Deze score is berekend op basis van 1099 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nico van der Molen 30-05-2018 Via de website gekocht

vanaf de bestelling tot aan de levering geweldig

gewoon alles top zoals het hoort leuke site, vriendelijke mensen, goed bereikbaar,verrassende prijzen, en heel goede afhandeling van het bestelde product. top

JanDewitAmateurfilm 30-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Alles loopt perfect én eenvoudig: van bestelling, over betaling tot de supersnelle levering. Ook een product retourneren verloopt probleemloos en daar doet Coolbleu niet moeilijk over. Ieder mail wordt binnen het uur beantwoord en het dat antwoord is steeds zinvol en terzake. Tenslotte en niet onbelangrijk: hun prijzen zijn best concurrentieel.

Eartha 30-05-2018 Via de website gekocht

Service zoals ie bedoeld is

Op aanraden van vele anderen voor Coolblue gekozen . Ik had snel een printer nodig. Zondagavond om 22.00 besteld, maandag om 14.00 in huis. Bezorger kwam hem zelfs tot 3 hoog brengen. Prima service!

Lisa 30-05-2018 Via de website gekocht

Topservice, kan niet beter.

Topservice van Coolblue! De mannen van Coolblue hebben netjes gebeld voordat ze kwamen, mijn oude wasmachine ontkoppeld (ik kreeg het zelf niet voor elkaar), de nieuwe wasmachine 3 verdiepingen naar boven gebracht, geïnstalleerd, waterpas gezet, eerste programma aangezet en de oude wasmachine weer meegenomen. En dit alles binnen 15 minuten. Echt een top service. Beide mannen waren ook zeer aardig, maakten even een praatje en hadden zelf wel plezier in hun werk (daar leek het in ieder geval op). Ook het bestellen via de website geen heel eenvoudig. Vond de website duidelijk ingericht, werd netjes op de hoogte gehouden wanneer mijn wasmachine zou komen, of het gelukt was met de betaling en wat ik eventueel zelf nog zou kunnen doen voordat ze mijn wasmachine zouden brengen. Echt een topservice, kan het iedereen aanraden om bij Coolblue te bestellen!

H.Graute 30-05-2018 Via de website gekocht

Super goede website en snelle levering

Overzichtelijk website goede productinformatie en makkelijke betalingsmogelijkheden en de snelle levering en ook op Zondag.

Kelly 30-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Op 1e pinkerdag ging mijn wasmachine stuk, dankzij coolblue de volgende dag, 2e pinksterdag dus een nieuwe aangesloten op zolder bij ons. Super service toch.

Marita 29-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle services

Goede webshop, met snelle gratis levering, hadden ineens een koelkastje nodig en was zondag gelijk binnen!

Marco van Kessel 29-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site, tevens een goede service

Na hier al eerder diverse artikelen te hebben besteld is mij duidelijk geworden dat de klant voorop staat bij deze webshop. Indien iets niet naar tevredenheid is wordt dit accuraat en snel opgelost. Ook is de verhouding tussen kwaliteit en prijs uitstekend. Ook voor de kleinere portemonnee.

Nicolaas 29-05-2018 Via de website gekocht

Super service bij coolblue

Een samsung wasmachine bij coolblue gekocht, eerst bij bcc en media markt geprobeerd om in het weekend te laten bezorgen ivm met mijn doordeweekse arbeid, ging allemaal heel stroef bij bcc en media markt. Voor dezelfde prijs inclusief levering bij coolblue op zondag had ik de wasmachine de volgende dag binnen. Aardige vriendelijke jongens die de wasmachine plaatsten en goede en vriendelijke uitleg. Ik raad coolblue aan !

Diana 29-05-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Goede duidelijke website, veel producten, gratis bezorging, klantvriendelijk bedrijf.
Voor elk wat wils, ik kom steeds weer uit bij Coolblue

Shaanie 29-05-2018 Via de website gekocht

Goed product en goede service

Een aantal dagen geleden heb ik de Sony HDR-CX450 camcorder gekocht bij
Coolblue. Super blij met deze camcorder. Neemt goed op, het beeld is super en erg handig vast te houden in de hand. Tevens heb ik een standaard hierbij gekocht wat erg handig is voor mijn projecten. Over de standaard ben ik ook erg tevreden over.

De service bij coolblue is ook erg goed. Ik krijg altijd antwoord op mijn vragen en goed advies van de klantenservice zelf. En dat binnen een uur tijd.

Vader en moeder van Noah 29-05-2018 Via de website gekocht

Meer dan alleen goede service!

Wij hadden een ladder besteld bij CoolBlue. Deze bleek helaas toch te kort te zijn en CoolBlue regelde dat de ladder werd opgehaald. Dit was alles rond de uitrekendatum van mijn vrouw en jawel, zaten in het ziekenhuis toen ze voor de ladder kwamen. Ik had contact opgenomen met CoolBlue via whatsapp en alles verteld. De ladder werd op een later tijdstip opgehaald (want wij moesten 5 dagen blijven on het ziekenhuis). Toen wij thuis kwamen lag er een felicitatiekaartje van CoolBlue op de mat. Met een lief bericht van degene met wie ik contact heb gehad.
Zo lief en attent!!! Hadden wij nooit verwacht.
Super winkel met meer dan goede producten en service

Thies 29-05-2018 Via de website gekocht

Top service!

Zondag avond in de auto een wasmachine besteld. Maandag morgen voor 7 uur melding met levertijd. Half 10 belletje van aankomt met 10 minuten. Wasmachine geïnstalleerd en oude meegenomen. Dit kan niet beter!

Jantje 29-05-2018 Via de website gekocht

Oke

De volgende dag in huis is misleidend. Bestel altijd bij jullie omdat de service verder goed is evenals de geleverde producten, echter is er bij nog nooit wat ook daadwerkelijk de volgende dag geleverd. Altijd smoesjes van drukte. Haal het dan gewoon van de site af. Maar goed zoals een echte hollander het betaamd hebben we altijd wat te zeiken. Zeer vriendelijke klantenservice en voor de rest is het ook altijd prima

Harald 29-05-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Gewoon top! Online service ‘voelen’? Bestel dan hier. Ruime keuze(s) en zeer betrouwbaar. De automatisering achter deze site heeft mijn interesse gewekt, ben erg benieuwd hoe ze dit zo professioneel aan (kunnen) pakken.

Frank 29-05-2018 Via de website gekocht

Super geweldige service en nakomen van de voorwaarden.

Prijs en wat je er voor krijgt is zéér goed(in vergelijking met andere) en de gratis levering,dit scheelt toch weeral een paar euro's.
Zelfs levering op zondag,echt bangelijk.
En wat valt er nog te verbeteren??????Wel één zéér tevreden klant heb je al,maar ben er van overtuigd dat ik niet de enige ben.Gewoon trachten zo verder te doen,of nee het woord 'trachten' mag/moet je schrappen.

Angelica Mellabi 29-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering.????

Fijne shop!...je hart wat aan en krijgt het de volgende dag thuis😀👍daarbij krijg je uitleg/info van het gekochte product....mocht het niet lukken of je komt er niet uit je kan contact nemen per mail,telefoon dat bied Coolblue allemaal aan😀
Heel attent zijn ze ook kreeg kaartje van Coolblue 👍😀 superrrrr....zou overal zo moeten gaan.

Margriet 29-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de service.

Mijn magnetron ging kapot. Bij cool blue een nieuwe besteld die de volgende dag keurig op de gevraagde tijd door een vrolijke vriendelijke bezorger gebracht werd.

Roel Smits 29-05-2018 Via de website gekocht

Mijn huisleverancier

Coolblue is voor mij de huisleverancier van het grootste deel van mijn spullen. Coolblue is iets duurder dan andere maar daarbij krijg je goede pre-sale and after-sale service alsmede de mogelijkheid om tot 23:59 te bestellen.

Berry 29-05-2018 Via de website gekocht

Briljante levering

Wasdroger besteld, zou de volgende dag in huis zijn. Dat was een zondag, wel te verstaan.

Ruim van te voren kreeg ik een e-mail, met een tijdvak van een uur. Kwartier van te voren belde de bezorger dat hij er bijna was. Ze hebben de droger naar boven gebracht, aangesloten, en mijn oude droger weer meegenomen. Tot zover ook de belofte van Coolblue.

Wat ik daarnaast fijn vond waren de tips die ik er bij kreeg - ook over mijn wasmachine - en de persoonlijke aanpak. En mijn kinderen kregen allebei een ballon, een tekening en een glimlach. Kost niets, maar maakte een goede levering een perfecte levering. Dikke 10.

Eddy 29-05-2018 Via de website gekocht

Goede bezorging

Ik bestelde een thrist muis via coolblue ( mooie aanbieding trouwens) en kreeg hem zonder enkelen problemen mooi op tijd in huis!

Nel 29-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige telefonisten met kennis van zaken

De reden dat ik voor deze shop heb gekozen was intuïtief maar bleek een geweldige keuze
Levering en levertijd is zeer oke

Arianne 29-05-2018 Via de website gekocht

Aanrader !

Heerlijk overzichtelijk en niet te veel producten zodat het ook te doen is om een keuze te maken. En zo heerlijk dat je het gewoon de volgende dag in huis hebt + ze bieden zelfs de service om het gratis ‘s avonds te kunnen laten bezorgen.
Alleen jammer dat ik nog geen vergelijkfunctie heb kunnen vinden....

Rob 29-05-2018 Via de website gekocht

Coolblue wat een verademing

Goede service, uitstekende informatie voorziening, snel, juiste prijs kwaliteits verhouding en doen wat ze beloven top!!

Lotte Haest 29-05-2018 Via de website gekocht

Coolblue for president!

2 maal in 1 week een bestelling geplaatst. Zeer correcte, goede service en steeds de volgende dag in huis. Zelfs op zondag! Prijs-kwaliteit een echte aanrader.

Ayoub 29-05-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!!!!!

Zaterdagavond besteld en op een zondagochtend al een wasmachine thuis!! Abnormaal wat een service en die website is niet normaal goed. Oriënteren tot aan betaling.

Koelekoper 29-05-2018 Via de website gekocht

Wil je blijven lachen?

Prachtige zaken, leuk en gezellig personeel . Je gaat glimlachend door de winkel, gezien aanbod en prijsjes. Voor elk wat wils, wat je behoefte ook is. Wordt je pakket bezorgd, dan komt meteen die smile weer op je gezicht. Maar pas op! Je kúnt verslaafd raken aan dit bedrijf, ik heb gewaarschuwd!!!!👍

Patje de buschauffeur 29-05-2018 Via de website gekocht

Voortreffelijke ervaring

Coolblue was mij aanbevolen en dat heeft mij zeker geen spijt bezorgd. Van bij de bestelling , tijdens en tot na de levering was er een duidelijke opvolging en informatiebezorging. Mijn volgende aankoop zal vast en zeker weer bij Coolblue plaatshebben.

Teun 29-05-2018 Via de website gekocht

goede prijs en vriendelijke medewerker

door de persoonlijke benadering van het personeel in de winkel en de geschikte prijzen werd de aanschaf van mijn Cardo freecom 2 nog leuker. bedankt!!

Bert 29-05-2018 Via de website gekocht

En weer niet de volgende dag geleverd

Lekker zwemmen is er vandaag niet bij. Volgende dag levering wederom loze belofte. Volgende keer toch maar ander bedrijf die wel zijn belofte nakomt.

esther 29-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Duidelijke website, snelle levering, vriendelijke bezorgers, duidelijke afspraken over levering en prima prijs/kwaliteitverhouding.

marinus 28-05-2018 Via de website gekocht

geweldige service

goede levering en prijs, de website is overzichtelijk en de mensen geven een goede advies.
zal het zeker aanbevelen voor anderen

Margriet 28-05-2018 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De apparaten zijn scherp geprijsd. En de productomschrijving klopt precies.

Ro Van 28-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Groot online aanbod. Gemakkelijke bestel en leverprocedure. Vriendelijk onthaal bij de klantenservice. Snel afhandelen van vragen of eventuele problemen.

Geke van denBerg 28-05-2018 Via de website gekocht

De chauffeurs hebben de vrieskast netjes geplaatst

Had al meer gehoord over coolbleu . Goede service . En dat is belangrijk. En dat ze het thuis bezorgen en netjes afleveren een aansluiten

Marco 28-05-2018 Via de website gekocht

Prima webshop!

Uitgebreid assortiment. Redelijke prijzen. Zeer snelle levering. Gratis verzending en gratis retourneren. Bezorgopties.

Bart 28-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon prima!

Makkelijk en simpel. Snelle service en levering. Duidelijke website met heel veel recensies. Gewoon prima.

Wim 28-05-2018 Via de website gekocht

Coolblue, what's in a name: cool!

Gemakkelijk zoeken op producten en het vergelijken. Ik kijk ook altijd bij de reviews omdat deze vaak een persoonlijk tintje hebben. Verder gaat het bestellen en daarna de bezorging gesmeerd.

Rob 28-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige, super snelle service

Een kennis had zeer snel een cadeau nodig (diezelfde dag dus!). Een Samsung Gear S3 besteld om 11.30 uur en dezelfde avond om 19.20 geleverd. Fantastisch.

tinus pater 28-05-2018 Via de website gekocht

vanaf het begin was het top

je kijkt op de site , je zoekt , je besteld , je betaald en de volgende dag wordt het keurig bezorgd , keurig en stevig ingepakt verpakt , gewoon in een woord top .

MvK 28-05-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Wasmachine besteld zou de dag erna gebeld worden voor een afspraak omdat hij op een trekschakelaar aangesloten moest worden. Word de volgende dag niet gebeld. Nog een dag gewacht, weer niet gebeld. Zelf maar gebeld. Klantenservice zegt wat raar dat u niet gebeld bent. Ik zoek het uit en bel u binnen een half uur terug. Geen belletje! Na 3/4 dag maar post.nl gebeld. Blijkt dat ze nog geen order binnen hebben. Klantenservice belt coolblue en krijgt een order en maakt met mij een afspraak,tig dagen later. Op de afgesproken dag komt er een monteur en vraagt waar is de wasmachine? Wasmachine? ik dacht dat u die meenam. Nee zegt die monteur. Coolblue had de wasmachine moeten brengen zodat ik hem kan sluiten. Gelijk coolblue gebeld. Zegt de klantenservice e u kan beter annuleren en uw geld terugkrijgen dat gaat sneller dan een nieuwe wasmachine. Heb dus geannuleerd nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg. Wat een zooitje!!!!!

Officiele reactie van Coolblue 29-05-2018

Beste,

Bedankt voor je reactie. Langs deze weg wil we graag reageren op jouw bericht.

Wat apart en vervelend om dit terug te moeten lezen. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je zolang dient te wachten voor contact.

Helaas is het zo dat onze installatie partner een achterstand heeft opgelopen en hierdoor zijn er helaas meerdere klanten niet tijdig of volgens afspraak benaderd voor het maken van een afspraak. Hiervoor natuurlijke onze gemeende excuses. Op het moment zijn we druk bezig met het verbeteren van deze communicatie.

Is er op het moment iets dat ik voor je kan uitzoeken ? We horen het graag.

Beste,

Bedankt voor je reactie. Langs deze weg wil we graag reageren op jouw bericht.

Is er op het moment iets dat ik voor je kan uitzoeken ? We horen het graag.

Coolblue.

rob 28-05-2018 Via de website gekocht

Waardeloos.

Niks morgen in huis, maandag besteld, zou vrijdag komen. 2x gebeld niks meer gehoord en geen wasmachine. Terugbellen lukt ze ook al niet

Officiele reactie van Coolblue 29-05-2018

Beste Rob,

Bedankt voor je reactie maar wat apart en vervelend om te moeten lezen dat je je bestelling niet of niet volgens de afspraak hebt ontvangen. Het is aan ons om ervoor te zorgen dat er duidelijkheid komt in deze situatie. Mogen we je vragen ons te voorzien van een ordernummer zodat we dit voor je kunnen uitzoeken ?

Je kan je ordernummer mailen naar geenglimlach@coolblue.nl. We horen graag meer van je!

Coolblue.

Hub Lemmens 28-05-2018 Via de website gekocht

Prima prijs, perfecte levering, uitstekende service

De prijs bij coolblue is altijd de laagste, en er zijn altijd aanbiedingen. De levering is altijd binnen een dag na de bestelling. De service is ook uitstekend met snelle reactie bij klachten die prima worden opgelost.

Froukje Zwijnenburg 28-05-2018 Via de website gekocht

goede service , waardevolle informatie en bezorging

Site is gebruiksvriendelijk en personeel dat komt installeren is beleefd. Alles is keurig netjes verpakt.

Linda Wouters 28-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon de beste

Zoals altijd weer supersnel geleverd nadat we een weloverwogen keuze hebben kunnen maken op de duidelijke en overzichtelijke website. Als je door de bomen het bos niet meer ziet, gewoon even bij Coolblue kijken, daar kun je alle producten heel eenvoudig met elkaar vergelijken en alle reviews lezen om te kijken wat voor jou van belang is.

A. vd Plaats 28-05-2018 Via de website gekocht

Snelle prima bezorging

Al eerder naar volle tevredenheid wat bij Coolblue besteld. Nu was de prijs voor hometrainer ook weer uitermate gunstig en met het feit dat het uitermate snel bezorgd wordt gaf de doorslag.

Seven 28-05-2018 In de winkel gekocht
ROTTERDAM

Geweldige service!

Ik ben super geholpen door een deskundige medewerker. Ik ben voorzien van alle accessoires en verzekeringen die ik nodig heb

Barkey,P.M.C 28-05-2018 Via de website gekocht

het koele blauw,past absoluut ook bij jou

Overzichtelijk ingedeelde site,met goede mogelijkheid tot vergelijken van meerdere product-specificaties naast elkaar zodat je de,voor jouw juiste keus eruit kan pikken
Vlotte bestel en betaalmogelijkheid en prima aflevering: vlot,vriendelijk,kundig en duidelijke berichtgeving over leveringsdag en tijd via mail en een telefoontje en sms vlak voor de daadwerkelijke levering;rappe afvoer van oude apparaten
Producten ook nog eens altijd nét iets lager geprijsd dan andere leveranciers en eventuele 2e kans keuze met hele mooie kortingen ...
Ik hoef er niet meer over na te denken,waar ik aankopen doe;CoolBlue heeft mij klandizie en loyaliteit absoluut voor zich gewonnen !

Jolanda 28-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en aardige mensen

Ik was als eerste heel nieuwsgierig, dus ging ik online kijken. Alles was heel overzichtelijk. De betaling was ook heel snel geregeld.

Elidia85 28-05-2018 Via de website gekocht

Tevreden service en afhandeling

Zowel op internet (goed overzicht) als in de winkel (Amsterdam) goede informatie, geduldig,
bij mij klantvriendelijke ervaring, en levering is snel en met eigen voorkeuze levering.