Chris Calluy 01-05-2021

Alles heel snel verlopen, besteld en volgende dag al ontvangen en dat voor een heel interessante prijs.

Vandeperre Kenny 30-04-2021

Snelle levering! Product tip top in orde. Zeer goede informatie in de app. En revieuws zijn ook altijd handig bij twijfel.

Daniel Dooremont 30-04-2021

Coolblue.be is eenduidelijke webshop met snelle opzoekingsmogelijkheid. De Beschrijving van de producten en de reviews ervan zijn uitgebreid. Hoge kwaliteit van de producten. Zeer snelle levering. Extra mail met tips voor het correct gebruik van het aangeschafte product.

Tim 30-04-2021

Terugvallend op eerdere positieve ervaringen, een bestelling geplaatst voor een eerder ongeduldige wederhelft.. 'vandaag besteld, morgen geleverd..' en dat bleek correct.

Raymond 30-04-2021

Zoals gewoonlijk alles prima geregeld. Vlot besteld, volgens afspraak geleverd.

Marc 30-04-2021

Uitstekende service voor een competitieve prijs.
De omschrijving van het product met daarbij tal van reviews die de klant kan helpen bij het al of niet kiezen van een product maken het online winkelen zeer aangenaam.

Patrick 30-04-2021

Makkelijk kiezen, snelle levering en correcte prijzen. Mijn top drie bij een handelaar.

Willy 30-04-2021

het is nog altijd niet geleverd.
hij zou zondag geleverd worden , dan is dat toch een grote teleur stelling.
en mijn oude is stuk.

Brad 30-04-2021

Excellent website, easy ordering, fast and reliable delivery and 30-day no-hassle return policy!! All perfect.

Kris 29-04-2021

Zeer goede en snelle service! Handig dat je zelf de leveringsdatum kan bepalen.

Jacques Podevijn 29-04-2021

Correcte bediening en goeie prijs. Bestelling werd zeer snel geleverd en tevreden over de inhoud.

ireen 29-04-2021

Goede omschrijving en uitleg van producten, hetgeen belangrijk is bij technologische items. Snelle verzending, prettige communicatie, alles top!

Matt 29-04-2021

prima en snelle service voor een goede prijs. Enkel jammer dat product informatie (in mijn geval afmetingen) soms totaal niet klopt. Echter na een mailtje zeer vriendelijk en snel antwoord met excuses en dat het zou aangepast worden.
Product details dus best altijd aftoetsen met de fabrikant, en niet blindelings vertrouwen.

Charles 29-04-2021

Duidelijke website, voordelige prijzen en snelle levering. Heel vriendelijk personeel.

Nooitmeer 29-04-2021

Ik heb een wasmachine besteld die maandag is geleverd. Die machine werkt niet, de deur is kapot waardoor de was erin vast zit en hij is niet goed geïnstalleerd waardoor er water lekt in het keukenkastje, en dat drupt vlak naast een stopcontact.
De mannen hebben hem NIET eerst laten draaien voor ze zijn weggegaan.
Toen ik hem probeerde te gebruiken bleek die een foutcode te geven, is de deur geblokkeerd en zit de was er dus in vast.

Ik heb dezelfde avond gebeld naar de klantenservice. Tijdens het bellen is tot 2x toe de verbinding verbroken en ben ik niet terug gebeld.

Toen ik de derde keer belde is er een afspraak gemaakt om de machine de volgende dag om te ruilen.

Terwijl ik de dag erna, dinsdag, zit te wachten krijg ik een sms'je dat ze er in 30min zullen zijn.
En zonder door de bezorgers te zijn gebeld op mijn telefoonnummer (dat moeten ze 15min van tevoren doen), en zonder dat er überhaupt is aangebeld krijg ik na 30min een email dat "mijn adres niet bereikbaar was" dus ze komen niet.

Mijn adres is wél bereikbaar en en ik zat te wachten op ze!

Klantenservice weer gebeld en niemand kan deze bezorgers bereiken om ze terug te sturen.
En ik had nog steeds een niet werkende wasmachine staan, mijn was zat nog steeds in de geblokkeerde machine, er lekt er nog steeds water in het keukenkastje en moet ik voor de derde dag achtereen afwachten en op tijd thuis zijn.

Nog een email gestuurd naar de klantenservice over deze werkwijze en hun reactie was: ze komen woensdag weer langs.
Ze doen dus niets met mijn klacht, ze zijn zelf blijkbaar content met deze werkwijze, en voor ik heb het gevoel alsof je tegen een tafelpoot praat.

Woensdag is de machine uiteindelijk omgeruild maar ik ​zal hier nooit meer bestellen

J. Claes 29-04-2021

Perfecte snelle levering van de Samsung S20 via Bpost. 's Avonds besteld en 's anderdaags 's morgens in de bus. Ook de mail van Coolblue voor het overzetten van gegevens oude smartphone naar de nieuwe kwam van pas.

Jill 29-04-2021

Super efficiënte webshop met uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Daarbovenop nog eens een mega vlotte bediening!!
= een tevreden klant.

YR 29-04-2021

Duidelijkheid van de website, bestellen en afhandelen met de meeste zorg, betaling zonder problemen op verschillende platformen, levering top en indien een klacht, retour of reparatie aangemeld worden deze altijd met de grootste zorg afgehandeld en verwerkt. Kortom : top organisatie die ook al veel zakelijk heeft mogen leveren aan mijn bedrijf.

Tina 29-04-2021

Zeer vlotte levering. Korte maar goed uitleg over de werking van het product. Heel vriendelijk leveranciers.

Pierre V 28-04-2021

Coolblue heeft een grote keuze, diversiteit in de aangeboden producten. Site is gebruiksvriendelijk. Leveringen tot op heden correct uitgevoerd. Topproducten!

Frie 28-04-2021

handige vergelijkingen tussen verschillende oplossingen mogelijk - duidelijke technische beschrijvingen

Arnaud K 28-04-2021

Het uur van levering was perfect aangegeven en gerespecteerd. Enkel het bericht dat ik 15min op voorhand zou krijgen is pas 2 uur later verstuurd. Voor de rest was alles perfect in orde!

Ann 28-04-2021

Het is altijd een "piece of cake" met Coolblue. De online bestelling is alweer supervlot verlopen. Het is zelfs zo eenvoudig dat ik er niet meer bij stil sta. Meteen een mailtje in de mailbox dat het goed ontvangen werd en enkele dagen later een update wanneer het pakje eraan komt. En hup, op de afgesproken dag stond het pakje voor de deur. Deze keer was ik niet thuis, maar het stond netjes onder het afdak, veilig voor regen of voorbijgangers.
Ik betrap er mezelf op dat ik me zelfs geen zorgen maak over een online bestelling bij Coolblue. Ik heb al zoveel besteld en heb nog nooit problemen ondervonden. De producten zijn telkens van de beste kwaliteit en met de hoogste zorg ingepakt zodat ze niet beschadigd kunnen geraken tijdens het transport. Dat kan alleen maar met een TOPteam achter de schermen!!!! En ja, er staan alweer enkele dingen op het verlanglijstje, dus wij blijven gewoon bestellen!

Ward 27-04-2021

Veel keuze op de site en gemakkelijke bestelling. Correcte prijs en snelle levering.

Filipleuven 27-04-2021

Vaste waarde aan scherpe prijzen met onberispelijke service. Alles piekfijn in orde zoals aangegeven op de website.