Deze score is berekend op basis van 3617 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maya 02-06-2018 Via de website gekocht

SUPER VRIENDELIJK EN CORRECT! PERFECTE SERVICE

Als altijd perfecte service! Super vriendelijk. Snelle levering ( op de volgende dag ). Wij zijn heel tevreden!

Paul 02-06-2018 Via de website gekocht

Absoluut niet tevreden!!!

Beloven op zondag te bezorgen maar helaas werd het maandag. Bewust bij Coolblue besteld op zaterdag terwijl het duurder was dan bij een ander juist omdát zij op zondag bezorgen. Dát doe ik dus niet meer!!!

Beste Paul,

Het spijt ons enorm dat jouw pakket niet meteen de volgende dag is geleverd. Uiteraard willen wij ons best doen om de beloofde service te leveren. Echter hebben wij dit in jouw geval niet kunnen waarmaken.

De afgelopen dagen hebben wij ontzettend veel bestellingen ontvangen naar aanleiding van het vakantiegeld dat door vele bij ons is besteed. Helaas is ook de levering van jouw bestelling hiervan de dupe geworden. Wij hopen dat jouw bestelde producten alsnog vandaag worden geleverd. Het is altijd goed om ons te laten weten wanneer een pakket is vertraagd. Met deze informatie kunnen wij onze service steeds blijven verbeteren om meer mensen blij te maken.

Mocht jouw pakket na vandaag alsnog niet zijn geleverd, neem direct weer contact met ons op. Dan kunnen wij een pakketonderzoek opstarten en jou meteen van een gepaste oplossing voorzien.

Dorothee van Renswoude 02-06-2018 Via de website gekocht

Topbedrijf!

Een uiterst vriendelijk, zeer klantgericht bedrijf! En supersnel! Als je vragen hebt.... ook op What's App...heeeel goed te bereiken!

Carina 02-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Coolblue is een betrouwbare winkel, ze leveren altijd snel/op tijd En de service is uitstekend, daarom heb ik ook nu weer voor Coolblue gekozen

Jan van Seggelen 02-06-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte afwikkeling van bestelling

Veel van gehoord nog niets aangekocht. De eerste aankoop is een espresso machine. De volgende dag heerlijke koffie gedronken. M.a.w. Snelle bezorging.

thesij 02-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige sevices

zwembad gekocht bij cool blue op zondag gekocht voor 33 ,95 nu maandag was het zwembad 19.95 gemaild met cool blue kreeg snel antwoord dat het verschil aan mij word terug betaald hoe mooi is dat deze zaak en de klanten services van cool blue verdiend echt een warme douche zeer tevreden met de afhandeling

Kriliev 01-06-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Aankoop makkelijk gedaan via informatieve website met voldoende informatie. Betrouwbare verkoper, snel geregeld, dichtbij op te halen en vriendelijke service in mooie verbouwde winkel.

Etienne 01-06-2018 Via de website gekocht

En als het mis gaat weten ze nog te scoren...

Normaal gesproken zou mijn bestelling bij CoolBlue een gemiste kans zijn. Pakketje dag te laat en ook nog eens 1 SSD te weinig. Maar 1 telefoontje in de avond en de volgende dag had ik al de missende SSD.

En dat is ook wat complimenten waard. Fouten maken is menselijk maar hoe die dan opgelost worden zegt veel.

G Rozebooom 01-06-2018 Via de website gekocht

Misleiding? ja dus

Helaas ik had tot mijn laatste bestelling een goede mening over de service van Coolblue , echter deze is als sneeuw voor de zon verdwenen,
Waarschijnlijk te groot gegroeid en te weinig fysieke concurrenten over gebleven.

Ik bestel en betaal op 27 Mei een Remington haarföhn via de site van Coolblue, leuke prijs en tot en met 27 Mei ook nog eens een refund aktie van Remington.
Maar dan komt het de factuur wordt gezet op de leverdatum dus NA 27 Mei van de refundaktie. Na hierover geklaagd te hebben krijg ik te horen dat dat nu eenmaal zo gaat mede omdat je anders een of twee dagen van je garantie mis ( stond dus niet bij dat Remington tenslotte MAAR 5 jaar garantie geeft en na registratie nog een jaar extra dus 6 jaar dus uiteraard zijn die 1 of 2 dagen veeeeel belangrijker als de refund ???? )
Wat echter dus hoort op de factuur hoort de aankoopdatum te staan en de leverdatum zoals veel wel goed werkende bedrijven dus wel doen en het officieel dus ook hoort.

na nogmaals hierover aan de bel getrokken te hebben bij Coolblue , helaas weer een nietszeggend antwoord dat ze niet zomaar een factuur kunnen veranderen, natuurlijk heeft dit niet met kunnen te maken, maar met ONkunde en ONwil,
Daarnaast zijn ze dus ook nog eens aan misleiding bezig , als je op Zondag 27 Mei adverteert met een refund aktie en je dus NOOIT meer je factuur op die datum zou kunnen zetten mag je uiteraard niet ermee adverteren terwijl je weet dat jouw bedrijf door verkeerde regels ( zie factuurdatum/leverdatum) dit NIET waar kan maken.

Helaas is het bedrag te laag om er via mijn rechtsbijstand er verder op in te gaan, maar zeker is dat ze het ten alle tijden zouden verliezen, Ik heb zelf 43 jaar in de detailhandel gezeten maar zo ga je niet met klanten om, foei
en weer een klant kwijt en dat alleen maar omdat ze niet bereid zijn om een goede factuur te maken , waar een groot bedrijf dus heel erg klein in kan zijn.

Beste meneer Rozenboom,

Wat onwijs jammer dat jouw factuur niet meer in aanmerking komt voor de cashback van Remington. We hebben direct naar jouw bestelgeschiedenis gekeken om jouw bestelling na te lopen. We zien dat jouw aankoop op 29 mei is verzonden en dus ook op die dag een factuur is aangemaakt. Vandaar dat jouw aankoop bij Remington officieel niet in aanmerking komt.

We begrijpen dat deze situatie voor een aantal misverstanden zorgt rondom de cashback actie. We gaan ons uiterst best doen om bij een eerstvolgende actie de informatie duidelijk op de website te vermelden. Natuurlijk willen wij jou de €10,- cashback niet ontnemen door onze eigen logistieke processen. Je kunt binnen 3 werkdagen de €10,- op jouw rekening verwachten.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten. Daarnaast willen wij jou alsnog veel plezier wensen met jouw aankoop.

rozeboomg 05-06-2018

Kijk dat is nu een oplossing die ik graag eerder via de klantenservice had gezien. Blijft wel staan dat het wat de "eigen logistieke proces " heel eenvoudig op te lossen is. Hanteer zoals de meeste bedrijven een factuurdatum en een leverdatum, eenvoudig en voorkomt een hoop problemen.

Maar nog bedankt voor de uiteindelijke oplossing

Gerrit Rozeboom

Harrie 01-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon hele goede service#

Prima bestel proces, goede info over het leverproces tegen een prima prijs! Bestel al jaren bij Coolblue!

Thijs 01-06-2018 Via de website gekocht

Superieure klantgerichtheid en communicatie

Wat ik goed vind aan Coolblue, is dat ze pro-actief communiceren. Product besteld dat volgende dag geleverd zou worden, wat later niet mogelijk bleek. Bij Bol of andere webshops zou ik zelf moeten gaan bellen waar het product blijft, ik zou er zelf achter moeten komen. Coolblue stuurde me heel snel een mailtje waarin werd gewaarschuwd dat het product niet die dag zou arriveren (met reden). Dat vind ik prettig, ik voel me als klant serieus genomen, vertrouwd, en gewaardeerd

Hendriks 01-06-2018 Via de website gekocht

snelle service, vlotte afhandeling

had 2 artikelen mee besteld, kreeg er later spijt van
Kosteloos teruggestuurd en kreeg heel snel m´n geld terug

Van Royen marc 01-06-2018 Via de website gekocht

Wat een service!

Top service en goede info. Uitleg duidelijk en levering was zeer snel ,dit zal ik zeker doorvertellen aan kennissen en vrienden en familie.

Geert Biesemans 01-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service en levering

's Avonds bestelde ik een koffiemachine die de dag nadien al kon opgehaald worden in het afhaalpunt in het dorp. Ik stond echt versteld van zulke snelle levering. Bij de keuze van het toestel heb ik mij ook laten inspireren door de beoordelingen van andere gebruikers. Deze werden onverbloemd (zowel + als -) weergegeven op de site zodat je perfect wist wat je aankocht.

John 01-06-2018 Via de website gekocht

Wat mij betreft is cool blue een van de beste internet sides

Ik vind cool blue een zeer goede site wand ze doen alles wat ze beloven in een woord top Cool Blue je besteld via de site enals alles is geregeld met de betaling krijg je via mail tevoren wanneer het product word geleverd en een half uur van te voren krijg je een sms of een telefoontje dat je ook zeker thuis bent voor een goede levering ik ben zeer tevreden en dit was echt niet het eerste product wat ik heb gekocht bij Cool Blue

Daniëlle 01-06-2018 Via de website gekocht

Alles verliep vlekkeloos, van bestellen tot levering top!

Snelle en correcte levering in alle details met super vriendelijke medewerkers. Eventuele vragen worden snel beantwoordt. ZEER blij met mijn produkt!!!

Lia 01-06-2018 Via de website gekocht

Net zoals in de reclame!

Had snel een nieuwe wasmachine nodig en Coolblue kon hem binnen 24 uur leveren. Via track en tracé was te volgen waar de auto op dat moment was. Machine werd keurig naar boven gesjouwd, aangesloten en de oude machine werd meegenomen inclusief al het verpakkingsmateriaal van de nieuwe.

Diwi 01-06-2018 In de winkel gekocht
Coolblue Oostplein Rotterdam

Fijne mensen in de winkel Oostplein

Ze helpen altijd beter dan je verwacht. Zijn helden! Ga er geregeld heen. Als er een klacht is, wordt je direct geholpen met een glimlach

Lenie Janssen 01-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Snelle levering door zeer vriendelijke mensen die je zelfs een hand geven en zich voorstellen, toppie. Gratis bezorging en installatie, zouden tussen 14.15 en 15.25 komen maar de auto was kapot, wordt er keurig gebeld dat ze later komen. Produkt keurig bij aflevering.

marinus 01-06-2018 Via de website gekocht

Karcher K5 hogedrukreiniger gekocht bij coolblua

Medewerkers geven goede advies en zijn vriendelijk.
De website is duidelijk met genoeg keuze en prijsklasse.
Kan het iedereen aanraden!!

Sas 01-06-2018 Via de website gekocht

Helemaal Happy met mijn macbook

Duidelijke informatie op de website over het 'tweede kans' product dat ik heb gekocht. Dat is bij andere webshops weleens anders en supersnel en netjes afgeleverd.

C hof 01-06-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Voor de tweede keer iets besteld en aangekocht bij coolblue.savonds uitgezocht en volgende ochtend voor negen uur al in huis en vriendelijk geholpen.gaan zeker als het nodig is weer voor coolblue.

Ruud 01-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Alles is gewoon geweldig verzorgd, snelle service, veel producten en goede prijs/kwaliteitverhouding.

K. Mulders 01-06-2018 Via de website gekocht

Perfecte webshop.

Snelle, betrouwbare service. Als iets stuk is geen verzendkosten. Duurt repareren te lang, krijg je een nieuw product. Snelle levering, vriendelijk personeel dat met je mee denkt. Groot aanbod artikelen.

Tijsie 01-06-2018 Via de website gekocht

Wat een slechte service

Pas geleden ging mijn Philips koffiezetapparaat kapot, deze lekte aan de onderkant.
Ik kon geen bon weer vinden en heb er drie weken over gedaan voordat ik een helder moment kreeg en wist dat ik deze bij cool blue had gekocht.
Ik heb dus contact gezocht met de klantenservice en inderdaad ik had hem daar gekocht.
Ik het probleem uitgelegd en de reactie die ik kreeg was: u heeft twee jaar garantie en u bent nu dus 10 dagen te laat.
Wij kunnen niks meer voor je doen, je kunt hem laten maken op eigen kosten maar we weten niet wat die kosten zullen zijn.
Man man man wat slecht.
Ik was er dus meteen klaar mee met die gasten van cool blue en heb contact gezocht met Philips.
Het probleem uitgelegd en gevraagd of die garantie echt zo nauw komt.
Het antwoord was dat er altijd voor zulke problemen wel uitzonderingen gemaakt kunnen worden.
Blijkbaar gaat het bij cool blue alleen om verkopen en leveren maar de klant tevreden houden hebben ze nog nooit van gehoord blijkbaar.
Philips heeft mij een retourlabel opgestuurd, mijn koffieapparaat gemaakt, hem weer terug gezonden en zelfs nog een klepje gerepareerd en vervangen waar ik niet om gevraagd had.
Kortom een dikke duim omhoog voor Philips en een dikke duim omlaag voor cool blue.
Mijn apparaten koop ik in het vervolg niet meer bij cool blue , ik betaal liever een paar euro meer!!

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van een review. Het is uiteraard ontzettend jammer dat jouw aankoop net buiten de fabrieksgarantie van 2 jaar valt. Wij hebben met de fabrikant en erkende reparateurs een contract vastgesteld waarin wij aankopen van onze consumenten binnen de garantie worden gerepareerd. Alle retourmeldingen buiten de 2 jaar kunnen wij helaas niet kosteloos uitvoeren.

We begrijpen dat dit niet de oplossing is die jij wenst. Gelukkig heeft de fabrikant wel een uitzondering kunnen maken en jouw apparaat volledig gerepareerd. In de toekomst zullen wij zeker kijken naar punten waarin wij onze service kunnen blijven verbeteren.

Uiteraard wensen wij jou veel plezier met jouw gerepareerd toestel. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons direct weten.

artan 01-06-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Zeer klantgerichte en vriendelijke website. Levering gaat erg snel. Zelfs levering op zondag. Groot assortiment.

Peet 01-06-2018 Via de website gekocht

SUPER!!

‘s Avonds besteld, volgende dag ‘s ochtends geleverd. Enthousiaste, keurige jongens tilde oude wasmachine naar buiten en nieuwe stond binnen een mum van tijd op zijn plek, 1e verdieping. Heldere uitleg over gebruik. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer aangenaam verrast was door het hele “Cool blue pakket”!

Bianca 01-06-2018 Via de website gekocht

Slechte garantie service

Wat een slechte service. Alleen de telescoopbuis van de gekochte stofzuiger is na 6 maanden defect, maar om in aanmerking voor garantie te komen moet de gehele stofzuiger retour gezonden worden.
Wat is dit voor service? Service bestaat uit meer dan vastgestelde regels en procedures.
Gelukkig weet Miele wel hoe het hoort en hebben zij het probleem naar tevredenheid opgelost. Een dikke 10 voor Miele en een 1 voor Coolblue. Prima webshop, maar niet als het om een defect onderdeel gaat.

Officiele reactie van Coolblue 03-07-2018

Beste Bianca,
Bedankt voor je feedback. Vervelend om te lezen dat jouw stofzuiger binnen 6 maanden al kuren vertoont. Dit willen wij natuurlijk naar tevredenheid oplossen. Helaas hebben wij jou telescoopbuis niet in ons eigen assortiment en sturen dan jouw gehele stofzuiger op naar de reparateur en vanuit daar komt de oplossing. Jammer dat dit niet aansloot bij jouw verwachting. Fijn dat Miele dit wel heeft gedaan.

Francinia 01-06-2018 Via de website gekocht

Ouderwetse service en moderne techniek gaan prima samen

De service is fijn en geeft rust. De betrouwbaarheid is me nog nooit tegengevallen. De site is prima en duidelijk. De artikelen zijn gewoon goed. De beoordelingen zijn heel handig. De cursus wachten (ofzo) is heel grappig. Bij deze zaak irriteert het zelfs mijn oma niet, dat ze met "je" wordt aangesproken. En je voelt je nooit een domme leek. Eerder de Koning die klant is.

Niels 01-06-2018 Via de website gekocht

Altijd goede service!

Van alle webshops die ik gebruikt heb is dit de fijnste. Je weet dat je kwaliteit service krijgt en als er iets niet goed aan bijv je koelkast is dan wordt je altijd naar wens geholpen (en snel), of kosteloos spoedig vervangen zonder gezeur.

Olivier 01-06-2018 In de winkel gekocht
Lochristie

Snelle leveringen en goede en vriendelijke klantenservice

Goede overzichtelijke webshop met verschillende prijsklasses en objectieve meningen zowel positief als negatief

Rooswit 31-05-2018 Via de website gekocht

Fijne leveringservice, niet meer onnodig wachten.

Wat ik vooral prettig vind is dat je een tijdsaanduiding ontvangt van het levermoment. Zo hoef ik enkel een uurtje thuis te wachten ipv maar af te moeten wachten of iets in de ochtend middag of eind van de dag geleverd wordt! Vooral bij grote aankopen heel fijn. Prettige ervaring met de chauffeurs van de Coolblue bus, ze hebben me goed geholpen en geadviseerd met het plaatsten van een grote koelkast. Morgen verwacht ik mn volgende pakketje van Coolblue!

Stephanie 31-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Brede keuze en goede prijs/kwaliteit verhouding. Prettig contact met de klantenservice via o.a. Whatsapp. De levering was erg fijn. Je krijgt de avond voor de levering een tijdsbestek van 1 uur (!) en een kwartier voor de bezorger er is, word je gebeld. Ik heb een wasmachine besteld en ben ontzettend tevreden!

Inge 31-05-2018 Via de website gekocht

Goed bedrijf.

Duidelijke site waarbij er rekening werd gehouden met mijn persoonlijke belangen.zoals mijn wens om milieubewust aan te schaffen. Energiebesparend. En vooral dat dit zo snel geleverd werd

Francisca 31-05-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden over mijn bestelling.

Een bon van 10 euro korting ontvangen en vandaar het eens geprobeerd om te bestellen.
Het product dat ik bestelde was de dag nadien al ter plaatse. Het product was met zorg ingepakt en voldeed aan mijn wensen.
Ik zal zeker nog eens bestellen bij cool blue!!!

Michael C.V. 31-05-2018 Via de website gekocht

Het kan niet beter dan bij Coolblue!

Coolblue is een hele fijne winkel, ik bestel bijna alles via de website als het maar beschikbaar is! Het product aanbod is groot, de betaling gaat zoals het hoort en de levering is bijna altijd snel (het afleveren gaat via PostNL, Coolblue doet er alles aan om het vlekkeloos te laten verlopen maar dat gaat niet altijd goed als er iemand anders over de levering gaat). Ik heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice voor bijvoorbeeld iets retour sturen ter reparatie of gewoon om advies. Iets retour sturen gaat zonder problemen en het komt ook gewoon netjes gerepareerd terug, en op het gebied van advies weten ze er ook genoeg van! Op basis van je budget die je wilt uitgeven, specificaties van het product en waar precies je het product voor gaat gebruiken kan Coolblue je goed helpen, in mijn gevallen gaven ze een overzicht van het type product van meerdere fabrikanten binnen het gegeven bedrag en raden ook aan wat hun denken wat beter bij jou past. Ik ben nu zo gewend aan Coolblue dat ik zelfs al een vrij lange tijd niet meer bij de BCC een stap binnen de deur heb gezet (de BCC is ongeveer 5 min van mij vandaan, en nee dit heeft niet met luiheid te maken :P ). Ben zelf alleen nog nooit in de winkel van Coolblue geweest, maar die dag komt nog wel!

Annika 31-05-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Groot assortiment prima website ruime voorraad en prima service. Levering de dag naar bestelling tegen een scherpe prijs en nu erg blij met mijn product.

Molenkamp 31-05-2018 Via de website gekocht

Coolblue benadert de perfectie

Goede presentatie, Gemakkelijke keuze, betrouwbaar en snel. Wat beloofd wordt ook waar gemaakt. Voortaan is Coolblue de eerste webwinkel waar ik naartoe ga.

Paul 31-05-2018 Via de website gekocht

Volgende dag in huis. Hahha echt niet

Volgende dag in huis. Andere stecker erop? 3 dagen extra. Tussen 0900-1200 dat werd 1500.

Topgasten die kwamen installeren, planning was bagger

Beste Paul,

Wat ontzettend jammer dat jouw bestelling niet binnen de verwachte levertijd is geleverd. Wanneer wij een tijdvak aangeven voor de levering, is dit enkel in indicatie. Dit betekent dat de levering in de meest ideale situatie de bezorgers binnen dit tijdvak voor de deur staan.

Echter kunnen de bezorgers ook onderweg vertraging opgelopen door onvoorziene omstandigheden. Het spijt ons enorm voor het ongemak. Gelukkig heb je de bestelling wel op de leverdag ontvangen. We wensen jou alsnog veel plezier met jouw aankoop en hopen dat de eerstvolgende bestelling wel binnen de verwachte levertijd worden geleverd.

Nella 31-05-2018 Via de website gekocht

Vooral die glimlach doet t

Gebruiksvriendelijke site met juiste product info. Snelle levering met track&trace. Super vriendelijke medewerkers. ( ook als er iets niet goed is).

Jeannette 31-05-2018 Via de website gekocht

Simpel en snel.

Nieuwe wasmachine gekocht bij Coolbleu. Prima en snel geregeld. Hou wel de (aardige) bezorgers in de gaten: die hebben het zo druk dat ze zo snel mogelijk weer weg willen. Dus let op dat ze je product uitpakken, verpakking meenemen, oude apparaat meenemen, nieuwe installeren (indien van toepassing) en eventueel testen.
Prijzen zijn niet persé concurrerend tenzij in een aanbieding. Maar de service is prima en dat vind ik ook erg belangrijk.

Evelien 31-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ruim van te voren werd een indicatie doorgegeven hoelaat ons product gebracht zou worden. Half uur van te voren nogmaals bericht dat ze eraan kwamen. 2 vriendelijke jonge mannen die de koelkast direct op de juiste plaats hebben gezet. Snelle levering, binnen 10 minuten stond de koelkast op zn plek en waren ze door naar de volgende. Top!

Gerard 31-05-2018 Via de website gekocht

Prima machine voor een schappelijke prijs

Duidelijke uitgebreide keuzemogelijkheid, met goede vergelijkingsmogelijkheid. Scherpe prijs en een goede service, en stipte aflevering binnen 24 uur na bestelling.
Kortom een uitstekende internetwinkel om producten aan te schaffen.

Stefan 31-05-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Kies keurig dus kies Cool Blue

Normaal plaats ik geen reacties over een winkel of website maar omdat Cool Blue er zo bovenuit springt ben ik bereid een reactie te plaatsen.. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop maar met name de weg er naar toe. Duidelijke website, uitstekende ontvangst in de winkel, snelle service en veel kennis.

Yvon 31-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, zoals altijd!

Prima service, vooral dat je precies weet wanneer je zending komt. Je krijgt de dag ervoor en de dag van levering emailtjes, en zelfs een telefoontje een kwartier voordat ze daadwerkelijk voor de deur staan. Zodoende hoef je niet de hele dag thuis te blijven.

Robert 31-05-2018 Via de website gekocht

Zanussi wasmachine

Bijna de laagste prijs en goede reputatie, levering een drama niet op het afgesproken tijdszone geleverd en zonder telefoontje, dat het een ander tijdstip was komt 1 bezorger om20.45 uur de wasmachine leveren, maar niet op de 2e etage, dus geweigerd. Volgende dag wel zoals het moet en aan afspraken gehouden, prima levering. Maar geen excuses, dat ik speciaal van drie uur 's-middags voor niets gewacht had......

Peggy 31-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik heb onlangs een koelkast besteld bij cool blue en voor bepaald uur besteld is morgen geleverd en idd was zo
Ik kreeg ook een mail met tracking zodat ik kon volgen waar ze waren en een 15 min voor ze bij mij gingen leveren kreeg ik telefoon om te melden dat ze eraan kwamen
Eens ze hier waren top levering
Heel vriendelijke chauffeurs en zeer behulpzaam
Top team coolblue

Jochdm 31-05-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Zoals iedereen dit zou moeten doen zo doet Coolblue het. Levering zoals afgesproken en geen dag zitten wachten tot ze eens komen.

Hilda 31-05-2018 Via de website gekocht

Helemaal dik tevreden.

Duidelijke site, makkelijk bestellen, leuke service met grapjes, daar hou ik van. En op tijd geleverd.

Evert 31-05-2018 Via de website gekocht

Goed snel en betrouwbaar

Ze onderscheiden zich doordat ze niet allerlei kosren apart berekenen en snel leveren. Ze zijn echter, ook met inbegrip van die kosten, niet altijd de goedkoopste.