Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Yvonne 26-07-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Prima service, dik tevreden.

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de service uitstekend is. De medewerkers vriendelijk zijn en de tijd nemen om je alles uit te leggen en dingen uit te zoeken.

Ingrid van Wijngaarden 26-07-2017 Via de website gekocht

Alles verliep precies zoals afgesproken

Vanaf het bestellen tot het afrekenen en het afleveren is top. De site van Coolblue is heel eenvoudig te overzien. Dit is de tweede keer dat ik via de site gekocht heb eb ik ben zeer tevreden.

frank 26-07-2017 Via de website gekocht

prima service TOP

makkelijk besteld en snel afgeleverd + prima regeling van levering , sms en bellen op voorhand + mail , gewoon prima.

Sandra 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, ook op zondag!

We zijn weinig thuis dus hoe prettig is het dat er dan op zondag bezorgd kan worden. Coolblue heeft veel op voorraad en is prettig geprijsd. Voorheen moesten we dit product in Amerika bestellen en nu ook bij Coolblue!
Vlotte levering en goede service!

Ralph 26-07-2017 Via de website gekocht

goede service

gewoonweg een v.d. betere online shops
veel keus
prijzen niet te gek
duidelijke beschrijvingen
klachtenafhandeling heel goed

Fred 26-07-2017 Via de website gekocht

bijzonder snel

alles perfect. Alleen mag bij de levering uit eigen beweging en iets beter gekeken worden naar het waterpas staan van de koelkast. Op verzoek deed de medewerker dat wel even snel, maar bij nameten bleek dat bijstellen toch nodig was.

wa vd haagen 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Bij het zoeken op de site vond ik een ruime keuze.
Dit betreft de vele artikelen die jullie kunnen leveren
wat een eyeopener was .
De prijzen zijn ook zeer aantrekkelijk.
De levering was snel.
De betaling ging makkelijk en was zo gebeurd.
Al met al een winkel om aan te raden!

Bert 26-07-2017 Via de website gekocht

De elektronicawinkel voor iedereen.

Prima assortiment, goede prijzen. Bij Coolblue kun je voor een heel breed assortiment terecht en heb je goede vergelijking mogelijkheden.

Kees 26-07-2017 Via de website gekocht

keurig voor elkaar

De keuze is groot en voor iedere beurs. De bezorgers waren vriendelijk ( ondanks het slepen met zware wasmachine) Netjes aangesloten. Helaas is de magnetische ontkalker in de doos blijven zitten.

lasmits 26-07-2017 Via de website gekocht

Alles zoals belooft, great service

Simpel coolblue betekend voor mij service en kwaliteit,en onzin gewoon doen wat je belooft dat vind ik belangrijk.

C 26-07-2017 Via de website gekocht

Top!

Gebruiksvriendelijke website en goede snelle service. Ook het tweedekansje is een mooi principe. Geen gebruik van gemaakt dit keer maar vast wel een andere keer.

Stefan M 26-07-2017 Via de website gekocht

Degelijk en functioneel, punctioneel

Altijd snelle levering. Goede service en kwaliteits producten. Vele betaal mogelijkheid opties.
Betrouwbaar.

Sandra 25-07-2017 Via de website gekocht

Super service!!

Vandaag zijn mijn nieuwe wasmachine en droger bezorgd. Omdat ik zeer a-technisch ben en bang was voor een waterballet met afkoppelen van de wasmachine had ik dat niet gedaan. Normaal zou ik zwager of buurman hebben gevraagd daarvoor maar die zijn met vakantie. Ik gaf het aan aan de bezorgers van Coolblue.... was geen enkel probleem en zo geregeld!! Superservice en goede instructies van de bezorgers. Ik ben ZEER tevreden!

Jan roeselare 25-07-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit geleverd volgens de verwachting!

Anders dan bij bol.com vond ik hier een smartphonehoesje van een zweeds kwaliteitsmerk. De productbeschrijving bepaalde mijn keuze. Zaterdagavond besteld en zondagmiddag gratis geleverd.

Philip 25-07-2017 Via de website gekocht

Normaal top winkel, nu teleurgestel door lange levertijd

Normaal ben ik altijd heel tevreden over Coolblue, al vaak naar volle tevredenheid spullen besteld. Nu had ik een set oordopjes/headset besteld die ik snel nodig had. "Vandaag besteld, morgen in huis". Helaas niks ontvangen die morgen, of de overmorgen, of de overovermorgen maar pas de overoverovermorgen. Na een belletje na 2 dagen bleek dat mijn pakket met de regulier post was gestuurd. Logisch dat het dan later aankomt. Naar mijn weten nooit voor gekozen en heb ook nooit een status update ontvangen. Was erg jammer en een teleurstelling.

Officiele reactie van Coolblue 26-07-2017

Beste Philip,

Bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te lezen dat de levering van je nieuwe headset zo lang op zich heeft laten wachten. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en wij willen je hiervoor dan ook allereerst onze excuses aanbieden. We willen deze situatie heel graag nog eens voor je bekijken. Zou je, wanneer je dit prettig zou vinden, een e-mail met je ordernummer willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? We kijken dan zo snel mogelijk verder met je mee.

Groeten,

Meta 25-07-2017 Via de website gekocht

Op zondag levering, fantastisch

Goedkoper dan bv bol.com voor hetzelfde artikel (in mijn geval)' veel keus. Volgende dag in huis. En dat zelfs op zondag. Als je iets met spoed moet hebben is dat ideaal. Ook de track en trace is goed geregeld. Iedere keer update

suze van zelst 25-07-2017 Via de website gekocht

geweldige service *aardige mannen

zeer tevreden met de service van Coolbleu.nl, goede informatie via de mail of sms wat er met de bestelling ging gebeuren, en op de tijd die was afgesproken kwamen ze de wasmachine brengen en installeren ,zeer tevreden en aardige mannen die bezorgers.

Micha 25-07-2017 Via de website gekocht

Top!

Kruimeldief kapot, plop de volgende dag (zondag!) een nieuwe afgeleverd! Ken geen online bestediensten die dit verder doen

Vivianne 25-07-2017 Via de website gekocht

Meer dan goede service; super klantvriendelijk !

Ik ben onwijs tevreden over CoolBlue! De website was heel erg duidelijk; geen moeilijk gedoe, alles wordt goed beschreven en de prijzen zijn eerlijk. Er wordt precies aangegeven hoe CoolBlue werkt en wanneer een product geleverd wordt.
Bij de aflevering van ons product werd vantevoren duidelijk aangegeven wanneer de bezorgers zouden komen. Ze waren zelfs voor de aangegeven tijd bij ons. Vervolgens prima geholpen door de bezorgers; ze hebben ons product op de goeie plaats gezet en aangesloten. Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers !!!
Kortom; wij zijn heel tevreden tot nu toe. We hopen dat als er een keer iets is met ons product, we net zo goed geholpen worden als we tot nu toe zijn geholpen.
Super bedankt CoolBlue !!!

myriam 25-07-2017 Via de website gekocht

boerenbedrog

Ik wou een HP inktcartridge bestellen en heb een ander merk thuisgekregen. Misschien stond er in kleine lettertjes wel bij dat dit kon gebeuren, maar het was helemaal niet duidelijk toen ik de bestelling plaatste.

Debby 25-07-2017 Via de website gekocht

Wat een gemak!

Bestellen was eenvoudig, prijs meer dan redelijk, bezorgafspraak duidelijk en snel. De bezorgers waren zeer vriendelijk en hebben mijn koelkast keurig netjes gebruiksklaar neergezet. Coolblue kan trots zijn op zulk personeel! Voor herhaling vatbaar!

Patricia 25-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Heb al een aantal producten gekocht en nog nooit problemen gehad .Snelle levering zelfs op zondag . Ook nog geen problemen gehad met de betaling wat op andere sites soms niet lukt. Je kan met een gerust hart iets bestellen bij Coolbleu .

ghakkesteegt 25-07-2017 Via de website gekocht

Zaterdag bestellen en zondag is het er al! Blijft top!

Heel tevreden. Ik bestel best vaak bij Coolblue en raak gewend aan de superservice. Begin het al de norm te vinden (o.a. ook op zondag bestellen + tot heel laat de dag ervoor). Nog steeds niet kunnen betrappen op het niet nakomen van iets dat beloofd is.

Mathijs 25-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en uitstekende service.

Coolblue levert 7 dagen per week, zeer snelle levering met duidelijke instructies en website. Goed assortiment met duidelijke omschrijving van het product (in mijn geval televisie). Prijsstelling ook prima, misschien zijn er goedkopere shops, maar die bieden vaak niet de snelle levering en goede service die Coolblue biedt.

Peter Kouijzer 25-07-2017 In de winkel gekocht
Oosplein Rotterdam

Prima service

Zeer vriendelijk personeel dat je verwend met koffie als je staat te wachten . als je nummer aan de beurt is word je geroepen en deskundig bijgestaan bij je aankoop .

Wim van Ballegooy 25-07-2017 Via de website gekocht

Een geweldig en betrouwbaar bedrijf.

Goede, snelle en overzichtelijke website.
De gratis verzending en de snelle leveringen zijn een groot voordeel.
Heb nu diverse keren bij Coolblue besteld en ze komen steeds hun beloftes na.
Zelfs bij reparatie wordt dit vakkundig opgelost.
Heb geen minpunten.

Hans 25-07-2017 Via de website gekocht

hele goede service

werd nadat ik de wasdroogcombinate besteld had de dag erna zeer netjes afgeleverd en aangesloten en de mensen die hem aangesloten hebben waren vriendelijk en behulpzaam

Helene 25-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Coolblue levert maatwerk. De door mij bestelde wasmachine werd op de afgesproken tijd geleverd door drie jonge mannen die niet alleen voorkomend en servicegericht waren, maar ook nog wisten waar ze mee bezig waren. TOP!

Liesbeth 25-07-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede en complete service.

Het artikel wat we zochten was op meerdere sites te koop, we hebben echter voor coolblue gekozen i.v.m. de goede en snelle service. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden en hebben ze een uitstekend bereikbare klantenservice mocht er wat mis gaan. Maar zoals eigenlijk altijd het geval is, was ook nu alles prima in orde en hebben we geen klantenservice nodig gehad!!

David van Gelder 25-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke informatie en snelle levering.

Gezochte produkten zijn snel en makkeliojk te vinden. Duidelijke informatie over zowel produkt als levering. Snelle levering, waarbij ook naar een ophaalpunt gestuurd kan worden.

Schrijvertje 25-07-2017 Via de website gekocht

Fijne website

Staan voor je klaar als je vragen hebt en hebben een snelle afhandeling. Via de website is makkelijk een selectie toe te passen en ook het vergelijken van producten is fijn.

VinceD 25-07-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, snelle service en goed bereikbaar!

Scherpe prijzen, snelle service en goed bereikbaar! Als je problemen hebt levert de winkel goede service!

sylvia 25-07-2017 Via de website gekocht

Al een aantal keer spullen besteld, altijd snel geleverd en goede service. Laatste keer was de levertijd veel langer dan afgesproken, bleef opgeschoven worden zonder dat daar echt actie op ondernomen werd, dus viel de service tegen deze keer.

Simone 25-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke informatie op website 't. a.v. het product. Bestelproces verloopt gemakkelijk en volgende dag daadwerkelijk in huis.

H.pichlet 25-07-2017 Via de website gekocht

As expected!

Just as it should be . Having made an error by pc input;
It's not always easy and clear, how to correct or redo.

Sandra uit Almere 25-07-2017 Via de website gekocht

Top service !

Ik vind de site heel gebruiksvriendelijk. Heel duidelijk en overzichtelijk. Door wat algemene info en de mogelijkheid om artikelen met elkaar te kunnen vergelijken heb ik een goede keuze kunnen maken. Levering was ook top, binnen de gestelde termijn en transporteurs heel vriendelijk. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de levertijd en 10 min voor levering is er nog gebeld. Oude aparaten meegenomen. Enige minpuntje is dat er geen afvoerslang bij de droger zat. Dat is wel aangegeven bij de specificatie maar heb ik dus over het hoofd gezien. Dit had bij de bestelling nog wel eens aangehaald mogen worden.

Vanessavd 25-07-2017 Via de website gekocht

Super vriendelijk en zeer goede service

Nieuw zwembadje had een slechte band die steeds afliet. Na 3 keer opblazen teruggebracht. Zonder problemen een nieuw zwembadje gekregen dat bovendien gratis thuisbezorgd wordt. Dat vind ik pas een super service en zo leer je een bedrijf pas echt kennen. Alvast met deze ervaring de indruk dat Coolblue doet wat ze belooft.

Roland 25-07-2017 Via de website gekocht

Razendsnel

Savonds om 23.55 uur box besteld, volgende dag om 14 uur al geleverd. Kon nog mooi mee op vakantie, superfijn!

de Bijzaak 25-07-2017 Via de website gekocht

Netjes bezorgd, iets vertraagd.

De shop is erg goed en informatief. De berichtgeving over bezorging kan iets duidelijker maar dat heeft ook te maken met de website van Post NL. Als het niet in de auto zit en duidelijk niet meer het aangekondigde bezorgmoment haalt, moet dat gewoon direct zichtbaar zijn.

Jacqueline 25-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, met goede vergelijkingsmogelijkheden.
Snelle levering, de volgende dag en dat was op zondag! wow ik wist niet eens dat dat kon.
Makkelijke betaalmogelijkheden,. Ik zou niet weten wat er te verbeteren valt op basis van deze ervaring.

Wesley 25-07-2017 Via de website gekocht

top service

+ bij Cool blue is het altijd in orde
+ op tijd geleverd zoals afgesproken
+ producten zijn altijd in orde
+ en ook altijd en goede service na verkoop moest er iets niet in orde zijn

Himanshu 25-07-2017 Via de website gekocht

Promise delivered !

Great service, I Ordered at 23:30 and still it was delivered next day (@14:30). The product was also as advertised. will order more.

Thanks

Dhr. Seamari 25-07-2017 Via de website gekocht

Dikke service! met vriendelijke personeel??

Onlangs zat ik een beetje prijzen te vergelijken op Google voor een nieuwe koelkast, CoolBlue kwam daar als voordeligste uit. Ik heb eerlijk waar nog nooit zo snel een product ontvangen het was zelfs sneller dan zalando haha! Je word netjes kwartier van te voren gebeld en dat maakt het zo ideaal. Ben zeer tevreden en zie me volgende grote aankoop zeker weer bij coolblue gedaan worden.

Bert 25-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte telefonische bereikbaarheid

24 uurs service ook in weekend. Prijsniveau concurrerend en telefonische informatiedienst die ook goed bereikbaar is zonder lange wachttijden. Dat is mijn grootste irritatie bij meeste webwinkels

Chris 25-07-2017 Via de website gekocht

One-stop shop!

Buiten de super snelle levering (ook in t weekend) van enorm diversiteit aan producten kun je er altijd van op aan dat Coolblue er alles aan doet om je tevreden te maken. Ik heb ze een paar keer nodig gehad met garantie / credit ook maar dat was ook snel en goed geregeld.

M.Louwen 25-07-2017 Via de website gekocht

TOP.

Stofzuiger begeeft het op vrijdag.
Bij kieskeurig verschillende vergeleken met goede reviews.
Beste prijs bij Cool blue !
Vrijdag in de loop van de middag besteld .Zaterdagochtend in huis.
Super!

M.Louwen 25-07-2017 Via de website gekocht

Top bestel-afleverproces

Het verbaast nij steeds weer dat alles zo netjes volgens afspraak verloopt.
Mails over bestelling netjes en vlot verwerkt
War=t beloofd word . word waarheid
TOP

Anneke Mijnhardt 25-07-2017 Via de website gekocht

Helemaal blij met de snelle en goede service van Coolblue!!

Ik ben altijd heel tevreden over Coolblue: de snelle service, zelfs op zondag leveren en als er iets niet goed is wordt het probleem heel snel en prettig opgelost!

Maarten 25-07-2017 Via de website gekocht

Service zoals je het zou willen

Ik koos voor Coolblue omdat ik weet dat zij betrouwbare service hebben met snelle levering via een vertrouwde transporteur. Wanneer je een specifiek product koopt hebben zij duizenden tips en trucs hiervoor, welke zorgen dat je (mocht je iets vergeten) je altijd geholpen wordt en een idee krijgt wat je nou eigenlijk aan het kopen bent. Topwinkel!

Mandy 25-07-2017 Via de website gekocht

Elke keer weer top!

Fijne website, alles heel duidelijk. Product supersnel bezorgd en leuke extra filmpjes met uitleg. CoolBlue is elke keer weer top!!