Deze score is berekend op basis van 2181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dirk 22-06-2018 Via de website gekocht

Geen installatie

De bezorgers waren vriendelijk. Een domper was dat TV niet werd geïnstalleerd. De TV reclame deed anders vermoeden. Ook vond de levering niet binnen 24 u plaats.

valentijn 22-06-2018 Via de website gekocht

Mijn monitor was kapot gegaan door de kortsluiting, toen heb ik hem naar coolblue gestuurd en een nieuwe teruggekregen! Geweldig

Harderwijk. 22-06-2018 Via de website gekocht

Een zeer goede winkelsevice.

Heel goed. De bestellingen en leveringen zijn goed verlopen en passend bij service doelstellingen. De producten hadden helemaal geen gebreken, anders geschreven ze werkten uitstekend en zijn door de handleidingen en Coolbleu video's goed in gebruik genomen.

jc 22-06-2018 Via de website gekocht

Snel, correct, vriendelijk

Overzichtelijke, duidelijke site zonder valse, opdringerige reclame. En zo is ook de winkel, simpel en overzichtelijk. De "coolblue-keuze" was, na voorafgaandelijk eigen onderzoek, voor mezelf ook de beste keuze. Dan maar zelf naar de winkel in Lochristi gereden (kon niet wachten om mijn aangekochte spullen op te halen). Warm onthaal, snelle, correcte, vriendelijke en behulpzame bediende (dame). Alles lag klaar. Een geprinte factuur mee gekregen en ook zonder probleem eentje gekregen via mail. Een aanrader

marcel avn roekel 22-06-2018 Via de website gekocht

goede service

prima service, super vriendelijk- mijn ipad was kapot maar ik heb een nieuwe gekregen met dubbele GB

Peter 21-06-2018 Via de website gekocht

Zeer goede snelle levering!

Fijne duidelijke shop met goede vergelijking mogelijkheden zodat ik een goede keuze kon maken. Ook voor de toekomst met goede uitbreiding mogelijkheden.

Leonie 21-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige communicatie

Daar wordt je blij van..
De manier waarom Coolblue communiceert.
De teksten in mails en op de verpakking, het mailtje over hoe je printer te installeren op de ochtend dat deze arriveerde !!

Henk Denekamp 21-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

prima personeel en goede producten

Ontvangst met koffie door vriendelijk personeel wat zich eerst voorstelt!!!!! Goed advies en kennis van zaken.
Aanrader

C.j.h van Ee 21-06-2018 In de winkel gekocht
DenHaag

In de winkel prettig geholpen.

In de winkel loopt vriendelijk personeel, dat niet op provisie uit is. Ze zijn ter zaken kundig en geven je een persoonlijk advies. Zeer fijn bedrijf om aankopen te doen.

Lucy 21-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

'Coolblue en Samsung Galaxy Tab A 10.1 Wifi 32GB' toppers!

Via Coolblue-facebook vroeg deze oma hulp bij de aanschaf van een tablet voor kleindochter, voor thuis en op school (met Scula en een rekenprogramma). Samsung Galaxy Tab A 10.1 Wifi 32GB Wit werd het. Niet alleen (ook voor kinderen) een heel goede handzame tablet, maar ook heel erg mooi door de witte kleur (het oog wil ook wat!). De gratis bijbehorende doorzichtige cover is niet zo functioneel in kinderhanden, dus een witte book cover erbij gekocht. Had de 8 jarige tot nu toe een grote hekel aan rekenen, dankzij het goede advies van Coolblue is ze nu zelfs thuis vrijwillig sommetjes aan het maken. En welke oma ziet er niet graag een blije kleindochter met een voldoende voor rekenen op haar rapport.

Lucy 21-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Coolblue + Coolblue facebook een combinatie made in heaven!

De dames van Coolblue facebook hebben goed meegedacht bij het kiezen van een tablet voor kleindochter, voor gebruik thuis en op school. We kwamen uit op de witte Samsung Galaxy Tab A 10.1 Wifi 32GB. De Rotterdamse vestiging en de facebook dames: 'een combinatie made in heaven'. De dames zijn geweldig, de heren prima en de tablet een goede keus! De witte tablet is op zich al een beauty, maar prachtig ingepakt (het oog wil ook wat) is het een super cadeau geworden. Dankzij de Coolblue dames zie ik nu een blije gelukkige kleindochter die met plezier haar sommetjes maakt.

Annette 21-06-2018 Via de website gekocht

snelle levering

man en kinderen al vaker online aankopen gedaan en ik ben nu ook om alles wijst zich vanzelf geen problemen ondervonden en ik ben er van overtuigd als ze er zijn dat ze snel opgelost worden heel erg tevreden

jenny 21-06-2018 Via de website gekocht

snelle levering en zzer vriendelijke leveranciers

kan niet beter, snelle levering en de service prima, is niet de eerste keer dat ik bestel , en zal ook niet de laatste keer zijn

mwdeheer 21-06-2018 Via de website gekocht

Ruime voorraad, snelle levering!

Fijn als je iets snel nodig hebt en het artikel is op voorraad en wordt de volgende dag op de aangegeven tijden geleverd.

Marijke 21-06-2018 Via de website gekocht

Mooie duidelijke website, snelle levering, goede afwikkeling

Wasmachine gekocht bij cool blue. Volgende dag geleverd en aangesloten door heel vriendelijk personeel. Ook nog tips voor het gebruik van de wasmachine.

J. Botman 21-06-2018 Via de website gekocht

top cool blue

Super vriendelijk. Snelle levering op tijd. Prima prijs tov anderen. net verhuisd en ga zeker de rest ook bij cool blue bestellen.

Gustaaf 21-06-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

Een hele goed winkel. Personeel is klantvriendelijk. koffie en thee aangeboden. Snelle levering van het product. Aanbevolen door een andere klant. Tevreden over de service , de prijs en kwaliteit van het product.

Berly 21-06-2018 Via de website gekocht

Voor mij was het de goedkoopste, en een super snelle levering, en ook vertrouwd in betaling, cool blue is gewoon erg goed.

Jeannette Hurks 21-06-2018 Via de website gekocht

Uitermate makkelijk en snel

Alles, van bezoek aan de website tot de levering, was prima geregeld. De vriendelijke, vrolijke jongens uit de commercial bestaan echt!

Herman 20-06-2018 Via de website gekocht

Mooie site,veel voorradig,snel te bestellen,stipt geleverd !

Handige site, de Sony wekkerradio is op voorraad. Het bestellen is een fluitje van een cent.
En snel (de volgende dag!) Keurig afgeleverd. Het is een kado, dus fijn dat je de zekerheid hebt het op tijd in huis te hebben. Fijn die vertrouwde service.

Rastus 20-06-2018 Via de website gekocht

Ruim aanbod, goede en snelle service!

Zeer fijne winkel, bestel er al jaren.
Je hebt echt het idee dat de klant hier centraal staat, en dat geldt voor zowel voor de webwinkel als de fysieke winkels.
Ook als je na de aankoop met vragen of problemen zit wordt je erg goed geholpen. Als het even kan bestel ik daarom mijn producten het liefste hier!

Marga 20-06-2018 Via de website gekocht

Veel informatie op de website. Uitstekende service.

Een prima keuzehulp op de website of in de winkel met vermelding van de voor- en nadelen van de producten. Snelle bezorging en geen probleem als er eens iets toch niet naar je zin is.

JosephinaD 20-06-2018 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen, goed, goedkoop en prima service

Het aanbod is goed...... het bestelproces verloopt soepeltjes....... de betaling is makkelijk en de afleverprocedure is prima! Er is duidelijkheid over hoe laat ze komen en een half uur van tevoren krijg je nog een SMS-je.

Martin 20-06-2018 Via de website gekocht

Bijna Japanse service 99%

Top site, makkelijk te bestellen en de feedback LIVE voor de levering echt Super, tot en met tips hoe te gebruiken van de wasmachine.
Dan de levering in ons geval Tim en Stephan super vriendelijk en gelijk actie!

Greet 20-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Gebruikersgemak staat voorop. Duidelijke klare taal, uitgebreid aanbod en gemakkelijk te vergelijken. Een hele snelle levering.

Kaat 20-06-2018 Via de website gekocht

Online shoppen 2 the next level

Een uitgebreide webwinkel met een zeer ruim en divers assortiment. Coolblue is een bedrijf dat hun cliënteel op een zo laagdrempelig mogelijke manier informeert en helpt. Dit enerzijds door hun efficiënte bestelsysteem en anderzijds door hun filmpjes om de juiste keuze van product te maken. Net als in de winkels kan je ook op de website terecht met al je vragen. Dit gevolgd door een eerlijk, open en uitgebreid antwoord. Extraatje? Hun jonge sfeer, dit met een mopje hier & daar.

Mas 20-06-2018 Via de website gekocht

Super! Duidelijk en snel.

Duidelijke communicatie via site en e-mails. Snelle levering. Ze bellen 15 min. Voordat ze komen leveren.

D. de Weerd 20-06-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Makkelijk zoeken, kiezen en bestellen.
En de volgende dag in huis, precies in het vooraf bekende tijdsvak.

Jolanda 20-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering volgens afspraak. Tijdsmarge van een uur dus je hoeft niet eindeloos te wachten. Zeer klantvriendelijk.

Leendert 20-06-2018 Via de website gekocht

Top web-winkel

Veel te kiezen, fijne hulp indien nodig, en ze doen wat ze je zeggen! Vandaag besteld en morgen in huis is een service die niet iedereen geeft. Coolblue wel. Als ik iets wil kopen kom ik altijd bij Coolblue uit.

Dorien 20-06-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld en morgen geleverd. Dat vind ik echt geweldig. De chauffeurs waren zeer vriendelijk en hebben goed geholpen. Ze hebben de wasmachine aangesloten en uitgebreid uitgelegd. Nog wat tips gegeven waar we wat aan hebben. Ook hebben ze geholpen om de droger weer op de plek te zetten. Mijn jongens kregen netjes een kleurplaat, daar waren ze ook erg blij mee. Coolblue heeft me netjes op de hoogte gebracht over wanneer ze kwamen en ook een email gekregen dat er een cashback actie was. Ik vind ze geweldig.

Arno 20-06-2018 Via de website gekocht

Goede service vriendelijk personeel

Goede service snelle levering.
Vriendelijk personeel dat inderdaad lachend de trappen opliep.
Aansluiten nieuwe machine met duidelijke uitleg.
Afvoeren van de oude machine.

Kim Noord 20-06-2018 Via de website gekocht

Echt super snelle service!

Ik bestelde rond 14.30 en de bezorger stond om 18.00 uur al bij mij voor de deur om het pakket af te leveren. Zo snel heb ik het nog nooit ontvangen. Echt een aanwinst deze service die maar 5 euro extra koste. Daar ga ik vaker gebruik van maken. Wat een gemak. Bedankt Coolblue!

Carmen 20-06-2018 Via de website gekocht

Prima

Deze shop gekozen om af te laten leveren omdat deze op de hoek van mijn werk zit. Was vrij druk rond het tijdstip dat ik ging en heb best wel een tijdje moeten wachten. Personeel was niet onaardig maar ook niet heel erg vrolijk. Over all wel gewoon goed geholpen

Manon 20-06-2018 Via de website gekocht

S avonds besteld volgende dag in huis

Producten kun je makkelijk vergelijken op de site.
Bestellen en betalen ging makkelijk en het product werd snel geleverd.

Gert 20-06-2018 Via de website gekocht

Lijkt mooier dan het is. Belofte wordt niet waar gemaakt.

Coolblue lijkt een prettige online winkel. Fijne navigatie, goede prijzen. Maar onlangs plaatste ik op zaterdag een bestelling en wilde die op zondag bezorgd hebben. Coolblue biedt dit immers aan. In de nacht van zondag op maandag ging ik op vakantie. Via track and trace zou het zondag net na twaalven bezorgd worden. Dat werd gaandeweg de middag bijgesteld naar tussen 4 en 7. Die middag dus bewust thuis gebleven, maar 's avonds rond tienen werd nog tussen 4 en 7 leveren aangegeven. Natuurlijk werd het niet op zondag bezorgd. Dat werd maandagmiddag. Door onze dochter (ivm vakantie) daags erna teruggestuurd met als reden de te late levering. Daarna nog 10 dagen wachten voordat het geld terug gestort wordt. En als klap op de vuurpijl blijft elke reactie (excuus, vraag, etc.) uit!
Al een keer eerder kwam ik bij Coolblue op de koffie toen het product dat ik als demo kocht niet volledig bleek te zijn. Toen kon men niets voor mij betekenen.
Ik ga niet zeggen dat ik nooit meer iets bij Coolblue koop, maar voordat ik dat doe, kijk ik eerst of er ook een alternatief is. Dat zal meestal wel het geval zijn.

Officiele reactie van Coolblue 21-06-2018

Beste Gert,

Bedankt voor het schrijven van je review. Absoluut niet fijn om te lezen dat je niet tevreden met ons bent. Zou je het ordernummer kunnen versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kunnen we het daar verder uitzoeken en meenemen voor de toekomt, om dit soort issues te voorkomen.

Bij voorbaat dank voor het toesturen en een hele fijne dag verder gewenst.

Jan 20-06-2018 Via de website gekocht

fantastiche webshop

Goede prijs. Stipte levering. Geweldige service. De slogan alles voor een glimlacht wordt volledig waargemaakt

An 20-06-2018 Via de website gekocht

Top geleverd!

Goeie overzichtelijke site. Snelle levering door een aardige bezorger die de tv zelfs verder bracht dan de drempel.
Geen gedoe en dat was na een ervaring bij een andere site wel een verademing.

harry quirijnen 20-06-2018 Via de website gekocht

zeer degelijke en vriendelijke service

De prijzen zijn dikwijls vergelijkbaar met o.a. bol.com maar de snelheid van levering en de keuze die je daarbij hebt (bvb voor een kleine meerprijs kan je het produkt de volgende dag laten leveren op zowat het uur dat jezelf kan kiezen )

Gerdien ten Brinke-Bargeman 19-06-2018 Via de website gekocht

Super geweldige service

Op aanraden van mijn kinderen wezen shoppen bij coolblue.nl. Super mooie makkelijke website. Snel een keuze kunnen maken (met behulp van coolblue). Twee dagen later stonden de apparaten al hun werk te doen bij mij in huis. Alles keurig aangesloten. Super aardige medewerkers. Zeer correct. Alles daadwerkelijk geregeld met een glimlach! Top bedrijf!

Patricia 19-06-2018 In de winkel gekocht
hoboken

Best of all

coolblue is a nice and friendly shop, their price and delivery service is second to none, i am happy

Lisa 19-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Bijzonder plezierig te woord gestaan door Javic bij het omruilen en betalen van een combimagnetron. Hij heeft gezorgd dat ik mijn nieuwe combimagnetron toch de volgende dag in huis zou hebben, hoewel dit normaal een aantal dagen kan duren. Topservice!

F.Span 19-06-2018 Via de website gekocht

De vriendelijkste en snelste webshop

Zeer goed bestelproces, je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering welke zeer snel is. Daarnaast de beste prijs voor in mijn geval een Philips scheerapparaat.

Christine 19-06-2018 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken.

Door goede filters vind je snel wat je zoekt. Goede communicatie en snelle levering. Geen verzendkosten.

Job W 19-06-2018 Via de website gekocht

Slechte retour service zonder communicatie

Na 9 maanden bezit van mijn laptop is deze door hardware en/of software gerelateerde fouten drie maal volledig gereset. Dit heeft mij erg veel bestanden, een licenties en moeite gekost om weer te herstellen.

Na contact opgenomen te hebben met Coolblue werd mij beloofd dat ik het product retour kon gaan sturen. Enkel, dit was niet opsturen maar laten ophalen. Normaal een top service, behalve dat dit niet gecommuniceerd werd naar mij en ik halsoverkop een vrije dag moest opnemen, erg duur als je op 0 uren basis werkt. Met een enkele bevestigingsmail had ik nog geen informatie over wanneer mijn laptop opgehaald zou worden. Hierover heb ik gebeld, een erg vaag antwoord dat het binnen 2 uur zou komen was de conclusie (op dat moment 18:00). Rond 23:50 nogmaals gebeld over waar deze mail bleef, toen werd mij verteld dat de planning pas na 00:00 zou worden gemaakt. Hiervoor heb ik begrip. Echter, waarom werd het mij eerst anders verteld?

Op de dag van het ophalen zou dit tussen 9 en 10 gebeuren, hier heb ik netjes een sms bericht over ontvangen. Eenmaal na 10 uur begon ik toch af te vragen wanneer dit zou gaan gebeuren, logisch dat het iets verlaat kan zijn. Rond 12 nog niemand gezien… Toch maar weer gebeld, er werd mij toen verteld dat er een probleem is met het ophalen. Mogelijk komen ze nog, mogelijk komen ze niet. Indien ze er rond het einde van de middag nog niet waren zou ik nogmaals contact moeten gaan opnemen.

Eenmaal eind van de middag nogmaals gebeld. Er zou een ‘storing’ zijn geweest in het aanmaken van retourneringen. Het pakket diende namelijk gewoon verzonden te worden middels een retouraanvraag. Erg vreemd dat er met 3 à 4 contactmomenten nooit gemerkt is dat dit geen product was die opgehaald diende te worden maar dat het product verzonden diende te worden.

Met een laptop die dagelijks gebruikt wordt als student en het reparatieproces, waarschijnlijk tevergeefs, al 2 tot 3 weken gaat duren zijn dit nog wel een paar extra duren dagen erbij! Hopelijk komen ze nog met een passende oplossing.

Officiele reactie van Coolblue 20-06-2018

Beste Job,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven.

Er zijn in deze situatie zeker een aantal fouten aan onze kant gemaakt, hiervoor dan ook onze welgemeende excuses. Hoewel deze storing er zeker is geweest, had er bij jouw eerste belletje al verdere actie ondernomen moeten worden. Hierin lijkt er echter niet goed opgelet te zijn. Waardoor er pas na meerdere contact momenten daadwerkelijk actie ondernomen is. Dit is een erg kwalijke zaak en wij zullen dit intern bespreken ter verbetering van het proces en onze service.

Voor het ongemak wat je hierdoor hebt ervaren zal ik jou nog een kleinigheidje toesturen. Ik hoop dat je jouw laptop snel terug zult krijgen van de reparatie!

John 19-06-2018 Via de website gekocht

Prima Service, klantvriendelijk bdrijf

Doen wat ze afspreken. Leveren op tijd
Altijd positief en vriendelijk contact met de medewerkers van de klantenservice
Goed assortiment, prijs conform andere aanbieders. Niet speciaal goedkoop

Henk de Groot 19-06-2018 Via de website gekocht

slechte service, op aankoop 2e kans product

Ik zag een artikel 2e kans, onbeschadigd her verpakt en getest. Blijkt bij correcte levering, artikel niet goed her verpakt is (lichte schade) en niet compleet geleverd is. Wat mij de angst geeft dit artikel helemaal niet gecontroleerd en getest is. na vele mail s en telefoon verkeer word missende artikel vanuit leverancier nagestuurd. Kan alleen minimaal een week duren. Optie omruilen voor ander 2e kans maar als ik wel bij wil betalen. of Nieuw met nagenoeg volledige bijbetaling. Ik vind dit echt te droevig voor woorden hoe er met product controle omgegaan word. en vooral de afhandeling ervan. Met andere woorden begin er niet aan bij deze online winkel. @ alles met een glimlach.

Piet van Haperen 19-06-2018 Via de website gekocht

supersnelle levering tegen alleszins redelijke prijs.
Ik ga volgende keer weer eerst op de site kijken!

John 19-06-2018 Via de website gekocht

Slechte service (fout op fout)

Zeer slechte ervaring met Coolblue gehad. Afgelopen donderdag een koelkast besteld voor een iemand die vrijdag jarig was. Immers voor 23.59 uur besteld is morgen bezorgd (beweren ze). Vrijdag kwamen ze ook netjes. Helaas hadden ze geen koelkast maar een wasmachine mij zich. Chauffeur verifieerde met het hoofdkantoor dat er een fout was gemaakt en beloofde dat het product de volgende ochtend zou worden gebracht. Geen probleem voor mij (een foutje is menselijk). S' avonds heb ik nog eens met Coolblue gebeld om e checken of ze echt morgenochtend opnieuw de koelkast zouden aanbieden. Medewerker gaf aan dat ze nog een extra notitie aan de backoffice zou doorgeven en dat de koelkast morgen zou komen. Zaterdagochtend wachten, en wachten en nog eens wachten. Toch maar weer eens gebeld. Medewerkers geeft aan : Meneer, De koelkast komt tussen 9.30 - 10.30 uur. Ik weer wachten wachten. Inmiddels 11.00 uur geworden. Ik maar weer eens bellen. Andere medewerker geeft aan. Sorry meneer, maar uw koelkast staat niet voor de planning van vandaag, maar voor morgen (zondag). Dus binnen een uur krijg ik van hetzelfde bedrijf een ander verhaal. OK weer even op adem gekomen na 10 keer tellen. Ik krijg zaterdag netjes weer een verzendbevestiging dat ze zondag de koelkast zouden komen bezorgen. Inmiddels zondag; ik weer wachten, en weer wachten en weer wachten. Afijn, ik maar weer eens gebeld voor de verandering (hoelang ik wel niet in de wacht heb gestaan bij elkaar wil je niet weten). Oh meneer, we zien dat hij vandaag niet in de planning staat, maar voor morgen. Ik weer heel het verhaal aan deze medewerker uitgelegd; Ja sorry meneer, vervelend, maar als u geen tijdsvak hebt doorgekregen dan staat hij niet in de planning en door drukte van vaderdag is het ook niet gelukt om hem opnieuw in te plannen. Dus ik krijg wel een verzendbevestiging dat jullie tussen 9.00 - 18.00 uur zouden komen, maar deze verzendbevestiging heeft dus helemaal geen waarde?. Dus klanten waarbij de bezorging niet goed is gegaan, komen weer achter in de planning terecht. Medewerker gaf aan dat als de koelkast was bezorgd ze dan voor een passende tegemoetkoming zouden zorgen. Inmiddels maandag. En ja daar is de koelkast eindelijk. Ik dinsdag met ze gebeld om te vragen wat ze dan voor een tegemoetkoming zouden regelen. Krijg ik te horen dat ik een tegoedbon van EUR 25,- krijg. Vol verbazing gaf ik aan dat dit toch echt niet mijn ontevreden gevoel weg gaat nemen en ze met wel wat beters moeten komen. Alleen mijn telefoonrekening van de afgelopen dagen is meer dan EUR 25,-. De medewerker gaf aan dat ze verder niets kon doen en dat dit het was. Dus met andere woorden : een klant die niet tevreden is en wegloopt is niet zo belangrijk voor jullie. Wel heel erg arrogant om zo erin te staan. Ik hoop dat ..... (......) er niet zo in staat en wat meer gaat doen aan tevredenheid van de klant. Anders zullen er een hoop klanten weglopen.

Officiele reactie van Coolblue 19-06-2018

Beste John,
Bedankt voor je zeer uitgebreide feedback. Ontzettend vervelend om te lezen dat het niet is gegaan zoals wij beloven. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Daar heb jij nu niets aan, het cadeau was te laat. Met terug werkende kracht kunnen wij dit niet meer voor je oplossen. Wel kunnen wij hier lering uit trekken om het de keer gewoon goed te doen.

Onze collega's hebben een gebaar voor het ongemak willen maken. Het is niet zo dat een vergoeding vanuit Coolblue kostendekkend is. Het spijt ons oprecht dat het zo gelopen is.

Jan 19-06-2018 Via de website gekocht

zeer sympathiek van begin tot eind

Niet alleen de site is zeer klantvriendelijk, maar met name ook de aflevering en plaatsing op een moeilijke plek in ons huis leverde totaal geen problemen op. Een geweldige ervaring.