Deze score is gebaseerd op 773 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Inge 13-01-2022

Keurige, duidelijke website, vragen worden snel beantwoord, snelle levering. Tevreden!

Sven 13-01-2022

Topservice, alles netjes volgens afspraak geleverd.
Maar nog meer: het telefoontje met bevestiging van het juiste leveringsuur met ‘Joey’: een enthousiaste, vriendelijke, beleefde maar toch professionele telefonist. Dit soort belletjes stelt je als klant niet alleen op je gemak, het stelt ook een groot vertrouwen in CB. Een extra pluim dus voor deze extra vorm van klantenservice. Tot snel CB!

Sezgin 13-01-2022

Altijd een snelle en nette levering. Uitgebreide informatie op site van de producten. Je wordt goed op de hoogte gehouden tijdens verzending. Al vaak besteld en geen enkele keer te laat gearriveerd.

Seppe 13-01-2022

Meest duidelijke en behulpzame site. Ook voor mensen die enkel op zoek zijn naar info of review van een bepaald item. Beste service na verkoop.

Tinne 13-01-2022

Ik heb eigenlijk om eerlijk te zijn pas enkele weken terug voor het eerst voor Coolblue gekozen, ze adverteerde toen op die moment om de iPad Air 2020 de volgende dag te leveren als hij voor 23:59 besteld werd. Ik had hem toen rond ongeveer 22:00 besteld maar de dag erna was er niets geleverd, toen heb ik contact opgenomen met de klantendienst via Messenger en zij hebben dit zeer netjes opgelost! Ze hebben zich allereerst verontschuldigd en afgesproken met mij dat ik opnieuw contact moest opnemen als mijn pakketje geleverd werd. Zo gezegd, zo gedaan… ik heb 2 dagen na de bestelling toen mijn pakketje werd geleverd opnieuw contact opgenomen met hen en zij hebben mij een cadeaubon van 20€ aangeboden ookal lag de fout eigenlijk niet bij hen maar bij Bpost. Dus ik ben zeker tevreden!

BartLammens 12-01-2022

Coolblue geeft een uitstekende service t.o.v. van zijn/haar klanten zoals zondaglevering met Bpost, helaas bestel ik niet veel op het medium omwille Coolblue toch steeds iets duurder uitkomt dan concullega's.

Walter 12-01-2022

Steeds betrouwbaar, indien product zelfs iets goedkoper bij ander online bedrijf blijf ik bij Coolblue.
Steeds top kwestie site, bestelling, levering. Online support,……

Dries 12-01-2022

Product dat ik kocht was nergens anders verkrijgbaar, bij coolblue was het een dag later in de winkel. In de winkel vlotte en vriendelijke service!

Kyrgizion 12-01-2022

Geregeld al eens iets besteld bij Coolblue de afgelopen jaren, meestal tijdens de koopjesperiode. Waarom? Omdat Coolblue tenminste échte korting geeft tijdens de solden in plaats van ocharme een paar euro's te minderen en dan te doen alsof dat een geschenk van de goden is.

Tijdens al deze bestellingen nog nooit éénmaal een slechte ervaring gehad; altijd super duidelijke communicatie, perfect werkende site/betaling en de levering achteraf is steeds feilloos verlopen. Ik heb nog nooit beroep moeten doen op de klantendienst om iets recht te zetten, maar als die op hetzelfde niveau werkt als de rest van de winkel, dan kan ook die ervaring enkel positief zijn.

Kortom, een voorbeeld voor alle (web)shops in Belgiën en omliggende landen. Respect.

Jordy 11-01-2022

Coolblue levert een vlotte en efficiente service.
Wanneer ze beloven te leveren binnen de 24u, doen ze dat ook.
Zelfs op een zondag!

Via de website kan je gemakkelijk de producten selecteren en vergelijken.

Elias 11-01-2022

De prijzen zijn wat hoger dan de competitie, en dan vooral op accessoires zoals kabels, maar levertermijn en klantenservice zijn wel best in the business.

Franky 10-01-2022

Zeer tevreden,vrijdagavond mijn bestelling geplaatst zaterdagmorgen om 9 uur reeds geleverd,
dit is bijna niet mogelijk maar toch waar,ongelooflijk dat dit kan,wat een goede service ook een pluim,
voor Bpost die de levering bezorgde zeker een aanrader,mijn oprechte dankbaarheid hierbij.

Paul Vanhoutte 10-01-2022

De uitleg voor de juiste keuze van mijn product was goed. De zeer snelle levertijd kwam mij goed van pas maar dat moet niet altijd zo zijn.

V 10-01-2022

Blij met aankoop, klantenservice, communicatie en levering. Een deel van de bestelling werd een dagje later geleverd dan eerst aangegeven maar ook hierover was de communicatie heel duidelijk.

Balbina 10-01-2022

Ben zeer tevreden met de service, snel en in perfecte staat geleverd , product bevat een duidelijke handleiding!

Yap 10-01-2022

Ik heb voor CoolBlue gekozen omdat ze zeer goede reviews hebben. Op basis hiervan heb ik een bestelling gedaan, deze kwam ook netjes aan. Helaas was er iets niet goed aan het product, ik kon deze gewoon retour sturen volgens de klantenservice. En wacht nu op mijn geld. Maar voor de rest een top webshop.

Khalid Oujdaa 10-01-2022

Medewerkers wisten geen antwoord of de gekochte internet kabel compatibel was met de fiber verbinding. Er was beloofd dat indien de kabel biet werkt, ik deze kan retourneren.

Denise 09-01-2022

zeer snel en perfect geleverd
meer moet dat niet zijn doe zo verder
zeer goed product dat voldoet aan mijn verwachtingen

Steve 09-01-2022

vind het een makkelijke en overzichtelijke shop, alles is goed uitgelecht met voldoende informatie. de levering ben ik zeer tevreden mee, vooral snelle levering.

Ken 09-01-2022

Top… ik had om 22u nog een bestelling geplaatst en deze werd devolgende middag reeds geleverd! En op een milieuvriendelijke manier ook want met de bakfiets gebracht!

Lauwers John 09-01-2022

Alles wat we al bestelden in het verleden is snel en correct geleverd. wij zijn zeer content

Dirkson 09-01-2022

Ik doe steeds beroep op coolblue bij de aanschaf van mijn elektro apparaten.
Steeds een grondige uitleg op video en altijd interessante aanbevelingen. Zij weten precies wat bij uw wensen past.
Een zeer vlotte en correcte service. Snelle levering zelfs op zondag.

Walter 09-01-2022

Zeer snelle levering thuis . Keuze plaats van levering in een postkantoor of op een andere datum was ook mogelijk: een pluspunt wanneer je niet zeker bent thuis te zijn.

Eveline 09-01-2022

Ik vind vooral de hulp bij het maken van een keuze tussen verschillende printers in dit geval erg handig.

Wolvie 08-01-2022

Zeer goede service, snelle levering. Prijzen wel aan de hogere kant. Voor de rest handige webshop waar je vannalles vind.