Deze score is berekend op basis van 13713 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Caroline 30-11-2020

Op de jullie website gemakkelijk gevonden wat we zochten. Een overzichtelijke informatie over het product. De levering was perfect en heel vriendelijk . Jammer alleen dat de doos veel groter was of de eigenlijke inhoud. Ik begrijp het wel om geen schade te hebben . Al verschillende bestellingen gedaan en dat doen zo verder . Duim voor jullie

M. Korteweg 30-11-2020

gebruiksvriendelijk, betrouwbaar, snelle levering met eigen bezorgdienst, goede prijs/kwaliteitverhouding

Jeremi 30-11-2020

De levering was super op tijd! Netjes in de doos, en doet het perfect! Echt een aanrader.

Barry 30-11-2020

Het was de scherpste prijs en de bezorging was met een glimlach! Toppie dus.

Peter R 30-11-2020

Meerder keren gebruik gemaakt van de afleverservice van verschillende apparaten. Wij zijn enorm te spreken.

Bea Dekker 30-11-2020

Voldoende informatie. Eerste afspraak voor bezorging kon niet doorgaan ivm niet leverbaar van laptoptas. Maar aan de telefoon duidelijke uitleg en nieuwe afspraak kunnen maken.

Ann 30-11-2020

Ik bestel bij Coolblue omdat de leveringstijd altijd gerespecteerd wordt (de dag nadien). Ze zijn wel niet steeds de goedkoopste.

Marianne 30-11-2020

Gebruiks vriendelijk website, alle producten in de categorie makkelijk te vinden met duidelijk prijs en beschikbaarheid weergave. Na bestelling was mijn product binnen 24 uur geleverd.

Monique 30-11-2020

Tot mijn grote verbazing was het artikel dat ik wilde bestellen bij Coolblue vele malen goedkoper dan bij andere webshops. Adviesprijs was 70 bij Coolblue maar 47 !!

Nico 30-11-2020

Perfecte service, Mooie actie, levering was een voorbeeld van hoe het moet qua communicatie!

Mohammadullah 30-11-2020

Zeer goede service
Optijd geleverd
Zeer goed en duidelijk uitleg over producten

Joëlle Roest 30-11-2020

Leuk prijsje, snel ontvangen, doet het prima! Niks om op aan te merken! Dikke 10

E. 30-11-2020

Telefonisch goed geholpen. Alles werd vergeleken en vergeleken. De vriezer werd netjes gebracht en er werd uitgelegd wat ik moest doen. Vriendelijke medewerkers.

Claire Slingerland 30-11-2020

Cool Blue maakt online winkelen leuk. In het hele proces, van bestellen tot afleveren voegen ze leuke kleine fun elementen toe. Daarnaast loopt het hele bestel- en afleverproces op rolletjes.

Shar 30-11-2020

Goede service en communicatie. Verzending was op de voet te volgen. Helemaal top!

jan 30-11-2020

Vlotte levering,ondanks Black Friday.
Goede oven voor scherpe prijs.
Simpele installatie.

Bart RT 30-11-2020

Zeer snelle en correcte levering ondanks de piekperiode. Scherpe en concurrentiële aanbieding.

Arjen 30-11-2020

Vriendelijke enthousiaste medewerkers, die zichtbaar hun best doen om de aankoop zo prettig mogelijk te laten verlopen

Anita Van den Hoogen 30-11-2020

Snel, professioneel en zeer vriendelijk geholpen. Bovendien is de website goed te begrijpen en doeltreffend. Scherpe prijzen.

Bas 30-11-2020

Ondanks drukte vanwege black Friday snel en correct geleverd. Netjes verpakt.

Alexandra 30-11-2020

De website is duidelijk en overzichtelijk. De zoekfunctie werkt prima. Op basis van de reviews heb ik een keus kunnen maken. De levering was 1 dag vertraagd, maar dit werd keurig gecommuniceerd.

Rob den mulder 29-11-2020

Super overzichtelijke site, voor 23.59 besteld en de volgende werdt het netjes geleverd.
Ik ben super tevreden over cool blue

Nikolaï C 29-11-2020

Very nice! They delivered on the day I wanted and let me know the same day at which time with 1 a 1 hour window. Then they called me 15 minutes before arriving. Wonderful service!

Michel 29-11-2020

Bestelling was snel, keurig op de hoogte gehouden en de levering was buitengewoon snel!

Zalm 29-11-2020

Groot aanbod tegen aantrekkelijke prijzen.
Maar vooral de geweldige beschrijvingen en beoordelingen van producten, op een neutrale manier. Alle productgegevens zijn terug te vinden en dat is heel prettig.

RJ 29-11-2020

Goede webwinkel met goede service. Duidelijk en overzichtelijk met goede specificatie uitleg.

Marcia 29-11-2020

Het was snel besteld en ook snel thuis. En het product werkt prima en ik ben er blij mee.

Roland 29-11-2020

Een laptop + monitor en beugel aangeschaft bij Coolblue. Ik wilde het snel geleverd hebben en zeker zijn van service en garantie als er iets mee zou zijn of iets tegen zou zitten. Het was er inderdaad weer snel en ook bij vragen over muurbeugel vlot geholpen. Zo hoort online winkelen te zijn. Bedankt Coolblue!

Alex 29-11-2020

Afgelopen zondag ging de wasmachine stuk. Gelijk op de site van Coolblue een nieuwe besteld omdat daar stond: "volgende dag geleverd" Na wat klikken kwam de leverdatum toch uit op woensdag. Goe woensdag gezorgd dat er iemand de hele ochtend thuis was (zelfs extra betaald voor het ochtend blok) een kwartier voor levering wordt ik gebeld. De bezorger constateert zojuist dat de machine veel schade heeft en adviseert het apparaat niet te accepteren. Hij zal contact opnemen met de helpdesk. Een uur later krijg ik een mail met een bevestiging en dat men binnen 24uur! contact zoekt voor een vervolg afspraak. Zolang kan ik niet wachten dus ik bel de helpdesk. Het nummer is een beetje moeilijk te vinden op de site. Na 1,5 uur wachten eindelijk iemand aan de lijn. De beste heer geeft aan dat dit wel heel vreemd is... maar stelt mij gerust morgen kan er een levering plaatsvinden van een vervangend exemplaar. De medewerker verdwijnt weer even achter de "schermen" en na 10 minuten wachten krijg ik te horen dat het helaas toch vrijdag wordt. Op donderdag krijg ik een bevestiging dat de machine op vrijdag gelevert wordt. Met het verkeerde adres!!! Vervolgens gelijk maar weer gebeld. Weer een uurtje verder. Ook deze dame vindt het allemaal heel vervelend, maar het adres is niet meer te wijzigen en stelt twee opties. 1) de machine ontvangen op het andere adres en dan zelf de machine verplaatsen. (geen idee wie dan de oude meeneemt??) 2) verzetten. Oja voor optie 2 was er helaas geen vervangend exemplaar meer dus dat moest dan een andere machine worden en levering zou dan maandag of misschien dinsdag kunnen. Ik heb voor optie 3 gekozen. Mijn geld terug en ergens anders winkelen. Ik ben nu even klaar met CB en ook al hebben ze mooie spullen ik denk dat een andere site ze ook wel verkoopt.

Jorrit 29-11-2020

Topservice, alles op tijd geleverd, leuke grappige details op verpakkingen etc, en buitengewoon klantvriendelijk!

Marcel 29-11-2020

Duidelijke webwinkel. Heb bij deze firma vaker besteld en komen tot nu toe hun verplichtingen netjes na. Afgelopen week een telefoon besteld die zeer scherp geprijsd was en deze was netjes verpakt en de volgende dag op tijd bezorgd.

Elfadly M. 29-11-2020

Toegankelijke webshop en heldere uitleg. Duidelijke keuzemogelijkheid voor bezorging en afspraken hierover worden ook nagekomen. Kortom erg tevreden.

Fokke de Jong 29-11-2020

Makkelijk snel en goedkoop vandaag besteld morgen in huis wat wil je nog meer super

Abdo aryanzad 29-11-2020

Shop was mooi overzichtelijk, leuke aanbieding en het werd ook lekker snel bezorgd. Ik ben helemaal tevreden!

Jan de R. 29-11-2020

Coolblue heeft een zeer overzichtelijke website en een uitgebreid assortiment. Ze zijn zeer klantvriendelijk en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de garantie op een product ook uitstekend is.

Ellen 29-11-2020

Duidelijke omschrijving van producten op de site.
Gunstig geprijsd t.o. van andere aanbieders.
Vriendelijke behulpzame chauffeurs

Witte 29-11-2020

Snelle en goede service
Mooie kortingen
Prijskwaliteit
Goede communicatie en uitleg over het product

Ik ben fan !

Odette Jonckers 29-11-2020

Veel verschillende modellen in alle prijscategorieën alsook de kleuren ! De beloofde levering in 24 uur zelfs tijdens deze drukke periode van Bpost. Degelijke kwaliteit, ben tevreden !

Marlou 29-11-2020

Overzichtelijk; coolblue's keuze met onderbouwing van de pro's. Video's met de werking.

Ninaninanina 29-11-2020

Super communicatie! Ik wist duidelijk wanneer ik mijn pakketje ging ontvangen. De levering was helemaal gratis en mooi op tijd...Prefecte levering en adviezen

Ruud ketelaars 29-11-2020

Kreeg niet wat ik besteld had maar een oud product zonder toe behoren werd koel op gereageerd door klantenservice

Hetty 29-11-2020

Heldere website met makkelijk stappen plan om tot een goede keuze van TV te komen
Zeer snelle levertijd en vriendelijke nette bezorgers
Dat in combi met veel keuze en mooie scherpe prijzen maakt dit tot een super fijne webshop

MVandewauw 29-11-2020

Zeer gebruiksvriendelijke applicatie om te bestellen, Correcte omschrijving van het produkt an correcte afhandeling van de bestelling / levering

Patricia 29-11-2020

Juiste productomschrijving en snelle levering, sneller dan werd aangegeven.
De feedback van de eigen specialist is correct en zeer nuttig. En zo handig dat je verschillende producten kan vergelijken.

Tim 29-11-2020

Website is duidelijk, bestellen gaat makkelijk en binnen 24uur heb je het product in huis. Wat wil je nog meer?? Oja, ik weet het, 15min voor bezorgen een berichtje krijgen dat ze er aan komen. Gewoon super

Marije 29-11-2020

Coolblue is telefonisch goed bereikbaar, ik ben uitstekend geholpen en mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd! Topservice en ik bestel nooit meer ergens anders, ook al betaal ik dan ietsje meer. De goede service is het meer dan waard.

Marieke 29-11-2020

De site is duidelijk, de aanbieding was goed. Na bestelling is het keurig op mijn voorkeursmoment afgeleverd.

Petra van Vliet 29-11-2020

Ik was op zoek naar een wekkerradio met grote, rode cijfers, zodat deze goed te zien zouden zijn in de nacht.
Via Google terrecht gekomen bij Coolblue.nl.
Zag er prima uit, de foto's, de reviews, snelle levering (volgende dag) en geen verzendkosten.
Dus meteen besteld, betaald en de volgende dag in huis.
Eerste keer dat ik iets heb besteld bij Coolblue en ben er heel positief over!

Floor 29-11-2020

Voldoende keus, prima prijs-kwaliteitverhouding, overzichtelijke website, marketing blijft ontzettend grappig.

Pete4 29-11-2020

When I recently moved to Belgium, my computers screen broke during the move.
A friend of mine suggested to order I've from coolblue, claiming it would be delivered within less than a day.

I ordered in the afternoon, and before noon the next day my order arrives.

Wow that was quick.