Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Corine 23-11-2016 Via de website gekocht

Prima winkel kan geen minpunt bedenken

Prima winkel, prima prijzen ook en fijn dat je tot 23.59 nog contact kunt opnemen met de klantenservice. Levering was een aangename verrassing: je kunt volgen waar je pakje is en hoeveel klanten er nog vóór je zijn: erg prettig. Ook het feit dat je pakjes na 18.00 uur kunt laten bezorgen zonder extra kosten is voor mij een enorm pluspunt! Na 2 aankopen heeft Coolblue er -mede dankzij de uiterst behulpzame klantenservice- een vaste klant bij, niets dan lof!

Pluspunten

• goede klantenservice
  • snelle levering
  • scherpe prijzen
  • altijd mogen retourneren zonder opgaaf van redenen

Rob 23-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende Service!

Coolblue verleent een heel goede service en een snelle levering! We bestellen ook andere producten via deze website omdat prijs/kwaliteit goed is en ze hebben goede prijzen!

Pluspunten

• snelle service
  • goede prijs

Mariela 23-11-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

De vriendelijke verkoper :-)

Na heel veel rompslomp te hebben gehad bij een telefoon winkel. Zelf maar besloten om mijn telefoon (iphone 6s) via coolblue te bestellen. Vrijdag avond nog opgebeld met klantenservice dat ik graag mijn telefoon in de winkel wilde afhalen ivm nog twijfel over abbo. De medewerker van de klantenservice vertelde mij dat dat geen probleem was en daar een aantekening van zou maken. De volgende morgen kon ik mijn telefoon dan ook ophalen. Aan de balie in Rotterdam werd ik supers vriendelijk geholpen door een medewerker Tim ( dikke duim omhoog). Hij gaf zelf nog de tip om een print screen te maken van de bedragen omdat deze verschilden van de site. Maar dat lag aan de mobielgoedkeurders. Niets om me zorgen over te maken. Ik ben met een big smile de winkel uitgelopen en natuurlijk mijn nieuwe telefoon. Paar dagen later heb ik nog een handgeschreven kaart gekregen met daarop een bedankje en gelukswensen met me nieuwe telefoon. Waar krijg je dat vandaag de dag nog.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel klantenservice
  • Vriendelijk personeel winkel R'dam (Tim)
  • Hier is de term klant is koning nog echt waar.

Minpunten

• Geen !!!!!!!
  • Geen!!!!!!!

LJ 23-11-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden

Zeer interessant om online te shoppen. Veel keuze van producten. Vriendelijkheid, hulpvaardigheid en snelle levering. top.

Mike Spieker 23-11-2016 Via de website gekocht

Customer Experience at best!

Wauw. Vrijdagmiddag ging mijn wasmachine kapot. Damn dacht ik. En nu? Dat ding natuurlijk weer zelf naar sloop brengen, nieuwe kopen en dan weer hele dag thuis wachten. Hoe?? Maar toen (geen grap dit). Internet, bestelling coolblue, want thuisbezorging gratis en ophalen ouwe ding ook! Bam. Nu nog tijdstip. Ik was weekend weg dus maandag, prima! Vrijdag bestellen maandag in huis. Mailtje dat ik maandagochtend 8u een sms ontvang met tijdstip bezorging. Sms ontvangen, 12u bezorging. Ik was nog niet thuis maar geregeld dat bezorgers erin konden. Ik kwam thuis. Alles geïnstalleerd, prefprogramma aan. Belletje aftercare van bezorger. Sjezus! Vrijdag stuk, weekend weg, maandag weer wassen. Hands-off + true customer experience, volledige ontzorging. Geweldig. Zo hoort t. I LIKE!!!

Pluspunten

• Communicatie
  • Nazorg

remco 23-11-2016 Via de website gekocht

nette koelkast, laag energie verbuik, (te) compact

Aflevering was een prettige ervaring. Twee deskundige coolblue medewerkers die zeer netjes en vriendelijk de koelkast installeerde. Het kunnen vergelijken van specificaties van verschillende koelkasten was zeer handig tijdens de orientatie. Dit kan je niet in een fysieke winkel doen. De gekozen koelkast is zeer energiezuinig, en mede daarom de keuze (en prijs was ook een factor). Qua formaat van de KGC250/70-1A+++ viel deze wel tegen in de praktijk, met name de beschikbare vries-inhoud, kleiner dan ik voorheen gewend was.
Daarintegen zou ik qua jaarlijks energieverbruik 5 van deze koelkasten kunnen plaatsten, ten opzicht van onze oude koelkast.

Pluspunten

• Prima witte koelkast, weinig spannend
  • Superlage energieverbuik

Minpunten

• Het model is ietswat aan de kleine kant

BK Easy Induction Wokarang 32 cm. 23-11-2016 Via de website gekocht

Wolf

Uitgebreid, klantvriendelijk, snelle leveringen en duidelijke site. Ook bij vorige bestellingen was ik altijd tevreden.

Hein. 22-11-2016 Via de website gekocht

Eenvoudige en heldere (bestel)procedures

Via kieskeurig op COOLBLUE uitgekomen.
Goede product omschrijving (specificaties) , eenvoudige bestelprocedure en betaling.
Snelle uitlevering en product deugdelijk verpakt.

Foolosopher 22-11-2016 Via de website gekocht

Ik bestel me suf

Pas op! Coolblue is een zeer gevaarlijk bedrijf. Ze hebben veel. Heel veel. En bieden een belachelijk goeie service. Met evenzo goede info per product. Daardoor bestel ik de laatste tijd veel te veel bij hun. Dus, je bent gewaarschuwd.

Pluspunten

• Aanbod en kwaliteit van producten
  • Service

Minpunten

• Verslavend

Nicoline 22-11-2016 Via de website gekocht

Review online bestelling wasmachine

Overzichtige website, snelle service, vriendelijke afhandeling. De monteurs hebben alles keurig voor me aangesloten en waren ook in het gestelde tijdvak keurig op tijd ter plaatse 😄.

Bea 22-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant. :-)

Zeer tevreden over Cool Blue door de uitgebreide keuze en zeer gunstige prijzen.
Supersnelle levering is natuurlijk ook een behoorlijk pluspunt.

Sylvia 22-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine om 22.00 uur besteld, volgende dag al in huis, perfect! Goede omschrijving van de machine en recencies! Meerdere mails ontvangen ( met foto van de bezorger) en tijd van bezorging, ook nog een sms een half uur voor bezorging, goed geregeld. Machine geplaatst en aangesloten en oude machine meegenomen, goede service van Coolblue!

Pluspunten

• Voor 23.59 besteld volgende dag bezorgd
  • Mail met info om route en tijd te volgen
  • Mail met foto van de bezorger

Marjolein Evers 22-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop microgolfoven

Coolblue heeft een duidelijke site met genoeg informatie over het product.
Je weet dus waar je aan toe bent. De levering kan de volgende dag al. Je kan de bezorger volgen via een gekregen link en een half uur op voorhand krijg je nog een sms. Zo zit je niet de hele dag te wachten. Heel handig dus.
Het oude apparaat ging zonder problemen mee met de vriendelijke bezorger.

L.Coenen 22-11-2016 Via de website gekocht

Nieuwe klant

Heb voor de eerste keer bij Coolblue een bestelling geplaatst. Niet alleen de prijzen t.o.v. de concurrenten vielen over het algemeen gunstiger uit, ook het gemak van de website was prima.
Mijn bestelling werd keurig op tijd de volgende dag (na bericht via E-mail) afgeleverd. Ben dus zeer tevreden!

Tom 22-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine via website: TOP service

Wat een top service! gisteren de wasmachine besteld, om 8.00 geleverd. Oude wasmachine zat zo in hun bus en de nieuwe werd geïnstalleerd. Helemaal geweldig was dat zij de vaatwasser hebben verplaatst zodat de nieuwe wasmachine goed paste. En dat allemaal met een glimlach en goede tips hoe de nieuwe wasmachine te gebruiken. toppers! Ze hebben ook gelijk het eerste wasje aangezet....

Pluspunten

• Zéér goede service: zéér klantgericht
  • Snel
  • Met een glimlach
  • Serieus en met goede tips

Monique 22-11-2016 Via de website gekocht

Top service!

Op de site van Coolblue was de keuze voor koelkasten erg groot, dankzij alle filters snel bij de juiste Amerikaanse koelkast uitgekomen. Met de levering werd het nog even spannend, ze waren net gestart met de straat aanleggen precies voor de deur. Even gebeld met Coolblue... De bezorgers moesten even een stukje extra lopen, maar snel, vakkundig en vriendelijke bezorging tot in de keuken! Erg tevreden over Coolblue!

Pluspunten

• Goed bereikbaar
  • Vriendelijke medewerkers die meedenken
  • Goede site
  • Flexibele bezorgtijden

ina wertwijn 22-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue geeft gewldige service

Coolblue heeft heel veel producten die goed zijn, mocht er iets niet in orde zijn, zoals bv mijn wasmachine die ik aangeschaft had bij Coolblue en lekte, werd er meteen actie ondernomen, de volgende dag opgehaald en een nieuwe geplaatst, super.
Verder koop ik bijna alles bij Coolblue ,goede producten, keurig verpakt, goede verzend berichtgeving en altijd op tijd geleverd.
Het is beslist het proberen waard!!!

artine louis 22-11-2016 Via de website gekocht

coolblue snel en betrouwbaar

hebben veel producten en leveren zeer snel, een betrouwbare winkel. ook aardig personeel en de prijsen zijn goed

Gerko 22-11-2016 Via de website gekocht

Klantenservice

Ik bestelde een switch en met korting een router erbij. Er ging wat fout waardoor ik alleen de switch kreeg en niet de router terwijl ik voor beide betaald had. Ik heb ze gebeld en ze zeiden dat het was opgelost maar vervolgens duurde het te lang voordat ik de router binnen kreeg. Toen ik nog een keer belde was alles opgelost en kreeg ik hem netjes de volgende dag binnen. De klantenservice was heel klantvriendelijk en dat maakte alles weer goed. Zelfs bij de beste kan wel eens wat fout gaan.

Pluspunten

• Klanten service

Bert 22-11-2016 Via de website gekocht

Keurige service

Goede informatie over het artikel,
Snelle levering en keurig op de hoogte gehouden over de levering.
Alles bij elkaar prima

Pluspunten

• Goed informatie over het artikel
  • Snelle levering
  • Keurig op de hoogte gehouden van de levering

Richard van de Sande 22-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue: echte klantvriendelijke webshop

Het productaanbod is enorm. De prijzen zijn scherp. De levering is supersnel (ook op zondag!). Er is een heel goede service: productinformatie met instructiefilmpjes; goede retourregeling; vriendelijke telefonistes). Kortom, ze zijn de beste!

Pluspunten

• Groot productaanbod
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering
  • Uitsekende service

Minpunten

• Te veel plastic in de verpakking

netty warmenhoven 22-11-2016 Via de website gekocht

zeer goed service

was de eerste keer dat ik wat bestelde online.
de service is zeer goed .
je wordt goed op de hoogte gehouden en een zeer snelle levering.
en de kwaliteit was ook uitmuntend.
ik zou coolbleu zeer zeker aanbevelen.

Pluspunten

• geweldige service

Ankie 22-11-2016 Via de website gekocht

heerlijke winkel

scherpe prijs en overzichtelijk website. Ook het zelf bepalen van het levermoment is erg fijn. Op de dag van aflevering wordt je prima op de hoogte gehouden van de voorgang.
Coolblue belooft wat ze op de website schrijven. Dit is iets wat je als klant wilt.

Pluspunten

• snelheid
  • overzichtelijk

M.E. 22-11-2016 Via de website gekocht

Prima service!!

Goede prijs, snelle levering, vriendelijke en kundige bezorgers. Daarnaast is het een prettige website. Kortom erg tevreden!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle en nette levering

HenkP 22-11-2016 Via de website gekocht

Kopen van Printer Epson Workforce WF2630-WF

Snel binnen 24 uur in mijn geval. Verpakking veel te groot de doos waar de printer inzit is op zich al voldoende dus de 2e doos daaromheen is teveel . maar wel goed ingepakt.

Rafael 22-11-2016 Via de website gekocht

Aanschaf wasmachine en wasdroger

Gekozen voor Coolblue bij aanschaf wasmachine en wasdroger combinatie, wegens combinatie van keuze in producten en prijzen. De webwinkel is zeer gebruiksvriendelijk. Levering en installatie conform afspraak. Bedankt Nino en Chris voor het tillen van de zware apparatuur naar de 2e verdieping, de installatie en vriendelijke service!

Pluspunten

• Keuze

Danielle 22-11-2016 Via de website gekocht

USB stick 64 Gb

USB stick 64 Gb gekocht. Gelijk de volgende dag al in huis. Ik kon gelijk aan de slag. Super, ik kan niet meer zonder CoolBlue. En het blijft leuk die informatie tussendoor wat er met je bestelling gebeurd.

Pluspunten

• Gratis levering
  • Gelijk volgende dag in huis
  • Super service

Minpunten

• Helemaal geen minpunten

Jan 21-11-2016 Via de website gekocht

Levering niet zoals beloofd, geen klantvriendelijkheid

Op zaterdag besteld, netjes vóór 23:59 (omstreeks 21u), om in aanmerking te komen voor zondaglevering.
Ook de andere voorwaarden waren voldaan: voorradig, klein pakket en in Vlaanderen wonen.
Zondag de ganse dag thuis, niemand gehoord of gezien.
Een email gekregen dat er op maandag zou worden geleverd, maar dan ben je natuurlijk gaan werken.
Geen tweede aanbieding mogelijk, je moet het maar gaan ophalen in een postpunt én.... pas nog eens de dag daarna.
Dus in plaats van zondag in huis, dinsdag er zélf om.
Op iedere email die je stuurt, krijg je reactie van iemand anders die de mailflow gewoon niet leest, maar lukraak maar reageert.
Ik stelde voor om dan maandagavond er in een shop van hen om te gaan (zodat ik toch niet tot dinsdag moest wachten), maar dan moest ik nóg eens betalen voor hetzelfde toestel.
En kon de terugbetaling pas plaatsvinden als het toestel door Bpost teruggestuurd was...
Kortom, NIETS voor een glimlach!

Minpunten

• niet klantvriendeljik
  • geen zondaglevering
  • niet oplossing gericht

Zanussi 21-11-2016 Via de website gekocht

Verrassend

Goed geholpen en toen ik door ziekte de levering van de koelkast 1 week moest uitstellen kreeg ik onverwacht een kaartje met een beterschapswens. Top, service is meer dan een product en dat is al top.

Pluspunten

• Bereikbaarheid
  • Assortiment
  • Persoonlijk

Joep 21-11-2016 Via de website gekocht

Prima service

Prima service bij de afhandeling van mijn bestelling.
De enorm positieve houding en klantgerichtheid van hun mensen vond ik echt opvallend.

Pluspunten

• service
  • snel

Marion 21-11-2016 Via de website gekocht

1 keer in de 22 jaar

Onze Miele wasmachine bereikte de gezegende leeftijd van 22 jaar. Via Coolblue heb ik een nieuwe Miele wasmachine uitgezocht. Na telefonisch contact en informatie ben ik uitstekend geholpen door Coolblue. Zij hebben mij geholpen met de keuze voor het apparaat met daarbij de voordeligste prijs. Ik vond het toch best spannend om voor het eerst zo'n grote aankoop via internet te doen. Maar alles liep op rolletjes! Hopelijk gaat deze ook 22 jaar mee. :-)

Pluspunten

• Telefonisch advies
  • Veilige betaal mogelijkheid
  • Goede Track & Trace informatie
  • Duidelijke info op de website
  • Persoonlijke benadering

ANTHONI-JANSSENS 21-11-2016 Via de website gekocht

MEVROUW

ZATERDAG ONLINE BESTELD, ZONDAG GEBRACHT. MET DE GLIMLACH ! INTERESSANT : JE KAN OP DE SITE TOESTELLEN VERGELIJKEN. IN DIT GEVAL EEN STRIJKIJZER. TOP !

josien 21-11-2016 Via de website gekocht

josien

Goede webshop.
Snelle levering.
Zeer goede service.
Onze nieuwe was machine werd door 2 zeer vriendelijke jongens snel geleverd netjes geplaatst en geïnstalleerd en de oude en het verpakkings materiaal weer meegenomen.

Pluspunten

• snelle en complete levering
  • goeie duidelijke webshop

GL 21-11-2016 Via de website gekocht

Top!

Mijn bestelling is goed & snel ingeleverd. Ik krijg goed update via email, sms & bel van de status van mijn bestelling. Bezorgers zijn ook hulpzaam, vriendelijk en op tijd.

Pluspunten

• Goed status update
  • Snel levering

Marjolein 21-11-2016 Via de website gekocht

Blij verrast door de extra stapjes van Coolblue

Ik ben positief verrast door Coolblue. Op zondagmiddag een wasmachine besteld en op maandagochtend staat hij al te draaien hier!
Het hele proces is prima verlopen. Op de site was het product eenvoudig te vinden. Extra's vanuit de fabrikant (Bosch, een stoomstation) en vanuit Coolblue zelf (3 bakken met wastabs) stonden duidelijk vermeld. Produktomschrijving was helder en compleet. Bestellen en betalen gaan eenvoudig. Je ziet ook meteen wanneer je je bestelling kunt verwachten.
De communicatie daarna verliep heel goed. Mailtjes met bevestiging en de precieze tijd van bezorging tot op het uur nauwkeurig ontvangen. De bezorger belde een kwartiertje voor aflevering dat hij eraan kwam.
Oude wasmachine werd door de bezorgers meegenomen en de nieuwe wasmachine aangesloten Ze gaven uitleg bij de machine. Vriendelijke jongens.
Ik was al bekend met Coolblue. En positief, maar nu toch weer positief verrast over hoe soepel dit allemaal liep. Fijn!

Pluspunten

• snelle levering
  • Groot assortiment
  • Betrouwbaar
  • Vriendelijk
  • Heldere communicatie

Laura 21-11-2016 Via de website gekocht

Fijne webshop

Superfijn om de product filmpjes te kunnen bekijken. Duidelijke informatie en goede service. De bezorging verliep ook top. Er werd een kwartier van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen. De wasmachine is op z'n plek gezet en er werd duidelijke uitleg gegeven. Vriendelijke bezorgers die goed werk leverden.

Pluspunten

• Duidelijke product filmpjes

Sven 21-11-2016 Via de website gekocht

Super service en snelle (vooral duidelijke) levering

Andere internetwinkels zouden een voorbeeld moeten nemen aan Coolblue met betrekking tot het leveren van producten. Ik kreeg een e-mail met daarin het tijdsbestek waarop de wasmachine zou worden geleverd. Tussen 11:20 en 12:20 zouden ze de wasmachine komen brengen. Een kwartier voor tijd namen de transporteurs van Coolbue contact met mij op en vertelde mij dat ze er met 15 minuten zouden zijn. Bij aflevering werd alles netjes aangesloten en uitgelegd. De transporteurs waren zeer beleefd en vakkundig!

Levertijden tussen 08:00 en 12:00 of tussen 12:00 en 17:00 kunnen echt niet meer! Grote aankopen zal ik voortaan altijd bij Coolbue bestellen. Het aanpassen van een leverdatum en levertijd was ook geen probleem, ik kreeg direct een bevestiging via de telefoon en later werd de tijd waarop de wasmachine zou worden geleverd doorgegeven via de e-mail en sms.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Concrete levertijd
  • Snelle reactie vanuit klantenservice
  • Vriendelijke klantenservice
  • Vakkundig personeel

Karin van der Mark 21-11-2016 Via de website gekocht

Uitermate tevreden

Wij hebben gekozen voor een tweedekans apparaat, precies het gekozene gekregen, met bijbehorende uitleg, waar het deukje zat , hoe m aan en uit te zetten etc, ons oude apparaat (een heel groot amerikaans model) werd zonder mopperen afgevoerd door onze toch wel vrij smalle gang. Fijne chauffeurs , echt geweldig, humor maar ook zeker professioneel! Wij raden het iedereen aan! Blij met coolblue.

Casper 21-11-2016 Via de website gekocht

prima service

Bestellen gaat altijd probleemloos bij coolblue. Snelle levering en bij de bestelling van een koelkast werd ik gedetailleerd op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering. Mijn oude bakbeest hebben ze mee terug genomen.

Pluspunten

• snelle levering
  • heldere communicatie en service

demi 21-11-2016 Via de website gekocht

Top service!!

We hebben de koelkast nog in de verpakking staan, aangezien we nog in een verbouwing zitten. Dus over de koelkast kan ik niks zeggen. De service is daarentegen fantastisch, coolblue bezorgt grote apparaten zelf. Hele aardige jongens die hem kwamen brengen en gaven goede uitleg over hoe aan te sluiten e.d.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle service

Yvonne 21-11-2016 Via de website gekocht

Wasdroger

Hadden accuut een nieuwe droger nodig. Vrijdag besteld, zaterdag morgen om 9.30 uur draaide hij zijn eerste was!
Keurig op de hoogte gehouden van de levering, zeer vriendelijke heren en alles keurig aangesloten en het oude weer mee terug genomen. Aanrader!

Sven 21-11-2016 Via de website gekocht

Super service en snelle (vooral duidelijke) levering

Pluspunten

• Duidelijke leveringstijden
  • Snelle levering
  • Vakkundig personeel
  • Goede prijzen

anja de zeeuw 21-11-2016 Via de website gekocht

a de zeeuw

vandaag bestellen morgen in huis. je krijgt van te voren ook nog sms hoe laat ze komen en half uur van te voren kregen wij nog sms dat ze binnen 30 minuten er zijn! geweldig! wasmachine boven gebracht en aangesloten. oude wasmac;hine weer meegenomen. ideaal!!

Petra 21-11-2016 Via de website gekocht

Super snelle levering

Hier kan ik heel kort over Zijn. Super snelle levering en heel erg vriendelijk. Keurig netjes op tijd een belletje en vriendelijke bezorgers.

Wieten 21-11-2016 Via de website gekocht

goede en op tijd levering

keus is zeer ruim en alles prima voor elkaar voor wat betreft levering en betaling we werden op de hoogte gehouden wanneer er werd geleverd en ook dat was dik in orde. Pluim voor Coolblue

Tineke van Ombergen 21-11-2016 Via de website gekocht

mijn bestelde inbouw-koelkast

heel prettig is het snelle proces van aankoop tot en met bezorging. Ook het op de hoogte houden van de status van de bezorging, het sms-je met de specifieke tijd tot en met het telefoontje van de bezorger dat hij er met een kwartier zal zijn en er dan ook is. Ook informeerde hij mij over het feit dat de koelkast niet zou worden ingebouwd (had ik ook bewust zo besteld) en of er nog een oud apparaat moest worden afgevoerd.
Keurige jonge mannen die heel vriendelijk zich voorstellen, keurig hun voeten vegen bij binnenkomst en informeren of je nog vragen hebt over het product en dergelijke. Ik word heel blij van zulke service. Zelf wil ik ook graag de cliënten van het kantoor waar ik werk behandelen en merk dat zij dat plezierig vinden. Vandaar dat ik het ook zo waardeer als een, in ieders ogen afstandelijke, online-leverancier dit ook zo verschrikkelijk belangrijk vindt. Coolblue was niet de aller-allergoedkoopste, maar in mijn ogen zeker de beste.

Pluspunten

• de status van de bestelling
  • de attente en correcte bezorgers

Irene 21-11-2016 Via de website gekocht

Problemen met bestelling

Toen ik wou bestellen lag de site van mijn bank er tijdelijk uit waardoor betaling via Ideal niet mogelijk was. De bestelling was volgens coolblue echter wel afgerond en ik kreeg ook een bevestiging. Ik heb direct de klantenservice gebeld en die stuurden een nieuwe betalingsaanvraag, als ik direct zou betalen zou de bestelling alsnog de volgende dag binnen komen. Dit heb ik gedaan, echter 3 dagen later was de bestelling er nog niet. Toen ik belde bleek de bestelling geannuleerd, maar de betaling was wel binnengekomen. Van dit alles heb ik geen meldingen gekregen van Coolblue. Het product dat ik wou bestellen was nu uitverkocht, en alleen nog aanwezig in de winkel in Antwerpen, dit konden ze echter niet naar me toe laten sturen. Hoewel de klantenservicemedewerkster erg behulpzaam was een probeerde een alternatief product voor me te vinden, is dit helaas niet gelukt en heb ik via een andere webshop moeten bestellen.

Officiele reactie van Coolblue 22-11-2016

Beste Irene,

Bedankt voor uw review. We vinden het heel vervelend dat de bestelling niet helemaal goed is afgerond. U geeft aan dat u aan alle verplichtingen hebt voldaan en dan is het jammer dat het pakket niet is geleverd. We kijken het graag voor u na. Kunt u het ordernummer via Facebook of Whatsapp aan ons doorgeven?

Margriet 21-11-2016 Via de website gekocht

Snel en klantvriendelijk

Cool Blue stuurde meteen het artikel, hield mij helemaal op de hoogte. Zondagavond 23:15 uur besteld en de volgende dag om 13:00 uur in huis, in perfecte staat. We hebben deze espresso automaat een tweede kans gegeven en zijn er heel blij mee. Echt een aanrader.

Pluspunten

• snel
  • klantvriendelijk
  • overzichtelijke website
  • tweede kans producten

Peet 21-11-2016 Via de website gekocht

snel besteld en bijna nog sneller geleverd. Top.

Goede website, duidelijke omschrijving van het artikel, na bestelling de volgende dag al geleverd en op het juiste tijdstip. Goed gepland allemaal.

Egbert 21-11-2016 Via de website gekocht

hoe iets lastig makkelijk werd.

extra geheugen voor je computer, duidelijke site die je bij de hand neemt. Snelle levering en een kloppend product. Dit zou je van elke leverancier mogen verwachten maar Coolblue maakt het waar.