Deze score is berekend op basis van 2172 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

luitje 03-12-2016 Via de website gekocht

erg tevreden

Goede vergelijking met andere produkten kunnen doen. Veel informatie van producten. Snelle levering.

jos bruijnaers 03-12-2016 Via de website gekocht

advies toetsenbord en muis aankoop

Na telefonisch contact een muis en toetsen bord uitgezocht
keurig geleverd en voldoet aan de voorwaarden die wij afgesproken hadden

Pluspunten

• snelle levering
  • goed advies
  • voldoet wat is afgesproken

anthonyy 03-12-2016 Via de website gekocht

service

eerste keer besteld via coolblue, iphone 7 hoesje, screenprotector en kabel. Dag nadien al geleverd aan het afhaalpunt dat ik wil, producten waren zoals beschreven en heb hierop niks op aan te merken. Snel en kwaliteit, zal hier nog bestellen!

Pluspunten

• Snel
  • Kwaliteit

Danielle 03-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel.

Goede communicatie over levering. Geen problemen ondervonden. Alles verloopt vlot. Goede kwaliteit van product en bedrijf.

Eppe71 03-12-2016 Via de website gekocht

wat snel en nog goedkoop ook

Product vergeleken met een aantal websites, coolblue klonk bekend in het oor en de prijs was concurrerend aan de andere websites. Dus besteld en betaald, wat heel gemakkelijk ging, na het inlezen. En de volgende dag had ik het al in huis. Echt snel. Had ik niet verwacht.

Danny Daamen 03-12-2016 Via de website gekocht

Service met hoofdletter S

Omdat ik de wasmachine voor mijn dochter de volgende dag, een zaterdag, wilde hebben, koos ik voor Cool blue. Niet alleen konden zij die zaterdag leveren maar de beloofde service was zo compleet dat ik het eigenlijk met een korreltje zout nam. Het bleek allemaal echt. De belofte werd meer dan waar gemaakt. Wij zijn zeer tevreden en ik kan het iedereen van harte aanbevelen.
Het leek me ineens interessant om bij dit bedrijf te werken, die gedachte komt niet snel bij me op.
Keep it up!!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Zeer complete service
  • De belofte wordt nagekomen
  • Erg prettige omgang bij aflevering

Minpunten

• geen enkel minpunt ontdekt

R. den Bak 03-12-2016 Via de website gekocht

Tweedekans is geen tweedekeus

Dit keer gekozen voor een tweedekeus LG wasmachine. Dat is goed bevallen. Één klein krasje maar en verder een uitstekende, stille wasmachine. Wast goed, melodietje kan af 😀, en nu weer de mogelijkheid om 's nachts te wassen.

Pluspunten

• Uitstekende Service
  • Bezorging snel en compleet geinstalleerd
  • Groot assortiment, mooie duidelijke website
  • Tweedekans mogelijkheid

Goed Werk 03-12-2016 Via de website gekocht

Kingston USB

Prima product, snel geleverd; verpakking er omheen kan kleiner, nu gaat er flink een flink stuk papier en plastic in de container, terwijl de stick netjes in het klein verpakt is.

Roelien 03-12-2016 Via de website gekocht

Condensdroger

Super site, blij met alle recensies, snelle en zeer correcte service, levering. Product voldoet aan mijn verwachting, prima kwaliteit prijs verhouding, leuk dat er ook een tweedekansjes optie is.

Pluspunten

• snelle levering
  • super prijs/kwaliteit verhouding

Hullie 03-12-2016 Via de website gekocht

Winkelen bij CoolBlue

De produkten worden op tijd, in perfecte staat en op de afgesproken locatie geleverd. Als dat nodig is kun je persoonlijk advies krijgen en ik heb alleen nog maar vriendelijke, enthousiaste en ter zaken kundige medewerkers aan de telefoon gehad.

Pluspunten

• Prima adviezen
  • Artikelen op tijd geleverd

Marja 03-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling via Coolblue

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website.
Snelle levering.
Mogelijkheid om gratis pakket s avonds te laten bezorgen.

Pluspunten

• Assortiment
  • Snelle levering
  • Mogelijkheid om s avonds te leveren

Arjan 03-12-2016 Via de website gekocht

Blij met Coolblue

Snel en overzichtelijk bestellen, leveren zijn goed en correct afgeleverd. Wanneer een product eventueel niet goed was dan is het makkelijk retour te sturen.

Pluspunten

• Overzichtelijk en makkelijk te bestellen
  • Retour is goed geregeld

Minpunten

• Veel mails over de status

A.A.de Vaal 03-12-2016 Via de website gekocht

Elec tandenbordtel Oral-B (Braun)

Ik heb bij CoolBleu een Oral-B tandenbordtel gekocht omdat ik bij een eerdere aankoop bij CoolBleu uitstekend geholpen ben en een uitstekend artikel had gekocht. Je wordt bij CoolBleu goed voorgelicht en de artikelen welke zij aanbieden zijn van zeer goede kwaliteit.

Pluspunten

• Goede afhandeling
  • Afspraken worden goed nagevolgd

Bein van Dijk 03-12-2016 Via de website gekocht

dhr.

Super aanbiedingen, zonder zorgen snel bezorgd en goede kwaliteitsproducten, A merken! Zeer tevreden met dé webshop CoolBlue!

Paul 03-12-2016 Via de website gekocht

Wat een feestje

Electronisch winkelen bij Coolblue vind ik echt een feestje. Direct na de bestelling heb ik erg gelachen om een filmpje met veel humor. Met dat fikmpje weet ik direct waar in aan toe ben. En de kevering was, zoals toegezegd, op tijd in huis

Pluspunten

• Winkelen met een smile
  • Op tijd geleverd
  • Goede prijs
  • Breed assortiment

Minpunten

• Kan ik niet bedenken

kees 03-12-2016 Via de website gekocht

perfect geregeld

gewoon goed en wat je nodig hebt is heel goed te vinden in het uitgebreide assortiment en de prijzen liggen vaak lager als in de winkels ,en het wordt perfect snel en op tijd geleverd.

Chris 03-12-2016 Via de website gekocht

Goede snelle levering

Snelle en goede levering,goed ingepakt zodat er geen schade ontstaat.heb savonds laat pas besteld maar het was er de volgende morgen al vóór 12 uur

Niek 03-12-2016 Via de website gekocht

Heerlijk alles onder 1 dak.

Wij bestellen regelmatig bij CB en vinden het zeer prettig dat van alle CB shops alles mooi in 1 account staan en de prijzen zijn ook altijd gelijkend met andere webwinkels dus zoeken naar goedkoper is zonde van je tijd.

REK 03-12-2016 Via de website gekocht

Topprestaties

De website geeft het al aan, goed doordacht en overzichtelijk. Wat men beloofd wordt ook daadwerkelijk uitgevoerd. Als je een kwalitatief goed product zoekt tegen een concurrerende prijs dan ben je bij coolblue aan het juiste adres.
Kwaliteit, keurige levering, goede service tegen een minimale prijs. Uitstekend.

Mijnnaam 03-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel

Snel antwoord op m'n vraag per email. Levering volgens afspraak. Jammer dat d kortingscoddie ik kreeg ineens alleen bij een bedrag boven de 50 euro geldig bleek. Maar verder prima winkel&webshop.

Pluspunten

• Snelle respons email
  • Goed geholpen in de winkel
  • Snelle levering

Minpunten

• Verborgen voorwaarde kortingscode

Paola 03-12-2016 Via de website gekocht

Niks mis mee!

Duidelijke website. Goed geprijsd. Levering erg snel, zelfs op zondag mogelijk zonder meerkosten. Product zelf nog niet getest want is een cadeau voor 5 december.

Pluspunten

• Levering zonder meerkosten ook op zondag

Jan V. 03-12-2016 Via de website gekocht

Bezorggemak

M.n. Coolblue gekozen vanwege bezorgmogelijkheid op de dag van aankoop en dat voor een luttel bedrag extra, bezorgtraject goed te volgen op internet en waarschuwing op het moment dat de bezorger na genoeg in de buurt is. Ook de prijs/kwaliteit was een doorslaggevende factor.

Pluspunten

• Levering dezelde dag!
  • assortiment

Gw 03-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling

Gemakkelijke site, simpel en vlot op te zoeken en te bestellen. Hele vlotte levering en opvolging van het pakketje!

Marcel van der Wal 03-12-2016 Via de website gekocht

Samsung HW-K450

Prachtig product. Supersnelle levering.
En het geluid verbaasde mij, wat een sound.
Binnen 2 minuten werkte alles.
Uitpakken, stekkers erin, optische kabel in de tv en bammm gelijk geluid. Gewoon top.

• Geweldig geluid

Cecile 03-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling nespresseo.nl apparaat

Duidelijke site, de bestelling was de volgende dag al geleverd. Kon via mail precies bezorgproces volgen.Top!

v. Dooremaal 03-12-2016 Via de website gekocht

laptop tas

Was precies wat ik verwachte en super snel geleverd op het afhaalpunt, bedankt voor de levering.
Volgende keer weer bij jullie kijken.

Pluspunten

• goed
  • snel

F. Javier Orellana 03-12-2016 Via de website gekocht

Makkie shoppen

Via de website alles makkelijk te bestellen. Service 100% perfect en razendsnel levering. Prijs/kwaliteit top.

Ralph 03-12-2016 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare webwinkel.

Iedere keer wanneer wij prijsvergelijkingen doen, komen wij toch weer bik Coolblue terecht.
Niet dat het altijd de goedkoopste site is, maar de betrouwbaarheid is ook iets waard.

In 1 week 3 telefoons besteld en alles keurig de volgende dag in huis, zelfs 1 op zondag.

Dikke pluim voor Coolblue.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs
  • Goede service

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken.
  • Nog geen betere webwinkel kunnen vinden. :-)

Alette 03-12-2016 Via de website gekocht

2 mobieltjes

Op zich goed geholpen aan telefoon, vriendelijke mensen en genoeg emails om status te weten, maar er moeten 2 mobieltjes geleverd worden, eerste afspraak werd afgezegd en moest opnieuw, voor andere mobiel moesten we hele middag thuis blijven, komt man met mobieltje in huis doet de pin het niet (voor 0,01 controle) en gaat hij weer met mobieltje weg..... Moeten we weer opnieuw. Dus bij beide mobieltjes, ging aflevering niet vlekkeloos en we hebben beide nog niet..... Dat is dan wel weer jammer!

Marc de Jong 03-12-2016 Via de website gekocht

Marc de jong

Goede service snelle levering en een hele goede prijs en tijden worden gehouden ook de levering is perfect met aansluiting

Nele 03-12-2016 Via de website gekocht

Correct, snel, perfect!

Heel correcte beschrijving van het artikel. Ook minpunten worden gepubliceerd. Zo krijg je toch wel een duidelijk beeld. Levering zoals beschreven:'s anderdaags was het product bij ons thuis. Netjes verpakt,niets op aan te merken!

J kam 03-12-2016 Via de website gekocht

Super winkel

Coolblue heeft een groot assortiment, als je zoekt naar elektronica/software etc hebben ze bijna alles wel.

De service van Coolblue blijft altijd geweldig

Pluspunten

• Zeer goede klantenservice
  • Overzichtelijke Webshop
  • Duidelijke overeenkomsten
  • Snelle levering
  • Levering op zondag

Dirk 03-12-2016 Via de website gekocht

wasmachine

complete goede benadering van a tot z tijdens de aankoop en levering. over service weet ik natuurlijk niet aangezien ik dit nog niet nodig heb gehad.

Anja 03-12-2016 Via de website gekocht

Al verschillende producten gekocht bij Coolbleu. Zijn hier zeer tevreden over. De medewerkers aan de telefoon zijn behulpzaam en denken met je mee. De bezorging is vlot, en de bezorgers werken zorgvuldig en netjes. Voor ons een shop waar wij in de toekomst gebruik van zullen maken, en aanbevelen bij iedereen.

Christiaan 02-12-2016 Via de website gekocht

Ruime keus, snelle service

Als er een stekker aanzit (of zou kunnen zitten) kun je het vinden bij Cool Blue. Goede product info en razendsnelle service, ook op zondag.

KJP 02-12-2016 Via de website gekocht

Razend snel in huis ook in drukke tijden, Super!

Geen extra verzendkosten en toch supersnel in huis. Helemaal fantastisch! Twee voor twaalf 's nachts besteld de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Snel in huis
  • Geen verzendkosten

Nicole van den Dolder 02-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine gevonden.

Makkelijke site om te vergelijken en veel aanbod van merken. Overzichtelijke bestelsite. Ook werd duidelijk vermeld wanneer de wasmachine geleverd zou worden.
Wasmachien werd op de dag van bezorging aangekondigd door een telefoontje. Verpakkingsmateriaal bleef keurig in de vrachtwagen en de wasmachine werd ook aangesloten en direct ingesteld op een wasprogramma zodat de trommel schoon zou zijn voor de eerste was.
De mannen van Coolblue waren beleefd en samen hebben we een vragenlijst door genomen ontrent de levering.

Pluspunten

• simpele en duidelijke bedienings display.
  • veel programma's en centifugeert goed droog.

wil 02-12-2016 Via de website gekocht

levering volgende dag heel belangrijk

levering de volgende dag is heel belangrijk geven ook aan via bezorger wanneer je het kan verwachten ,fijn dat je bij de volgende bestelling 5,00 euro korting krijgt
ben nu tevreden maar weet niet hoe dit in de toekomst is als de stofzuiger in de garantietijd stuk zou gaan dan weet ik niet hoe dan de service is daarom nog geen 10

vierhout 02-12-2016 Via de website gekocht

heel veel artikelen

snelle levering duidelijke internet site voor ieders portemonnee is er keuzen voor wat je ook zoekt ze leveren wat je bestelt en ook binnen de levertijd die ze beloven

Zoë Buyle 02-12-2016 Via de website gekocht

Razendsnelle service

Enkele maanden geleden apple oortjes ontvangen, direct geleverd maar was een productiefoutje aan. Mailtje gestuurd en direct terug mogen zenden. Een dag later had ik al nieuwe oortjes in de brievenbus. Onlangs om 23u besteld, volgende dag zat mijn bestelling tussen de kranten en brieven in de post.

Pluspunten

• Zoals het hoort
  • Razendsnelle service
  • Betrouwbaar

Marita Zuurhout 02-12-2016 Via de website gekocht

Kopen bij CoolBlue is een klein feestje...

Ik heb nu al een aantal producten gekocht bij CoolBlue en zodra ik op de site kom word ik al vrolijk van het lezen van de oneliners. Dat maakt ook dat je nieuwsgierig wordt en verder kijkt. De producten die ik heb aangeschaft zijn makkelijk te vinden. De omschrijving van de producten is goed en de betaling is zonder problemen. Ook de levering is goed. Dus... ik ben blij met CoolBlue!

Pluspunten

• website
  • producten
  • levering

Rein 02-12-2016 Via de website gekocht

Correcte service !

Website overzichtelijk, makkelijk produkten vergelijken, uitgebreide garantie op toestellen, vriendelijke medewerkers. Vervangende printer gekocht voor toestel dat stuk was maar nog in garantie : de volgende dag was hij al thuis geleverd. Prima service !

Pluspunten

• vriendelijkheid personeel
  • keuze toestellen
  • makkelijk vergelijken
  • uitgebreide garantie

Minpunten

• vergelijking toestellen niet volledig

Marcus 02-12-2016 Via de website gekocht

Prima

Zoals altijd snelle afhandeling en 's anderendaags geleverd zoals voorzien. Overzichtelijke site en genoeg keuze.

Pluspunten

• Snelheid
  • Vormgeving
  • Geheugen

Minpunten

• Opladen en luisteren niet mogelijk met oortjes

Ana 02-12-2016 Via de website gekocht

Teleurstelling opgelost!

Ik kan niet beginnen om te omschrijven hoe goed de klantenservice is. Ik heb toevallig net een probleem gehad met een verzending die nooit was aangekomen. Ik besloot even te bellen naar cool Blue en tot mijn verbazing om 10 voor 11 savonds werdt ik binnen 2 min geholpen. Het pakketje was redelijk speciaal want het was een kado die ik die avond om 12 uur aan mijn vriend wou geven voor zijn verjaardag. Helaas kon dit niet meer en lag het probleem aan post nl dus ik bedankte de medewerker voor zijn moeite om te kijken waar mijn pakketje was. Helaas was ik de volgende dag (gisteren) niet thuis en had het pakketje gemist dus vandaag zou ik hem eindelijk moeten ontvangen. Teleurgesteld maar "alles voor een glimlach" beloven jullie echt! Ik kreeg een keurige email van een van jullie medewerkers met spijt dat ik zo lang moet wachten op mijn pakketje en dus heb ik een borrel aangeboden gekregen als troost voor mijn vriend ! Betere klantenservice bestaat niet en ookal heb ik mijn product nog niet in huis tot vanavond pas, heb ik toch een glimlach en weet dat ik belangrijk voor jullie ben als consument en daarom blijf ik een tevreden klant en blijven jullie in mijn opinie beste winkel van Nederland. Heel goed opgelost en nogmaals bedankt !!!!!!!

• Snelle service
  • Klantvriendelijk
  • Goedkoop

Michel 02-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en de laagste prijs.

De oven was makkelijk te vinden op de website; het bleek de laagste prijs te zijn en met een extra 70 Euro wordt hij door een vakman geplaatst.

MK 02-12-2016 Via de website gekocht

Out of the box

Had al eerder iets bij cool blue gekocht omdat het de eerste website is die mij laat lachen.
En als de doos eenmaal binnen is begint de pret pas echt. Je zou haast vergeten dat het om de inhoud gaat. Die klopt...heb je immers zelf voor gekozen. Ik kom zeker bij jullie terug!

Frans de Wit 02-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue also for you

Ik vind het makkelijk en snel bestellen bij dit bedrijf ook de response is goed En de bezorging is gratis én meestal de dag er na al!

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Meestal nog goedkoper ook

Minpunten

• achteraf korting als je net besteld heb
  • Assortiment is soms beperkt

Audrey 02-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is TOP!!!

Als trouwe klant heb ik vol vertrouwen opnieuw een aankoop gedaan bij Coolblue. Deze keer maar liefst twee tablets als Sinterklaaskado's voor mijn beide jongens. Als op de website vermeld is het mooie pakket de volgende dag bezorgd. Coolblue geeft goede service, uitgebreide informatie, topkwaliteit, garantie, makkelijk en snel bereikbaar en is daarom bijzonder betrouwbaar. Een aanrader voor iedereen, zowel voor aankopen in de winkel als via de website.

Pluspunten

• Goede snelle service
  • Ruim assortiment en goede kwaliteitsproducten
  • Betrouwbaar
  • Gratis bezorging en eventuele installatie

Minpunten

• Heb ik niet kunnen ontdekken

J.W.M. de Vries 02-12-2016 Via de website gekocht

Vertrouwd en veilig

Overzichtelijke site om wat voor soort product ook te kopen. Snelle levering. Word voldoende op de hoogte gehouden ivm levering.

Pluspunten

• Goede producten.
  • snelle levering.
  • Vertrouwde website.
  • Vriendelijke medewerkers.

A. van der Meide 02-12-2016 Via de website gekocht

Gekocht

Overzichtelijke website met uitvoerige product omschrijving. Heb een MK520 draadloze toetsenboord en muis besteld Snelle levering.