Deze score is berekend op basis van 1412 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Remco 07-12-2016 Via de website gekocht

Prima, no nonsense

Eigenlijk zoals ik gewend ben bij de andere stores van Coolblue ook hier weer snelle verwerking van de bestelling en levering van het product. No nonsense.

Pluspunten

• Snelheid
  • No nonsense

Koosje 07-12-2016 Via de website gekocht

SUPERWINKEL MET SUPERSERVICE

Via marktplaats ontdekte we vorig jaar de tweedekansjes ( nu rechtstreeks op coolblue.nl) en daarmee Coolblue. De eerste aankoop was een telefoon: goed doordacht, maar toch bleek de camera minder dan verwacht: Coolblue gebeld, en er mocht geruild worden! Wat een topservice! De tweede aankoop, tandenborstel, deed ik op zaterdagavond: Pakje was er zondagmiddag! Fantastisch!

Pluspunten

• superservice bij spijtoptanten
  • supersnelle levering zelfs in het weekend
  • grote collectie in alle deelwinkels
  • heldere website

Eric Rakers 07-12-2016 Via de website gekocht

Melkopschuimer defect

Onze melkopschuimer deed na een half jaar ineens niets meer. Met een perfecte 'geen gezeur' service van Coolblue was er na een dag een nieuwe. Voor ons een reden om als klant vaker terug te komen.

Pluspunten

• Service bij defect product
  • Prijspeil

N. Probst 07-12-2016 Via de website gekocht

Service Coolblue

Vorige weekend een wasmachine gekocht op Coolblue. Ik ben erg tevreden over de service. Wij werden regelmatig op de hoogte gesteld wanneer de wasmachine geleverd werd. Ook sloten ze de nieuwe wasmachine aan en namen de oude mee terug.

Pluspunten

• Oude wasmachine meenemen zonder meerkosten
  • Op de hoogte van levertijd

Minpunten

• Niet op zondag bezorgen

Marc 07-12-2016 Via de website gekocht

Reclame niet waargemaakt

Onze vaatwasser ging stuk en ik bestelde op woensdag een nieuwe bij coolblue omdat zij reclame maken" voor 23u59 besteld is morgen geleverd" Alles ging goed en levering ging donderdag uitgevoerd worden tot ik rond 10u00 donderdagmorgen telefoon kreeg dat de levering niet ging doorgaan die dag. Ik melde aan de dame dat ik op vrijdag niet thuis ging zijn tussen 10u00 en 15u00 en ze zouden me terugbellen voor een afspraak. Toen ik op vrijdag rond 16u30 nog niets gehoord had stuurde ik mail naar transportfirma en stuurde bericht via de website van coolblue, geen van beide werd beantwoord en zaterdagmiddag vulde ik dan bij afspraak maken in voor maandagvoormiddag. Maandagmiddag werd de machine geleverd, dit 5 dagen na bestelling. In de toekomst zal ik met de reclame die coolblue maakt van dag nadien leveren en dat 7/7 geen rekening meer houden om te beslissen iets wel of niet bij hun te bestellen.

Pluspunten

• Prijs is ok

Minpunten

• De grote troef van coolblue werd niet v
  • Voel mij bedrogen

Jan 07-12-2016 Via de website gekocht

Snel en goed

Duidelijke site en makkelijk product te bestellen en te betalen. Daarbij vindt je de beste prijs kwaliteit verhouding

Gerda 07-12-2016 Via de website gekocht

Service waar je blij van wordt!

Coolblue zorgt voor een goede service en een glimlach op je gezicht na je aankoop. Allereerst omdat ze natuurlijk supersnel bezorgen, maar ook omdat ze grappige acties en teksten op hun website gebruiken, om je door het bestel- en bezorgproces heen te leiden (alhoewel dat proces al zeer soepel verloopt). De zin 'je bestelling is afgerond, dat is beter dan vierkant', maakt het al superleuk om een bestelling af te ronden. En als je dan tijdens het wachten ook nog naar prachtige rustgevende filmpjes kan kijken, kan de bestelling al niet meer stuk!

Pluspunten

• Goede service
  • Grappige extra's
  • Supersnelle levering

Gré van Veenendaal-Bosma 07-12-2016 Via de website gekocht

Efficiënte en klantvriendelijke webshop

Ik kies voor Coolblue, omdat ze efficiënt en klantvriendelijk en supersnel zijn.
Ik heb vertrouwen in deze webshop en zal deze adviseren aan anderen.

Hans 07-12-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, snelle service en betrouwbaar

Wederom een bestelling gedaan bij CoolBlue.
CoolBlue maakt waar wat ze beloven. Snelle service, scherpe prijzen en korte levertijden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar
  • Scherpe prijzen
  • Track & Trace bij de zending

joop 07-12-2016

Donderdag besteld maandagochtend nog niets gezien !

juist bij hun besteld . Maken het gewoon niet waar . 1 keer kan vorige keer zelfde probleem.
Lekker naar de winkel voortaan
Officiele reactie van Coolblue 11-12-2016

Beste Joop,

Heel erg bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij het uitleveren van uw bestelling. Omdat wij ons heel graag blijven verbeteren, willen wij u vragen om de situatie en het eventuele ordernummer te mailen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan er dan alles aan doen om dit met u recht te trekken. Wij horen graag van u.

jmoorman 07-12-2016 Via de website gekocht

snel en goed

hele snelle levering en goede prijs - retour ook altijd netjes als het nodig is, en geld dan ook snel weer terug - ruilen kan ook altijd- sympathieke hulpvaardige mensen - als je iets wilt weten gaan ze het ook echt voor je uitzoeken

Pluspunten

• service
  • snelheid
  • prijs

Claar 07-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare service

Ik ben heel tevreden over de service van Coolblue. De informatie op de website is duidelijk en overzichtelijk. Het meest te spreken ben ik over de snelle levering. Ik bestelde mijn laptop op zondagavond en de volgende dag had ik hem al in huis. Ook kon ik de tijd aangeven waarin ik deze wilde ontvangen zodat ik er niet voor thuis hoefde te blijven. Perfect!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Tijd van levering duidelijk

Hans 07-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue: cool!

samengevat:
prima assortiment
prima bezorging de volgende dag
prima service als er een probleem met de aankoop is.

Cora 07-12-2016 Via de website gekocht

Snelle aflevering wanneer jij dat wilt

Site is overzichtelijk. Handig dat je zelf kunt bepalen wanneer je bestelling afgeleverd wordt, zelfs op zondag!

Filip 07-12-2016 Via de website gekocht

Wat een service !

Ik kan maar enkel positieve dingen schrijven over Coolblue. Ik bestelde op een zondagmiddag en het betrokken artikel werd maandagochtend om 8u30 geleverd, netjes beschermd in een doos, Ik zocht redelijk intensief (op verschillende websites dus) naar een goede prijs/kwaliteitsverhouding en Coolblue kwam daar positief uit.. Een echte aanrade dus..

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Service
  • Levertermijn

Egidius 07-12-2016 Via de website gekocht

Zo simpel en eenvoudig

Op de website snel en gemakkelijk te vinden wat je zoekt. Snelle en correcte afhandeling. Ik heb allen maar positieve ervaring met Cool Blue, ook inde winkel.
Het personeel daar is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Marion 07-12-2016 Via de website gekocht

Makkelijke website

Super snelle verzending, geen verzendkosten, bevestigings mail en factuur, alles keurig geregeld en ook belangrijk de lage prijs .

Pluspunten

• Lage prijzen
  • Makkelijk bestellen
  • Grote keuze

Minpunten

• wakkee worden van de bevestiging( haha 😂😂)

Peter 07-12-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Coolblue heeft een goed lopende service organisatie

Echt goeie service, laptop bleek bij aanschaf niet te beschikken over de juiste Windows versie. Probleem werd snel en voortvarend opgepakt.

Pluspunten

• Snelle service
  • Super correcte bejegening

CajZen 07-12-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, redelijke prijzen, snelle levering

Duidelijke website: ik kan goed vinden wat ik zoek. Juiste zoekterm vinden blijft lastig, maar er is uit te komen. Als ik winkel via sponsorkliks profiteert mijn muziekvereniging ook van mijn aankoop. De prijzen zijn goed vergelijkbaar met mediamarkt alleen hier kan je rustig de verschillende opties overwegen. Ook de keuzehulp werkt handig. En als je een vraag stelt, krijg je snel een heel bruikbaar antwoord.

Pluspunten

• goede helpdesk die bruikbare antwoorden geeft
  • ook terugsturen indien nodig is erg eenvoudig.

Minpunten

• nog beter inzicht in moment van levering graag.

Job 06-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

Op zoek naar Apple router kwam ik al snel bij cool blue uit. Op zaterdag besteld als cadeau voor sinterklaas en kreeg hem zondag geleverd. Super service en dat tegen scherpe prijs

Yolanda Lengton 06-12-2016 Via de website gekocht

Zeer blij met Cool bleu. Erd vriendelijk te woord gestaan.

mooie site erg overzichtelijk. Zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon. En inderdaad had vrijdag de tv besteld en zaterdag in huis.

Geertje 06-12-2016 Via de website gekocht

Goed maar onderhoudsartikelen zeer duur

De levering kwam een dag later na een computerstoring bij CoolBlue, maar goed afgeleverd. Echter ik schrok van de prijs van onderhoudsartikelen, bij een andere website schelde dit haast de helft van de prijs en dat was ook A-merk DeLonghi, dus goed rondneuzen voor je gaat bestellen. Coolblue verdient veel aan ondehoudsartikelen van zo'n koffiezetapparaat en tevens zijn de koffiebonen zeer duur bij hun.

Pluspunten

• Goede aflevering

Minpunten

• Onderhoudsartikelen zeer duur
  • koffiebonen zeer duur

Wendy 06-12-2016 Via de website gekocht

Heel goed!

Hele goede service, en supersnel bezorgd. Op zaterdagavond besteld en zondag al ontvangen. Van te voren een berichtje wanneer ze komen en heel netjes verpakt.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Zeel snelle service
  • Berichtje wanneer geleverd word

robbert2305 06-12-2016 Via de website gekocht

super service!

De site was heel makkelijk om spullen op te zoeken. ook de betaling ging heel snel. Ik bestelde het aan het einde van de dag, en de volgende morgen om 9 uur werd het al geleverd!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijke site
  • groot aanbod

Rfw 06-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is Cool

Als ik iets wil aanschaffen kijk ik altijd eerst op de Coolblue site. De site is duidelijk in zijn omschrijving van het product en bijbehorende prijs. Ook al is het product elders iets goedkoper, dan nog kies ik voor Coolblue, omdat de levering altijd snel en probleemloos verloopt.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Duidelijke prijzen
  • Snelle levering

HB 06-12-2016 Via de website gekocht

Bosch wasdroger wtw83460nl

duidelijke omschrijving, makkelijk betalen en kan de volgende dag of zelfs in het weekend bezorgd worden.
tot nu toe zeer tevreden

Timmer 06-12-2016 Via de website gekocht

Super.

Zeer snelle bezorging en de bezorgers waren erg vriendelijk en behulpzaam, dat zie je zelfden deze dagen. Online bestellen ging makkelijk en snel.

MT 06-12-2016 Via de website gekocht

Typisch Coolblue.

Overzichtelijke site, simpel bestellen en de volgende dag in huis. Prijs is ook goed te noemen, zeker als je nagaat wat voor service je er bij krijgt.

Pluspunten

• snelle levering
  • Groot assortiment

Minpunten

• Soms weinig budgetproducten

Mandy 06-12-2016 Via de website gekocht

Super tevreden!

Duidelijke en eerlijke informatie over de artikelen, dus niet allemaal mooie verkoop praatjes zoals in de meeste winkels. Prima producten vergelijk systeem en het bezorgsysteem werkt fantastisch en supersnel, zelfs op zondag. Al met al was de aanschaf van mijn tv een hele prettige ervaring.

Pluspunten

• Eerlijke product informatie
  • Gemakkelijke website
  • Veilig betalingssysteem
  • Levering ook op Zondag
  • Levering precies op afgesproken tijd

mo 06-12-2016 Via de website gekocht

super snelle levering

Super snelle levering en je wordt keurig op de hoogte gehouden dmv mail. Veel artikelen. Duidelijk als je iets retour moet sturen. En levering op zondag.

Ellen 06-12-2016 Via de website gekocht

Super tevreden!

Website is duidelijk en overzichtelijk, groot aanbod, duidelijke productomschrijvingen, goede prijs-kwaliteit verhouding! Levering was heel netjes en supersnel! Werd bij mij de volgende dag (zondag!) al bezorgd! Super- super tevreden!

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • Groot aanbod
  • Zeer snelle levering

Björn 06-12-2016 Via de website gekocht

Coolste webwinkel van Nederland!

Alle webwinkels behorende tot Coolblue zijn een aanwinst voor Nederland. Het enorme aanbod, het gemak van het vergelijken, het bestel gemak en de uitgebreide en snelle leveringsmogelijkheden maken het je wel heel gemakkelijk. Je hoeft de deur werkelijk niet meer uit om je apparatuur te kopen. Vandaag besteld is morgen geleverd. Tot op heden ben ik nog niet één keer teleurgesteld bij de bestellingen bij Coolblue (en ik heb er toch echt al heel wat gedaan in de afgelopen jaren) Mocht een artikel een keer niet naar wens zijn dan doen ze absoluut niet moeilijk met terugsturen en geld retour. Echt de servicegerichtheid van deze webwinkels is subliem. Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

Pluspunten

• service
  • snelheid
  • assortiment
  • coomunicatie

Minpunten

• soms wat duurder dan concurrent
  • Maar prijs meer dan waard!!!

Paul P 06-12-2016 Via de website gekocht

Prima service en snelle bezorging

Coolblue heeft een vriendelijke servicedienst die met je meedenkt en goed advies geeft. Omdat ik de oven liever niet zelf wilde vervangen, heb ik de installatieservice gekozen. Binnen enkele dagen werd de oven op een handige wijze snel geplaatst. Leuk om te zien hoe zo'n installateur dat aanmerkelijk vlotter en handiger doet dan ik dat zou kunnen. De prijs voor de oven was absoluut concurrerend ten opzichte van andere aanbieders. Niets dan lof voor Coolblue.

Pluspunten

• Goed advies
  • Prima prijs
  • Snelle levering
  • Deskundige montage

Marcel 06-12-2016 Via de website gekocht

Witgoed

Ik was niet thuis bezorgers hebben me 3 keer gebeld en de route omgegooid en alles keurig geinstalleerd.Top service!

Rutten 06-12-2016 Via de website gekocht

service

Zeer goede webshop overzichtelijk en veel keuze. Service vandaag besteld morgen in huis is uitstekend.

Pluspunten

• duidelijke webshop
  • snel service

I.lissenburg 06-12-2016 Via de website gekocht

Canon printer cartriges

Prima, duidelijk, gunstige prijs, snelle levering, goed product.
Vriendelijkheid, toegankelijkheid.
Goed bereikbaar.

Tom 06-12-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk & eerlijk

Toen ik zonder printer ben gevallen had ik dringend een nieuwe nodig. Via Coolblue kan het allemaal snel gaan. Genoeg keuze, eerlijke prijs en snelle levering

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Service

r kamphuys 06-12-2016 Via de website gekocht

na grote aankoop nu een kleine

de service en het uitgebreide assortiment met de uitgebreide informatie bij aankoop zijn zeer doorslaggevend beste.ook het volgen van de levering is zeer correct.

Pluspunten

• snel
  • assortiment
  • prijs

Gert-Jan 06-12-2016 Via de website gekocht

Super handige site

De site van coolblue is behulpzaam en helder, geen problemen met het het filteren en advies daar waar mogelijk. Afhandeling tot en met de levering gaat zoals je mag verwachten. Perfect.

Pluspunten

• Helder
  • Makkelijk filteren
  • Keuze van Coolblue

Robert 06-12-2016 Via de website gekocht

Super service van Coolblue

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Je kan de status van je bestelling stap voor stap volgen en wanneer het product onverhoopt niet aan de verwachting voldoet is het retourneren ontzettend eenvoudig en klantvriendelijk.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Overzichtelijk
  • Aantrekkelijke huisstijl

Minpunten

• Assortiment binnen sommige productcategorieën

hans wassink 06-12-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden.

Ruim aanbod, makkelijk bestellen en betalen. Complete leveringskeus. Product is keurig afgeleverd en werkt goed.

jean 06-12-2016 Via de website gekocht

Cool Blue is Cool, Blue, prijstechnisch aantrekkelijk,

Cool Blue is snel, effectief, prijs technisch goed, zeer snelle levering, duidelijke website,
bestellen zeer eenvoudig, DUS
Een van de Beste.

Iris 06-12-2016 Via de website gekocht

gewoon goed

s'avond besteld volgende dag in huis
goede uit uitleg makkelijke vergelijker
vaak de beste prijs
doen wat ze beloven
bedankt weer

Frederik 06-12-2016 Via de website gekocht

Zo hoort het!

Overzichtelijke webwinkel, concurrerende prijzen, goede service en snel thuisbezorgd... Wat wil je nog meer?!

Mick de Boer 06-12-2016 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

Al jaren een tevreden klant, voor allerlei electronische producten (van een GPS, een digitale camera, div. GSM toestellen en laptops tot tondeuses).

Coolblue heeft een zeer breed en diep assortiment, goede product informatie, website met uitgebreide selectie criteria per productgroep, daardoor makkelijk vergelijken en kiezen.

Én een fysieke winkel in de buurt om eventueel eerst 'te voelen', direct op te halen en/of desgewenst contant te betalen.

Levering aan huis al jaren de volgende dag en inmiddels ook op zondag.

Christel 06-12-2016 Via de website gekocht

Christel

Website is zeer gebruiksvriendelijk,zeer veel keus en vandaag besteld morgen is het thuisbezorgd ,naservice is zeer belangrijk

Pluspunten

• Zaterdag besteld,zondag geleverd

Minpunten

• Niets

Terp 06-12-2016 Via de website gekocht

Slechte ervaring....

Bij het invoeren van mijn adres 1 cijfer in mijn postcode verkeerd ingevuld, bij controle coolblue orderbevestiging dit niet gezien plus dat de rest van het adres wel klopte , pakketje wordt verstuurd met post nl, die jou adres op het postcode invoeren met als gevolg dat ik bij de track en tracé zag dAt daar een ander adres kwam..tot 3 x toe coolblue gebeld om aan te geven dat het adres niet klopt, gaven elke x dat ze er wat aan zouden doen...dit was niet het geval.. er werd zelfs gezegd dat als de mensen op dat andere adres t pakket aannamen, ik gewoon pech had!
Conclusie ; ik bestel nooit weer via coolblue!

Officiele reactie van Coolblue 06-12-2016

Beste heer of mevrouw,

Allereerst willen we u onze excuses aanbieden voor het ongemak. Dit is zeker niet wat van u van ons mag verwachten. We willen de case graag voor je nakijken, zou u zo vriendelijk willen zijn om het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl sturen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Marjon 06-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal volgens verwachting!

Coolblue is een superfijne webshop om spullen te bestellen. Bij vragen over de aanschaf van een product kan ik op een makkelijke en snelle manier contact zoeken met whatsapp. (En nog meer andere manieren van contact zoeken is mogelijk)
De levering is snel, de berichtgeving rondom de bestelling is op een leuke en informatieve manier. Een en al lof!

Pluspunten

• Snel
  • Goede communicatie over producten en levering

JFK 06-12-2016 Via de website gekocht

Top

Het blijft me verbazen dat je bij Coolblue iets kunt bestellen en het 13u later in huis hebt, in dit geval zelfs op zaterdagavond besteld en zondagochtend ontvangen. Kort geleden ook een issue met een apparaat gehad, dat is ook heel vriendelijk en snel en zelfs met een gevoel voor humor opgelost.

Pluspunten

• Klant voelt zich echt koning
  • Snelle service/ levering

Harriet 06-12-2016 Via de website gekocht

Snel en vriendelijk

Zeer verrast over de uitvoering van de bestelling. Op zaterdagavond besteld en op zondag al in huis om 14 uur.
Had een briefje bij de deur gehangen dat bij de achterdeur geplaatst mocht worden en de bezorger heeft het helemaal in de schuur gezet en zijn 06 achtergelaten op het briefje. Zo kon ik even bellen en hij vertelde dat het pakket netjes in de schuur stond.
Dus topservice en heel vriendelijk!

Pluspunten

• snelheid
  • service