Beyond 08-01-2022

Ik zocht een daglichtlamp en kwam gelijk op de juiste pagina met diverse keuzes. De reviews hebben mij ontzettend goed geholpen de juiste keuze te maken en nu ik het product heb ontvangen, ben ik super blij. Het is een fantastisch product! Ik denk erover een tweede te nemen. De reviews gaven exact de plus en eventuele min aan. De lamp was precies als aangegeven. De levering was vlot.

willy poschet 08-01-2022

Snelle en correcte levering van onze on-line bestelling van dit prachtige toestel !!
Dat zal zeker een meerwaarde zijn in de keuken .

Monique 08-01-2022

De webshop is heel overzichtelijk, groot aanbod, bij aankoop krijgt men verschillende mails met info over het verloop van de aankoop en levering, levering verloopt uitstekend en op tijd, zeer goede naverkoop dienst.

Dirk Verhegge 08-01-2022

Heb al eerder gekocht … vorige keer NIET tevreden … alles liep in het honderd …. Ook verkeerd product geleverd … enz
Heb het deze keer nog eens geprobeerd aangezien ik de website en bestelmodule eenvoudig en duidelijk vind.
Nu prima service, op tijd besteld zoals beloofd.
Geen opmerkingen !
Tevreden

Dirk Verhegge 08-01-2022

Nu prima service, op tijd besteld zoals beloofd.
Geen opmerkingen !
Tevreden

Joost 08-01-2022

Coolblue is een winkel waar de klanttevredenheid duidelijk heel belangrijk is. Altijd vriendelijk onthaal in de winkel, koffie voor tijdens het wachten, personeel dat zijn tijd neemt voor uitleg en de juiste keuze te maken, goede prijs, als een product toch niet zou voldoen kan je het binnen de 30 dagen terug bezorgen zonder problemen, de uitleg van de producten staat ook duidelijk op de website. Voor electro is dit mijn favoriete winkel.

Elisa 08-01-2022

Super gebruiksvriendelijk en mijn producten waren de volgende dag al in huis! Aanrader.

Lpw 08-01-2022

Flawless. Scherp geprijsd. Vlotte afwikkeling. Keuze. Tevreden met deze eerste aankoop bij coolblue.

Luc Wauters 08-01-2022

Alles correct en stipt. Zeer vriendelijke bezorger. Top ! Ik zal zeker terug kopen bij Coolblue.

Michelle 07-01-2022

Duidelijke omschrijving op de website, zeer snelle levering.
Het product was net zoals omschreven.

Scorpio 07-01-2022

Prima omschrijving van het bestelde product op de site. Prima ingepakt en was zeer snel geleverd…volgende dag zoals vermeld. Alles wat beloofd wordt…wordt ook nagekomen….top dus !

Lisa 07-01-2022

Het product dat ik wou kopen had dezelfde prijs bij coolblue als bij andere online winkels. Coolblue was echter de enige met next day delivery, goede tracking via bpost en duidelijke betrouwbare recensies. Ook een interessante vergelijkingsfunctie.

Sander 07-01-2022

- Supergebruiksvriendelijke en informatieve website
- Duidelijke en moderne communicatie
- Snelle, steeds vriendelijke en ecologische levering (met de fiets)

Chadia 07-01-2022

Mijn bestellingen worden steeds de volgende dag geleverd en bij vragen kan men terecht bij een vriendelijke, professionele klantendienst.

Kris 06-01-2022

Vandaag besteld en morgen met de glimlach geleverd.
Goeie app en correcte productinformatie maken een goede vergelijking tussen de vetschillende producten mogelijk.

Mieke 06-01-2022

Top Smartphone en heel duidelijke informatie via het mailtje van Coolblue.
Website is super duidelijk en makkelijk in zijn overzichten. Bij de klantenservice kan je steeds terecht voor advies of vragen en je wordt er steeds vriendelijk geholpen door een medewerker van Coolblue.

Wouter 06-01-2022

De volgende dag toestel al geleverd ,had het dringend nodig was de enige winkel
waar het onmiddellijk beschikbaar was top.

DirkvN 06-01-2022

's Avonds besteld, en volgende morgen in de bus.
Het hoeft niet zo snel, maar wel aangenaam.

mnemonic 06-01-2022

Coolblue heeft net in huis wat geen enkele andere blijkt te hebben in België.

Véronique 06-01-2022

Veel keuze aan scherpe prijzen. Alleen jammer dat nogal wat varianten niet beschikbaar waren.

Sandy Ceuppens 06-01-2022

Wij zijn altijd al super tevreden van Coolblue! De tips bij het maken van je keuze, gemakkelijk bestellen, de grappige comments, de wachttherapie, de informatie over je bestelling, de snelle levering en zeker ook de service na verkoop! Altijd snel, vriendelijk en met humor.

mnemonic 06-01-2022

Goeie shop, hebben net iets meer alternatief in het assortiment.
ik vond bij coolblue een gsm hoesje , als enige winkel had coolblue dit in huis voor het betreffende toestel (niet mainstream nokia). volgende dag al geleverd (ecologisch verantwoord per fiets zelfs) wat ik nog geen enkele andere shop hen heb zien nadoen.
Proficiat Coolblue.

Ronald 06-01-2022

Levering CB is slecht te noemen, mooie verhalen op de site voor 24.00 volgende dag thuis, niet dus.
2x vertraagd, zeg dan gewoon dat je later bent, was vooraf ook wel bekend...
verpak de boel in passende dozen, jullie blokkeren Postnl zelf door die belachelijke grote verpakking.

RC 06-01-2022

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, nemen alle tijd. Mooi en uitgebreid assortiment.

Carina 06-01-2022

Altijd correct ivm bestellig en de nodige nuttige informatie. En steeds op tijd met de levering.