Deze score is berekend op basis van 2172 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John S 02-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en op tijd geleverd

Coolblue doet wat ze beloven dus krijgen ze van mij een dikke pluim. Service en levertijd volgens afspraak

Marijke 02-03-2017 Via de website gekocht

Telefoonset gekocht...alweer bij... Coolblue natuurlijk!

Ik heb nu een aantal maal iets bij Coolblue gekocht.
Het fijne is, dat een artikel snel geleverd wordt. Maar ook, dat ik even een deskundige verkoper gebeld kan worden. Bij aanschaf van een computer was dat erg fijn.
Ze hebben ook winkels. Ik ben een keer in Utrecht geweest toen ik twijfelde over een aankoop. Heb daar besloten wat ik wilde en de volgende dag greeg ik het apparaat gratis thuisgestuurd.

Ine 02-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service, goedkoopste prijs!

Mijn iPhone werd enorm snel geleverd, was goed verpakt en de prijs was de beste die ik online kon vinden!

C.Lake 02-03-2017 Via de website gekocht

Een aparte en zeer grappige Winkel! :D

Ik koos om CoolBleu in eerste instantie omdat het artkel die ik besteld had goedkoper was. Ik had nooit eerder van CoolBlue gehoord, maar eenmaal op de website viel het gelijk op; een zeer aparte website, met grappige informatieve videos (mooie blauwe kleur, trouwens) en mijn bestelling kwam de volgende dag binnen...in een grappige doos!

jill 02-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering en de manier van communicatie vind ik leuk.

na bestellen kun je kiezen voor wachttherapie; erg grappig. maar toen de doos binnenkwam stonden daar ook allerlei grappige teksten op! een feest om uit te pakken!

M. 02-03-2017 Via de website gekocht

Super snel en betrouwbaar

Website in zeer compleet en duidelijk. Bestelling proces snel. Je wordt goed geinformeerd over de levering en krijg ook een aparte email over de product zelf (tips).

J huisman de Jong 02-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede kwaliteit

Snelle levering en afhandeling werd goed op de hoogte gehouden zeer goed verzorgd zou het zo weer doen. Hebt al div artikel hier gekocht altijd goed

Andre 02-03-2017 Via de website gekocht

Normaal altijd naar een winkel, nu voor het eerst via internet bij Coolblue, van moment tot moment goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en snelle levering, zeer goede service!

E. Scholten 02-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en fantastische service

Bestelling volgende dag in huis en alleen het doosje erom is al leuk met al die wervende tekstjes. Bedankt voor de snelle uitlevering en de goede service!

Albert 02-03-2017 Via de website gekocht

Lekker makkelijk en zeer goed

Concurrerende prijzen. Goeie aanbiedingen. Heldere overzichtelijke website met duidelijke productomschrijvingen. Alles liep gewoon heel soepel. De website, service en levering zijn exact zoals je die als klant wilt hebben.

Marianne 02-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Coolblue was Snel, duidelijk ( we werden op de hoogte gehouden over levering, service en garantie) en ook nog eens de goedkoopste. Dus ...ik kijk hier vaker als ik op zoek ben naar electronica

albert van der schans 02-03-2017 Via de website gekocht

zeer goed product en geweldige service

zeer betrouwbaar levering op tijd en zeer behulpzaam bij een probleem.ook een retourzending is zeer veilig

Shop 02-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site/shop

Omdat de site duidelijk en overzichtelijk was, kon ik een goede verantwoorde keus maken.. ook de recensies waren daarbij andere belang voor mij.

heppiedad 02-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het beloofd

Shoppen bij Coolblue is kiezen uit een brede waaier van producten van alle merken. Als de uitgebreide productomschrijving niet zou volstaan om een keuze te maken, dan krijg je raad en daad van een echte specialist. Ook de prijs kan geen probleem zijn, want Coolblue is meestal goedkoper dan andere winkels. Prettig meegenomen is dat het product sneller in huis is dan je voor mogelijk houdt. Coolblue contacteren gaat bijzonder vlot en mochten er problemen zijn, dan worden deze op een adequate manier opgelost. Kortom, een voorbeeld voor velen.

Joris 02-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik heb hier al meerdere keren besteld, voor diverse producten. Zoals altijd een geweldige service.
Producten voldoen ook aan mijn wensen!

W.hoven 02-03-2017 Via de website gekocht

Prima shop.
Snelle levering.
En niet moeilijk doen bij retour.....wat overigens zeer snel gaat.
Kapotte selfie stick en voor retour aangemeld....
We kregen zo een nieuwe en die andere mochten we houden.
Binnen 1 dag.

Frans. 02-03-2017 Via de website gekocht

coolblue is duidelijk,

Heeft duidelijk meer aan te bieden dan andere winkels of sites, en is goed overzichtelijk. geeft goede technische uitleg over het gekozen product.

Allert 02-03-2017 Via de website gekocht

Ik ben meestal een die service belangrijk vindt en goeie informatie, dan dat het de laagste prijs moet hebben. En ik ben heel blij met coolblue omdat de service goed is en vriendelijk zo maak je makkelijker de keuze en bestel je sneller. Daarbij is de informatie die ik bij mijn pakket kreeg heel handig zo wist ik dat het pakketje door de brievenbus paste en daardoor ik niet hoefde te wachten op de postbode en zo mijn eigen ding kon doen.

Kris 02-03-2017 Via de website gekocht

LG FH4B8TDA7 wasmachine via coolblue

Geweldig,geen gezeur geen gezeik, gewoon service!
Tussen 10 en 11 zouden ze komen, maar via SMS en een belletje waren ze er al om 9:15.
Zonder probleem de oude mee, de nieuwe op zo'n plek,weg voordat ik besefte dat ik een nieuwe wasmachine had.
Zeer mooie stille wasmachine, energie zuinig, ik was teleurgesteld dat ik maar 1 was te draaien had!
Leuke geluidjes,weer eens wat anders.

Ruud 02-03-2017 Via de website gekocht

JBL T450BT Zwart koptelefoon

Zeer mooie en degelijke koptelefoon met ingebouwde bluetooth gekocht bij Coolblue. Goede geluidsweergave voor een zeer redelijke prijs. En heel snel geleverd door dit bedrijf. Wij hebben eerder al een ijskast bij Coolblue gekocht en tot op heden zeer naar onze wens. De klant wordt precies op de hoogte gebracht van het product op de site met de plus en minpunten. Geen ellenlang verkoopverhaal maar alleen relevante informatie.

Been 01-03-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

LaVerkeerde laptop besteld

We hadden een verkeerde laptop besteld met een ander toetsenbord,na gebeld te hebben keurig verder geholpen

Adrie 01-03-2017 Via de website gekocht

Super goede service

je bestelt wat en het is snel binnen super goede service, gewoon top.
ik kan wel 100 karakters type in een woord super goed.

linda 01-03-2017 Via de website gekocht

Wat een snelheid!

Zeer snelle levering en een goede begeleiding middels mails gericht op het gekochte product. Andere producten, dezelfde dag besteld, maar bij een andere verkoper kwamen pas 2 dagen later aan. Een pluim.

Babsxx 01-03-2017 Via de website gekocht

Top service??

Op de hhb een stofzuiger gekocht.
ik kon hem de volgende dag al ophalen na 8.30 uur!!!
Super service!!
Wel jammer dat ik mijn vvv bon niet kon gebruiken😞

Cynthia 01-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Zaterdag besteld en zondag al bezorgd. Ook belangrijk was dat het product het goedkoopst was via CoolBlue en dit een betrouwbare site is.

Niels 01-03-2017 Via de website gekocht

Laptop

Zeer goede service, veel informatie beschikbaar over bezorging. Krijg 30 min. van te voren een melding dat het pakket eraan kwam.

Anna1972 01-03-2017 Via de website gekocht

Super service via telefoon, chat en whatsapp

Binnen 30 minuten antwoord via WhatsApp. Zeer aardig aan telefoon. Op tijd de zending verstuurd. Ik kreeg de levering pas na 3 dagen maar dat lag aan postnl. Coolblue heeft netjes en snel voor mij nagekeken waar ze zending op dat moment was.

Arno Moeijes 01-03-2017 Via de website gekocht

prima service in de winkel

Ben snel en goed geholpen bij het kiezen van een laptop. Veel kennis in huis. Vragen zijn snel beantwoord en hebben genoeg voorbeeld in de shop.

Perfecte webwinkel 01-03-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Vriendelijk geholpen en volgens afspraak is de bestelling netjes op tijd geleverd op het aangegeven adres.

Jeroen 01-03-2017 Via de website gekocht

uitstekende webwinkel met fysieke vestigingen

Erg snelle service, ruime keuze op de website, goede keuzehulp bij de website, prima prijzen, in de fysieke winkel werken vriendelijke en erg capabele mensen, mogelijkheid om een tweedekansje (retourproducten zonder schade/mankementen) te vinden. Al met al een goede aanrader.

J.L. Pen 01-03-2017 Via de website gekocht

Toppie !

Samsung wasmachine gekocht. Volgende dag in huis. Top service. Bezorgdienst was perfect te volgen via Track & Trace en precies op tijd zoals vooraf was aangegeven. Jongens van de bezorgdienst heel beleefd, voorzichtig en oplettend. Duidelijke uitleg. Oude machine meegenomen, Nieuwe wasmachine werkt perfect. Goed gedaan Cool Blue !!

Tom 01-03-2017 Via de website gekocht

Goeie webshop...

Het nodige gekocht bij Coolblue, van kleine dingen tot een dure tablet. Soms laten bezorgen, dan weer opgehaald in de winkel na gereserveerd te hebben. Dan weet je zeker dat dat wat je wilt hebben op voorraad is en je dus niet voor niets gaat. Niet altijd helemaal de voordeligste maar echt veel scheelt het nooit en er staat een prima service tegenover. Geeft een vertrouwd gevoel deze shop, bestel hier en het komt goed! Dat is een heel ander gevoel dan sommige prijsvechters je geven!

Maarten tV 01-03-2017 Via de website gekocht

Vlot en uiterst betrouwbaar.

Al vele malen via Coolblue bestellingen laten afleveren. Alle keer goed verpakt en snel geleverd. Vaak al binnen 24 uur. Doorlopend wordt je via sms of mail op de hoogte gehouden hoever jouw bestelling is.
Kortom betrouwbare en vlotte webwinkel.

Alex 01-03-2017 Via de website gekocht

Goede bezorging, snel en op tijd!

Een goede uitleg van de producten. Heel fijn dat je met een tijdspanne van twee uur de bezorgtijden hebt. Het pakje werd netjes bezorgd.

Koffie 01-03-2017 Via de website gekocht

Internet bestelling

Prima service en vriendelijke bezorger. Snel geleverd. Gebruikersvriendelijk internet pagina. Keurig verzorgd. Netjes verpakt in stevige doos.

Jack 01-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en veel keuze ...

De website is gemakkelijk en de keuze is zeer groot en indien je extra info nodig of wel via chat of wel via de klantenservice waar je binnen een goede tijd je antwoordt krijgt. De zoekfunctie werkt ook zeer goed en je kunt dan ook nog bij het product zelf aangeven of je extra's wilt e.d. Ook de product helpfunctie is zeer goed aangeven wat je wilt en de keuze wordt al een stuk beter.

R. de Hoop 01-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

We zochten twee bagagekoffers in verschillende kleuren met de maten 55 - 35 - 20.
Coolblue leidde ons perfect door de website naar de juiste koffers. Omdat we twee bestelden kregen we ook nog korting. Binnen 24 uur stonden ze onbeschadigd vanwege de prima verpakking
(dozen van coolblue) in de kamer. Klasse.

Pieter van der Stoep 01-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, vaak iets duurder dan concurrenten

Ik bestel tegenwoordig bijna alles wat ik nodig heb bij Coolblue. Ze bieden een geweldige service. Zo heb ik recent een wasmachine besteld. Kreeg 's nachts een mail met een indicatie hoe laat de wasmachine bezorgd zou worden (tussen 8-9 en niet zoals bij veel bedrijven 'in de ochtend'). En een kwartier voor ze er waren belde de chauffeur dat ze er bijna waren. Alles netjes aangesloten, testprogramma gedraaid en alle verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine meegenomen. En uit eerdere ervaringen; als er achteraf iets niet helemaal in orde is doen ze hun best om het op te lossen voor je. De geweldige service rechtvaardigd voor mij de (vaak) iets hogere prijs dan bij concurrenten.

Johan Bazen 01-03-2017 Via de website gekocht

Zeer ruime sortering.

De website is zeer makkelijk in gebruik en zeer duidelijk in eventuele uitleg. Wanneer je wat besteld dan wordt alles voor je geregeld. De aflevering niets dan LOF.

ingrid 01-03-2017 Via de website gekocht

supersnel en goede service

wat ze doen beloven ze. Bij levering keurig sms en telefoontje vooraf. Wasmachine naar zolder gebracht en aangesloten zonder meerprijs of verzendkosten. in winkel ook altijd netjes geholpen.superblij met coolblue

Veronique 01-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Snelle levering, zelfs tussen de carnavalsoptocht door werd er bezorgd. Overzichtelijke site met volop keuze.

Eddie 01-03-2017 Via de website gekocht

snelheid en kwaliteit

Wat voor 23.59 uur besteld wordt heb je inderdaad de volgende dag in huis. En dat zonder bezorgingskosten te betalen. Duidelijke website: er staat duidelijk of een artikel voorradig is. De prijzen zijn concurrerend met andere andere websites/winkels.

service 01-03-2017 Via de website gekocht

Alles op tijd geleverd en gratis avondlevering. Klantvriendelijkheid van Post-NL kon iets beter, ik moest zelf een zware doos omhoogtillen naar 3 hoog en heb geen lift en rugklachten.

Alex Mous 01-03-2017 Via de website gekocht

Post de kluts kwijt

Met Cool Blue, de producten en levertijd an sich ben ik zeer tevreden. Mijn ontevredenheid wordt veroorzaakt door de bezorgservice van Post.nl. Ik had op de bestelpagina een postagentschap bij mij in de buurt (Beukenplein) opgegeven, om niet de kans te lopen afwezig te zijn als de bestelling werd aangeboden. Wie schetst mijn verbazing dat ik een sms'je kreeg dat de bezorger mij niet thuis getroffen had (ik was de hele dag aanwezig) en dat het pakket daarom op een postkantoor was afgegeven, veel verder bij mij vandaan, maar toevallig binnen dezelfde postcode. Dat postkantoor bevindt zich op het Waterlooplein, op zaterdagmiddag niet de makkelijks bereikbare lokatie.

Officiele reactie van Coolblue 01-03-2017

Beste meneer/mevrouw Mous,

Wat ontzettend jammer dat uw bestelling niet op het gewenste postkantoor is geleverd. Wellicht dat de bezorgers het verzoek om uw pakket af te leveren bij een postkantoor over het hoofd hebben gezien en toch langs jouw huis zijn gegaan. Excuses hiervoor. We hopen wel dat u dit eerder heeft aangekaart zodat wij dit kunnen meegeven aan de koerier om dit aan te kaarten. Anders kunt u dit alsnog doen door een e-mail te versturen met het ordernummer en een korte samenvatting van de situatie naar geenglimlach@coolblue.nl.

Uiteraard wensen wij u veel plezier met uw bestelling.

Groeten,

Coolblue.

Waldorfandstatler 01-03-2017 Via de website gekocht

Trefzeker en geen gedoe

Op zondag tussen alle leuke dingen door even een mixer kopen. Op maandag geleverd en je kunt er meteen mee aan de slag. Wat een uitkomst! Perfecte service, super snel geleverd, goed verpakt. Zo weinig gedoe als je het vergelijkt met vroeger: toen winkels langs, sjouwen met je aanschaf en nu gemak dient de mens....

Jeannette 01-03-2017 Via de website gekocht

artikel op tijd geleverd. Nieuw in verpakking. Tevreden

Helder communicatie over bestelproces.
Duidelijke uitleg in filmpje op you tube over te kopen product.
Op tijd geleverd.

Myrjam 01-03-2017 Via de website gekocht

Verrassend goed!

Een paar maanden geleden heb ik voor het eerst bij Cool Blue besteld, en dat was een aangename verrassing. Meestal koop ik mijn apparatuur (printer in dit geval) bij een fysieke winkel, maar ik vond zoveel goede informatie op de website dat een verkoper dit haast niet beter had gekund. Een aangename ervaring, zodat ik daarna vaker iets heb besteld en nog altijd geen verbeterpunt heb kunnen ontdekken!

Sander Klugt 01-03-2017 Via de website gekocht

Prima service, slecht apparaat!

2 maanden geleden een stofzuiger, dirt devil rebel 24 HF gekocht bij Coolblue. Deze stond aangeprezen als 'beste koop'. Over de service van Coolblue niets dan goeds, maar wat een slecht apparaat! Als dit de beste koop is, dan wil ik niet weten wat de slechtste koop is. De stofzuiger is nog net in staat om een donsveertje op te zuigen, maar daar houdt het verder helemaal mee op. Ik heb er gewoonweg niets aan. Dus verbeterpunt voor Coolblue... van 'beste koop' heb ik andere verwachtingen.

Nick 01-03-2017 Via de website gekocht

Bezorging snel en de hulp van de klantenservice gewoon goed!

Telefoon besteld en deze was snel binnen. Tevens had ik van tevoren een vraag via de klantenservice en deze hebben mij snel en duidelijk geholpen. Kortom tevreden.

Gérard 01-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Op zaterdag avond besteld en zondag middag in huis. Super. Het product is dat wat beloofd is. De website is zeer gebruiksvriendelijk.