Deze score is berekend op basis van 2723 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nicky 12-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Website is overzichtelijk en bevat duidelijke info. De mogelijkheid om tweedekans producten te kopen is top. Ook in de winkel werden we goed geholpen door een vriendelijke medewerker.

Hiske 12-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige, gezellige service

Coolblue.nl maakt van online bestellen echt een feestje! En dan nog de goede prijs en de snelle levering maakt het helemaal af!

Mariette 12-05-2018 Via de website gekocht

Super

Prettig kiezen. Veel keus. Goede informatie. Ze leveren snel, ook goed gecommuniceerd wanneer en hoe laat ze komen.

Maria 12-05-2018 Via de website gekocht

TOP!

Prima service, goede prijs/kwaliteit. Bij vragen altijd een vriendelijke medewerker die met je meedenkt.

Ziyedm 12-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snel, correct, vriendelijk,...

Al meerdere aankopen gedaan en alles verloopt altijd correct en snel.
De website is zeer gebruiksvriendelijk.
De customer service is goed geinformeerd en zeer behulpzaam.

Lummy 12-05-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Snelle levering en kan zelf de tijd bepalen s'avonds of in de middag. Duidelijke webshop en was goedkoper uit met hetzelfde product dan de mediamarkt.

Syl 12-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Je word goed op de hoogte gehouden van de levertijd
Tijdstip klopte ook precies
Heel vriendelijke jongens gaven nog tips voor het gebruik
Kortom ik bestel Herk graag bij cool bleu!!

Peer 12-05-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht

Naar de winkel voor Airfryer. Vroeg om de prijs zonder bezorgkosten. Ik vertelde dat hij andere winkel hij voor minder stond. Dan moest ik daar maar naar toe gaan. Dan was ik meer kwijt aan parkeren in de binnenstad. Toen ik vertelde dat ik op de fiets was vertelden ze me lachend dat ik dan maar lekker moest gaan fietsen. Er werd verder geen gading meer op mijn geslagen en lachend gingen verder met praten.

Officiele reactie van Coolblue 17-05-2018

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat de communicatie in de winkel op deze wijze is verlopen. Dit is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten! Wij schrikken op het hoofdkantoor ook erg van dit verhaal. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan.

Echter willen wij wel verduidelijken dat Coolblue geen prijsvechter is en niet adverteert met de laagste prijsgarantie. Met deze reden zullen wij niet de verkoopprijzen evenaren van andere verkooppunten. Uiteraard ben je vrij om jouw aankoop elders te doen. Uiteindelijk blijven wij ook daarna even goede vrienden.

Nogmaals onze excuses voor de nare ervaring. Wij hopen dat dit in de toekomst zich niet meer zal voordoen.

Mira 12-05-2018 Via de website gekocht

Prima website, aanbod, service en prijs!

Alles geheel naar wens gevonden, afgeleverd en betaald. Website is duidelijk. Bezorging goed gedocumenteerd en op tijd.

Tim 12-05-2018 Via de website gekocht

Super store

Altijd hulp via social media , snelle verzending altijd dag erna levering. Eerlijke prijzen, specialisten ter beschikking voor elk produkt.

RoWaag 11-05-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Van belang vinden we dat de beloften worden nagekomen. Hierover kan alleen maar lof worden uitgesproken.
Verder wordt er duidelijk gecommuniceerd over hoe het met de bestelling gesteld is.
Dus volop lof en respect.

Madeleine 11-05-2018 Via de website gekocht

Misleidende service aansluiten trekschakelaar.

Na aankoop van mijn wasmachine leek alles goed te verlopen. Er werd gebeld of mijn oude wasmachine meekomen moest worden en of ik de service trekschakelaar aansluiten a €35,- had genomen. Beide vragen kon ik met ja beantwoorden. Men belde een half uur van te voren waarna ik mijn zoon belde die voor de levering van de machine in huis was. Wat schetste mijn verbazing, het snoer van de oude machine was doorgeknipt en daar had men een aansluitpunt/stopcontact voor de wasmachine aan bevestigd. De stekker van de wasmachine erin. En dat in een badkamer naast de douche. Bij thuiskomst gelijk contact opgenomen met de klantenservice. Daar werd mij verteld dat bij rechtstreeks aansluiten op de trekschakelaar de garantie op mijn wasmachine zou vervallen. Biedt deze service dan niet aan!! Of vermeldt het erbij!! Voor een soort stekker betaal je geen €35,- dus ik vind dit nogal misleidend!!

Officiele reactie van Coolblue 14-05-2018

Beste Madeleine,
Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend om te lezen dat het met de aansluiting van je wasmachine niet naar wens is verlopen. Op het moment dat jouw wasmachine door een erkende monteur op een trekschakelaar wordt aangesloten is er geen enkele reden voor de fabrikant om geen garantie meer te verlenen. De fabrikant weet dat een wasmachine veel al in een natte ruimte staan en daarom de trekschakelaar. Omdat de dienst destijds niet heeft plaats gevonden, zijn de kosten hiervoor terug gestort.
Wij wensen je veel gemak van de nieuwe wasmachine.

Patrick Looyschelder 11-05-2018 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare service, en snelle levering.

Goede snelle levering, 's avonds besteld, de dag erop 's middags in huis.
Goed verpakt, in een doosje met scheurrandje zodat die niet geopend kan worden zonder dat je het ziet.
Gekocht voor mijn tiener dochter, en die is heel erg tevreden met haar oortjes.
Goed geluid(zeker voor die prijs), goede pasvorm(comfortabel), en vallen niet uit haar oren.

Berger 11-05-2018 Via de website gekocht

super mail contact,duidelijk

Overzichtelijke shop,duidelijke uitleg,gewoon ideaal,niets verkeerds over te schrijven,welke artikelen je ook koop alles is in orde.

Mitchell 11-05-2018 Via de website gekocht

Top winkel !

Ik koop regelmatig iets bij cool blue, altijd snelle levering, goede spullen, scherpe prijzen en de verpakking is ook zeer handig.

Carolien 11-05-2018 Via de website gekocht

Zeer behulpzaam!

Goede telefonische adviezen over het te bestellen produkt en informatie en ontzettende leuke, spontane en behulpzame bezorgers!

Bouke 11-05-2018 Via de website gekocht

Webwinkel zoals een webwinkel moet zijn

Coolblue heeft een zeer uitgebreid assortiment , levert snel en hanteert een goede prijs/kwaliteit verhouding. Meerdere kleine en grotere bestellingen gedaan en nooit een probleem gehad.

Danny Geens 11-05-2018 Via de website gekocht

mooi aanbod en snelle en betrouwbare levering

uitgebreid aanbod en overzichtelijke site, een aanrader
soms ietsje duurder dan de collega's maar de service en de snelheid maak dit zeker goed.

cornelisse 11-05-2018 Via de website gekocht

bijzonder vriendelijke bezorgers, top service

zeer gebruiksvriendelijke shop, kan alles makkelijk vinden. levering is perfect, wordt zeer goed op de hoogte gehouden en de medewerkers zijn ontzettend vriendelijk, aardig en vrolijk.
doen hun werk uitstekend.

Raimondo 11-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Superservice en vakkundig bezorgd en geinstalleerd door vriendelijke bezorgers
Mijn oude wasmachine werd weermeegenomen.

Cor. Piette 11-05-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen en een snelle levering.

Via familie gehoord van Coolblue. Ik was op zoek naar een afzuigkap. De side was heel duidelijk en ook de bestelling was eenvoudig. De levering was de dag erna. Jammer dat PostNL het pakket verkeerd had geleverd maar alles is toch goed gekomen na wat speurwerk.

Vincent Daemen 11-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel met hart voor de klant.

Coolblue is mijn leverancier op het werk en thuis voor leuke media producten. Naar de jaartjes voorbij strijken is onderhand ook een koelkast binnengerold, en wasmachine op de plaats geploft en meerdere computeronderdeeltjes met tevredenheid in elkaar gedraaid. Coolblue maakt extra stappen naar de klant, soms voor een paar euro's meer, maar deze zijn het wel waard! Extra service en ondersteuning voor je producten, daar gaat het om. Ben je blij met het product? Hoe gebruik je het? De extra stappen die met je meedenken om er wat van te maken!

Remhar 11-05-2018 Via de website gekocht

Het ging goed

De website geeft goede en duidelijke informatie over een product en de reviews van anderen geven je een goed beeld van het product en de service van coolblue

Gunter Leon 11-05-2018 Via de website gekocht

Slechte produktreviews worden niet geplaatst

Ik had een heel slechte ervaring met de combi-microgolfoven van AEG die ik samen met mijn keuken gekocht had. (3 maal hersteld, 1 maal vervangen en nu opnieuw hetzelfde defect).
Aangezien ik altijd tevreden ben geweest van Coolblue in het verleden en ik mijn nieuwe toestel daar dacht te kopen, wou ik een onderbouwde review schrijven over mijn problemen met mijn huidige toestel (zij verkopen dit toestel ook). Kwestie van toekomstige kopers dezelfde kopzorgen te besparen. Ik kreeg echter een mail terug dat de review niet kon geplaatst worden. Volgens mij hield ik me ook aan hun richtlijnen voor reviews.
Omdat ik zelf mijn keuze sterk laat beïnvloeden door andere klantenreviews, begin ik te twijfelen of zij niet consequent slechte reviews mijden voor de producten die ze verkopen. In dat geval is heel die review score totaal irrelevant geworden uiteraard. Zeer spijtig voor een anders goede webwinkel. Daarom slechts een score van 6 voor mij. En mijn nieuwe combi-oven (toch een 1100 euro) koop ik nu elders.

Peggy 11-05-2018 Via de website gekocht

Snel met een glimlach

Snelle levering, waarbij je als koper van elke stap in de verzending op de hoogte gehouden wordt. De spreuken tijdens het bestelproces en op de verpakking zorgen altijd voor op zijn minst een glimlach!

Veerle konings 11-05-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en beleefd.

De aangegeven tijd klopte.
Aardige mannen, hebben flink moeten dragen, 2hoog. Knap.

Een dingetje, de wasmachine staat niet helemaal waterpas waardoor hij met het centrifugeren wat lawaai maakt en er is moeilijk bij te konen

Ben 10-05-2018 Via de website gekocht

Absurd goede service.

Snelle levering (ook op zondag), enorm klantvriendelijk, veel garantie. Heb enorm goede ervaringen met zowel de winkel als de website.

Morgana 10-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige diensten!

Ik heb meerdere keren bij Coolblue en iedere keer ben ik verbaasd hoe snel geleverd wordt. Ook de hulp bij installatie waar nodig en meenemen van oude apparaten/machine. Proficiat!

Aart-Jan 10-05-2018 Via de website gekocht

Een betrouwbare webwinkel met supersnelle levering

Na een aantal bestellingen bij Coolblue is het voor mij glashelder dat deze webwinkel zeer betrouwbaar is, zeer goede service verleend en supersnel kan leveren! On top of that: de prijzen zijn scherp! Ook als je belt, heb je snel een vakkundig persoon aan de telefoon die naar oplossingen zoekt in plaats van protocollen volgt.

r.ordelman 10-05-2018 Via de website gekocht

service zo als het hoord

wasmachine van bosch gekocht bij cool blue netjes volgens afspraak geleverd en het oude apparaat mee genomen erg handig vond ik ook de sms en bel service die je op de hoogte houd van waar de bezorgers zijn erg fijn

Ann 10-05-2018 Via de website gekocht

Heel netjes. werd 15 min van te voren gebelt dat ze eraan kwamen. hele nette mensen, zeer bekwaam en vriendelijk. goede uitleg van ons een dikke 10

Chris 10-05-2018 Via de website gekocht

snel geleverd en goed verpakt

makkelijk te vinden op het web niet lang hoeven zoeken
handige verpakking zonder schaar te openen
ook het goedkoopst bij de betrouwbare winkels

Clementine 10-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en keurige levering!

Wasmachine en droger besteld, volgende dag in huis! Heerlijk om een tijdsbestek van 1 uur te krijgen ipv uren zitten te wachten. 30 min van te voren een sms en 15 min van te voren een belletje. Binnen 15 minuten waren de oude wasmachine en droger omgeruild! Geen rommel achter gelaten en zelfs een instructie van de bezorger. Twee keurige jongens die snel, maar vooral netjes werkten. Volgende keer bestel ik weer bij Coolblue!

Jan Andrea 10-05-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering en topproduct jbl koptelefoon

Superhandige site niets moeilijks aan bestellen en volgende dag geleverd!!
Jbl koptelefoon met topkwaliteit kreeg zelfs al mailtjes hoe de koptelefoon aan te sluiten

Agaath 10-05-2018 Via de website gekocht

Super smelled service en op de Minuit gepland

Wat ontzettend fijn dat het zo snel geleverd kon worden en dat we net de hele dag thuis hoeven te blijven . De planning is super nauwkeurig .

renee 10-05-2018 Via de website gekocht

Alles klopt

Als je iets bij Cool Blue bestelt, klopt het allemaal; overzichtelijke website, goede product informatie, makkelijk bestellen en razend snel verstuurd. En als er iets groots geleverd moet worden, zoals bij ons een trampoline dan zijn het blije jongemannen die het zware ding, zover je maar wilt, je tuin in dragen. Top!!

Lien 10-05-2018 Via de website gekocht

Top sevice

Klaarmaken van de bestelling gebeurt bijzonder vlug, na enkele uren al krijg je een mail met voorspelling voor levering voor volgende dag, dag van levering een tijdspanne van 1 uur en voor de levering een mail en sms met exacte uur wanneer ze arriveren. Prachtig!
Bezorgers uitermate hulpvaardig, brengen toestel langs de trap twee hoog en sluiten toestel aan met de glimlach.
Unieke service en dit gratis ! Hopelijk krijgen de werknemers een goed loon uitbetaald voor zoveel klantvriendelijkheid.
Niks dan lof !
Ik bestel nergens anders meer in de toekomst !
Proficiat!

Felix Botman 10-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en ze doen wat ze beloven!

Bij Coolblue hebben ze alles in voorraad, snelle levering. s' Avonds besteld, de volgende morgen geleverd met eigen dienst. Vriendelijke bezorgers, keurig verzorgd.

Jannie 10-05-2018 Via de website gekocht

In een woord GEWELDIG

Zeer heldere en duidelijke beschrijving van de producten, uitstekend zoekprogramma en overzichtelijke bestelsite. Gemakkelijk te betalen en zeer snelle levering en correcte bezorging. Het is gewoon HET BESTE WAT ER IS.

Cora 10-05-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden

Heb al meerdere malen producten hier gekocht,veel keus en goede prijzen.Bezorging is ook optimaal je word goed op de hoogte gehouden.

Koos 10-05-2018 Via de website gekocht

Erg tevreden

Bestel er al sinds 2010 en ben uiterst tevreden over het bestelproces, de levering, de aangeboden produkten, de uitleg die bij de produkten staat, and last but not least de levering op zondag.

Menno de Boer 10-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Winkel waar veel productinformatie te vinden is. Ook hanteert de winkel goede prijzen en een geweldige levering. Morgen in huis betekent bij Coolblue daadwerkelijk morgen in huis. Een keer te maken gehad met een product dat kapot ging binnen de garantie termijn, Coolblue contact en dit is heel netjes verlopen middels aftersale. Als laatste vind ik het top dat de mensen van Coolblue met je meedenken als je een product wil aanschaffen (zowel telefonisch als via de mail).
Al met al vind ik het een topwinkel en kijk ik of het product in het assortiment zit voordat ik het bij een andere winkel zal bestellen!

Tante Hans 10-05-2018 Via de website gekocht

Supersnel

Vanwege de vorige prettige ervaringen weer hier besteld. Duidelijke site. Goed product. Snelle service. Ga zo door!

R schoen 10-05-2018 Via de website gekocht

Super tevreden over Cool Blue!

Zeer snelle levertijd en goed op de hoogte gehouden via mail en sms over het tijdstip van leveren. Zo hoefde ik niet de hele dag thuis te wachten

Ton 09-05-2018 Via de website gekocht

Goeie prijs en snelle levering

veel keuze en ze doen wat ze beloven en de info via de post.nl app was uitstekend.
Tevreden klant dus.

Erik 09-05-2018 Via de website gekocht

Uitermate goede communicatie gedurende hele aankoopproces

Uitermate goede communicatie gedurende het hele aankoopproces. Je wordt als klant voortdurend op de hoogte gehouden en het product wordt gewoon op zondag bezorgd

Marnix 09-05-2018 Via de website gekocht

goede webshop

Correcte afhandeling , wat ze beloven doen ze .Duidelijke omschrijving van het product , ook na de bestelling nog informatie ; houden zo !

Dirk G 09-05-2018 Via de website gekocht

Handig en snel

Ik heb al meerdere maal op deze shop besteld en had telkens een snelle en correcte levering.
Ik vind de shop vooral handig door de product beschrijving en de mogelijkheid om te vergelijken. Ook de reviews van andere kopers zijn behulpzaam.
Dat de prijs soms iets hoger is, is meestal gecompenseerd door de gratis levering.
En als je iets specifieks zoekt is dat met de zoekfunctie ook snel gevonden.

Cool Blue 09-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, zowel bij het uitzoeken als levering!

Door de medewerkers van Cool Blue fantastisch te woord gestaan bij mijn vragen over de aankoop van mijn Bosch wasmachine. De levering is zoals beloofd en ook nu weer heel goed geholpen en een goede uitleg en aansluiten van de wasmachine.
Heel gelukkig met mijn Bosch.

Henrik 09-05-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment.

Altijd tijdige levering, geen mankementen aan apparatuur tot nu toe. Alles is voorzien van een duidelijke gebruiksaanwijzing en zo niet: telefoontje naar de klantenservice en je komt
er wel weer uit.