Rik 06-07-2021

Zeer duidelijke omschrijving van het artikel - gemakkelijk te bestellen.
Zeer vlotte levering - zelfs op zondag.
Kan me geen betere webwinkel indenken.
Proficiat

Stephanie 06-07-2021

Ik was op zoek naar een nieuwe laptop voor mijn studies. En bij coolblue staat er altijd heel goede uitleg bij en aanbevelingen. Ik ben zeer tevreden, en op zaterdag besteld en zondag geleverd. Vind ik echt top service.

Carlo 06-07-2021

Je wordt netjes geïnformeerd. Zeer snelle en vlotte behandeling. Levering zelfs op zondag. Aanrader!!!

amy 06-07-2021

hadden snel een nieuwe kidstablet nodig voor onze kids zelf op een zondag werd die via jullie geleverd. Zeer correcte en snele levering ook zit de prijs altijd heel goed!

Jochen Englicky 06-07-2021

Duidelijke omschrijving, snelle levering. Gevoelig product dat goed verpakt was.

Fien Sanen 06-07-2021

Ik had dringend een product nodig dus ik koos voor Coolblue omdat zij de volgende dag, vrijdag, het pakket zouden leveren. Eerst werd aangegeven dat het op de middag geleverd zou worden, dus ik regel dat ik thuis ben. Vervolgens wordt het niet geleverd en krijg ik geen verdere berichtgeving. Achteraf krijg ik bericht dat het pakket naar een afleverkantoor wordt gebracht, maar dat ik het niet op zaterdag, niet op zondag, en ook niet op maandag, kan gaan afhalen. Dus nu is het dinsdag en heb ik nog steeds mijn pakket niet dat ik vrijdag dringend nodig had. Geen snelle, nog accuraat geïnformeerde service...

Gilbert 06-07-2021

Ben héél tevreden over de ontvangen bestelling !! Zowel de kwaliteit als de datum van aflevering werd 100 % gerespecteerd.
Ben een regelmatige klant van Coolblue en overweeg nu de aankoop van een nieuwe TV, voor zover die door Coolblue kan worden geleverd, geplaatst en geprogrammeerd !!! Dank en tot één dezer.

Cedric 06-07-2021

Zeer tevreden. Snelle service en leveren pakje met de fiets waarbij coolblue ook denkt aan het milieu.

Goeie promoties bij coolblue die je nergens anders kan vinden!

one2valerie 05-07-2021

Meestal krijg je excellente service. Dit gaat weliswaar gepaard met een hogere prijs voor de producten.

Klantenservice soms wat te 'familiair' in communicatie en met kinderachtige stijl (natuurlijk wil je..., wat spijtig te horen dat je...).
Beetje irritant dat je zo wordt aangesproken (is persoonlijk natuurlijk).
De productinformatie is hier en daar niet correct.
Wanneer er een flater gebeurt krijg je geen commerciële geste voorgesteld.
Hetgeen je toch verwacht van een bedrijf dat service hoog in zijn vaandel draagt.
Je kan soms interessante tweede kans producten verkrijgen.
De site is heel gebruiksvriendelijk.
1 keer een probleem gehad met de afronding van de bestelling met cadeaucheque (geen enkel spoor van mijn bestelling, wel betaling uitgevoerd met cheques).

Al bij al leuk dat deze webshop bestaat. Hangt er een beetje vanaf wat je koopt et hoe snel je je artikel wenst t.o.v. hoeveel je hiervoor bereid bent te betalen.

Wil je snel geleverd zijn en zeker zijn dat je geen gedoe hebt met retour/defect én je bent bereid daarvoor extra op tafel te leggen?
Dan zit je goed bij Coolblue.

Peter 05-07-2021

Zeer snelle en goede service. De prijs is concurrentieel met andere webshops en de dozen zijn altijd grappig.

martin ronnt 05-07-2021

pakje besteld op vrijdag,volgende dag geleverd,door bpost op het aangegeven uur

Monique 05-07-2021

Regelmatig al iets bij jullie gekocht en steeds een hele goede service gekregen, qua feedback en levering.
Dit kan eigenlijk niet verbeterd worden, het is nu al pico bello.

Dieter 05-07-2021

's avonds een droogkast besteld en de ochtend erop al geleverd door 2 vriendelijke jongens, die onze nieuwe droogkast netjes op zijn plaats hebben gezet en onze oude droogkast ook hebben meegenomen.

Rik 05-07-2021

Gemakkelijke en uitgebreide keuze via website. Snelle levering en dus snelle vervanging van defect toestel.

Feline 05-07-2021

Mijn moeder verhuist binnenkort, ze woont in West-Vlaanderen terwijl ik in Oost-Vlaanderen zit. Ze is niet te goed meer te been, en één van de laatste dingen dat ze nodig had, iets dat ze over het hoofd gezien had en haar enorm veel stress bracht, was een stofzuiger. Op haar eentje zou ze nooit een stofzuiger kunnen verslepen van de winkel tot bij haar thuis. Toen ze mij haar probleem vertelde, dacht ik onmiddellijk aan Coolblue omdat toen ik zelf verhuisde het zo handig was om zo snel mogelijk de laatste maar belangrijke aankopen te doen. Ik wist hoe ik kon helpen ookal woon ik in een andere provincie. De volgende morgen had ze de stofzuiger in huis, en kon onmiddellijk de laatste restjes opruimen, en de stress was weg. Over het toestel zelf heeft ze ook niets anders dan enthousiasme; hij is heel krachtig als het nodig is, maar je kan hem ook zachter stellen. Veel plaats neemt hij ook niet in, en de prijs, hoe laag hij nu al is, is iedere euro waard. Mijn moeder vertelde mij dat ze haar als een kat voelde met de leuke doos die erbij kwam, waar er grapjes over katten opstaan, omdat die heel handig is voor de verhuis die voor de deur staat. Handiger, sneller, nodiger en kwaliteitsvol kon deze aankoop niet geweest zijn.

Swa V. 05-07-2021

De reden dat ik bij Coolblue bestel is dat er op de site veel producten staan. Deze producten zijn degelijk en je hebt voor elke portemonnee een goed artikel. De na service is ook heel belangrijk voor me en ben hiermee in het verleden nog niet teleurgesteld van geweest. De leversnelheid is ook optimaal, al lees ik hier en daar soms ook van niet, bij mij ... en ik heb best al wat besteld is het altijd al goed geweest.

Kris Lambrechts 05-07-2021

Snel en klantvriendelijk. In de vooravond besteld en ‘s morgens geleverd! Top service.

Leentje 04-07-2021

prijs was goed en correcte, snelle levering. Je betaalt ook geen verzendingskosten, das ook meegenomen.

Gertjan g 04-07-2021

Coolblue is voor mij mijn go to winkel voor alle groot en klein Electro geworden. Vanwege de overzichtelijke website, ruim aanbod en snelle levering. Als ik twijfel over bepaalde zaken ga ik gewoon naar hun fisieke winkel en krijg daar altijd professioneel advies!
Beste webshop van dit moment!

Jeroen 04-07-2021

We hebben een tweedekans-product (diepvries) gekocht via Coolblue. Deze bevatte enkel de beschadiging zoals aangeven via de website.
Product werd thuis geleverd en ook de communicatie over het tijdstip van levering was keurig.
Diepvries (95kg) werd door de mensen van Coolblue tot in de kelder gedragen (waarvoor dank!).
Al vaker producten gekocht via Coolblue en steeds zeer te spreken over de service die ze bieden!
Ook defecten tijdens garantieperiode bij voorgaande producten werden steeds probleemloos verholpen.

Een tevreden klant, die in de toekomst zeker nog bestellingen zal plaatsen!

Bavo 04-07-2021

Afgelopen week bestelling gedaan, pakketje kwam mooi op tijd terwijl het de dag ervoor pas om 20:00 besteld was. Topkwaliteit en zeker aan te raden!

Kiva 04-07-2021

Bij Coolblue heb je altijd volledige technische specificaties + tips van Coolblue + behulpzame reviews + snelle levering

Vojta 04-07-2021

Bij Coolblue beloven ze voor middernacht besteld, volgende dag in huis = top!

V. Botteman 04-07-2021

Veel keuze, scherpe prijs, product beoordelingen door Coolblue zelf, correcte levering en ze ondersteunen trooper

Owen Puylaert 03-07-2021

Coolblue is een zeer duidelijke en gebruiksvriendelijke website die het orderproces zeer vlot laat verlopen van begin tot einde.