Deze score is berekend op basis van 2181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fedze As van Ouds 03-11-2016 Via de website gekocht

zanussi wasmachine

Eenvoudige bediening en redelijk veel opties maken dat ik deze wasmachine desgevraagd aanbevelen. Spreekt voor zich dat de was er lekker schoon uitkomt.

Pluspunten

• zeer snelle levering
  • zeer beleefde bezorgers

Derya 03-11-2016 Via de website gekocht

super

Zondag middag besteld. Maandag ochtend stond mijn vaatwasser met 2 vriendelijke bezorgers voor mn deur. dat ging supersnel! wat ik helemaal niet zo snel verwachtte. Tot in de keuken geplaatst en gemonteerd. Prijs en kwaliteit zeer tevreden dan vele andere verkopers. hartsikke bedankt cool blue! Volgende keer hopelijk weer bij jullie te bestellen.

Pluspunten

• Snel
  • Goede prijsverhouding

Fran 02-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, keurig afgeleverd.

Snelle levering en het product wordt keurig op de plek neergezet. Ze hebben zelfs vaatwasser aangesloten op kraan zonder extra kosten. Verpakkingsmateriaal keurig meegenomen. Aardige jongens. Nog bedankt Ricardo en collega

Pluspunten

• Snelle levering
  • Keurig uitgepakt en aangesloten
  • Goede prijs

Kevin 02-11-2016 Via de website gekocht

Goede service!

gekozen wegens onenigheid met de wehkamp, en heerlijk wat een service. Super vriendelijk te woord gestaan vooraf aan de telefoon, en de bezorgers waren ook super vriendelijk!

Pluspunten

• Goede service
  • Goede prijs

Minpunten

• Vooraf geen bezorgtijd kunnen kiezen

Jak 02-11-2016 Via de website gekocht

Geweldige webwinkel, zeker voor mij als 'plattelander'.

Coolblue verrast je steeds door snelle levering en perfecte service. Tot nu toe 1 huishoudelijk apparaat gehad wat defect was maar in een oogwenk werd omgeruild.

Pluspunten

• Overzichtelijke webwinkel
  • Prima en snelle afwerking bestelling/ betaling.
  • Zeer goede service

Bart 02-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine coolblue

Makkelijk te bestellen op de website, geen overbodige aanbiedingen die je moet klikken voor het betalen.
Een dag later is de wasmachine thuis bezorgd!

Pluspunten

• SMS en e-mail over levertijd
  • Oude wasmachine wordt meegenomen
  • Het 1e spoelprogramma werd gedraaid bij levering

Eric 02-11-2016 Via de website gekocht

Super service bij Coolblue

Webshop is helder, overzichtelijk en goed leesbaar. De zoekcriteria leiden je heel snel naar een selectie., waarna je op de details verder kunt gaan kijken.
Ik heb een aantal malen telefonisch contact opgenomen. Een helder en kort keuzemenu en, heel belangrijk, vrijwel direct iemand aan de lijn. Steeds hulpvaardig, vriendelijk en met voldoende kennis van zaken om alle vragen te kunnen beantwoorden.
Levering de volgende dag. Amerikaanse koelkast wordt zonder meer tot in de keuken geleverd, zonder voorafgaand moeilijk gedoe of extra afspraken. Verpakking keurig afgevoerd evenals de oude koelkast. Bezorgtijd werd in een tijdvak van een uur aangegeven. Niet zoals vaak voorkomt een dag of halve dag.

Pluspunten

• ruim assortiment
  • super service
  • telefonische bereikbaarheid
  • werving en plaatsing apparaat in keuken

Patrick 02-11-2016 Via de website gekocht

De winkel van EY Entrepeneur of the year 2016

In mijn beleving het webshoppen zoals het is bedoeld: gebruiksvriendelijk/makkelijk, overzichtelijk, betrouwbaar, snelle en correcte levering, transparant.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Overzichtelijk
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snelle levering, zoals beloofd

Minpunten

• Prijs zou iets scherper mogen,
  • maar kwaliteit van de koperservaring
  • heeft ook z'n prijs...

Claudia 02-11-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Geen verzendkosten, top! Verder ruim aanbod van producten en scherpe prijzen

Agnes 02-11-2016 Via de website gekocht

aanbevelenswaard

Coolblue komt zijn beloften na. 's avonds besteld, vóór 12 u 's middags geleverd ! En indien er onverhoopt iets misgaat met het geleverde stuks is er een na-verkoopdienst die heel goed werk levert.

Marjan 02-11-2016 Via de website gekocht

Goede ervaring

Fijne en duidelijke website. Telefonisch zijn ze goed bereikbaar voor vragen en of opmerkingen.
Goede afhandeling en snelle service

Wilma 02-11-2016 Via de website gekocht

Aanschaf vriezer

Het is een gebruiksvriendelijke site, duidelijk en helder. De levering is ook top! Je kan de chauffeur met jou product volgen dus je kan bijna voorspellen wanneer hij voor de deur staat! Voor een eventuele volgende aanschaf ga ik zeker eerst weer bij Coolblue kijken.

Betsie 02-11-2016 Via de website gekocht

BdB

Prima store. Na bestelling alles goed geregeld, zoals beloofd. Keurige aflevering, correcte behandeling. Zeer tevreden

Pluspunten

• status bestelling
  • aflevering

Ineke 01-11-2016 Via de website gekocht

echt razend snel in huis!

En dan houdt je printer er definitief mee op terwijl je eigenlijk niet zonder kunt. Dus via het goede keuze menu een nieuwe uitgezocht. Met de "overnight" service kon ik de volgende dag (en dat was een zondag!!) weer verder.

Pluspunten

• selectiehulp
  • prijs
  • snelle levering

Karin 01-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling wordt snel en netjes afgeleverd . Via mijn account wasmachine besteld voor mijn moeder en afgeleverd op haar adres. Monteurs hebben droger na plaatsing wasmachine weer er netjes bovenop gezet. De wasmachine zelfs het nodige programma laten draaien bij eerste gebruik.

een tevreden klant 01-11-2016 Via de website gekocht

wasmachine gekocht

Al eerder iets bij Coolblue besteld wat goed beviel, en ook op aanraden van een collega heb ik bij Coolblue besteld. Snelle bezorging: via email krijg je de dag voor
levering bericht in welk tijdsbestek de wasmachine komt. Een half uur voor levering een sms´je
en vervolgens een kwartier voor aankomst een telefoontje. Goede prijs/kwaliteits-verhouding,
en bovendien dus uitstekende service: ook de oude wasmachine werd van 2 hoog naar beneden gehaald, de nieuwe op zijn plek gezet + aangesloten dit alles door aardige, vriendelijke jongens.
Kortom zeer tevreden, Coolblue is een aanrader.

Paul 01-11-2016 In de winkel gekocht
Wilrijk

Gewoon goed

Behulpzaam en vriendelijk personeel
Goede website
Snelle en correcte leveringen
Geen discussies over garantie gevallen

Pluspunten

• Veel keus

Nele 01-11-2016 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijk

Zeer tevreden over 'Cool Blue'. Gebruiksvriendelijke website (met uitvoerige info) en snelle, correcte levering.

Pluspunten

• snel
  • gebruiksvriendelijk
  • duidelijk
  • correct

Corine 01-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Een enthousiaste zaak die zeer klant service gericht is. De manier hoe je al klant benaderd wordt( humour) kan ik erg waarderen! Ook een product uitzoeken wordt door de vele filters extra makkelijk gemaakt. Top zaak.

Pluspunten

• Klantgericht
  • Veel keuze
  • Makkelijk kiezen door filteropties's

Marie-Paule 01-11-2016 In de winkel gekocht
Denen 165 Lochristi

Samsung Galaxy J5

De shop is zeer klantvriendelijk en overzichtelijk. De hulpverlening is correct, bij het aanschaffen van dit product werd na vraag alles opgestart, ik stapte naar huis met een toestel dat gebruiksklaar was. Dit kan niet als je on-line koopt. Op alle vragen werd correct en vriendelijk geantwoord.

Lieven V. 01-11-2016 Via de website gekocht

Goede online shop met snelle bediening van de klant en goede klantenservice. Daarnaast is de levering van producten meer dan in orde. Ondertussen heb ik al een paar producten aan huis laten leveren en heb ik nog geen enkel probleem ondervonden. De producten worden met een glimlach en met zorg aan huis geleverd.

Pluspunten

• Snelle en ongeschonden leveringen
  • klantvriendelijk
  • kwaliteitsvolle producten

Ruud 01-11-2016 Via de website gekocht

Levering Siemens magnetron

Op zaterdag stad en land afgereden moest overval besteld worden. Had van een collega gehoord kijk is bij Coolblue. Gedaan op zaterdagavond en op zondag al geleverd echt top.

Sander Reijnders 01-11-2016 Via de website gekocht

Precies wat ik had verwacht.

In het verleden heb ik eerder twee laptops in mijn bezit gehad met het doel om ermee te gamen.
Helaas waren de specificaties niet geweldig waardoor bijna niks soepel draaide.
Dankzij Coolblue is het ontzettend makkelijk om voor een zelfbesloten budget een assortiment laptops met elkaar te vergelijken.
Ze hebben duidelijk de moeite genomen om de specificaties perfect neer te zetten zodat laptops vergelijken vrijwel nergens zó makkelijk gaat.
Na een uur mijn ogen uitgekeken te hebben op alle laptops had ik mijn keuze gemaakt, betaald en de track-en-trace pagina open.
De volgende dag had ik mijn laptop al binnen, en startklaar gemaakt en het is precies wat ik wilde.
Ik geniet nu elke keer als ik een spel draai, naar de hoek van mijn beeldscherm kijk en daar 125FPS zie staan!

Pluspunten

• Supersnelle levering (precies op tijd)
  • Specificaties zijn overzichtelijk
  • Zeer goede klantenservivce
  • Je krijgt precies wat je ziet.

Achtje 31-10-2016 Via de website gekocht

Goede service en vriendelijke behandeling

Donderdagmiddag besteld vrijdag voor half tien geleverd. Tussentijds hoor je wanneer ze precies komen, zodat je maar even thuis hoeft te zijn voor de bezorging. De bezorgers waren super vriendelijk en behulpzaam. Hier gaan we vaker iets kopen.

Pluspunten

• Snel
  • Vriendelijk
  • Behulpzaam

Barbara 31-10-2016 Via de website gekocht

top winkel

De prijs kwaliteit verhouding is prima, een supersnelle levering, zelf op zondag.
Daarnaast is de website duidelijk en de betaling gaat ook snel.

Pluspunten

• prijs
  • snelle levering

PIP 31-10-2016 Via de website gekocht

Goede omschrijving van artikelen. Snelle levering. Heldere taal. Creatieve, humorvolle benadering van de klant.

B. de B. 31-10-2016 Via de website gekocht

B. V. de B.

Ed 31-10-2016 Via de website gekocht

Ed Hilhorst

2 x al artikelen bij Cool Blue besteld, zeer snelle levering, goed en netjes verpakt en voorzien van duidelijke handleidingen. Klasse!

Arnie 31-10-2016 Via de website gekocht

Verkeerd product geleverd, negatieve review geblokkeerd

Het zijn allemaal populaire jongens die hier werken, maar dit is wat anders dan goede service en een goed product leveren. In mijn geval stond er verkeerde software op mijn computer. Heeft mij wekenlang elende opgeleverd. Slechte reviews worden geweerd van de CoolBlue site.

Officiele reactie van Coolblue 31-10-2016

Beste Arnie,

Wat balen dat je er zo over denkt. We zijn inderdaad op de hoogte van de situatie en vinden het dan ook erg vervelend. Wel is er aangeboden om dit voor u op te lossen, echter hebben we nog geen reactie ontvangen via Whatsapp.
Heeft u ons laatste bericht nog wel ontvangen? Zo niet, dan zouden we u willen vragen om ons nog eens een bericht te sturen en dan helpen we u direct verder!

Peter & Karina 31-10-2016 Via de website gekocht

Online dingen kopen doe je best bij een correcte partner ...

Wij ontdekten Coolblue, kochten er ons fototoestel, lenzen, koffietoestel, en alles werd correct en met de meeste zorg supersnel aan huis gebracht. Je vind er zowat alles en als klant wordt er echt voor je gezorgd. Wij houden van de website die onverbloemd juiste info geeft van de dingen die ze je aanbieden en de vlotte transparante service die volgt. Tuurlijk zijn we niet onbezonnen aan 'internetshoppen' begonnen maar in de kortste keren voelden we ons bij Coolblue thuis !
Peter & Karina

Pluspunten

• Uitgebreide overzichtelijke website
  • Je kan je bestelling heel nauwkeurig volgen
  • Coolbluefilmpjes met handige heldere uitleg

Minpunten

• Eenwinkel in 'het Leuvense' zou niet misstaan !

Carla 31-10-2016 Via de website gekocht

Snel.

Ze doen wat ze beloven, hebben een grote keus en leveren snel en correct. Aanbeveling voor iedereen die veel online inkoopt.

Pluspunten

• Snel

Linda 30-10-2016 Via de website gekocht

Sledestofzuiger

Dyson DC33c allergie sledestofzuiger gekocht met een inhoud van 2 liter, dit is nuttig met huisdieren. Heb hem pas in huis en ben best tevreden, heb ook de steekstofzuiger van Dyson DC 62 die zeker niet in de vergeethoek belandt, nuttig voor trappen, boven te werken, kruimeldief, stof afdoen en daar past het kleine roterende borsteltje wel op.

Pluspunten

• Vlugge levering
  • Goed product

Minpunten

• Dyson borsteltjes niet onderling compatibel

Elisabeth 30-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Gebruiksvriendelijke site met mogelijkheid tot vergelijken. Snelle levering binnen aangegeven tijdsslot van 1u en belletje half uur tevoren waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te zijn. Aansluitservice vd wasmachine deskundig in orde, oude nemen ze mee, gewoon alles compleet verzorgd!

Pluspunten

• alles in 1 service
  • snelle levering

Jurjen 30-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine gebracht, aangesloten, en oude verwijderd. Super!

Coolblue was voor onze wasmachine de goedkoopste, samen met Mediamarkt. Maar bij Coolblue zat de service van het brengen (op zolder), aansluiten, en het weghalen van de oude wasmachine (van zolder) bij de koop in. En dat hebben ze geweldig gedaan. Zaterdag ging onze oude machine stuk, en maandag hadden we een nieuwe via Coolblue. En wat voor één!

Daarnaast was de website erg duidelijk: we konden gemakkelijk en inzichtelijk vergelijken tussen de producten. Dat scheelde een hoop tijd.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goede breng- en ophaalservice
  • gemakkelijk en inzichtelijk vergelijken
  • Snel (volgende werkdag in huis)

Rianne 30-10-2016 Via de website gekocht

Super Snel!

Super snel en goede levering!! Coolbleu heeft een groot assortiment en komen na wat ze zeggen. Ik zou cool bleu zeker aanraden, ik ben inmiddels vast klant:)

jurgen ren 30-10-2016 Via de website gekocht

Goede online winkel

Zocht een leuk spel voor mijn ps4.
Coolblue had hem op voorraad,en hij was ook nog eens in de aanbieding.
Supersnelle levering waardoor ik dag erna gelijk kon gamen.
Super!

Pluspunten

• zeer snelle levering
  • prijs
  • gemak bij bestellen
  • betrouwbaar

Martje 30-10-2016 Via de website gekocht

Gewoon perfect!

Ik heb al vaker iets gekocht bij Coolblue. Waarom? Zij hebben een gebruiksvriendelijke webwinkel; een bestelling plaatsen is zo simpel. Betaling gaat veilig, aflevering door de gebruikelijke chauffeur en de artikelen zijn tot nu toe in perfecte staat ontvangen. Wat wil een klant nog meer???

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snel
  • Aflevering door gebruikelijke transporteur

Natasja 30-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare webshop

Goede productinformatie, snelle levering, bij vragen snel antwoord. Je kan Door middel van de keuze Hulp makkelijk het beste product wat bij jou past kiezen

Pluspunten

• productinformatie
  • levering

Minpunten

• niets

BN 30-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte service bij aanschaf wasmachine

Levering volgens afspraak. Half uur van te voren een SMS en kwartier van te voren een telefoontje dat ze er aan komen.
Keurige nette jonge mannen die eerst handje geven en zich voorstellen.
Wasmachine 1 hoog geinstallerd en oude wasmachine retour genomen.
Zeer tevreden over de service. Product moet eerst nog vaker dienst doen alvorens daar iets over te kunnen melden. Wasmachine is wel zo goed als geruisloos.

C. Krol 30-10-2016 Via de website gekocht

Mevr.

Betrouwbare shop, correcte aflevering van artikel.
Komen afspraken die gemaakt werden via mail goed na. Beleefde bezorgers die alles netjes geplaatst en aangesloten hebben.

Jérôme 30-10-2016 Via de website gekocht

Gewoon een fijne webwinkel

Altijd een zeer ruime keuzemogelijkheid, uitgebreide en duidelijke specificaties, en ook altijd de plussen en minnen van een product eerlijk en open benoemd, zodat je een goede afweging/keuze kunt maken.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Duidelijke productspecificaties

Ed 30-10-2016 Via de website gekocht

E.JvdL

Ruim aanbod met goede omschrijving Makkelijk bestellen en snelle levering Vandaag besteld morgen al in huis

Wouter 29-10-2016 Via de website gekocht

Slecht heel erg slecht!
Ik heb gister iets besteld wat vandaag in huis zou moeten zijn, vervolgens word de afspraak verzet na maandag. Ik koos voor coolbleu van wegen de snelle bezorging niks is minder waar slechte zaak dit !

Minpunten

• Bezorging
  • Oplossing
Officiele reactie van Coolblue 30-10-2016

Beste Wouter,

Vervelend om te horen dat uw pakket niet op de afgesproken dag is geleverd. Dit is uiteraard niet wat u van ons kunt verwachten en wij willen onze oprechte excuses aanbieden. Omdat wij ook graag willen weten wat de reden van de vertraging is en natuurlijk wanneer u het pakket kunt verwachten, willen wij u vragen om uw ordernummer te e-mailen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw pakket zo snel mogelijk geleverd wordt. Alvast bedankt.

Atty de Vries 29-10-2016 Via de website gekocht

Cool Blue

Ik vind Cool Blue heel erg goed om de snelle levering, de goede service en de fijne medewerkers in de winkel. Het bestellen en betalen is gemakkelijk en vertrouwd. Ik heb mijn product op de website gekocht en geruild in de winkel te Groningen.

Irma 29-10-2016 Via de website gekocht

Eindelijk

Eindelijk een bedrijf dat doet wat zij beloven. Lukt er iets niet? Zij helpen je graag! Meest verrassend dat je een keuze kunt maken tussen wel of geen wachtmuziek. Heerlijk die stilte....

Karin 29-10-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Goede service!

De winkel is goed ingericht en er is veel personeel aanwezig wat deze winkel zo'n persoonlijk karakter geeft. We werden binnen enkele minuten geholpen met onze vragen over een laptop. De medewerker heeft goed naar onze wensen geluisterd en op basis daarvan hebben we een aantal modellen doorgenomen die geschikt voor ons waren. De medewerker wist precies waar hij het over had en probeerde ons niets aan te smeren. Uiteindelijk hebben we drie kwartier gepraat over de mogelijkheden en hebben we naar ons gevoel de juiste beslissing gemaakt. Echt top, ook al eens eerder een headset hier gekocht die eens kapot gegaan is. Voor garantie hoefde ik niet eens de bon mee naar de winkel te nemen en ik ontving binnen 2 dagen een nieuwe headset. Naast deze headset kopen we eigenlijk al onze elektronische producten bij Coolblue Enige minpuntje is dat je geen korting kan bedingen (al aardig wat producten hier gekocht en zeer loyale klant) aangezien het een groot concern is, dit is namelijk bij de lokale bedrijfjes wel mogelijk. Daarnaast zijn niet alle producten op voorraad aangezien het van oorsprong een online webshop is. Al met al toch dik tevreden en verdient Coolblue een prachtige 9!

Pluspunten

• Super klantvriendelijk
  • Proberen niets aan te smeren
  • Geen gezeik met garantie
  • Personeel weet waar ze over praat
  • Groot aanbod

Minpunten

• Geen korting te bedingen
  • Niet alle producten direct in winkel aanwezig

CAROJORAN 29-10-2016 Via de website gekocht

KOMT BELOFTES NA!

Snelle, verzorgde levering
Komt beloftes na
Leuke site
Nuttige, te vertrouwen reviews en andere nuttige info bij artikelen

Pluspunten

• SNELLE LEVERING
  • VERZORGD
  • BETROUWBAAR

Minpunten

• Betaling na levering niet mogelijk

GraceJoy 29-10-2016 Via de website gekocht

Fenomenaal de allerbeste

Het concept van Coolblue is fenomenaal. Een grote diversiteit in produkten. Groot...en toch zeer goed bereikbaar voor de klant. De mogelijkheid om te appen is ideaal. Totaal geen problemen om artikelen om te ruilen. Eigen bezorgdienst is zeer klantvriendelijk.

Pluspunten

• Grote diversiteit aan artikelen
  • Prijzen
  • Bereikbaarheid
  • Eigen bezorgdienst voor grote produkten

Minpunten

• Gebruikmaking van externe bezorgpartner

Kerstbob 29-10-2016 Via de website gekocht

Kerstbob

Voor het kopen bij een webshop is belangrijk : inzicht in de kwaliteit van het product, de betrouwbaarheid van de webshop, de aflevering en de retour-voorwaarden.
Op al deze punten ben ik zeer tevreden over Coolblue. Vooral de logistiek inclusief retour mogelijkheden en voorwaarden, zijn perfect.

Pluspunten

• Informatie over product
  • Retourmogelijkheden en voorwaarden
  • Logistiek aflevering

Minpunten

• Meestal iets duurder dan sommige concurrenten

Linda 29-10-2016 Via de website gekocht

Super snel

Gekozen omdat hier mijn nieuwe pannenset het goedkoopst was. En al ervaring met verschillende coolblue shops altijd snelle levering!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkope merkproducten