Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lientje97 12-08-2015 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Ik vind Coolblue echt verrassend klantgericht. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Als je ze belt, met wat voor vraag ook, dan denken ze mee of ze je kunnen helpen. Een aanbod om dezelfde dag nog het artikel al in huis te hebben. De verzending van dit artikel verliep echt fantastisch. Div berichtjes wanneer verzending weg ging, en wanneer ik wel bericht kon verwachten. Je kon online kijken waar je pakket zich bevond. En een half uur voor aankomst een sms met een aankomsttijd. De chauffeur belde ook echt op dat moment aan. Wederom zeer nette en vriendelijke bezorger. Echt nog nooit zo compleet meegemaakt. SUPER!

dierenvriendin148 12-08-2015 Via de website gekocht

Zeer hulpvaardig personeel .
Zeer correct .
24/7 bereikbaar.
Kom je er op de website niet uit, je kan Coolblue bellen , en je wordt zeer correct te woord gestaan.

Binnen 24 uur na de bestelling , nieuwe wasautomaat in huis staan.
Geweldig!!

Goed assortiment

Concurrerende prijzen, maar zeer goed service

Ik heb alleen zeer goede beoordeling. Goede service . Correct. In 1 woord geweldig!

aline vermeersch 12-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk bij het bestellen en men houd zich aan zijn woord de volgende dag is alles op het adres aangekomen. Doe zo verder

Lindsey Hendrickx 12-08-2015 Via de website gekocht

Alles dik oke

alles dik oke

heel uitgebreid

Coolblue levert snel, heeft de beste producten in de aanbieding! Alles is gewoon TOP!

Ze doen het heel goed, ik heb nergens iets op aan te merken en ben ook van plan om hier binnenkort nog aankopen te doen!

joshanneke 12-08-2015 Via de website gekocht

thuis achter de computer bij regen of zonneschijn makkelijk af te werken

bestellen, betalen en levering gaat makkelijk en snel

wat ik zocht vond ik snel

op basis van service, snelheid, gemak en goede prijs- kwaliteitsverhouding

mijn cijfers zeggen al veel en de motivatie bevestigd e.e.a.

Studio Freddy 12-08-2015 Via de website gekocht

Kwaliteit

Zoals altijd UITSTEKEND

Aanbod bevat werkelijk alles wat je maar van kunt dromem

Coolblue "The Best"

Paar dagen geleden tekentablet gekocht online bij Coolblue, service zoals altijd UITSTEKEND, ik ben Prof. Fotograaf, Intuos is een must voor iedereen die een grafisch programma gebruikt, echt uitstekend voor het retoucheren van portretten en andere fotos waar het op detail aankomt echt een aanrader, hoef tenslotte geen reklame te maken voor WACOM heeft reeds lang zijn kwaliteit bewezen. Voor mij geen negatieve punten.

Evert69 12-08-2015 Via de website gekocht

Product snel gevonden. Makkelijk te navigeren op de site.

Snelle en vlotte levering. Je wordt netjes per sms en mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling

Groot assortiment

Groot assortiment, goede service en vlotte levering. Kortom prima web-shop

ghuyge 12-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke webshop met plus en minpunten opgelijst.

Ultrasnelle levering

Zelfde als bij anderen, maar ruim voldoende

KellyToeti 12-08-2015 Via de website gekocht

Producten waren zeer gemakkelijk te vergelijken en makkelijk te bestellen.

Helaas was het product iets later dan verwacht, maar dat ligt aan PostNL en niet aan CoolBlue.

Vrijwel alles in huis!

Alles verliep soepel en makkelijk.

Alles prima geregeld. En de volgende dag in huis, zoals beloofd.

ofreriks 12-08-2015 Via de website gekocht

Kijken op marktplaats of op de site,...belletje, bestellen, betaal link sturen ze je met de mail en binnen 24 uur heb je het artikel in Nieuwstraat, met garantie in huis.
En dat met zoveel korting.

Ik heb eens een artikel gekocht dat niet voldeed aan de omschrijving, binnen 24 uur had ik een ander artikel dat wel voldeed. De mensen aan de telefoon kijken samen met je of alles is zoals je wilt. Goede raad en een scherp advies echt top.

Als ik wat nodig heb kijk ik eerst of het door tweede kans van cool blue wordt aangeboden, meestal vind ik wel wat ik zoek en altijd voordelig.

Ik ben een groot fan en heb al meerdere artikelen met grote tevredenheid gekocht. Dus doen...

Ik ben erg tevreden over cool bleu, niet alleen over de tweede kans artikelen, maar ook over de nieuwe uit de online winkel. Goede advieze, snelle betaling via de betalingskenmerk en supersnelle levering. Ze houden je keurig op de hoogte van de betalingsbevestiging, het inpakmoment en de verzending. Of je nu nieuwe of tweede keus artikelen koop, je wordt echt super geholpen.

thierry43 12-08-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelprocedure, kind kan de was doen.

in de tijd vòòr aflevering wordt je goed op de hoogte gehouden, waar je bestelling zich bevindt

Ruim voldoende, ik heb gevonden wat ik nodig heb

Alles verloopt zeer soepel en snel. Ik koop nu nu al een jaar of 5 bij Coolblue en nooit problemen gehad. Ik heb vertrouwen in deze zaak en dat is zeer belangrijk bij webwinkels.

Coolblue is een webwinkel met een ruim assortiment, is niet duur, heeft een snelle website, levert supersnel af, geeft goed advies en goede informatie na de koop.

Voorhenk 12-08-2015 Via de website gekocht

heldere, duidelijke website. vooral de algemene uitleg vooraan over de soorten monitoren die Coolblue aanbiedt, vond ik subliem!

levertijd: korter kan haast niet. Vooral goed was de rits van mails om je op de hoogte te stellen van de voortgang

prima assortiment. doet niet onder voor andere grote concurrenten.

Absoluut.

Ik kan geen foutjes ontdekken. Websites hebben professionele maar vooral klantgerichte en vriendelijke uitstraling. Meer dan voldoende gerelateerde productinformatie en....ik krijg inderdaad 'een glimlach op mijn gezicht' nav de payoff: alles voor een glimlach....

Verdwelt 12-08-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke site waar alles makkelijk te vinden is

Heldere en uitgebreide informatie!

Veel!

Alleen al voor de overzichtelijkheid en heldere informatie product en informatie over de bestelstatus zijn een pluim waard!

Wat mij opvalt is de zeer duidelijke en heldere info

R. Picauly 12-08-2015 Via de website gekocht

duidelijke website en zoekfunctie

Belde de servicedienst. Werd zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan

Grote keuze

Het is een duidelijke website, ruime keuze, vriendelijke service en snelle afhandeling.

lievemeynen 12-08-2015 Via de website gekocht

eenvoudig en snel vanaf de zetel

suppersnelle levering

zeer uitgebreid

snel en eenvoudig , vandaag besteld morgen geleverd.

Jakezuid 12-08-2015 Via de website gekocht

HEt instellen van de levertijd van het product is suppa

Ik heb altijd gevoel gehad dat cool blue webshop overzichtelijker is dan mediamarkt om een keuze te maken. Ook is de assortiment best redelijk.

zeker doen!

brientje666 12-08-2015 Via de website gekocht

Heerlijk thuis achter je pc alle artikelen bekijken zonder dat er kinderen aan je arm staan te trekken zoals in een winkel.

Snelle levering. 2 artikelen besteld en de volgende dag al thuis geleverd zoals in de mail aangekondigd werd.

Een zeer ruim gamma waar je je keuze uit kan maken zowel voor dure als budgetvriendelijke artikelen. Voor elk wat wils.

Door de zeer vlotte behandeling en betalingsmogelijkheden zou ik de winkel zeker aanbevelen aan vrienden en familie.

Een zeer duidelijke site waar je alles gemakkelijk kan vinden en bestellen. Een zeer goede service . Zo kreeg ik netjes een bericht op de gsm wanneer het artikel ingepakt was en klaar voor verzending.

Emielieo 12-08-2015 Via de website gekocht

Steeds notificatie omtrent vordering van je bestelling.

Zelfs voor een minder gangbaar model smartphone volop keuze in covers.

Prima service, goed op de hoogte gehouden van de vordering van je bestelling. Ik had geen verzendkosten, ook altijd fijn!

ton van triest 12-08-2015 Via de website gekocht

was op zoek naar een nieuwe hoes voor mijn ipad 3.
In de winkels geen keus, zeker niet bij de Media Markt.
Reactie verkoper, meneer u hebt een oudere versie er zijn alleen maar hoezen voor de ipad aie en samsung.
Ja maar ik wil er 1 voor de ipad 3 lieftst een mooie leren.
Sorry die hebben wij niet meer wel een universele met elastiekjes.
Ja en dan mijn ipad op de grond zeker. Nou dan ga ik wel naar het internet zo werken jullie het zelf in de hand dat iedereen via het internet bestel. Zie daar een schitterende leren hoes voor een schappelijke prijs!

Snel met alles en goede kwaliteit!

roulance isabelle 12-08-2015 Via de website gekocht

een muisklik en de dag nadien al thuis.

wist iets niet zeker van mijn bestelling, telefoontje en hup alles was opgeklaard.
EN DIT MET EEN GLIMLACH !!!

Altijd hebben ze wat je nodig hebt.

Vertellen er nu al over tegen vrienden.
Zo makkelijk,beste prijs en vlugge levering.

Je kan er dag en nacht bestellen,bellen voor hulp, bediend met een glimlach aan de telefoon. Dag nadien uw bestelling in huis, ideaal dus als je nog vlug een kadootje moet kopen. Beste prijs.

School078 12-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Correct.
Vriendelijk
Duidelijk.

Veel en voldoende

Voor nu zou en heb ik al aanbevelingen doen/gedaan

De mail communicatie is niet altijd overzichtelijk Kopen bij coolbest mail bevestiging. Dan andere mail van afleverdienst was niet optijd waardoor een afspraak gemist werd. Iedereen wel vriendelijk

Alpamona 12-08-2015 Via de website gekocht

Alles is goed uitgelegd, goederen makkelijk te vinden.

Snel en efficiënt, veel leveringsmogelijkheden, zelfs op zondag. Niets aan te merken. Ik ben heel tevreden. Het was mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste.

Er zijn tablets of smartphones die niet voorgesteld zijn (bijvoorbeeld tablet 32gb of andere varianten).

Zeer goede service, op tijd geleverd, alles was in orde.

StijnWi 12-08-2015 Via de website gekocht

Het plaatsen van de bestelling en aanvraag op factuur was heel voor verlopen.

mijn bestelling was iets voor middernacht besteld en de volgende dag (zondag) was het al on de vroege namiddag geleverd!

Uitgebreide keus van de producten met duidelijk overzicht van de variaties.

De eenvoudigheid van bestellen gekoppeld aan de snelle levering zijn voor mij zeer belangrijk!!

jahb 12-08-2015 Via de website gekocht

Grill gezocht, en bijna direct gevonden.
Bijna direct omdat ik bij het zien van de grillen een andere grill (een automatisch instelbare) heb gekocht dan ik van plan was.

Na de mail dat de betaling is ontvangen werd de grill dezelfde dag verstuurd.

Zie boven.

Al meer artikelen bij Coolblue gekocht, en iedere keer snelle afwikkeling, en goede spullen.

Helemaal niets op Coolblue op aan te merken. Wat er beloofd wordt, wordt ook nagekomen.

Turion 12-08-2015 Via de website gekocht

Vinden wat je nodig heb, bestelling plaatsen en de volgende dag thuis.

Als snelle levering onder service valt dat is die perfect.

Voor mij voldoende.

Ivm bovenstaande opmerkingen.

Makkelijk zoeken, bestellen en betalen zoals je zelf wilt. Gratis verzending en de volgende dag in huis, wat kan een mens nog meer willen?

mmittaa 12-08-2015 Via de website gekocht

Bij coolblue bestellen gaat altijd zonder gedoe.

Helaas voldeed het product niet en terug sturen is dan zo gebeurt.

Ze hadden alles wat we zochten.

Nog nooit problemen bij Coolblue gehad. De website(s) zijn erg fijne en overzichtelijk.

Carreaux 12-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke categorieën, duidelijke productomschrijving, en snel reviews over het gezochte product te vinden + heel breed gamma aan producten met snelle leveringstijd!

Coolblue brengt me goed op de hoogte van de ondernomen stappen om mijn product tot bij mij te brengen. Er zijn verschillende betaalmogelijkheden en de service is steeds correct.

Zeer breed gamma van kwaliteitsproducten. Niet het goedkoopste assortiment, maar altijd kwaliteitsvolle producten.

Tot nu toe geen enkele reden gevonden om Coolblue niet aan te bevelen bij anderen.

Ik vind de verschillende leveringsmogelijkheden, de levertijd en de prijs-kwaliteit van het brede assortiment bijzonder waardevolle aspecten, net als de goede prijs-kwaliteit verhouding.

yeeteeho 12-08-2015 Via de website gekocht

Bij bezorging kan je diverse opties aangeven. Heel fijn is ook het af kunnen halen van je pakket bij een afhaal locatie. Daarmee weet je zeker dat je pakket binnen een dag in huis is. Top service!

Vele mogelijkheden met bezorgen/afhalen, betalen, product vergelijken etc.

Breed en diep assortiment. Veel subwinkels met specs.

Is helaas geen prijsvechter maar wel scherp in de prijs. Loont altijd om te overwegen vanwege de service en betrouwbaarheid.

Piete102 12-08-2015 Via de website gekocht

Geen rompslomp ze doen wat ze zeggen

Alles wordt netjes aangesloten en de oude machine netjes afgevoerd.

Groot assortiment

Doen!

Verschil met andere aanbieders is dat er geen bijkomende kosten zijn. Men doet wat men belooft.

dkdemen 12-08-2015 In de winkel gekocht
PDAShop

Makkelijke keuze of ik hem wil laten bezorgen of zelf bij een PostNL afhaal punt wil laten ophalen !

ik had mijn bestelling gedaan, ik kreeg nog geen uur later een smsje met ''We hebben uw bestelling ingepakt. we houden u verder op de hoogte via e-mail''
en de dag erna na 15:00 kon ik mijn pakketje ophalen

als je wat zoekt en ze hebben het daar ?
dan zou ik CoolBlue aanraden, makkelijk en snel.

ik kreeg een link van mijn zwager met iets wat ik wilde hebben, besteld en kon hem de dag erna ophalen

ngolsteyn 12-08-2015 Via de website gekocht

Overzihctelijke website en makkelijk te bestellen.

Simpel en doelmatig dat is wat je ziet en wat je krijgt, een aanrader voor iedereen.

Ik bestel al sinds jaar en dag bij Coolblue, het is eigenlijk de eerste winkel waar ik kijk als ik naar iets nieuws opzoek ben.

Gerry S 12-08-2015 Via de website gekocht

Heel behulpzaam. Telefonisch besteld en uiterst vlot en vriendelijk geholpen. De volgende dag in huis.

Coolbleu is een fantastisch service gericht bedrijf.Snelle service, uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Geweldige service!

Meerdere keren goede ervaring gehad.Pech met aankoop, werd snel geregeld. Koop daar graag, altijd goed!

Nadine bastiaens 12-08-2015 Via de website gekocht

On line in 2 min gevonden wat ik in 3 winkels niet vond, en on top de dag daarna reeds geleverd, op een zondag, gewoon geweldig.

Op zondag middag geleverd en besteld nog geen 24 uur ervoor.

Super

Zeer efficient, meer keuze dan in de doorsnee winkels, en direct geleverd

FrankTLO 12-08-2015 Via de website gekocht

Prima webwinkel met groot assortiment. Zeer snelle, correcte levering.

wendidewolff 12-08-2015 Via de website gekocht

Het artikel was niet aanwezig in de winkel, maar in de winkel hebben we het artikel op internet besteld en werd het de volgende dag gratis thuis bezorgd.

In de winkel ben ik snel geholpen en de aankoop via de webshop had ik de volgende dag thuis.

jeanninerobberecht 11-08-2015 Via de website gekocht

Heel eenvoudig te bestellen, kan niet beter

fantastisch snel geleverd

direct gevonden wat ik zocht

fantastische service

Alles was picco bello

puregtx 11-08-2015 Via de website gekocht

Fabrieksfout met product, contact opgenomen met klantenservice, vlot en vriendelijk, volgende dag product omgeruild.

Top webshop

Top webshop! Alleen een beetje jammer dat de categorie met PC Componementen wat uitgebreider is.

Michel J. 11-08-2015 Via de website gekocht

Terugvinden van het beoogde produkt op de website van Coolblue was zeer eenvoudig

Ik heb telefonisch besteld op zaternamiddag. Ik kon nauwelijks geloven dat Coolblue zijn belofte op de website, nl levering op zondag zonder bijkomende kosten, zou kunnen waarmaken. vandaar dat ik met iemand wou spreken ipv gewoon on-line te bestellen. Bereikbaarheid uitstekend en bestelling rimpelloos.

Ik had bij mij in de buurt drie gewone winkels afgelopen op zoek naar een vervang grill rooster voor een Weber BBQ. Resultaat nul. Bij Coolblue was dit produkt in voorraad.

Zonder voorbehoud.

Ik ben uitermate tevreden over de service van Coolblue : 1) wat ik nodig had was bij hen in voorraad, in drie gewone winkels niet 2) de prijs was dezelfde 3) ik vind het bijzonder sterk dat zij bij bestelling op zaterdag op zondag konden leveren (zonder enige extra kost).

marceled 11-08-2015 Via de website gekocht

eenvoudig en snel te bestellen, geode opvolging.

top service, geleverd toestel laten omruilen voor een ander merk dit werd zonder probleem gedaan, en steeds zeer vriendelijk bij de communicatie.

van bestelling tot levering perfect, service gericht .

Mark2412 11-08-2015 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site.

Savonds besteld en smiddags in huis perfect.

Tot nu toe geen slechte ervaringen gehad . Aftersale super.

Kan niks negatiefs bedenken. Ga zo door

Morgana LeFey 11-08-2015 Via de website gekocht

Het bestellen en betalen gaat super vlot. Je kan producten ook heel makkelijk vinden.
Je kan je bestelling ook nog makkelijk wijzigen. Het is ook fijn dat een suggestie gedaan wordt welke producten ook handig zijn om bijkomend aan te kopen vb uitbreiding geheugen of andere accessoires.

Super die aflevering op zondag. Ik kon het bijna niet geloven toen ik het las. Zaterdag bestellen en zondag afgeleverd aan huis... maar het klopte. Dit is echt boven verwachting. Bij veel websites is de aflevering pas op maandag of dinsdag en dan dien je je pakje zelf te gaan afhalen in een Kiala punt of postpunt. Deze aflevering op zondag aan huis is dus overtreffende trap.
Wat ook leuk was is dat je verwittigd wordt via e-mail van de status van je bestelling (ontvangen, ingepakt en dan je factuur en het vermoedde tijdstip van levering)
Dit alles maakt een zeer professionele en degelijke indruk, die ook waargemaakt wordt.
En dan vond ik de EAN code niet voor de cashback te kunnen aanvragen.
De streepjescode vond ik op het toestel maar niet de 13 cijferige code die daar bij hoort. Even met de klantenservice gemaild die navraag deed bij de Leverancier en ik kreeg mijn EAN code doorgestuurd. Bleek dat deze code op het doosje van het toestel stond. Heb ik weer iets bijgeleerd. Super service noem ik dit.

Afleveringsmogelijkheden en na-service boven verwachting.
Het is fijn als je met een gerust hart kan bestellen.

Accurate aflevering thuis op zondag ! Vriendelijke, professionele en oplossingsgerichte na-service.

Marc met een c 11-08-2015 Via de website gekocht

Supersnelle levering, ook op zondag!

Zeer ruim en gevarieerd aanbod

Eenvoudiger kan niet... keuze maken, betalen en de volgende dag wordt het thuis geleverd.

robkenj 11-08-2015 Via de website gekocht

nog nooit on line gekocht.Ik vond

dit (coolblue) een openbaring

de levering zou tussen 10.00 uur en 15.00 uur plaatsvinden. Om 10.02 uur stond de levering voor de deur.Prachtig

Omdat alles pico bello was precies volgens de mededeling op internet0Op 1 dag had ik een nieuwe wasmachine in huis en was de oude meegenomen.

Ik kan geen minpunten opnoemen

Ronald Schildknegt 11-08-2015 Via de website gekocht

De bestelling was zo gedaan

's Middags om 14.30 uur besteld en 's avonds om 21.30 uur al in huis.
Grote klasse Coolblue

Er was meer dan genoeg keuze waardoor ik niet verder hoefde te zoeken.

Door de keuze en de zeer snelle levering daardoor een aanrader.

Door de ruime keuze kon ik een snelle beslissing maken, dat ik het product dan 's avonds al in huis had spreek van een service van hoog niveau.

FrankParthoens 11-08-2015 Via de website gekocht

Vanuit je zetel bestellen...wat is nog makkelijker ?

Rond 18u00 besteld en de dag erna om 9u30 thuis bezorgd !

Super gemakkelijk en perfect afgeleverd !

Silex 11-08-2015 Via de website gekocht

De website maakt het erg makkelijk om te zoeken, selecteren en te kopen. Fijn is ook dat naast de betaalmogelijkheden van onder andere iDeal (geen bescherming) ook PayPal (met bescherming en m.i. net iets makkelijker dan creditcard) mogelijk is.

Het automatisch doorzenden van de status van je aankoop werkt erg prettig.

Coolblue bestaat uit een aantal websites. Je kunt er vaak datgene vinden wat je in de winkel niet kunt vinden.

Coolblue is een betrouwbare winkel gebleken.

Verschillende keren bij Coolblue iets besteld. Nooit problemen gehad met levering. Integendeel, de levering is gratis en heel snel.

Bri. 11-08-2015 Via de website gekocht

Je hoeft je huis niet uit om aankopen te doen.

Altijd al gevonden wat ik nodig had.

johan1809 11-08-2015 Via de website gekocht

via pc dingen bestellen

service 11 op 10 super gewoon

Stef van der Wel 11-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen ging gemakkelijk. Niks te klagen!

Zondagbezorging zonder extra kosten. Perfect!

De laptop die ik er een week van te voren in het oog had, was een week later uitverkocht. Ik heb een laptop nodig over een paar weken en de verwachting was dat die binnen een maand weer verkocht ging worden. Te laat dus.

De zondagbezorging was erg fijn! Ik vond echter het assortiment wat tegenvallen. Wanneer een artikel uitverkocht is, wordt hij niet weergegeven op de website, daardoor moest ik lang zoeken om er achter te komen dat het uitverkocht was.

rgeubels 11-08-2015 Via de website gekocht

Je vindt er alles aan een goede prijs.
vandaag besteld is morgen in ieder geval geleverd!

uitleg zelfs nog bekrachtigd met filmpjes. Ook als iets niet op voorraad is kan je vragen om een melding wanneer dit weer op voorraad is.

Heel veel spullen en nog makkelijk te vinden ook

Als je iets snel wilt hebben

Ik heb hier al verschillende apparaten gekocht en heb nog nooit een probleem gehad. Als je niet weet wat je wilt kan je nog makkelijk vergelijken op deze site.