Deze score is berekend op basis van 12720 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wim uit Heeze 17-01-2021

De website werkt geheel naar verwachting en wens:snel alles gevonden, duidelijke uitleg, overzichtelijk, herkenbaar, vrolijk, en volledig. Bestellen gaat eenvoudig, reactie meteen en bezorging snel en correct. Wat wil je nog meer? Als dan ook nog eens blijkt dat ik zélf een verkeerde keuze heb gemaakt, wordt alles correct en snel en met goede uitleg opgelost met retourneren en geld terug. Was al een goede klant, en dat blijf ik ook!

Jan 17-01-2021

Ik ben normaal gesproken eigenlijk van de fysieke winkels.. maar kwa elektronica kan er niemand tegen coolblue op... Bijna sneller dan naar de winkel rijden.
Snel, overzichtelijk en goede klantenservice
Gewoon top

Flodus 17-01-2021

De klantenservice is echt fantastisch. Daarbij heeft coolblue humor, denkt aan het milieu en beloven ze wat ze zeggen.

boskebo 17-01-2021

Duidelijk en overzichtelijke site met eenvoudige betaalafwikkeling.
Alleen jammer dat er uitsluitend maar met je en jij wordt aangesproken.
U zou niet misstaan!

Kara van Helvoort 17-01-2021

Cool blue maakt bestellen makkelijk en retourneren ook. Ze zijn de nummer een webwinkel voor alles elektronisch naar mij mening.

J.R. Talsma 17-01-2021

Binnen 24 uur werd de Samsung wasdroger geleverd door vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Gerard 17-01-2021

De website is gebruiksvriendelijk, duidelijk en je kunt vergelijken om tot jou keuze te komen.

N.J.Brouwer 17-01-2021

1. de snelle service, het contact zeer goed. Ook via de mail, krijg je direct een goed antwoord op je vraag.

Richke 17-01-2021

prima bedrijf en snelle levering en goed verpakt. alles was weer ok en zal mijn volgende benodigheden weer bijjullie bestellen

J. Boonstra 17-01-2021

Website zeer gebruiksvriendelijk.
Vlotte levering volgens afspraak.
Klantenservice heel goed bereikbaar, ook telefonisch.
Montage The Frame goed verlopen, vriendelijke monteur.

Kwartje1977 17-01-2021

Duidelijke omschrijving van producten met eerlijke reviews van echte klanten.
Komen hun beloftes na en hebben een heerlijk ruim assortiment!

Bike Kees 17-01-2021

Voor Labtop HDD schijf informatie gezocht en gevonden op site. Merk Samsung. Hierbij de instructiefilm bekeken welke heel duidelijk was. 'sAvonds besteld de volgende dag in huis. Na levering nog extra via de mail de link naar de instructiefilm. Labtop 6x sneller met opstarten. Kortom Coolblue Top informatie en Supersnelle levering.

Jietse van nerom 17-01-2021

Ze hebben allemaal top producten hoor een zeer goe prijs die je nergens anders vind. Van al mijn aankopen die ik bij coolbleu heb gedaan ben ik niet 1 keer teleurgesteld geweest. service is zeer goed ze helpen je zo snel en geven je de juiste informatie. Levering is zeer snel en de producten zijn altijd zeer goed ingepakt.

Rieky 17-01-2021

Goeie website, overzichtelijk en duidelijk. Snel gevond een wat ik zocht. Snelle levering.

Arie 17-01-2021

Al tig maal een bestelling geplaatst bij Coolblue en alle leveringen van A tot Z tot in de puntjes met bijbehorende gratis glimlach bezorgd.

Kris Meyers 17-01-2021

Was een zeer aangenaam bezoek met een vlotte afhandeling van hetgeen ik had besteld.

Zeer vriendelijke dame die me snel heeft verder geholpen.

mrr 17-01-2021

duidelijke webshop, genoeg aanbod en genoeg reviews. zeer snelle en vriendelijke levering. alles prima dus!

Aloys 17-01-2021

Ik ben zeer tevreden over Coolblue. We hebben er een wasmachine gekocht, een externe harddisk, elektrisch gereedschap voor de tuin enz. Alles zeer naar tevredenheid!
De wasmachine was helemaal top: gekocht als aanbieding, enkele dagen later keurig op de plek gezet door de 2 medewerkers met de vrachtauto. De mannen hebben tevens alle verpakkingsmateriaal afgevoerd én de oude, kapotte wasmachine. Top!

Tineke van der Werff 17-01-2021

Altijd heel fijn om bij coolblue te bestellen.
Overzichtelijke site met cool blue beste keuze, snelle levering!

Ton 17-01-2021

Zonder erbij na te denken dat we thuis werken eerst op zaterdag besteld.. maar direct gebeld met klantenservice en was geen probleem om de levering de volgende dag te krijgen. Keurig geholpen en de volgende dag konden we met de nieuwe stofzuiger aan de slag!

Thijs 17-01-2021

Zeer gebruiksvriendelijke en duidelijke webshop. Wij kochten een droogkast en op Coolblue kon je met behulp van filmpjes en vergelijkende tabellen perfect een keuze maken welke de meest geschikte is.

De levering was ook zeer punctueel waarbij er voldoende communicatie was (mail, sms en oproep) wanneer deze geleverd werd. Installatie en uitleg door de vriendelijke bezorgers is zeker een plus.

Kortom, tevreden!

Christiaan 17-01-2021

Zeer goede mogelijkheid tot opvolging van de bestelling
Zeer goede en vriendelijke levering.Kortom prima firma.

Bart 17-01-2021

Als je weinig product kennis hebt kun je invullen wat je nodig hebt hieruit komt dan een goed passend product.

Marijke Brinkman 17-01-2021

Duidelijke verkoopvoorwaarden, accurate levering, waren zeer tevreden over deze levering. Ook de tijden van aflevering waren correct.

Anne 17-01-2021

Ik vind cool blue zo goed omdat ik zeker weet dat als ik er wat bestel dat ik het ook echt binnenkrijg en optijd. Ik word goed op de hoogte gehouden waar mijn pakketje is en wanneer het onderweg is. Kortom vind ik cool heel goed in elkaar zit en zou ik het zeker aanraden!

Jelle 17-01-2021

Volgende dag geleverd, vriendelijke fietskoerier & all round gemakkelijke manier om iets aan te kopen

KR 17-01-2021

Prettige site, gemakkelijk in gebruik ook om producten te kunnen vergelijken. Duidelijke uitleg bij procucten. Goede prijzen. Snelle levering.

Deny Hermes 17-01-2021

Het is een hele fijne website! Echt een aanrader. Heel leuk gedaan met de wacht-therapie!

Angelica Ooms 17-01-2021

duidelijke website, je wordt goed door gelinkt naar de info die je zoekt. Bij problemen wordt keurig geholpen via mail, app. factuur heel overzichtelijk. keuze mogelijkheid in het plannen van bezorgmogelijkheid is top. De melding die je krijgt wanneer je spullen er aankomen wordt gewaardeerd. Super leuke humor. Bezorgers top. een leuk kaartje achteraf. We hebben er smakelijk om gelachen. Zo kan ik nog wel even doorgaan gewoon Top bedrijf. Ik kies zeker weer voor Coolblue bij een volgende aankoop. en ik zal coolblue ook aanbevelen.

Iris Loris 17-01-2021

Van het product zijn we tevreden. Maar van de levering niet. De levering is gebeurd bij iemand anders in een andere straat zelfs terwijl hier thuis altijd iemand aanwezig is geweest. Kan echt niet als je bedenkt dat het een levering van meer dan 1000 eur is. Is eigenlijk schandalig. Gelukkiglijk is die dame zo goed geweest om dit bij ons te komen af geven.

Sandra 17-01-2021

Duidelijke omschrijving van product. Ook voldoende rivieuws om te lezen. Product om 22:30 uur besteld en de volgende dag bezorgd.
Artikel netjes verpakt. Prijs vergeleken met andere verkopers, maar geen verschillen.

AvB 17-01-2021

Ik was blij met snelle levering.
Heel goed dat het in de stad Utrecht in elk geval per bakfiets bezorgd werd.

Ook fijn dat ik mijn oude apparatuur zonder problemen mag inleveren.

Rudy 17-01-2021

Prijs / kwaliteit zeer goed product, omschrijving op site goed. Makkelijke keuze betaling . Levering correct en stipt op tijd zoals op de site gemeld.
Website zeker aan te raden.

Luk De Raedt 17-01-2021

Goede begeleiding bij zoeken op webpagina. Vlugge service, goed te volgen, op tijd verwittiging, kortom perfect!

Anand 17-01-2021

Heb een 2e kans artikel gekocht waarbij het belangerijk is dat de omschrijving duidelijk
Is en je het artikel beter kunt beoordelen alvorens tot koop over te gaan.
Dat was het voor mij leuk dat deze koopvorm bij coolbleu bestaat.

Krpauwel 17-01-2021

Handig overzicht van het aanbod en wat in stock is op de eebsite, veel gedetailleerde informatie die het item beschrijft, makkelijk te bestellen, de dienstverlening is zoals men belooft: levering op vooropgesteld tijdstip, het pakket was goed verpakt en in perfecte staat aangekomen. Ben een tevreden klant dus die vertrouwen heeft in deze webshop en deze dus aanbeveelt.

adriaanse 17-01-2021

snelle en complete levering, zelf duurzxaam want de bezorger kwam op de fiets

Eric 17-01-2021

Overzichtelijk, ruime keuze, voors en tegen worden gemeld.
Goede communicatieve qua levertijd

Malou 17-01-2021

Koop geen stofzuigerzakken van VERIPART…
Koop geen stofzuigerzakken van VERIPART bij Coolblue.
Ze worden aangeboden als je een Miele stofzuiger koopt, maar passen niet. Ik heb 3 zakken geprobeerd op twee miele stofzuigers en alle 3 de zakken sloten niet goed aan waardoor al het stof en vuil in je machine terecht komt. Ik heb dit gemeld bij Coolblue maar zij doen NIKS met deze klacht. Ik heb niet eens om geld terug gevraagd.
Officiele reactie van Coolblue 20-01-2021

Beste Malou,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Via een andere reviewsite hebben je reeds van een reactie voorzien.

Marc 17-01-2021

snelle en perfecte afhandeling van mijn bestelling. Was om 18.00 uur besteld en een dag later om 11.30 uur was mijhn bestelling geleverd.Daarna nog een mail gekregen met de juiste beschrijving voor het juist te laten functioneren. Echt klasse.

Jitse 17-01-2021

Geen problemen ondervonden en goede communicatie. Alleen vind ik het wel spijtig dat als je een bon van 50eu wilt gebruiken het goed dat je bestelt 50eu of meer moet zijn om geen geld te verliezen. Dus dat je de hele 30eu kwijt bent als je iets maar van 20eu koopt. Hmm.. Als ik niet fout ben kan dit bij jullie concurrent wel zonder geld te verliezen en dat doet me dan weer kiezen voor de concurrentie als iemand me nog eens een cadeaubon cadeau wilt doen. Of omgekeerd.. als ik er eentje cadeau wil doen aan iemand.

Xander 17-01-2021

Ruime keuze en een duidelijke website. Prijzen zijn vergelijkbaar met andere online shops. Goede service,snelle verzending. Alles als beschreven.

Brahim 16-01-2021

De site is gebruiksvriendelijk. Je hebt de mogelijkheid om artikelen met elkaar te vergelijken en de nodige info is binnen handbereik. You get what you see! en dat vind ik heel belangrijk. Eerlijk en betrouwbaar. De service is ook goed. Je krijgt meteen een melding binnen in je email account wanneer je iets bestelt en je wordt als klant op de hoogte gebracht van de status van het gekochte product.

Thérèse 16-01-2021

De laptop werd de volgende dag al geleverd, we werden goed op de hoogte gehouden door mail en sms over de levertijd in een tijdvak van een uur. Bezorger was vriendelijk. Dit is klantvriendelijkheid ten top.

Hans-Jürgen 16-01-2021

Website heel overzichtelijk, communicatie TOP, personeel bij levering super vriendelijk en beleefd !!

Andre 16-01-2021

Heb een airfryer xxl hd9867 smart +bakpan gekocht en zeer tevreden in de webshop. Snelheid van levering is top. Alleen voor de bijbehorende accessoires staat er niet bij dat deze ook geschikt zou zijn voor de HD9867xx. Dit gemeld bij coolblue.

Tom F 16-01-2021

Als ik nieuwe elektronica wil kopen kies ik altijd voor Coolblue. Hier vind ik steeds een uitgebreid aanbod met vaak leuke acties. Wat nog een pluspunt is, is dat er vaak filmpjes over het product staan waar Coolblue-medewerkers nog een extra woordje uitleg geven. De levering is ook prima, gewoon de volgende dag in huis. Zeer tevreden!

COOLBLUE...AFTERSALES WAARDELOOS.....NOOIT WEER 16-01-2021

Coolblue is me nog steeds 34 euro schuldig.

Dit is geen klacht voor het telefonische personeel van coolblue: die doen wel hun best om je te informeren.

Deze klacht gaat over coolblue in het algemeen als winkel en de waardeloze aftersales….want daarvoor koop je bij coolblue. Je betaalt meer; maar de service moet het dan goedmaken…nou vergeet het maar.

Het begon met een radio van 180 euro door mij aangekocht aldaar. Na 6 maanden gaat de radio kapot en stuur ik hem op naar coolblue.
4 keer krijg ik een kapotte radio retour. Uiteindelijk gaat coolblue overstag en geven ze shoptegoed voor 180 euro aan me.

Ik besteed 146 aan een iiyama monitor bij coolblue. En hou 34 euro in mijn winkelmandje omgeving.
Dan begint het gedonder: 3 keer een seasonic voeding proberen te bestellen en de 34 euro van het bedrag laten aftrekken. Helaas staat het bedrag nu bij de administratie en kunnen de telefonische medewerkers het geld niet losmaken voor me.

Je moet iedere keer bellen met coolblue en dan gaan ze een order voor je telefonisch aanmaken. Met het bellen alleen al ben je uren verder. Om nog maar niet over de frustratie te spreken. Je moet dan wachten tot je bevestiging van de administratie krijgt voor het lagere bedrag. Maar die komt 3 keer met de voeding niet….

Ik had nog een ipad nodig voor mijn kinderen voor thuisonderwijs tijdens de lockdown. Weer gebeld en nu zou de 34 euro eraf getrokken worden door de adminstratie. U raadt het al….NIET dus. De telefonische medewerkers hebben een notitie aangemaakt dat de adminstratie de 34 euro aan met gaat overmaken binnen 5 werkdagen. Ipad is wel geleverd maar geen 34 euro terug. De 5 werkdagen zijn alweer voorbij. Daarom deze review over cooolblue.

Verkopen kunnen ze. Problemen oplossen doen ze niet. Terugbetalen doen ze ook niet. Valse beloftes maken doen ze wel.

En ik? Ik koop wel weer op amazon, bol.com en alle andere leveranciers die wel hun best doen.

Ton 16-01-2021

Zeer tevreden! Veel handige tips over het gebruik van de bestelde pc. Continu op de hoogte gehouden over tijd van levering en punctuele bezorging. Voor mij een reden om vaker te bestellen bij Coolblue.

Theo van gestel 16-01-2021

prima prijzen en super snelle bezorging veel beter dan sommige andere websites