Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Yvonne 11-04-2017 Via de website gekocht

Cartridges binnen 12 uur!

Cool blue levert altijd razendsnel, ik kreeg zelfs iets extra's van Canon bij mijn bestelling.
Alles zit goed verpakt en ik weet altijd precies wanneer het bezorgd zal worden.

Beancounter 11-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Na 3 dagen wachten op tv die was besteld via andere website, bestelling geannuleerd en op zaterdag zelfde tv besteld via Coolblue. Zondag werd tv keurig afgeleverd. Bestellen nu standaard bij Coolblue !!

alex o 11-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, betrouwbaar, snelle levering, prijzen o.k.

Goede service, betrouwbaar, snelle levering, prijzen o.k.
Als het niet veel duurder is bestel ik liever bij coolblue vanwege bovengenoemde redenen.
En als er iets mis is met het product doen ze niet moeilijk over kosteloos ruilen.

CTM Hemerik 11-04-2017 Via de website gekocht

Mooie iphone 6 Refurbished

Waarom een gloednieuw toestel kopen? De iPhone 6 die ik op het oog had, kon ik ook als refurbished toestel kopen. Het doosje is anders, maar het toestel is helemaal nieuw. Coolblue omschreef dit toestel als " topklasse". Dat klopt helemaal!

Brinksie 11-04-2017 Via de website gekocht

Aankoop sporthorloge polar

Simpel te bestellen en de volgende dag op zondag thuis. Wist niet dat er op zondag ook geleverd werd, maar post nl stond gewoon voor de deur. Top.

Hanneke Hofman 11-04-2017 In de winkel gekocht
Coolblue Rotterdam

Je word altijd goed geholpen bij coolblue

Bij coolblue krijg je waar voor je geld, goede service en als je vragen over een product heb dan worden ze gelijk beantwoord.

Uitstekend 10-04-2017 Via de website gekocht

Goedkoper dan Colruyt!

Okay, colishop is 4 cent goedkoper, maar coolblue levert 4 dagen sneller, en bovendien gratis. Daarenboven klantencommentaar over wat goed, maar ook minder is aan een product.

RH 10-04-2017 Via de website gekocht

Een aanrader

Uitgebreide keuze in uiteenlopende product categorieen. Snelle en stipte levering. Mooie gebruiksvriendelijke website.

Patrick Engelen 10-04-2017 Via de website gekocht

100 % Tevreden

Ben al een tijdje klant bij Coolblue, altijd tevreden, goede service en naverkoopdienst. Levering altijd op tijd en in orde, moet je iets terugsturen=geen probleem. Website volledig en gemakkelijk te vinden wat ik zoek.

Patty 10-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Uitstekende en snelle service. Komen hun afspraken na, geven een bezorgmoment van tussen een uur, sturen een half uur voor verwachte aankomsttijd een SMS'je en ong. 15 min. van tevoren nog even een belletje. Binnen de kortste keren stond mijn nieuwe wasmachine 2 hoog een testwasje te draaien en mijn oude wasmachine in de vrachtauto om meegenomen te worden. Ik weet waar ik mijn volgende apparaat ga bestellen!!!

Tijmen 10-04-2017 Via de website gekocht

goede service, snelle levering

Ik had wat vragen over de 2in1-tablet. Ik ben prima geholpen via de hulpchat. Daarna heb ik de laptop besteld en de volgende dag natuurlijk gelijk al in huis. Ondertussen krijg je nog een mailtje waar bijvoorbeeld in staat dat we met confettie klaar moeten staan voor wanneer de berzorger komt. Het bezord me en glimlach.

Jan 10-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle bezorging zonder bezorgkosten !

Goede overzichtelijke webshop .
Zeer snelle bezorging : vrijdagavond besteld , zaterdag al in huis .
Geen bezorgkosten .

Colinvdhel 10-04-2017 Via de website gekocht

Top service weer!

Goede vergelijk opties tussen producten, duidelijke omschrijving van het product, fijne website en zoals altijd top service!

Paul Biessels 10-04-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd!

Website bezocht voor een dual sim telefoon. uiteindelijk de telefoon gevonden die het beste bij mij paste. Ik heb het product s 'avonds besteld en de volgende ochtend om 8:00 uur geleverd.
TOP

N. 't Hart 10-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige servise!

Klantvriendelijk.
Snelle product levering en afhandelijng.
Prima servise.
Duidelijke info en begeleiding.

Rien Karsemeijer 10-04-2017 Via de website gekocht

Super gasten!

Fijne winkel en een goede service na de verkoop. Niet goed opgelet met de leverdatum, na een mailtje opgelost. Pakketje (trampoline) komt een dag later.

Cor van Dijk 10-04-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

De twee mede werkers die de wasmaschine kwamen brengen waren precies op de afgesproken tijd en alles is zonder problemen met kennis van zaken afgehandeld.

Ruurd 10-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Gewoon zoals beloofd, volgende dag geleverd. Op tijd. Aangesloten en blij met de aankoop :-). Al het verpakkingsmateriaal weer meegenomen en service met een lach!

Pol 10-04-2017 Via de website gekocht

Bestelling liep prima

Naast de soepele bestelling, is het ook leuk de hulpmiddelen tegen te komen om de wachttijd tussen de bestelling en de ontvangst te overbruggen.
Echt leuk.

Lilian 10-04-2017 Via de website gekocht

Vliegensvlug geleverd

Duidelijke shop met enorm veel keuze. Mijn koffer werd 12 uur na bestellen al geleverd. Kortom, overzichtelijke shop met goede prijzen en snelle levering. Ik ben erg blij met mijn nieuwe koffer

Lynn 10-04-2017 Via de website gekocht

Lekker snel (en gratis) geleverd.

Snel en gratis bezorgd. Verder nog geen contactmoment mee gehad, omdat het product dat ik heb aangeschaft (een Tefal-pan) gewoon goed is.

Joyce 10-04-2017 Via de website gekocht

Bestellen en ontvangen producten met humor!

Buiten de goede en snelle service, overzichtelijke website, goede prijs/kwaliteit verhouding, vind ik de humor op de site en bij het ontvangen van je bestelling erg leuk! Die glimlach komt echt tevoorschijn.

Jessica 10-04-2017 Via de website gekocht

Behulpzame en vriendelijke bezorgers

De twee jongemannen die mijn wasmachine kwamen brengen waren zeer vriendelijk. Na het vlot en vakkundig installeren van de nieuwe machine, en het afvoeren van mij oude machine, kreeg ik nog even een spoedlesje wassen en wasmachine-onderhoud.

Morena De Gieter. 10-04-2017 Via de website gekocht

Zaligheid bij Coolblue

Altijd zeer vriendelijk, beleefd en behulpzaam.
Alles is bij jullie te vinden.
Er wordt sneller geleverd dan besteld.
Super om bij jullie online of in 1 van de winkels te kopen. Is altijd wel een mooie beleving.

Frank de Bree 10-04-2017 Via de website gekocht

Weer een snelle en probleemloze levering

Ervaringen uit het verleden bieden bij coolblue dus ook garanties voor de toekomst.
Door eerdere goede ervaring nu weer hier besteld. Vrijwel de beste prijs maar voor mij belangrijker een betrouwbare en snelle levering.

Martin 09-04-2017 Via de website gekocht

Netjes optijd geleverd en juiste recencies van de monitor

Duidelijk en goed geleverd. Netjes verpakt. Zoals iedere bestelling bij coolblue. Vorige bestellingen zijn ook altijd goed gegaan.

Zeer ontevreden slachtoffer 09-04-2017 Via de website gekocht

Drama drama drama

Een groot drama, alles gaat mis wat mis kan gaan. Wasmachine wordt zomaar aangezet zonder toestemming van mij en waterslot. Ik kan dus niet weg. Tv wordt niet geleverd in het tijdvak, wordt ook niet gebeld, op de volgende dag ook niet op post NL locatie zoals afgesproken. 5 keer gemaild, via Whatsapp box en 4 keer.gebeld. niemand die er iets aan doet. Bestel hier.nooit!!!!

Officiele reactie van Coolblue 11-04-2017

Beste meneer of mevrouw,

Bedankt voor uw review en natuurlijk voor de tijd die u heeft genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat vrijwel alles mis is gegaan bij uw bestellingen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We willen dit graag voor u nakijken en een passende oplossing aanbieden. Zou u zo vriendelijk willen om uw ordernummer, samen met een kleine toelichting, door te willen geven via de mail? U kunt dit toe mailen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Zodoende pakken we dit meteen op en kijken we met u mee naar de mogelijkheden binnen deze situatie. Alvast bedankt voor uw medewerking.

R.A.Odor 09-04-2017 Via de website gekocht

Deze machine, een fantastisch systeem voor zijn prijs.

Het is voor mij de eerste keer, iets op internet te bestellen. Ik heb Coolblue gekozen na een onderzoek op internet. En Coolblue had precies het product waar ik naar op zoek was. En de levering was ook nog Keurig op tijd zoals beloofd. Prijs/prestatie-verhouding is grandioos. Deze machine is sinds binnenkomst tot op dit moment onderhevig aan een stresstest. En tot nu toe gaat alles naar wens. Een Burn-in tijd heeft het ook glansrijk doorstaan. Al met al....ik ben tot op dit moment heel tevreden. En mijn volgende machine zal ik weer bij Coolblue bestellen.

van zeist 09-04-2017 Via de website gekocht

prima aftersales

Geen goedkope winkel, maar een prima service: Het gekochte product (koffiezetapparaat) werkte niet goed en zonder problemen en zonder extra (verzend)kosten een paar dagen laten een volledig nieuw apparaat in huis. Minpunt:je kan niet aangeven waar en wanneer je het vervangende product bezorgd wil hebben.

Marieke 09-04-2017 Via de website gekocht

top service!

Ik vind Coolblue geweldig. het assortiment is zeer ruim en vooral de klantenservice blijft me verbazen. Aardige en duidelijke medewerkers die echt met je meedenken en Coolblue maakt het waar.

Peter 09-04-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Bestelling makkelijk en correct afgehandeld. Levering was stipt binnen de opgegeven tijd en de plaatsing zeer professioneel. Ook werd de droger op de machine gezet, dat hoefden we niet zelf te doen echt top! En niet te vergeten, de oude machine werd meegenomen. Wat wil je als klant nog meer. Cool Bleu snapt wat service is.

Serge 09-04-2017 Via de website gekocht

Correcte en goede service

Ik heb al regelmatig via Coolblue besteld en steeds goed gevaren. Juiste levertijd, correct afgehandeld. En voor ons ongelooflijk gemakkelijk. vandaag besteld, morgen in huis. Wat moet je meer hebben...

Eva de Graaff 09-04-2017 Via de website gekocht

Super blij met nieuwe telefoon

Mooi dat er de mogelijkheid is om een bijna nieuw product te kopen met korting!
Super snelle levering

Richard 09-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Perfecte levering op zondag. Niets op aan te merken. Ook zijn er leuke aanbiedingen op coolblue. Originele artikelen voor een goede prijs.

Patty 09-04-2017 Via de website gekocht

Er stond nog een ander adres in het systeem, toen ik hier achter kwam via de chat contact gezocht en binnen een paar minuten was het veranderd. Snelle levering de volgende dag tussen 18 en 22 uur. Een tijdstip waarop de meeste mensen thuis zijn helemaal top.

Anouk 09-04-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ik had een 2e kans product besteld welke uiteindelijk in slechtere conditie was als omschreven. Zonder om de foto's (bewijs) te vragen werd mij direct een nieuw product aangeboden voor dezelfde prijs. Echt super!

cs Hamelink 09-04-2017 Via de website gekocht

aankoop en levering koelvriescombinatie

webshop is erg duidelijk en gebruiksvriendelijk.was de 1e keer op coolblue en absoluut niet voor t laatst.levering vlg.afspraak enkeurige jongens.

Noborders 09-04-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit als vanouds vandaar deze waardering

Al heel wat producten besteld bij Coolblue. Altijd tot grote tevredenheid. Voor 24.00 uur besteld de volgende dag inderdaad in huis. Daar hou ik van.
Ben niet altijd specifiek op zoek naar produkten op de coolblue website. Echter wanneer ik een produkt ingeef kom ik algauw bij coolblue uit bv. bij vergelijking van produkten op kieskeurig.
Ik geef niet gauw een mening of prijs een website aan.
Maar naar tal van producten tot grote tevredenheid besteld en geleverd te krijgen en bovendien met een goede website met foto's [en soms een filmpje] van product en bovendien positieve ervaring met klantenservice en retour sturen van product mag het wel een keer.

Dit keer een een a/d converter [Cambridge Audio DacMagic 100] besteld.
Om muziek van mijn computer op mijn analoge stereo installatie af te spelen.
Aansluiten was easy. Usb printer kabel van 5 meter er tussen en klusje was geklaard.
geluidskwaliteit was veel beter dan ik durfte te hopen. Geweldig.
Kan nu heerlijk mijn muziekbestanden vanaf mijn computer beluisteren.
Spotify klinkt ook echt te gek over mijn oude analoge speakers.

Luc 09-04-2017 Via de website gekocht

Het toestel was na een paar maanden defect en ze hebben me zeer goed ingelicht over de te nemen acties. Ook werd ik op de hoogte gehouden van de procedure en het toestel was op zeer korte termijn vervangen. gewoon top

Louis 09-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Misschien niet altijd de aller goedkoopste, maar zeker de beste op gebied van levering, kwaliteit en service!

Birgit 09-04-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar

Altijd genoeg producten met alle keus, hele snelle reactie op vragen en natuurlijk hele snelle bezorging

HW 09-04-2017 Via de website gekocht

snelle en accurate levering

Ik heb al vaker producten besteld bij Coolblue en steeds was de levering stipt, klopte deze en was de prijs ook zeer concurrerend!

Mike Uyl 09-04-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen te doen.

Goede website, scherpe prijzen en meer service dan menig concurrent. Voorbeeld: het gekochte apparaat gratis installeren op de plek waar het gebruikt gaat worden; zelfs tot vier hoog aan toe! De verpakking wordt meegenomen. Bij de meeste concurrenten kost dit zo'n 30 euro of de service is "tot aan de drempel (van de voordeur, dus).

R de Haan 09-04-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Al meerdere aankopen bij coolblue gedaan.Waaronder de Epson printer niet meer dan logisch om ook de inktpatronen hier te bestellen Snelle levering goed verpakt.

Peter 09-04-2017 Via de website gekocht

Vele malen nettere afhandeling en bezorging dan de concurrent met schreeuwende letters. Bezorgers hebben de bestelde koelkast tot in de keuken gebracht en de oude koelkast meegenomen. Keurig van te voren gebeld zodat je niet de hele dag hoeft te wachten.

Martin 09-04-2017 Via de website gekocht

sneller gelevert als ik had gedacht

Het produkt kende ik dus ndat was in orde. Over de duidelijke afwikkeling en de zeer snelle levering was ik meer als enthousiast.
Kan ik iedereen aanbevelen

Henny 09-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Camera besteld en snel geleverd. Service is uitstekend. Ook heb ik een keer iets retour moeten sturen en de afhandeling hiervan was snel en zeer goed

Rink 09-04-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Ik was verbaasd toen ik las dat "voor 23.59 uur besteld, morgen in huis". Je ziet tegenwoordig wel meer webshops die snel leveren, maar tot die tijd kunnen bestellen zie je niet vaak.

Zo gezegd, zo gedaan. 20.30 uur besteld de volgende dag om 13.30 in huis. Helemaal goed.

Enige aannlmerking die ik had; had een tv besteld, verpakking leek al eens geopend te zijn en opnieuw dicht geplakt met tape. Kan zijn dat dit fabrieks-af was, want op de inhoud was niks aan te merken. Vond het alleen wat vreemd.

Mariska 09-04-2017 Via de website gekocht

Super!

Super service en altijd snel geleverd. Duidelijk wat de staat van de bestelling is. Ook de reparaties worden erg goed afgehandeld! Kosteloos en snel.

Paul 09-04-2017 Via de website gekocht

Stipt!

Ik bestelde al eerder artikelen bij Coolblue en was er altijd tevreden over. Ook deze keer, bijna niet te begrijpen snelheid van de levering. Jullie mogen echt wat rustiger aan doen voor jullie gezondheid.