Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerda 09-11-2021

Ik kies in eerste instantie altijd voor deze winkel. Vriendelijke bediening, goede uitleg waar nodig en snelle levering.

RP 09-11-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Indien niet tevreden gemakkelijk iets terugsturen. Vlotte levering. Al 10 tal artikelen gekocht en nooit problemen gehad.

Bruno 08-11-2021

Steeds netjes leveren zoals beloofd, indien een probleem is er een persoonlijke service, geen gezever als iets niet goed werkt en wordt zonder meer vervangen.

Herman Van den Bogaert 08-11-2021

Perfecte levering. Duidelijke handleiding. Eenvoudige plaatsing. Eerlijke prijs. Handig toestel.

Claudine perna 08-11-2021

Omdat het niet beter en zeker niet vlugger kan. In de late namiddag besteld de morgen nadien om 9 uur geleverd !..

Bruce L 08-11-2021

Zeer professionele en snelle bezorgdienst. Voor 23u59 besteld, volgende dag geleverd (als het in voorraad ligt) prijzen zijn niet de goedkoopste maar liggen altijd rond de normale verkoopprijs. De dienst na verkoop is wel super goed!

Gino 07-11-2021

Zeer deskundige en duidelijke uitleg waardoor makkelijk een aan je specifieke noden aangepast product kan gekocht worden.

Karin 07-11-2021

De shop is heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Levering de volgende dag, ideaal als je zoals ik snel aan de slag wil.

Sonja 07-11-2021

Goede omschrijving van product, snelle levering met bijhorende mails en sms'jes.
Super tevreden!

Darja Murzina 07-11-2021

Goede omschrijving product. Goede vergelijking tussen producten. Snelle levering

mario 06-11-2021

zowel de webshop en de winkel zijn overzichtelijk ze komen hun afspraken na en het product word vlot geleverd zelfs de nazorg word uitstekend gedaan met andere woorden ik heb al verschillende aankopen gedaan en zal in de toekomst aankopen blijven doen

Andre.smedts 06-11-2021

Op de site was een ruime keuze, de vergelijking tussen dezelfde aard van toestellen was zeker een goede hulp om prijs , kwaliteit en inhoud te beoordelen.

ReVer 06-11-2021

De winkel geeft on-line een zeer ruime keuze, mooie prijs en correcte levering.

Bea 05-11-2021

De allerbeste online leverancier, met duidelijke info ivm verkochte producten. Snel, correct, duidelijk, behulpzaam, prima ondersteuning, vriendelijk.

Brent 05-11-2021

Thuis besteld en even later in de winkel opgehaald. Na 5 minuten stond ik al buiten met mijn nieuwe laptop onder de arm.

JClaus 05-11-2021

Overzichtelijke site. Vlotte levering. Joystick ingeplugd en hij was gebruiksklaar.

H.L. 05-11-2021

Top shop! Goedkoper dan andere vergelijkbare winkels en super snelle levering. Ik had mijn aankoop ao de dag erna terwijl mijn bestelling de avond ervoor geplaatst werd. Goede service!

Alex 05-11-2021

Ruim aanbod topproducten - Goede priis - Supersnelle levering. Alles perfect. Zeer aan te bevelen.

Michael 04-11-2021

Steeds vind ik het juiste product door hun keuzehulp en het goede overzicht van de webshop. De producten zijn correct geprijsd en de verzending werd steeds correct afgehandeld.
Niet alleen in de stores maar ook online word je steeds goed verder geholpen, ook bij problemen.

Willy 04-11-2021

Steeds geleverd binnen de aangegeven tijdsspanne. Goede service en deskundige bijstand. Top

Marlies 04-11-2021

We kennen de shop van vroegere aankopen en zijn altijd al tevreden.
We werden netjes op voorhand gecontacteerd over het leveringstijdstip en de levering zelf gebeurde heel stipt.
De levering van de tv verliep vlot, de oude tv ging mee en ik kreeg van de vriendelijke jongeman ook nog de nodige informatie in verband met de garantie, omruiltermijn, ...
Top!

Roger 03-11-2021

Alles momenteel perfect.100 % Ok Heel tevreden goed materiaal snelle levering.

Eddy 02-11-2021

Snelle levering, op zondag, zonder meerprijs, aan een topprijs.
Service is altijd top.

Isabelle 02-11-2021

Pakketje volgens Bpost geleverd maar nergens te bespeuren. Na lang zoeken eindelijk een telefoonnummer gevonden van Coolblue, heel vriendelijke ontvangst toch, maar er zou een email gestuurd worden dat er onderzoek wordt gestart naar wat er gebeurd is met het pakket. Het gaat over een dure aankoop. Tot op heden niks ontvangen, noch een email over het onderzoek, noch mijn pakket, maar wel betaald.

Louis 02-11-2021

Snelle en goede levering. Bij moeilijkheden of onduidelijkheden is er steeds snel antwoord van de klantendienst.