SK 01-11-2021

Alle producten zijn echt en aan de echte prijs soms met korting en soms niet. Als je hulp nodig hebt staan ze voor je klaar en ze regelen het wel snel.

Ferre 01-11-2021

Kwam optijd en goeie prijs. Pakketje was niet beschadigd en handige info op de website

ikke549 31-10-2021

Levering: helemaal in orde -- optie om in bpost-brievenbussen te laten leveren, zelfs de volgende dag
Keuze van producten: helemaal in orde -- met vergelijking is het makkelijk kiezen welk toestel het best bij je past
Gratis retouren is ook een bonus

Abry 31-10-2021

Goede hulp gehad, met wat er allemaal fout liep om een bestelling te plaatsen. Is het goed gekomen. 1 dag later dan beloofd aangekomen. Maar daar kan ik met leven.

GDN 31-10-2021

Goeie service, correct bij levering, extra info bij levering aan de deur. Aanrader

Luc 31-10-2021

Nieuwe iPad gekocht. Alles perfect in orde. Niets slecht op aan te merken qua info per mail en sms. Leveringstijd prima, sms gekregen 15 minuten op voorhand en geleverd na 19 minuten dus kan niet beter. Al slechter leveringen gekregen die dagen te laat waren bij andere bedrijven. Geen klachten dus.

Luc

jorden 31-10-2021

snell geleverd en ruim aanbod van bluetooth oortjes. ik heb snel mijn keuz kunnen maken door de simpele site zonder al te veel reclame.

Tanja 31-10-2021

Ik heb een koffiemachine gekocht, deze was online uitverkocht, heb contact opgenomen via messenger om te vragen wanneer deze weer binnen zou komen. Dat wisten ze niet.. kon januari zijn.. maar hij was nog wel in een winkel dichtbij mij.. maar via de site was dat niet te zien. Was een andere winkel te zien. En stond ook dat je het niet kon reserveren in de winkel.. dus de site en de woorden van de medewerktmer kwamen niet overeen. Dus dit ook laten zien met een printscreen van de online winkel. Maar ze hebben me wel geholpen om het koffiemachine toch te reserveren in de voor mij dichtsbijzijnde winkel en dat vond ik wel fijn :-) alleen wat wel jammer is, is dat ik dus 3 verschillende personen gesproken heb er over. Maar ben toch wel goed geholpen. Goede service. Hebben er moeite voor gedaan dat ik het toch nog kon krijgen.

Jonas 31-10-2021

Vlotte levering. Donderdagmorgen besteld, vrijdag al geleverd. Groot keuzemogelijkheid in webshop met duidelijk beschrijving van de producten. Ook de reviews van de producten is handig om een keuze te maken

Jurgen 31-10-2021

Zeer makkelijk besteld. Zeer snelle levering, ‘s avonds nog besteld, volgende middag al aan huis!

Roger Heyndrickx 30-10-2021

Coolblue's professionele aanpak, jullie maken de slogan helemaal waar: 'alles voor een glimlach' en persoonlijk vind ik dat de slogan: 'alles met een glimlach' nog beter past bij jullie service. Ook de levering gebeurt veel beter dan bij andere online shops. Coolblue verwittigt op voorhand en houdt je op de hoogte wanneer je bestelling geleverd wordt. De Courier die bij ons leverde, wachtte beneden in de hal en dat is de juiste aanpak, want bij andere online-shops loopt het daar soms fout want pakjes worden meestal niet persoonlijk afgegeven en soms zomaar aan de deur gezet of in de hal en daarom loopt het dan af en toe fout! Ook de website, de keuze en info over wat je wil aankopen is uitstekend!

Danny 30-10-2021

ik ben heel tevreden van het produkt ik raad het iedereen aan om het te kopen als je een printer zoekt en makkelijk in gebruik

Eric 30-10-2021

Uitgebreid aanbod maakt de keuze niet gemakkelijk,prijs kwaliteit is heel goed en zeer snelle levering.

Jayh 30-10-2021

Goed bedrijf levert snel sluit alles netjes aan leuk personeel over de vloer dus top

Theo Mees 30-10-2021

Eenvoudig en gemakkelijk om te bestellen
Vlotte afhandeling
Dag na bestelling werd alles correct geleverd

Rafael 30-10-2021

Veel uitleg en duidelijke verschillen tussen de mogelijkheden. De beoordelingen van anderen bevestigen ook de positieve en negatieve punten.
Leuk dat je een maand na aankoop nog een mail krijgt met tips voor onderhoud en dergelijke.

Hannes 29-10-2021

Heel snelle levering. Veel keuze. Goede producten.
Extra uitleg via mail.
Nadeel: je moet zelf wat willen zoeken om iets te installeren.

Jef 29-10-2021

Ik had op andere site gezien, maar daar mislukte de bestelling telkens bij het laatste stap.
Bij coolblue ging het van de eerste keer perfect.
Gebruiksvriendelijk dus !

frank 29-10-2021

duidelijke omschrijving van het product,zeer vlugge levering en goede service

Yoshi 29-10-2021

Heel snelle en correcte levering van m'n nieuwe MacBook pro 14''! Aanvankelijk was het niet geheel duidelijk dat de verzending in 2 verschillende pakjes zou gebeuren (mail was blijkbaar in de spam folder terecht gekomen). Na navraag te doen bij Coolblue via de klantenservice (messenger) werd ik echter meteen enthousiast en persoonlijk geholpen. Wat een topservice en vooral, 'shop lokaal'-waardig deze dagen! Dankzij jullie heeft de eeuwige twijfelaar dan toch z'n eerste Apple computer voor de grote meerderheid (lange wachttijden via Apple zelf). Chapeau!

Ann 28-10-2021

Coolblue is een vertrouwelijke winkel en online shop volgens Test Aankoop. Mijn ervaring : een goede service en een spoedige levering. Uitgebreide uitleg (tekst en film) en zelfs de handleiding van het product op de online site. Regelmatig zijn er kortingen op producten die een groot verschil maken tegenover ergens anders.
Omruiling bij eventuele gebreken worden zeer goed en snel afgehandeld. Heb al verschillende kleine en grote artikelen (TV) aangekocht en steeds heel tevreden over mijn aankoop. Ik raad deze shop aan.

JohanQ 28-10-2021

Mijn vorige laptop was ook een Acer Aspire 5 welke het na 5 jaar nog doet. Enkele de adapter is al vervangen. Een nieuwe laptop vinden op de site is eenvoudig. Veel info en veel zoekfuncties. Uiteindelijk opnieuw een Acer met AMD-processor van de Ryzenfamilie. Twee zaken wil ik graag meegeven:
Eerst de prijs: deze is zeer scherp en goedkoper dan bij de concurrentie.
Tweede de levering: 's avonds besteld rond 21 uur en 's anderendaags al geleverd op de middag. Proficiat Cooblue en Bpost.

DirkJ 28-10-2021

Coolblue heeft een fantastisch aanbod aan allerhande producten aan aanvaardbare prijzen. Misschien niet altijd de goedkoopste, maar de service blijft vantastisch.

Guido Van Lutsenborg 28-10-2021

Prachtige service en tijdige levering. Zeer kontent over de producten. Coolblueis zeker aan te bevelen

MARCO 27-10-2021

Heel goede service, vriendelijke mensen , ruime keuze, vlugge levering en de prijs is beter dan andere winkels.