Lotus 04-12-2020

duidelijke website met voldoende informatie over het product, vlotte levering, alles top.

Sarah B 04-12-2020

Coolblue heeft me mijn producten binnen de 48 uur geleverd allemaal samen geleverd. Normaal gezien kreeg ik ze binnen de 24 uur maar waarschijnlijk zat er wat vertraging op door de black friday kortings. Coolblue gaf me de beste deals en zorgde voor een goede bediening en een verzekering voor mijn nieuwe tablet! Dankzij hen heb ik goed gekozen en ik ben enorm blij met mijn aankoop! Ook mag er vermeld worden dat hun verpakking mij heeft doen lachen.

Roger 04-12-2020

Het kiezen en betalen verliep vlekkeloos. De service is prima en de levering bijzonder snel.

Bart 04-12-2020

Zoals gewoonlijk. Ze zijn niet de goedkoopste, maar leveren wel degelijke service. Duidelijke en voldoende communicatie, correcte levering, netjes verpakt. Top !

Mike 04-12-2020

Duidelijk platform met uitgebreide zoekfilters. Ook voorgestelde extra opties en alternatieven van het geselecteerde product zijn een meerwaarde.

Mo B 04-12-2020

Heel blij met Coolblue. Een van de enige plaatsen waarbij ik bestel en ze effectief waarmaken wat ze zeggen. Je leest overal ‘voor ... besteld is morgen in huis’. Zelfs nu waar er een overvloed is aan pakjes, leveren zij zonder een dag te laat te zijn. Ook een heel overzichtelijke en aantrekkelijke website om online te shoppen. Mijn vriend en ik zijn ook eens naar de Coolblue winkel geweest in Gent. Hier hebben zij ons ook heel goed geholpen. Ze legden duidelijk uit dat wat we zochten niet bij hun te vinden was, of toch niet voordelig, in plaats van ons iets anders aan te smeren. Ze hebben ons aangeraden om iets langer te wachten zodat we het beste konden krijgen voor de laagste prijs.

Aby 04-12-2020

Zeer overzichtelijke productinformatie. De vergelijkingen tussen producten en de reviews zijn een groot pluspunt..

Olivier Verhaegen 04-12-2020

Ik bestel steeds alles online en ik sta versteld hoe snel de producten, groot of klein, geleverd worden. Dank hiervoor. Ook een top service als je nazorg nodig hebt.

Jan G 04-12-2020

Tja, in coronatijden is het anders. De 'winkel' is nu enkel een afhaalpunt, maar de levering was op tijd en de aflevering verliep vlot. Niets op aan te merken, zoals gewoonlijk.

Julie.D.C 04-12-2020

Omschrijving was goed en vriendelijk geholpen telefonisch met mijn extra vragen de man deed bestelling voor my en stuurde de nodige informatie en documenten via mail
Vlotte klantenservice
Fijn dat er tweedekans was
Zeer vlotte en correcte levering

Martine 03-12-2020

uitgebreide keuze, duidelijke en gemakkelijke website, interessante prijs, correcte levering en dienst na verkoop.

Henk 03-12-2020

Snelle fijne correcte levering. Eén klein minpuntje: ik heb een kwartier voordat de levering aankwam geen telefoon ontvangen.

Roger 03-12-2020

Prima service en snelle levering, zelfs in Coronatijden leveren ze op de dag van je voorkeur.

Patricia Ooms 03-12-2020

Duidelijk, helder en snel, meer moet dat niet zijn. Extra pluspunt is de communicatie met een humoristische ondertoon, bv. 'bestelling afgerond, beter dan vierkant', haha. Elke vorm van humor vind ik meer dan welkom, vooral in deze bizarre tijden!

Kristien 03-12-2020

Zeer vlotte en bekwame afhandeling van de bestelling. Ook zoals beloofd de volgende dag in tegenstelling tot andere website-winkels.
En wat voor mij zeer belangrijk is (ondanks de Corona) is dat het persoonlijk wordt afgeleverd met inderdaad een mooie glimlach. Ook dit weer in tegenstelling tot anderen die aanbellen en wegzijn.

Sabine 03-12-2020

Alles is heel duidelijk. Niet duur. Snelle afhandeling en doet wat ze beloven.

Veronique 03-12-2020

Supervlot zoek- en bestelproces, duidelijke communicatie en snelle groene levering met de fiets!

Elien 03-12-2020

Ondanks de covid kon ik rekenen op een hele snelle levering, dit kan je bij vele andere winkels alleen maar van dromen. Het telefoontje dat ik van de bezorger kreeg korte tijd voor hij leverde was heel aangenaam. Ook bij de levering aan huis kreeg ik heel goed uitleg over hoe Coolblue werkt.

Een echte aanrader om bij jullie te kopen!

Armand 03-12-2020

Voor de eerste maal een 2de keus aankoop gedaan. De SSD drive bleek van onberispelijke kwaliteit, en toonde geen enkele zichtbare schade, ook de verpakking was "als nieuw". Bovendien werd het product, ondanks de drukke periode perfect binnen de aangekondigde tijd in de bekende ritssluitingsdoos geleverd. De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook buitengewoon positief.

Hilke 03-12-2020

De website was zeer overzichtelijk en makkelijk in gebruik, heel leuk dat er een optie is om 2dehands aan te kopen. De machine bestelden we rond 17u en de dag erna was die hier al! Top

Bart 03-12-2020

Ongelooflijk hoe snel het pakket geleverd werd.
Dikke pluim voor iedereen die daar aan meegeholpen hebben.

Put Jos 03-12-2020

Snelle en correcte levering op de afgesproken datum en zeer goede service ook bij online

J. W. - Beerse 03-12-2020

snelle respons na bestelling

leveringen zoals beloofd en gratis op de volgende dag !!!

goede en degelijke verpakking

Laurent Dedeyne 03-12-2020

snel en goed in deze tijd , fantastisch wat coolblue presteert in coronatijd ,informatie is juist en volledig,
bestelling ging zeer vlotjes en levering was zoals afgesproken

Vital 03-12-2020

Zeer uitgebreid aanbod van artikelen uit verschillende categorieën.
Zeer snelle levering.