Martine 10-12-2020

Erg tevreden van coolbleu , s’avonds besteld en de dag erna in de voormiddag al geleverd.
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
En een goede uitleg over je product .

IngeL2907 10-12-2020

Eenvoudig en duidelijke website, eenvoudig bestelproces, duidelijke uitleg bij producten, snelle levering

Tom 10-12-2020

Doet wat moet, wat je mag verwachten. Correcte service en prijs, verzending was goed.

D. Buvens 10-12-2020

Ik heb geen min punten voor levering. Het toestel is de dag na betaling al geleverd.
Het espressoapparaat Melitta, Cafeo solo, dat ik kocht bij COOLBLUE is momenteel goedkoper dan bij andere verkopers. Het is een mooie uitvoering, Dezelfde koffiemachine heb ik opnieuw gekocht. Het maakt lekkere koffie. Je kan de sterkte van de koffie kiezen. Min punt is dat er in de zetgroep veel koffieprut zit als het moet worden gereinigd. Het ontkalkingsprogramma en het cleaning programma vraagt aandacht en nabijheid (watertank vullen, leegmaakbakje)
Kleine watertank 1,2 liter

Rita De Lepeleire 10-12-2020

De levering was in orde en op tijd geleverd. Je mag het oude ook terug geven, een plus punt. Heel vriendelijk personeel.

Marc 09-12-2020

Vlotte afhandeling van de bestelling , gemak van betaling , je wordt goed en correct op de hoogte gehouden van de snelle levering , vlotte en correcte levering van het juiste bestelde product !

Mikko2 09-12-2020

Ze zeggen zelf dat ze er niet naar streven om in alles de goedkoopste te zijn maar in mijn geval waren ze dat WEL en met euro's voorsprong op de concurrentie.
En eenmaal de bestelling geplaatst was werd ik nauwkeurig op de hoogte gehouden van de toch wel snelle levering -en dat ondanks het coronatijdperk.
Bedankt voor de service en de snelle levering

Deketelaere Frank 09-12-2020

Vlotte leveringstermijn
Bijzonder vriendelijk en behulpzame mannen die de levering verzorgd hebben 10/10

Ozano 09-12-2020

Webwinkel met d beste service ooit. Altijd snel en vriendelijk geholpen geweest door Coolblue wanneer ik een vraag had. Ik kan deze webshop alleen maar aanraden!

Bryan van den berghe 09-12-2020

Enorm goede service. Zelfs wanneer je bestelling is toegekomen kan er nog steeds op de klantendienst gerekend worden bij eventuele vragen en problemen.

Brigitte 09-12-2020

Snel en goed. Doen wat ze beloven. Zeker in deze tijd. Zeer tevreden over Cool blue

Angèle 09-12-2020

Coolblue heeft een heel gebruiksvriendelijke site. Het feit dat je de mogelijkheid hebt om verschillende producten te vergelijken en naast elkaar op te lijsten helpt je met de keuze van je aankoop. De productinformatie is juist en uitgebreid. De goederen zijn goed verpakt en de levering is snel.

Patrick 09-12-2020

ik heb prijzen en producten vergeleken en cool blue kwam het beste er uit plus snelle levering

erik 09-12-2020

Gunstige prijzen en zeer goede website en vlugge levering zeer tevreden klant

Frederik 08-12-2020

Order toestel op 6 december 2020, vandaag 8 december nog niet geleverd, order zou geleverd worden volgens ontvangen mail op zondag 7 december 2020 voor 1 uur pm.

Eddy 08-12-2020

Is beetje dubbel, enerzijds was product vinden op website zeer gemakkelijk anderzijds moet CoolBlue zich dringend bezinnen over leveringen.
Zaterdag besteld, zondag levering tot .... je een hele dag thuisblijft, een berichtje krijgt dat de chauffeur nu wel heel dichtbij is en dan .... levering geannuleerd, chauffeur vond adres niet.
Chauffeur had gewoon geen zin meer. Dynalogic wanneer je pakket via hen geleverd gaat worden ... stevig in de aap gelogeerd.
En dan begint Kafka. Geen levering, dan gaat je pakje terug naar Coolblue. Wanneer je dan op maandag belt, weet noch B-post (blijkbaar werkt Dynalogic voor B-post) noch Coolblue waar je pakje is (is wel betaald). Na degoutant lang in wacht staan bij klantendienst Coolblue werd er oplossing voorgesteld, die dan uiteindelijk weer werd teniet gedaan.
Om op maandag briefje van B-post in de bus te vinden dat pakketje dinsdag af te halen was op postkantoor.

Steven DL 08-12-2020

Goed overzichtelijke website en makkelijk om te bestellen.
De leveringen gebeuren doorgaans heel snel en correct

Lies 08-12-2020

Vlotte service, snelle levering, zoals beloofd. Niet de beste prijs voor het product (online hetzelfde product ook een stuk goedkoper gevonden).

Geert 08-12-2020

Reeds eerder een aankoop gedaan en ook tevreden van geweest. Prijs/kwaliteit zeker heel goed. Ook snelle, stipte levertijd.

paul 08-12-2020

correcte service en levering. overzichtelijk aanbod van producten. goede opvolgingstool

Andy Aerts 07-12-2020

Beste website op dit moment! Overzichtelijk en zeer klantvriendelijk!
Ben zeer tevreden over de afhandeling van de orders. De levering is steeds stipt en vriendelijke mensen. Een aanrader voor wie cool Blue niet kent!

Philippe Dansercoer 07-12-2020

Duidelijke website met correcte prijzen. Na bestellen/reservering ontvangt de klant meteen een mailtje met de bevestiging de hoe de verdere afhandeling zal gebeuren. Indien het gaat op een reservering krijgt de klant ook een sms zodra het pakket klaarligt in de winkel. Bij afhaling zelf verloopt alles vlekkeloos door middel van de ordernummer die in de mail en sms staan. Meteen na betaling ontvang je de factuur in je e-mail inbox. Kortom: zeer correcte en zorgenloze aankopen gegarandeerd!

Luc G. 07-12-2020

Prima service, stipte levering en een ruime keuze. Coolblue was bovendien de enige die het specifieke product dat ik op het oog had (een nieuw model computer monitor Philips 27 inch) direct kon leveren.
Super tevreden van mijn aankoop.

sam cornelis 07-12-2020

Ik heb nu eens werkelijk niets negatief te vermelden !
alles was top !

snelle levering en goed verpakt.

SUPER EN FIJN

konden alle online shops maar zo geweldig en praktisch zijn!

Christine 07-12-2020

We hebben voor coolblue gekozen voor de aankoop van onze nieuwe LG tv omwille van de hoge betrouwbaarheid, vlotte levering en super klantendienst!