Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Annikaatje 30-04-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geprijsd

Na een korte prijsvergelijking via Google kwam ik voor een nieuw strijkijzer bij coolblue uit. Coolblue heeft een eenvoudige, duidelijke website dus bestellen was zo gebeurd. De volgende dag werd geleverd, de doos was netjes ingepakt. Toppie!

Ferdinand 30-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goedkoop

Ik heb het Office365 Home pakket gekocht. Het werd de volgende dag al door de brievenbus gedaan. En het is goedkoper ten opzichte van direct kopen via Microsoft.

Mattia 30-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische webshop

Vaak een goede prijs en vooral een hele goede service en dat uit zich in alles wat met CoolBlue te maken heeft. Van het ontwerp van de webshop tot de afhandeling en de verpakking van je pakketjes. De humor in de korte filmpjes soms wat geforceerd maar toch wel heel geinig. Het lijkt gewoon alsof CoolBlue alles in orde heeft. Zorgeloos shoppen dus!

Annelies Smit 29-04-2017 Via de website gekocht

probleem goed opgelost

Het ging helemaal verkeerd met de bezorging van mijn vaatwasser, ze kwamen eerder voorbij terwijl ik de sms dat ze zouden komen pas een 1/2 uur later kreeg. Keurig door het service-center samen met de vervoerder opgelost. Zodoende werd de vaatwasser toch nog op dezelfde dag afgeleverd.

Ik heb een 2e kans vaatwasser gekocht, deze was aan de buitenkant gedeukt maar van binnen uitstekend en niks mee aan de hand. Aangezien het een inbouw vaatwasser is maakt dat dus, behalve de zeer voordelige prijs, verder niks uit.

ik geniet dagelijks van mijn aankoop.

Mounir 29-04-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Product was naar verwachting goed. Het was ook goed en snel afgeleverd. Was eerste keer niet meteen geleverd maar volgende dag toch wel goed.

Erik 29-04-2017 Via de website gekocht

Super

23.45 besteld 14.30 volgende dag binnen, met een stralende bezorger maar dat heeft CB niet geregeld.

suzarules 29-04-2017 Via de website gekocht

Goede service en vlotte levering

Cool blue heeft een uitgebreid assortiment en een overzichtelijke webpagina. Een bestelling is zo gedaan en wordt snel geleverd in prima staat.

Nadia 29-04-2017 Via de website gekocht

Fijn! Blij met jullie

Heb een wasmachine gekocht en binnen 2 dagen (koningsdag zat er tussen) istie bezorgd 😀 de bezorging was wel een beetje vroeg haha 8 uur in de ochtend. 2 sterke jongens, binnen 5 minuten gedaan, ze waren heel netjes en stelden zich voor. Oude wasmachine mee, hoppakee klaar!

Haakmeester 29-04-2017 Via de website gekocht

Net even dat fijne beetje extra service

De heren die de wasmachine leverden zorgen in no time dat de oude weer werd meegenomen en binnen 5 min draaide de nieuwe machine al, volledig door Coolblue geïnstalleerd en gecallibreerd. Echt top

Willy 29-04-2017 Via de website gekocht

Prima kop telefoon

Ik heb coolblue gekozen omdat de service prima is, en de levering binnen de afgesproken tijd. Het product is prima goede prijs kwaliteit verhouding

Rob 29-04-2017 Via de website gekocht

Een heel fijn bedrijf

Eerlijke beoordelingen zonder dat de slechte worden weggefilterd, goede en snelle leveringen in zeer leuke verpakkingen

Nico 29-04-2017 Via de website gekocht

Slecht bedrijf.. bestelde goederen worden niet geleverd

Ben er klaar mee. Bestel nooit meer iets via Coolblue als dit probleem niet word opgelost.
Al 4 keer is de leverdatum en tijd bijgesteld.. maar leveren? Nee hoor.

Officiele reactie van Coolblue 30-04-2017

Beste Nico,

Onwijs bedankt voor je review en voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend balen om te lezen dat het afleveren van jouw pakket niet helemaal soepel verloopt. Een keer vertraging is al heel vervelend natuurlijk, maar tot 4 keer toe, dat is niet wat je van de service van Coolblue mag verwachten. We willen dit graag voor je nakijken en natuurlijk een passende oplossing aanbieden. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je ordernummer en adresgegevens naar ons toe te mailen? Dit kan je mailen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Zodoende pakken we jouw mail meteen op en kijken we met je mee. Alvast bedankt voor de medewerking en we zien je e-mail graag tegemoet.

Linda 29-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Makkelijk bestellen en een snelle levering precies volgens afspraak. Kind blij dus wij als ouders ook ;) Volgende aankoop gaat zeker weer via coolblue

Raf V Steenb 29-04-2017 Via de website gekocht

Ongeëvenaarde service!

Woensdag in de late avond besteld en effectief, donderdagochtend stond er iemand aan de dzur met mijn pakketje.
Qua prijs heb ik het ganse internet gecheckt en was Coolblue de goedkoopste. Ik vond zelfs geen tweede aan dezelfde prijs.
Na levering nog een vraag gesteld over het product en ik kreeg zowaar nog een extraatje gratis nagestuurd!
Ik ben absoluut FAN.
DANK JE COOLBLUE!

Henk van Huisstede 29-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer nette bezorgers.

De levering was uitstekend alsmede het gebruik van de website.Ook goede informatie en snelle levering. Het bedrijf is aan te bevelen

Maurits 29-04-2017 Via de website gekocht

Super ervaring met Coolblue!

De klantenservice is heel vriendelijk en makkelijk bereikbaar, in mijn geval via whatsapp. De dag erna bezorgt rond 10 uur. Al met al een super ervaring!

Anne-Marie 29-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Uitstekende website, snelle service, staat in de bijkeuken. Levering uitstekend,vriendelijk personeel.

Lay 29-04-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel, groot aanbod

Coolblue is een erg grote naam, en daardoor erg betrouwbaar. Levering is tot nog toe altijd op tijd, en klantenservice erg bereikbaar.

Godelieve Vaesen 29-04-2017 Via de website gekocht

Voorbeeld onlinewinkel!

Coolblue is als website een voorbeeld voor vele andere. Ook wat de service en snelheid betreft, kunnen er weinigen aan tippen. Alleen als iets niet voorradig is bij Coolblue, wat zelden gebeurt, zal ik voor een andere onlinewinkel kiezen, of mijn keuze zelfs veranderen om toch bij Coolblue te bestellen.

fransid 29-04-2017 Via de website gekocht

wat ze beloven doen ze !

voor de derde keer iets gekocht en weer geen problemen, ik had deze keer advies nodig, een mail gestuurd , binnen het uur een antwoord waar ik iets aan had ! top

Jan 29-04-2017 Via de website gekocht

Aardige mensen.

Televisie van 2300 euro besteld en aangegeven om drie dagen later te leveren. Betreffende dag zou het tussen 13.00 en 16.00 uur geleverd worden. Krijg melding dat de levering vertraagd is. Thuis gebleven tot 22..00 uur. Niks geleverd pakje bij bezorgcentrum daarna geen idee wat er mee is gebeurd.
Coolblue doet onderzoek en zou binnen 48 uur bericht moeten geven. Dan ben ik op z'n minst 3dagen verder, hoop dat het zo wie zo goed gaat komen.

Beste Jan,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Wat naar dat u uw bestelling niet direct hebt ontvangen. Wij gaan inderdaad voor u aan de slag om uit te zoeken wat er aan de hand is met uw bestelling en hoe we dit zo snel mogelijk voor u op kunnen lossen. Wij houden u op de hoogte! Als u nog verdere vragen hebt, vernemen wij deze graag.

Johan 29-04-2017 Via de website gekocht

Geen gedoe, gehannkevankanoon doen wat je belooft. Prima

Snelle levering! Wel zogenaamd gratis bezorgen maar toch iets duurder dan concurrenten. Maar vooruit, daar heb je dan wel snelheid voor.

Gerard Rila 29-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte prijs kwaliteit en snelle tijdige levering

Het product was goed en makkelijk te vinden voor een scherpe prijs. Tevens voorzien van een goede aanbeveling.

M. Postma 29-04-2017 Via de website gekocht

eenvoudig en snel

Op de site vind je eenvoudig wat je zoekt. Specificaties zijn duidelijk. Bestellen en afleveren gaan naar tevredenheid en lekker snel. De communicatie via de mail is helder. Geen negatieve zaken kunnen ontdekken.

jan 29-04-2017 Via de website gekocht

flexibel verkopen

ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mooie probleem.
Door een misverstand had ik een koffiezetapparaat gekocht dat achteraf niet nodig was.
dit werd zonder probleem geaccepteerd en het probleem was binnen 5 minuten opgelost door het apparaat te kunnen terugsturen en een refund te krijgen.

Rene 29-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekend service

Een omschrijving van mijn ervaring is van webwinkel tot het personeel wat bezorgt. Daar kan ik kort en krachtig in zijn, dat is in een woord Uitstekend.

j 29-04-2017 Via de website gekocht

Echt hele goede service !.

Ik bestel eigenlijk alles, via Cool blue (Elektronica dan).

Alles wat ik bestel word op de afgesproken tijd bezorgd, en de klanten service is prima zowel aan de telefoon als in de winkel.

Jo 29-04-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en heel vlot geleverd

Super makkelijk om te bestellen en betalen, laten leveren in een Bpost punt en daar snel opgehaald. Veel makkelijker kan bijna niet.

Tevreden klant 29-04-2017 Via de website gekocht

WEER!!!! Prima en Snelle (Re)actie

Coolblue is voor mij 'de' internet winkel, grote keus in te leveren artikelen. Altijd snelle actie en Altijd op de afgesproken tijd. Steeds wordt je tijdig geinformeerd over aflevertijdstip, ook onderweg op de afleverdatum!! Niet te Vergeten het " Binnen en Buiten- Personeel " netjes en actief en steeds klantgericht bezig. Wat wil je nog meer!

Aart 29-04-2017 Via de website gekocht

Echt waar. Laat in de avond besteld en volgende dag in huis

Altijd goede service en supersnelle bezorging. Inmiddels mijn favoriete geworden om via internet artikelen te bestellen.

Milly 29-04-2017 Via de website gekocht

Top winkel, top service!

Altijd fijn dingen kopen bij Coolblue, als je er even niet uitkomt, is een belletje genoeg diverse mogelijkheden te bespreken. Goede service, sneller levering: de volende dag (zelfs op zondag!)

Floris holscher 29-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte combi van assortiment en service!

Afgelopen week een usb-c adapter besteld die nog nergens anders verkrijgbaar is, vanwege komingsdag 2 dagen na het bestellen in huis. Ben er super blij mee, perfecte service!!

anna 29-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding

Coolblue heeft een snelle levering en een goede prijs-kwaliteit verhouding en duidelijke productinformatie :)

leendert van den heuvel 29-04-2017 Via de website gekocht

zeer vriendelijke bezorgers die op tijd waren !!

Prijs-kwaliteit verhouding met zeer heldere info m.b.t. leverdata . tijdstip , bevestiging , factuur . Simpel en doeltreffend en bovenal bijzonder klantvriendelijk.

Judith 29-04-2017 Via de website gekocht

Levering wasmachine

Voldoende. Maar bij de titel, voor 24 uur besteld, volgende dag in huis, had ik iets meer verwacht. Het is niet mogelijk om aan te geven wanneer je thuis bent en 's nachts wordt de indicatie gegeven wanneer de levering plaatsvind. Dus de eerste levering geannuleerd. Vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt, maar ook hier krijg je 's nachts te horen, hoe laat de levering is. Dus ook nu is er geen eigen planning te maken, dat ik kon zorgen dat ik thuis was. Tip: een indicatie (ochtend/middag) had voor mij heel erg het verschil kunnen maken.

Hi Judith,

Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u de levering van je bestelling een dag hebt uit moeten stellen. We zullen uw tip zeker meenemen! Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, laat het weten. U kunt in dat geval een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

rick 29-04-2017 Via de website gekocht

slechte service

Ik heb 2 tv's besteld. 1 tv kwijt bij bezorgbedrijf andere tv niet geleverd. Uiteindelijk 2 in een andere winkel gekocht.

Beste Rick,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Wat een nare situatie heeft zicht voorgedaan met uw bestelling van twee televisies. We kunnen ons voorstellen dat u hier niet tevreden over bent. Wij vernemen het graag van u of er nog iets is dat we voor u kunnen betekenen. U kunt ons altijd bereiken via het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Gerard 29-04-2017 Via de website gekocht

Ruilen was zeer gemakkelijk en zonder gezeur

Het door mij ontvangen product was defect. Het omruilen ging gemakkelijk en per omgaande werd er een nieuw product toegestuurd. Zonder enig gezeur.

Relient 29-04-2017 Via de website gekocht

Service is top!

Cool Blue is klantvriendelijk en geeft aandacht aan jouw bestelling. Ze leveren altijd op tijd. En als je een produkt gekocht hebt dan krijg je ook deskundig tips over het produkt

Ed 29-04-2017 Via de website gekocht

Bezorging niet onder controle

Amerikaanse koelkast aangeschaft, bezorgd met grote deuk en krassen.
De koelkast zou de dag daarop worden omgeruild, Echter geen track en trace gehad noch een moment van bezorging. Klantenservice is niet in staat met de bezorgdienst te communiceren.
Ik retourneer het product en ga wel bij een andere leverancier bestellen.

Ed 29-04-2017

En als klap op de vuurpijl... mijn geld krijg ik op zijn vroegst 3 werkdagen na retour terug! Fijn hoor zit ik straks een week zonder koelkast terwijl de klantenservice toch echt wel even de bezorgdienst had kunnen informeren! Coolblue heel hartelijk bedankt hoor!! Wat een service!!

Beste Ed,

Wat jammer dat uw nieuwe koelkast beschadigd bij u is aangekomen. Wij kunnen ons voorstellen dat u hier allerminst blij van wordt. Wanneer de communicatie bij ons vervolgens ook nog eens niet soepel verloopt, helpt niet om u naar tevredenheid te helpen. Wanneer wij nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit graag. U kunt altijd een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Ed 30-04-2017

En de klacht begrijpt coolblue ook niet... er was beloofd dat de koelkast vandaag zou worden omgeruild! Maar de klantenservice doet hier niets mee... dus nee u kon vandaag niets voor mij betekenen en dus zeker in de toekomst niet!

Bart Hulst 29-04-2017 Via de website gekocht

Prima website, geweldige service en altijd vriendelijk

Coolblue weet wat het is om de klant blij te maken met goede service, goed advies en als er dan wat mis gaat met het product zijn ze er om het op te lossen. Is het vervangende product goedkoper dan kijk je het verschil terug bijvoorbeeld en geen tegoedbon of zo. Telefonisch contact is ook altijd plezierig en deskundig.

Heleen van Galen 29-04-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering, prima verpakking,

door mijn neefje gewezen om jullie site om een rugzak voor zijn verjaardag uit te zoeken en te bestellen, ik ben zeer tevreden over de sortering en afhandeling van mijn bestelling, superrr.
wat zal mij neef blij zijn met zijn cadeau

Olav 29-04-2017 Via de website gekocht

Altijd on point

Altijd zeer snel en correct. Bestel hier al mijn electronica ed. Prijzen zijn altijd aangepast aan de laagste prijzen die je op internet ziet, mooi dus.

Wesley 29-04-2017 Via de website gekocht

Dit is gewoon hoe het moet!

In mijn mening is dit gewoon precies zoals het gedaan moet worden. Een goede selectie met de juiste beschrijvingen. Veel keuzes, en de reviews die geplaatst worden zijn altijd nuttig. Recent onderdelen gekocht waarmee ik mijn computer heb gebouwd, en de pakketjes kwamen netjes en goede verpakt de volgende dag zonder verzendkosten aan de deur. Terwijl je wacht op je bestelling raad CoolBlue je ook nog een relaxte playlist aan om je te helpen met het wachten wat ik een hele leuke toevoeging vond!

Als er één webshop is die ik zou aanraden voor al je elektronica aankopen dan is dat zeker weten CoolBlue. Want ik weet zeker dat ik hier meer dingen ga kopen! Oja, en de doos liegt niet, de doos heeft zeker weten een sterke magnetische kracht op katten!

Thea 28-04-2017 Via de website gekocht

Met de zoekfunctie vind je gemakkelijk wat je zoekt. Voor 24.00 uur besteld de volgende dag in huis. Cool Bleu hanteert scherpe prijzen.

Stéphanie 28-04-2017 Via de website gekocht

Top service, ruim assortiment, goedeP

Op zoek naar een nieuwe wasmachine kwamen we Coolblue terecht. Ruime keuze, duidelijke zoekfilters en aantrekkelijke prijzen.
Bestelling om 11 uur 's avonds geplaatst, werd de volgende ochtend al geleverd. Bijzonder nette bezorgers die zich netjes voorstelden, machine op zijn plek zetten en aansloten.
Helaas bleek later op de dag dat een toets niet goed werkte. Contact met de zeer vriendelijke klantenservice gehad. Meteen de volgende ochtend werd de wasmachine omgeruild voor een nieuw exemplaar, wederom top bezorgers.
Geweldige service; Coolblue is een enorme aanrader!

h.m. 28-04-2017 Via de website gekocht

slecht verpakt

Tent gekocht, wordt geleverd zonder doos, de tas waar de tent in verpakt zit onder krassen en zelf kleine scheurtjes, de bezorgers smijten de tas tijdens vervoer door de hele auto, waardeloos !

Beste h.m.,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar dat uw nieuwe tent op deze wijze bij u is aangekomen. We kunnen ons voorstellen dat u hier niet tevreden over bent. We vernemen het graag als er iets is dat we nog voor u kunnen betekenen. U kunt in dat geval een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

L.H. de MAN 28-04-2017 Via de website gekocht

montage service valt tegen

levering en product : goed! montage door ongewendheid en ondeskundigheid van mij pas na n paar dagen in orde gekomen [en dat hoop ik dan maar!]. bij aflevering stopt de brenger alleen de stekker in t stopcontact.....en dat is t dan....."zie handleiding"......DUS : gemak en snelheid uitstekend, maar iets meer aanloopzorg voor de gebruiker!

Beste meneer/mevrouw De Man,

Bedankt dat u een moment hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Wij betreuren het dat de levering van uw nieuwe product niet ging zoals het hoorde en dat de installatie pas na een paar dagen goed is uitgevoerd. Wij zullen dit ook zeker meenemen en gaan aan de slag om elke dag een beetje beter te worden. Mocht u nog vragen hebben of is er iets dat wij nog voor u kunnen betekenen, laat het weten. U kunt altijd een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Willem 28-04-2017 Via de website gekocht

Heldere site. Ze doen wat ze beloven!!!!

Helder. Duidelijk. Netjes. De klant weet waar hij aan toe is. Over het gehele bestel proces en de levering wordt je prima geïnformeerd!! TOP

Rien1980 28-04-2017 Via de website gekocht

Genoeg keus, goede service van coolbleu en een snelle correcte bezorging. Extra mail met tips over het gebruik van de machine. Een hele goede en snelle oplossing van een mankement.

Geboers 28-04-2017 Via de website gekocht

Wat een Top service!

S'avonds wasmaschine besteld volgende dag om half 9 al in huis! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam..oude meegenomen ..nieuwe aangesloten en waterpas gezet..uitleg gegeven en test wasje gedraaid! Echt Top !