Deze score is berekend op basis van 1365 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

R.O. 20-03-2018 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijk, aantrekkelijke geprijsd, goede levering, ik kon het pakket goed volgen, deugdelijk verpakt

c.v.uden 20-03-2018 Via de website gekocht

heel goed geholpen toen laats bleek dat bij een pakje de bodem was open gesneden en weer dicht geplakt maar de telefoon was er uit gestolen.

Monique 20-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

Fijne overzichtelijke website en een goede prijs kwaliteit verhouding.
Erg blij met de zeer snelle goede levering van het gekochte produkt.

Jan Kerstens 20-03-2018 Via de website gekocht

prima service en aflevering

een goede prijs en de service is goed.
de spullen waren in een prima staat.
De levering was ook op tijd.

Juan Padres 20-03-2018 Via de website gekocht

Inderdaad, een geweldige service!

Voor Coolblue gekozen nadat ik ervaren had hoe goed de service was die verleend werd toen een bekende meerdere artikelen thuisbezorgd kreeg, werden geplaatst en aangesloten met gegeven uitleg en informatie van de diverse producten. Verpakkingsmateriaal ging mee retour.
Mijn eigen aankoop werd zelfs op zondag bezorgd door Post.nl!

zwart 20-03-2018 Via de website gekocht

ze maken hun slagan alles voor een glimlach echt waar

we hadden problemen met onze eerste laptop, zonder problemen wordt er gewoon een nieuwe gestuurd. klantvriendelijke benadering, wij kopen alleen nog maar via coolblue

anja 20-03-2018 Via de website gekocht

Ze maken de snelle levering waar, keer op keer

Duidelijke website, snel bestellen en zeer snel in huis. Zelfs op zondag. Heb een tweede kansje gekocht (voor de tweede keer) en het product is niet van nieuw te onderscheiden. Top

W. Popping 20-03-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat zij de volgende dag al konden leveren.
En dat blijkt een goede keus te zijn geweest. Wat een service bieden zij!
Je weet bijna op het uur nauwkeurig hoe laat ze komen leveren.

AM 20-03-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

goede service

Coolblue is een topzaak, medewerkers geven helder advies en het bedrijf is snel met erg goede service.

A.van Gerven. 20-03-2018 Via de website gekocht

Omdat je er niet de deur voor uit hoef.
En zeer grote keus in artikelen.
Niet te vergeten de twee bezorgers waren zeer netjes

Jacqy 20-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en keuze Snelle levering.

De shop ziet er overzichtelijk uit. Je wordt goed geholpen bij je keuze en de levering is super snel.

AC van Nes 19-03-2018 Via de website gekocht

online winkelen is leuk en gezellig

Wij shoppen al geruime tijd online en de "beleving" bij Coolblue is bijna altijd een feest. De website is duidelijk, hetgeen wat geschreven wordt over de artikelen klopt tot nu toe steeds. Op de meest onverwachte momenten, als je heel druk bent met het uitzoeken, bestellen of betalen komt er iets waardoor er weer een glimlach te voorschijn komt. Hierdoor sluit je de website altijd in een goed humeur af. En dan de volgende dag (we werden bijna een keer uit bed gebeld door de bezorgers) brengen de Coolblue mensen zelf of onze inmiddels zeer gewaardeerde postbode het bestelde. Blijkt dan toch dat we een bestelvergissing hebben gemaakt dan is retourneren geen probleem. Ook bij een onverwacht (vermeend) defect bij een al geruime tijd in gebruik zijnd artikel is de klantenservice altijd bereid mee te denken, en zonodig wordt het artikel gerepareerd. Kortom als we iets zoeken is Coolblue ons vaste punt op het net. Ga zo door en blijf de lach verspreiden.

WJM 19-03-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en stipte bezorging met nauwkeurig tijdsbestek

Zeer snelle en stipte levering waarbij een nauwkeurig tijdsbestek is aangegeven en is nagekomen. Product, wasdroger, is aangesloten en getest op juiste werking. Oud apparaat neemt men mee. Levering binnen 20 uur.

Nick 19-03-2018 Via de website gekocht

Topwinkel met goede service!

Erg goede, gebruiksvriendelijke webshop. Werkt erg intuïtief en er wordt voldoende informatie gegeven. Ook na de bestelling krijg je mails met tips over hoe je meteen aan de slag kan met je laptop, erg goed en leuk gedaan! Over de levering (via post.nl) was ik iets minder tevreden; ik hoefde niet te tekenen voor mijn pakket van +/- 1300,-. Voorderest topwinkel met goede service!

Karin 19-03-2018 Via de website gekocht

Vriezer

Vriezer gekocht via website Coolblue. Coolblue heeft een overzichtelijke website waar je makkelijk je de producten makkelijk kan vinden en eventueel vergelijken. Voor elf uur 's avonds besteld, de volgende dag in huis, ook op zondag. Een snelle, maar nette aflevering. Je apparaat wordt meteen aangesloten en je eventuele oude apparaat mee retour genomen. Makkelijker kan niet!

frans machiels 19-03-2018 Via de website gekocht

perfecte service en afhandeling.

duidelijke website en omschrijving van de producten en de gratis verzendkosten zonder limit zijn belangrijk.

Lies Verkerk 19-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ben zeer tevreden. Besteld artikel was goedkoper dan bij andere zaak. Ook geen verzendkosten. Volgende dag al in huis. Sneller kan niet. Keurig verpakt. Wat wil je nog meer.

Rudolf Vanderstappen uit Boortmeerbeek 19-03-2018 Via de website gekocht

Afspraak, leverin, plaatsing en uitleg dik in orde !!

De bezorgers waren zeer vriendelijk en hebben na de plaatsing de nodige uitleg gegeven inzake gebruik en onderhoud wasmachine. Wat de werking wasmachine betreft is wat te vroeg om een mening te geven. Wij hebben dezelfde dag van levering onze achterstallige was (6 x vullen) gedaan en alles was goed gewassen !!

M. Vervat 19-03-2018 Via de website gekocht

Het is echt zo: alles voor een glimlach!

Overzichtelijke website, waarop je goed kunt selecteren wat je precies zoekt, en de Coolblue keuzes, veel reviews. Razendsnelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden van hoe laat ze komen, en 2 hele vrolijke blije bezorgers!

Marjan 19-03-2018 Via de website gekocht

Nauwkeurig tijdstip van levering, ze doen wat ze beloven????

Na een jaar geleden een wasmachine gekocht te hebben via Cool Blue, nu ook droger gekocht.
Levering is top de dag na bestelling.
Tijdstip van levering binnen het uur precies en ze bellen ook kwartier voor levering.
Aardige mannen die alles installeren en oude meenemen.
Ik ben vaste klant👌🏻

Yvon 19-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle en prima levering goede website.

Goede website waardoor je makkelijk een keuze kan maken en de daarbij behorende info kan vinden. En een hele snelle levering! Super, Coolblue!

wim 19-03-2018 Via de website gekocht

heel goede service

heel goede service en kwaliteit , snelle en uitstekende info over de exacte
levering, heel goede communicatie

Claudia Huisman - den Dunnen 19-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service!

Meerdere keren producten via Cool Blue besteld, omdat vaak de producten dezelfde dag nog geleverd kunnen worden, zelfs op zondag! Als je weet wat je wilt hebben is dat perfect, scheelt uren winkelen... Tevens wordt je keurig op de hoogte gehouden van het bestelproces, wanneer een product verzonden is, via Track & Trace kan je precies zien wanneer een bestelling wordt geleverd.

PINKLADY 19-03-2018 Via de website gekocht

Voor de eerste keer Coolblue en onmiddellijk verkocht!

De website is zeer duidelijk. Direct de gepaste wasmachine gevonden. De levering gebeurde stipt en zeer v!ot. Zeer vriendelijke gasten.
Aangenaam verrast geweest..

H. Scheltema 19-03-2018 Via de website gekocht

Uitermate tevreden met de service, vlot en klantvriendelijk.

De formule die deze winkel hanteert is zeer service gericht naar de consument. Die zij dan ook waarmaken
Na een aantal bestellingen is mijn ervaring dan ook top met deze winkel.

Olaf Spoolder 19-03-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering.

In een prijs vergelijk kwam het product als goedkoopste naar voren bij CoolBlue. Om 23.15 besteld en om 10.30 stond de postbode aan de deur met mijn aankoop.

Jill 19-03-2018 Via de website gekocht

Garantie reparatie service teleurstellend slecht

Bij Coolblue juni 2017 een Iphone SE gekocht. Deze telefoon valt steeds uit in wat langere telefoongesprekken. In oktober gebeld met Coolblue en advies gekregen even terug naar fabrieksinstellingen. Gedaan klacht niet verholpen. Telefoon retour naar Coolblue, krijg 'm weer terug niets kunnen vinden. februari maar weer eens in gebruik genomen blijkt de klacht uit vallen er nog te zijn. Weer retour coolblue. Weer zonder oplossing retour ontvangen. Had zelfs voor retourneren contact gehad met apple en die gaven al aan telefonisch dat er wat mis was met mijn toestel en hadden een nummer aan gemaakt. Na 2e retour bij Coolblue heb ik de telefoon weg gebracht naar een Apple service punt. Binnen een week was de klacht gevonden en kreeg ik een compleet nieuwe Iphone SE. Daarna heb ik Coolblue nog een mail gestuurd m.b.t. deze oplossingen. De reactie die ik kreeg kon ik echt helemaal niets mee. Ze moesten zich aan hun retour beleid houden en waren blij dat apple mij wel heeft kunnen helpen.
Ik ben als vaste klant van Coolblue enorm teleurgesteld.

Officiele reactie van Coolblue 19-03-2018

Beste Jill,

Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend dat wij het niet voor je konden oplossen vanwege het beleid en afspraken met de fabrikant. Blij te lezen dat het door Apple wel voor je is opgelost. Jouw feedback nemen wij intern mee om bespreekbaar te maken met de fabrikant.

Eefje 19-03-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit voor minder geld

Uitstekende service. Vriendelijke personeel. Top service en uiteraard een super mooie goedwerkende waschine voor minder geld

Lily 19-03-2018 Via de website gekocht

Top service. Zeer tevreden.

Koop vaker bij Coolblue. En altijd een goede service. De levering is altijd op tijd. Al met al een winkelketen om aan te raden.

Boos 18-03-2018 Via de website gekocht

Hele slechte oplossing!

Ik heb een mobiel besteld bij coolblue en die moest gemaakt worden.. kwam goed beschadigd terug. Ze kwamen met een oplossing van €5 korting..

Officiele reactie van Coolblue 20-03-2018

Beste,

Bedankt voor het schrijven van de review. Vervelend om te vernemen dat je je telefoon beschadigd van ons terug hebt gehad. Dit is uiteraard niet te de bedoeling.

Zou je ons jouw ordernummer kunnen e-mailen? Dit mag naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijk ik graag met je mee naar een gepaste oplossing.

Bedankt

An 18-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Er stond een duidelijke omschrijving op de website van het product. De bestelling ging soepel en de levering ging snel. Ik ben zeer tevreden en zou zo weer bij Cool Blue bestellen.

Suzanne 18-03-2018 In de winkel gekocht
Coolblue Zaventem

Uitstekende service ! Proficiat !

De geduldige uitleg die ik kreeg van de verkoper over mijn nieuwe smartphone is van ontschatbare waarde. Hij nam zelfs de tijd om de data van mijn oude smartphone naar de nieuwe over te zetten en zo mijn toestel gebruiksklaar te maken.
De verkoper probeerde niet het duurste toestel te verkopen maar wel het meest passende voor mij en binnen mijn budget. Bedankt Coolblue.

Piet 18-03-2018 Via de website gekocht

Ben er blij mee.

Koop hier vaker, altijd goed. Keurig verpakt en tijdige levering. Veel keuze en goede omschrijving van de artikelen, Vergelijking mogelijk.

Casper 18-03-2018 Via de website gekocht

De aankoop van een apparaat is nog nooit zo leuk geweest!

Wasmachine kapot, balen natuurlijk. Direct naar Coolblue want goede (eerdere) ervaring mee. Als je klaar bent bij Coolblue ben je het vervelende gevoel bijna vergeten. Heldere site, simpele algemene voorwaarden, snelle levering, korte tijdsblokken ( dus niet de halve middag wachten op je bestelling) en een topteam van bezorgers met in dit geval ook aandacht voor mijn dochter( meteen ballon en tekening uit de bus halen). Voor de duidelijkheid: ik werk niet voor Coolblue maar dit doet Coolblue met hun klanten. Top bedrijf.

Hans de Lange 18-03-2018 Via de website gekocht

Topzaak !

Al een aantal bestellingen gedaan bij deze keten en telkens uitstekend verlopen. Goede duidelijje website, simpel bestelproces en snelle levering...
Wat wil je nog meer...

Ans 18-03-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Alles prima

Je wordt hier prima geholpen en gaat de winkel uit met een goed produkt. Ook is het fijn dat je de aankoop een maand mag proberen, en ben je niet tevreden dan kun je het terugbrengen.

Marieke 18-03-2018 Via de website gekocht

prettige communicatie

Ik wilde een nieuw koffiezetapparaat en Coolbleu had precies het apparaat dat ik wilde, voor de laagste prijs. De communicatie over de levering was helder en prettig. De mails waren soms grappig zonder kinderlijk over te komen.

Riaa 18-03-2018 Via de website gekocht

Gewoon weer tevreden

Ik koop haast alles bij Coolblue. Coolblue is de goedkoopste en geeft goede service. De slanghaspel werd de volgende dag geleverd. Per sms werd ik op de hoogte gehouden hoe laat hij bezorgd werd.

annieuutzeeland 18-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende Webshop .

de beste en snelste webshop ooit , en zo goed geinformeerd met email en sms wanneer je pakket geleverd word.
De Bovenste beste en snelste en vriendelijkste shop op internet.

secondman 18-03-2018 Via de website gekocht

snelle lvering

vandaag defect geraakt, morgen alweer een nieuwe in huis. precies wat de klant wil. bla, bla, bla, bla

David 18-03-2018 Via de website gekocht

Leuke sfeer

Toen ik een scheerapparaat wilde kopen, ging ik gelijk naar coolblue, omdat ze zulke leuke reclames hebben. En de reclames zijn representatief voor de hele ervaring! Het aanbod is voor zover ik weet breed (qua scheerapparaten in ieder geval keus genoeg), de prijs is goed, in mijn geval gelijk aan bol.com, en de website is fijn in gebruik.
Maar niet alleen de webwinkel heeft een leuke sfeer: het gaat nog door in de paar mailtjes die je krijgt om je van je bestelling op de hoogte te houden, en uiteindelijk tot op het pakket. "Verder is deze doos gewoon gemaakt van doos." Coolblue's motto, "alles voor een glimlach", schijnt ver door! :)

E.D. 18-03-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Volgende dag bezorgd binnen aangegeven tijdslot. Factuur netjes via de mail ontvangen. Super geregeld.

lisa 18-03-2018 Via de website gekocht

fantastische bezorgers, en supersnel

Altijd goede service, en iedereen is vriendelijk. Ik bestel als het even kan alles bij Coolblue, ben nog nooit teleurgesteld

Lisette 18-03-2018 Via de website gekocht

Beste webwinkel tot nu toe!

Duidelijke site, snelle service maar vooral hele vriendelijke medewerkers. Persoonlijk en aan de telefoon. Nu voor de derde keer een bestelling gedaan bij coolblue. En wederom keurig geholpen. Erg prettig om duidelijk op de hoogte te worden gehouden over de levering van het artikel zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten

Corrie 17-03-2018 Via de website gekocht

Top service

De shop is zeer duidelijk en de levertijd is gewoon geweldig, je vragen worden altijd beantwoord. Kortom KLASSE.

NiTi 17-03-2018 Via de website gekocht

Wat een top bedrijf

Goeie duidelijke site, ruime keuze en duidelijke tips en informatie, ik koop regelmatif via coolblue en ben nog nooit terleurgesteld.

Mariska 17-03-2018 Via de website gekocht

Prima product en prima service

Prima website van Coolblue en een meer dan prima service. Er is een grote productkeuze en helder bestelproces

Pauls 17-03-2018 Via de website gekocht

Goede service met de juiste items

Als persoon met kennis van het werking vond ik hier de juiste items. Alle onderdelen voor mijn opslag unit waren hier te vinden met juiste harde schijven van goede kwaliteit.

Gilbert 17-03-2018 Via de website gekocht

cool blue is een top e-commerse winkel

betrouwbaar , uitstekende service , vriendelijk en behulpzaam in winkel, goede online webwinkel, kortom een aanrader voor online winkelen.

M.Schapendonk 17-03-2018 Via de website gekocht

Ik heb voor deze shop gekozen naar aanleiding van de reclame op tv. En het is echt waar. Een goed product voor weinig geld en prima service.