Deze score is berekend op basis van 3440 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roos Stams 18-10-2016 Via de website gekocht

Roos Stama

Duidelijk site, snelle levering, klantvriendelijk, beste prijs! Heel blij dat ik voor Coolblue heb gekozen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Klantvriendelijk

alain hautman 18-10-2016 Via de website gekocht

coolbleu

servce , vlugge en betrouware levering , altijd goed contact met de mensen van coolbleu en het voornaamste de garanie (ik heb dit al eens meegemaakt ,printer die niet goed werkte , enkele dagen nadien een nieuwe , geen probleem)

Lotje 18-10-2016 Via de website gekocht

Uitgebreide webshop, duidelijke informatie, snelle en gratis levering, dik tevreden! Ik zou dezewebsite zeker aanbevelen bij mensen die hem nog niet kennen.

nijoefelneus 18-10-2016 Via de website gekocht

Super service

Cool blue blinkt echt uit in service. Ik heb een wasmachine en droger besteld, beide waren 2ekans producten, de ene via hun website wasmachinestore.nl, de andere via marktplaats. Via WhatsApp contact gezocht of ik deze twee producten als één bestelling mocht betalen en of ze samen geleverd konden worden. Snel en vriendelijk geholpen, mijn verzoek was mogelijk en vijf minuten later had ik de bevestiging en een betalingsverzoek binnen. Ik was vrij om een leverdatum te kiezen. Op de dag van levering ontving ik in de ochtend een SMS met een bandbreedte van een uur waarop de levering zou plaatsvinden. Twintig minuten voor levering belde de transporteur om het moment nog scherper te stellen. Apparaten zijn beneden uitgepakt, ik heb ze rustig mogen bekijken en goedkeuren alvorens ze naar boven zijn gebracht en op de juiste plek waterpas gezet zijn en aangesloten. De oude apparaten zijn kostenloos meegenomen. Service! Aan de hand van een leveringschecklist vervolgens nog doorlopen of alles naar tevredenheid is geleverd en of er nog schade in huis is ontstaan. Echt een aanrader. Deze communicatie is zo goed dat het bijna niet meer van deze tijd is!

Als je goed zoekt ga je zeker een goedkopere leverancier vinden dan Coolblue, maar geen betere. En de prijs is concurrerend genoeg voor mij om niet meer anders te willen.

Pluspunten

• Service
  • Service
  • Service

Minpunten

• Niet voor 'onderste-uit-de-kan' types

Anne 18-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Heel fijn dat er veel reviews te vinden zijn op coolblue. Daarnaast is mijn pakketje op zondagmiddag bezorgd, terwijl ik het zaterdag heb besteld. Je krijgt een mail van de bezorger tussen welke tijden hij langskomt.

Anna Maria 18-10-2016 Via de website gekocht

Top !!!

Uiterst snelle bediening en prijskwaliteit zeer degelijk. Ik heb voor Coolblue gekozen omdat de prijzen lager zijn dan bij andere winkels voor hetzelfde product.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed verpakt
  • Postbode zeer vriendelijk en behulpzaam
  • In kort : top !!!

Menno 18-10-2016 Via de website gekocht

Prettige online winkel. Goede service online en op locatie

Overzichtelijke site. Snelle levering, ook buiten normale tijden. Prettig dat mogelijk ook opgehaald kan worden in een "echte" winkel, waar is ook aanvullende service wordt verleend.
Terug sturen of terugbrengen is nooit een probleem.

Prijzen lijken (waarschijnlijk door de hoge service) een klein beetje hoger te liggen dan de echte prijsvechters op internet. Aan jou als klant de keus: uitstekende service en iets hogere kosten of geen service en de allerlaagste prijs.

Pluspunten

• service
  • levertijden
  • fysieke winkels

Minpunten

• vaak iets hoger in prijs

B. C. 18-10-2016 Via de website gekocht

Meer dan tevreden, ik ben fan, cool blue blauw bloed

Laat in de avond een wasmachine besteld. Volgende ochtend keurig een e-mail en SMS over levertijd (tot op het half uur nauwkeurig) EN belletje een kwartier van te voren. Zeldzaam. 2 adequate aardige chauffeurs de hele boel in een mum van tijd geïnstalleerd. Ze hadden een ienieminie krasje gemaakt en meteen 10% korting (geld had ik 2 dagen later op mijn rekening). Sensionaaltastisch.

Pluspunten

• service
  • service
  • service!

Irene 17-10-2016 Via de website gekocht

Inbouw koelkast Candy

Super prijs, super levering alles top. Ik zou Coolblue zeker aanbevelen. De site is duidelijk, de levering is snel en netjes.

Ruud 17-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering door vriendelijk personeel

Een wasmachine is zo besteld bij Cool Blue. De levering precies volgens afspraak. De plaatsing door deskundig en vriendelijk personeel. Dit alles voor een prima prijs ( geen goedkopere te vinden).

Pluspunten

• Goede info over levering

Heleen 17-10-2016 In de winkel gekocht

Aankoop wasmachine

Cool blue gekozen op advies van andere.
De service is fantastisch. Van tevoren een goede tijd indicatie en de bezorgers bellen kwartiertje vantevoren.
Mijn droger stond op de wasmachine, maar dit was geen enkel probleem. Die jongens hebben de droger van oude wasmachine afgehaald en op de nieuwe gezet en ook weer aangesloten voor me.
Oude wasmachine meegenomen.
Super service!

Arnoldus 17-10-2016 Via de website gekocht

De ideale fietstas.

Ik vind deze website overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De kwaliteit van de aangeboden producten is uitstekend en de aflevering snel en zonder problemen.

Hoogstoel Paul 17-10-2016 Via de website gekocht

COOLBLEU DE MAX !!!

Steeds op afspraak en correcte levering , gemakkelijke betaling ,snel in huis een goed overzicht van de koopwaar ... . dus koop bij COOLBLEU !!!!

Floor 17-10-2016 Via de website gekocht

Hele goede service!

Allereerst complimenten voor het assortiment! Of je nu een grote of kleine wasmachine wilt er is volop keus. Dan het gemak van het bestellen, heerlijk als iets de volgende dag geleverd kan worden maar nog beter dat je zelf de bezorgdag kan kiezen. Je wordt ruim op tijd per e-mail geïnformeerd over het tijdvak (van slechts 1 uur) waarin je de bezorger kunt verwachten. Je word een kwartier van tevoren nog eens gebeld dat ze onderweg zijn. Ze halen het verpakkingsmateriaal eraf (wat ze ook meenemen) sluiten de machine aan, zetten de machine op zijn plek, zetten het testprogramma aan, zodat hij direct helemaal klaar is voor gebruik. Ze bezorgers waren heel netjes, vroegen beleefd of ze met de steekkar naar binnen mochten of dat ze de machine naar binnen moesten dragen. Ook vroegen ze of ik nog vragen over het gebruik of de service van Coolblue had en attendeerden ze me erop dat mocht er iets mis zijn, ik dat simpelweg kon melden en dat ze dan een nieuwe zouden brengen.

Pluspunten

• Nette bezorging
  • Communicatie goed verzorgt
  • Zelf je bezorgdag kiezen
  • Op tijd

Klaas Jan 17-10-2016 Via de website gekocht

Prettig winkelen

Coolblue gebruikt goede zoekfilters, en een heel prettige klantenservice. Al met al, lekkere webshopervaring, zonder gedoe.

Pluspunten

• Extreem goed toegankelijke klantenservice

Minpunten

• Ze hebben véél maar niet alles.

Raafje 17-10-2016 Via de website gekocht

Topzaak

Zeer snelle levering ; rond 22.00 uur iets besteld, en de volgende ochtend lag het produkt om 9.00 uur bij het afhaalpunt. Een afhaalpunt is ideaal als je niet in de gelegenheid bent om op de postbode te wachten. Verder is 'op voorraad' ook echt op voorraad, dit in tegenstelling tot sommige andere webwinkels.

Pluspunten

• razendsnelle levering.
  • ''Op voorraad is ook echt op voorraad''.

Lies247 17-10-2016 Via de website gekocht

Topservice

Geweldige communicatie, top service, vriendelijke bezorgers. Wasmachine werd netjes op tijd geleverd, geplaatst, getest en ik kreeg ook meteen uitleg en tips. Echt top!

Pluspunten

• Goed assortiment
  • Uitstekend product
  • Top service

Simone 17-10-2016 Via de website gekocht

beste service ooit

op vrijdagavond om 20.00 de wasmachine besteld, meteen een bevestiging van de bestelling met bericht dat we voor 02.00 te horen zouden krijgen wanneer de machine geleverd zou worden, 's ochtends een sms met tijdindicatie van één uur en 20 minuten voordat ze bij het adres waren nog een telefoontje hoe laat ze er zouden zijn. Daarnaast nette (voeten vegen, handje schudden, u-vorm) service, afval van de nieuwe machine hebben ze meegenomen, met 20 minuten stond de nieuwe machine waterpas een eerste was te draaien. We kregen uitleg over de machine en hebben een korte vraaglijst ingevuld over eventuele beschadigingen (geen uiteraard).
Kortom: duidelijke communicatie, snelle bezorging en net resultaat. Niets dan lof voor de service!

Pluspunten

• snelle levering en installatie
  • nette bezorgers

Jos Schulpen 17-10-2016 Via de website gekocht

Deze shop heeft een ruime aanbieding, goede service, klant vriendelijk en eerlijke prijzen. De klantendienst is uitstekend.

Luuk 17-10-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Top Service en nog beter bereikbaar!

Coolblue heeft een prima en gevarieerd aanbod tegen een gunstige prijs. Maar wat pas echt geweldig is, de de manier waarop 14 dagen bedenktermijn wordt ingevuld.

Is er een keer iets mis met je product, dan wordt het net zo snel opgelost. De bereikbaarheid via WhatsApp, Social Media, Mail etc. is echt geweldig. Snel en makkelijk een antwoord op je vraag.

Owja, ook de tweedekans producten zijn een mooi alternatief.

Pluspunten

• Bereikbaarheid
  • 14 dagen bedenktermijn
  • Tweedekans

Erwin 17-10-2016 Via de website gekocht

prima service bij levering warmtepompdroger

Goede beoordeling van cool blue is voor mij reden geweest om warmtepompdroger bij dit internetbedrijf te bestellen. Apparaat besteld en volgende dag geleverd. Via mail tijdstip levering ontvangen en vervolgens telefoontje ontvangen wanneer men er exact zou zijn. Oude machine meegenomen en nieuwe machine naar tweede verdieping gebracht en geïnstalleerd. Uitstekende service.

M. Velthuis 17-10-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Wij hebben een koelkast en een wasdroger besteld. Deze werden de volgende ochtend al geleverd en op juist plek in het huis geplaatst en gereed gemaakt voor gebruik. Zonder ook maar een krasje op het product of het huis te maken.

Pluspunten

• goede service
  • vriendelijk personeel
  • geen beschadiging

Marco 17-10-2016 Via de website gekocht

Tsja

Ik heb mijn bestelling op dinsdag geplaatst. Coolblue beloofde mij de bestelling de volgende dag te leveren. Ik moet helaas vaststellen dat deze belofte waargemaakt is, alweer.
Na de levering heb ik een bordje 'niet storen' op mijn voordeur gehangen en ben aan het uitpakken gegaan. Ik heb mijn bestelling, een beamer, voorzichtig uitgepakt en op de tafel gezet. Helaas was de beamer niet beschadigd ofzo. Hij was gewoon écht nieuw.

Om de HDMI aansluiting te kunnen uitproberen heb ik er een lekkere lange kabel bijbesteld, ééntje van 10 meter. Nu ben ik niet voor één gat te vangen, dus ik heb de lengte van de kabel opgemeten. Ik was zwaar teleurgesteld want de kabel was inderdaad 10 meter lang en de zo belangrijke stekkers zaten er gewoon aan. Dit is niet leuk, het klopt alweer.

Nu is 1 + 1 normaliter 2, dus 1 beamer en 1 HDMI kabel zou moeten betekenen dat beeld uit mijn laptop zou moeten kunnen laten zien.
Alles dus aangesloten en geprobeerd aan te zetten.

HA! GOTCHA! Hij doet het niet, zou het dan toch.... een fout???
Sjips, de stekker van de beamer zit er niet in, tsja, dat staat ook niet op de verpakking vermeld... maar helaas wel in de (te) duidelijke handleiding.

Stekker er in en helaas, de beamer gaat aan én er komt nog een haarscherp beeld uit de projector ook.

Jammer... wéér niets te klagen.

Pluspunten

• Makkelijk bestellen
  • Makkelijk betalen

Minpunten

• Ze doen wat ze beloven

Heidy 17-10-2016 Via de website gekocht

uitstekend

Een webshop zonder poespas met de juiste info en mocht je er niet uitkomen kan je altijd nog naar ëen echte winkel waar je deskundig te word wordt gestaan.

jose VandeVijvere 17-10-2016 Via de website gekocht

Prijs politiek

Opgepast,
Printer besteld maar wel de verkeerde.Terug gestuurd met vermelding verkeerd besteld zo ver alles Ok.Zelfde dag andere printer gekozen , rond de prijs van 150,-Euro.Volgende dag wil ik de gekozen printer bestellen ,maar de prijs is plots189,99Euro.Dan maar de Nederlandse site eens gecheckt en daar staat hij 139,-.Hoe klantvriendelijk ?!!!

krijgsman 17-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf van wasmachine

Was op zoek naar een nieuwe wasmachine op een verglijkings site en zag de machine op cool blue.
Vandaar was het heel duidelijk wat de prijs was , de beschrijving van de machine en waarderingen waren allemaal gemakkelijk te vinden.
Na het besluit om de aanschaf te doen was de site van cool blue duidelijk en gemakkelijk om mee te bestellen. De bezorging van de machine was prompt op tijd , met vriendelijke en behulpzame medewerkers van cool blue.
Wij zijn erg tevreden.

Conny 17-10-2016 Via de website gekocht

Keuze is enorm, de vele revieuws bij een product, maken de keuze makkelijker. Je krijgt de tijd snel door wanneer ze de volgende dag komen (marge van een uur) en ze bellen nog eens van te voren als ze er bijna zijn. Vervolgens zijn ze binnen 5 minuten weer weg, is je oude apparaat weg en kun je meteen aan de slag met je nieuwe. Superservice!

Peter nuijten 16-10-2016 Via de website gekocht

Peter Nuijten

Duidelijke omschrijving van het product.
Snelle levering 23.56uur besteld en volgende dag s,middags binnen de bezorger is 2x aan de deur geweest omdat ik begin van de middag niet thuis was.
De panasonic telefoon kx-TG8062 is makkelijk in te stellen en een fijn en mooi apparaat.
Top service.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Top service

Maurits 16-10-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Webside is zeer overzichtelijk en de snelheid van levering perfect en de voorziene tijd van levering was zeer correct ingeschat zeer sterk Aan Te bevelen

Pluspunten

• Snelheid van levering

Saskia 16-10-2016 Via de website gekocht

Goed geregeld

Prima afhandeling en fijn dat je weet hoe laat je bestelling wordt afgeleverd.
Alle verpakkingen meegenomen en goede instructies gekregen

Ron 15-10-2016 Via de website gekocht

Wederom een glimlach +1

16GB (2x 8GB) DDR3 SODIMM geheugenbankjes voor de laptop besteld (en zelfs de dag erna ontvangen!!!!!!)

Pluspunten

• Vlot
  • Vlug
  • Snel
  • Stipt

Minpunten

• Ze doen echt alles voor een glimlach, pffff

Bos 15-10-2016 Via de website gekocht

Zaterdagavond een stofzuiger uitgezocht en bestelt en zondagmiddag al bezorgd ! Super.

Prijs was ook een van de goedkoopste.

Richard 15-10-2016 Via de website gekocht

Snel geleverd, voldoet aan de verwachtingen

Ik was op zoek naar een goedkope USB voor een vriend van me om er MP3 bestanden op te zetten. Kwam al gauw uit bij coolblue. Had eerdere ervaringen met coolblue. Door de product informatie en de betrouwbaarheid bij coolblue besteld. Volgende dag al geleverd. Niets dan lof.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed verpakt

Annelieke van Buiten 15-10-2016 Via de website gekocht

Annelieke

Mijn oude wasmachine hield er mee op, 's middags om 16:00 uur een nieuwe besteld. De volgende morgen om 8:00 uur had ik de nieuwe machine al aangesloten op zolder staan. De oude wasmachine werd zonder extra kosten door de bezorgers meegenomen. Super service!

Flip 15-10-2016 Via de website gekocht

Wat een top-bedrijf

Koelkast gekocht voor mijn schoonouders. Volgende dag bezorgd. Na 3 dagen was ik bij hen op bezoek. Koelkast deed het perfect maar de koelkast was best erg groot voor hun kleine keuken. Coolblue gebeld. Of we toch nog konden ruilen. Uiteraard!!

Volgende dag werd de koelkast gratis omgeruild. Nieuwe (kleinere) koelkast was ook nog iets goedkoper. Geld dat je teveel hebt betaald krijg je meteen teruggestort.

Beste winkel ooit. Jammer dat je geen 10+ kan geven voor hun score😊.

Pluspunten

• Beste service ooit
  • Bijna alles wordt de volgende dag bezorgd
  • Ruime keuze
  • Ben blij dat ik hun klant mag zijn

D 15-10-2016 Via de website gekocht

Siemens Vaatwasser

Gisteren kregen we van de servicemonteur te horen dat onze vastwasser (geen Siemens) het definitief had begeven. Uitkijken naar een nieuwe dus. Nadat ik verschillende witgoedsites had bekeken, en reviews van vaatwassers had gelezen, uitgekomen bij Coolblue. We hebben daar al verschillende dingen gekocht en de shop blijkt elke keer weer de giddkoopste. Wij hebben gekozen voor een Siemens Vastwasser 'tweede kans'.
Toen de machine vandaag gebracht werd hebben we echt herl goed moeten zoeken wat dan de schade was. Bleek een rubbertje te zijn dat je niet ziet. Toch 104 euro goedkoper uit. En, gisteren besteld en een dag later in huis. De bezorgers waren netjes en brachten de machine met beleid naar binnen. Kortom, top zaak.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Leveringstijd wordt precies weergegeven op de site
  • Mooie site
  • Heel vaak de goedkoopste

Marco 15-10-2016 Via de website gekocht

Ik ben fan!

Coolblue blinkt uit in service! Bij bezorging van wasmachine niet alleen de nieuwe machine geplaatst en de pude meegenomen, maar ook nog uitleg en een eerste testprogramma gedraaid.

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Betrouwbaarheid

Dennis 15-10-2016 Via de website gekocht

Snel en zonder addertjes onder het gras

Goedkoopste prijs, installeren op de 4e verdieping zit gewoon bij de prijs inbegrepen. Geen verrassingen in de totaalprijs naderhand. Vriendelijke bezorgers. Snel, doeltreffend en betrouwbaar.

Pluspunten

• All-in prijs
  • Snel en duidelijk

Hadimassa 15-10-2016 Via de website gekocht

Snel, eenvoudig, klantvriendelijk

Temidden van alle dure winkels houdt Coolblue het hoofd koel, door voor schappelijke prijs, snel en klantvriendelijk te leveren. Dat geldt ook voor haar tweedekans aanbod, niet van nieuw te onderscheiden, en ook heel prima, met twee jaar garantie. Een verademing.

Wim G 15-10-2016 Via de website gekocht

Ook als het niet goed gaat een goede service

Punt van kritiek, bij de bestelling wordt je niet meer gevraagd waar de bestelling naar toe moet. Als je meer adressen hebt is dat lastig. Hierdoor ging mijn bestelling naar Rotterdam ipv mijn woonplaats bij Haarlem. Direct 's ochtends gebeld en melding gemaakt. Dit zou worden doorgegeven aan de besteldienst. Dat was kennelijk niet gelukt, maar die belde zelf keurig een kwartier van te voren, zodat ik alsnog kon vragen de bestelling niet af te leveren. 2 dagen later alsnog afgeleverd op goede adres door 2 zeer vriendelijke en behulpzame mannen. Oude koelkast meegenomen.

Pluspunten

• Zeer goed callcenter
  • Zeer professionele aflevering
  • Zeer goede website
  • Concrurrende prijzen

Minpunten

• Afleveradres wordt standaard gehanteerd

Bob 15-10-2016 Via de website gekocht

Maken de beloofde service niet (van harte) waar.

De shop werkt prima en is erg duidelijk. Mede omdat beloofd werd dat de oude wasmachine en het verpakkingsmateriaal meegenomen zouden worden en de nieuwe wasmachine geinstaleerd zou worden heb ik voor Coolblue gekozen.
Een vriendin gecharterd om de wasmachine in ontvangst te nemen en de bezorgers begonnen al gelijk moeilijk te doen toen bleek dat de machine 2 trappen omhoog moest. Daarna wilden ze het verpakkingsmateriaal niet meenemen.
Vandaag ben ik alsnog zelf de wasmachine aan het installeren. De pootjes aan het uitdraaien en waterpas stellen. In de installatiehandleiding staat nl dat er lucht onder de machine moet kunnen en hij niet in het tapijt mag staan. De bijgeleverde afdichtdopjes in de achterkant aan het doen. Dit was niet de bedoeling.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle levering

Minpunten

• De bezorgers/installateurs

Officiele reactie van Coolblue 18-10-2016

Beste Bob, wat vervelend om te lezen dat de levering van uw wasmachine niet geheel volgens afspraak is verlopen. De bezorgers horen de wasmachine gewoon op zijn plek te zetten, ook als dit twee verdiepingen hoog is, en deze te installeren. We vinden het dan ook naar om te lezen dat u dit nu zelf hebt moeten doen. Is het uiteindelijk wel gelukt, ook met het afvoeren van het verpakkingsmateriaal? Mochten wij hierin nog iets kunnen betekenen, wilt u dan uw ordernummer en een referentie aan deze review e-mailen naar geenglimlach@coolblue.nl?
We willen in ieder geval onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Dit is niet wat u van ons mag verwachten.

Theo 15-10-2016 Via de website gekocht

Tuinverlichting bij CoolBlue

Binnenkort krijgt onze tuin een opknapbeurt dus waren we op zoek naar nieuwe tuinverlichting. Nadat we wisten wat we wilden hebben zijn we gaan kijken waar we het voordeligst konden kopen. Dit bleek bij CoolBlue te zijn, een webshop waar we al menig maal iets hebben gekocht. Zoals gewoonlijk makkelijk bestellen en betalen. De levering was zoals beloofd de volgende dag. Alles dik in orde!

Pluspunten

• Grote sortering
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering

Pascal Leurs 15-10-2016 Via de website gekocht

Helemaal tevreden

Goeie prijzen, goede service, snelle levering, wat wil je nog meer?
En over het product an sich ben ik ook meer dan tevreden, snel apparaat, makkelijk in het gebruik, super mooi beeld (groot formaat 5,5").

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Makkelijk bestellen
  • Snelle levering

Kees Swinkels 15-10-2016 Via de website gekocht

Coolbue

Goed aanbod met eerlijke prijzen. Medewerkers hebben echt verstand van zaken en dat maak je ook wel eens anders mee. Daarnaast heeft Coolblue de klantbeleving echt hoog in het vaandel.

Pluspunten

• Service
  • Aanbod
  • Snelheid levering
  • Kennis van producten

Ffffffff 15-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service. Toen het geleverde product beschadigd was werd direct een nieuwe geleverd. Jammer genoeg was deze ook beschadigd en was de voorraad daarna op. Wat meer aandacht voor het goed behandelen tijdens het logistieke proces is een verbeterpunt

Dick. 15-10-2016 Via de website gekocht

Levering warmtepomp droger.

Apparaat op tijd en volgens afspraak geleverd door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ROBSON de chauffeur en collega.
Duidelijke uitleg over e.v.t. schade en gebruik.
Als het product niet bevalt, een voeding omruilen heb ik begrepen.

K. Winters 15-10-2016 Via de website gekocht

Samsung wasmachine eco bubble

Goede uitleg van het gewilde product. Goede productomschrijving en een fantastische bezorging. Ook helemaal top dat mijn oude wasmachine werd meegenomen.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Snel en hele goede bezorgers

Joel Ulfman 15-10-2016 Via de website gekocht

Inbouwoven Miele snel geplaatst

We hadden op zeer korte termijn graag een nieuwe inbouwoven, hoppla, zó geregeld. Heerlijk als je 2 linkerhandjes hebt terwijl je rechts bent. Nu de eerste appeltaart al weer gebakken.

Pluspunten

• Assortiment ruim
  • telefonisch advies
  • Snelle plaatsing

Nathja 15-10-2016 Via de website gekocht

mevrouw

Hele goede service met de klantenservice. Netjes mijn bestelling telefonisch aangenomen. De monteurs die de machine brachten waren netjes en vriendelijk

Daan 14-10-2016 Via de website gekocht

Nooit teleurgesteld!

Super divers aanbod, goede prijzen, een duideljke site en nog humor in de communicatie ook :-)
Heb tot nu toe afwasmachines, boormachines, navigatie en computerspullen gekocht. Altijd pefect geregeld.

Pluspunten

• duidelijke sitw
  • aanbod
  • prijzen
  • reviews