Deze score is berekend op basis van 2227 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

frank darthuizen 29-05-2017 Via de website gekocht

mijn aankoop gedaan bij coolblue prima service

ik heb gekozen voor cool blue om hun site klantvriendelijkheid uitstekende service ook na de aankoop een prima klantenservice

F Timp uit Bodegraven 29-05-2017 Via de website gekocht

Logistieke bende en slechte communicatie daarover

Op vrijdag via website een 4-tal producten gelijktijdig besteld (grote order). Website garandeert een 'glimlach' en bezorgt de dag erna. Gedurende de dag ontvang ik twee mails (schijnbaar is de order intern in tweeën gesplitst). Ik ontvang vervolgens ook 2 track en trace codes. Zaterdag komt er maar de helft via de post. Waar de andere helft is? Geen idee. Gebeld met CoolBlue: problemen gehad, wordt helaas pas maandag. Snelle levering is ook geen optie meer. Wel een waardebon van EUR 10 gekregen (zat ik niet echt op te wachten). Hang ik op, heb ik een half uur later mailtje dat de bestelling zondag komt! Erg misleidend, want track en trace PostNL geeft inmiddels aan: wordt maandagochtend. Maandag ook weer gezorgd dat er iemand thuis is, komt die PostNL vervolgens niet opdagen! Nu geeft PostNL aan dat het dinsdag wordt... Kortom: welke glimlach CoolBlue? Ik denk niet of de kans groot is dat ik mijn (beperkt houdbare) waardebon van EUR 10 snel ga verzilveren..

Beste meneer Timp,

Allereerst onze excuse voor de vertraging van jouw bestelling. Dit is en blijft enorm vervelend. Wij zien het liever ook anders. De bestelling is niet handmatig geplitst. Dit is automatisch gedaan aangezien het uit 2 verschillende magazijnen moet komen. De eerste is afgeleverd, de 2e levering helaas nog niet. PostNL heeft aangegeven dat er door een storing een boel pakketten niet geleverd konden worden. Hier zat helaas ook jouw 2e levering bij. We zien inmiddels staan dat het gepland stond op vandaag. Maar als we het goed zien, dan is dat tot op heden nog niet gebeurd. We hebben een postonderzoek opgestart om te achterhalen wat er nu precies aan de hand is en wanneer je het wel mag verwachten. We hopen je zo snel mogelijk te voorzien van meer informatie.

Hennie 29-05-2017 Via de website gekocht

Supper

Duidelijke site en snelle levering al verschillende keren bij Coolblue besteld
Ook de klantenservice is uiterst behulpzaam

Samsung tv 40 inch 29-05-2017 Via de website gekocht

Goed mee gedacht met wensen !

Op zondag avond begaf de tv het ineens.
Op de site van Coolblue terechtgekomen en bestelling geplaatst.
Volgende ochtend kon deze afgehaald worden in de winkel in
Rotterdam. De medewerker aldaar raadde een andere (goedkopere)
aan omdat deze tv beter bij de kijk omstandigheden past. Met de mogelijkheid om proef te kijken en zonodig te ruilen.
En gelijk had hij, prima mee gedacht !!

Jan 29-05-2017 Via de website gekocht

Snel besteld, snel bezorgd! Prima service.

Bij navraag of het artikel nog voorradig was, meteen via de medewerker dit besteld. Bestelling was in no time geregeld. Daags erna meteen geleverd.

Joey Dutch 29-05-2017 Via de website gekocht

Flawless service - again!

Goeie productomschrijving - met voordelen én beperkingen van product ten opzichte van andere producten. Op tijd bezorgd bij ophaalpunt - in combi met aflever-alert van PostNL, had ik dus binnen 14 uur na bestellen product thuis geïnstalleerd - perfect!

Karen van Eekelen 29-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Coolblue levert supersnel en goed! Vrijdag 's middags wasmachine besteld en zaterdagochtend stond de nieuwe wasmachine al op zijn plekje (zolder! En dat met 31 graden!!) Oude wasmachine netjes afgekoppeld en meegenomen en nieuwe machine meteen ook aangesloten. Netjes uitleg gekregen over de nieuwe machine en ook nog even getest of de machine het goed deed. In één woord; geweldig! Hier word je blij van!

Frank 29-05-2017 Via de website gekocht

Flexibel en goede begeleiding van keuzeproces

De medewerkers zijn altijd super behulpzaam. Ze willen je gewoon helpen. Dat stralen ze uit. En lukt ze ook vrij aardig. Waardoor net dat laatste zetje in je keuze proces de goede kant op gegeven wordt.

Joris 29-05-2017 Via de website gekocht

Supersnel Bezorgd!

Ik heb een JBL charge 3 boxje besteld. Ik bestelde het pakketje op vrijdag en het kwam al op zaterdagochtend binnen. Het boxje bevalt ook zeer goed en ik zal zeker vaker elektronica bij coolblue bestellen!

Laura 29-05-2017 Via de website gekocht

Slechte bezorgingdienst

Het stond op de site dat koelkast binnen gezet word en uitgepakt. Dat is niet gebeurd meneer de bezorger wou die voor me deur zetten omdat die niet binnen paste kwam 1 cm te kort. Ik had die zelf moeten uitpakken en binnen zetten.

Beste Laura,

Wat vervelend dat je de koelkast nu uiteindelijk zelf hebt moeten uitpakken en naar binnen hebt moeten dragen. We snappen dat dit zeer lastig is als je wel op deze service hebt gerekend.

Het is wel zo dat als de bezorger niet kan garanderen dat het toestel schadevrij naar binnen kan komen, dat hij dit dan ook niet zal doen. Dat blijft vervelend, maar is wel wat hen is opgedragen. Natuurlijk kijken we inhoudelijk ook graag met je verder. Zou je hiervoor het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Evert Mekking 29-05-2017 Via de website gekocht

Eindelijk een webwinkel die meer doet dan wat ze beloofd.

Helaas voor de lokale ondernemer hoef je sinds dat CoolBlue er is niet vaak meer naar "de stad". Enorme diversiteit in producten, perfecte service en supersnelle levering tegen een sterk concurrerende prijs.
Waarom zou je dan de deur nog uitgaan?

san 29-05-2017 Via de website gekocht

hulde voor de snelle levering

Als je de dag voor Hemelvaart toch besluit je laptop te bestellen, is het wel heel fijn dat je tegen een kleine financiële vergoeding, 's avonds nog op je nieuwe aanwinst kunt werken! Alles voor een glimlach; Coolbleu & Dynalogic, het is jullie gelukt ;-)

3 dagen te laat 29-05-2017 Via de website gekocht

Niet de beloofde "volgende dag" service

Coolblue is erg goed, maar wordt nu langzaam minder.
De "volgende dag"service was wel beloofd.
Vrijdag de ORDERBEVESTIGING om 12:00u gekregen: Je kunt je bestelling morgen, zaterdag 27 mei 2017, na 08.30 uur ophalen bij je gekozen PostNL ophaalpunt.
Vandaag 29 mei om 17:00u is het nog steeds niet gearriveerd.
Ik zou Coolblue adviseren met 'n ander in zee te gaan.
PostNL zegt: morgen maar tijdvak onbekend

Beste meneer/mevrouw,

Onze oprechte excuses voor de verlate levering. Dat is niet waar wij voor staan. Het kan gebeuren maar dan lossen wij het natuurlijk graag voor je op. Zou je hiervoor het ordernummer van de bestelling naar het volgende e-mailadres kunnen toesturen: geenglimlach@coolblue.nl Dan kijken wij graag met je mee.

OF 29-05-2017 Via de website gekocht

slechte service!

Mijn bestelling (airco!) van vrijdag 26 mei is nog steeds niet op afleveradres aangekomen. Ondertussen al 4 x gebeld met Coolblue met een gemiddelde wachttijd van 20 minuten.....voordat je iemand aan de telefoon krijgt die van niets weet en je dus ook niet verder kan helpen!

Beste meneer/mevrouw.

Altijd vervelend als een bestelling niet is op tijd is afgeleverd. Door drukte waren onze telefoonlijnen inderdaad met een lange wachttijd te bereiken. Dat en dat de bestelling is vertraagd is natuurlijk iets wat je niet van ons mag verwachten en hier bieden we dan ook onze oprechte excuses voor aan.

Natuurlijk willen wij met je meekijken naar de bestelling. Zou je hiervoor het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Lvandenbeld 29-05-2017 Via de website gekocht

Super geweldige service!!!

Ik heb gekozen voor deze shop omdat ik getipt was door een kennis!
Deze shop is duidelijk en overzichtelijk. Je word supergoed op de hoogte gehouden via E-mail en sms: van bestelling tot bezorging!
s'middags besteld en de volgende dag al bezorgd!
Een 10+ voor de bezorgers!!
Binnen 10 minuten stond mijn wasmachine op zijn plaats en mijn oude machine ook weer retour genomen. Echt super!!!

Ineke 29-05-2017 Via de website gekocht

Een prettige, vriendelijke ervaring!

Duidelijke website, snelle levering en de wasmachine was in no time vervangen en geplaatst door de bezorgers (en wij waren nr 16 van die dag en daar was niets van te merken). Top!

Reine 29-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb 's avonds een wasmachine besteld en de volgende dag werd hij al geleverd. de bestelling wergpd precies geleverd op het aangegeven moment. De wasmachine werd geplaatst door 2 uiterst vriendelijke medewerkers. De oude machine werd meegenomen.
Kortom, een prima service.

Wouter 29-05-2017 Via de website gekocht

Slechte bezorging geen informatie van bedrijf

Normaal gesproken heel erg tevreden over coolblue. Nooit klachten gehad en de problemen die ik had werden heel snel, duidelijk en netjes opgelost.
Dat is nu alleen niet het verhaal.
Afgelopen donderdag 25/5 een bestelling geplaatst.
Nog steeds niet binnen. De enige manier hoe ik aan informatie kom is de irritante klant spelen. Elke dag meerdere malen contact zoeken. Want ik krijg 0 informatie. Elke dag dat ik contact zoek wordt beloofd volgende dag komt de bestelling binnen. 4 dagen later nog niks.
Net(29-5) weer gebeld. Werd er verteld je bestelling komt morgen binnen. Mailtje gekregen van de bezorger. Toch niet morgen maar woensdag pas.

Het is dus nog maar even afwachten hoelang het voor 23.59 besteld, morgen in huis beleid nog duurt

Afwachtend op mijn bestelling

Beste Wouter,

Wat ontzettend vervelend dat je nog steeds geen bestelling binnen hebt gekregen! Hiervoor onze oprechte excuses, dat is niet wat je mag verwachten en we snappen dat dit erg teleurstellend is. Natuurlijk willen we graag met je meekijken of er iets is wat we er nog aan kunnen doen.

We hebben begrepen dat je al contact met de klantenservice hebt gehad. Desondanks willen we met je meekijken natuurlijk. Zou je het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen? Dan willen kijken of er nog mogelijkheden zijn.

Richard 29-05-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

Lekker overzichtelijke shop die zeer gebruiksvriendelijk is. Na het bestellen van de Amerikaanse LG koelkast, was het werkelijk tot op de minuut nauwkeurig geregeld.
2 keurige medewerkers hebben de koelkast geweldig netjes ook nog eens op zijn plek gezet en het oude beestje van ons weer retour genomen.

Kevin 29-05-2017 Via de website gekocht

Het kan niet cooler dan Coolblue!

Toen ik voor de eerste keer iets bestelde bij jullie had ik er een heel positief gevoel over aangezien ik alleen maar positieve opmerkingen over jullie heb gehoord. Vanaf het moment dat ik mijn eerste product had besteld had ik al in mezelf bedacht dat ik vaker bij jullie ga bestellen en ik jullie vast kant wordt. Snelle levering, garantie, makkelijk retourneren. Ik zou het niet anders willen zeg als: "Het kan niet cooler dan Coolblue!".

Danny 29-05-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Fijne service!

Waar een ander bedrijf moeilijk doet over retourneren, doet Coolblue het met gemak. Na een paar weken heb ik gebruik gemaakt van de 30 dagen bedenktijd. Mijn HP laptop (en accessoires) heb ik ingeruild voor een MacBook Air mèt verzekering. In de winkel werd ik klantvriendelijk ontvangen door medewerkers die voor mij een nummertje trokken. Fijn dat je persoonlijk contact hebt. In andere winkels heb je dat echt weinig tot amper en moet je zelf op zoek naar een medewerker. Hierin maakt Coolblue een groot verschil naar mijn mening.

Kortom: Mijn HP laptop, verzekering en accessoires zijn zonder problemen retour genomen door een medewerker. Er werd nergens moeilijk over gedaan! Fijn!

EdK 29-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Duidelijke website met zoekgemak. Snelle en duidelijke levering! Goed en degelijk verpakt aangekomen.

Sanne 29-05-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Gisteren besteld, inderdaad vandaag in huis..... MAAR.... Chauffeur weigerde de oude wasmachine mee te nemen, ookal zijn ze dat verplicht. Aangezien ik de komende 5 weken doordeweeks in het buitenland ben, is dat voor mij geen optie. De chauffeur maakte het niks uit, hij ging de oude niet meenemen omdat hij geen plek had. Volgens mij kwam de nieuwe ook uit dezelfde bus, maar rekenen bleek te lastig. Als ik niet akkoord ging namen ze de nieuwe wasmachine weer mee terug (daar was wel plek voor!). Ik heb CoolBlue gebeld, behalve sorry zeggen deden ze er niets aan. Dus ik heb nu een oude wasmachine midden in mijn woonkamer staan. Bedankt CoolBlue! Het was de eerste en de laatste keer.

Hey Sanne,

Bedankt voor het invullen van een review. Wat een vreemd verhaal zeg! Wij kunnen ons goed voorstellen dat je hier heel erg ontevreden over bent. Om heel eerlijk te zijn, snappen wij ook niet hoe het komt dat de oude wasmachine niet mee terug is genomen. Als hij klaar stond voor verzending (leeg en afgekoppeld) hoort hij direct meegenomen te worden zodat jij er geen twee hebt staan. Wij willen dit heel graag voor je oplossen zodat jij je woonkamer in ieder geval kunt gebruiken zoals hij is bedoeld in plaats van als opslag. Als jij ons jouw ordernummer, het begeleidende verhaal en de dagen dat jij thuis bent toe kunt sturen, plannen wij meteen een afspraak in zodat hij toch opgehaald kan worden. We hopen gauw van je te horen.

Rf 29-05-2017 Via de website gekocht

Super service.

Oordopjes waren defect, gratis retour en 2 dagen later had ik de nieuwe werkende is huis. Coolblue is een van de weinige winkels waar de klant koning is.

Detmer Postma 29-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Een Eastpak schoudertas gekocht en deze is keurig en snel geleverd. Al eerder iets bestelt, toen teruggestuurd en ook hiervan steeds keurig op de hoogte gehouden en binnen een week mijn geld terug. Top service en afhandeling nadat je iets hebt gekocht of hebt terug gestuurd.

A Oost 29-05-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Vrijdag besteld, zou zaterdag moeten komen.

Email zaterdagmiddag pas, "beloofd is beloofd" door een technische storing geen levering, track trace informatie klopt niet en zondag in huis. Dus zeker geen beloofd is beloofd zoals er in de email begonnen wordt!

Zondag weer zitten wachten, geen email, track trace nog eens bekeken, daar stond maandag. Geen melding gehad dat zondag niet door ging!

En inderdaad maandag pas geleverd.

Jammer dat de geautomatiseerde service zo slecht is bij coolblue. Als het goed gaat, gaat het goed, maar als het mis gaat dan kun je zeker geen persoonlijk contact verwachten om fouten te corrigeren en ben je overgeleverd aan geautomatiseerde emails.

3x moeten wachten op een levering, echt zo zonde van je tijd en het heerlijke zonnige weekend. Gewoon de volgende keer weer ophalen bij de mediamarkt.

Beste,

Heel erg bedankt voor het invullen van een review. Wat ongelooflijk zuur om te horen dat jouw pakket zo lang op zich heeft laten wachten. Wij weten dat dat niet was wat wij samen hadden afgesproken en daar willen wij onze oprechte excuses voor aanbieden. Wij beloven je dat wij er, de volgende keer, alles aan doen om ervoor te zorgen dat jouw vertrouwen in ons wordt hersteld. Als je hier zelf nog vragen of opmerkingen over hebt, horen wij ze uiteraard heel graag van je. Deze kan je, in dat geval, opsturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Rbuite 29-05-2017 Via de website gekocht

Ik word er blij van!

Ik word altijd blij van Coolblue. In eerste instantie laat ik mij vaak leiden door prijs. Echter bij een gelijke prijs of geringe meerprijs gaat mijn voorkeur uit na Coolblue. De 'total package' is top. Enig minpunt is factor post.nl, alhoewel eerlijkheid mij gebied te zeggen dat dit de laatste tijd beter gaat.

Robin 29-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik was vooral heel erg blij met de geleverde service. De bezorging was daadwerkelijk in het gegeven tijdvak, wat een uur was en niet een tijdvak van een dagdeel. Voortijd werd ik netjes gebeld dat ze onderweg waren. Zonder problemen hebben ze het op plaats gezet en zo ver als mogelijk bij mij was, aangesloten.
Geen klachten!

Henk Kleinhesselink 29-05-2017 Via de website gekocht

Product specificatie klopt niet

Heb een Just in Case Apple iPad (2017) Smart Tri-Fold Case Zwart besteld. Deze staat bij de beknopte specificatie aangegeven: Materiaal - Leer.
Maar hij is niet van leer maar van kunstleer wat jammer is.

Hey Henk,

Bedankt voor het invullen van een review. Jammer om te horen dat de informatie op de website niet duidelijk was. Onderaan de pagina staat het kopje 'soort leer', hier wordt aangegeven dat het om kunstleer gaat. Wat wij wel met je eens zijn, is dat dit voor verwarring kan zorgen. Dit is ook de reden dat wij dit hebben doorgegeven zodat dit kan worden aangepast op de website. Als je de hoes nu graag zou willen retourneren en samen op zoek wilt gaan naar een hoes die qua materiaal en prijs wel goed bij je past, horen wij dat heel graag van je. Je kunt dit dan aangeven via geenglimlach@coolblue.nl. Als je ons dan ook meteen jouw huidige ordernummer toe kunt sturen, lossen wij het meteen voor je op. We hopen gauw van je te horen.

Bjorn 29-05-2017 Via de website gekocht

Service bovenaan

Super service van A tot Z! Dikke aanrader voor iedereen!
Btw: vergeet de bezorgers niet dmv wat drinken of iets dergelijks, die mannen staan voor het bedrijf! Fijn

Rob Hoekmeijer 29-05-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze, levering en gunstige prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb bewust voor Coolblue gekozen omdat ik uit het verleden zeer goede service heb ondervonden, zowel tijdens het proces als na het proces. Coolblue heeft ook altijd een goede keuzehulp voor als je nog niet zeker bent van je aankoop.

Kortom ik ben een zeer tevreden klant!

Charleen 29-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, topbezorgers ook.

Duidelijke omschrijving van product. Gekozen voor cool blue door hun service en bezorging. De oude wasmachine hebben ze weer meegenomen en het filmpje over hoe je deze kunt ontkoppelen is heel duidelijk.

Rosanne 29-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekende service en de wasmachine kon meteen gebruikt worden na installatie. Website is duidelijk en overzichtelijk. Klantenservice is zeer vriendelijk! Alleen jammer dat er geen tijdsindicatie kan worden doorgegeven voor aflevering. Enige minpunt was dat afvoerslag niet goed was aangesloten waardoor problemen met afvoer van vaatwasser maar dit probleem heb ik zelf verholpen.

Heleen 29-05-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk!

Eenvoudig te bestellen en een snelle levering. Ondanks dat het via de website gaat, is de behandeling zeer persoonlijk. Je wordt gied geïnformeerd over de voortgang van de bestelling.

Astrid Poolen 29-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik vind het een top bedrijf als ik wat nodig heb kom ik zeker naar jullie en zal jullie zeker aanbevelen niks is te veel alles is mogelijk

rowin ansems 29-05-2017 Via de website gekocht

top bedrijf, gegarandeerde kwaliteit met een top service

de gehele service is top, snel geleverd (tot nu toe elke keer de volgende dag en vaak maar net voor 10 uur 's avonds besteld). handige track & trace mailtjes over hoe laat je product geleverd wordt en bij elke combinatie van producten altijd dat extra beetje korting.

Luc 29-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Coolblue is overzichtelijk en de producten zijn snel te vinden. Was op zoek naar een hogedrukreiniger en ben dan op deze site terecht gekomen wegens prijs - kwaliteit voor een nilfisk.

rob 29-05-2017 Via de website gekocht

van warm naar lekker koel

snelle levering , alles duidelijk , kiezen , achtergrond info voor en tegens , bij 30 graden naar 22 graden met de eurom airco 700 ben zeer tevreden

Laura 29-05-2017 Via de website gekocht

Trage levering

Normaal gesproken niks aan te merken op de service van Coolblue. Helaas dit keer toch een mindere ervaring gehad. Donderdag een bluetooth speaker besteld om mee te nemen op vakantie. Op de site stond aangegeven dat als ik hem voor 23.59 bestel de volgende dag bezorgd kreeg. Nadat ik de speaker besteld had stond in de bevestigingsmail dat het product zaterdag bezorgd zou worden in plaats van de volgende dag. Dat vond ik dan wel even jammer, maar ach die dingen kunnen gebeuren.

Toen ik zaterdag langs het afhaal punt ging op de speaker op te halen lag er tot mijn verbazing geen pakketje voor mij. Na nog een keer de track & trace code gecheckt te hebben bleek de bestelling vertraging te hebben opgelopen en wordt het nu pas maandag bezorgd. Maandag ga ik op vakantie en kan ik de bluetooth speaker die ik onder andere voor de vakantie had aangeschaft niet meenemen. Erg jammer dat ik daar in de winkel via de track & trace code achter moet komen en geen mail heb gekregen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Nogmaals dit soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren, had alleen wel even een flink baal momentje.

Hoi Laura,

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling vertraging op heeft gelopen. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Dat is inderdaad niet wat je van ons mag verwachten. Het feit dat je nu jouw speaker misloopt en hem niet op vakantie kunt gebruiken, maakt het nog veel vervelender. Zou je de bestelling nog wel willen ontvangen of wil je hem liever annuleren? Zou je in het geval van een annulering jouw ordernummer en een kort begeleidend schrijven willen e-mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we het gelijk voor je in orde maken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we wensen je ondanks de vervelende situatie, wel een hele fijne vakantie toe.

Dieko K. 29-05-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor alle webwinkels

Snel, betrouwbaar en als je ze nodig hebt, dan doen ze precies wat ze moeten doen: Ervoor zorgen dat je shit wordt geregeld.

Wel grappig, ik had ze een tip gegeven over de aankoop van software (licenties per mail sturen ipv post), krijg ik 3 dagen later een handgeschreven 'bedank-voor-de-tip'-kaartje

Marior 29-05-2017 Via de website gekocht

GEEN glimlach

Besteld omdat volgende dag geleverd zou worden, track en trace gekregen tussen 1330 en 1530 leveren. Om 1500 mailtje dat er iets mis is gegaan en levering een dag later wordt. Toen was het te laat om nog te gaan werken. Dag snippermiddag, GEEN glimlach.

Hoi Marior,

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling vertraagd was en je daardoor voor niks een snippermiddag op moest nemen. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Helaas zijn er door grote onverwachte drukte een aantal bestellingen vertraagd geraakt. Jouw bestelling was daar onderdeel van en dat is inderdaad niet wat je van ons mag verwachten. Heb je de bestelling al ontvangen? Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan zouden we graag je ordernummer en een kort begeleidend schrijven per mail ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Bonte 29-05-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

erg vriendelijke medewerkers en legde alles helder en duidelijk uit en werkte zeer netjes kortom was meer dan te spreken over de afhandeling van het plaatsen van de wasmachine

Linda seijsener 29-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service! Ook via de mail!

Het assortiment is erg groot waardoor je niet snel naar een ander bedrijf gaat. Je krijgt waar voor je geld! Ik zal ook niet snel naar een ander bedrijf gaan.

Michel & Sandra 29-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische en snelle service

Gemakkelijk te gebruiken website. Met een duidelijk overzicht. Door de zoek- en vergelijk functie en de heldere uitleg op de website hadden wij in 15 minuten onze nieuwe wasmachine gevonden. Door de snelle verwerking stond deze de volgende dag al vrolijk onze was te doen.

Anne 28-05-2017 Via de website gekocht

Service beloften matchten niet met realiteit

Coolblue promoot op haar site bepaalde producten, zoals de koelkast die ik kocht, naar boven tot over de de drempel op 3 hoog te brengen en het verpakkingsmateriaal en het oude apparaat mee te nemen. Na een telefonische bevestiging van deze service via de klantenservice kocht ik de koelkast. Er kwam een koerier, die alleen was (en dus de koelkast niet naar boven kon tillen) en niets van deze service/afspraken wist. Ik heb de koelkast met hem naar boven getild en ook mijn oude met hem naar beneden gebracht. Toen hij weg was en ik de verpakking open deed, bleek er een gat in de bovenkant van de koelkast et zitten. Kwaliteit matchte wat mij betreft niet met de beschrijving en reviews van het product. Ik heb de bestelling gecancelled en wacht op een koerier die de koelkast ophaalt. Inmiddels elders een koelkast gekocht. Ik zit straks een week zonder koelkast. Telefonisch zeer vriendelijk personeel - maar beloften matchen realiteit niet helemaal.

Hoi Anne,

Wat vervelend dat de bezorging van jouw koelkast zo is verlopen. Dat is absoluut niet de bedoeling. Het is wel zo dat er op verschillende modellen koelkasten verschillende levervoorwaarden van toepassing zijn, maar zeker na een bevestiging zou dit niet mogen gebeuren en daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Is de retour al voor je in orde gemaakt? Of als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan zouden we graag je ordernummer en korte toelichting per mail ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl.

Jan 28-05-2017 Via de website gekocht

Een snelle, correcte, plezierige afhandeling van de bestelling. Is klantvriendelijk en Komt haar afspraken na.

3D uit Kampen 28-05-2017 Via de website gekocht

Datgene wat ik zocht heeft Coolblue (en ook nog op voorraad)

Datgene wat ik zocht heeft Coolblue (en ook nog op voorraad).
Levering was niet de volgende dag, terwijl ze wel adverteren "volgende dag wordt het geleverd indien je voor 23:59 uur bestelt". Dat is helaas niet waar. En levering (PostNL) is niet binnen de afgesproken tijd (ruim 2 uur en 15 minuten later).

Gerard 28-05-2017 Via de website gekocht

Niet nakomen wat ze beloven.

vrijdagavond rond 23:00 tv besteld,zou zaterdag worden bezorgd geen tv na lang op de app wachten geen tv op zaterdag werd zondag,wederom zondag rond 13;00 gebeld zou zondag gebracht worden voor 19:00 maar om 20;00 noch geen tv nu werd het na een half uur wachten aan de telefoon maandag.dus het hele weekend thuis omdat er een tv bezorgd zou worden.

Hoi Gerard,

Wat ontzettend balen dat jouw tv niet volgens afspraak is geleverd. Door grote onverwachte drukte konden wij onze belofte helaas niet nakomen en daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Heb je de tv inmiddels ontvangen? Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. Je kunt dit via onze klantenservice doen, maar ook via een mail naar geenglimlach@coolblue.nl. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Arnold 28-05-2017 Via de website gekocht

Geleverd volgens afspraak.

Goedkope Full HD TV gekocht voor onder de overkapping. Bij aankoop suggestie voor een prima goedkope draagbeugel. Prima product omschrijving. Goed verpakt en keurig op tijd geleverd.

Marc 28-05-2017 Via de website gekocht

Snellle levering! Inhoud prima verpakt.

Ik heb al meerdere keren iets besteld, en steeds werkt snel en goed geleverd. Geen klachten. Heb nog een ervaring met de klantenservice.