Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mark 10-10-2016 Via de website gekocht

Droger supersnel bezorgd

Op vrijdag om 1800 een nieuwe droger bestellen en op zaterdag voor 1100 al was aan het drogen! Goede communicatie over het bezorgmoment! Voor wat betreft service en communicatie zeer aan te raden. Ook een goede droger trouwens....

Pluspunten

• Service
  • Communicatie
  • Snelheid

JaSteef 10-10-2016 Via de website gekocht

Wat een superservice van twee super snelle gasten.

'S avonds laat besteld. Volgende ochtend een smsje en tegen bezorgingstijd een vriendelijk belletje van de bezorgers. Ruim op tijd bij mij voor de deur. De oude wasmachine was zo van zolder naar beneden en de nieuwe wasmachine was nog sneller boven. Even aansluiten en klaar. Deze twee bezorgers werkten echt heel goed samen. Via kieskeurig kwam ik op deze wasmachine en site uit. Een goed en vooral zuinige machine voor een hele zuinige prijs bij Coolblue. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering
  • Vriendelijke bezorging.

Minpunten

• Kan niets verzinnen

ben 10-10-2016 Via de website gekocht

goed en snel

Goede service en snelle levering.doen wat beloofd.prijs kwaliteit verhouding is goed ben heel tevreden.

Mario 10-10-2016 Via de website gekocht

Altijd een correcte en vlugge en vooral vriendelijke afhandeling van uw aankopen. Enorm veel support en duidelijke filmpjes met de nodige uitleg. Hier vind je altijd wel wat je zoekt en ben je perfect geholpen.

Pluspunten

• meestal binnen 24 u in huis
  • correct verpakt, geen beschadigingen
  • duidelijke uitleg op de site
  • en vooral in mensentaal

Minpunten

• nog geen gevonden

SharonV 10-10-2016 Via de website gekocht

Stoomgenerator

Coolblue is heeft een snelle en zeer nette service. Ik vind het een ontzettend positief bedrijf. De site is overzichtelijk en komt zeer betrouwbaar over

Pluspunten

• Service
  • Assortiment

Geert-Jan 10-10-2016 Via de website gekocht

Beste prijs, afspraken/beloften worden nagekomen

Beloofd werd "voor 23:59 besteld de volgende dag in huis" klopte helemaal! Alles verliep zoals beloofd en vriendelijkheid en stiptheid van de bezorgers was uut de kunst.

Angelique 10-10-2016 Via de website gekocht

Condensdroger

Het produkt is makkelijk te bestellen en te betalen.
Goede service en vriendelijk personeel.
Nemen de oude apparaat mee en ook de verpakking.

Tijhuis 10-10-2016 Via de website gekocht

Retour nemen niet gelukt.

De wasmachine staat op de 1e etage. Naar boven brengen ging goed. Onze oude Miele bleek voor de transporteurs te zwaar. Deze is in januari nog door 2 verhuizers naar boven gebracht. Als er beperkingen zijn met de inname zou dit duidelijker vermeld dienen te worden. De transporteurs gaven aan dat deze situatie haast dagelijkse kost voor hen was. De machine staat dus nog boven.

Yvette 10-10-2016 Via de website gekocht

Siemens wasmachine

De wasmachine ging kapot op een vrijdagmiddag. Om 17.00 uur die middag kocht ik een Siemens WM14Q363NL iQ500 iSensoric via Coolblue. De volgende ochtend werd ik keurig om 8.00 uur gebeld dat de mannen onderweg waren. Om 8.45 uur was de machine geïnstalleerd en draaide het testprogramma al. De oude machine werd ook meegenomen. Al met al, snelle en goede informatie, snelle levering en super service.

Pluspunten

• informatie op site
  • service
  • snelle levering

DJ 10-10-2016 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach

Als je iets zoekt dan is het (bijna) altijd tegen een prima prijs/kwaliteit verhouding bij Coolblue te vinden. Voeg daar de geweldig snelle levering en het betaalgemak aan toe dan kan ik niet anders concluderen dan dat COOLBLUE daadwerkelijk alles doet voor een glimlacht (zelfs de verzenddoos is mooi en leuk)

Pluspunten

• assortiment
  • levertijden (en de informatie hieromtrent)
  • betaalgemak

Minpunten

• geen enkel minpunt

Paul 10-10-2016 Via de website gekocht

indrukwekkende service

Dit is niet de eerste keer dat ik iets bij/via coolblue besteld heb, en de service en snelheid blijven mij verbazen. De aflevering van de wasmachine verliep correct en snel, oude weer meegenomen, en dat voor nop! Wasmachine ia verder prima, doet wat hij moet doen en ziet er netjes uit.

Pluspunten

• super coolblue service
  • wast schoon en fris
  • goede prijs/kwaliteit verhouding

Mike85 10-10-2016 Via de website gekocht

Snelle, vriendelijke Service

Heel snelle levering, goede feeback via Facebook Berichten, kortom degelijk, degelijk, en nogmaals degelijk

Aanrader voor snelle service en goede kwaliteit

Pluspunten

• Snelheid
  • Communicatie

Wasmachineshop.nl 10-10-2016 Via de website gekocht

Snel en netjes

Keuze snel gemaakt op overzichtelijke website. Tijdens bestellen makkelijk bezorgdag gewijzigd. Mailtje en telefoontje van tevoren, keurig op tijd en prima geïnstalleerd.

Marijn 09-10-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Zoals altijd goed geholpen bij coolblue er werd in de winkel tijd en aandacht besteed. Uit eindelijk goed en eerlijk geholpen en heb uiteindelijk wat goedkopers besteld dan ik op oog had want dit was een betere keuze. Levering was ook snel en goed. Alleen jammer dat een trekschakelaar aansluiting niet direct wordt aangesloten en kosten worden berekend als je de optie kiest terwijl dit 3 minuten werk is voor iemand die er handig mee is.

Pluspunten

• Goed en eerlijk advies
  • Snelle levering
  • Fijne winkel

Minpunten

• Trekschakelaar aansluiten is niet kosteloos

Moonjules 09-10-2016 Via de website gekocht

Verkoop met een glimlach

De snelle levering. Ook klantenservice, indien je die nodig hebt, doen er alles aan om aan je verzoek te voldoen. En de humor die deze site gebruikt bij het benaderen of helpen is zo heerlijk vernieuwend. Daar krijg ik absoluut een lach van op mijn gezicht!

Celine 09-10-2016 Via de website gekocht

Heel goed

Erg goede winkel met duidelijke site en goede service. Ben erg tevreden over het product en over de snelle levering. Had het product s'avonds gekocht en de volgende dag al in huis. Super!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede site

Minpunten

• Die heb ik geen

Roelie 09-10-2016 In de winkel gekocht
Groningen

Prima website, vlotte levering, ook bij het afhalen prima service tot aan de auto toe.
Snelle service in de winkel zelf, zeer klantvriendelijk, normale prijzen.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Klantvriendelijk

Jan H S 09-10-2016 Via de website gekocht

aanschaf inductie kookplaat Indesite

woensdag een kookplaat besteld, op verzoek vrijdag geleverd, je wordt bijna op de seconde nauwkeurig op de hoogte gehouden hoe laat men komt, product boven onze verwachting. Wij kopen vaker bij coolbleu en zijn nog nooit terleurgesteld geweest. SUPER webshop

Pluspunten

• ruime keus
  • duidelijke omschrijving
  • concurerende prijzen
  • zeer goede levering proces

Rani 09-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goeie service

Coolblue heeft een groot aanbod aan artikelen. Als je twijfelt of het artikel al dan niet hetgeen is wat je zoekt, kan je het nog steeds terugsturen indien het niet overeenkomt met wat je nodig hebt. Ook leveren ze zeer snel, en zelfs op zondag!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot aanbod artikelen
  • 2 weken retourtijd

Simone 09-10-2016 Via de website gekocht

Eerste Coolblue ervaring

Allereerst betrouwbaar! Ontzettend groot assortiment met uitgebreide productomschrijving. De beste prijs en snelle levertijd! Super dus.

Pluspunten

• Assortiment

P.M. Poland 09-10-2016 Via de website gekocht

Dhr. P.M. Poland

Coolblue alsmede de site was voor mij zeer gebruiksvriendelijk en inderdaad de bestelling werd binnen 24 uur bezord. Geweldig

Pluspunten

• snelheid van levering
  • overzichtelijke site

Dirk L 09-10-2016 Via de website gekocht

power house

snelle levering, top management en goede kwaliteit. Ik heb voor de 2e keer een 2e kans product laten komen en was wederom als nieuw! laat je kans niet ontglippen als je dit soort artikelen tegekomt hier :)

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • snelle levering
  • kwaliteit
  • kwantiteit

Minpunten

• geen lollies gevonden in de doos

Jacqueline 09-10-2016 Via de website gekocht

Prima service in de winkel en duidelijke bestel procedure

Prima geholpen in de winkel in Amsterdam, verschillende modellen laptops bekeken en prima uitleg over de verschillende specificaties. Besteld op de webshop met een duidelijk betaal- en leveringsprocedure.

Pluspunten

• Service
  • Levering
  • Betrouwbaar

Marthe 09-10-2016 Via de website gekocht

Goed bereikbare klantenservice en snelle levering

Na het spotten van mijn artikel bij Coolblue, Had ik nog wat vragen erover voordat ik het wilde bestellen. Het was al avond, maar Coolblue was makkelijk bereikbaar via WhatsApp (ook tel. of mail). Binnen 40 minuten had ik een reactie en waren mijn vragen beantwoord. Dezelfde avond de bestelling gedaan. Levering volgde de volgende dag!

Pluspunten

• Klantenservice via WhatsApp, mail en telefoon
  • Snelle reactie klantenservice
  • Makkelijk bestelproces
  • Snelle levering

Pieter 08-10-2016 Via de website gekocht

wasmachineaankoop

prima webwinkel; aankoop wasmachine en alles dik in orde! zeer snelle aflevering en geinstalleerd en direct gebruiksklaar. PRIMA.

Liv' in choc 08-10-2016 Via de website gekocht

Online

Het assortiment en de dienstverlening is prima. De webshop is duidelijk en logisch opgebouwd. Het is een plezier iets te kopen op Coolblue

Jan Schoofs 08-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue bestelling.

Een bijzondere webshop die aanbevelingen doet zonder duurste produkt te promoten. Bestelling en betaling verloopt vlot. Maar bijzonder positief is het kunnen volgen van de bestelling. Ook dat je kon zien wie aan de deur zou komen. E

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Vergelijking produkt op website
  • Snelle levering
  • Aankondiging foto bezorger

Steven D. 08-10-2016 Via de website gekocht

TOP !!!

Zeer praktische website met eenvoudige stappen om te bestellen en te betalen. Zeer snelle levering, kortom, een absolute aanrader!!

Pluspunten

• Zeer snelle levering

Koen 08-10-2016 Via de website gekocht

Zoals het hoort, en dat is niet altijd gewoon

Fijne webwinkel, website kan nog overzichtelijker. Service is geweldig, duidelijke informatie over het proces en veel voorpret door de tips die je al krijgt voordat het product arriveert

Pluspunten

• Duidelijk proces, goede informatie zonder spammail
  • Snelle verzending

Paulidez 08-10-2016 Via de website gekocht

Mijn Favoriete Webwinkel

Zeer uitgebreid assortiment met goede prijzen. De leveringstijden zijn uitstekend. Er wordt zelfs bezorgd op zondag! Klantenservice via de website of social media zijn goed bereikbaar en professioneel.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Leverstijden
  • Prijzen van producten
  • Fysieke winkels

P. Vreeke 08-10-2016 Via de website gekocht

Slechte service Coolblue

Deze shop is waardeloos. Ik heb een combi magnetron gekocht. Zou de volgende dag bezorgd worden. Daarmee wordt uitgebreid geadverteerd. De volgende ochtend krijg ik een mail van de bezorging dat ze pas de volgende dag komen. Coolblue gemaild. We gaan het uitzoeken hoe dat komt, u krijgt binnen 24 uur bericht. Nooit meer iets gehoord. Ook niet na een telefoontje van mij met de servicedesk. Ik wist na 1 uur al van de bezorger wat er aan de hand was: pakket was aangemeld door Coolblue voor 1 rijder. Echter is het pakket te groot/zwaar voor 1 persoon. Het had aangemeld moeten worden voor 2 rijders.
Voor niets vrij genomen en de beloftes van Coolblue zijn LOOS.
Alles voor een glimlach wordt er nog vermeld onder aan de mail. Ja ja. Het glimlachen is mij vergaan.

Officiele reactie van Coolblue 08-10-2016

Hallo meneer/mevrouw Vreeke,

Wat ontzettend vervelend dat je combi-magnetron niet op de beloofde dag is bezorgd, dit is zeker niet de service die u van ons mag verwachten. We willen graag kijken of we hier nog iets voor u in kunnen betekenen maar ook wat we kunnen doen om dit in de toekomst te kunnen voorkomen. Zou u hiervoor wellicht uw ordernummer willen mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? Alvast bedankt en we hopen dat ondanks de vertraging de combi-magnetron wel bevalt.

Luske 07-10-2016 Via de website gekocht

Kopen bij coolblue

Eén van de beste online shops. Zeer snelle levering en niet tevreden,geen gedoe,geld terug.
De keuze is meer dan voldoende en de service is top. Kan niet van alle on-line shops gezegd worden.

Gvbrandwijk 07-10-2016 Via de website gekocht

Prettige ervaring!

Ik ben zeer tevreden over Coolblue.. binnen 1 dag had ik mijn bestelling. Dat was een tweedekans produkt.. daar had ik iets meer info over gehad willen hebben maar met in mijn achterhoofd dat ik het produkt gewoon gratis terug kan sturen vond ik dit geen echt probleem en heeft mij er niet van weerhouden het te bestellen voor aanzienlijk minder geld als het gloednieuwe! Topwinkel!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke site

Minpunten

• Iets meer info over tweedekans produkten

Chantal 07-10-2016 Via de website gekocht

Aanrader!

Ik bestel graag bij Coolblue, ze hebben een goede en snelle service. Onlangs een product gekocht, welke 2 dagen later goedkoper aangeboden werd. Contact opgenomen met de klantenservice en binnen 1 dag kreeg ik het verschil terug op mijn rekening gestort. Top service!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snel een reactie terug van klantenservice

Gemma 07-10-2016 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Snelle en goede levering. Alles was super goed ingepakt en het verloop van de bestelling werd via email aan mij doorgegeven

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Simone 07-10-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam Oostplein

superservice

zeer dienstverlenend en servicegericht: kon niet kiezen uit twee kleuren, beide kleuren besteld zodat ik de volgende dag kon kiezen. daarna mail ingesteld, contacten overgezet etc. en dat alles met een stralende glimlach. Coolblue is mijn winkel!

Paul 07-10-2016 Via de website gekocht

Nieuwe Panasonic tv.

Nieuwe Panasonic tv besteld bij Coolblue. Overzichtelijke website. Snel geleverd, de andere dag al.
Doordat je precies kunt zien waar de bezorger is, weet je wanneer je aan de beurt bent.

Pluspunten

• Groot assortiment.
  • Snelle levering.

Aad 07-10-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Canon iP7250

snel en adequaat geholpen, printer is uiteraard goed. via internet besteld maar toch zelf afgehaald alleen jammer dat de prijs voor afgehaald niet aangepast word. bezorgen kost Cool Bleu ook geld! maar toch tevreden met cool bleu !

Melf 07-10-2016 Via de website gekocht

te duur

waarom zijn alle artikelen te duur ?
kijkt ik op het internet zijn de prijzen op cb 10% duurder dan elders.
wel een snelle service.

Pluspunten

• snelle levering

Minpunten

• 10% durder dan andere webshops

Officiele reactie van Coolblue 07-10-2016

Hoi Melf,

Wat jammer dat u dit zo ervaart. Wij zijn met sommige producten inderdaad iets duurder dan anderen, maar met sommige produten ook weer goedkoper. Wij proberen het verschil in prijs uiteraard wel goed te maken met goede service en een snelle levering. We hopen dat u wel tevreden bent met uw product.

Nadine 07-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop Philips strijkplank & stoomgenerator

Na een mislukte bestelling via een andere winkel, ben ik gaan zoeken wie de eerstvolgende dag levert.

Strijkijzers vlot kunnen vergelijken, Bestelling is vlot verlopen, en direct een bevestiging gekregen.

Strijkgenerator was binnen de 8 uur geleverd (OMG)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede klantenservice

Susanne 07-10-2016 Via de website gekocht

professioneel én zin voor humor

Ik heb al vaker bij Cool Blue gekocht en heb dus vertrouwen in deze online shop. Zij beschikken over een groot assortiment en zitten meestal ook goed met de prijs van het product. Daarnaast is de shop zeer gebruiksvriendelijk en voor de twijfelaars onder ons maken ze hun eigen product video's. Ik geniet ook van de humor waarmee alles gaat. Zelfs op de doos die je thuis ontvangt staan dingen, die de dag een stuk leuker maken. Dit bedrijf straalt op een speelse en humoristische manier veel professionaliteit uit.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • snel

Ilona 07-10-2016 Via de website gekocht

Veel keus en snelle levering. Voor 23.59 uur besteld is ook echt de volgende dag geleverd, mits het product op voorraad is.

Pluspunten

• Veel keus
  • Snelle levering

Julius 07-10-2016 Via de website gekocht

memory ram 4 GB ddr2 kit

Snelle en correcte levering. Gratis verzending. Redelijke prijs en goede verpakking. DDR2 memory functioneert naar wens. Denk erover om nog een te bestellen.

Frank 06-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasdroger bij Coolblue

Zondagavond om kwart voor twaalf een droger besteld (volgens Kieskeurig was deze Beko bij Coolblue het goedkoopst), maandagmiddag om half een belden de bestellers aan om deze af te leveren, te installeren, de verpakking mee retour te nemen evenals de oude, defecte droger. Maandagochtend netjes een verzendbevestiging en verder liep het gewoon, zoals je zou willen dat zoiets verloopt, zonder enig probleem!!

Pluspunten

• prijs
  • snelheid leveren
  • tijdig en volledig informeren

Paul 06-10-2016 Via de website gekocht

Bliksemsnel en degelijk

Besteld om 21u45 's avonds en de volgende dag om 10u50 krijg ik al een mailtje van Bpost dat mijn pakket al klaarligt. Alles mooi in orde en sneller kan bijna niet.

Pluspunten

• snel !
  • correct
  • groot assortiment

Was weer schoon 06-10-2016 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie

Er wordt prettig duidelijk rekening gehouden met het feit dat een aankoop niet zomaar wordt gedaan, vooral niet bij een wasmachine. CoolBlue plaatst ruim voldoende informatie bij de apparatuur met daarbij goede foto's.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Uitgebreid

Gijs Koelewijn 06-10-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering

De avond voor de dag van levering besteld!
De bezorging kostte mij geen geld!
Coolblue is de kleur van het pakket!
Hopelijk geeft de inhoud mij veel pret!

thijs geurts 06-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Mijn ervaring met Coolblue is datgene wat ze schrijven op hun website over de service berust inderdaad op waarheid. Maandagavond laat voor 23.59 uur besteld de volgende dag om 12.00 uur bezorgd aan huis. Keurige nette aflevering. Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden.

Minpunten

• machine geplaatst maar niet waterpas.

Ursula 06-10-2016 Via de website gekocht

Ursula

Goede site,duidelijke site.Vandaag besteld morgen in huis.Werd netjes een half uur van te voren gebeld dat de wasmachine eraan kwam.Hele vriendelijke nette bezorgers.

Pluspunten

• De volgende dag al geleverd
  • Vriendelijke nette bezorgers.

Linda 06-10-2016 Via de website gekocht

Snel en goed!

Snel, alles goed en netjes verpakt en en ook als je iets terug stuurt is de service goed en wordt je heel goed op de hoogte gehouden van de terugweg van je retourzending en terug betaling van je geld.

Pluspunten

• snel
  • veilig
  • goed verpakt
  • goede communicatie