Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jandebreuker 18-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen vanuit de luie zetel ... super

Eén telefoontje en alles was beantwoord ...

groot maar mag nog groter ...

Vertel ik aan iedereen

Werkt snel en goed, heeft me nooit in de steek gelaten

wdc.braambes 18-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke webshop.
Degelijke informatie.
Goede vergelijkingstool.
Vlotte telefonische service.
Stipte levering.

Al meerdere producten aangekocht, zowel privé als voor bedrijf. Altijd alles stipt geleverd en alles in orde. Ruim en overzichtelijk aanbod. De prijzen zijn nu wel minder concurentiëel dan vroeger.

FeedBoy 18-07-2015 Via de website gekocht

De functionaliteit van de website is uitstekend. Alles werkte meteen, evenals de betaling verliep correct. Een voorbeeld voor anderen!

De levertijd... wat een snelheid! Om 23u10 de bestelling geplaatst en da dag erop nog voor 10u aan de deur geleverd. Top!

Het gamma aan producten is zeer uitgebreid. Uiteraard kan een winkel niet alles hebben maar bij coolblue vind je al snel iets dat aan je verwachtingen voldoet.

Het is de enige online winkel waarbij ik steeds de producten die ik heb besteld ook meteen leverde. Geen excuses zoals: " dit product is niet voorradig", ed. wat ik wel bij anderen reeds heb meegemaakt. Zeker een aanrader voor iedereen die snel en met zekerheid van levering iets online wil kopen!

Milow 18-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site

Product nog niet in gebruik, weet dus niet hoe de service is. Wel werd het snel geleverd volgens afspraak.

Jean-Paul Buyse 18-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen = fluitje van een cent

Je wordt op de hoogte gehouden van evolutie van jouw bestelling

Een aanrader, goede service, snelle levering

Bestellen via internet = gemakkelijk. Snelle levering < 24 uur. Goede uitleg, ook ivm eventuele klachten of return.

traptje 18-07-2015 Via de website gekocht

Alles op de site is duidelijk.

Snelle levering. In de avond bestellen en de volgende morgen reeds in huis. Zondaglevering groot pluspunt. Geen binnen de twee uur levering

Breed assortiment. Veel in stock. Maar het kan natuurlijk altijd meer.

Als jullie het in stock hebben, de dag erna in huis. Waarom niet aanbevelen?

pit claes 17-07-2015 Via de website gekocht

Op 1-2-3- besteld, duidelijke mogelijkheden

Snelle respons, super snelle levering

Voldoende keuze

Gemakkelijk,snelle levering, veel keuze

Bestelgemak, snelle en gratis levering, leveringskeuze en mogelijkheden

Sir Tim 17-07-2015 Via de website gekocht

Ik vond de producten die ik zocht zeer snel en kreeg er genoeg informatie over. De betaling verliep vlot en alles is duidelijk aangegeven.

De service is zeer goed, vlotte en snelle bezorging en de 'track en trace' werkt ook zeer vlot en nauwkeurig.

Een groot assortiment maar het kan per catogorie wel wat verschillen. De prijs is zeer goed tegenover de concurrentie en met de kortingen of extra's komt deze winkel er voordelig uit.

Snelle bezorging, zeer goede service, groot assortiment en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Onder de catogorie games kunnen de prijzen og een beetje beter en het assortiment ook een beetje groter, maar voor de rest is alles prima: je krijgt zeer goede informatie over een product en er is telkens een apparte website die zich focust op 1 of enkele producten.

Glenn94 17-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met veel uitleg van de producten en voldoende reviews van eerdere klanten. Keuze is dus snel gemaakt en bestelling plaatsen en betaling voldoen verlopen snel.

Je bestelling wordt snel verwerkt en je wordt constant op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

De webshop met alles wat je nodig hebt. Genoeg aanbod van de producten die je zoekt.

Zonder twijfel de beste webshop die er momenteel is. Genoeg aanbod,vaak de laagste prijzen en de beste service.

Het beste aan Coolblue, vind ik de beste prijzen en de vele adviezen over producten die op de site staan. Dit zorgt ervoor dat mijn keuze minder moeilijk wordt. Ook de hippe uitstraling van Coolblue bevalt mij.

denise222 17-07-2015 Via de website gekocht

6,8

gemakkelijke website

levering was voorzien een dag later ,maar t is 2 dagen geworden,ik heb een mail gestuurd om te vragen hoe dit komt,'binnen de 4u antwoord staat er dan ,maar dat antwoord heb ik nog steeds niet gehad,mijn pakket wel 2 dagen later

als de reclame zegt ,voor 23u besteld 's anderendaags geleverd mag men zich daar ook aan houden of een mailtje sturen

Lieven verstraete 17-07-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige bediening

Snelle levering zonder portokosten ongeacht de prijs

Ik vond wat ik zocht

Eenvoudig en simpel te bestelling, snelle levering

Boeny 17-07-2015 Via de website gekocht

Niets zo gemakkelijk als bestellen en betalen bij coolblue, net genoeg stappen als nodig is,ook zoeken en vinden gaat snel op trefwoord of categorie/merk....

Eén van de betere qua service, alles wordt snel bevestigd en men wordt continu op de hoogte gehouden van het verdere verloop van de aankoop, verpakking tot levering. Enkel is het verschietachtig als de deurbel reeds gaat voor men nog maar de pc heeft kunnen afsluiten...

Waarom niet?? Veilig, makkelijk, gratis verzending, bliksemsnel, goedkoper dan de winkels en alles met factuur en garantie!! Reeds 2 gsm's, laptop, boormachine, multitool en volgende keer een appelblauwzeegroene of roze "weet nog niet wat"..........

Goed: service, levering, snelheid, gemak, veiligheid, garantie, factuur.

pinkpanthersa 17-07-2015 Via de website gekocht

Producten makkelijk te vinden en super eenvoudig te bestellen.

Handige pdf factuur

Nagenoeg alle producten voorradig.

Prima winkel, supersnel levering. Goedkoop en betrouwbaar.

Appieman 17-07-2015 Via de website gekocht

ales ging fantastisch

was er de volgende dag al

Zeer groot

Ben heel tevreden

Alles is goed

Ruben_schelen 17-07-2015 Via de website gekocht

je kunt jullie bijna met elk ding(tel. whatsapp email facebook twitter) bereiken, snelle sevice.

goede voorwaarden met verzenden en retour.

als er een product niet is,
dan is het per email op de hoogte houden een fantastische oplossing

gewoon een super winkel!

alleen maar goede punten het is gewoon een betrouwbare snelle (web)winkel

BRAM.D 17-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk en snel shoppen!

Vriendelijkheid heerst, snelle service (goeie communicatie!)

uitgebreid assortiment, geen opmerkingen bij!

Zeker, snelle levering & goede service.. wat wil een mens nog meer?!

Goede en snelle service, gemakkelijk betalingssysteem én goede bestelopvolging! Coolblue is een aanrader voor wie graag snel en gemakkelijk shopt!

5913Venlo 17-07-2015 In de winkel gekocht
GPSshop

Zo gevonden, in een kwinkslag.

Service weer top net als de vorige keren, sleutelwoord is hier betrouwbaarheid. Dat is voor mij het belangrijkste.

Assortiment is goed, mooi de doorverwijzing naar partners, maar wel met dezelfde service.

Kan alleen maar positieve zaken bedenken.

sKyra 17-07-2015 Via de website gekocht

Het bestellen gaat makkelijk, je kunt een account aanmaken maar dit hoeft niet perse. Producten worden de volgende dag al geleverd en je kunt kiezen tussen een factuur per post of per mail.

Alles verliep netjes, nadat ik besteld had kreeg ik nog de optie om een deurhanger en poster te printen en om een wacht-afspeellijst op youtube te beluisteren. Ik kreeg mijn pakketje bezorgd in een leuke enveloppe waar nog een ja/nee sticker op zat. Alleen om deze dingen al zou ik hier nog wel een keer willen bestellen.

Ruim assortiment, producten zijn niet duur.

Ik heb deze winkel al eerder aan anderen aanbevolen en ik zou het zo weer doen.

Reislader van goede kwaliteit. USB-snoer is los te halen van de stekker en laadt snel op. De prijs/kwaliteit/service verhouding is goed. Coolblue levert gratis en producten worden de volgende dag al bezorgd wat ik persoonlijk heel fijn vind. Ik heb al vaker bij deze winkel besteld maar nog nooit problemen gehad.

MarianS2011 17-07-2015 Via de website gekocht

's avonds besteld en volgende ochtend geleverd volgens afspraak

beste keus consumentengids stofzuiger tegen goedkoopste prijs

geen enkel minpuntje

Raf De Bruyn 17-07-2015 Via de website gekocht

Supersnel en betrouwbaar!

Ik heb al veel gekocht bij coolblue en steeds opnieuw verbaas ik me over hun efficiëntie en klantvriendelijkheid! Ik blijf klant, sowieso!

Tapper 17-07-2015 In de winkel gekocht
Amsterdam

De aankoop en inleveren van oud product was snel geregeld.

Vriendelijke bediening.

Product is niet live te zien in de winkel en product is nog niet geleverd door problemen bij bezorgservice

Nog niet in bezit, nadeel dus van product in winkel kopen dat door een ander wordt geleverd

andrego7 17-07-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website

binnen de 24 uur geleverd

ruim aanbod

zo moet het zijn

Toch niet helemaal op mijn gemak met de automatische betaling VISA. Lijkt me veiliger met een elektronische handtekening via de bank.

Joostvantoever 17-07-2015 Via de website gekocht

Prima en heel gemakkelijk

Aflevering precies zoals was aangekondigd

Voor waar ik op zoek voldaan aan mijn verwachting

Zeker aan te bevelen

hyperbart 17-07-2015 Via de website gekocht

CoolBlue accepteert zelfs 'daarom' als reden een product terug te nemen. Een laptop die na 6 maanden niet bleek te voldoen aan mijn wensen (door conflicterende windows update) werd zelfs terug genomen.

CoolBlue accepteert zelfs 'daarom' als reden een product terug te nemen binnen de gestelde termijn. Daarbij werd een laptop die na 6 maanden niet bleek te voldoen aan mijn wensen (door conflicterende windows update functioneerde niet alles meer naar behoren) zelfs terug genomen tegen geldende winkelwaarde.

ann en jo 17-07-2015 Via de website gekocht

kan niet gemakkelijker zijn

heel snel en correct !

heel veel keuze

ik zou dit aan iedereen aanbevelen

H_Meijer 17-07-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke en gebruiksvriendelijke website

Coolblue komt perfect haar afspraken na

Uitgebreid

Doe ik al.

yash32 17-07-2015 Via de website gekocht

Alles is simpel en mooo ingericht, en het bestellen van producten gebeurt in een handomdraai.

Een mooie, leuke site,groot assortiment, lage prijzen, en ren zeer snelle levering.

Ik heb snel gevonden wat ik zocht, de betaling ging ook makkelijk en ondanks dat ik het product laat s'avonds heb gekocht is het toch nog de volgende aangekomen.

VUIST 17-07-2015 Via de website gekocht

Goeie service, snelle levering!

Enige kleine minpuntje is dat je maar keuze had uit twee kleuren (Otterbox Defender)

Betrouwbaar en goeie service ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen !

Pluspunten: * Goeie service * Betrouwbaar * Snelle levering Minpuntje: * Beperkt assortiment qua keuze van kleuren product Overall zéér tevreden en het minpuntje is echt een minpunt(TJE).

bartgooss 17-07-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke winkel, duidelijk te vinden wat de voorwaarden zijn.

Je wordt tijdens de bestelling uitstekend op de hoogte gehouden. Alles is zo duidelijk dat je niet eens vragen hoeft te stellen. Top!

Alles is te vinden bij cooblue

Zeker de moeite waard om iets te kopen!

Prettige en duidelijke webshops. Veel informatie voorhanden die je keuze vergemakkelijkt. De voorwaarden zijn zo ingericht dat je met een gerust hart iets besteld. Echt een aanrader voor de online shopper.

1Elegance 17-07-2015 Via de website gekocht

heel makkelijk de produkten te vinden, ruime keuze

je wordt altijd goed en vriendelijk geholpen

alles wat je wilt hebben is aanwezig

je moet gewoon een keer met coolblue in aanraking komen

ik kan er niets negatiefs over zeggen

nivao 17-07-2015 Via de website gekocht

De website is heel overzichtelijk, en als je wat zoekt kun je het makkelijk vinden. De zoekresultaten kunnen verfijnd worden, gericht op het soort artikel dat je zoekt. Het daadwerkelijk bestellen ging ook soepel.

Na het bestellen meteen een mail gekregen ter bevestiging. Die avond een mail gekregen dat het artikel verstuurd werd, met een track & trace code. De aangewezen bezorgtijd was strak binnen twee uur de volgende dag, en werd ruim binnen de tijd geleverd.

Er is veel keuze aan artikelen, en binnen de categorieën is er veel variatie in merken, types en prijsklasse. Alleen verkopen ze wel games, maar geen films of series.

Ik vind het een erg goede winkel die zeker in het rijtje van beste webwinkels past.

geert.noeyens 17-07-2015 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijk en toegankelijk.
Zoekfuncties en productvergelijkingen brengen je naar de juiste producten.

Statusupdates van bestelde producten zijn snel, correct en bevatten alle informatie.
Ik heb in het verleden ooit al eens iets terug moeten sturen, wat geen enkel probleem was.

Zeer groot (merk)productassortiment. Goed omschreven met afbeeldingen, eigenschappen en zelfs positieve en negatieve punten die je helpen de juiste keuze te maken.

Absoluut aan te raden, ook aan personen die geen ervaring hebben met online aankopen. Ik ken geen beter webwinkel die zijn klanten zo goed en snel begeleid.

Ik heb GEEN negatieve punten over Coolblue. Ik kan het gebruik van deze webshop alleen maar aanraden.

koenrondelez 17-07-2015 Via de website gekocht

intuitieve, complete website

ze doen daar écht niet moeilijk. Uitstekende service

Heel ruim assortiment

de énige webshop waar je tot middernacht kan bestellen en toch tegen 8u 's morgens geleverd!

Gigo27 17-07-2015 Via de website gekocht

alles gaat snel en makkelijk.

Word goed op de hoogte gehouden via sms en mail en alle afspraken zijn dik in orde.

Je vind alles wat je moet hebben.

Ze hebben de beste prijs en super service.

Ik heb niks slecht aan te merken aan deze winkel.

BeatrijsS 17-07-2015 In de winkel gekocht
Lochristie

alles bij de hand, de informatie, de toestellen en de accesoires: "one stop" en go!

de winkelbediendes zijn heel erg goed op de hoogte van wat ze verkopen en wat ze moeten doen om de (in mijn geval) tablet up een running te krijgen zodat ik naar huis kon gaan met een toestel dat dan ook effectief werkte zoals ik dat wilde, inclusief met overzetting van gegevens van mijn (heel!!! (extra challenge) oude tablet!

heel leuk zo'n uitgebreid assortiment: je kan echt kiezen en bent niet beperkt in je keuze daardoor!

beter bij Coolblue dan bij andere ketens die deze hierboven gemelde voordelen niet hebben!

zie uitleg hierboven

naptick 17-07-2015 Via de website gekocht

bepaalde technische zaken op zoeken of vergelijken leken met niet zo evident.

bepaalde technische zaken op zoeken of vergelijken leken met niet zo evident, dus dan maar een mail gestuurd. Binnen een paar uur antwoord met alle producten die in aanmerking kwamen en direct kunnen bestellen wat ik nodig had

zeer zeker uitgebreid.

wIudm7 17-07-2015 Via de website gekocht

super, je wordt van alles goed op de hoogte gehouden.

ruim assortiment

super vriendelijke medewerkers, zeer behulpzaam.

over coolblue niets dan lof, geen enkel probleem ondervonden, over de levering ben ik iets minder tevreden, koelkast werd gewoon in de woonkamer gedumpt.

TePeeters 17-07-2015 Via de website gekocht

Simpel om goederen op te zoeken

Heel handig om life contact te hebben met de medewerkers

Zeer snelle levering van het product. Ook het life contact is een pluspunt.

Debrandwacht 17-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke site
goed toegankelijk

Snelle levering en snelle afhandeling via het betaal gedeelte

Zeer uitgebreid , top merken

Zonder twijfel

Het is een feest om op de site een bestelling te doen, als je weet wat je wilt en de keuze is gemaakt ben je met een paar klikken door de bestelling heen. Geweldig ook de tips na de bestelling om je wachttijd prettiger te maken Top idee!!!

Elldin 17-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, eenvoudig om producten met elkaar te vergelijken.

Zeer vlotte levering!

Sterke prijzen, ruime keuze.

Omdat alles zo vlot verliep, zou ik dit zeker doen.

YourMemory 17-07-2015 Via de website gekocht

Het is gemakkelijk te bestellen bij Coolblue, het betalen verloopt vlot en de site is ook gemakkelijk om iets op terug te vinden.

Mijn product kwam de volgende ochtend aan, zoals beloofd.

Bij coolblue kan je zowat alles vinden.

Heb dat zelfs al gedaan, mijn broer wilt nu een laptop bestellen

Het aanbod is zeer groot en de service verloopt prima. Op de site staat zeer veel informatie, die nog extra wordt aangevuld door reviews. Een nadeel is dat, door online te bestellen, de kleur van de muis die ik bestelde veel lichter uitviel dan verwacht, maar dat is niet zo erg.

Terwest 16-07-2015 Via de website gekocht

Je ziet alles duidelijk.
Ook op video!

Verloopt vlot.

Ik vind een ruim assortiment.

Ik zou het zeker doen,
ge moet er geen weken achter wachten.

Snel, duidelijk en goed ingepakt.

joeke101 16-07-2015 Via de website gekocht

na 16u besteld en 's anderendaags geleverd

vlotte afhandeling en levering

voldoende keuze van kwaliteitsmerken en producten

zeer zeker voor het gemak

filoetje 16-07-2015 Via de website gekocht

vanop je luie stoel kan men met gemak het juiste toestel kiezen goed overzichtelijk voorgesteld.

alles loopt vlot, na de aankoop blijf men op de hoogte van het verloop tot het toestel aan huis is gebracht.

er is niet veel denk ik die niet te verkrijgen is.

coolblue is ons ook aangeprezen door vrienden van ons en dit valt reuze mee

zoals eerder vermeld is dit kort samengevat een gemakkelijke manier om electro producten aan te schaffen veel keuze snelle service en men blijft goed ingelicht over de transport en leverings toestand.

Maja66 16-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen, betalen klaar!

Het hele proces wordt je op de hoogte gehouden

Gewoon

Al regelmatig gedaan omdat het super betrouwbaar is

Super dat je op de hoogte wordt gehouden via mail over het hoe en wat van je bestelling. Komen beloftes na!

Erik Vermincksel 16-07-2015 Via de website gekocht

Je moet je niet verplaatsen. Een duidelijk overzicht over de producten. Ongestoord je keuze maken.

Een snelle levering zonder verzendkosten.

Ik heb gevonden wat ik zocht. Ik kan eigenlijk niet goed oordelen omdat ik niet weet wat er allemaal op de markt is.

Ik ben 100% tevreden.

Luc Schenkels 16-07-2015 In de winkel gekocht
Antwerpen

Alles super gemakkelijk en vriendelijk personeel

Picobello, zonder invraagstelling waarom of hoe dat

Alles is er te vinden en enorme keuze ook qua prijzen en produktinfo

Zeer zeker , omdat alles vlot verloopt en goede producten

geen negatieve opmerkingen

efpereiramonteiro 16-07-2015 Via de website gekocht

Bezorging in de avonduren. Ik hoef zo geen vrij te nemen van mijn werk en/of mijn bestelling op mijn werk te laten te bezorgen.

Bezorging in de avonduren is kosteloos. Dit was een prettige verrassing.

Goedkoper dan andere en voldoende alternatieven met betrekking tot de bezorging en/of het afhalen (data en tijden).

Leon Maliepaard 16-07-2015 Via de website gekocht

supersnelle levering en feedback

correcte en snelle antwoorden ook via Facebook

eindeloos

keuze is reuze en op zondag leveren is wel iets wat men blij stemt, want de doorsnee man wil iets hebben en dan als het even kan gelijk!

breed assortiment, snelle levering en goed backup

Xstm 16-07-2015 Via de website gekocht

bestelprocedure is zeer makkelijk met duidelijke stappen

levertijd was precies volgens verwachting (voor alle gekochte artikelen), zelfs op zondag. Een artikel was geretourneerd, was afgehandeld op een zeer positieve en professionele manier

groot assortiment, met genoeg keuze binnen elke productgroep

groot assortiment, goede prijzen en goede service.

Makkelijk bestelprocedure online, prijzen zijn oké, zeer goed service bij de winkel bij retourneren. Ik raad deze winkel wel aan.