Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gertie 30-05-2017 Via de website gekocht

Slechte leveringsservice

Shop is in orde, maar komen hun belofte niet na. Al 2 dagen op een wasmachine aan het wachten en nog niets geleverd. Heeft me wel al 2 dagen verlof gekost.

Hey Gertie,

Wat apart dat je al 2 dagen aan het wachten bent op jouw bestelling. Natuurlijk willen wij ook weten wat hier precies aan de hand is om het voor je op te lossen. Zou je daarom het ordernummer van de bestelling naar ons kunnen toesturen? Dit kun je naar het volgende mailadres toesturen: geenglimlach@coolblue.nl Daar kijken wij graag met je mee voor een oplossing.

Johan 30-05-2017 Via de website gekocht

Wow!!!

Artikel aan beste prijs bij Bluecool gevonden.
Eerste aankoop ooit. Zaterdag besteld en zondag stond men al aan mijn deur met levering.
Stond wel op site maar ik dacht wel van ja ja. Eerst zien en dan geloven. Zeer aangenaam verast

Hans 30-05-2017 Via de website gekocht

Perfect

Doen wat ze beloven. Makkelijk bestelproces, goede info over
destatus en snel. Prijs ook OK. Volgende keer weer.

Ina 30-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service en een mooie duidelijke website

Prettige website met goede filteropties waardoor de keuzes beperkt worden tot alleen die, die aan de voorwaarden voldoen.

Koekie 30-05-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en ultra-snelle levering!

Ruime keuze in keyboards op alle prijsniveaus! Goede product omschrijving op de site. En ook handig om de productbeoordeling van andere kopers te lezen!

Ries 30-05-2017 Via de website gekocht

Chille webshoppa

Ik bestelde al bij coolblue voordat het coolblue was. Goede prijs & kwaliteit van de producten en prima levering.

Mignon 30-05-2017 Via de website gekocht

Top!

Handige en duidelijke website, supersnelle levering (zelfs op zondag), betrouwbaar als altijd en klantgericht met een hoofdletter en een smile :)

Svb 30-05-2017 Via de website gekocht

Slechte service, valse beloftes.

Bestel voor 23.30 uur en morgen in huis. Mooi denk je vrijdag 17:00 uur bestellen zaterdag in huis. Nee vanwege een storing krijg je via de link van track and tracé door dat je maandag pas aan de beurt bent. Dat is balen denk je. Krijg je vervolgens een mail dat mijn pakket niet zaterdag maar zondag wordt bezorgd. Ha das fijn denk je. Dus zondag ook de hele dag thuis gebleven met het prachtige weer. Niets, nada niente wel dus paspop maandag ontvangen en twee dagen voor niets thuis zitten wachten. Doe a.j.b geen valse beloftes.

Beste meneer/mevrouw,

Onze excuses voor deze levering. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. We hebben inderdaad te horen gekregen dat een aantal bestellingen door de storing niet meer konden worden uitgeleverd. Vervolgens hebben we een lijst gekregen met bestelling die dan in plaats van zaterdag op zondag worden geleverd. Dat ook dit niet is gebeurd betreuren wij enorm.

Natuurlijk willen wij ook bekijken of er nog iets is wat we voor je kunnen doen. Als je het ordernummer van de bestelling naar het volgende e-mailadres zou kunnen toesturen, dan pakken wij het daar graag op: geenglimlach@coolblue.nl

Guillaumine 30-05-2017 Via de website gekocht

Vlot, makkelijk, duidelijk en klantvriendelijk

Duidelijke site, heldere omschrijving, goed dat men ook tweede kansjes aanbied; no waste! Goed bestel proces, duidelijke communicatie betreft leveringsdata en tijdstippen. Jongens die het kwamen leveren waren vlot, klantvriendelijk, vrolijk/positief. Ik heb geen kritiek! verbeterpuntje wat mij betreft is dat er nog meer te selecteren opties zijn om het gewenste "eind" product te kunnen vinden (in geval van witgoed)

Jake 30-05-2017 Via de website gekocht

Altijd overzichtelijk, correct en vriendelijk! Toptop!

Altijd overzichtelijk, correct en vriendelijk! Zelfs levering op zondag. Ooit schade gehad door vervoer; geen probleem en netjes afgewerkt.

Anja 30-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en alles was netjes verzorgd

We bestelden bij Coolblue vanwege de snelle en betrouwbare levering, maar ook vanwege de goede service.

Nanette 30-05-2017 Via de website gekocht

Zondagse bezorging???

Op zaterdag een nieuwe stofzuiger bestellen en deze op zondag bezorgd te krijgen? Dat klinkt te mooi om waar te zijn en helaas was dat het ook. Gebeld met Coolblue, het lag niet aan henzelf maar aan de beruchte PostNL. Typisch gevalletje van de schuld afschuiven aangezien Coolblue toch echt de eindverantwoordelijke is en zij hebben zich niet aan de gemaakte afspraken gehouden.

Hey Nanette,

We snappen dat je enorm teleurgesteld bent in jouw levering. Hiervoor bieden wij dan ook onze excuses aan. Natuurlijk lopen wij niet voor onze verantwoordelijkheid weg. Jij kunt niet kiezen met je een levering mee laat gaan. Wij bepalen dat, dan is het uiteraard ook onze verantwoordelijkheid. Als het dan misgaat, dan moeten wij dit uiteraard ook voor je oplossen. We zijn het compleet met je eens.

We willen graag met je meekijken naar een oplossing Nanette. Zou je daarom het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Jolien 30-05-2017 Via de website gekocht

De bestelling was helemaal goed en ik ben er heel blij mee. Op zondag niet thuis dus mandag nog een keer bezorgd

nick 30-05-2017 Via de website gekocht

fijne website met goede kwaliteit

goede service- snelle afhandeling .
Ik kreeg zelf deze site aangeraden door vrienden en ben 100 % tevreden met de kwaliteit van het artikel.

Simone 30-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Wat ze beloven maken ze waar. Binnen 24 een wasmachine geleverd, aangesloten en de oude meegenomen. Ben zeer tevreden!

caatje 30-05-2017 Via de website gekocht

Zondag levering is ideaal

Nieuwe (2e kans) navigatie besteld op zaterdagmiddag en werd zondag's geleverd, ideaal.
Ook volledige garantie op 2e kansproduct en was niets aan te zien.

Anne 30-05-2017 Via de website gekocht

Goede service levering wasmachine

Goede service. Bezorging binnen een dag, duidelijk wanneer precies geleverd wordt, goede hulp met opstellen van de wasmachine en gratis de oude afgevoerd. Top!

Stefan Panayotov 30-05-2017 Via de website gekocht

Amazing website!

The website is full of information and it is very intuitive. I can always find what I need. I always come back! :)

Lorenzo 30-05-2017 Via de website gekocht

Onvoldoende service

Voor 23.59 besteld op zondag bezorgd was wat er stond toen ik op zaterdag een samsung tv bestelde.. vervolgens heb ik hem nu dinsdag nog steeds niet.

Bij de whatsapp en mail functie staat binnen 30min een reactie en mail binnen 1 uur een reactie ik kreeg via whatsapp na 5uur een reactie en op mijn mail geen reactie!!! Klantenservice geeft als reactie ja.. excuses voor het ongemak.......

Beste Lorenzo,

We snappen dat je enorm teleurgesteld bent over de levering en de late reactie via de Whatsapp en e-mail. Ook wij balen hier erg van.

Door leveringsproblemen was het dit weekend erg druk op de klantenservice en dat is tot op heden nog niet helemaal opgelost. Dat zorgt ervoor dat je niet op tijd een reactie kan krijgen.

Wel willen wij ook graag met je meekijken voor een oplossing. Zou je hiervoor het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen? Dan kijken wij of er nog iets mogelijk is.

Met vriendelijk groeten,

Floor 30-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Vriendelijke berzorgers, super service voor wat betreft de tijd van bezorgen en het op de hoogte houden van de bezorgertijd.

Jojo 30-05-2017 Via de website gekocht

Goed product geleverd, prima prijs/kwaliteit verhouding. Keurig nette, beleefde bezorgers. Vooral ook erg tevreden over het op de hoogte houden van de bezorgtijden!!

Bas 30-05-2017 Via de website gekocht

Top service, top product!

Heb via mijn werk al goede ervaring met coolblue zakelijk, daarom ool voor de vandaag in huis service gekozen. Kwam op tijd, vriendelijke bezorger. Product werkt beter dan verwacht.

n/a 30-05-2017 Via de website gekocht

De glimlach was er zeker!

Goede communicatie over de bestelling, betaling en bezorging. Spontane bezorgers met humor en kennis van het apparaat.

Prima verkooporganisatie 29-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig geholpen!

Duidelijke omschrijving van aangeboden producten. Goede vergelijking aangeboden en heldere verklaring. Verder op een heel correcte wijze behandelt als klant. Prima want zo hoort het.

Martijn 29-05-2017 Via de website gekocht

Late bezorging, geen communicatie hierover

Coolblue wist op vrijdag al van leverproblemen, toch werd in alle communicatie stug volgehouden dat men de volgende dag zou leveren. Dit werd pas maandag ipv zaterdag. Ik zal niet snel meer een aankoop overwegen via coolblue.

Hey Martijn,

Onze excuses voor de vertraging in de levering van jouw bestelling. Goed om te zien dat het uiteindelijk maandag is afgeleverd. Maar, we zijn het met je eens, dit is natuurlijk erg laat.

Wij wisten helaas niet op voorhand dat er een vertraging zou plaatsvinden. Anders hadden wij de belofte op de website aangepast. De storing bij onze bezorgpartners zijn zaterdagochtend bij ons gemeld. Op dat moment hebben wij dit medegedeeld aan alle gedupeerde klanten.

Natuurlijk hopen we dat je in het vervolg weer voor ons kiest, maar we snappen het als je door jouw ervaring hier anders over denkt.

Bea 29-05-2017 Via de website gekocht

Een geweldige service

Alles is goed geregeld je hoef niet heel de dag verplicht thuis te wachten op de bezorgers .een half uur van te voren bellen ze je op en als de bezorgers er bijna zijn krijg je een sms .top service

Hubertus 29-05-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd bij Coolblue. Goed geregeld

Goed geregeld zoals altijd. Enig minpuntje is dat ik de tablet bestelde op Hemelvaartsdag met als belofte vandaag besteld, morgen in huis. maar het was een feestdag dus dat ging niet door. Werd tijdenbestelproces wel netjes gemeld. Verder alles prima in orde.

Colin 29-05-2017 Via de website gekocht

Beschadeging

Het product lijkt gebruikt, wel reactie via WA en afwachten hoe het opgelost wordt. Geheel of onderdeel omruilen. Een tomtom waarvan het lak van materiaal af is niet correct en een bon voor 10 euro niet de oplossing. Wel snelle reactie

Hey Colin,

Wat vervelend dat jouw TomTom gebruikt lijkt te zijn! Heb je inmiddels al een oplossing gekregen? Zo niet, zou je dan het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen? Kijken wij graag met je mee.

Dajenne Siersema 29-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, kwaliteit, vriendelijk en snelle levering

Mooie website, overzichtelijk en ben ontzettend blij met het product dat ik heb besteld. Zou zeker weer een artikel bestellen. Een fijn bedrijf.

frank darthuizen 29-05-2017 Via de website gekocht

mijn aankoop gedaan bij coolblue prima service

ik heb gekozen voor cool blue om hun site klantvriendelijkheid uitstekende service ook na de aankoop een prima klantenservice

F Timp uit Bodegraven 29-05-2017 Via de website gekocht

Logistieke bende en slechte communicatie daarover

Op vrijdag via website een 4-tal producten gelijktijdig besteld (grote order). Website garandeert een 'glimlach' en bezorgt de dag erna. Gedurende de dag ontvang ik twee mails (schijnbaar is de order intern in tweeën gesplitst). Ik ontvang vervolgens ook 2 track en trace codes. Zaterdag komt er maar de helft via de post. Waar de andere helft is? Geen idee. Gebeld met CoolBlue: problemen gehad, wordt helaas pas maandag. Snelle levering is ook geen optie meer. Wel een waardebon van EUR 10 gekregen (zat ik niet echt op te wachten). Hang ik op, heb ik een half uur later mailtje dat de bestelling zondag komt! Erg misleidend, want track en trace PostNL geeft inmiddels aan: wordt maandagochtend. Maandag ook weer gezorgd dat er iemand thuis is, komt die PostNL vervolgens niet opdagen! Nu geeft PostNL aan dat het dinsdag wordt... Kortom: welke glimlach CoolBlue? Ik denk niet of de kans groot is dat ik mijn (beperkt houdbare) waardebon van EUR 10 snel ga verzilveren..

Beste meneer Timp,

Allereerst onze excuse voor de vertraging van jouw bestelling. Dit is en blijft enorm vervelend. Wij zien het liever ook anders. De bestelling is niet handmatig geplitst. Dit is automatisch gedaan aangezien het uit 2 verschillende magazijnen moet komen. De eerste is afgeleverd, de 2e levering helaas nog niet. PostNL heeft aangegeven dat er door een storing een boel pakketten niet geleverd konden worden. Hier zat helaas ook jouw 2e levering bij. We zien inmiddels staan dat het gepland stond op vandaag. Maar als we het goed zien, dan is dat tot op heden nog niet gebeurd. We hebben een postonderzoek opgestart om te achterhalen wat er nu precies aan de hand is en wanneer je het wel mag verwachten. We hopen je zo snel mogelijk te voorzien van meer informatie.

Hennie 29-05-2017 Via de website gekocht

Supper

Duidelijke site en snelle levering al verschillende keren bij Coolblue besteld
Ook de klantenservice is uiterst behulpzaam

Samsung tv 40 inch 29-05-2017 Via de website gekocht

Goed mee gedacht met wensen !

Op zondag avond begaf de tv het ineens.
Op de site van Coolblue terechtgekomen en bestelling geplaatst.
Volgende ochtend kon deze afgehaald worden in de winkel in
Rotterdam. De medewerker aldaar raadde een andere (goedkopere)
aan omdat deze tv beter bij de kijk omstandigheden past. Met de mogelijkheid om proef te kijken en zonodig te ruilen.
En gelijk had hij, prima mee gedacht !!

Jan 29-05-2017 Via de website gekocht

Snel besteld, snel bezorgd! Prima service.

Bij navraag of het artikel nog voorradig was, meteen via de medewerker dit besteld. Bestelling was in no time geregeld. Daags erna meteen geleverd.

Joey Dutch 29-05-2017 Via de website gekocht

Flawless service - again!

Goeie productomschrijving - met voordelen én beperkingen van product ten opzichte van andere producten. Op tijd bezorgd bij ophaalpunt - in combi met aflever-alert van PostNL, had ik dus binnen 14 uur na bestellen product thuis geïnstalleerd - perfect!

Karen van Eekelen 29-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Coolblue levert supersnel en goed! Vrijdag 's middags wasmachine besteld en zaterdagochtend stond de nieuwe wasmachine al op zijn plekje (zolder! En dat met 31 graden!!) Oude wasmachine netjes afgekoppeld en meegenomen en nieuwe machine meteen ook aangesloten. Netjes uitleg gekregen over de nieuwe machine en ook nog even getest of de machine het goed deed. In één woord; geweldig! Hier word je blij van!

Frank 29-05-2017 Via de website gekocht

Flexibel en goede begeleiding van keuzeproces

De medewerkers zijn altijd super behulpzaam. Ze willen je gewoon helpen. Dat stralen ze uit. En lukt ze ook vrij aardig. Waardoor net dat laatste zetje in je keuze proces de goede kant op gegeven wordt.

Joris 29-05-2017 Via de website gekocht

Supersnel Bezorgd!

Ik heb een JBL charge 3 boxje besteld. Ik bestelde het pakketje op vrijdag en het kwam al op zaterdagochtend binnen. Het boxje bevalt ook zeer goed en ik zal zeker vaker elektronica bij coolblue bestellen!

Laura 29-05-2017 Via de website gekocht

Slechte bezorgingdienst

Het stond op de site dat koelkast binnen gezet word en uitgepakt. Dat is niet gebeurd meneer de bezorger wou die voor me deur zetten omdat die niet binnen paste kwam 1 cm te kort. Ik had die zelf moeten uitpakken en binnen zetten.

Beste Laura,

Wat vervelend dat je de koelkast nu uiteindelijk zelf hebt moeten uitpakken en naar binnen hebt moeten dragen. We snappen dat dit zeer lastig is als je wel op deze service hebt gerekend.

Het is wel zo dat als de bezorger niet kan garanderen dat het toestel schadevrij naar binnen kan komen, dat hij dit dan ook niet zal doen. Dat blijft vervelend, maar is wel wat hen is opgedragen. Natuurlijk kijken we inhoudelijk ook graag met je verder. Zou je hiervoor het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Evert Mekking 29-05-2017 Via de website gekocht

Eindelijk een webwinkel die meer doet dan wat ze beloofd.

Helaas voor de lokale ondernemer hoef je sinds dat CoolBlue er is niet vaak meer naar "de stad". Enorme diversiteit in producten, perfecte service en supersnelle levering tegen een sterk concurrerende prijs.
Waarom zou je dan de deur nog uitgaan?

san 29-05-2017 Via de website gekocht

hulde voor de snelle levering

Als je de dag voor Hemelvaart toch besluit je laptop te bestellen, is het wel heel fijn dat je tegen een kleine financiële vergoeding, 's avonds nog op je nieuwe aanwinst kunt werken! Alles voor een glimlach; Coolbleu & Dynalogic, het is jullie gelukt ;-)

3 dagen te laat 29-05-2017 Via de website gekocht

Niet de beloofde "volgende dag" service

Coolblue is erg goed, maar wordt nu langzaam minder.
De "volgende dag"service was wel beloofd.
Vrijdag de ORDERBEVESTIGING om 12:00u gekregen: Je kunt je bestelling morgen, zaterdag 27 mei 2017, na 08.30 uur ophalen bij je gekozen PostNL ophaalpunt.
Vandaag 29 mei om 17:00u is het nog steeds niet gearriveerd.
Ik zou Coolblue adviseren met 'n ander in zee te gaan.
PostNL zegt: morgen maar tijdvak onbekend

Beste meneer/mevrouw,

Onze oprechte excuses voor de verlate levering. Dat is niet waar wij voor staan. Het kan gebeuren maar dan lossen wij het natuurlijk graag voor je op. Zou je hiervoor het ordernummer van de bestelling naar het volgende e-mailadres kunnen toesturen: geenglimlach@coolblue.nl Dan kijken wij graag met je mee.

OF 29-05-2017 Via de website gekocht

slechte service!

Mijn bestelling (airco!) van vrijdag 26 mei is nog steeds niet op afleveradres aangekomen. Ondertussen al 4 x gebeld met Coolblue met een gemiddelde wachttijd van 20 minuten.....voordat je iemand aan de telefoon krijgt die van niets weet en je dus ook niet verder kan helpen!

Beste meneer/mevrouw.

Altijd vervelend als een bestelling niet is op tijd is afgeleverd. Door drukte waren onze telefoonlijnen inderdaad met een lange wachttijd te bereiken. Dat en dat de bestelling is vertraagd is natuurlijk iets wat je niet van ons mag verwachten en hier bieden we dan ook onze oprechte excuses voor aan.

Natuurlijk willen wij met je meekijken naar de bestelling. Zou je hiervoor het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Lvandenbeld 29-05-2017 Via de website gekocht

Super geweldige service!!!

Ik heb gekozen voor deze shop omdat ik getipt was door een kennis!
Deze shop is duidelijk en overzichtelijk. Je word supergoed op de hoogte gehouden via E-mail en sms: van bestelling tot bezorging!
s'middags besteld en de volgende dag al bezorgd!
Een 10+ voor de bezorgers!!
Binnen 10 minuten stond mijn wasmachine op zijn plaats en mijn oude machine ook weer retour genomen. Echt super!!!

Ineke 29-05-2017 Via de website gekocht

Een prettige, vriendelijke ervaring!

Duidelijke website, snelle levering en de wasmachine was in no time vervangen en geplaatst door de bezorgers (en wij waren nr 16 van die dag en daar was niets van te merken). Top!

Reine 29-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb 's avonds een wasmachine besteld en de volgende dag werd hij al geleverd. de bestelling wergpd precies geleverd op het aangegeven moment. De wasmachine werd geplaatst door 2 uiterst vriendelijke medewerkers. De oude machine werd meegenomen.
Kortom, een prima service.

Wouter 29-05-2017 Via de website gekocht

Slechte bezorging geen informatie van bedrijf

Normaal gesproken heel erg tevreden over coolblue. Nooit klachten gehad en de problemen die ik had werden heel snel, duidelijk en netjes opgelost.
Dat is nu alleen niet het verhaal.
Afgelopen donderdag 25/5 een bestelling geplaatst.
Nog steeds niet binnen. De enige manier hoe ik aan informatie kom is de irritante klant spelen. Elke dag meerdere malen contact zoeken. Want ik krijg 0 informatie. Elke dag dat ik contact zoek wordt beloofd volgende dag komt de bestelling binnen. 4 dagen later nog niks.
Net(29-5) weer gebeld. Werd er verteld je bestelling komt morgen binnen. Mailtje gekregen van de bezorger. Toch niet morgen maar woensdag pas.

Het is dus nog maar even afwachten hoelang het voor 23.59 besteld, morgen in huis beleid nog duurt

Afwachtend op mijn bestelling

Beste Wouter,

Wat ontzettend vervelend dat je nog steeds geen bestelling binnen hebt gekregen! Hiervoor onze oprechte excuses, dat is niet wat je mag verwachten en we snappen dat dit erg teleurstellend is. Natuurlijk willen we graag met je meekijken of er iets is wat we er nog aan kunnen doen.

We hebben begrepen dat je al contact met de klantenservice hebt gehad. Desondanks willen we met je meekijken natuurlijk. Zou je het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen? Dan willen kijken of er nog mogelijkheden zijn.

Richard 29-05-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

Lekker overzichtelijke shop die zeer gebruiksvriendelijk is. Na het bestellen van de Amerikaanse LG koelkast, was het werkelijk tot op de minuut nauwkeurig geregeld.
2 keurige medewerkers hebben de koelkast geweldig netjes ook nog eens op zijn plek gezet en het oude beestje van ons weer retour genomen.

Kevin 29-05-2017 Via de website gekocht

Het kan niet cooler dan Coolblue!

Toen ik voor de eerste keer iets bestelde bij jullie had ik er een heel positief gevoel over aangezien ik alleen maar positieve opmerkingen over jullie heb gehoord. Vanaf het moment dat ik mijn eerste product had besteld had ik al in mezelf bedacht dat ik vaker bij jullie ga bestellen en ik jullie vast kant wordt. Snelle levering, garantie, makkelijk retourneren. Ik zou het niet anders willen zeg als: "Het kan niet cooler dan Coolblue!".

Danny 29-05-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Fijne service!

Waar een ander bedrijf moeilijk doet over retourneren, doet Coolblue het met gemak. Na een paar weken heb ik gebruik gemaakt van de 30 dagen bedenktijd. Mijn HP laptop (en accessoires) heb ik ingeruild voor een MacBook Air mèt verzekering. In de winkel werd ik klantvriendelijk ontvangen door medewerkers die voor mij een nummertje trokken. Fijn dat je persoonlijk contact hebt. In andere winkels heb je dat echt weinig tot amper en moet je zelf op zoek naar een medewerker. Hierin maakt Coolblue een groot verschil naar mijn mening.

Kortom: Mijn HP laptop, verzekering en accessoires zijn zonder problemen retour genomen door een medewerker. Er werd nergens moeilijk over gedaan! Fijn!