Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bram 17-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, correcte levering en klantvriendelijk.

Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website. De leveringen zijn zeer correct. Duidelijke communicatie en klantvriendelijk.

Alexander 17-11-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Goede, soms goedkoopste prijs en snelle levering. Uitstekende after-sales service dus waar voor m'n geld

Margriet Paffen 17-11-2017 Via de website gekocht

Goede producten met veel keuze van verschillende producten van t.v. tot wasmachine enz .s;avonds besteld de volgende dag al geleverd .

Hans 17-11-2017 Via de website gekocht

Service al jaren op een heel hoog peil

Vele jaren geleden, toen CoolBlue nog niet zo bekend was, heb ik daar iets besteld. Met een verrassende goede service.
Inmiddels zijn ze een stuk bekender en groter. Wat niet veranderd is, is dat zij de service op het hoge niveau hebben kunnen vasthouden.
Alleen jammer dat zij via PostNL de goederen laten bezorgen. Want de sevice van deze bezorgdienst is is stukken minder.

Madelon 17-11-2017 Via de website gekocht

Goede snelle serves

Goed snel en je weet waar je aan toe bet en dat is erg prettig .je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakje is en ben super blij met me stoom reiniger

David 17-11-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

gebruiksvriendelijke site, snelle service. aangename en ludieke verpakking met een kwinkslag, dat maakt het leven wat vrolijker :-)
klantenservice ook telefonisch vlot bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam

Eltjo 16-11-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd uitleg vooraf prima service

Duidelijk ,goede comunicatie,alles op tijd geleverd,ben zeer tevreden prijzen zijn ok en de side is zeer overzichtelijk

Twan 16-11-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop in elk aspect

De website klopt gewoon, makkelijk te navigeren, filteren en zoeken. Veel handige extra informatie. Daarnaast wordt volgens mij de prijs altijd aangepast aan de laagstd gangbare prijs, en is de service prima. Fijne webshop dus!

Martin 16-11-2017 Via de website gekocht

SUPER

Volledig geleverd conform belofte, 's middags besteld en keurig op tijd bezorgd door een zeer vriendelijke bezorger

Hans 16-11-2017 Via de website gekocht

Teleurstellend

Klantenservice levert geen service aan klanten. 2x contact gehad over levering die niet kwam. Er werd zelfs de suggestie gedaan om het product nog een keer te kopen en dat er daarna geld teruggestort zou worden. Service is het oplossen van een probleem en niet een groter probleem creëren.

Hi Hans,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat naar om te lezen dat er zoveel misloopt met de bezorging van je bestelling. We kunnen ons goed voorstellen dat je hiervan baalt en willen je onze excuses aanbieden voor het ongemak. Graag willen we de situatie nog eens voor je bekijken en, indien het nog nodig is, natuurlijk voor jou oplossen. Zou je ons hiervoor je ordernummer met een korte toelichting willen sturen op geenglimlach@coolblue.nl? We kijken dan zo snel mogelijk verder met je mee.

Capellenaar 16-11-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en vooral goed op de hoogte van het leveren

Coolblue had een mooie aanbieding van een game. Veel goedkoper als andere webwinkels, de betaling is heel eenvoudig, het bestellen zonder dat je je account info weet is ook geen probleem, levering is snel en accuraat en je krijgt over bestelling en levering keurig een berichtje per email.

Bobo 16-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en zeer snelle levering.
Zondagavond 22.30 uur besteld en maandagochtend 10.10 uur reeds in huis.
Gunstige prijs en goede kwaliteit.

Brug55 16-11-2017 Via de website gekocht

als altijd betrouwbaar

Overzichtelijke website met veel nuttige informatie
Coolblue maakt het hele traject, van bestelling tot en met aflevering, heel inzichtelijk. Waar nodig wordt prima "nazorg" geleverd. Ik ben nog nooit teleurgesteld!

Albert ter Harmsel 16-11-2017 Via de website gekocht

DE vraagbaak op internet!

Ik zat op bol.com te zoeken naar een Sonos-systeem. Toen ik een vraag had ben ik naar coolblue.nl gegaan omdat ze daar zo snel antwoorden. En inderdaad, antwoord via twitter binnen een half uur gegarandeerd maar binnen 5 minuten gegeven.
Dus heb ik het hun gegund.
Na de bestelling ook nog ongevraagd een duidelijke installatie-instructie.
Dat is wat ik als klant wil!

Godelieve Nys 16-11-2017 Via de website gekocht

Wij hebben voor coolblue gekozen voor de snelle levering en goede prijzen
bij vergelijk van het zelfde product bij andere
Toppie

karin waalboer 16-11-2017 Via de website gekocht

uitstekende service, van bestelling tot aflevering.

veel keuze, uitstekende service, mooie producten en zeer vriendelijke mensen....dikke duim voor de jongens die de producten hebben bezorgd!

Danny 16-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Van te voren belde de bezorgers dat ze er aan kwamen. Netjes de wasmachine naar zolder gebracht EN de oude weer meteen meegenomen!👌Vrolijke mannen en niet te beroerd om wat te doen.

Carla 16-11-2017 Via de website gekocht

Too service

Coolblue eerst gebeld voor informatie, kreeg een goed advies, meteen apparaat besteld het werkt top, bedankt coolblue

Mary 16-11-2017 Via de website gekocht

uitstekende winkel

Snelle levering, uitstekende service, duidelijke site, goede leveringsvoorwaarden, betrouwbare en gemakkelijke betaalwijze

Birkholz 16-11-2017 Via de website gekocht

Top!!

Coolblue maakt waar wat ze beloven zonder gedoe! Je besteld en hetgeen je besteld wordt binnen gereden en oude oven gaat weer mee terug. Super

Leon van Mourik 16-11-2017 Via de website gekocht

110% tevreden,eenvoudig bestellen,bezorging en afhandeling.

No nonsens website, eenvoudig en duidelijk. ook voor ouderen (zoals ikzelf) goed te begrijpen. Winkelen vanuit de luie stoel is een perfecte uitkomst.

Marianne 16-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Keukenmachine gekocht, helaas ontbrak er een onderdeel. Coolblue heeft uitgezocht waar onderdeel te verkrijgen was en er voor gezorgd dat onderdeel nageleverd werd. Super!!

Stijn 16-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Wederom fantastisch. Service to the max.

Alles tiptop in orde. Moet hard nadenken om verbeterpunten te geven aan Coolblue.

NPO score 10 wat mij betreft ;).

Wim 16-11-2017 Via de website gekocht

Ik ben niet tevreden over de service

Ik ben ontevreden over de levering. Het moment van leveringzonder verdere uitleg door postnl verplaatst van 14 naar 15 november en toen toch weer terug naar 14. inmiddels was ik op dat moment niet meer thuis. Toen heb ik gekozen voor ophalen bij een afhaalpunt en werd mij meegedeeld dat het op 15 november kon worden opgehaald. Ook daar bleek het echter niet geleverd terwijl aangegeven en vandaag op 16 ook niet. Heden heb ik bericht vannpostnl ontvangen dat het vanavond thuis wordt bezorgd. Daar heb ik niet voor gekozen. Ik vind dat erg verwarrend en toen telefonisch contact opgenomen met coolblue. Als het vanavond niet bij mij of bij de buren kan worden afgegeven gaat het terug naar coolblue. Het advies was om in dat geval opnieuw dezelfde bestelling te plaatsen en te betalen. De oorspronkelijke bestelling zou dan worden geannuleerd. Ik vind dat coolblue alsnog dient te zorgen voor correcte aflevering. Dit vind ik geen goede manier om de fout die kennelijk gemaakt is bij de aflevering te doen herstellen.

Beste Wim,

Bedankt voor je uitgebreide review. Wat enorm zuur om te lezen dat het afleveren van je pakket zo moeizaam is verlopen. We kunnen goed begrijpen dat je hier absoluut niet tevreden over bent en willen je hiervoor allereerst onze excuses aanbieden. Heb je je pakket inmiddels in huis? Wanneer dit niet het geval is, kijken wij graag via deze weg nog eens met je mee. Zou je ons dan je ordernummer met een korte toelichting willen sturen op geenglimlach@coolblue.nl? Wij gaan dan zo snel mogelijk verder voor je aan de slag.

Coolblue.

Carlijn 16-11-2017 Via de website gekocht

Snelle positieve service

Een acer laptop/tablet. Binnen een dag geleverd. Bevalt tot nu toe goed en was de goedkoopste bij Coolblue.

Harderwijk 15-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering.

Het is echt fantastisch om te zien hoe snel Coolblue levert. Zondagavond laat in de avond het product besteld en maandagmorgen om 11:00 uur wordt er al aangebeld door een medewerker van Coolblue die een pakketje komt bezorgen.

Leen 15-11-2017 Via de website gekocht

Jammer

Op di 7-11 een wasdroger, stapelkit en wasmachineverhoger besteld. Leverdatum gesteld op za 11-11. Geen bezorging za 11-11, belofte van Coolbue levering op ma 13-11 geen levering, hernieuwde belofte levering op di 14-11. Geen levering op di 14-11 hernieuwde belofte levering op woe 15-11. Geen levering op woe 15-11. Woe 15-11 4x gebeld met klantenservice do 16-11 zou ik worden gebeld
met nieuwe leverdatum. Men komt dus zijn belofte niet na. Uiteindelijk order stop gezet. Geld komt retour. Klantenservice uitermate vriendelijk. Afhandeling ronduit slecht.

Hi Leen,

Jeetje, we schrikken van je bericht. Wat enorm vervelend om te lezen dat de levering van je nieuwe wasdroger met stapelkit en verhoger zo moeizaam is verlopen. We begrijpen enorm goed dat je hier niet tevreden mee bent en zijn het met je eens dat dit absoluut te lang heeft geduurd. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Hoewel wij het jammer vinden, begrijpen wij dan ook zeker dat je je bestelling hebt geannuleerd. Wij willen je via deze weg onze excuses aanbieden voor het ongemak. We hopen dat wij je in de toekomst nog eens mogen laten zien hoe een levering wel hoort te verlopen. Wanneer je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen. We helpen je dan heel erg graag verder. Voor nu wensen we je, ondanks al het ongemak, een enorm fijn weekend toe.

Coolblue.

Paul 15-11-2017 Via de website gekocht

tweede kans is goud!

Coolblue heeft een heldere website met duidelijke omschrijvingen en scherp geprijsd.
De bezorging was erg vlot. In plaats van halfvolle cartridges gewoon volle. Niet van dat flauwe.
Attente nazorg.

Sandra 15-11-2017 Via de website gekocht

Super service!!??

Dit is een fijne service, en direct de dag erna heb je je aankoop thuis. Ook op zondag. Super!! Ook goed verpakt, veilig, zodat het niet kan beschadigen.

karen 15-11-2017 Via de website gekocht

Goede service tot op de plek waar het moet staan

Ik heb een kookplaat gekocht en een droger in de webshop. Omdat ik meer specificaties wilde weten heb ik de klantenservice gebeld die mij goed konden informeren over de gewenste producten. Na het bestellen kon ik de gewenste leverdatum invullen, zodat ik ook thuis ben als het geleverd wordt. En het werd tot op de plek van bestemming gebracht en aangesloten. Fantastisch!

Joyce 15-11-2017 Via de website gekocht

Soepeltjes

Veel aanbod, duidelijke omschrijving, concurrerend in prijs, snelle levering en prima verpakt.zal in de toekomst nog zeker gebruik maken van de site.

Mattie 15-11-2017 Via de website gekocht

Goed gedaan jochie

Toegankelijke site, en probleemloze, snelle levering binnen 1 dag. Prijs vergelijkingen even buiten beschouwing gelaten..

F 15-11-2017 Via de website gekocht

Wel blauw maar door hun absoluut NIET in de kou!

Snel bestelt, snel geleverd en snel kunnen genieten!
met duidelijke beschrijving.
En ook telefonisch goed en vriendelijk contact!

Amanda 15-11-2017 Via de website gekocht

Fijne en betrouwbare webwinkel

Coolblue heeft een zeer breed assortiment. Door de keuzehulp en de ruime informatie bij de producten is het toch makkelijk om iets uit te kiezen. De prijs is goed en de levering is snel. De optie van Tweedekans producten (bijv. geopende verpakking maar nieuw product) vind ik super, krijg je toch weer een leuke korting. Aanrader dus!

C.M.Dijkstra 15-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering. Alles in de levering gaat prima.

Had al eerder bij Coolblue gekocht. De website de bestelling en de afhandeling gaat allemaal op rolletjes. Ik kan denk ik, geen beter compliment geven.

Jacq 15-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Een gebruiksvriendelijke site, waarbij ik makkelijk producten kan vergelijken. Dat geeft me de gelegenheid om een weloverwogen keus te maken. De snelle levering is mede bepalend voor mijn keuze geweest. Op zondag wasmachine kapot, nieuwe besteld en maandagmiddag al weer aan de was. Geleverd door vrolijke, correcte bezorgers. Top!

Jan Straatman 15-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, prima service en geen gezeik

Er is een ruime keuze uit het productaanbod. De informatie over de producten is doeltreffend. Het bestellen is zeer eenvoudig en de levering snel en betrouwbaar. Service doet niet onder voor buurtwinkel.

Paula 15-11-2017 Via de website gekocht

betrouwbaar, efficiënt

Klantvriendelijke website.
Uitgebreid assortiment.
De bestelling is op de afgesproken tijd geleverd.

Patries 15-11-2017 Via de website gekocht

Fantastisch!!

Ik heb al veel besteld en iedere keer wordt ik blij als ik het pakketje ontvang! Niet alleen om de verpakking maar ook om de service die geleverd wordt al ik nog evt vragen erover heb. Echt klantvriendelijk zijn zij. Top!

Anneke 15-11-2017 Via de website gekocht

efficiente installatie service

uitstekende communicatie over wanneer de bezorging en installatie plaatsvindt. Snelle en effectieve installatie. Ze nemen verpakkingsmateriaal en oude apparatuur mee

E. Tomaello 15-11-2017 Via de website gekocht

De bestel procedure tot aan levering

Vanaf het moment van bestellen tot aan het punt dat de bezorgers voor de deur staan ben ik heel goed en uitgebreid op de hoogte gesteld, tijd, info product, sms en tel contact over gewijzigde levertijd. Dit gedeelte is echt super goed georganiseerd !
Maar .... 1e vraag van bezorger was ... het is toch geen Miele die we terug moeten nemen ? Waarop ik helaas voor de bezorger JA moest zeggen.
Vervolgens toende oude miele weggehaald moet worden begonnen de problemen, want aangezien mijn oude machine op de 2e verdieping stond en door een luik naar beneden gehaald moest worden ( waar deze 13 jaar geleden ook doorheen is geplaatst door een bedrijf ) Dat kon niet, mocht niet, gaan we niet doen etc ....werden foto's gemaakt en doorgestuurd naar leiding gevende waarop ik zei ik begrijp dat het lastig is maar ik heb hier 3 mannen bijgehaald in het te fixen met jullie. Gelukkig was 1 bezorger erg vriendelijk en zei we gaan er gewoon voor, dit tot ongenoegen van de andere niet zo hulpvaardige bezorger. Dmv slagbanden is de machine naar beneden gekomen met uiteraard hulp van de 3 extra man( de onhulpvaardige bezorger heeft alleen staan kijken ). Laatste 50 cm viel de Miele en toen werd er gezegd door de onhulpvaardige bezorger; ja, nu is hij kapot en mogen we hem niet meer meenemen .... ik ontplofte bijna.
Kortom, de andere zeer hulpzame bezorger liet hem kletsen en heeft met hulp van ons toch de machine meegenomen.
Conclusie ..... jammer dat dit zo moest lopen maar denk dat dit heel goed opgelost kan worden zodat de bezorgers dit soort vervelende situaties niet meer meemaken, namelijk : stel tijdens de procedure van bestellen een paar extra vragen zoals wat is merk van oude machine, op welke verdieping moet de machine weggehaald en geplaatst worden en schets de situatie waar dit moet gebeuren. Dit voorkomt veel problemen, voor de klant maar ook voor de bezorgers.
Ik hoop dat jullie hier iets mee doen want de rest vab de procedure is namelijk wel tot in de puntjes verzorgd.

Missi 15-11-2017 Via de website gekocht

Goed aanbod, maar soms missen er foto’s

Voor het eerst backpacken, spannend. En Coolblue helpt mij hier enorm bij. De backpack die ik wilde, was hier in de aanbieding! En alle andere dingen die ik volgende de expertsites nodig zal hebben, kan ik ineen keer meebestellen. Duidelijke beschrijving erbij, goede merken en bijna overal een review van.
Enige puntje, van veel dingen moest ik nog googelen voor meer foto’s. Als ik een toilettas bestel, wil ik wel weten hoe deze van binnen eruit ziet. Ook zou ik wel een betere en effectievere selectie willen kunnen maken. Hoe weet ik als beginnend wereldondekker hoeveel liter mijn backpack moet zijn? Of wat de voor-en nadelen zijn van een bidon aan mijn tas tov een drink systeem?
En wat voor slaapzak heb ik nodig?
Maar als ik dat allemaal heb uitgezocht, ga ik het hoogstwaarschijnlijk wel bij CB bestellen: prijs is vaak het laagst en producten zijn goed.

Erwin 15-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en heldere dienstverlening!

Naast een perfecte service, ben ik enorm gecharmeerd over het mailtje dat ik van Coolblue ontving met daarin informatie m.b.t. tot de status van levering. Ik ben gewend om zelf met een track&trace code te moeten inloggen, maar deze (kleine) moeite werd mij bespaart! Daarnaast wat het bestelde product zeer gunstig geprijst, CoolBlue bewijst dat kwaliteit niet altijd duur hoeft te zijn!

martin 15-11-2017 Via de website gekocht

persoonlijk en nooit teveel

Heb nu al aantal maal spullen besteld en dus ervaring met Coolbleu. Altijd vriendelijk aan de telefoon indien je daar gebreuk van maakt, en ook indien er iets niet goed gaat is niets te veel.
Ook de persoonlijke tint in het geheel bevalt mij zeer.

A. Kuitert 15-11-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijk snel

‘s Avonds om half elf besteld en ‘s Morgens om half tien binnen. Netjes verpakt en keurig afgeleverd. Vooraf de tracking informatie gekregen per email met het tijdsslot van de bezorger die ook netjes binnen dat tijdsslot kwam

Benno 14-11-2017 Via de website gekocht

Snel, (leverings)betrouwbaar en top service!

Brede keuze met duidelijke en toegankelijke beschrijvingen waardoor je een weloverwogen productkeuze kunt maken. Prijsstelling is realistisch.

Sander 14-11-2017 Via de website gekocht

Weer een snelle levering van coolblue

Een hp probook 430 bij coolblue besteld omdat het een prettige webwinkel is met goede service en omdat laptops ook nog eens aantrekkelijk zijn geprijsd.

Sophie 14-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Snel, goede service en duidelijke site. Op zaterdag had ik besteld, op zondag al geleverd! Ook goede prijs/kwaliteit verhouding.

BM 14-11-2017 Via de website gekocht

Top en snel!

Mooi afgeprijsde monitor gekocht, goede kwaliteit en goed verpakt voor transport. Bezorger was tussen 14.40-16.40 gepland, hij kwam om 15.00. Zou Coolblue zeker aanbevelen! Elke dag bezorgen en mooie producten.

Cora Heikamp 14-11-2017 Via de website gekocht

Heel blij mee !

Prima product snel in huis duidelijke omschrijving! mijn eerste keer bij cool blue kom zeker terug :)
ik zal niet snel meer verdwalen :)