Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ger duijts 21-03-2019

artikel bevalt , prijs goed/goedkoop en behandeling en afhandeling prettig en correct m.a.w. zal niet e laatste maal zijn dat ik iets aanschaf via deze web winkel

Jan limmen 21-03-2019

Vanwege goede ervaringen van kinderen en vorig jaar een afwasmachine gekocht bij coolblue

John 21-03-2019

Goede website en doen wat ze zeggen.Het is fijn dat ze ook winkel hebben dan kan zien wat je koopt

David 21-03-2019

Ik ben al jaren klant. En van de eerste bestelling doet coolblue het uitstekend vind ik. De voornaamste redenen zijn:
-Een zéér duidelijke website.
-Een zéér eenvoudige bestelprocedure en betaalprocedure.
-Een correct prijsbeleid.
-Kans op een tweedekansje (een product dat al eens besteld is geweest,maar dan geretourneerd)en dit met een serieuze korting.
-De helpdesk met vriendelijke mensen.
-De zéér snelle levering.
-Het retourneren of vervangen van het toestel, gaat zonder problemen.
Daarom zien ze mij nog terug,en blijf ik klant.

Dick 21-03-2019

Mooie en duidelijke website. Makkelijk bereikbaar voor advies. Snelle levering. Garantie gevallen snel en duidelijk afgehandeld, kortom ze doen wat ze beloven!

Mevr.Bonten 21-03-2019

Keurige aflevering ben heel tevreden, mooie wasmachine goed geïnstalleerd super

Karin 21-03-2019

Vlotte levering. Producten ook in winkel te bekijken en dan zijn daar altijd vriendelijke, behulpzame medewerkers

Jeroen 21-03-2019

Voor de aller eerste keer een aankoop gedaan bij cool blue , een philips TV .
De aankoop is van a tot z prima verlopen. Ze doen wat ze zeggen en in mijn geval is de TV keurig afgeleverd. Cool blue brengt met eigen mensen de goederen !
Dus geen tussenkomst van vervoerders , erg fijn.
Ben dik tevreden en dit is zeker niet mijn laatste aankoop.

Daan 21-03-2019

Snelle levering en volgens verwachte tijd ook geleverd,
Het product is een vernieuwing van wat ik al jaren in huis had dus vandaar Dear keuze👍

J.B.J. Bult 21-03-2019

Donderdag overdag oude wasmachine stuk. Direct gekeken bij Coolblue op de site en een nieuwe besteld.
Deze werd vrijdagmorgen als geleverd en aangesloten. Erg vriendelijke en correcte mensen.
Ze namen zelf de oude machine mee! Prima levering.

Estoppey 21-03-2019

Misleid met advisering waardoor er een miskoop was,die voor 75% werd gecrediteerd,omdat je het bedrijf vertrouwde en de verpakking niet had bewaard.Consumenten let goed op en vertrouw alleen jezelf bij een aankoop.

Beste Estoppey,

Dank je wel voor je feedback. Vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht en je niet de volle 100% retour hebt ontvangen.

Zodra je een aankoop doet, ga je akkoord met onze algemene voorwaarde. De retour voorwaarden zijn daar een onderdeel van en uitgebreid te lezen op onze website.

Hier vertellen we hoe het werkt en wat wij van de klant verwachten. En dat is bij een retour binnen de 30 dagen een complete verpakking.

Ingrid 21-03-2019

Prima klantenservice. Levering altijd op tijd en ze doen het stapje meer als het nodig is. Handig is de facturen en garantiebewijzen die staan in je account. Nooit meer spitten in je mappen met post.
Ook in de winkels zijn de medewerkers goed op de hoogte van de producten en zeer behulpzaam

Dennis Tielman 21-03-2019

Coolblue heeft een overzichtelijke site, duidelijke omschrijvingen van de producten, gemakkelijke bestellingmodule, NA de geplaatste bestelling begint een hele klantvriendelijke info-mail, waardoor je precies op de hoogte blijft van, hoe, waar en hoe laat de levering van je bestelling zal plaatsvinden.
Dit gebeurt ook daadwerkelijk: ook erg belangrijk :-)

Na de levering ook een e-mail ontvangen om te vragen of ik tevreden ben, maar dan op een manier, die me erg aanspreekt: vriendelijk en normale taal !

Heel goed Coolblue !

Jan-Willem 21-03-2019

Met Coolblue heb ik een leverancier met een goed aanbod, tot nu toe altijd tijdige levering, heldere productinformatie en ook een heel goede service. Dat bleek toen ik iets verkeerds had besteld. Was mijn eigen schuld, met hulp van een heel toffe medewerker kreeg ik snel wat ik wel nodig had. En het is gewoon een gezellige website (voorzover zoiets bestaat).

Jolanda 21-03-2019

Prima service, behulpzame klantenservice en een zeer snelle levering. Duidelijk website met nuttige informatie over artikelen. Heel handig is de mogelijkheid om produkten te vergelijken.

Marie Elise 21-03-2019

Scanner besteld rond 18 u 's avonds en deze werd de volgende dag al geleverd op kantoor. Supersnelle service. Toen bleek dat ik het ding echt niet aan de praat kreeg en de scanner terug wou sturen, was dit geen probleem en werd alles onmiddellijk geregeld. Wat een service !

Mari 20-03-2019

Bestel nooit meer iets bij coolblue want ik bestelde een bamix foodmixer, volgende dag had ik hem in huis, maakte de doos van coolblue open waar de doos van de bamix inzat. De Bamix doos was open, het karton van het binnenwerk aan alle kanten gescheurd, het zag er als vuilnis uit, niet iets om cadeau te geven!
De Bamix was al meerdere keren uit de verpakking geweest en dan betaal je voor een nieuw product!
En de gang naar het postkantoor, dat is voor je eigen rekening. Gebeld, doen of het heel normaal is dat alles stuk is, wat een waardeloos bedrijf! Ik ga gewoon weer lekker naar een winkel!
Geen aanbeveling waard

Beste Mari,

Dank je wel voor je feedback. Vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker is verlopen. Dit hoort natuurlijk niet. Wij willen hier graag voor je induiken om van te leren.

Wil je ons het ordernummer + korte uitleg mailen naar geenglimlach@coolblue.nl

Wij kijken er naar uit om voor je aan de slag te gaan.

K.van Goethem 20-03-2019

Zeer goede webshop en makkelijk bestellen en zeer snelle levering geweldig. Vakkundige plaatsing en goede uitleg van de apparaten

Carla 20-03-2019

Wat een vriendelijke mensen en een geweldige service.
We hadden een koel-vrieskast gekocht die 2 cm te hoog bleek. Geen enkel probleem en voordat de koelkast was omgeruild hadden wij het teveel betaalde geld al terug gestort gekregen. Zeer vriendelijke bezorging, kan niet beter!

J vd Bro 20-03-2019

Zij maken waar wat zij adverteren, qua levering en product/prijs kwaliteit.

J. Green 20-03-2019

Zeer correcte service en levering, ook de bezorgers maken de slogan waar, zelfs op zondagen :)

jan looij 20-03-2019

Goed geregeld ,snel afgehandeld ,Prima ervaring ,zeker aan te bevelen bij anderen

Jan 20-03-2019

Makkelijk bestellen, prima product en super snelle levering de volgende dag al.

Claarcatrijn 20-03-2019

Ik ben superblij met Coolblue, makkelijke site, goede adviezen, prettige gebruikstips en als je een keertje naar de Coolblue winkel moet omdat het toch even wat handiger is dan via internet wordt snel en deskundig geholpen. Daar waar ik voorheen echt de prijs liet bepalen, kies ik nu, ook als het eens een paar euro duurder is, voor Coolbleu

Alfred Van Erp 20-03-2019

Steeds correct met hun bestellingen. Levering altijd op tijd. Je hebt verschillende leveringswijze ter beschikking. Ook de manier van betalen kan op verschillende wijze gebeuren. De service nadien is ook top. Zo kreeg ik onlangs via mail een filmpje aangeboden die me exact uitleg gaf hoe ik de installatie van mijn gekocht product moest doen. Wat moet dat nog meer zijn? Terug sturen is ook geen probleem. Dat kan zelfs gratis. Had ooit een probleem met een aankoop dat niet meer werkte. Aangezien dat tijdens de garantie was kreeg ik onmiddellijk een nieuw toestel in de plaats. Kortom, COOLBLUE is me nog nooit tegengevallen zelfs nu na meer dat 30 bestellingen die ik er heb gedaan

Jasper 19-03-2019

Coolblue heeft echt begrepen wat klanten willen, namelijk een betrouwbare website, heldere informatie over de producten en een optimale service bij de bezorging. In mijn geval de bezorging van een wasmachine waar ze met drie man sterk binnen 10 minuten de oude wasmachine van de zolder hebben gehaald en de nieuwe naar boven hebben gebracht, aangesloten en een testwas hadden aangezet. Kortom boven verwachting!

MariLise 19-03-2019

Coolblue houdt zich aan de afspraak. Mijn wasmachine werd keurig op tijd geleverd door een paar fijne mannen die hem aansloten. 20 minuten voor bezorgtijd werd ik gebeld dat ze er bijna waren. TOP!

Niels 19-03-2019

Stuur je een windmeter op voor reparatie naar Coolblue
Coolblue heeft foute informatie gegeven. Wat er opgestuurd moest worden
Als ze hem binnen hebben krijgen je een e-mail met de melding
Eerder heb je je product naar ons teruggestuurd voor een reparatie. We hebben het product niet volledig van je ontvangen. Onze reparateur kan het op deze manier helaas niet in behandeling nemen. Dit is een product dat niet wordt gerepareerd. Wij krijgen hier een vergoeding voor.
Ik heb 10x moeten bellen met coolblue.
Om de wind meter terug te krijgen.
Je krijgt de windmeter kapot terug!
Wij hebben hem heel opgestuurd naar Coolblue.
Ik had vertrouwen in Coolblue maar nu niet meer.
Voor mij nooit meer Coolblue!

Beste Niels,

Dank je wel voor je feedback. Vervelend te lezen dat het retour/reparatie proces net even anders loopt dan verwacht.

Er zijn afspraken met fabrikanten dat in sommige gevallen een product niet wordt gemaakt, maar direct wordt vervangen. Wij hebben dan wel het complete product nodig.

Kun je hier niet aan voldoen, dan sturen we inderdaad jouw product retour, zonder dat deze gemaakt is.

Sophie Elbers 19-03-2019

Ik ben diep ontevreden over de service. Ik heb in minder dan 1,5 jaar twee keer een kapotte IPhone 7 ontvangen. Twee keer een hardware probleem. In plaats van dat ze dit probleem oplossen, moet ik hem 3 weken opsturen. Ik betaal niet voor 6 weken gedoe (2 x 3 weken). Ik betaal voor een product en de service van coolblue en nog steeds lijd ik onder dit probleem.

Joke 19-03-2019

Site is prima. Veel keus, soms wat te veel. Snelle betaling, Snelle levering, goede afhandeling van mail. Leveren ook op zondag!

ronald 19-03-2019

goeie service en behandeling,,, echt een aanrader...
de brengservice is ook prima ,,, geen klagen

Indhira 18-03-2019

Snel in huis, geen problemen en de omschrijving online van het product was zoals het product ook is.

Hannelore 18-03-2019

Goede webshop, snelle levering en betrouwbaar. Ruim aanbod, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Rob 18-03-2019

Hallo,
Wij hadden via Coolblue een wasmachine besteld.
Deze zou afgelopen zaterdag geleverd worden.
In de nacht van Vr op Zat kreeg ik een mailtje met de aflevertijd.
Zaterdag morgen kreeg ik nog een sms met de aflevertijd.
Een half uur van te voren werd ik nog gebeld...... tot dus ver alles ok.

De chauffeur komt aan, en blijkt ipv een wasmachine een wasdroger bij zich te hebben. SLORDIG
Na telefonisch contact met de klantenservice afgesproken dat de bestelde wasmachine op Zondagmorgen tussen 9 en 12 geleverd zou worden.
Even later werd dit weer teruggedraaid.
Diezelfde medewerker belde toen om te zeggen dat de wagen vol was, en ze hem op maandag ( 3 de poging) tussen 1700 en 2200 opnieuw konden afleveren.
Hierop heb ik gezegd dat dat ivm werk niet mogelijk is, en dat afleveren tussen 20 en 22 wel mogelijk was.
Hier werd dus enorm moeilijk overgedaan.
Het einde van het verhaal is dat ik hem vriendelijk verzocht heb om het geld terug te storten op mijn rekening.
Dit was voor ons de eerste keer dat we iets via coolblue besteld hebben, en gelijk dus ook de allerlaatste keer !!!!!!!!!

Dus naar mijn mening is die door ons geplaatste 1 meer dan terrecht.

Beste Rob,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Natuurlijk onwijs balen als wij de verkeerde machine bij ons hebben. Dit hoort niet, maar kan gebeuren en is mensen werk.

Wij willen dit natuurlijk snel voor je oplossen door een omruiling. Sinds kort hebben wij tijdsvakken en die bieden wij ook graag aan, maar het gewenste tijdvak bestaat niet bij Coolblue en wat er niet is, kunnen wij niet aanbieden.

Jammer dat het zo gelopen is.

Petra van Duivenbode 18-03-2019

Op zoek naar een nieuwe wasmachine uitgekomen bij een Bosch en daarna op de site van Coolblue. Ook daar machines bekeken en vergeleken en aangezien mijn keuze daar prima was geprijsd en direct leverbaar (en dat is toch fijn met een wasmachine) besteld. De nacht voor aflevering een keurige e-mail met aflevertijdvak van een uur, een SMS en een kwartier van voren (en binnen het tijdvak) een opgewekte jongeman aan de telefoon met het "we zijn er bijna-bericht". Ik voelde me als in de commercial! Keurig geplaatst, geïnformeerd en eerste wasje aangezet. Al met al prettig en voorspoedig gegaan.

Nathan 18-03-2019

De prijzen zijn scherp en de service is top. Ooit een tv omgeruild, Coolblue stuurt een koerier die de dag erna al de tv kwam ophalen.

Henk 18-03-2019

De levering gaat super snel
Betrouwbare speler op de markt
Scherpe prijs
En het product word geleverd in een omdoos waar goed over na word bedacht.
Ik vond de verpakking een teken van goed inovatie.

A3aan 18-03-2019

Snelle levering en geweldige service. Hier kunnen andere bedrijven (hè xxx!) nog veel van leren. Denken met de klanten mee i.p.v. zoek het maar uit als wij ons geld binnen hebben.

N.C. Noordergraaf 18-03-2019

Website is gemakkelijk te vinden en bezorging ging adequaat en snel, mooi en goed product en niet te duur.

Boudewijn 18-03-2019

Duidelijke omschrijvingen van producten.
Correcte prijzen.
Afspraken worden perfect nagekomen.

hennie 17-03-2019

Een half jaar geleden een Dirt Devil Blade Total Home DD777-3 gekocht bij coolbleu waar ik zeer tevreden mee was, maar helaas ging deze pas geleden stuk,,apparaat terug gestuurd zonder verzendkosten en 2 weken later een volledig nieuw apparaat gekregen
Ook werd ik gedurende die 2 weken op de hoogte gehouden over de reparatie van de Dirt Devil
Al met al een fantastische service en garantie, Coolbleu doet wat ze beloven!

Jootje 17-03-2019

Heel tevreden goede service en aardig personeel en ga nog meer bestellen binnenkort

Gekkerd 17-03-2019

Perfecte dienstverlening. Goede en betrouwbare uitleg op de website. Beloofde levertermijn gerespecteerd

Dees 17-03-2019

Fantastische service!
Wasmachine van bijna 100 kg handmatig naar boven gesjouwd via een smal trapje in een oud huis door .... en ..... van Coolblue.
Mijn dank en complimenten. :)

H Voskuil 17-03-2019

snelle levering alles wordt op zijn plek gezet en gemonteerd.
vriendelijke bezorgers.
duidelijke uitleg over je apparaat .

Joris VC 17-03-2019

Alles perfect (èn supersnel!) verlopen, tip top kan niet beter, denk ik :-)

Richard 17-03-2019

Coolbleu makkelijk met bestellen geen rompslomp savonds besteld volgende dag in huis
zeer goede prijs en een goede kwaliteit van de producten

Wilmaboeijen 17-03-2019

Zeer tevreden met de wasmachine en de levering ervan. Aardige behulpzame mensen die hem plaatsen en uitleggen hoe alles werkt . Zeer tevreden!!

Bert Wielink 17-03-2019

Ik heb 2 koptelefoons bij Coolblue gekocht vanwege de scherpe prijs waarvoor ze werden aangeboden en de omdat Coolblue een goede naam heeft als webshop.
Ik heb vaker bij Coolblue besteld en ook nu ging alles weer prima.
Mijn complimenten

Edwin 17-03-2019

Geweldig snelle service goede bezorg tijdsvakken van maar 1 uur in plaats van bij de meeste een halve dag.
Oude apparaat en verpakkingsmateriaal retour genomen dus alles gelijk opgeruimd