via de website gekocht

Goede servies en prijs kwaliteit!

Makkelijk shoppen je hoeft de deur niet uit! Enkel jammer dat door Bpost de leveringen worden vertraagd of zoek geraken! Mss een werkpuntje. Voor de rest nog nooit geen problemen gehad en zou coolbleu zeker aanbevelen!

Vincent Gerris 16-01-2018 Via de website gekocht

Super ervaring met aankoop bij coolblue .

Hulp telefonisch gevraagd. Binnen 20 seconde een vriendelijk mens aan de telefoon met persoonlijke aandacht. Keurig zoals beloofd een uur later teruggebeld door dezelfde medewerker. Zaterdag bestelling gedaan en zondag keurig zoals afgesproken om15.00 bezorgd. Twee dagen later een kaartje in de bus met bericht dat het toch allemaal fijn geregeld was! Inderdaad, dikke 10. Werk zelf in de zorg en daar kunnen we nog van leren!

Olivier 16-01-2018 Via de website gekocht

Weer een keurige levering !

Coolblue heeft een zeer compleet aanbod, goede vergelijkingsopties en een perfecte logistieke afhandeling. Klasse. Enige wens; Coolblue zou wat scherper aan de wind mogen varen qua prijzen.

Bob 16-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige vriendelijke service!

Duidelijke website. Personeel heeft binnen 12 uur na bestelling wasmachine geleverd. Oude wasmachine meegenomen en nieuwe geïnstalleerd.

Klasse!

Erik 16-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

zaterdagmiddag heb ik een oven besteld en op zondagmiddag had ik hem al in huis. Bezorgers vroegen nog of ze de oude appartuur gratis mee moesten nemen maar dat vond ik niet nodig.
Prima service Top geregeld

Albert 16-01-2018 Via de website gekocht

Service zoals het altijd zou moeten zijn

zaterdagavond vaatwasser besteld en al op zondagmiddag bezorgd, wat een goede service, bezorgers zeer vriendelijk en top gekleed in herkenbare kleding.

Arie de Visser 16-01-2018 Via de website gekocht

DE KLANT IS KONING

Prima service, waar duidelijk aan de wensen van de klant wordt tegemoet gekomen. Snelle levering. Uitstekende verpakking. Bovenal een uitgebreid assortiment tegen aantrekkelijke prijzen.

Hans Bongers 16-01-2018 Via de website gekocht

Service hoog in het vaandel staat.

Het bedrijf is heel servicegericht en heb al meerdere goede ervaringen met dit bedrijf.
Makkelijke site en met vragen kan je ze bellen en wordt je vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.
Ook nu weer, Ik heb een Siemens Vaatwasser gekocht bij Coolblue en kreeg meteen via de mail een bevestiging van mijn bestelling. Ik had gekozen voor de optie om de vaatwasser te laten installeren en ik kreeg netjes een telefoontje om een afspraak te maken te maken voor levering en installatie. De vaatwasser is naar volle tevredenheid geïnstalleerd en de vaatwasser draait als een zonnetje. Je bent bij Coolblue geen nummer maar je bent er een volwaardig klant. Zaken doen met Coolblue kan ik iedereen aanbevelen.

Debby hewitt 16-01-2018 Via de website gekocht

Regelrechte aanrader

Onze vaatwasser hield er zaterdag opeens mee op. Niet fijn. Op coolblue een nieuwe uitgezocht die zondag werd geleverd. Keurig op tijd zoals aangegeven met telefoontje van de medewerker op de vrachtwagen. Netjes uitgepakt, naar binnen gedragen waar hij moest komen, oude weer mee naar buiten..binnen 10 minuten gepiept. Vriendelijke medewerkers. Een super ervaring.

Roel van Veen 16-01-2018 Via de website gekocht

Top Service! En ook nog snel, veilig en betrouwbaar.

Coolblue heeft een ruim aanbod met duidelijke productomschrijvingen, vergelijkingsmogelijkheden en keuzehulp mocht je nog steeds twijfelen over je aankoop.
Helaas bleek m'n bel stuk en heb ik de bezorger gemist maar ook hiervan (net als alle andere updates van de bestelling) werd ik op de hoogte gebracht nog voordat ik het briefje van PostNL gevonden had.

Raymond 16-01-2018 Via de website gekocht

op zondag weer wassen

Zaterdagavond ging mijn wasmachine stuk. Meteen een nieuwe besteld en. Zondagmiddag kon ik de was afmaken. Keurig op tijd bezorgd en 20 minuten van te voren belde de chauffeur dat hij eraan kwam. De nieuwe wasmachine werd uitgepakt en aangesloten en de verpakking en de kapotte machine meegenomen. Echt goede service.

Paul 16-01-2018 Via de website gekocht

Service waar je blij van wordt!

Coolblue zet de klant echt voorop met een uitgebreid assortiment, goede prijs/kwaliteit, snelle levering zonder kosten en een gebruikersvriendelijke website. Daarnaast zijn ze goed bereikbaar en kennen ze een vriendelijke klantservice. Voor mij een echte aanwinst!

Esther 16-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Op alle gemak artikelen vergelijken, keuze maken, ‘s avonds bestellen en 12 uur later staat het apparaat al op z’n plek. Mail over tijdvak waarin geleverd wordt, de bezorgers die bellen en aangeven over hoeveel tijd ze bij je zijn; zich netjes voorstellen en alles netjes achterlaten en oude apparaat meenemen. Wat wil een mens nog meer….

Wendy van Ginkel 16-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en zelfs op zondag!

Makkelijke website, zeer toegankelijk. Veel reviews van de producten om een goede keuze te maken! In de ochtend van de bezorging een berichtje hoe laat de bezorger er ongeveer is
Ik ben zeer tevreden over Coolblue!

Tim v Dijk 16-01-2018 Via de website gekocht

Aankoop Samsung Galaxy A5 2017

Ik heb gekozen voor Coolblue om de Samsung Galaxy A5 2017 aan te kopen. Coolblue staat sowieso al hoog in het vaandel vanwege het feit dat ik altijd onwijs blij van het bedrijf wordt. Ze weten wat marketing is zonder dat je geirriteerd raakt aan verschijkelijke reclames en goed lijkende aanbiedingen waar je achteraf 2x te veel hebt betaald, en geen service kunt verwachten.
Bij. Coolblue hebben ze een geweldige service, om een voorbeeld te noemen: ik heb eens een printer gekocht waar deze perongeluk in het systeem al uitverkocht was op de betreffende locatie. Coolblue klantenservice heeft er voor mij alles aan gedaan dat ik toch de volgende dag in de avond mijn printer heb morgen ontvangen.
Daarnaast zijn hun tweedekans aanbiedingen ideaal, gewoon een nieuw product met garantie en iemand anders heeft hem al voor je uitgepakt. Geen vervelede plastic meer want dat zit al weer in de recycle baan en scheelt jou dus weer afal.

En dan niet te vergeten dat als je op zaterdag avond aan de bar hangt met een biertje/wijntje gewoon lekker je bestelling kan doen, om vervolgens zondag met koppijn wakker te worden en dan toch heel blij kan worden van de bezorging op zondag. Fantastisch toch!?

Alles in 2 zinnen?
Coolblue is een super bedrijf.
En ik zou iedereen aanraden om eens een kijkje op de website of in 1 van de winkels te nemen.

klant 16-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Mijn ideale reiskoffer gevonden op coolblue.nl
Door het gemak van de duidelijke zoekfuctie’s en de exstra specificaties die de site bied, is het ook gewoon leuk om online te shoppen.
En heb je snel gevonden wat je zocht.
Op zaterdag avond besteld en serieus , op zondag middag al Bezorgd
Een betere service had ik niet kunnen wensen!
Dankjewel coolblue.nl , ga zo door , ik ben fan!

roger van stappen 16-01-2018 Via de website gekocht

goed klant vriendelijk dat zijn jullie

ik ben altijd geen voor stander geweest van kopen op internet , om dat je soms valse internet sijts .
hebt , zo als deze produkten die ik koop bij jullie dat gaat nog maar kleding nee .
Daar ga ik altijd voor naar de winkel cna .
Om dat je moet passen en kijken hoe je er mee staat , en vraag aan personeel wat stad mij goed En ook aan jullie websijd zie ik dat die toch op eerste zich te vertrouwen is .
Dat heb ik onder tussen al gezien en dat geeft vertrouwen aan de klant .
En dat moet je op bouwen .
En daar zijn jullie goed in , anders blijf je niet komen .

cup 16-01-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop

Webshop is prima.
Levering op zondag lijkt een wassen neus , (aflever adres onbereikbaar wordt vermeld) , maar dat ligt aan post-nl niet aan coolblue

Willem W. 16-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Prijs kwaliteit uitstekend. Goede website en prima keuze in artikelen. De omschrijving van producten is zeer duidelijk. De levering is conform beschrijving goed te noemen.

M.P. 16-01-2018 Via de website gekocht

Topwinkel

Coolblue maakt waar wat ze zeggen. Website: goede informatie, het gekozen product voldeed precies zoals er stond. Het is geleverd zoals beloofd, Betaling verloopt prima en je wordt met alles in het proces op de hoogte gehouden.

Henry van Dalen 16-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Goede service.
Duidelijke handelswijze.
Correcte afhandeling van begin tot na de levering van de bestelde artikelen.

Andre 16-01-2018 Via de website gekocht

Top Product en supersnelle service

Heb een microset dinsdag avond gekocht en woensdag stond het apparaat al te draaien

echt supersnelle service

Rob Kruijt 16-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service,op zondag mooi op tijd geleverd.

Goede website,overzichtelijke informatie,en snelle levering zelfs op zondag.Ik heb er al meerdere spullen gekocht.

AW 16-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle en keurige levering (op zondag)

Zaterdag middag wasdroger besteld, zondag ochtend geleverd. Moet ik nog meer zeggen!
Oké, je krijgt een mail met de tijden van levering en zelfs nog een telefoontje 20 minuten voordat ze er zijn.

Herder 16-01-2018 Via de website gekocht

Op zaterdag avond bestelt en de levering was op zondag!!

Overzichtelijke site is coolblue.nl ook gebruikersvriendelijk zeer aanraden bij de fam.!
Waardevol voor je geld

Remco 16-01-2018 Via de website gekocht

Het blijft toch nog altijd de beste online winkel.

De levering van Coolblue is super snel, ze leveren zelfs op zondag. En voor 23:59 besteld is morgen in huis.

Super bedankt Coolblue.

Maar nou to the point.
Geef me die 100 euro cadeaubon maar.

Septinus 16-01-2018 Via de website gekocht

Snel, goede service.

Snelle levering, duidelijk beschrijving van de producten. Alleen de verpakkingen zijn véél te groot: een doos van ongeveer 80x50x40 cm....voor een broodrooster!

maarten 16-01-2018 Via de website gekocht

super service

Omdat ik weet dat ik bij coolblue makkelijk terecht kan als er een probleem is ben ik hier gaan bestellen. ook al waren ze €100,00 duurder.

Jan 16-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig snel geleverd

In het prijsoverzicht van Kieskeurig stond de nieuwe Airfryer pan als tweede vermeld. Bestelling verliep en vlot en het bestelde werd de volgende dag, zondag, keurig bezorgd.
Het zag er goed uit en pastte goed inde Airfryer.

Trudy 16-01-2018 Via de website gekocht

Fijn! Blij met levering van Coolblue

He heerlijk, eerst balen onze vaatwasser stuk. Via internet, coolblue een nieuwe uitgezocht, wat wordt ie zondag bezorgd, geweldig. Toen bleek dat onze voorkeur er niet was. Super meegedacht door Coolblue en toch een vaatwasser helemaal naar smaak op zondag bezorgd. De apw'jes, berichtjes en telefoontje ter voorbereiding van de levering vind ik erg fijn, zo was ik goed voorbereid en liep alles heel soepel, goede duidelijke toelichting door 2 deskundige vriendelijke vrolijke gasten. Super!

Stefan 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima snelle service!!!

Vandaag besteld morgen in huis.
Praktisch alles is voorradig en kan je de volgende dag in huis hebben.
Prima webwinkel

Lisa Stulp-Joergensen 16-01-2018 Via de website gekocht

Gewekdige service

Snel goed service altijd, goed dat ik kan de leveringstijd kiezen. Ik vind het goed met de aanbeveling voor elke product type

Bart-Jan 16-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel

Snelle levering, goede uitleg bij de installatie van het product. Koelkast besteld, zelfs mogelijk om op zondag (gratis) te laten bezorgen. Ideaal, complimenten voor Coolblue!

Angelique 16-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en gratis op zondag!

De levering is erg snel en als je op zaterdag besteld komt het op zondag gratis binnen. Bij andere winkels moet je hiervoor extra betalen.

Netty 16-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, zelfs op zondag bezorgd.

Snelle bezorging ook op zondag, vriendelijk personeel. Ben zeer tevreden. Cool blue heeft mijn voorkeur bij volgende bestellingen