Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ann 23-02-2017 Via de website gekocht

Goede service bij problemen

De Medewerkers van Coolblue zijn erg attent. Bij problemen is er geen discussie maar gewoon netjes en vlot afhandelen

Henk 23-02-2017 Via de website gekocht

Sonos besteld

Mijn bestelling van mijn Sonos ging absoluut vloeiend. Ik woon op Texel, ervaring leert dat alle bestellingen een dag langer duren. Maar niet met Coolblue. Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben, maar had mijn pakketje echt gelijk de volgende dag. Chapeau!

henny 23-02-2017 Via de website gekocht

koelkast

Al vaker spullen besteld. Altijd netjes op tijd en correct afgeleverd. Ook nu weer. Communicatie is duidelijk en men denkt mee. Super. Kwaliteit van de spullen is goed en wat men beloofd.

Hans 23-02-2017 Via de website gekocht

Ik ben tevreden over Cool Blue door snelle levering en redelijk lage prijs. Goede zorg: de levering zou eerst na 16:00 uur plaatsvinden, maar omdat het afhaalpunt op zaterdag ook om 16:00 uur sluit werd mij keurig gemaild dat het pakje om 15:00 uur er zou zijn. geen stress dus!

Wasmachine 23-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine

Top !
Scherpe prijs, vlotte levering, kwurig te woord gestaan ( chat) en nette jonge mannen die de wasmachine keurig op zijn plaats hebben gezet en de oude mee hebben genomen.
Aanrader!

A 23-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Snel,duidelijk,goede uitleg!!!!
Zeer tevreden
Hier gaan we vast vaker bestellen indien nodig
Jullie hebben er een fan bij 👍👍👍

Martijn 23-02-2017 Via de website gekocht

Fossil Q Marshal 45mm Blauw/Cognac Leer

Een erg fijne site om je producten te vinden.
Aantal producten is ruim en filters werken goed.

Ook erg fijn zijn de beoordelingen van de gebruikers zelf

Ger Hoenders 22-02-2017 Via de website gekocht

Mijn zoveelste aankoop

Weer een bestelling gedaan bij Coolblue.
Gaat erg makkelijk door de overzichtelijkeeuwen webshop.
Snel vinden wat je nodig hebt. Veel artikelen en daarom goed te vergelijken. Meestal met de goede review erbij. Enne, snelle levering.
Een aanrader voor iedereen.

Ninke 22-02-2017 Via de website gekocht

Samsung tablet

Snelle en correcte levering en advies via de email. Kan ik wel verder mee. Waarom zoveel karakters??

Pat 22-02-2017 In de winkel gekocht

Beste shop ooit!

heerlijke winkel! Goede vergelijkingen door recensies maar ook door hulp van het personeel.
Je wordt altijd te snel geholpen omdat er zoveel te zien en te doen is in de winkel zelf.

Henk 22-02-2017 Via de website gekocht

Veel bezorgkeuzes!

Omdat ik wist dat ik alleen 's avonds thuis was, was de vooraf-optie "18.00 - 22.00 uur" helemaal top!
Het enige waar ik iets moeite mee had in de daaropvolgende e-mails was het onderscheid tussen 'Overzicht pakket' en 'Verzonden producten'. Maar goed. Dat gaf een taalkundige verwarring bij me. Mede omdat bij 'Overzicht producten' de bestelde printer zelf stond, en bij 'Verzonden producten' de extra bestelde toner.
Anyway... alles kwam bij elkaar die avond exact aan zoals aangegeven. Dus helemaal prima.

Jos 22-02-2017 Via de website gekocht

Top.

Snel geleverd, goed verpakt. Blij van de services!! Helemaal af, pakje werd bij de buren afgeleverd zelfs daar was aangedacht.

ariepita 22-02-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger

Heel jammer dat de bestelde stofzuiger niet op de gevraagde speciale datum bezorgd kon worden!! Op de verjaardag van onze zoon waar we ook die dag waren om het cadeau zelf te kunnen geven....wat niet door kon gaan! En kwam daar achter nadat ik zelf Coolblue ging bellen waar het pakket bleef? Volgens Coolblue lag dat aan TNT post!!
Heel jammer!!

Hoi,

Onze excuses voor de vertraging. Dit is uiteraard echt niet niet de bedoeling en we gaan onderzoeken waar het mis is gegaan. Als poging het enigszins goed te maken hebben we u als klein gebaar een waardebon toegestuurd. We hopen dat de stofzuiger, ondanks de vertraging, goed bevalt!

Vriendelijke groet,

Kim en erwin 22-02-2017 Via de website gekocht

Service!

We hadden een fotoprinter besteld. Toen hij aankwam hadden we niet direct tijd om hem goed te testen (wel tekstprints gedaan, maar geen fotoprints), dus toen we na 3 weken erachter kwamen dat de fotoprints niet de kwaliteit hadden die we verwacht hadden waren we erg teleurgesteld. Via de chat werd gemeld dat we na de 2-weken-niet-goed-geld-terug-tijd zaten, maar hem wel voor reparatie op konden sturen. Zo gezegd zo gedaan inclusief briefje wat ons niet beviel aan de printer. Prompt kregen we een mailtje dat we een andere printer uit mochten zoeken inclusief advies en nu hebben we een goed werkende canonprinter. Top!

Mary davids 22-02-2017 Via de website gekocht

wasmachine

Ze zijn heel vriendelijk makkelijk te bereiken en goedkoper dan andere winkels
Vlotte en snelle levering je kan alles volgen super

Edwin van der burg 22-02-2017 Via de website gekocht

Sporthorloge Tom Tom Runner 3

Een prima sporthorloge gekocht bij Coolblu.nl online gekocht en in de winkel opgehaald. Goede service en in de winkel laten installeren

Steven 22-02-2017 Via de website gekocht

Lekker makkelijk en snel

Zo heerlijk makkelijk en snel.
Zelfs op zondagavond bestellen en je hebt (meestal) je bestelling op de maandag al binnen.
Er zijn weinig webshops die dat ook doen en daarom (zeker voor last minute op zondag) een goede keus.

Het aanbod is verder wel ok, en de prijzen vaak ook. Vaak vergelijkbaar met andere webshops.

Wim 22-02-2017 Via de website gekocht

mooi product wat werkt als je het nodig hebt, grandioos

Was op zoek een geschikte Laptop voor een kennis en vond hem hier, correcte afhandeling en super snelle levering zaterdagmiddag besteld zondagmiddag in huis.

Charles 22-02-2017 Via de website gekocht

Laptop (2e kans)

Laptop besteld. Volgende dag geleverd. De aangegeven krasjes zijn bijna niet te zien. Ik heb persoonlijk contact gehad met een medewerker over de laptop wat ik een voordeel vind als het om een webshop gaat en je snel antwoord wil. heerlijk. Ze zijn niet de goedkoopste, maar zeker niet duur. De service die je krijgt is je winst, en ze leveren gratis.

Coen 22-02-2017 Via de website gekocht

Nooit meer Coolblue voor mij

+- anderhalf jaar geleden laptop aangeschaft via Coolblue. Sinds een aantal weken terug kreeg ik oplaadproblemen. Hele verhaal voor gelegd aan Coolblue met de vraag of ik gebruik kon maken van mijn garantie. Eerst werd mij de deur gewezen en kreeg ik te horen dat ik maar naar HP zelf moest gaan. Bleek dat het oplaadpunt van de laptop kapot was. Nogmaals na Coolblue gegaan en de laptop onder garantiebepaling verstuurd (defect duidelijk aangegeven). Ongeveer twee weken later het bericht dat dit onderdeel niet onder garantie valt. Dat kan natuurlijk, maar dat had Coolblue mij direct kunnen vertellen aangezien de oorzaak alreeds bepaald was. Retourkosten €40,00!

Officiele reactie van Coolblue 22-02-2017

Beste Coen, Fijn dat we je even telefonisch gesproken kunnen hebben. Zoals we aangaven vinden we het een hele vervelende situatie en zullen wij de 40 euro voor onze rekening nemen. De laptop komt jouw kant weer op.

Willem van de Kamer 22-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en garantie

Toen mijn HP laptop het na 1,5 jaar begaf en de garantie bij HP voorbij was, werd het via Cool Blue onmiddellijk opgelost. Zij zouden de reparatie regelen en toen dat te lang (3 weken) duurde, mocht ik gewoon weer een nieuwe laptop uitzoeken voor het originele aankoopbedrag. Perfect opgelost!

Jac 22-02-2017 Via de website gekocht

Samsung smart tv

Gebeld, betaald, binnen 24 uur de tv aan huis bezorgd. Het vervoer was perfect te volgen via track and trace. Super service! Geen wachttijden met de telefoon. Vragen worden snel en vakkundig beantwoord. Gebruiksaanwijzing per direct via mail toegestuurd gekregen.

Ad Oomen 22-02-2017 Via de website gekocht

Snel, eerlijk en betrouwbaar

Coolblue is een heel prettig bedrijf met goeie webshop, prijzen zijn prima, levering altijd op afgesproken tijdstip en goeie producten

Dick 22-02-2017 In de winkel gekocht

Airfryer stuk binnen de garantie termijn

Mei 2015 heb ik een airfryer gekocht bij Coolblue. Nu bijna 2 jaar later was de timer een beetje in de war, waardoor de baktijd heel snel voorbij was. Ik heb het apparaat ter reparatie aangeboden. Omdat de reparatie langer duurde dan verwacht werd heb ik een nieuw exemplaar gratis thuis bezorgd gekregen. Dit is nu echte service die ik al van Coolblue gewend ben. Top bedrijf

Marloes 22-02-2017 Via de website gekocht

Niet alleen de voorkant is goed, ook de achterkant.

Tot 2x toe iets gekocht wat om een fout van onze kant retour moest. Prima geregeld en geld stond in no time weer op de rekening.

w.m.m.nuijten 22-02-2017 In de winkel gekocht

Wasmachine geinstalleerd

Na afloop lekkage aan afvoerbuis. Door de monteur tè hard de slang in de afvoer geduwd, waardoor de pvc-afvoerbuis in de zwanenhals scheurde, gevolg : lekkage ! De andere dag coolblue
monteurs langs gekomen : konden niets doen. Moet nu zelf een loodgieter bellen........

Beste Willem,

Wat vervelend om te horen dat er waterschade is ontstaan door de installatie van de wasmachine. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden en we snappen dat je ons een onvoldoende geeft. We gaan opzoek naar een oplossing. Zou u uw ordernummer via geenglimlach@coolblue.nl door willen geven? dan gaan we voor u aan de slag.

Vriendelijke groeten,

Luc 22-02-2017 Via de website gekocht

Droogkast

Snelle en correcte verhandeling. s'avonds besteld en de dag nadien tegen de middag geplaatst . het oude toestel en alle afval meegenomen

Tom van Leeuwen 22-02-2017 Via de website gekocht

Koptelefoon aangeschaft

Coolblue heeft een heldere webshop, zeer vriendelijke werknemers en ze zijn hartstikke klantvriendelijk. Verder gaat het bestellen super makkelijk en komt de bestelling altijd snel binnen.

Manon 22-02-2017 Via de website gekocht

Vaker bij Cool Blue

Ik heb wederom gekozen voor Coolblue bij de aanschaf van een telefoon. Prijzen zijn scherp, levering is zoals het moet. De belangrijkste reden dat ik voor Coolblue kies is de service. Als je een product hebt waar iets mis mee is, heb je geen gezeur over dat het gebruikt is of dat het je eigen schuld is of iets dergelijks. Ze zorgen voor geld terug of vervanging. Super!

mimi 22-02-2017 In de winkel gekocht

aangenaam verrast!

super, logistiek, levering, personeel beschaafd, professioneel, hulpvaardig, accuraat,

op zondag droger kapot, op maandag nieuwe was aan de praat

sigrid 22-02-2017 Via de website gekocht

En je glimlacht écht!

Supersnelle bezorging, duidelijke instructies voor gratis retourzending (maar die had ik niet nodig) en een website met humor - die de tagline (alles voor een glimlach) echt waarmaakt, ontdekte ik enigszins verbaasd. Alsof je iets koopt van je efficiënte, charming buurjongen.

peter 22-02-2017 Via de website gekocht

prima service

goed service en goede prijs ook soms tweede keus en mooie prijs .Dus mensen gewoon kopen bij coolblue ik raad deze winkel zeker aan

BOKIM 22-02-2017 Via de website gekocht

Laptop

Snel geleverd, goed verpakt en alles werkt direct. Het bestellen ging eenvoudig hoewel het wel even uitzoeken was wat voor laptop ik wilde, er is veel keuze en als leek is het toch lastig om de gewenste onderdelen te vinden.

Cees 22-02-2017 Via de website gekocht

Ik zeg het niet gauw, maar over Coolblue ben ik uitermate tevreden. Ik heb er een afwasmachine gekocht en wilde deze omruilen. Was geen enkel probleem!
Ik heb mijn laatste bestelling, een SD-kaart ook weer geplaatst bij Coolblue, terwijl ze niet de laagste prijs boden. Er is mij namelijk veel aan gelegen om altijd af te kunnen gaan op een hoge betrouwbaarheid en service van. En ook nu weer zeer tevreden!

Henk 22-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Laptopsleeve

Uitgebreid assortiment, heldere produktomschrijving met user reviews, snelle levering.
De laptopsleeve werd snel, correct en tegen een aantrekkelijke prijs geleverd.

Robert Leijendekker 22-02-2017 Via de website gekocht

overzichtelijke website, geweldige service

Wasmachine ging stuk op zaterdag , gelukkig kon ik op deze site makkelijk de beste vinden qua prijs/kwaliteit verhouding en deze na vergelijken op andere sites op zondag besteld.
Tot mijn verbazing maandagochtend 8:00 stond ie al op zolder geïnstalleerd en al!
O ja, en de oude kapotte ging gelijk mee geen rompslomp of gedoe, gewoon klasse.
Bezorgers konden gelijk een paar goede tips geven over gebruik en langere levensduur.

Fred49 22-02-2017 Via de website gekocht

een tevreden klant

bij Coolblue een volledig geintegreerde Bosch vaatwasser gekocht. De website is duidelijke en zeer klantvriendelijk; met gevolg dat ik snel het type wat ik wil gevonden heb. Ook het kontakt met de klantenservice was vlot en zeer klantgericht en -vriendelijk. De aflevering en installatie van het product was zeer correct; een kwartier van te voren kreeg ik nog een telefoontje dat de monteur er aan kwam. Installatie werd snel en deskundig uitgevoerd.

Joseph 22-02-2017 Via de website gekocht

Panasonic TV

Prima keuzemogelijkheden, heldere omschrijvingen en na bestelling per internet keurig op tijd bezorgd.

Jan 22-02-2017 In de winkel gekocht

Super service

Ik sprak met de eigenaar van de vestiging in Utrecht over de beschadiging van de iPhone hoes van mijn dochtertje en ondanks dat er twijfels bestonden over de beschadiging gaf hij mij zonder aarzelen 50% korting. Klasse!

Marja 22-02-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Duidelijke site, ruime keuze en snelle levering.
Door mails weet je precies wanneer het artikel wordt geleverd.

Carlo 22-02-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Coolblue was de enige webwinkel die het product nog had. Ik heb het hier dus gelijk bestelt op een zaterdag nacht. Het pakketje kwam maandag lekker optijd binnen (rond 11 uur). Helaas was ik op dat moment niet thuis. Het pakketje is netjes bij de buren afgeleverd. Coolblue is een top winkel en ik raad het zeker aan!

M Vos 22-02-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger Complete C 3

Goede shop, waar ik makkelijk een bestelling heb geplaatst welke snel werd geleverd. Ruime keuze in allerlei huishoudelijke artikelen.

Wilbert Meijer 22-02-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger

Zaterdagavond even snel een stofzuiger besteld , op een hele duidelijke en gemakkelijke site van cool blue en zondag 15.00 was hij al binnen! Helemaal TOP!

Rico de Wolff. 22-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Product was hier het goedkoopst,snelle levering,zelfs op zondag.
Gemakkelijke en snelle site,dus makkelijk een product gevonden.

Eddy Vancauwenberghe 22-02-2017 Via de website gekocht

Samsun A3

Heb een zeer goede ervaring met Coolblue altijd mooie prijzen en geen valse beloftes
zoals morgen bij u thuis zelfs op zaterdag, mijn vorige GSM is zelfs op zaterdag
geleverd aan de beste prijs die ik kon vinden , dus top

Tamara 22-02-2017 Via de website gekocht

Fitbit charge HR

Snel en makkelijk kunnen bestellen en de volgende dag in huis!
Leuke handige mail over het gebruik ontvangen: leuk, verrassend en handig!

Leon 21-02-2017 Via de website gekocht

Top.

Al meerdere malen bij Coolblue gekocht. Prima website, scherpe prijzen, goede foto's en omschrijvingen en snelle levering.

Bon Apart 21-02-2017 Via de website gekocht

Bon Apart

Het product is keurig zoals afgesproken bezorgt op het afgesproken tijdstip.
De telefonische helpdesk is goed bereikbaar en geeft je de juiste informatie over je bestelling.

Verder een betrouwbare website in het bijzonder de adviesfunctionaliteit

Jasper 21-02-2017 Via de website gekocht

Super service!

Zaterdagavond laat besteld en zondag begin van de middag binnen. In 1 woord TOP! Goed verpakt en een vriendelijke bezorger.

John 21-02-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en voordelig

Al meerdere producten besteld bij Coolblue en het is nooit tegengevallen. Je krijgt wat je ziet. Een frisse webshop met voldoende keus en dito winkel (met uitstekende cappuccino) en erg belangrijk: goede service