Carla 18-04-2023

Vlotte levering, de dag na de bestelling geleverd zoals beloofd. Overzichtelijke site.

Matthias 18-04-2023

Correcte dienstverlening en scherpe prijzen.
Er was een foutje in hun klantendienst geslopen maar werd keurig gecompenseerd met een waardebon

Wim kok 17-04-2023

Bestelling 20.50 uur, bevestiging 20.56 uur. Bestelling verzonden 21.36. Mail van Bpost 22.12 uur dat mijn zending volgende dag geleverd wordt. Is dit logistiek? Nee dit is magic, en zo gaat het steeds bij Coolblue. Dan mijn laatste bestelling. HAier koelkast. Weegt 105 kilo. Communicatie perfect en alles zoals beloofd. Komen twee jonge bezorgers, super vriendelijk en enthousiast, ze leken wel blij om mij de koelkast te bezorgen. Binnen 10 minuten was de koelkast uitgepakt, op zijn plaats gezet, ja, en wel waterpas he. Let wel, weegt 105 kilo. Coolblue, wees zuinig op je mensen. Wasmachine, wasdroger, oven, vaatwasser, en nu de koelkast. Allemaal geleverd door super bezorgers. Dank jullie wel, ik ben trouwe fan, en klant.

sonny 17-04-2023

Enorm tevreden, snelle service en levering. Artikel goed verpakt aangekomen zoals het hoort dus! Top Coolblue.

Brugghemans Luc 17-04-2023

Snelle en correcte behandeling en levering. Vlotte toegang tot de site. Goed, kwalitatief en ruim aanbod.

Steven 17-04-2023

Vandaag besteld, morgen geleverd, is de leuze. Mijn bestelling werd donderdag geplaatst, en wordt hopelijk dinsdag geleverd...

Tom 17-04-2023

Super handige site en ze komen ook na wat ze beloven (voor 24u besteld de volgende dag in huis).
Hier een zeer tevreden klant.

Ly De Bosscher 17-04-2023

Super tevreden met de aankoop van mijn nieuwe wasmachine. Super vlotte levering, hele vriendelijke installateurs en top wasmachine. Super tevreden, raad het zeker aan bij iedereen.

Dox Rudi 17-04-2023

Vriendelijk +
Snelle levering +
De aanwezigheid in de winkel ven een
reparatie dienst +
Uitleg en hulp +
Na-verkoop service

Dirk DE JONGE 17-04-2023

gebruiksvriendelijke website en vlotte , professionele afhandeling op het afhaalpunt / winkel.

sara 17-04-2023

Goed overzicht van de hoesjes dat ze aanraden en de reviews zijn ook overzichtelijk. Ik was aan het twijfelen tussen 2 hoesjes en kon deze gemakkelijke vergelijken met elkaar.

Mevrouw 16-04-2023

In de winkel altijd een heel fijn ontvangst.
Groot Aanbod mooi uitgestald, vriendelijke bediening.
Op de website heel duidelijk, snelle levering.

Chris 16-04-2023

Professioneel advies.
Steeds vriendelijke medewerkers.
Uitstekend prijs / kwaliteit niveau.
Prima service na verkoop / garantie
Waarom zou je ergens anders kijken behalve dan om bevestiging te krijgen?

Jo 16-04-2023

Het aanbod Is ruim en volledig. De bestelling werd dezelfde dag klaar gemaakt en verzonden. De geselecteerde levermethode werd strikt gevolgd en de volgende dag geleverd zonder problemen.

Belle 15-04-2023

Alles vlot terug te vinden op de site + aankoop + snelle verzending en ontvangst na aankoop

Kim 15-04-2023

Fijn onthaal, persoonlijke aanspreking, niet te lang wachten, leuke wachtruimte met tafel, stoelen en koffie, goede raad en snelle service

Basiel 14-04-2023

scherpe prijzen voor de Miele producten, snelle levering en veilig verpakt!

Dany 14-04-2023

Wij hebben een waterkoker besteld. Die kregen we 's anderendaags thuis geleverd. Een kwartier voor levering kregen we een sms om te verwittigen dat de levering onderweg was. De waterkoker werkt goed en is mooi van design, zoals op de foto. De levering gebeurde per fiets, och arme, het regende pijpenstelen die dag. Ik had er medelijden mee;)

Elke 14-04-2023

Goede overzichtelijke webshop. Per product zijn er telkens plus- en minpunten te vinden. Fijn dat bepaalde leveringen met de fiets gebeuren. Er is ruime keuze en in iedere prijsklasse wel iets te vinden.

Anne 14-04-2023

Site is duidelijk en overzichtelijk. Goed geïnformeerd en perfect geleverd volgens afspraak

Pieter 14-04-2023

De site is heel betrouwbaar, duidelijk en heeft goede service. Vlotte levering en geen onverwachte kosten of problemen. Je betaald misschien iets meer dan bij andere verkopers maar dit is de service zeker waard.

BECKERS 14-04-2023

Zowel de bestelling als de levering waren uiterst snel, vriendelijk en efficiënt!

Brecht 14-04-2023

Heel laat op de avond besteld en de volgende dag in huis! Supersnelle levering en netjes in de doos. Meer moet dat zeker niet zijn.

Heidi Mol 14-04-2023

Altijd correct, onbeschadigd en op tijd,

Netjes afgeleverd.

Coolblue kleurt je dag :)

Olaf 13-04-2023

Ik ben zeer tevreden om bij jullie te schoppen ik raad het iedereen aan zou nergens anders willen schoppen ik vind het hier echt super goed mijn aankoop ben ik echt zeer tevreden mee danku