Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jacky Wolters 31-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Zeer gebruiksvriendelijke webshop, veel producten, overzichtelijk gepresenteerd. Goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer snelle levering. Al meerdere producten via Coolblue gekocht van laptop tot warmtelamp en alles is goed.

PAJ van Erp 31-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijk, snel en een goede service

Een uitgebreid assortiment, makkelijk vanuit de huis inkopen doen, snelle levering, eenvoudig in gebruik en een goede klantenservice.

Jits 31-01-2018 Via de website gekocht

Snel en ontzettend makkelijk!

Snelle service, zelfs op zondag bezorging! Je krijgt een tijdsblok van 2 uur voor de bezorging. Wat prettig is voor het thuis blijven! Wel een ontzettend grote doos!

Hmj Heuvels 31-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede webshop !!

Goede betrouwbare webshop...Betaling is gemakkelijk en veilig....bestelproces is super....levering is altijd goed en snel....assortiment is uitstekend.

Dick 31-01-2018 Via de website gekocht

prima service: gemaakte afspraken worden perfect uitgevoerd

site is heel toegankelijk en na de bestelling volgt een vrolijk " wacht" menu, per mail volgt een track en trace link om de loop van de levering te volgen en op het afgesproken moment wordt het product geleverd: fantastisch dat je binnen 24 uur je bestelling ontvangt! Dus een volle 10

Avd 31-01-2018 Via de website gekocht

Super!

Fijne service. Snelle levering. Binnen aangegeven tijd. Super dat avondlevering gratis is. Producten makkelijk te vinden. Vriendelijke bezorger.

Chantal 31-01-2018 Via de website gekocht

Prima producten. Zeer goede service

Producten worden in goede staat en op tijd geleverd. Retourneren is geen enkel probleem. Heel goede klantenservice: minder onpersoonlijk dan de meeste.
Enige minpunt: je hoort pas de avond van tevoren wanneer de installateur komt. Je moet dus een hele dag vrijhouden, terwijl je eigenlijk maar twee uur thuis moet blijven. Maar dat ligt waarschijnlijk aan post.nl i.p.v. aan Coolblue.

G.M Jessen 31-01-2018 Via de website gekocht

Bedankt

Geweldige service zowel vooraf als achteraf, bovendien erg klant vriendelijk. Cool blue maakt iedere klant blij.

Hans 31-01-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd: snel en correct afgehandeld

Overzichtelijke webshop met redelijke prijzen mede door gratis verzending. Snel en goed verpakt afgeleverd. Ik heb hier al vaak besteld en telkens weer een positieve ervaring.

Kim 31-01-2018 Via de website gekocht

Shoppen met een glimlach!

Shoppen bij Coolblue blijft een feel good ervaring. Je krijgt het gevoel dat je zelf in regie bent door de vele opties om product kenmerken, merken en prijzen te vergelijken en daardoor de juiste keuze te maken. Peak end is dat Coolblue pijlsnel levert en je continu op de hoogte houdt totdat je je aankoop in huis hebt.

jos 31-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

scherpe prijs, juiste levering en zeer goede krachten die je toestel installeren ! De levering gebeurt op het afgesproken uur.

Rademaker 31-01-2018 Via de website gekocht

fijne en snelle levering

op maandag avond besteld de dinsdag al in huis, gemakkelijk om te bestellen. een overzichtelijke site ook als je naar de winkel gaat fijn en deskundig personeel. niet veel duurder dan een concurrent

Savannah 31-01-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk & Snel

Snelle levering, veel keus, goede productuitleg op de site en uiteindelijk een goed product in handen!

Olaf 31-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue = Cool maar PostNL verpestte de boel

Coolblue is eigenlijk een prima webshop. Dit keer wat minder dan anders. Ik bestelde een tweede kansje, sorry blijkt niet te vinden te zijn. Nieuw product? Delen we het verschil. Tweede kans blijft gewoon te koop via de webshop 🤔. Prijs concurrent is flink lager, sorry we zijn geen prijsvechter. Volgende dag prijs toch dezelfde prijs 🤥 maar elders besteld. Uiteindelijk toch besteld en met eerder aangeboden korting dus megagoede prijs. Eind goed al goed. Helaas levert PostNL niet op tijd af, zou aan mij liggen was niet thuis 🤮 volgens de chauffeur. Jokkebrok maar krijg tegoedbon van Coolblue = Cool 👍🏼. PostNL geeft geen levertijd dus voor niets thuis op zaterdag, komt pas om half 5. Dus PostNL 👎🏼. Nu ben ik toch 😀🤪 tot volgende keer Coolblue.

Nathalie van der Zee 31-01-2018 Via de website gekocht

Top levering coolblue

Bestelling ging snel het feit dat alles op voorraad is erg prettig! plus snelle levering en bezorgtijden keuze mijn ouders bestellen altijd via coolblue dus ik weet dat jullie betrouwbaar zijn en super service hebben

Marco 31-01-2018 Via de website gekocht

Concurrerende prijzen, super service!

Zeer duidelijke website, concurrente geprijsde original HP cartridges, zeer snelle levering en zeer goede communicatie (incl. tracking!). Het is duidelijk dat het team ook plezier heeft in hun werk, vooral terug te vinden in de details bv van de verpakking.

Hans Nyborn 31-01-2018 Via de website gekocht

Heel duidelijke online shop en als je belt dan krijg je super vriendelijke mensen aan de fone en de bezorgers toppie

Jurgen 31-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Geïnteresseerd in een camera die op die moment niet voorradig was. Gemeld dat ik er interesse in had, en enkele dagen later bericht gekregen dat die terug op voorraad was. Dan besteld, afgehaald en kleine uitleg gekregen over het toestel. Medewerkers spenderen tijd aan hun klanten. Leuk!

Chris 30-01-2018 Via de website gekocht

Erg goede service

Opnieuw voor Coolblue gekozen omdat ik een scherpe prijs betaal, maar vooral omdat ik altijd op de aangegeven levertijd kan vertrouwen. Zelfs op zondag bezorgen zonder extra kosten. Erg goede service.

I. 30-01-2018 Via de website gekocht

Klant centraal

Coolblue denkt echt aan de klanten. Zelfs zonder dat je iemand spreekt, voel je je welkom. Een duidelijke website, erg overzichtelijk. Bij een eerdere bestelling ook wel eens via chat advies gekregen; hele behulpzame medewerker.
Deze keer zelf mijn keuze gemaakt. Coolblue houdt je goed op de hoogte. Je krijgt een bevestiging van je bestelling, je factuur. Maar ook een bericht om je voor te bereiden op de stappen van installatie. Zo kan je gelijk aan de slag. Over de levering van je product houden ze je ook goed op de hoogte. Volgen kan dmv track en trace.

Ellen 30-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Duidelijke site, fijn dat er advies wordt gegeven wat door cool blue een goed bevonden product is. ook fijn dat je goed kan selecteren op eigenschappen van product op basis van wat je zoekt (bij laptop zoeken op aantal inch, werkgeheugen, prijs enz.)
leuk dat er in de mails achteraf nog tips worden gegeven en humor erin door wachttijd ondersteuning 'wachttherapie' leuk :)
verder snelle en goede levering

Rob 30-01-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Perfecte telefonische service. Duidelijke site en productinformatie. Supersnelle levering!
Prima prijzen. Kon het product wat ik gekocht heb niet goedkoper vinden. Top!

Manon 30-01-2018 Via de website gekocht

Mooie spullen, mooie prijzen en een super(snelle) service!

We hebben al verschillende elektronica producten besteld bij CoolBlue. Een mooie en overzichtelijke website. De producten zijn mooi en een super snelle service. Onze kat is trouwens dol op de blauwe dozen! Echt heel grappig dat dit ook op de doos staat!

Marieke 30-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering, leuke bezorgers, prima producten!

Wij kozen voor coolblue vanwege de goede producten, de heldere omschrijving, prima prijs-kwaliteit verhouding en de snelle levering!

Hans 30-01-2018 Via de website gekocht

Tot nu toe nooit problemen mee gehad.

Duidelijke site, prima volgsysteem tot aan aflevering bestelling. Nog nooit klachten gehad (positief dus), maar weet dus niet hoe de service dan is.

ep.vinke 30-01-2018 Via de website gekocht

goede prijs en zeer snelle levering.

prima shop, snelle levering, prima prijs, goede website, veel keuze in producten en komen de afspraken 100 procent na.

Jeanette 30-01-2018 Via de website gekocht

Ze doen niet altijd wenteltrappen

De wasmachine moest 1-hoog dus dat kan wel dacht ik, gezien de website. Ze komen 'm brengen en toen zei de draag-meneer "ik doe geen wenteltrappen". Dat ik een wenteltrap naar 1-hoog heb, kon ik niet aangeven bij de bestelling. M'n hart zonk 10 cm omdat hij 'm niet wilde tillen en1-hoog wilde aansluiten, maar hij deed het uiteindelijk toch (het was hun laatste bestelling van de dag, dus ze wilden vast geen trammelant en zo en wel naar huis). Men moet toch een trapkeuze (met foto?) kunnen maken en op jullie website plaatsen (want Amsterdam heeft zoveel soorten trappen). Scheelt hier en daar een hartverlamming, maar goed, ik leef nog en kan dank zij alles weer wassen.

Pim 30-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Deze shop staat bij mij op nr 1! Ze doen wat ze beloven de service is super goed en de site is heel duidelijk! Ook de levering is goed niks geen klagen goed verpakt en altijd op tijd. Deze shop raad ik iedereen aan

Bert 30-01-2018 Via de website gekocht

We hebben onlangs een Hayer wasmachine aangeschaft via Coolblue.
Zeer tevreden met het product en zeker tevreden met de goede service.
De wasmachine is op zondag geleverd door coolblue op de tijd die was afgesproken.
30 minuten van te voren een sms ontvangen dat ze onderweg waren en 15 minuten van te voren een telefoontje dat ze bijna op het adres waren.
Zeer vriendelijke bezorgers en heel netjes en zorgzaam met het product die we hadden aangeschaft.
Netjes aangesloten en waterpas geplaatst.
Een programma geselecteerd om zeker te zijn dat het product in orde is.
De oude wasmachine en het verpakkings materiaal hadden ze weer meegenomen.
Alles was goed nagelopen via een checklist.

We hebben al vaker iets besteld via coolblue en dat blijven we ook doen.

Paul 30-01-2018 Via de website gekocht

makkelijk, scherpe prijs en super snelle levering op Zondag!

Goede overzichtelijke site, snel en makkelijk te bestellen, scherpe prijs en super snelle levering zelfs op Zondag!
Het kan dus wel!

Gerno 30-01-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging, vriendelijke telefonische hulplijn

Snelle bezorging, vriendelijk geholpen aan de telefoon en doen wat ze zeggen. De website is humoristisch opgebouwd voor wat betreft het wachten op je product, welke netjes op de beloofde tijd is bezorgd.

Altijd snel in huis

CoolBlue levert altijd heel snel. En er is een fysieke winkel. Dat geeft een veilig gevoel. In geval van vragen of problemen Kun je daar terecht.

Verder vind ik het assortiment in het algemeen heel goed. Ze hebben vaak ook producten die je niet zo één, twee, drie bij anderen vindt.

En natuurlijk strak gestylede blauwe doosjes met grappige teksten.

vincemollemans 30-01-2018 Via de website gekocht

super service

super service en snelle levering al heel veel besteld en nooit gaat er iets mis bestel alles graag bij coolblue

Ronnie Lakhai 30-01-2018 Via de website gekocht

Een keer Cool Blue, altijd Cool Blue!

No nonsense. Elke belofte komt dit bedrijf na. Misschien niet de goedkoopste, maar zeker de beste! Voor elk product is er wel een specialist.

JolandaB 30-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goed!

Zeer snelle levering!
Meteen kreeg ik een email met instructies voor installatie van de boxen. Dat was daardoor nog makkelijker.
Verpakking was ook heel netjes!

Cindy 30-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Webshop is duidelijk een eenvoudig te bedienen. Bezorgservice is Top! Op de dag melding met tijdsbestek waarin product geleverd wordt. Dan herinnering via sms een half uur van te voren. Dan nog een telefoontje als ze onderweg zijn. De jongens waren super vriendelijk, alles duidelijk uitgelegd, geplaatst en aangsloten. Oude apparaat mee terug genomen. Echt een top service.

Marlies 30-01-2018 Via de website gekocht

Super Service

In December gekocht en de wasmachine werd een dag later bezorgd ondanks er code oranje uitgegeven werd ivm dat er zoveel sneeuw in nederland viel. Helemaal top, meteen 2 trappen op gebracht, aangesloten en gebruiksklaar achtergelaten. Heel tevreden met Coolblue en de bezorging.

top bedrijf

Een super goed bedrijf, De levering is echt top.
Het bestellen ging makkelijk en de levering super,
echt een dikke 10.

Daniel 30-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Geen klachten. Snelle levering. Zaterdag om 00:05 besteld en dezelfde dag om 16:00 uur binnen! Garantie via de winkel ipv via het bedrijf zelf is ook ideaal voor als er iets mis is met het product.

Klaar 30-01-2018 Via de website gekocht

Super stipt en vriendelijk

Product volledig zoals beloofd. Wij hebben een tweedekans product besteld, omdat voor ons een kleine beschadiging geen enkel probleem was. Op die manier hebben we nog extra voordelig kunnen kopen. En stipt met een glimlach afgeleverd. Wat wil je nog meer?

Marianne 30-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering!

In mijn geval had ik een krulset besteld, wat in de praktijk tegenviel. Aanvraag ingediend om het
te retourneren, zonder problemen het retourticket gekregen en terug gezonden.

Simone peppenster 30-01-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Vriendelijke bezorgers, heel fijn dat ze 15 min van te voren bellen dat ze onderweg zijn. Namen mijn oude wasmachine en verpakkings materiaal van mijn nieuw weer mee. Echt top!!

R. Bakker 30-01-2018 Via de website gekocht

Perfect geautomatiseerd bezorgsysteem

Perfect bezorgsysteem met nauwkeurige tijdsaanduiding aflevermoment. Behulpzame mannen die de vaatwasser kwamen afleveren. Alles heel soepel.

Iris 30-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik vind coolblue helemaal top! Supersnel, supervriendelijk en van de bezorging op zondag word ik helemaal blij!

Nicoline 30-01-2018 Via de website gekocht

Snel bezorgd, goede service en communicatie

Vrijdag een vaatwasser besteld. Laagste prijs bij Coolblue :-). Kon zaterdag al worden bezorgd maar bij ons kwam zondag beter uit. Informatie mbt bezorging en bezorging zelf waren prima.

jaap 30-01-2018 Via de website gekocht

Samsung A5 gold

Ik zag op internet dat er een 30 euro cashback regeling was, dat was ook de reden dat ik voor jullie koos. Maar nu hoor ik hierover niets meer. Vreemd.

Officiele reactie van Coolblue 30-01-2018

Beste Jaap,

Wat ontzettend jammer om te vernemen dat je geen €30,- cashback hebt ontvangen. Cashback acties zijn binnen een bepaalde periode geldig. Uiteraard willen wij graag met jou meekijken of jouw aankoop binnen de cashback periode valt en of wij op dit toestel een cashback actie hebben gehad.

Graag zien wij jouw ordernummer met een korte toelichting in een e-mail tegemoet. Je kunt een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij dit voor jou uitzoeken.

Klaar 30-01-2018 Via de website gekocht

Super stipt en vriendelijk

Product volledig zoals beloofd. Wij hebben een tweedekansonderwijs product besteld, omdat voor ons een kleine beschadiging geen enkel probleem was. Op die manier hebben we nog extra voordelig kunnen kopen. En stipt met een glimlach afgeleverd. Wat wil je nog meer?

Joke 30-01-2018 Via de website gekocht

Erg blij.

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en keurige bezorging. Leuke vriendelijke jongens die alles netjes regelde. Telefoontje vooraf, mail met de te verwachte leveringstijd. Geweldig!

a bosma 29-01-2018 Via de website gekocht

goed in een woord

geen klachten alles goed opgelost inmiddelijks al veel gekocht alles goed goede monteurs.
nog een kaartje gekregen van de monteurs toen ze een wasdroger brachten

Wim 29-01-2018 Via de website gekocht

Goede info op website. Ik had een tv besteld, toen order via klantenservice geannuleerd en later toch weer de order geplaatst. Ik ben erg goed en duidelijk geholpen en ontving het product tijdig thuis.