Joeri 25-07-2022

Beste winkel ooit! je kan er alles vinden, nu ik had een eco product gekocht en gaan afhalen supervriendelijk personeel!

??? 25-07-2022

Vlugge afhaalmogelijkheid - zeer vriendelijk bediend en hulp voor in te laden en wat een grote mooie winkel.
Was de eerste keer.

Koen 25-07-2022

gemakkelijke site, waardoor het makkelijk te vergelijken is, niet alleen op prijs, maar ook op basis van reviews

Connie Mahieu 25-07-2022

Alles is correct zowel levering als prijs kwaliteit
Vriendelijke medewerker die de levering aan huis bezorgde en precies op het correcte uur.

Liesbet 25-07-2022

Duidelijke website
Snelle levering
Zeer vriendelijke installateur die er ook de nodige uitleg bijgaf.

Nadia 24-07-2022

Aankoop gedaan via de website. Pakje supersnel ontvangen en goed ingepakt in een kartonnen doos - zeer stevig.
Waren niet thuis maar pakje toch geleverd op veilige plaats.

Dank je wel voor de snelle service en leuke webwinkel

Sietse 24-07-2022

Weer een top apparaat van Braun. Ik heb dit apparaat mogen testen.Ik gebruik heb voor mijn baard trimmer,mijn hoofdhaar scheren en borsthaar. Door de diverse opzetten stukken van alle gemakken voorzien. De kwaliteit is erg goed. Ik ga hier vast nog jaren profijt van hebben.

Nicole hillaert 23-07-2022

goede en vriendelijke bediening toppers en de plaatsing dienst ook zeer tevreden over
correcte service en aansluiting

mariette 23-07-2022

een dikke PLUIM voor jullie medewerkers zeer vriendelijk correct en een goede uitleg op alle vragen een aanrader

Racquel 22-07-2022

Ik heb Coolblue gekozen omdat ik héél tevreden ben .
1° hun website is overzichtelijk
als je iets wilt zoeken, het is gemakkelijk te
vinden
goede omschrijving van alle producten
de reviews van de kopers zijn ook handig vooral
de pro's en cons zijn makkelijk te zien
2° levering gaat snel
3° als er iets is met wat je koopt en je hen contacteert,
zijn ze héél vriendelijk en zoeken naar een
oplossing
4° All in all, top winkel! = doe zo voort! Ik ben een
trouwe klant van al lang geleden.

Wannes 22-07-2022

Snelle verzending, correcte beschrijving, eerlijke prijs, degelijk materiaal

Raymond 22-07-2022

ik vind Coolblue best ok, moesten ze geen zaken doen met Bpost! Mijn aankoop was beloofd voor zondag, wat goed was want dan was ik thuis, maar door inmenging van de Bpost werd het pas dinsdag aangeboden. toe was ik niét thuis, soms moet ik werken, he! Woensdag kan ik het pas afhalen in het Bpost afhaalpunt. Skipp die Bpost, want die sleurt Coolblue door het slijk!

Cindy 22-07-2022

Goede prijs kwaliteit. Duidelijke webshop. Snelle levering met duidelijke tijdsaanduiding. Bij problemen snelle en correcte oplossing.

Bou 22-07-2022

geen Nederlandstalige handleiding bij Motorola smartphone. Na erg veel!!! zoeken een telefonisch contact gevonden. Daar vonden ze ook nergens een Nederlandstalige handleiding.

Ann 22-07-2022

Goede uitleg op de website, makkelijk bestellen. De dag erna al geleverd in perfecte staat en zoals beschreven.

Marleen 22-07-2022

Snelheid - mogelijkheid tot parkeren - aangenaam ingericht - vriendelijkheid. Maw een positief gevoel

Etienne 21-07-2022

Alles zoals beloofd, kan niet beter denk ik. Tijdens wachten al een e-mailtje met tips & triks voor onderhoud en gebruik. Tevens uitleg over installatie en mogelijkheden voor opstelling.

wannes 21-07-2022

Zeer vlotte en snelle levering.
Vriendelijke mensen en zeer stipt.
Het ophalen van het oude toestel is een groot pluspunt.

An 21-07-2022

Bedtelling geplaatst op 4 juli. Problemen met de voorraad dus ik kreeg netje op tijd een bericht met mijn mogelijkheden. Ik heb uiteindelijk voor een andere kleur gekozen. Dit was blijkbaar niet goed doorgekomen in het systeem. Dit werd mooi opgelost en ik kreeg als compensatie een waardebon. Communicatie met de klantendienst verliep supervlot via mail en de compensatie was ook in orde!

Jo 20-07-2022

Gemakkelijk om te bestellen, levering verliep goed (wel een beetje later dan aangekondigd). Personen die de installatie gedaan hebben waren heel vriendelijk en behulpzaam. Over het algemeen een goeie ervaring.

JanV 20-07-2022

Product iets duurder dan op sommige andere sites, maar zeer goede service.
Besteld om 23:30u zaterdagavond en geleverd om 10u zondag morgend. Super. Kan niet beter.

Mario 20-07-2022

Handzame website, goede uitleg bij elk product en vooral handige vergelijkingstool.
Gegroepeerde bezorging (geen overbodige ritjes). Geleverd zoals beloofd en bijzonder vriendelijke bezorgers.

Michaël 19-07-2022

Coolblue weet de Customer Journey quasi perfect te bouwen. Van bij het bezoek aan de website tot aan de levering: alles loopt smooth. Ik ben fan.

Peter 19-07-2022

zeer eenvoudig reserveringsproces en vooral een zeer snelle levering. Donderdagavond om 19 uur besteld en vrijdag om 9 uur geleverd.

BJ is Back 19-07-2022

Ongelofelijk dat ik mijn gekozen acces point zo vlug kreeg geleverd en dan nog op een zondag .. en eerst een load of info te hebben gevraagd en daarmee mijn keus kon solide maken..

De hulp was snel en effectief en ik ben blij met mijn acces point… coolblue alles voor een lach? Hier alvast geslaagd van oor tot oor ;-)