Rene Hasselt 03-12-2020

Snel - binnen de beloofde 24 uur in huis!! Product voldoet de verwachtingen

Coolbluefan 03-12-2020

Super snelle service, gratis marktonderzoek wordt aangeboden om verschillende types te vergelijken waardoor je gemakkelijker een keuze kan maken. Na je bestelling wordt zelfs een handleiding verstuurd. Hoe cool is dat?

Bartenemilie 03-12-2020

Coolblue is super klantgericht! Snelle levering, correcte klantenservice dienst na verkoop, alles wat je maar wenst!

Walter Tersago 03-12-2020

Correcte prijs çniet altijd de goedkoopste) maar wel betrouwbaar, mogelijkheid om te wisselen indien niet tevreden en buiten de coronatijd een winkel waar je terecht kan voor service en raad.

Kim 03-12-2020

De bestelling verliep prima. Het pakje was er zeer snel ondanks de drukte. Ik werd zeker voldoende geïnformeerd over de bezorging.

Anne-Sofie 03-12-2020

Makkelijk besteld, snel geleverd en artikels prima in orde. Enige minpuntje is de hoeveelheid verpakking en dan vooral het grote aandeel plastiek. Los van de verpakking van de artikels zelf, waar Coolblue niet zoveel mee te maken heeft, werden artikels samengevoegd in een erg grote doos voor 75% gevuld met plastieken placeholders. Dit kan misschien iets milieuvriendelijker.

Dirk 03-12-2020

eenvoudig en heldere site, gemakkelijk te gebruiken en snelle levering conform de afspraak

boudbalduck 03-12-2020

Snel en betrouwbare service. Ruimste aanbod en duidelijk omschreven details van het product.

BEERNAERT 03-12-2020

VLUGGE LEVERING PRECIES WAT ER WERD BESTELD EN NOG EEN EXTRA 5 EURO KORTING

Wesley 03-12-2020

Voor mijn bestelling heb ik mailverkeer gehad met jullie medewerkers om iets uit te klaren en wat extra info te krijgen. Telkens werd er met veel enthousiasme een antwoord teruggestuurd dat heel goed geholpen heeft.
1 dag na de bestelling werd er 's morgensvroeg al geleverd door twee uiterst vriendelijke mannen.
Ik kan alleen maar tevreden zijn!
Bedankt!!!
Groetjes
Wesley

BV DRL Projects 03-12-2020

beschikbaarheid product
prijs/kwaliteit
snelheid van leveren
mogelijk om zakelijk te bestellen

marc claus 03-12-2020

De site is heel gebruiksvriendelijk. De bestelling verliep vlot en ondanks de huidige moeilijkheden bij Bpost was er maar dag tussen bestelling en levering !

Erik 03-12-2020

Ondanks de drukke periode en Corona precies volgens afspraak geleverd. Ferm van Coolblue!

Marinella Derveaux 03-12-2020

De werknemers zijn vriendelijk super lief en eerlijk. Op die mensen kan je niet zeggen
Maar wel jammer dat ze het vuil niet mochten meenemen van coolbleu omwille Corona regels maar op de site stond er dat ze het vuil mee namen dat is het min puntje bij coolbleu

Rob Gebruers 03-12-2020

Snelle levering, heel goed assortiment en leveringsvoorwaarden. Producten waren goed verpakt

Anja 03-12-2020

Coolblue blijft voor mij de beste onlineshop voor electro. Hebben er al verschillende producten gekocht. Levering steeds correct en ook de naservice wanneer een toestel defect is verloopt prima. Ik beveel het iedereen aan om bij Coolblue te bestellen.

Kevin 03-12-2020

Pakje online besteld om 10u en om 11u lag alles klaar in de winkel. Bij afhaling veel volk door de COVID maatregelen maar perfect geregeld kwa veiligheid. Ook zeer goede afhandeling van alle bestellingen, veel volk maar korte wachttijden. Eens het mijn beurt was in 2 min geholpen pakje stond klaar zoals het moest en hulp en uitleg werden aangeboden. Zeker een aanrader.

Tinneke robbe 03-12-2020

Heel vriendelijk. Super goed geholpen heel veel uitleg gekregen makkelijk om te bestellen het is de eerste maal dat ik via internet bestel .een redelijk groot bedrag maar alles is veilig verlopen .ik bestel terug ben heel te vreden

Koen W. 03-12-2020

Echt een leuke én grappige site die telkens weer met hun slogan 'alles voor een glimlach' weet waar te maken!
Prijzen liggen zeer goed, duidelijke en uitgebreide omschrijving van producten en natuurlijk snelle levering in leuke dozen.
Coolblue staat zeker bij mijn favorieten!

Katinka 02-12-2020

Vlotte bestelling
Dag nadien geleverd
Tevreden met product en klantenservice!

Marthe 02-12-2020

Ik had een klein probleempje met mijn betaling op de Coolblue site. Deze werd niet geaccepteerd maar het bedrag was wel reeds van mijn bankrekening gegaan. Ik ben toen heel snel geholpen door iemand van de klantenservice en mijn bestelling is vervolgens ook zeer snel geleverd. Goede ervaring dus!

Luc 02-12-2020

Heb SSD gekocht en via de uitleg op de site is alles goed gelukt. Ook zeer snelle levering terwijl het nu net een heel drukke tijd is

PascalB 02-12-2020

Alles goed en duidelijk omschreven, leuke filmpjes. Levering de volgende dag zoals beloofd.

Johan G 02-12-2020

Gezien de beperkende maatregelen was het bestelproces heel vlot, en de afhaling zeer snel. De verkoper die ik aan de telefoon had had snel alle info die ik nodig had en facturatiegegevens (ik heb drie verschillende) makkelijk aan te geven. Betalingmogelijkheden waren flexibel. Het personeel aan de "corona" afhaal dienst was ook zeer behulpzaam en vriendelijk. 10 op 10!

EG 02-12-2020

Online bestelling waarbij alles volgens meldingen verloopt, alles volgens afspraak keurig op tijd geleverd en duidelijke communicatie