Kristof 26-02-2023

Coolblue heeft een zeer goede site. Betrouwbaar en klantvriendelijk. En een surplus vinden wij de bezorging met de cargofiets. Op deze manier word onze online aankoop ecologisch meer verantwoord.

Mopri 26-02-2023

Grote keuze , makkelijke site, snelle levering. Fijn om te shoppen op coolblue!

Thomas 26-02-2023

Snelle levering, pakje in perfecte staat. Meer kan je niet wensen van een webshop!

Axel 26-02-2023

Gewoon een goede ervaring. In het algemeen zijn de prijzen aanvaardbar en de dienstverlening is feilloos.

Hilde 26-02-2023

De combinatie van een heldere en gebruiksvriendelijke website met verkooppunten waar de dienstverlening aan de klant net zo
centraal staat, is oersterk. Ik ben nogal een twijfelaar en kan gerust een maand lang reviews van toestellen vergelijken ;-) Het helpt dan om een winkel te hebben met het label 'Coolblue's keuze'; als (potentiële) koper ga je ervan uit dat dit de toestellen zijn waar prijs-kwaliteit in evenwicht zijn én die wellicht het minste worden teruggebracht. Want ook dat is een service bij Coolblue. In combinatie met de snelle levering aan huis, maakt dit van mij een zeer tevreden klant.

Luc V 25-02-2023

Correcte informatie en geleverd op het beloofde moment door vriendelijke fietskoerier.

LINDA BOLLENS 25-02-2023

OP DE WEBSITE VAN COOLBLUE VOND IK DE SMARTPHONE EN ACCECIIRES NAAR MIJN KEUZE. SUPER SNELLE LEVERING HEEL CONTENT

Jacques De Wilde 25-02-2023

Een beschadigde aankoop ontvangen, en dag nadien waren ze er met een vervanging, dus alle oké

Steve Hamilton 25-02-2023

First class service. First class product. Incredible speed of delivery. There is nothing more I can say.

Jan 25-02-2023

Goede informatieve website. Het product wordt nauwkeurig omschreven. De leveringsplek naar keuze is prima. Mocht het product je niet bevallen dan vindt Coolblue dat jammer maar doet er alles aan om je tevreden te stellen met een makkelijke retourregeling. Je geld krijg je probleemloos binnen de week terug. Een heel fatsoenlijke e-winkel die ik vertrouw.

Annelies 25-02-2023

We vonden makkelijk het toestel dat we wilden. Via Vergelijken konden we de specificaties naast elkaar leggen en tot een weloverwogen keuze komen. Het betalen en verkrijgen van duidelijke leveringsinfo ging vlot.

Isis 24-02-2023

Veel keuze, duidelijke uitleg, eerlijke prijzen, goede expertise en snelle levering die niet met PostNl gaat.

Thomas.Smets 24-02-2023

Gemakkelijk, veel keuze, duidelijke beschrijving. Kortom hoe een applicatie moet zijn.

Milan Lobelle 24-02-2023

Coolblue brengt goede elektronische producten en toebehoren van ren webpagina naar de voordeur. Elke keer opnieuw is de verpakking en staat van het product dik inorde. Daarnaast beschikt coolblue ook over meerdere mooie, unieke winkels waar je telken gastvrij ontvangen en geholpen word.

Nikki 24-02-2023

Echt super bedrijf! Heel goede klantenservice en ook de mensen die de pakjes leveren met de fiets zijn altijd super vriendelijk!

Werner 24-02-2023

De enige shop die het beoogde artikel online had en werd reeds de volgende dag geleverd in mijn Bpost-kantoor.

Sandrine 24-02-2023

Coolblue biedt heel veel producten die zeker altijd handig zijn, goed van prijs en kwaliteit. Elke keer dat ik op coolblue iets koop ben ik altijd super tevreden ermee en gaan de producten altijd super lang mee. Ze leveren ook super snel, dus zeker een aanrader om hierop te kopen.

Valerie 24-02-2023

Handige vergelijkingstool, snelle levering.
Wel jammer dat Coolblue niet alle Samsung accessoires aanbied, zoals de bijpassende screenprotector en hoesje bij een smartphone. Er zijn wel een paar opties, maar die van het merk Samsung zelf.

Wim Declercq 24-02-2023

Suppersnel, gemakkelijk
Service naverkoop mindergoed: ik heb een bericht gestuurd met vraag om de factuur aan te passen naar prof klant en heb geen reactie ontvangen

Kristof Van Oost 23-02-2023

Persoon die wasmachine kwam leveren was geheel niet geïnteresseerd in zijn job. Hij beloofde me om mijn oude wasmachine te laten ophalen op voorwaarde dat ik deze op straat zou zetten. Heb ik ook gedaan die dag en nu, morgen twee dagen later staat mijn oude wasmachine vòòr mijn deur op straat!! Ik probeerde uw werknemer verschillende keren te bellen om te zeggen dat oude wasmachine klaar stond evenals sms bericht!!! Geen antwoord, wel indruk van “trek uw plan met uw wasmachine” nu staat toestel nog steeds te blinken vóór mijn deur op straat ondanks belofte v uw werknemer. En nu???

jasper 23-02-2023

Altijd zeer tevreden geweest over Coolblue. Laatste levering was zoals gewoonlijk geleverd binnen de vooropgestelde termijn (dag na bestelling). Personeel van de Coolblue-winkel was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Het aankoopbedrag van een overbodige bestelling werd gewoon terug op mijn rekening gestort.

Pascal 23-02-2023

Telkens vriendelijke mensen die komen afleveren.
Op voorrand een seintje geven dat men op komst is,is zeker een pluspunt.

Ilian 23-02-2023

Vriendelijke winkelmedewerkers, vlotte bediening. Enige wachttijd aan het ophaalpunt, maar dit kwam door grondige uitleg van de medewerkers aan de klanten, dus volledig verstaanbaar.

Amber Vanseveren 23-02-2023

Het is de 5e keer dat ik bestel bij Coolblue en de service en gebruiksvriendelijkheid is top! De producten die ze leveren stellen me nooit teleur, integendeel! Ze zijn altijd op tijd geleverd en exact wat ze beloven te zijn!

Veerle Pieters 23-02-2023

Voor het product dat ik wilde aanschaffen had Coolblue de beste prijs en had het ook in stock. Al deze info is makkelijken snel te zien op de website, dus gebruiksvriendelijk. Ook de levering tracking info is duidelijk te raadplegen.