Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Charlotte 08-05-2019

Ruime productkeuze tegen goede prijzen. Zeer voortvarende, vriendelijke en duurzame bezorging

Aaltje 08-05-2019

Prettige online winkel met een groot assortiment.
Duidelijke productomschrijving.
Online bestellen en betalen geen probleem (Ideal)
Bezorging zoals beloofd. Bijna de klok op gelijk te zetten. Niets op aan te merken.

Ronald 08-05-2019

Goede prijs/prestatie, duidelijke site, snelle levering.
Verpakking licht beschadigd, maar dit had geen invloed op de inhoud.
Product werkt zoals beschreven (reviews, advies) en verwacht.

Sander 08-05-2019

In eerste instantie ging in na een bezoek aan een prijsvergelijkingssite naar Coolblue. De site van Coolblue is zeer gebruiksvriendelijk en het bestellen en bezorgen ging zeer soepel. Prettig dat je in eerste instantie een tijdvak van 2 uur doorkrijgt en een kwartier van tevoren nog een bericht. Top!

Ciel 08-05-2019

Super snelle levering. De droger stond in no time boven, aangesloten en wel! Duidelijke uitleg gekregen. Echt hele aardige jongens!!!

Els 08-05-2019

Super shop !!! En echt waar de volgende dag in huis.
Netjes door de bakfiets gebracht van Rotterdam naar Barendrecht.
En.... van te voren een berichtje dat de bakfiets onderweg was en binnen een kwartiertje er zou zijn.
Dat was echt het geval, netjes binnen de tijd.
Daarom geef ik jullie een 10 !!!!!

LEO VAN ZIJL 08-05-2019

Ik ben zeer tevreden over het product. Helaas heb ik een dag extra op de levering moeten wachten. Ik kreeg pas in de avond een berichtje dat de levering een dag later kwam. Dus voor niets thuis gebleven.

H 07-05-2019

Bizar slecht! Ik denk dat coolblue het spoor bijster is. Wasmachine besteld die niet geleverd werd. Na bellen zou deze echt voor 22u geleverd worden, wat niet gebeurde. Hele dag gewacht voor niks. Na vijf belletjes dag later kan niemand vertellen wanneer deze dan wel geleverd wordt. Dus ik kan thuis wachten in de hoop dat hij wel komt.Wel veel sorry gehoord, geen oplossingen of meedenken. Dacht altijd dat coolblue voor excellente service ging maar dat is blijkbaar verleden tijd (ook gezien alle negatieve berichten op oa de Facebook pagina). Bestelling geannuleerd en dit was de laatste bestelling bij hen. Vraag me af wat er aan de hand is...
Officiele reactie van Coolblue 13-05-2019

Beste H,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het met jouw bestelling zo mis is gegaan. Dit hoort natuurlijk niet.

Helaas bevat jouw review geen ordernummer en kunnen wij daarom niet controleren wat er mis is gegaan. Dit vinden wij natuurlijk vervelend. Wij willen altijd leren.

Wij begrijpen wel dat jouw vertrouwen nu weg is. jouw annulering maken we natuurlijk netjes in orde.

Het spijt ons.

Hans 07-05-2019

Ik vind dat ze het heel goed doen. Duidelijke informatie en voorwaarden, vriendelijk personeel, soepele aftersales. En ze hebben bereikt dat het er bij de Mediamarkt ook weer een beetje behulpzaam en coulant aan toe gaat.

Astrid 07-05-2019

Duidelijke website dus makkelijk te bestellen ook voor de ouderen onder ons. Een kind kan de was doen. Snelle levering.......heel fijn, prima. Gratis retourneren wanneer het bestelde niet naar wens is. Mijn kinderen (volwassen) bestellen ook regelmatig bij Coolblue; zij zijn ook zeer tevreden.

Ab 07-05-2019

Volgens de reclame is het de ene dag bestellen, en de volgende dag in huis. Dat was in ons geval niet zo, het werd al snel duidelijk dat het een dag later zou worden. Maar wat een prettig bestel en bezorg proces hebben ze daar ontwikkeld. Op de dag van bezorging een mailtje met bezorg window van een uur, een half uur van tevoren een SMS en een kwartier van tevoren een belletje dat ze eraan komen. Overigens hele nette en vriendelijk en bezorgers. Oude wasmachine is meegenomen en de nieuwe aangesloten. Perfect geregeld. Dit was onze 1e bestelling bij Coolblue maar zal zeker niet de laatste keer zijn.

Leonora 07-05-2019

Fijn vriendelijk personeel in de winkel goede producten met goede uitleg en snelle nette levering door zeer vriendelijk personeel

Inge 07-05-2019

Coolblue doet wat het beloofd! Een duidelijke website met een breed aanbod aan producten. De producten zijn handig met elkaar te vergelijken en de prijs / kwaliteit verhouding is prima. De levering is gelijk de volgende dag en je wordt van tevoren op de hoogte gehouden wanneer ze komen etc. Echt een super service. Als er problemen zijn, wordt het ook gelijk opgelost zonder moeilijk te doen. Aangezien ik geen tijd heb om te winkelen i.v.m. een eigen zaak, vind ik het echt ideaal om bij Coolbleu mijn producten te bestellen.

JOE 07-05-2019

Ze hadden de stofzuiger die wij wilden hebben en was goed geprijsd. Ook een mooie aanbieding oor de stofzuigerzakken. De bestelling werd keurig op de afgesproken dag bezorgd.

Tinusz 07-05-2019

Overzichtelijke website met specificaties, snelle bestelprocedure en snelle bezorging en installatie van mijn gekochte wasmachine door 2 bijzonder vriendelijke en kundige bezorgers (.....).

Peter 07-05-2019

Makkelijke site. Goeie keuzehulp. Ruim aanbod. Nette prijzen. Makkelijk bestellen. Snel geleverd.
Het is een feest om zo te winkelen.

P.Toet 07-05-2019

Duidelijk website,levering op tijd,betaling duidelijk en makkelijk,kortom zou het zo weer doen

Wim 07-05-2019

Assortiment en prijzen zijn in orde. Koelkast met inbouwservice gekocht. Coolblue heeft niet binnen hun eigen gestelde termijn contact opgenomen voor inbouwafspraak. Moest dus zelf bellen. Weer dag later pas afspraak kunnen maken waardoor koelkast hele week na bestellen werd geïnstalleerd.
Officiele reactie van Coolblue 13-05-2019

Beste Wim,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat jouw order vertraging heeft opgelopen. Dit hoort natuurlijk niet.

Wij bespreken jouw situatie intern om van te leren.

Frans 07-05-2019

Mooie aanbieding voor deze Lenovo all in one pc duidelijke website met voldoende informatie s,avonds besteld andere morgen in huis

Branko 07-05-2019

Coolblue is een modern bedrijf, en dat merk je aan alles. Ze nemen de klant serieus en tillen klanttevredenheid naar een nieuw niveau. Als facetten vanaf het kiezen van het product tot de daadwerkelijke levering zijn goed doordachte processen, met leuke extra's waar je waardering voor ontwikkeld mits je er de aandacht voor neemt. Neem bijvoorbeeld de pakketjes die op maat worden gemaakt aan de hand van jouw product, om zo verspilling van materiaal tegen te gaan. En de leuke teksten op de doos. Coolblue is een voorbeeld voor andere bedrijven.

F.van Dijk 07-05-2019

Goede website. Goede service. Op tijd leveren. Vriendelijk behulpzame medewerkers.

Hans 06-05-2019

CoolBlue hoeft niet de goedkoopste te zijn. Service? Nee! Service(?)-artikelen...: je betaalt de hoofdprijs!
Randaarde pvc-netsteker, zelf te halen in fysieke winkel te A’dam: Euro 19.99....
Tja.., je hoeft een dergelijk artikel niet bij hen te kopen,
je verwacht immers service, waarom dan niet?
Nu die gedachte wordt kei- en keihard gestraft!
Bezint eer ge begint....! Stekker van amper 2-3 Euro... 6 keer ‘over de kop’...! Walgelijk beleid..!
Schriftelijk vragen hierover gesteld: geen antwoord.
Nee..., hier keert de wal het schip! Oppassen met deze toko!

Beste Hans,

Dank je wel voor je review.

Wij als Coolblue hebben ervoor gekozen om niet mee te gaan met onze concurrenten en hebben dan ook geen laagste prijsgarantie. Wij focussen ons op service naar onze klanten toe, iets wat andere aanbieders veelal links laten liggen.

Kevin 06-05-2019

Ik vind dat ze een snelle levering hebben. Vaak is het binnen een dag of 2 dagen geleverd. Kwaliteit van de producten is niks op aan te merken. En de site is betrouwbaar.

Tanja 06-05-2019

Zeer ruim en gevarieerd aanbod! Gratis en supersnelle verzending is een grote troef! Dit heeft mij doen kiezen voor coolblue! En ik heb er zeker geen spijt van! Het pakje in ontvangst nemen en openen is ook superplezant met de leuke opschriften op de doos en er valt ook nog een leuke prijs te winnen als je creatief bent met de verpakking, echt cool!

Germen 06-05-2019

Super service, dito levering en uitstekende prijs! Bovendien krijg je tijdig info betreffend de aflevering en tips mbt aangekocht artikel.

Herman 06-05-2019

Zou het goedkoopste zijn, maar prijs bleek plots 'te zijn aangepast'. Ook al zag ik nog de oude prijs op de site! Screenshots gemaakt op advies helpdesk, opgestuurd maar werd niet meer op gereageerd. Veel te grote organisatie waar je als klant echt een nummer uit 1000en bent, zo voelt het.

Beste Herman,

Dank je wel voor je review. Wat vervelend dat de prijs is verander op de site. Wij begrijpen goed dat je hiervan baalt. Helaas veranderen prijzen de hele dag door. Pas als de bestelling betaald is is de koop en de prijs definitief.

Jammer dat je hebt ervaren dat je een nummer bent. Dit willen wij echt voorkomen.

Rita Janssens 06-05-2019

Cool Blue is een aanrader in elk opzicht.
Er is een ruim aanbod.
De prijzen zijn correct.
de bediening is vlot en het personeel is hoffelijk en uitermate vriendelijk en betuigt van kennis van zaken.
Je kan er terecht in verschillende talen: Nederlands Frans en vermoedelijk ook

Kick 06-05-2019

Coolblue zoals altijd vlot leveren. Afspraken worden nagekomen, de klant staat centraal en ze denken bij problemen of klachten ook echt met je mee.

Tilly 06-05-2019

Betrouwbaar, betrokken en bevlogen mannen en vrouwen die gewoon voor je klaarstaan en je de "ouderwetse" service bieden, zei de 72 jarige klant na diverse aankopen.

Vincent 06-05-2019

Nette en snelle levering. Website en app erg overzichtelijk en een leuke manier om klanten tevreden te maken en te houden

Johan 06-05-2019

Op zoek naar een nieuwe koelkast mijn oog laten vallen op een Amerikaans 'tweede kans', met een paar kleine krasjes op de buitenzijde. Tevreden over bezorging en ophalen oude koelkast; paar krasjes waren niet storend. Het installeren moest ik zelf doen, maar dat zou fluitje van een cent zijn. Helaas misten er onderdelen, maar na een telefoontje werd mij beloofd dat deze nagezonden zouden worden; hierdoor kon ik in eerste instantie dispenser etc. niet aansluiten. Na een paar dagen kwamen er onderdelen, maar helaas was dit niet volledig en een aantal onderdelen pasten niet. Of dit aan de deur van de vriezer of aan de onderdelen lag wist ik niet, Wederom gebeld en aangegeven wat het probleem was; een monteur zou volgens mij uitkomst bieden, maar volgens Coolblue konden er uitsluitend onderdelen nagestuurd worden, een monteur was niet mogelijk. Na wat heen-en-weer praten werd voorgesteld om een nieuwe koelkast te laten komen, maar..dan moest ik wel een (fors!) bedrag bijbetalen. Het gesprek werd wat 'onhandig' en uiteindelijk de optie genoemd dat dan de koel/vries maar weer opgehaald moest worden. Dit is ook gebeurd en het geld is weer op mijn rekening gekomen.

Jammer en onnodig volgens mij, want Coolblue maakt de nodige kosten, heeft uiteindelijk niks verkocht en voor de langere termijn beslist geen ambassadeur. Zelf zal ik op zoek naar een winkel die de verwachtingen wél waar kan maken. Dat ik twee weken na het ophalen van de koel/vries nog een pakketje (gebruikte?!) onderdelen kreeg toegestuurd gaf mij beslist geen glimlach...

De volgende tip wil ik meegeven; check een tweede kans voordat deze naar de klant gaat op deugdelijke werking en sta open voor suggesties om tot een oplossing te komen.
Zonde dat Coolblue klaarblijkelijk ook niet meer 'out of the box' kan denken...

Beste Johan,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat jouw TweedeKans koelkast niet conform de omschrijving was. Dit hoort natuurlijk niet. Zeker ook niet dat je onderdelen mist.

Helaas kan dit gebeuren, wij dienen het dan wel zo soepel mogelijk voor je op te lossen. Helaas hebben wij dat niet correct gedaan. Dat spijt ons.

Met jouw tip gaan we natuurlijk aan de slag.

Anatomicade 06-05-2019

De bestelling is duidelijk en snel. Bezorging is goed en snel. Prijs is redelijk. Zal altijd voor CoolBlue kiezen

Marc 06-05-2019

Tsja, lijkt me duidelijk toch? Coolblue heeft gewoon een goed breed aanbod, met duidelijke productinfo, heldere reviews en daarna supersnelle opvolging en bezorging. Geen twijfel, gewoon duidelijkheid over alles. Winkelen met een glimlach!

Mariette 06-05-2019

Doen wat ze beloven, duidelijke en overzichtelijke website, snelle levering en natuurlijk inclusief die glimlach! 👊😃

Ognjen babic 06-05-2019

Zeer leuke en bij de tijdse manier van gang van zaken doen. De vergelijkings optie op de website is erg goed. Vind het niet erg als Coolblue niet altijd de goedkoopste is, je weet uiteindelijk wat je aan ze hebt. Enige puntje is dat het beeldscherm dat ik besteld heb af en toe even uitvalt, maar dat kan ook aan mijn computer liggen.

Bas 06-05-2019

Goede prijzen en service. Snelle levering en bij problemen/vragen helpen ze je snel en doeltreffend!

Meia 05-05-2019

Coolblue bezorgd snel een accuraat, is betrouwbaar. Artikelen zijn gunstig geprijsd en hoog van kwaliteit.

Marc de Kok 05-05-2019

Ik bestel al jaren naar volle tevredenheid bij Cool Blue. De service is top, komen altijd hun afspraken na, je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakket geleverd wordt.
In een woord "TOP" . Ga zo door Cool Blue.

Esther Hilderink 05-05-2019

Wat is het een verademing, dat iemand de tijd neemt om goed te luisteren wat je nodig hebt, wat jouw wensen zijn en waar je naar op zoek bent. Wat fijn om in een winkel als Cloolblue te zijn en met een goed gevoel de winkel te verlaten. Ik ben fan!

Wilco 05-05-2019

Gewoon betrouwbaar webwinkelgemak: makkelijk producten vinden en veelal tegen een goede prijs

peter 05-05-2019

mooi gegaan zoals beloofd, op tijd .goede berichtgeving zowel bij bestellen als bj bezorging. top

Veenjo 05-05-2019

Snelle en complete levering. Had de twee producten eerst besteld bij een concurrent van Coolblue wat me een maand ellende heeft opgeleverd. Bij Coolblue geen problemen.

Natascha 05-05-2019

De site van coolblue is gebruiksvriendelijk, levering snel en de prijzen concurreren goed met andere aanbieders.

Tgi 05-05-2019

Doet wat ze zeggen. helder en duidelijk. Vooraf bellen , sms'n
Verder werkt de wasmachine.

Dyana Steenbakkers 05-05-2019

Super goede service alles goed geregeld en snel keurige bezorgers weten waar ze over praten

flowerlady 05-05-2019

alles voor een glimlach,je pakket na een dag besteld al geleverd en goed/stabiel verpakt
ook makkelijk te openen wat voor iedere leeftijd fijn is
goede prijzen en duidelijke site prima zaak dus

Pascale 05-05-2019

Coolblue is TOP! Mijn bestelling van mijn droogkast werd goed opgevolgd en de levering was prima : een uur op voorhand een sms-je en een half uur op voorhand een telefoontje van de bezorgers, met het exacte leveringsuur. Snel en vakkundig geïnstalleerd en het oude toestel meegenomen! Super bedankt Jens en Mats van Coolblue!

A.Vosselman 05-05-2019

Ik ben zeer tevreden over Coolbleu. Een prima website met goede omschrijving van het product, makkelijke betaling, in mijn geval een wasmachine. Erg vriendelijke bezorgers die weten wat ze doen en het keurig afwerken. Een goed product voor een goede prijs. Een aanrader dus.

Patrick 04-05-2019

Goede winkel, duidelijk en overzichtelijk selectie maken in wat je wil aanschaffen (opties/prijs/etc.) Ruim assortiment, vele A-merken voor zowel top of the line als budget assortiment. Prijs/kwaliteit is goed. Afspraken altijd nog nagekomen, duidelijk voorwaarden en zeer snelle levering.

Christine 04-05-2019

Snelle levering, goedkoopste, goede en tijdige service, gemakkelijk bestellen/betalen.