Deze score is berekend op basis van 3202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Josje 04-05-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Duidelijke website én grote winkel met leuk personeel. Fantastische klantenservice die ver gaan om je te helpen. Supersnelle levering door leuke enthousiaste mensen. Zeker een aanrader !

M Postema 04-05-2018 Via de website gekocht

Zonde!

Ik kocht op 02-04-2018 een Oculus Rift Basispakket t.w.v. 449 Euro, Ik heb netjes betaald via mijn Prepaid Mastercard waar ik ruim voldoende saldo op heb staan, Ik kreeg een orderbevestiging per Email, en vervolgens een paar uur later een verzend bericht incl track and trace code van PostNL.
Ik had ervoor gekozen om het pakket te laten bezorgen bij de Primera (Een officieel PostNL afhaal centre), De volgende dag zou het vanaf 15:00 klaarliggen bij de Primere, Dus ik nadat mijn PostNL app aangaf dat het klaar zou liggen de volgende dag naar de Primera, Daar kreeg ik te horen ''Helaas, geen pakket'', Geen probleem kan gebeuren, Later gaf de app aan, Morgen (04-05-2018) zou het opnieuw vanaf 15:00 klaarliggen bij Primera, Dus ik keek vanmorgen op de app en zag tot mijn GROTE verbazing staan ''Pakket is retour afzender'', Dus ik PostNL gebeld en kreeg een uur geleden te horen ''Retour afzender zou op verzoek van Coolblue zijn.
Ik heb ze gelijk gebeld, en kreeg te horen ''Mastercard had hun laten weten dat het een frauduleuze betaling zou zijn'', Dus heb ik gelijk contact opgenomen met ICS/Mastercard, en tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen ''Nee hoor, Wij weten van niks, Deze betaling past geheel in uw eerdere betalingsgedrag, Ook de winkel kennen wij goed, dus niks aan de hand, kortom, Er is helemaal geen melding vanuit hun gedaan, De rede dat ik dit ook absoluut geloof is dat zij mij altijd gebeld hebben als er hier een vermoeden van was, Kortom...........Coolblue heeft het deze keer helemaal verpest! Wel is notabene de 449 Euro daadwerkelijk afgeschreven van mijn Mastercard.
Ik heb met deze info Coolblue opnieuw gebeld, voor de derde keer, En weer sprak ik met een andere medewerker/ster, Ze kunnen er niks aan doen, en ik moet maar wachten op mijn geld retour, Niks excuses of meedenken, alleen maar ''Jammer meneer, en nog meer bla bla bla!'' Kortom, voor mij geen Coolblue meer! Deze klant zijn ze krijt! Ps Dit het niet de eerste keer is dat ze er een zootje van gemaakt hebben, Zonde! :-(

Officiele reactie van Coolblue 04-05-2018

Beste meneer/mevrouw Postema,

Bedankt voor het plaatsen van de reviews. Jammer om te zien dat deze bestelling om een teleurstelling is uitgelopen. Mijn excuses hiervoor.

Creditcard betaling worden door ons nadat de betaling al is doorgekomen gecontroleerd. Dit om te garanderen dat de levering snel kan verlopen als het wordt goedgekeurd. Dit zijn onze eigen controles die buiten de creditcard maatschappij gebeuren. Helaas heb je hiervan nu de keerzijde meegemaakt in zoverre dat het pakket al de deur uit was voordat de betaling alsnog werd afgekeurd. In zo'n geval vragen wij het direct terug bij PostNL.

De creditcard controles zijn fraudecontroles die vrij streng zijn en soms worden hierdoor ook betrouwbare betalingen door geblokkeerd. Waar we precies op controleren, kan ik niet aangeven om te voorkomen dat we toekomstige fraude in de hand werken. Helaas is in het verleden te veel gebleken dat deze controles nodig zijn en kan ik het niet voor je omdraaien.

Wel bieden we de mogelijkheid om via iDEAL te kunnen betalen wanneer dit gebeurt, maar ik begrijp dat betalingen via de creditcard de voorkeur kunnen hebben vanwege de voordelen die deze met zich meebrengen.

Meer dan mijn excuses kan ik helaas niet bieden. Hopelijk zien we je desondanks toch nog eens terug in de toekomst.

Kaarin 03-05-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijke servicd

Fijn de berichtgeving wanneer de levering precies plaats zou vinden. Vriendelijke bezorgers met duidelijke uitleg en meedenkend. Toen niet alles liep zoals gepland contact opgenomen via de mail. Contact gehad met verschillende werknemers echter allemaal even beleefd en vriendelijk. Snelle reactie en afhandeling.

Anneke de Korver-Blazer 03-05-2018 Via de website gekocht

Kleine vrijstaande oven prima keus

Goede voorlichting op de website over de verschillende mogelijkheden bij het kopen van een kleine vrijstaande oven. Erg prettig dat Cool Blue zelf ook aangeeft wat een goede keus zou zijn. En dat is vervolgens beslist niet het duurste apparaat. Conform de afspraak op tijd geleverd.
Leuk, dat ook een kleinere aankoop in zo'n vertrouwde sfeer kan.

EdjeB 03-05-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden

DeLonghi Espressomachine Magnifica S ECAM 22.110.B . Duidelijke site, genoeg informatie en de volgende dag netjes door de ptt afgeleverd.

bolleke 03-05-2018 Via de website gekocht

Veel keuze bij CoolBlue. Je bestelling wordt snel geleverd en kan indien gewenst worden opgehaald bij een Post-punt, zodat de koerier niet voor een gesloten deur staat.

Jos 03-05-2018 Via de website gekocht

perfect afgehandelde aankoop

Coolblue is goede overzichtelijke webwinkel. ik heb niet eerder iets besteld via Coolblue, maar het zal beslist vaker voorkomen.

Lawrence s. 03-05-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Snelle verzending en prachtige aftersales, indien er een probleem moest zijn. Er wordt niet moeilijk gedaan als je artikel terugstuurt, omwille van garantie of als het je gewoon niet bevalt.
Duidelijke website. Goed overzicht van producten.
Gratis verzending.

G-U-Z-Z 03-05-2018 Via de website gekocht

Sneller service en levering

Alles snel geleverd in top conditie. Voor 10:00 besteld vanavond nog in huis en dat is geweldig!
Als ik iets snel wil geleverd hebben doe ik dat met Coolblue.

Jan 03-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service in de shop

Klantvriendelijk en deskundig personeel, er wordt prima uitleg gegeven, overzichtelijk een goed bereikbare shop.

Peter 03-05-2018 Via de website gekocht

Eenvoudig, snel en correct

Elke bestelling opnieuw verloopt vlekkeloos. Je krijgt effectief wat de website omschrijft, zonder gedoe.

A.T. van Rossen 03-05-2018 Via de website gekocht

goede informatie

levering goed en snel informatie juist altijd goede hulp opvragen door juiste personen ben blij dat ik ooit voor coolblue heb gekozen

Louis 02-05-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en snelle levering

Overzichtelijke website en snelle levering. Klantenservice is behulpzaam en deskundig.
Prijzen zijn redelijk. Iets meer aanbiedingen zou welkom zijn.

Barbera 02-05-2018 Via de website gekocht

perfecte service, zoals je niet meer verwacht

Website was duidelijk, bezorgen keurig op tijd met zeer gemotiveerde medewerkers. Twee heel aardige, keurige, serieuze en gemotiveerde jonge mensen. Bij mij paste de afvoerslang van de geleverde vaatwasser niet op de afvoer; ik had daar niet op gerekend en had geen slangenklem. Wel had ik de machine dringend nodig vanwege een grotere ontvangst hier. Alles werd in het werk gesteld om dit toch tijdig voor elkaar te krijgen door een extra bezoek van collega's te regelen wanneer ik de materialen in huis zou hebben. Een groot compliment aan deze mensen!!

Vera 02-05-2018 Via de website gekocht

Via de Consumentnbond kwamen bij Coolblue voor de beste prijs. Service was geweldig. Snelle levering en je weet precies wanneer ze komen. Ook de plaatsing en het afvoeren van de oude droogtrommel ging perfect.

Ria 02-05-2018 Via de website gekocht

Super service en llevering.

Telefonisch contact gezocht over een code invoeren die niet wilde lukken. Snel contact gemaakt (geen uren lange wachttijd)en na nog een keer tel contact is het gelukt.

Karin 02-05-2018 Via de website gekocht

Hele duidelijk en op vlot per email gecommuniceerd over de bestelling, betaling en tijdstip van levering. Ook nog sms extra gehad op de leveringsdag een half uur voor aankomst van de bezorger.

Sander 01-05-2018 Via de website gekocht

Als ze maar geen fouten maken...

Ik had een accuboormachine besteld, maar er was iets volledig anders geleverd (kantenfrees). Klantenservice wil mij hier niet mee helpen, waardoor ik 4 dagen later pas aan een klus kon beginnen. Prijs, vorm en functie van een kantenfrees komen volledig niet overeen met een boormachine. Raar dat dit kan gebeuren, en raar dat hier geen actie op ondernomen kan worden. Heeft me een hoop tijd gekost

Beste Sander,

Erg vervelend om te zien dat er iets niet klopte met je boormachine en dat je hierdoor vertraging hebt opgelopen. Normaal gesproken horen dit soort problemen sneller opgelost te worden. We zouden dan ook graag kijken wat er precies gebeurd is en je eventueel nog een goedmaker aanbieden.

Kun je je bericht doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl onder vermelding van je ordernummer en de melding dat je vanuit Kieskeurig bent doorgestuurd?

Dan pakken we het daar verder voor je op.

H van der Zee 01-05-2018 Via de website gekocht

tot op heden niks mis met deze club.

ruime keus snelle levering.
onlangs een tweede kansje Teac cd speler gekocht, was in prima staat, sluit prima aan bij mijn nieuwe cool black Teac versterker.
waarom geen 10 ? je moet altijd ruimte houden om het nog beter te willen doen.

B.S. 01-05-2018 Via de website gekocht

Een super winkel, al jaren!

Een super winkel met erg snelle levering en uitgebreide mogelijkheden vragen te stellen, productvergelijking fijn en scherpe prijzen.

Els 01-05-2018 Via de website gekocht

volgende dag bezorgd

Snelle levering, kan niet beter. apparaat zag er mooi uit. Hopelijk heeft degene die het gaat gebruiken er heel lang plezier van. Ik vertrouw erop dat als er iets onverhoopt stuk gaat, de service net zo perfect is als de levering.

FJ 01-05-2018 Via de website gekocht

Niet tevreden over e.e.a.

Eerst kreeg ik mail dat bestelling was geannuleerd. Kwam doordat bij u het betaalnummer ING fout verwerkt was. Drie kwartier VOOR het bezorgtijdslot belde men toen ik onder de douche stond. Twee bezorgmogelijkheden werden mij geboden: via wat steile hellingbaan naar parkeerkelder OP MIJN RISICO en anders op straat bij een paar brede treden op straat. Mijn drempel kwam op voetpad te liggen. Was tegen Arbo... ik moest behoorlijk extra betalen voor bezorging.

Beste,

Vervelend om te zien dat het plaatsen van de bestelling en het uitleveren hiervan niet soepel zijn verlopen. We zouden graag met je mee willen kijken naar een mooie oplossing (indien nog mogelijk) en een tegemoetkoming.

Kun je je bericht doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl onder vermelding van je ordernummer en dat het van Kieskeurig komt? Dan pakken wij het daar verder voor je op.

Donthuis 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling vanuit prima Website

Prima website and snelle afhandeling, tot aan de bezorging toe (Bruna ophaalpunt gekozen). De nieuwe fysieke winkel in Nieuw Babylon, Den Haag is trouwens een aanwinst

is een aarader voor iedereen 01-05-2018 Via de website gekocht

voortreffelijke service product kapot meteen geld terug plus een bonus van 10 euro voor het ongemak klasse.

Maikel 01-05-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Ze komen na wat ze beloven; je wordt netjes op de hoogte gehouden over de levering en de tijd van levering. Wel zo prettig.

Tina 01-05-2018 Via de website gekocht

Verkeerde info bij niet geleverde levering

Gekozen voor coolblue omdat, voor 23.95 besteld je het de volgende dag in huis hebt.
Blijken ze niet zelf te leveren maar door postnl.
Bestellingen tussen 18.00 en 22.00 uur aangevraagd ivm werk. Rond 17.00 de melding dat ze tussen 20.00 en 22.00 leveren. Om 22.00 gebeld met coolblue. Ik moest nog even afwachten en anders om 22.30 terugbellen voor een evt oplossing. Om 22.15 krijg ik de melding dat de bezorger onderweg is maar vertraging heeft om 22.30 uur krijg ik de melding dat mijn pakket bij het sorteercentrum ligt. Terug gebeld naar coolblue, blijkt er geen oplossing te zijn. De levering werd automatisch doorgezet naar de volgende avond en de tijd kon ik niet meer aanpassen, terwijl ik dan niet thuis zou zijn. Als ik deze in de ochtend wilde hebben kon ik het artikel nogmaals bestellen en betalen..
Kortom wat er wordt belooft kunnen ze niet waar maken doordat ze afhankelijk zijn van andere partijen.

Beste Tina,

Jammer om te zien dat de levering van je bestelling niet in het geplande tijdvak is gelukt en dat de oplossing van het probleem totaal te kort is geschoten. Uiteraard is het geen acceptabele oplossing dat je het opnieuw zou moeten bestellen om het op een ander tijdstip te krijgen. We zijn inderdaad gedeeltelijk afhankelijk van onze vervoerders, maar dit had beter opgepakt moeten worden. Mijn excuses dat dit nu zo gelopen is.

Als we nog wat voor je kunnen doen, dan hoor ik dat graag via geenglimlach@coolblue.nl onder vermelding van het ordernummer en dat het van Kieskeurig komt.

Ans 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Supersnelle service; aangesloten en de eerste proefdraaibeurt van de vaatwasser gedaan. Helaas hebben de mannen maar 10 minuutjes per klant, voor het stellen van een vraag voelde ik me dus een beetje te bezwaard ;-).

Rietveld 01-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Snelle en betrouwbare service. Met name het weer meenemen van de verpakking en het oude apparaat door de (eigen) bezorgdienst is ideaal.
Ruimhartig retourbeleid, waardoor geen angst om met een miskoop te blijven zitten.

Gert 01-05-2018 Via de website gekocht

Na 5 weken nog steeds geen correcte levering.

Aangezien ik al goede ervaringen had met Coolblue bestelde ik nu ook mijn nieuwe laptop, dock, scherm, toetsenbord/muis via de web, maar spijtig genoeg heb ik nog steeds geen werkend systeem na 5 weken en heel wat geloop.
De initiële support verliep zeer goed en de support mensen waren zeer behulpzaam; de eerste reactie van Coolblue was: "Dat is helemaal onze fout. We hebben een verkeerde dock aangeraden. Kan je me vertellen wat je precies zoekt in een dock? Dan ga ik meteen op zoek naar docks die wel degelijk op je laptop passen."
Coolblue stelde een paar docking stations voor waaruit ik kon kiezen, alles verliep vlot en op een zeer vriendelijke wijze.
Toen ik terug van een trip kwam was alles netjes geleverd, maar bleek het nog steeds niet te werken (monitor en dock konden niet geconnecteerd worden en mijn Carbon X1 is qwerty en het meegeleverd externe toetsenbord was Azerty.

Toen ik dit liet weten aan Coolblue was het briljante antwoord van een zekere J..: "dit staat duidelijk bij de productspecificaties van de beide toestellen"...

Dit was de druppel ... dus ga ik vanaf nu mijn toestellen ergens anders bestellen.

Cok 30-04-2018 Via de website gekocht

Super!!!!

superrrr
besteld volgende dag in huis prima service uitstekend heel erg tevreden en voortaan voor ons coolblue Toppp

Lizzy Bethlehem-Weintré 30-04-2018 Via de website gekocht

Coolblue is een betrouwbaar en prachtig online bedrijf

Ik kies al geruime tijd voor Coolblue, omdat hun service geweldig is. Vriendelijk, zeer klantgericht en blij. Omruilen van artikelen of het geld retour. Allemaal geen probleem. De keuze ruim en divers. Goede kwaliteitsproducten.

Gerrie 30-04-2018 Via de website gekocht

Mooi bedrijf!

Kwalitatief goede producten te koop met een goede prijs/kwaliteitverhouding t.o.v. andere aanbieders. Leuke, grappige teksten op de pakketjes.

Dominique 30-04-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

De website van Coolblue geeft een gedetailleerd overzicht van de production. Pro en minpunten zijn tijdelijk vermeld. Ik ben een tevreden klant

Steven 30-04-2018 Via de website gekocht

Fantastische en snelle service

Ik geef een negen omdat een 10 perfect is en het dan alleen maar bergaf kan gaan :-)
Zeer tevreden over Coolblue!
De website is zeer overzichtelijker de levering is zeer snel.
Ook het contact met de klantenservice, zowel via mail als telefonisch, is tot nu altijd heel aangenaam en nuttig geweest.
Een echte aanrader dus!!

digilin 30-04-2018 Via de website gekocht

Een echt winkel 'aan huis'

Tevreden met Coolblue. Lossen problemen netjes en zonder morren op. Fijne tone of voice, leuke humor. Onpersoonlijk webwinkelen wordt weer wat persoonlijker. Ik hou er van. :)

Pluspunten

• breed aanbod
  • prijs - kwaliteit is ok
  • uitgebreide productinfo

Minpunten

• pakketcombi valt tegen

Leo Walst 30-04-2018 Via de website gekocht

prima

Prima shop,klantvriendelijk en service.Dit na eerdere aankoop bij Coolblue.Deze aankoop is een tweedekansje ,maar product is nieuw.Ben er blij mee.

Egbert Knol 30-04-2018 Via de website gekocht

Coolblue doet echt wat ze beloven!!

Zowel in de winkel (Utrecht) als via de website is het echt een plezier om artikelen aan te schaffen.
Zowel de levering, service en "aftersales" zijn top. Je wordt vriendelijk, maar vooral ook zeer adequaat geholpen bij vragen en/of problemen.

Jan van Heumen, Oss 30-04-2018 Via de website gekocht

Prima prijs/kwaliteit, productinformatie en snelle levering.

Coolblue heeft een website met een behoorlijk gevarieerd aanbod en goede, duidelijke productinformatie. De bestelling van een nieuwe extra router was een fluitje van een cent en ook de betaling was super makkelijk. In luttele seconden krijg je per e-mail een bevestiging en kun je de bestelling via Track & Trace volgen. De volgende dag had ik mijn FRITZ!Box 4040 router al in huis en kon ik direct aan de slag. Kortom een super service!

Marjan K. 29-04-2018 Via de website gekocht

Fantastisch!

Het aanbod is groot, de service is helemaal top. Wat er wordt gezegd wordt ook waar gemaakt. De tijden worden doorgegeven per mail en op de dag zelf nog een sms en een telefoontje. De bezorgtijd werd exact gehaald. Vriendelijke bezorgers!

Albert de Vries 29-04-2018 Via de website gekocht

Op en top geregeld.

Nadat je een product hebt gekozen via de website, waar je op ieder belangrijk punt kunt selecteren, wordt je na betaling (ook meerdere mogelijkheden), van iedere vervolgstap op de hoogte gehouden. Ronduit geweldig.

Binnen 24h bezorgd op ieder gewenst adres (ook leuk als je iemand wilt verrassen). Van het bezorgmoment (tijdspan van 1 uur) wordt je continu op de hoogte gehouden, tot op een kwartier voor aankomst.

Bezorgd door een paar heren die met een goed humeur het geheel netjes afhandelen. Gewoon op en top geregeld dus. Ronduit een zeer positieve ervaring.

Jabbelo 29-04-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling en levering.

Snelle levering, gemakkelijk om te ruilen bij verkeerde aankoop, zonder al teveel rompslomp.
Correcte prijzen.

Helena 29-04-2018 Via de website gekocht

super geweldige service

Als ik een product wil kopen, ga ik naar Coolblue ookal zou dit product bij een andere site tientjes goedkoper zijn. Hun service is geweldig.
Snelle service en hele goede ondersteuning.
Als een product problemen heeft, helpen zij je ermee. Ze hadden ook kunnen zeggen, ga maar naar de HP of welk merk ook.

Roy 29-04-2018 Via de website gekocht

Super Service

Mijn wasmachine kapot en dacht aan de laatste aankoop waarbij ik niets tevreden was. Ik kwam door deze omstandigheden bij Cool blue terecht. Super service kreeg ik. Alles geregeld tot om de puntjes. Geweldig. Mediamarkt is niets vergeleken met wat ik aan service kreeg.

miranda koning 29-04-2018 Via de website gekocht

fijn dat alles zo soepel en volgens afspraak kan verlopen

Ik vind het heel fijn dat afspraken nagekomen worden en dat de oude spullen mee terug gaan en het nieuwe wordt aangesloten, Vriendelijk personeel

Marianne 29-04-2018 Via de website gekocht

Alles was in orde moet alleen nog nieuwe inkt bestellen👍Ik ben tevreden met mijn aankoop😁en ook de telefonische dienst was heel goed!

Elly Batenburg 29-04-2018 Via de website gekocht

Heel blij met coolblue.

Geweldige goed service en aardige verkopers.

Grote zaak met veel mogelijk heden.
Doordat zij veel personeel hebben in de winkels wordt je snel en adequaat geholpen;
Heel blij met Coolblue.
Coolblue is zeer colant.

Bea 29-04-2018 Via de website gekocht

prima service ben 100% tevreden

Dit bedrijf is Top al verschillende keren besteld levert vlug met vragen kan je altijd terecht nemen altijd telefoon op keurig aan de telefoon als er problemen zijn worden die opgelost.

MAB smits 29-04-2018 Via de website gekocht

Enthousiaste service

Goed assortiment, goede website, zeer vriendelijk en servicegericht personeel, handige winkels waar je het spul ook kunt bekijken.

Coolwinkelier 29-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Het bestelde product werd snel geleverd, precies zoals aangegeven. Goed en degelijk verpakt ook. Helblauwe zeer herkenbare kleur.

noeftie 29-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering.

Je krijgt een bericht waarin het tijdvak staat van leveren. Dit was een tijdvak van slechts een uur.Super, dat kost je tenminste geen halve dag verlof. Stipt om tijd en alles netjes geplaatst en oude wasmachine ook meegenomen.