Deze score is berekend op basis van 3236 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

j.a dekker 23-05-2017 Via de website gekocht

geweldig goede servise

het is een top zaak je krijgt snel antwoord bestellingen komen snel en de service is perfekt vriendelijk personeel

Majet 23-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Een bestelling geplaatst na het krijgen van een bon. Fijne website en ze leveren zelfs tot onze verbazing op zondag. Site is overzichtelijk en makkelijk. Kortom dit was niet onze laatste bestelling daar!

Linda 23-05-2017 Via de website gekocht

Een super webwinkel

Leuke webstek, duidelijk en prijs voor producten super. De volgende bestelling weer bij coolblu en. Helemaal blij met blauwe doos

Hans 23-05-2017 Via de website gekocht

Topservice en snelle levering!

Uitgebreide shop en volgende dag al geleverd! Ook op zondag!

Alles staat uitgebreid en duidelijk weergegeven.

Elly 23-05-2017 In de winkel gekocht

Aankoop iPad

Niet te beroerd om veel aandacht te besteden aan het product wat gekocht wordt, zoals overzetten etc. etc. Vriendelijkheid van de medewerkers.

Groenendijk 23-05-2017 Via de website gekocht

Eerste Cool Blue ervaring.

Was onze eerste bestelling via Cool Blue en dat is goed bevallen.
Minder logisch is het dat je 's nacht na 02:00 uur pas kan zien hoe laat de leverantie zal plaatsvinden.
De slogan achter op de vrachtauto om 3 maal te toeteren als je een tevreden klant bent, is volstrekt onzinnig en zet aan tot een wetsovertreding waarop een boete van € 340,00 (excl. adm.kosten) staat. Zo snel mogelijk dit soort onzin verwijderen.

Jacques 23-05-2017 Via de website gekocht

GE-WEL-DIG

De totale bestelervaring. Van bestelling tot uitlevering en alles wat er tussen zit. Snelle levering. Tussentijdse updates over het aflever tijdstip per e-mail en op het laatst per SMS. Vlak voor levering nog worden gebeld door de chauffeurs dat ze er zo aankomen. Vriendelijke Chauffeurs die zich ook nog eens voorstellen, alle verpakking en oude apparaat meenemen. Alles zeer efficient. GE-WEL-DIG.

William 23-05-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor alle webwinkels hoe het moet.

Webshop is duidelijk en voor vragen en advies wordt je correct, goed van info voorzien.
De volgende dag heb je bestelde aan de deur en met track en trace is het goed te volgen...tot op de minuut, geweldig.
De bezorgers weten hoe het moet, zijn vriendelijk en geven je extra info.

Essens 23-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Veel keus, goede en snelle verzending ! Helemaal Top ik zou iedereen het aanbevelen. Ook zitten de artikelen goed verpakt

Lee 23-05-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Site met productvergelijking maakt de keuze makkelijker. Snelle levering met installatie en afvoer van oud product is echt heel handig. Goede service ook in de winkel.

A. Hakkert 23-05-2017 Via de website gekocht

Slogan, niet nagekomen!

Gisteren een bestelling gedaan. Levering de volgende dag! Vandaag krijg ik een bericht van PTT dat het product pas morgen wordt bezorgd?? Contact opgenomen met klantenservice en deze zeggen dat er iets is misgegaan bij de PTT. Ik zou eventueel een nieuwe bestelling kunnen doen voor 15.00 uur en dan wordt het product wel vandaag bezorgd. echter moet ik dan wel extra bezorgkosten betalen..??? Zou toch een mooi gebaar zijn als dat als service zou gebeuren maar helaas. Jammer Coolblue!

Beste meneer Hakkert,

Om te beginnen vinden wij het ontzettend vervelend om te moeten vernemen dat jouw bestelling een vertraging heeft opgelopen. We hebben er meteen uw gegevens op nagekeken, en het blijkt inderdaad dat er bij PostNL iets mis is gegaan waardoor het pakketje een dag later komt dan gepland. Gezien het voor jou belangrijk was dat het pakketje vandaag geleverd zou worden, hebben wij je het voorstel gedaan de bestelling opnieuw te plaatsen, zodat we het eerdere pakketje terug zouden kunnen roepen en crediteren. Hopelijk ben je alsnog in staat om het pakket in ontvangst te nemen. Mocht dit niet het geval zijn, horen we dat natuurlijk graag. Verder hebben we vrijheid genomen om jou een kleinigheid te sturen per mail. Voor verdere vragen, staan we natuurlijk altijd voor je klaar.

Beste meneer Hakkert,

Om te beginnen vinden wij het ontzettend vervelend om te moeten vernemen dat jouw bestelling een vertraging heeft opgelopen. We hebben er meteen jouw gegevens op nagekeken, en het blijkt inderdaad dat er bij PostNL iets mis is gegaan waardoor het pakketje een dag later komt dan gepland. Gezien het voor jou belangrijk was dat het pakketje vandaag geleverd zou worden, hebben wij je het voorstel gedaan de bestelling opnieuw te plaatsen, zodat we het eerdere pakketje terug zouden kunnen roepen en crediteren. Hopelijk ben je alsnog in staat om het pakket in ontvangst te nemen. Mocht dit niet het geval zijn, horen we dat natuurlijk graag. Verder hebben we vrijheid genomen om jou een kleinigheid te sturen per mail. Voor verdere vragen, staan we natuurlijk altijd voor je klaar.

Annette Beun 23-05-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Super service

Aardige en behulpzame bediening.
Jammer dat je perse 100 karakters moet typen, ik vind dat helemaal niet nodig.
Ik houd van kort maar krachtig.
Deze must werkt misschien wel demotiverend om je mening te geven.
Maar ik blijf positief betreft jullie service.
Met vriendelijk groeten Annette

Marloes 23-05-2017 Via de website gekocht

Goede service van coolblue. Als je vragen hebt kun je ze makkelijk bekijken.
De site is goed te bereiken. Alles is duidelijk te vinden.

Gerrit 23-05-2017 Via de website gekocht

Goede voorlichting op de site

Had een optische kabel nodig maar wist niet welke , bij het zoeken er naar op de site van Coolblue stond onder de verschillende kabels voor welke verbinding deze zijn . Ik moest van blue ray speler naar televisie en vond direct de goede kabel. Volgende dag geleverd en nu goed geluid en beeld.

Sandra 23-05-2017 Via de website gekocht

Heeeeel blij

Overzichtelijke site. Makkelijk zoeken en vergelijken.
De machine werd zelfs op zondag bezorgd. Vind ik niet noodzakelijk maar zonder koffie was dit wel heel prettig.

Csh 23-05-2017 Via de website gekocht

Hier voel je je als klant echt gewaardeerd. Topservice!

De bezorger van Post NL heeft in eerste instantie niets bezorgd ondanks dat ik thuis was. Coolblue heeft mijn klacht uitstekend behandeld ondanks dat zij er niets aan konden doen! Een top bedrijf die echt geeft om de waardering en beleving van haar klanten. Maak je in deze tijden maar zelden mee! Daarnaast een snelle en gratis bezorging. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Heleen Guth 23-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Fijne shop zaterdag om 23.00 uur telefoon besteld werd zondag om 16.00 uur bezorgd.
Makkelijke site alles goed te vinden, top bedrijf

C 23-05-2017 Via de website gekocht

De shop is gebruiksvriendelijk. Maandagavond een wasautomaat besteld en dinsdagochtend was hij er al. Het is bezorgd door 2 vriendelijke mensen, die hem helemaal op zolder hebben gebracht en aangesloten.

Mark schellevis 23-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs en op zondag bezorgt.
Bezorger zelf was alleen wel kortaf en had er kennelijk geen zin in.

.marga 22-05-2017 Via de website gekocht

goede service. vriendelijk personeel

kon snel vinden wat ik zocht, prima prijzen. en zeer snel geleverd.
zou het zeker aanbevelen om daar eens te gaan kijken.

Bram uit Assendelft 22-05-2017 Via de website gekocht

Snelle bestellingen met perfecte service.

COOLBLUE geeft vooraf de juiste informatie om tot de juiste aankoop te komen.
Vervolgens wordt alles keurig op tijd geleverd en als je vragen hebt kun je online chatten met de klantenservice die direct antwoord geeft als je nog vragen hebt of ergens over twijfelt!

Eric 22-05-2017 Via de website gekocht

Koelkast word niet geïnstalleerd.

Levering allemaal in orde. Echter koelkast word niet geïnstalleerd. Heb iemand moeten regelen die de koelkast installeert. Kost me 50 euro.

Beste Eric,

Wat ontzettend vervelend dat je extra kosten hebt moeten maken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben jouw bestelling erbij gepakt en gezien dat het hier gaat om een Amerikaanse koelkast. Die worden inderdaad niet geïnstalleerd. Deze worden alleen bezorgd.

Aangezien dit niet duidelijk genoeg was hebben we hier meteen een melding van gemaakt. Dit moeten we dus duidelijker op de website vermelden zodat iedereen die zo'n toestel op het oog heeft meteen weet waar hij/zij aan toe is. Daarnaast willen wij je voor dit ongemak nog een kleinigheid aanbieden. Dit zal je per mail van ons binnenkrijgen.

Groeten,

Henk Maris 22-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service!

Bij Coolblue om 23.46u. nog een stofzuiger besteld, de volgende dag om 14.00u. geleverd! Over snelle en correcte service gesproken!

Peter 22-05-2017 Via de website gekocht

Fijne service, overzichtelijke webshop

De bezorgers van Coolblue hebben zonder omhaal de oude wasmachine afgevoerd en de nieuwe geplaatst. Via twee trappen, waarvan één een smalle met een draai. Ze deden dat keurig.

Christine 22-05-2017 Via de website gekocht

Netjes op 3 hoog

Vrijdagavond laat besteld en zaterdag om 14 uur op je 3e verdieping. Het was smal en het was zwaar (Miele), maar helemaal zonder beschadiging van onze trap of muur! En de oude loeizware weer terug mee naar beneden in de wagen.
De wasmachine lijkt me ook goed maar heb hem nog niet lang in gebruik. Blij met timer voor voorprogrammeren en klok voor de duur van het wasprogramma.

Irene 22-05-2017 Via de website gekocht

TOP

goed geadviseerd over de diverse producten voor mijn vraag. Mocht 2 producten testen. 1 gehouden. GOED

Reninka 22-05-2017 Via de website gekocht

Snel en correct.

Gemakkelijk winkelen en snelle levering. Vandaag besteld, morgen in huis. Groot assortiment artikelen.

GF 22-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Voor 18 uur besteld, de volgende dag om 9 uur al in huis. Je wordt goed op de hoogte houden waar de bezorgers zijn en een kwartier van te voren word je ook nog gebeld. De bezorgers zijn erg voorzichtig met het leveren, wat uitstekend is.

Elvera 22-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue, super snel, geen gedoe. Zeer tevreden.

Coolblue, doet wat ze zeggen. Geen mail dat artikel niet op voorraad is, gewoon leveren. Tevreden met de goede serviced.

Laura 22-05-2017 Via de website gekocht

Top service en snelle levering!

Via de webshop een dyson stofzuiger besteld. Alles ging vlekkeloos en een snelle levering! Ideaal voor een last minute cadeau!

Kevin 22-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

De webshop werkt vrij gemakkelijk. Veel en gedetailleerde informatie over het product. Verder was de bezorging al de volgende dag en ook nog vroeg op de dag. De mannen van de transporteur hadden de wasmachine binnen een mum van tijd boven op zolder en aangesloten. Al met al een prima en snelle service.

Wijdemans 22-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Onze oude wasmachine ging stuk en er moet met een gezin uiteraard snel een vervangende machine komen. Gauw geken op coolbleu voor een nieuwe die aan onze eisen en portemonnee voldoet de volgende dag (zaterdag) stond hij al op z'n plek de was te doen en bij ons was de glimlach duidelijk zichtbaar door de goede service 😃👍🏻

Ilona 22-05-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld, zoals elke keer

Snelheid levering, prijs en duidelijke site waarop je makkelijk een aankoop kunt doen., Informatie over verdere traject en filmpje ( niet bekeken) is handig voor mensen die voor het eerst bestellen via Coolblue

Jurgen 22-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snel geleverd en uitstekende service!

Na zelf eerst de reviews gelezen te hebben over CoolBlue die overigens over het algemeen zeer goed zijn heb ik de stap gewaagd en voor het eerst bij Coolblue besteld.
En zeker geen spijt van gehad, vrijdagavond besteld en de volgende morgen (zaterdag) om 11.00u had ik het produkt al in huis.
Het oude apparaat werd ook nog n's mee terug genomen dus ik hoefde zelf niets te doen.
Een volgende keer ga ik zeker weer bij Coolblue bestellen!

Jan 22-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Zeer goede keus en advies via de website en ook nog een mooie prijs. Lang gezocht en vergeleken maar toch steeds weer bij cool blue uitgekomen.

Karina 22-05-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd!

Fotolens gekocht bij Coolblue, niets dan lof, keurig verpakt, keurig op tijd geleverd en zelfs de goedkoopste aanbieding! Top!

A. Verwijs 22-05-2017 Via de website gekocht

Snel en gratis geleverd.

Ik koop regelmatig elektronica en huishoudelijke artikelen bij Coolblue. Tot nu toe altijd goed, scherpe prijs en vlotte levering.

Kevin 22-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!

Naar mijn mening is dit de meest betrouwbare en klantvriendelijke bron van elektronica. Alles komt altijd op tijd aan, wat eigenlijk altijd al na 1 dag is. Ook is het annuleren en terugzenden van gekochte producten erg makkelijk en doen de beste mensen niet moeilijk over. Aanrader!

Rik 22-05-2017 Via de website gekocht

Superbedrijf!

Goede en snelle service; Je wordt op de hoogte gehouden van status (meerdere keren); ludieke methoden om klanten bezig te houden tijdens "wachten op bestelling". Open, transparant en zelfs de bezorging is een feest, o.a. met de grappige verpakkingen. Kortom, overal over nagedacht.....kortom een voorbeeld voor en (hopelijk) trendsetter voor alle winkels

Winter 22-05-2017 Via de website gekocht

Waar het merk voor staat.

Duidelijke communicatie rondom levering, snellere levering, juiste prijs/kwaliteit.
Coolblue is niet altijd de goedkoopste, maar je bent er zeker van dat wat je besteld, geleverd wordt. Goede klantenservice ook.

Ven 22-05-2017 Via de website gekocht

De klant staat weer centraal

* Coolblue doet wat het belooft.
* Snelle levering, je hoeft niet de hele dag thuis te zitten om pakket in ontvangst te nemen, omdat je van te voren te zien krijgt in welk tijdvak (van 2 uur) je pakket bezorgt wordt.
* De retour condities zijn gunstig (als heb ik hier geen gebruik van hoeven maken).
* Goede duidelijke website
* Ondanks goede service zijn ze niet duurder dan andere

Kimberly 22-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Een Nespresso apparaat besteld. De volgende dag reeds in huis. Het toestel was goed verpakt.
De service is makkelijk te gebruiken (qua bestellen en betalen enz)

martien jonkers 22-05-2017 Via de website gekocht

ouderwetse serviceverlening en klantgerichthei

deze serviceverlening kwam misschien 30 jaar geleden nog voor en zeker het totale pakket; service,klantvriendelijk,duidelijk en ruim aanbod en snelle levering en wat ik vergeten ben

Andrea 22-05-2017 Via de website gekocht

komt bezorgtijden na!

Goede prijs; gratis levering. Tevens gratis meenemen van oude wasmachine.
Aardige jongens, vriendelijk.
Op afgesproken tijd!

Henk van Es 22-05-2017 Via de website gekocht

Alleen maar positief!

Levering was keurig op tijd! Service niets op aan te merken. Klein negatief puntje was de enorme verpakking.

Tee van Mourik 22-05-2017 Via de website gekocht

Wat ben ik blij! Vanaf het oriënteren; tot het plaatsen.TOP!

Vanaf het oriënteren op de website tot het plaatsen van mijn wasmachine, ben ik binnen 24 uur erg blij gemaakt! Alle lof over heel de lijn!

Olaf de Groot 22-05-2017 In de winkel gekocht

Heerlijk modern bedrijf

Coolblue is helemaal van deze tijd. De service is altijd spot on. Zowel in de showroom als online. Informatie is accuraat. Dankzij reviews van mede coolblue-ers koop je zelden een kat in de zak..
Snelle reacties op berichtjes (mail, telefoon of twitter) worden zeer gewaardeerd!

Lucia 22-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik kan niet geloven hoe snel de levering was. In minder dan 12u was hij binnen! Daarnaast was de bezorger heel netjes.

De informatie op de website was heel uitgebreid, wat erg fijn was

Carina 22-05-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ideaal om vanuit je luie stoel een apparaat te bestellen, in ons geval een wasdroger. Duidelijke reviews erbij zodat het kiezen wat makkelijker wordt. Ruim aanbod, zelf je bezorgdag kiezen, netjes een sms/mail krijgen op welk tijdstip ze komen. Bezorgers erg netjes en beleefd, wasdroger aangesloten, oude apparaat meegenomen en nog wat uitleg gegeven. Zeer tevreden!

sharon 22-05-2017 Via de website gekocht

zeer goede aanwinst

de shop online is zeer gemakkelijk te gebruiken, de levering was de dag erna al en de droger zelf is tot hier toe zeer goed in prijs kwaliteit, zeer stil vergeleken met onze vorige droger en snel klaar.