Petra Vangestel 25-03-2021

Alles was prima in orde. Snelle levering. Alles heel duidelijk, gewoon topsite coolblue!
Doe zo verder.

Jef 24-03-2021

Mooie overzichtelijke shop, met meer dan voldoende keuze. Zondagnamiddag besteld en maandag 10.30 stond de postbode aan de deur.

HO 24-03-2021

Doorlopend open, op zondag besteld en maandag om 8hr45 reeds geleverd (dankzij Bpost) want PostNL is een ramp.

J. Mertens 23-03-2021

Ik had een eID reader nodig. Ik heb deze op vrijdagavond rond 20u besteld en ik had hem zaterdagochtend rond 9.30u bij mij thuis. Ik moet hem nog installeren maar ga ervan uit dat deze zonder probleem gaat werken.

Christine 23-03-2021

zeer goede service, ik vond per direct wat ik zocht, zeer goed verdergeholpen door de persoon die ik aan de lijn had

Michel 23-03-2021

Ik heb al meerdere aankopen gedaan verspreid over meerdere jaren, van kleine electro tot washmachine enz... steeds correct geleverde, snel, betrouwbaar. Coolblue is dan ook mijn goto geworden voor electronica van alle aard.

Kenneth Coenye 23-03-2021

Correcte omschrijving van het product, nuttige reviews, maar vooral: snelste levering OOIT!
Besteld op vrijdagavond om 22u en geleverd op zaterdagochtend voor 10u...
Absolute aanrader!!

anthony 23-03-2021

Snelle levering, altijd behulpzaam en vriendelijk ze helpen je met de juiste producten te vinden en het is er binnen de 2 dagen

Jef Stymans 22-03-2021

Zeer goede en snelle service, zeer goede vriendelijke mekanieker en netjes afgewerkt en geleverd.
Zal zeker Coolbleu aanraden.

Armand 22-03-2021

ik bestel een laptop, ben op de leveringsdag niet thuis en laptop word retour gestuurd. geld wordt terug overgemaakt en moet weer een bestelling plaatsen.... bijzonder ......

Eddy 22-03-2021

Heel duidelijke en gebruiksvriendelijke webshop. Het omschreven en bestelde product beantwoordde volledig naar mijn wensen en werd keurig en op tijd geleverd!

Brenda Sivewright 22-03-2021

Overzichtige en gebruiksvriendelijke site, soepele betalingsfaciliteiten, duidelijke communicatie, snelle levering, enz....

lucky 22-03-2021

• na een bestelling geplaatst te hebben in de winkelwagen was het niet mogelijk deze verder af te handelen voor een ophaling in de winkel met betaling ter plaatse. Bij klikken op "bestel" werd onmiddellijk doorverwezen naar "betaling"....
• op de site was nergens een telefoonnummer te vinden om dit op te helderen
• uiteindelijk telefonisch besteld (15 minuten in wacht); bevestiging met ordernummer zou doorgemaild worden... hetgeen niet gebeurde.
• een 2 uur later teruggebeld (14 minuten in wacht) mail onmiddellijk ontvangen
• bij ophaling gevraagd hoe oude bestanden dienden overgezet van vorige MacBook naar de nieuwe MacBook Pro (13-inch, M1, 2020). Na informatie ingewonnen te hebben bij collega werd me gemeld dat dit voor de MacBook NIET rechtstreeks mogelijk was, enkel via de Cloud of met een memorystick. Bij installatie werd echter gevraagd vanaf welke unit de bestanden dienden overgezet. Dit gebeurde WEL degelijk automatisch via WIFI, dit in tegenstelling tot hetgeen beweerd werd in de winkel.
Openstaande vraag: hoe sluit ik een memorystick of cardreader aan op de thunderbolt/USB4 poort. Welk accessoire is hiervoor nodig?

Cynthia 22-03-2021

Fijne en gebruiksvriendelijke webshop en een snelle en correcte levering. Wat ik het beste vind aan Coolblue is de uitgebreide productdetails en de vele reviews. Zo weet ik exact wat ik moet kiezen.

Guy 22-03-2021

Belofte "Bestel vandaag en morgen in huis"? Mijn bestelling is opgesplitst in 2 pakjes en na verschillende telefoontjes vernomen dat er iets fout ging in de expeditie van Coolblue met een van de pakjes, en niet bij Bpost zoals eerst medegedeeld. Erger nog men kan niets doen vooraleer er 5 werkdagen zijn verstreken. Wat een loze beloftes.

Luc 22-03-2021

zeer snelle,vriendelijke en accurate levering. De aangekochte produkten voldeden aan de vereisten.

Sonia 22-03-2021

Hele mooie shop, snelle bediening. Alleen zeer jammer voor het te dure betalende parking. Voor enkel een afhaling.

Walter 22-03-2021

Wat een vlotte online service ! Besteld op een donderdagavond en vrijdagvoormiddag reeds geleverd. Ook zeer tevreden van het artikel zelf.

Muhsin 21-03-2021

Correct en zoals verwacht verlopen, wel niet de goedkoopste!
Site is ook gemakkelijk om de juiste product te vinden.

Maurice 21-03-2021

Alle producten worden netjes aangeboden met alle nuttige / mogelijke en technische details. Dit voor een correcte prijs. De mogelijkheid om producten onderling in detail te vergelijken is een geweldig hulpmiddel bij het kiezen. Gratis levering binnen de 24 uur is een pluspunt en wordt enorm gewaardeerd.

James 21-03-2021

Echt de max. Toestel woensdag voorgesteld. Donderdag besteld. Vrijdag reeds om 9u geleverd.
Top verpakt. Makelijk online te volgen. Meer kan je niet verwachten.

Dimitri 21-03-2021

Donderdag-avond zeer laat had ik nog een gaming toetsenbord bestelt en deze was vrijdag-ochtend om 9u al gelevert! Wel geteld 10 uur tussen bestellen en het in handen hebben. Mij zien ze zeker nog vaker bestellen!

Sophie 21-03-2021

Aankoop samsung s20fe
Eerst telefonische helpdesk gecontacteerd.Dit verliep snel,correct en efficiënt.
Bij de ophaling in de winkel in Hasselt viel me sterk op hoeveel jullie investeren in een 'corona-proof' werking, chapeau hiervoor!Dit gaf mij echt een veilig gevoel!
De medewerkers waren vriendelijk en gaven deskundige uitleg over het gebruik van het toestel.
Een half uur later stond ik weer buiten met een perfect werkend toestel en enkele tips en tricks rijker!
Bijzondere dank aan Arne(verkoop)en Joery(service/herstellingen)!

Bart 20-03-2021

Geleverd zoals voorzien. Geen problemen gehad. Goed product met goede prijs kawaliteit.

Titia ten Bosch 20-03-2021

Ik ben heel tevreden! Vanaf het begin van de bestelling van een kwaliteitsproduct tot aan de aflevering thuis houdt Coolblue je op de hoogte.